Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 6 af 24 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 0:11

Eithan luntede hen til madrasserne og dumpede ned på en af dem, hvorefter han så så hen mod Lilly. "Er du træt?" spurgte han lavmælt med hovedet lagt på sned og sendte hende et forsigtigt smil. Han kunne faktisk ikke rigtig selv mærke, om han var træt. Et let gab undslap hans læber. Joh, måske lidt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 0:13

// Jeg logger af nu og smutter i seng x). Vi må skrive videre næste gang, vi begge er på x3
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 0:15

"Lidt" smilede hun kært til ham og kiggede kort ham i øjnenene.. "Men det er du vist"Smilede hun forsigtigt. Skulle hun gå over og ligge sig på den anden madress? Hun vidstte det faktisk ikke helt. Hun blev derfor siddede i et kort stykke tid. hun kiggede kort hen på ham.

//smutter også sov godt x=)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 12:27

"Jae," mumlede han og kvalte et gab, der var lige ved at slippe ud. Han lod sig falde bagover, så han nu lå ned på madrassen og kiggede op i loftet. Selvom han var træt, ville han ikke sove nu, så han lod øjnene forblive åbne.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 12:36

Hun smilede let, før hun hoppede hen til den anden madres og lagde sig ved siden af ham. Måske skulle hun bare sove om dagen imorgen? Hun kunne jo bare sove mens han sov om dagen. For hun gad ikke rigtig at sove nu. Hun var dog træt men ikke nok, til bare at falde i søvn, ligesom på resturanen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 12:46

Eithan drejede hovedet, da Lilly smed sig på madrassen ved siden af ham, så han bedre kunne se hende. Skulle han sige noget? Han vendte lidt efter blikket op mod loftet igen og drog et suk. Hans øjne truede flere gange med at falde i, men det lykkedes ham at holde dem åbne. Eithan satte sig op og så rundt i rummet med et komparativt blik.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 12:55

Hun smilede kært og betragtede ham kort.. Hun håbede at han ville bringe et emne på banenen.Hun smilede let og kiggede let på loftet. Hun smilede kort og kært. Hun blev nød til at holde hendes øjne åbne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 13:01

Eithan spekulerede over, hvad han skulle sige, men han kunne ikke rigtig finde på noget; ikke noget fornuftigt i hvert fald. Han flyttede blikket hen på hende og bed sig kortvarigt i underlæben. "Skal vi lave et eller andet?" endte han med at spørge og så kort ned i gulvet, men vendte dog hurtigt blikket hen på hende igen, afventende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 13:06

Hun smilede let da han spurte, "Jov da, men hvad kan vi mon lave" sagde hun tænkede. Hun bed sig let i underlæben, og smilede derefter lidt igen. Hun kørte en hånd gennem hendes hår. Hun smilede let før hun kort betragtede ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 13:15

Det havde han intet svar på. Hvad kunne man lace hernede? Han lod sit blik vandre rundt i lokalet. Der var ikke rigtig noget, der fangede hans blik. Eitan hev lidt ud i hans trøje, der endelig var blevet helt tør. Da han ikke kunne komme på noget, tav han bare og lagde sig ned igen. Han placerede begge hans hænder på maven, der havde formået ikke at sige noget i lang tid nu; da dén tanke passerede hans hoved, lød en klagende rumlen fra hans mave, der afslørede at han stadigvæk var sulten. Kunne den ikke bare tie stille?.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 13:17

Hun kiggede hen på ham da hans mave knurrede.. "er du nu sikker på at du ikke vil have mit tilbud?" spurte hun og lagde sig om på siden så hun kiggede ham i øjnene. Hun håbede ikke at han var alt for sulten, for hun ville gerne have lidt blod endnu. Men han måtte vel gerne få noget af det hvis han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 13:24

"Fuldstændig sikker," svarede han en smule sammenbidt og nikkede derefter. Eller egentlig ville han jo gerne, men; men det føltes bare forkert. Han ville ikke bide hende. Nej. Desuden, hvis han først fik begyndt, havde han svært ved at stoppe igen - og Lilly skulle jo helst ikke komme til at lide af alt for meget blodmangel. Han fik vendt sig om på maven og gemte hovedet i armene, som han lagde foran sig.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 13:27

Hun kiggede kort på ham.. "Du siger bare til, jeg vil nemlig ikke have at du er alt for sulten" sagde hun og vendte blidt hendes blik mod det kolde loft. Her var ikke varmt, men heller ikke koldt. Det var rart nok at være der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 13:34

"Mmh'hm," brummede han blot og vendte sig derefter om på siden. Den anden side. Da han til sidst havde prøvet alle tænkelige stillinger, satte han sig op. Han skævede lidt til hende ud af øjenkrogen og sukkede apatisk. Han overvejede kort, om han mon alligevel skulle tage imod tilbudet? Nej! Eithan trak benene op til sig og svang armene rundt om dem. Endnu et suk undslap hans læber, hvorefter han lod øjnene glide i.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 14:11

Hun vendte sig kort om på den anden side. Hun smilede let og lukkede blidt hendes øjne. Hun puttede sig let ind til hendes hæder. Hun lå ikke specialt godt, men det var vel bedre end ingenting. Hun smilede let og nussede så igen hovedet ind til hendes hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 14:27

Eithan åbnede med en let glidende bevægelse øjnene igen og så spekulativt frem for sig. Ubevist, dragede han et suk og lod sin mund forblive svagt åben, så han to spidse tænder lige kunne ses under hans overlæbe. Han førte hånden op til munden og satte tommelfinger op under den ene tand, som han forsigtigt bed i. Hans blik søgte ind i mellem hen mod Lilly. Suk.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 14:29

Hun krøllede sig let, sammen. Hun begyndte kort at fryse, men hun skulle ikke klage. Det var nu rart at ligge på en madres igen. Hun krøllede sig igen let sammen, så hun lå i ´hundehvalp´stilling. Hun smilede let, hendes æøjne var lukket, men hun sov ikke helt endnu..suk.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 14:40

Eithan rejste sig efter noget tid op, da han ikke kunne sidde stille længere. Med langsomme, ligesom slæbende skridt bevægede han sig lidt rundt i værelset og så på de ting, der nu var der. Han standsede ved døren, som han lænede sig op ad og lod sit blik falde på Lilly. Et lille smil lagde sig på hans læber, da hun krøllede sig sammen. Da han blev træt af at stå op, gled han ligeså langsomt ned lang døren, indtil han ramte gulvet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 14:47

Lilly lå stille og nussede sig let ind til hendes hånd. Hun var faldet i søvn igen; det kunne man se når hun krøllede sig sammen og nussede sig ind til hendes hånd! Hun gabte stille og næsten lydløst. Hun lå stadig næsten helt krøllet sammen. Hun havde åbenbart ikke kunne holde sig mere vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 14:58

Eithan satte sig lidt efter op på knæ og satte hænderne mod gulvet, hvorefter han så kravlede hen til sin madras og lagde så på den; på maven. Han hævede overkroppen en anelse og holdt den oppe ved at støtte den ved hjælp af armene, som han placerede på madrassen under sig. Vendte blikket mod Lilly. Sov hun? Det så det ud til. Så kunne han vel ligeså godt også ligge sig til at sove. Han fik vendt sig om på ryggen og lukkede øjnene, men pludselig var han ikke den mindste smule træt mere. Irriteret over at han ikke kunne falde i søvn, satte han sig op og satte hænderne op til panden. Han sukkede højlydt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 15:01

Hun vågnede let, men åbnede ikke hendes øjne. Hun ville ikke vække ham hvis han nu sov! Hun smilede let, og vendte sig om på den anden side, så hun vendte mod ham. Hun var lidt træt men gad stadig ikke sove. Hun lå og spekulerede lidt før hun svagt åbnede øjnene. Hmm... Hun kiggede op der sad han og sukkede højlydt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 15:07

Eithan bemærkede ikke, at hun vågende, så han blev bare siddende. Hvorfor kunne han ikke sove? Han lukkede øjnene hårdt i. Fald nu i søvn. Han fjernede hænderne fra panden og rettede blikket fremad.

// Jeg logger af nu x) Men jeg kommer på igen i aften.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 15:09

Hun smilede let da han faldt i søvn.. Hun fik ham stille ned at ligge så han ikke ville få krampe af at sidde op hele dagen. Hun smiilede let og betragtede ham kort sove.
Hun strøg let en hånd gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 14 Maj 2010 - 18:51

Eithan lod sig villigt blive lagt ned, da han ikke rigtig kunne kontrollerer det i hans søvn. Han vendte sig om, således at han nu lå på maven. Det var rart at sove på en madras; normalt sad han op, når han sov, op af en væg eller et eller andet. Efter noget tid blev han revet ind i drømmeverdenen og mumlede et eller andet utydeligt i søvne. Eithan plejede ikke at drømme; eller det var i hvert fald sjældent han kunne huske dem. Men alle drømte vel? Det var ligesom hjernens måde at koble af på.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 19:03

Lilly betragtede ham stille, mens hun kiggede på ham mens han mumlede. Et lille smil gled hen over hendes læber. Hun strøg forsigtigt lidt af hendes hår væk fra hendes ansigt. Hun smilede blidt, før hun stille betragtede ham, mens han sov. Hun rejste sig lidt efter. Og gik ud på det lille `badeværelse´ som nu var i rummet. Hun tog hendes taske, med hvori alt hvad hun ejede lå. Hun lukkede døre forsigtigt. Og tændte for bruseren det larmede ikke meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 6 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 24 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum