Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 17 af 24 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 15:29

Eithan fik på en eller anden måde hevet hende med op at stå, hvorefter han så løftede hende fra jorden, så hun lå i hans arme. Hvor skulle han gå hen? Hotellets ejer ville nok glo lidt, hvis han bare kom spankulerende ind igen med Lilly i armene. Men måske var han gået? Det var vel efterhånden ved at være ret sent. Han løftede lidt op i Lilly, inden han vendte om og slentrede hen ad fortovet med retning mod hotellet. Han standsede foran dets indgang og så tøvende op mod det skilt, der hang over døren, hvorpå hotellets navn stod. Skulle han gå derind?
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:54

Lillys hoved lå op af hans brystkasse, da han løftede hende op..
Det underlige var at hun kunne mærke når han traskeede op af vejen. Men det var somom at hun ikke var til stede aligevel..

//Sorry faldt i søvn da du svarede. XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 21:02

Eithan bed sig tænkende i underlæben, mens han stod og trippede lidt på stedet. Jo, han ville gå derind. Bare være super hurtig, hvis der nu var nogen derinde. Han betragtede kort Lillys ansigt med et svagt smil, inden han bevægede sig indenfor, så sig vagtsomt omkring, da han ville være sikker på, at der ikke var nogen, der så ham/dem. Ikke et øje. Hurtigt listede han hen til det rum, de tidligere havde fået lov til at låne. Med lidt besvær fik han åbnet døren uden at tabe Lilly og trådte derefter ind i det lille værelse.

// Faldt du i søvn? 0o xD.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:05

//Ja det er mega sært, det plejer jeg aldrig at gør Oo´ men tror det var fordi jeg har haft prøve idag, jeg bliver så nervøs at jeg bliver træt xD'


Lilly hang stadig i hans arme, hendes kinder, fik lidt mere farve da de kom ind, der hvor der var lidt varmere end udenfor. Hun mærkede kort at hun hang lidt ujævnt, da han åbnede døren til det lille rum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 21:17

Eithan fik lukket døren bag sig ved at sparke til den, så den smækkede i, hvorefter han tøffede over til den ene madras, som han forsigtigt lagde Lilly på. Derefter rettede han sig op igen, rodede lidt rundt i sit hår og smilede ned til hende, selvom hun dog ikke kunne se det. Derefter sjokkede han over til badeværelset, som han trådte ind i og lukkede døren bag sig. Så lukkede han toiletbrattet op, knappede sine bukser op og .. gjorde det, han nu skulle gøre. Da han havde urineret færdig, trak han sine boxershorts op og derefter bukserne som drillede ham lidt, da han ikke kunne få lynlåsen op (xD). Nåh, det kunne også være ligemeget. Lilly var jo alligevel helt væk. Han fik vasket sine hænder og åbnede derefter døren, hvorefter han smuttede ud af badeværelset igen og fumlede lidt med lynlåsen i sine bukser.

// Nurh x3
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:22

Lilly mærkede en smummede fornemmelse i hovedet. Somom hun ikke kunne huske hvad der var sket. En hovedpine ramte hende, det gjorde pisse ondt. Hun mærkede let, at hun ikke var død endnu. Hun tvang hendes øjne op. Hun så sløret, men det var bare blodmangel. Hun sukkede let før han trådte ud af døren..

//Muwahaha så er det nu hun vågner! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 21:29

Eithan gik åndsfraværende hen til den ledige madras og rettede så sin opmærksomhed mod Lilly som lod til at være vågnet lidt op. Shit. Han skyndte sig at hive ned i sin bluse, prøvede at skjule det meste af hans boxershorts, der var synlige, fordi de ikke længere var dækket af hans bukser, der var gået i stykker i lynlåsen. Desværre var hans t-shirt ikke lang nok til selv at blive siddende, da den bare krøb op igen, så han måtte hele tiden trække ned i den. Vågnede hun allerede? Hvor ubelejligt. "Æh .. velkommen tilbage," mumlede han med et forlegent smil, inden han dumpede ned på madrassen med ryggen til hende.

// .. selvfølgelig ._. xD.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:34

Lilly kunne ikke helt se ham, da hendes syn ikke var godt lige nu.. "Hvem er du?" hviskede hun da hun ikke kunne se ham, helt, andet end hans for udenfor kroppen.
Det eneste hun kunne se var faver som var sprøjtet på hinanden. Hun prøvede lidt efter at sætte sig op men kunne ikke uden at blive svimmel.


//Muwahaha xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 21:39

Eithan så sig over skulderen, da hun spurgte om noget. "Hvem jeg er?" Han løftede forundret det ene øjenbryn. Kunne hun ikke huske noget? Han drejede sig lidt og slap sin t-shirt med den ene hånd, som han viftede lidt med foran hendes øjne. Hendes syn så lidt sløret ud. Hun var sikkert ret svimmel på grund af hendes blodmangel .. og svimmelhed kunne føre til et sløret syn. Det havde han selv prøvet. "Eithan, jeg er Eithan; du kan da godt huske mig ikke?" brummede han med et sagte smil, hvorefter han trak hånden til sig igen og lagde hovedet på sned.

// omg xDD.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:42

Lilly prøvede at kigge op på ham, men kom til at kigge ham over skulderen.. "Er det virkelig dig?" hviskede hun, med et lille smil. Hvis hun kunne var hun hoppet op og kramet ham. Men der var problemet, når hun knap nok kunne se, så ville at hoppe op måske ikke være så smart igen vel??


// He he er hyper nu! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 21:49

Eithan nikkede let med hovedet og smilede skævt til hende, men da han ikke var sikker på, at hun kunne se, at han nikkede, gav han hende et mundtligt svar. "Ja, det er," mumlede han med et kort smil, inden han vendte sig om, så han sad med front mod hende, hvorefter han tog hendes hånd og gav den et kærligt klem. Det var da hurtigt, hun var vågnet. Men det var godt. Han havde ikke troet, at hun ville have vågnet før i morgen en gang eller måske senere.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:52

Lillys smil bredte sig let.. "Det er jeg glad for" hviskede hun lidt efter. Hun mærkede han kærlige klem. Hendes smil bredte sig let og hendes blik ramte kort hans øjne.
Men hun glemte aldrig hans smukke øjne, hun vidste ikke hvorfor men de sad bare fast til hendes hukomelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 26 Maj 2010 - 22:01

Eithan blottede sine tænder i et smil, hvorefter han lænede sig forover og kyssede hende kort på munden, inden han rettede sig op igen, slap hendes hånd og hev lidt ned i sin trøje. Godt hendes syn var sløret. Han drejede sig lidt, inden han genoptog sit forsøg på at lyne sine bukser. Uden held. Igen. Han sukkede lydløst, da han blev irriteret over sine bukser og lod sig derefter falde bagover, så han nu lå ned på ryggen.

// Jeg smutter nu - jeg skal have lavet noget matematik til på fredag, og det kan jeg ikke nå at få gjort færdig, hvis jeg ikke får lavet lidt nu >< Svarer i morgen på et tidspunkt xD.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:05

Lilly kunne næsten se at han smilede. Hun mærkede kort efter hans bløde læber mod hendes. Hun llukkede let hendes øjne, mens hun mærkede hans blød, varme læber mod de kolde, læber som var hendes. Hun smilede derefter, men også da han flyttede sig.."Hvaad laver du?" spurte hun,da hun kunne se at han fumlede med noget..

//Kender det alt for godt! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tors 27 Maj 2010 - 15:06

Eithan drejede hovedet, så han bedre kunne se hende, da hun spurgte ham om noget. "Ingenting," skyndte han sig at svare, inden han vendte sig en omgang, så han nu lå på maven. Han lagde sin arme foran sig, bukkede dem ved albueleddet og lagde sit hoved på armene med ansigtet vendt mod Lilly. Han smilede svagt og pustede til sit pandehår, så det fløj væk fra hans øjne. "Tak," hviskede han lidt efter med et varmt smil. Takkede hende fordi hun havde ladet ham drikke noget af hendes blod.

// Jeg hader matematik o__o.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 18:47

Lilly lod let og forsigtigt hendes hånd, kærtegene han kind. Men hendes hånd vbar svag og rystede hun lagde den ned igen, med et svagt suk, hen over læberne.
Kort efter mærkede hun at hun var ved at blive svimmel igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 28 Maj 2010 - 18:53

Eithans smil blev en anelse større, da hun kærtegnede hans kind og bed sig kortvarigt i underlæben. "Bare læg dig til at sove. Du får det nok bedre, hvis du får sovet lidt," mumlede han med et let smil, der langsomt falmede. Ja, søvn var nok godt. Han var ikke læge, men det ville han gætte på. Så kunne ens krop ligesom få slappet lidt af. Han lod selv øjnene glide i, ikke fordi han var træt, men han kunne ligeså godt også selv prøve at få sovet. Men det kunne han selvfølgelig ikke.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 18:57

"jeg har ikke lyst tiil at sove" hVISKEDE HUn. Hun kiggede kort på ham, og smilede let til ham. Et suk strejfede stille hendes læber. Hun smilede derefter og nussede let hans kind. Hans hud var ´bare elegant og blød som silke, efter hendes mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 28 Maj 2010 - 19:08

Eithan åbnede øjnene, da hun svarede ham og sendte hende så et let smil. Det måtte hun selv om. Han fik mavet sig længere hen til hende og vente sig derefter om på siden. Med den ene hånd stødtede han sit hoved og med den anden, hev han ned i sin t-shirt, så den dækkede hans ikke-lynede lynlås.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 19:13

Lilly lagde let hendes arm rundt om ham, da de lå tæt mod hinanden.
Hun smilede let og strøg ham let ovver håret.. "Hvad er det du skjuler?" hviskede hun stille..

//Logger, er ved at bryde sammen igen Dx Sorry! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 28 Maj 2010 - 19:19

Eithan smilede lettere forlegent over hendes spørgsmål, hvorefter han så trak længere ned i trøjen. "Ikke noget," svarede han med dæmpet stemme og lod sit blik vandre lidt rundt i lokalet. Efter noget tid rettede han sit blik mod hende igen og trak på smilebåndet, så der dannede sig et skævt smil på hans læber.

// Det er helt i orden :3 Byes. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:50

Lilly gengældte hans smil, og puttede sig let ind til ham. "Er du nu sikker?" hviskede hun da, hun stille vendte blikket op mod ham. Hun kunne dog godt mærke at hun var lidt svimmel, men ikke alt for meget mere. Men man kunne dog godt sige at hun havde blodmangel, men det kunne være lige meget nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 30 Maj 2010 - 21:36

Eithan nikkede lidt tøvende. "Jaer," brummede han med et svagt smil og bed sig efterfølgende i underlæben. Han slap så sin t-shirt, hvorefter han ligeledes lagde armen om hende. Endelig var hans mave stille. Men den var jo heller ikke tom mere. Han smilede let til hende og rodede sig lidt i håret med den hånd, der holdt hans hovede oppe.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:31

Hun nussede sig let ind til ham mens hun let lukkede øjnene. Hun lå nu ret tæt op af ham. Men det var Lilly glad for, siden hun elskede at ligge ved ham.
Stadig havde hun ikke opdaget at hans bukser ikke var spændt helt, men det er an vidst glad for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 31 Maj 2010 - 21:21

Eithan smilede svagt til hende, hvorefter han kyssede hende på håret/hovedet. "Hvordan har du det?" spurgte han med mundvigene vendt opad i et smil og flyttede derefter sin hånd fra hovedet, så han nu lå pa hans arm, da han ikke længere kunne holde hovedet oppe. Han glippede let med øjnene og kvalte et gab. Han var faktisk ved at være lidt træt. Men han ville ikke sove. Nej. Ikke nu hvor Lilly var vågnet op fra hendes bevidstløshed.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 17 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 17 af 24 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum