Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 8 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:33

han gik hen og lagde sig ved siden af hende "gør intet ser du det er min vicechef hun er den som alle snakker med fordi ingen skal vide det er mig som er lederen jeg sætter mig foran de nye og ser hvordan de er bagefter går vi ind i et privat rum og 'klare' kontrakten og så arbejder de her men du du har kun arbejdet her en måned så du er stadig på prøve tid"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 8 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:40

Veronica betragtede ham og sagde"hey! vil du måske.... måske fyre mig eller hvad Zero!.... du skal ikke tro kun du ejer mig... fordi det gør du ikke uanset hvad vi er til hinanden ejer du mig aldrig og du skal ikke fyre mig bare fordi... fordi du forelsket jeg vil ikke godtage det okay Zero.." hun sukkede i det hun var bange for han fyrede hende og hun så skulle rådne op der hjemme og kede sig til evig tid og han skulle ikke tro hun kun var hans lille kæledække vis hun skulle være det skulle han skam os vise han ikke ville dele hende med nogen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:59

han lagde sig ind til hende "Vero slap af jeg vil ikke fyre dig" sagde han og kyssede hende på munden "jeg mener bare at arbejdet kræver at du skal være go til det vis du ikke er det får jeg en anden til at give dig lektioner måske Ailince" han smilede og kyssede hende på halsen mens han puttede sig ind til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:10

Veronica betragtede ham lidt mistroisk og hviskede i hans øre alvorligt og meget forførende"jeg vil ikke belærs af en af dine små affære Zero... så hellere lære selv af en professionel du ikke har haft omgang med" hun smilede ondt med tænderne fremmede og kyssede ham på læberne blidt. hun havde det fint nok med han havde affære bare hun ikke skulle se på de tøser...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:25

Zero så på hende kort før han kyssede hende lidt på munden "fint sødeste men det er nu heller ikke alle jeg har haft en affære med" sagde han og smilede "okay Ai har jeg haft en affære med hmm Chatille har jeg osse haft en affære med Mikala osse ja hun er stripper" han smilede mens han så på hende "hmm så husker jeg ikke flere som er strippere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:29

Veronica grinte fordi hun havde set Mikala og sagde"ha sådan et lille pigebarn strippe det tror jeg næppe hun er go til" hun rejste sig stille op og pillede blidt ved kåben og så ud af vinduet. hun sukkede stille fordi på en måde bboblede hun af jalouxi men på en måde var hun egenlig utrolig ligeglad.... de kyssede jo knap nok eller havde sex som de andre. hun vendte sig mod ham og sagde stille"Zero... jeg... jeg tror jeg smutter hjem af" hun smilede og fandt nogen sko og noget tøj

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:33

han kom op til hende "nej lad vær med at gå" sagde han roligt og omfavnede hende "please lad vær jeg vil ikk ha det" han så på hende "jeg kan mærke din jalousi skat og jeg siger bare at have en affære er sex lige nu og her og så droppet virkelig kærlighed (en smerte kom igennem hele hans krop denne gang værre end før) er når man holder af hinanden og tar det langsomt vis du vil ha sex er det fint men tænk dig om før du gør det det skal være med følelser ellers er det jo bare en affære" han så på hende og kyssede hende på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:36

Veronica rødmede let i det hun nikkede stille og sagde"det skal jeg nok huske undskyld..." hun rødmede igen og prikkede blidt til ham og kyssede ham lidenskabeligt på læberne i det hun hviskede i hans øre frækt*hvorfor har du ikke ligeså stor lyst til mig som ved alle dine andre piger, jeg føler mig helt udenfor Zero..... min elskede Zero"Veronica så ham i øjnene og lod blidt sin hånd tag ham blidt mellem bene mens hun kyssede ham og lagde sig lettere blidt oven på ham i sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:42

"jeg har vanvittig meget lyst til dig Veronica men vis du ikke kan klare smerten fra din hinde vil jeg ikke tvinge dig" sagde han og kyssede videre mens han drejede rundt så han lå øverst igen "men vis du er klar så er jeg osse klar" hviskede han og kyssede hende på halsen mens han agede hendes lår og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:46

Veronica rødmede let i det hun så på ham og rullede en ekstra gang rundt og sagde"hmm ja men jeg overvejer om du skal ha lov til at få mig først, eller om jeg skulle vente til den rigtige kommer du ved en der kun er min og så gi mig til ham først... i stedet for en så erfaren som dig og som har prøvet så mange og skal prøve så mange ikke jeg har noget i mod det, men du kan umuligt hungre efter mig.... siden du bruger alt din vildskab og lyst på dem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:53

Zero smilede og drejede igen rundt "og hvem siger jeg har lyst til de andre" spurte han roligt "jeg finder en tilfældig pige som er pæn og bum så er hun voldtaget eller forført andre nogen tar længere tid end andre" sagde han roligt og kyssede hende på halsen mens han langsomt agede hendes underliv "men dig du var den første i alle mine 12010 år jeg virkelig har haft lyst til" han kyssede hende en gang til på munden "jeg vil gøre alt for at tage din hinde igen og igen og igen og igen alt andet end stoppe med voldtægt og forfør for så ville jeg bare falde død om" han så trist ud mens han så hende i øjne og håbede hun forstod han elskede hende det var det han ville sige ved det men vis han blev ved med at sige de ord ville smerten blive for stor hver gang han udviste for stor kærlighed eller sagde 'jeg elsker dig' ville han få smerte i kroppen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:56

Catherine rødmede og betragtede ham med sine lyse røde øjne og sagde"Men hvad vis jeg nægtede dig sex" hun blinkede til ham i det hun rullede rundt igen og holdte ham lidt nede og sagde"Jeg stærkest haha" hun kyssede ham igen og bed hul i hans underlæbe lidt så han kunne mærke smerten og hviskede i hans øre"jeg slet ikke bange for dig, du svag, svagere end mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:58

han smilede han var fuld menneske skikkelse lige nu selvfølgelig var hun stærkere men nu skulle hun se han fik røde øjne og han løftede sit knæ og pressede det mod hendes mave hun blev simpel hen løftet op af hans knæ derefter tog han fat i hendes mave og mellem brysterne af hans hænder og han løftede hende op over ham med et smil "du er let sexet og lækker" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:02

Hun grinte og så på ham stille i det hun hoppede ned og sagde"ja og stripper, så jeg tror jeg tager neden under på arbejde og finder en fyr der virkelig hunger efter mig Zero" hun prikkede til ham i det hun åbnede skabet fyldt med håndjern og reb alt fra afstraffelse til tortur til sex ting, hun rødmede let og fandt stille noget sexet tøj frem og tog det på og så mod ham med et smil, og sagde da hun havde fået det halv nøgne undertøj på"jeg går ned og arbejder nu efter som du ikke vil lege med mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:11

han så på hende "fint gør som du vil" sagde han halv irriteret og lagde sig tilbage *hungre efter hende ja den er god med hende vis jeg ikke gør det ved jeg slet ikke hvad hungre efter en er* tænkte han irriteret mens han så lige op i loftet med et halv trist halv irriteret blik "find dig en eller anden fyr som du kan leve med som ikke er bundet af en skæbne som hverken kan ændres gøres om eller kunne forhindre" han rejste sig fra sengen og gik mod vinduet han knipsede og havde tøj på han åbnede vinduet og kravlede ned af brandstien og hen til sin bil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:15

Catherine sukkede og gik ikke der ned, hun ville egenlig bare ha han tog det første initiativ og ville ha hende, virkelig ha hende, og ikke lade sig holde tilbage på den måde han gjorde, hun havde hørt hvor vild han var ved de andre tøser og følte at i forhold til dem blegnede hun i hans selvskab.... om det var fordi han ikke ville ha hende sådan eller fordi han var forelsket vidste hun ikke men hun hadet det.... så inderligt meget. hun tóg kåben på og gik hen til stigen og så ned mod ham og sagde"Zero... jeg mente det ikke, undskyld... og jeg kunne sige det samme med dig at.... at du kunne bare tag hen og .... og få en af de tøser du ... du så godt kan li... jeg ligeglad.." hun sukkede halvt og lagde sig på sengen, mens det stille blødte fra hendes øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:24

han så mod vinduet "der tager du fejl jeg sagde at de var pæne jeg sagde ikke jeg kunne li dem" råbte han tilbage han pegede mod vinduet "du er pigen jeg vil have du er den eneste de andre er en kort affære" mange rundt om så på Zero han så rundt på dem "ja undskyld utroskab" sagde han kort og de alle gik han så mod vinduet igen "men der blev jeg virkelig fornærmet ja undskyld vis jeg holder for meget tilbage men jeg ved jo ikke hvor ondt det gør at få sprængt en hinde jeg elsker når jeg voldtager ligegyldige piger som er jomfruer og de så skriger når hinden sprænger men jeg kunne aldrig finde på at voldtage en jeg virkelig holder af" han gik hen mod sin bil igen han åbnede døren kastede sig selv ind han tog fat i rettet men startede ikke bilen han var meget ked og lidt vred men mest på sig selv han lænede sit hovede mod rettet han lagde faktisk sit hovede på hornet som bare dyttede hele tiden fordi han havde sit hovede der hvor han havde det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:29

Catherine sukkede i det hun stille tog noget ovenligt tøj på og ville bare hjem, hun gik ud af udgangen og råbte"fint!!! ZERO!! undskyld..... at du viser dem mere begær og lyst end ved mig!" der faldt blod ned på fortoget fordi vampyr græd normalt ikke og når de endelig gjorde var det blod fra deres krop der blev tømt, hun tørte det væk og løb alt hvad hun kunne hjem af....... hun kunne ikke lade vær med at græde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:36

Zero startede bilen og kørte afsted efter hende han kørte om foran hende lavede et skarpt sving han ramte ind i væggen men der skete intet med ham han steg ud og så vredt på hende "hvorfor jeg ikke går lige til" sagde han og lod som om han tænkte "fordi jeg er bange for det kun bliver en affære" råbte han mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:41

Catherine rødmede og så stille væk fra ham og mærkede blodet strømme ud igen og sagde"hmm!!" hun sukkede og sagde"jeg ligeglad du jo ligeglad med mig, jeg har set hvor meget du ...... du lægger mærke til dem siger hvor smuk man er og .... og har lyst til dem !!... jeg kan umuligt hamle op med dem om jeg så var en affære!!" hun gik hen og stak ham en lussing en hård en og sagde vredt"Jeg vil gerne ha dig ! og ikke som kæreste fordi det ved jeg for tusinders gang godt du ikke kan være og jeg ligeglad jeg ville bare ønske jeg kunne overstråle dine små! AFFÆRE!!!" hun stak ham endnu en lussing og hendes øjne blev lysende røde igen og røde bånd kom frem og tog fat i ham hårdt så han ikke kunne flygte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:49

han var ligeglad han så på hende med et roligt smil "du er vidunderlig de andre det er tomme ord men du er vidunderlig og det mener jeg" han lagde armene om hende med et smil "du er min eneste ene" (smerten kom frem i brystet stærkere end før men han var ligeglad) han kyssede hende på munden kort og hviskede ind i hendes øre "jeg er ikke ligeglad med dig vis jeg var det ville jeg aldrig havde kørt efter dig da jeg så dig løbe du overstråler alle mine affære bare ved at du siger du holder meget af mig" han kyssede hende en gang til denne gang i længere tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:54

Catherine rødmede i det hun tørte blodet væk der løb ned fra sine øjne og ned af de blege kinder og sagde"hvor er du ond.... sådan at.... at ... du bare ond fordi du vil ikke ha mig... som dem Zero" hun kyssede med ham igen og folk gloede bare på dem mærkeligt, Catherines bånd forsvandt og hun smilte sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:58

han smilede "vil du virkelig igennem de smerter bare for at 'overstråle' de andre selvom du gør det alligevel" spurte han og fandt sin mobil frem han ringede et nummer op han tyssede hende hurtigt en pige tog telefonen "hej søde hva du har stadig min bil ikk? jeg skal bruge den nu find mig på denne adresse" og så gav han hende adressen og lukkede mobilen og tog fat om Catherine igen "hun var ikke en affære men hun passer mine biler" han så hen på sin gamle bil som nu var i brænd med brændvæsnet om den "eller bil nu"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:01

Hun nikkede stille og sagde"så du skal vel hen og hente din bil så tager jeg bare hjem helt alene.... og lægger mig i sengen for mig selv og nej det ikke angående sex men det bare det at du virkere mere tændt og det hele" hun rømmede sig let i det hun grinte og lod sig komme fri fra hans greb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:04

han så trist på hende "så lad mig i det mindste køre dig hjem" sagde han og smilede en pige på 28 kom og steg ud af en bil Zero kastede en stak dollar sedler hen i hendes hånd og hun gik hen mod bussen zero førte Catherine hen til bilen og ind på sædet ved siden af føre sædet han hoppede selv hen i føre sædet "jeg tænder ikke mere på dem end jeg gør på dig det skal du bare lige vide" sagde han og kørte afsted "de andre er intet i forhold til dig"

http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/03/porsche_918_spyder_press_images_003.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum