Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 21 af 24 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 21:38

Eithan gengældte kysset og smilede så til hende, da hun trak sig tilbage. "Du har virkelig flotte øjne," komplimenterede han med et stille smil, hvorefter han kort nikkede for ligesom at bekræfte det. Havde han allerede sagt det? Ligemeget, det skadede vel ikke at sige det igen i så fald. Hvor gammel var det, hun var? Det kunne vel egentlig også være ligemeget. Han gik ikke selv op i alderen. "Undskyld," mumlede han så, da det igen var lykkedes ham at blive helt væk i sine tanker.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:40

"tak" hviskede hun, og hendes kinder blev mere røde. Hun smilede let til ham, "Du skal slet ikke undskylde" hviskede hun kært til ham og smilede til ham. Hun var ved at glide ned af ham men nnåede lige at stoppe, det.. Hendes trøje var gledet lidt op så man kunne se lidt af hendes enormt flade, men veltrænet mave. men heller ikke for trænet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 21:48

Eithan smilede lidt til hende som et, 'det var så lidt'. Derefter lod han sit blik, der indtil videre havde være rettet mod hendes ansigt, glide længere ned, hvor det så landede på mave, der var blevet synlig, da hendes trøje var gledet op. Lidt efter opdagede han så, at han bukser var gledet lidt ned, men han kunne ikke så godt trække dem op, da hun jo halvvejs lå på ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:50

hun slap derefter hans læber og lagde hendes hoved på hans brystkasse. Hun smilede let og nnussede sig let ind til ham. Hun elskede at putte og nusse ved ham.
Det var så rart; I hvert fald efter hendes mening. Hun havde ikke slev omdaget at hendes mave var lidt synlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 21:57

Eithan tog en dyb indånding, før han så sukkede. Ikke fordi der var noget galt. Måske var det ved at blive en (dårlig) vane. Derefter smilede han svagt til hende, før han så forsigtigt lod et par fingre køre hen over hendes blottede mave. Hans fingre var ret så kølige, men det bemærkede hun måske ikke.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 22:00

Da hun mærkede hans fingre mod hendes mave fik hun osmmerfugle i maven. Hun smilede let, da hun så fandt ud af at hendes mave var lidt blottet. Hendes kinder blev svagt røde. men stadig så det kært ud til hende. Hun smilede der efter igen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 22:04

Eithan gengældte let hendes smil med et endnu større ét, hvorefter han så tog fat i kanten på hendes trøje og hev lidt op i den med et lidt smørret smil. Selv havde han ikke nogen form for sommerfugle i maven; han var ganske rolig. Derefter satte han sine læber mod hendes i et kys og lukkede så efterfølgende øjnene.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 22:06

Det gav et lille sug i hendes mave, da han hev op i hendes trøje? Dte var noget hun aldrig havde oplevet før, men det var en rar fornemmelse, at hendes mave lå mod hans. Huun mærkede kort tid efter hans læber mod hendes i et kys.
Hendes øjne lukkede let i da deres læber var sammen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 2 Jun 2010 - 22:11

Eithan slap lidt efter hendes trøje, da han ikke kunne få den højere op, eftersom de lå ret så tæt. Han lod derefter sin hånd løbe gennem hendes hår, men mødte dog en knude på vejen, som han let skilte ad ved hjælp af fingrene. Efter noget tid åbnede han så øjnene igen og slap hendes læber, hvorefter han sendte hende et smil.

// Bah .. jeg skal logge af nu <_<
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 22:14

Hun mærkede da han slap hendes trøje, den var nu også meget højt oppe nu. Den ville ikke kunne komme lægere medmidre han ville se hendes BH. Hun smilede let til ham da han kørte en hånd gennem hendes hår. Hun nussed elet hans kind, før hun let strøg ham, med pege fingeren ned af siden på ham..

//skal også selv logge nu så svare du bare imorgen, men kommer ikke på før kl.3 cirka xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tors 3 Jun 2010 - 18:33

Eithan blottede let sine hjørnetænder i endnu et smil til hende, hvorefter han hurtigt kyssede hende på munden et par gange. Det ene længere end det andet. Han kørte begge sine hænder gennem hendes hår og tog så fat i hendes trøje igen med et lidt skummelt smil plantet på læberne. Han hev en anelse op i den, men da den ikke kunne komme længere, hentydede han så til hende, at hun skulle løfte sig lidt, så han kunne tage den helt af hende. Hvis han da måtte. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 19:43

Lilly smilede mere da han kyssede hende igen, men igen kom der et. Det var rart, syndes hun i hvert fald. Hun mærkede hans hånd køre gennem hendes hår. Og derefter smilede han skummelt til hende. Først der lagde hun mærke til at han gerne ville have at hun løftede sig lidt, så det gjorde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 14:19

Eithan fik trukket hendes trøje over hendes hoved og derefter hevet den helt af. Lagde trøjen fra sig og bed sig så først lidt halvforlegent i underlæben, før han så lagde armene om hende og smilede svagt til hende, før han intenst kyssede hende på munden med hovedet lagt en anelse på skrå.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 14:21

Hendes kinder, var dog stadig, røde. Men efter hendes trøje ikke længere sad på hende, blev de lidt mere røde. HUn mærkede kort tid efter at han havde taget hendes trøje, af. At hans læber, var mod hendes igen. Hun lagde hovedet let på skrå i den anden side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 14:29

Eithan strammede sit greb om hende en smule, før han ligesom vippede dem mod den ene side, så det nu var ham, der lå øverst. Lidt efter afsluttede han kysset og smilede sagte til hende. Han hævede sin overkrop lidt, så han fik et bedre udsyn til hende, hvorefter han genoptog kysset dog mere heftigt denne gang.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 14:32

Hendes kinder forble små røde, men hun smilede stille til ham. Hun kiggede på ham da han stoppede kysset, men inden hun kunne blinke, havde han kysset hende igen.
Hun slog let armene om ham, hun smilede til ham og kyssede med ham. Det gav et sug i hendes mave, men nød vært et sekund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 14:40

Eithan forsøgte at gøre kysset lidt dybere ved at skille hendes læber ad med spidsen af sin tunge. Efter noget tid blev han så træt af at holde sin overkrop oppe og 'faldt' ned på hende, så de igen lå helt tæt.

// Jeg føler mig totalt drænet for kreativitet x__x
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 14:44

Lilly lod hendes læber skilles og fik også hans til at åbne sig lidt. Hun lod let hendes tunge, gnide sig op af hans tunge. HUn mærkede pludselig at hans krop lå tætterer end, før. Hun smilede let, imens. Hun nussede ham let, hans nakke-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 14:52

Eithan legede forsigtigt med hendes tunge og lagde så begge sine hænder på hendes kinder, som han let kærtegnede med tommelfingrene. Noget tid efter stoppede han dog, da et spørgsmål dukkede op i hovedet på ham. Han bed sig kort i underlæben, inden han åbnede munden for at sige noget. "Du elsker mig, ikke?" Eller elsker var måske lige så meget sagt, selvom hun dog selv tidligere havde sagt det. "Hvorfor?" ville han vide og lagde spørgende hovedet på sned.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 14:55

"HVAD?! Jeg elsker dig da mere end alt" sagde hun forvirret, for hun elskede ham jo, men hvad mente ha`n? Hun mærkede en undelrig fornemmelse inde i maven.. "Hvorfor tror du ikke det?" spurte hun stille og lidt trist, over han ikke troede at hun ikke elskede ham. Hun mærkede igen en fremmede føelse, som nermest var en smerte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 14:59

Eithan blev lidt overrasket over hendes reaktion og glippede lidt med øjnene. "Jo, jo - jeg tror dig skam," skyndte han sig så at sige, hvorefter han sendte hende et forsigtigt smil. Tøvede lidt før han så forsatte. "Jeg ville bare vide hvorfor .. hvorfor elsker du mig?" uddybede han langtrukkent og slog så kort blikket væk, før han vendte det mod hende igen med et hævet øjenbryn.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 15:10

Hun lagde hovedet let på skrå, "Fordi du er dig og jeg elsker alt ved dig, du er bare dig og du er den enste jeg har elsket i hele mit liv, jeg lod di tage mit første kys, og det var fordi jeg vidste at jeg elskede dig" hviskede hu, stille.. "Men nu vil jeg vide en ting! Elsker du mi?" spurte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 15:18

Eithan lyttede opmærksomt til hende og trak så svagt på smilebåndet. "Ja, jeg gør," mumlede han næsten uhørligt, før han satte sine læber mod hendes i et kortvarigt kys, hvorefter han trak sig tilbage. Det troede han da, han gjorde. Det var svært. Kærlighed var svært. Han var jo virkelig ikke særlig bekendt med dette emne.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 15:24

Hendes øjne lyste op da han svarede hende. Hun mærkede kort efter hans læber mod hendes. Hun lukked elet hendes øjne i, o nød han korte kys.
Dog var hendes kinder stadig småt røde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 15:29

Eithan smilede let til hende, hvorefter han så fjernede sine hænder fra hendes kinder og lagde efterfølgende hovedet midt på hendes brystkasse, så han kunne høre hendes hjerte slå. Han prøvede at tælle slagene, men kom hele tiden ud af det og måtte starte forfra. En, to, tre, fire, fem ..
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 21 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 21 af 24 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum