Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 10 af 24 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 20:32

Hendes kinder blev helt rosa. Hun lagde let armede rundt om ham og trykkede let hendes læber mod hans. Hendes kinder, var sta´dig rosa..Hun smilede lidt imens deres læber rørte hinanden. Hun havde sommerfugle i maven, men det føltes ikke dårligt, men godt på en måde. x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 20:43

Eithan lagde en arm rundt om livet på hende. Med hånden på hans frie arm placerede han en finger under hendes hage og løftede hendes hoved lidt op. En mærkelig, endnu uvant følelse spredte sig i hans mave ligesom tidligere i dag, da hun havde kysset ham henne på restaurenten. Efter lidt tid trak han sig ud af kysset og smilede kærligt til hende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 20:46

Lilly smilede, let, men hun slpa ikke for de rosa farvet kinder. Hun nussede let hans kind lidt efter han slap hendes læber. Hun smilede også kærligt til ham.. En underlig føelse spredte sig i hele hendes krop, men det var rart. Hun kiggede ham kort i øjnene, hvad kunne hun sige?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 20:53

"Du er dejlig," hviskede han med et skævt smil, inden han plantede endnu et kys på hendes læber. Selvom de kun havde kendt hinanden i ganske kort tid, følte han alligevel, at han havde kendt i meget lang tid. Normalt plejede han ikke at falde så let for nogen; men hun var anderledes. Han smilede let, hvorefter han satte sin pande mod hendes.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 20:55

hun lod lansomt hendes arme hold rundt om hans nakke. Hun pressede igen hendes læber mod hans da han kyssede hende. Hun lukkede let hendes.. øjne imens før hun let slap hans kys.. "Du er også dejlig" hviskede hun og strøg ham let over hans pjuskede hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 21:07

Eithan sukkede lidt over sig selv. Hvad havde han egentlig gang i? Han trak sit hoved tilbage, så der var godt 20 cm mellemrum mellem dem og kiggede væk. Over på en af væggene i rummet. Han satte hænderne/håndfladerne mod madrassen på hver deres side af ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:10

"Er du okay?" spurte hun stille og tog hendes arme til sig. mens hun kiggede stille op på ham.. Var han mon vred, eller noget? Taker stejfede hende. Bare ikke at hun havde gjordt noget galt igen. Hun sukkede let før hun bare kiggede på ham indtil at han ville svare...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 21:19

Eithan nikkede langsomt med hovedet. Det var dumt gjort. Meget dumt gjort. Han fortrød lidt, at han havde kysset hende; men så alligevel ikke. Han måtte først være helt sikker på, hvad han følte for hende, hvad hun følte for ham, før han overhovedet begyndte på det der. Han skævede kort til hende. Hvad tænkte hun mon om dette?
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:23

Tavsheden var pinlig. Hun hoppede af ham og satte sig så på hendes madress. Hun kunne jo ikke rigtigt sige noget. hun bed sig derfoor i læben. Var det mon engod ide, at kysse med ham lige før? Tanker fløj rundt i hovedet på hende. Hun kunne mærke at et syn var på vj, men det skulle bare ikke komme lige nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 21:30

Eithan gemte ansigtet i sine hænder, mens han tænkte alt det her i gennem. Nu havde han ødelagt et perfekt øjeblik igen. Dumt. Ligesom han havde gjort tidligere, slog han den ene hånd mod panden gentagende gange. Hvorfor var han så dum? Han stoppede dog ret hurtigt med at slå sig selv, da han ikke ville risikere at få ballede med Lilly igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:35

Hun skulle lige tiil at sige at han ikke skulle slå sig sel; Men så var han stoppet. Hun kiggede kort ned i madressen før hun elegant kørte en hånd gennem hendes lyse hår. Hun sukkede let før hun kort kiggede rundt. Hun havde mest lyst til at krybe ned i et mussehul lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 21:45

Eithan rystede svagt på hovedet; over sig selv, over det der lige var sket. "Undskyld," fik han lidt utydeligt mumlet. Der var vel ikke rigtig nogen grund til at undskylde. Men det var jo egentlig hans skyld, at de var havnet i den her lidt akavede situation. Det var nok bedst, at han ikke foretog sig mere i dag. Bare tie stille og så holde sig til sig selv. Måske ligge sig til at sove. Nej. Det var han ikke træt nok til.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:49

"Du skal ikke undskylde, det var min skyld" sagde hun og kiggede ned på madressen. Det var hendes som havde stratet det på resturanen. Hun havde dog stadig sommerfugle ii maven. Men lod sig ikke tænke mere på det. Hun smilede let og strøg let en hånd gennem hendes hår-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 21:57

Eithan bed sig kortvarigt i underlæben, hvorefter han rettede sit blik over på hende. De var vel lige skyldige i det. Han rodede lidt rundt i sit hår med begge hænder, men ligemeget hvad kunne han ikke få det til at sidde, som han ville have det til. Det kunne vel også være ligemeget så; hul i det. Han slog blikket op mod loftet og gav tankerne frit løb.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 22:02

Hun lod sig glide ned af væggen, så hun lanede blidt på madressen. Hun havde stadig ufatteligt mange sommerfugle i maven, men stadig ville hun ønske., at hun kunne holde om ham lige nu. Hun slog sig selv i panden. Hun skulle lade være med at tænke lige nu, det ville i hvert fald være meget bedre bare at tie både uudvendigt og indvenigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 22:13

Eithan flyttede blikket over på hende igen. Et svagt smil bredte sig på hans læber, da hun slog sig selv i panden, ligesom han selv tidligere havde gjort. Han overvejede, om han skulle kommentere det men valgte at lade være. Derefter løsrev han sit blik fra hende og rettede det fremad over mod døren. Han fik trukket benene op til sig, lagt armene om dem og hovedet på det ene knæ. Hvorfor skulle han også altid ødelægge det. Idiot. Han havde mest af alt lyst til at lægge armene om hende igen; ligesom før.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 22:15

Hun ville også heslt være tæt ved ham lige nu, men det var ærggeligt at de ikke kunne læse `tanker´så de begge kunne se at de begge ville. Hunlod langsomt hendes håd lægge på hendes pande og lidt ned over øjnene. Hun sukkede let før hun strøg lidt hår væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 22:23

Eithan skævede let til hende med jævne mellemrum. Hvad tænkte hun mon på? Han lod tungen glide hen over de forreste, øverste tænder og sukkede efterfølgende. Pinlig tavshed igen, igen. Han ville sådan set godt sige noget, hvis han da så bare kunne finde på noget; men det kunne han ikke.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 22:25

Hun kiggede hen på ham.." Hvad har du lyst til at lave?" spurte hun stille, mens hun kiggede kort på ham. Skulle hun gå hen og kramme ham? Nej!? det vill enok være en dårlig ide ikke? Lilly spekulerde let på hvad ellers hun kunne gøre ved tavsheden. Hmmm.. Ideer nej det havde hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 22:32

Eithan trak på skuldrene. "Det ved jeg ikke," svarede han efterfulgt af et apatisk suk. Eller jo, det vidste han godt; men det var nok lidt for upassende at sige. Så diskret som muligt rykkede han lidt tættere på hende. "Har du lyst til at lave noget bestemt?" spurgte han med hovedet lagt på sned og et løftet øjenbryn.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 22:35

"Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg lyst til at omfarvne dig" røg det ud af hende. Hun sukkede let nu gjorde hun det igen, tanker, der fløj ud af munden istedet for at blive i hovedet. Hun bed sig hårdt i læben , før hun virkelig fik lyst til at gemme sig i et mussehul.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 22:44

Eithan vendte mundvigene opad, så der dannede sig et smil på hans læber. Han strakte benene, så de nu lå udstrakte langs madrassen, hvorefter han slog ud med armene; hentydede til at hun hellere end gerne måtte omfavne/kramme ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 22:47

Lilly sprang i armene på ham. En varm fornemmelse ramte hendes kinder. Det var rart at nusse sig ind til ham igen. Små sommerfugle begyndte igenat vokse i hendes mave, men hun smilede dog bare, mens hun holdte om ham. Det var godt nok kun få minutter siden hun sidst sad i hans arme, men det føtes som en evighed..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 15 Maj 2010 - 22:57

Eithan svang armene om hende, da hun sprang i armene på ham. Et bredt smil bredte sig på hans læber, hvorefter han lagde sit hoved på en af Lillys skuldre. Smilet på hans læber blev en anelse mindre, men det forsvandt ikke helt. Han placerede hænderne øverst på hendes ryg, men kørte dem dog efter lidt tid længere ned, så op igen og derefter ned igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 22:59

Hun nussede sig let ind til ham.. Hun´mærkede let hans hænder nussede hende op og ned af ryggen. hun lagde let hovedt på hans skulder føh hun bare nussede sig meget blidt ind til ham. Han dejlige arme var lige til at falde i søvn i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 10 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 24 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum