Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 18 af 24 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 21:25

HUn nussede sig ind til ham.. "Bedre tak" sagde hun smilede til hham, og trykkede let siig slev ind til ham. Hun smilede både indvendigt og udvendigt. Hendes lyse hår faldt let ind til hende. Hun smilede.. "Er du træt?" spurte hun da hun næsten kunne høre et gab ryge ud af hans mund-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 31 Maj 2010 - 21:33

Eithan rystede kort på hovedet. "Nej, jeg er ej," svarede han i et bestemt tonefald og bed sig så i underlæben for at undgå et gab i at slippe ud. Hvorfor var han nu pludselig blevet så træt? Han vendte blikket op mod loftet, mens han spekulerede over, hvor lang tid man kunne klare sig uden søvn og lignende tanker, hvilket resulterede i, at han faldt i staver. Igen. Han måtte virkelig lære at styre sine tanke. Bare kunne skubbe dem væk og så ikke gøre mere ud af det. Han var dødtræt af alle de mange tanker, der konstant dukkede op i hans hovede.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 21:35

"Er du nu sikker?" hviskede hun, og nussede sig let ind til ham, idet hun lukkede hendes blå øjne. Hun smilede derefter og sukkede tilfredst. Hun smilede mens hun havde lukket, øjnene. Et gab strejfede hendes læber, da hun havde lukket øjne, og var temlig træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 31 Maj 2010 - 21:42

Eithan nikkede stædigt til svar. Et smil passerede hurtigt hans læber, da et gab hørtes fra hende. Det tydede på, at hun også var træt. Klart nok. Det ville han nok også have været, hvis han havde været ude for det, hun havde været. Eller det troede han da. Han havde ikke rigtig prøvet at lide af blodmangel før. Ikke hvad han kunne erindre i hvert fald .. nej. Han rystede let på hovedet, hvorefter han kom ud af sit tankespind.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 21:45

hendes hoved lå tæt op af ham. Hun krøllede sig let sammen, så hun lå bedre. Hun smilede i det hun mærkede ham nikke. "Jeg tror du er lidt træt" sagde hun smilede til ham. Hun havde stadig lukket øjne, som var ganske naturlligt når man er træt. Hun smilede derefter og nussede ham let på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 31 Maj 2010 - 21:51

Eithan valgte at lade være med at svare på spørgsmål og sukkede indvendigt. Nu hvor han endelig var træt, havde han bare slet ikke lyst til at sove. Hrrm. Normalt sov han faktisk ikke specielt meget. Som regel sov han højst en time i træk, hvis ikke mindre. Irriterende. Men han kunne bare ikke sove mere end det. Så vågnede han. Derfor hang hans drømme/mareridt heller ikke særlig meget sammen, da de blev ret hurtigt afbrudt, eftersom han ofte ret ofte. Men sådan var det bare. Han sov simpelthen bare ikke specielt meget.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 21:53

Hun åbnede igen hendes øjne, "Tror du ikke snart at ham tingen, som vi lånte værelset af smider os ud?" spurte hun stille, med et lille smil, på læberne.
Luften var varm inde i rummet, og det kunne man også se på hendes hud; Fordi den var ikke helt sne hvid nu xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 31 Maj 2010 - 22:03

Eithan bed sig let i underlæben og så lidt fjernt ud i luften, inden han så langsomt nikkede med hovedet. "Sikkert," svarede han kort for hovedet og trak derefter på den ene skulder. Men ja, det gjorde han vel. De var måske også en god idé snart at komme ud herfra. Ud og finde et nyt sted han kunne være. Han ville nok ende med at gå hen til gyderne i det østlige Di Morga. Der plejede at være ret fredeligt der. Ind i mellem luskede der dog nogen ret skumle personer rundt derhenne, men det påvirkede ham ikke så meget. Det var han vant til. Folkene der var heller ikke så snakkesalige, så det passede jo fint. Dér kunne man bare passe sig selv.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 22:06

"Men det skal han ikke bestemme" hviskede hun før hun lukkede hendes øjne igen. Nu ville hun helst sov ved ham. Hun smilede let, før hun nussede sig ind til madressen. Hun mærkede varmen brede sig i hendes krop. Det var nu rart at føle sig lidt varm igen, eftersom at hun næsten altid var kold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 31 Maj 2010 - 22:12

Eithan brummede blot af det, hun sagde, hvorefter han så trak sin arm til sig for at hive ned i sin trøje. Det mente han nu nok ellers, at han skulle. Men ja, hun havde ret. Hvorfor lade et usselt menneske jage dem ud? Han slog blikket over mod døren og løftede det ene øjenbryn. Han rodede lidt rundt i sit i forvejen uglede hår og lod et let suk undslippe hans læber. Hans kropstemperatur havde ikke ændret sig det meste. Den var stadigvæk lige så kold, som den plejede at være. Han løsrev sit blik fra døren og vende det så mod Lilly igen.

// Jeg smutter nu .. svarer igen i morgen, hvis jeg kommer på der :'3
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 22:14

Hun var så småt ved at falde i søvn igen. Hun sov og nussede sig ind til ham kort tid, efter hun var gået ind i drømmenes verden.. Hun mærkede freden sprede sig i hendes krop og hun smilede derefter igen i søvne..

//Mangler kres sorry xD helt oka X)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 1 Jun 2010 - 21:15

Eithan smilede let, da det så ud som om, hun var faldet i søvn. Måske skulle han også selv få sovet lidt .. njah .. måske senere. Hun så sød ud, når hun sov. Han bed sig kortvarigt i underlæben, hvorefter han vendte sig en halv gang, så han nu lå på ryggen med blikket rettet op mod loftet. Derefter måtte han endnu en gang trække lidt ned i sin trøje og sukkede så lydløst.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 21:20

Hun rystede lidt, men ikke meget. Hun frøj lidt da hun krøllede sig let sammen. Hendes ansigt så nuttet ud da det næsten lignede en hundehvalps når hun sov.
Et smil bredte sig i søvne, men hun rystede dog stadiig! xd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 1 Jun 2010 - 21:30

Eithan begyndte så småt at kede sig, så han lod øjnene glide i, da han besluttede sig for, at han lige så godt kunne prøve at sove lidt. Selvfølgelig kunne han ikke. Selvom han egentlig var ret træt, så kunne han simpelthen ikke falde i søvn. Han opgav lidt efter og åbnede så øjnene igen. Irriterende. Derefter vendte han sig om på siden, så han nu lå i samme position som før med front mod Lilly.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 21:32

hun trillede lidt rundt og landte henne ved ham. Man kunne tydeligt se at hun drømte et eller andet. Men som sagt trillede hun hen i ham. Han ville nok se lidt forskrækket ud når hun bare sådan kom trilled.e

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 1 Jun 2010 - 21:35

Eithan glippede lidt betuttet med øjnene, da hun trillede hen til ham i søvne. Hvad drømte hun mon? Det kunne have været fedt, hvis han havde kunnet læse tanker. Var drømme det samme som tanker? Det vidste han egentlig ikke. Det var det vel. Eller hvad? Han satte sig op, da han blev træt af at ligge ned og lod så hurtigt blikket køre rundt i værelset, inden det landede på Lilly igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 21:44

Lilly smaskede som en hundehvalp i søvne. Hun lagde sig på maven, inden hun let nøs i søvne. Hun rystede dog stadig, fordi der var lidt køligt i rummet.
Det var underligt at hun var så underlig når hun sov. Men det var hun også når hun endelig var vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 1 Jun 2010 - 21:50

Eithan smilede svagt af hende, da hun nøs. Frøs hun? Han mente ikke, at der var specielt koldt herinde. Det var i hvert fald varmere herinde end udenfor. Men han havde intet imod kulde. Faktisk foretræk han kulde frem for varme. Men han var jo heller ikke specielt gode venner med solen, der som regel var fremme om dagen og varmede jorden op. Men månen elskede han. Den så så fredelig ud. Og så var der et eller andet mystificeret over den.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 21:52

hun kavlte et gab, men fik på en måde spyt galt i halsen. Hun hostede helt vildt for at få luften tilbage. Hun vågnede med det samme og satte sig hurtigt op. Hun hostede kort efter,men det spyt sad bare fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 1 Jun 2010 - 21:57

Eithan fik et lettere chok, da hun begyndte at hoste. "Er du okay?" spurgte han med et forsigtigt smil og hovedet lagt på skrå. Han vidste ikke rigtig, hvad han skulle gøre. Han kunne selvfølgelig slå hende i ryggen, men det tænkte han ikke på. Hvad havde hun lavet? Han pustede let til noget af hans pandehår, så det fjernede sig fra hans øjne.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 22:03

hun sank spyttet.. "bare spyt galt i halsen" sagde hun hæst, da hun lige skulle få hendes stemme tilbage igen. Hun smileede let til ham. "Undskyld vis jeg forskrækkede dig" sagde hun stille og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 1 Jun 2010 - 22:11

Eithan vendte mundvigende opad i et smil og grinede ligesom indvendigt. "Det gør ikke noget," brummede han med en let hovedrysten og smilede efterfølgende til hende. "Har du haft mareridt?" spurgte han lidt efter, da det jo måske kunne være grunden til, at hun var vågnet .. eller havde fået noget galt i halsen. Han hadede selv mareidt. Og dog. Faktisk kunne de være meget .. spændende. Ikke just særlig sjove, men det gav ligesom en en følelse af .. ja, et eller andet. Det kunne han ikke rigtig beskrive. Men det kunne også være ligemeget.

// Iish undskyld, men jeg bliver altså nødt til at smutte nu -.-
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 22:16

"Nej tværdigmod, jeg drømte at jeg var en hund som drak vand fra toilettet, det var derimod klamt" mumlede hun smilede og kørte en hånd gennem håret.

//skal også logge xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 14:41

Eithan rynkede svagt på næsen, da hun fortalte om hendes drøm. "Hrrm, hvad er det dog for noget at drømme?" Han smilede bredt til hende og grinede lydløst. Faktisk var han ikke specielt glad for hunde. Det havde han aldrig været. Han havde egentlig aldrig været så glad for dyr. Nu var Lilly jo et slags dyr, men det var på en anden måde .. jae. Han smilede lidt og vendte derefter blikket ned mod sine hænder, som han flettede ud og ind i hinanden.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 14:44

Hun tog let fat rundt om hans hånd, og gav den et lille klem.. "Aner det ikke" sagde hun smilede til ham. Hun mærkede hans kropstempratus da hun nussede hans hånd; let og sødt.
Et smil bredte sig på hendes læber, og kiggede på ham. Hun var jo endelig et dyr, men både og ikk?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 18 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 18 af 24 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum