Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:49

tjaaa kan godt følge jer men stadig.. :S men måske er det nok os godt at? starte på en frisk hehe ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:53

Aiden.. Et eller andet sted forstår jeg det godt, men i må få gossip til at skrive lidt om det når det efterhånden nærmer sig, hvis det da er muligt at få dem til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Ahngel Søn 22 Maj 2011 - 17:57

Okay Sorry sorry sorry, men overtage siden? Vil i lige prøve at slå det op i en ordbog engang? Jeg beklager virkelig, men da den ide også har gået igennem mit hoved flere gange allerede, kan jeg nok med sikkerhed sige at der ikke er nogen der vil tage noget fra jer, men derimod gøre noget ved at i ikke tager noget fra brugerne. Alt der vil gøres er at hjælpe. Det er ikke en magtsag. Det er et forum der tales om og ikke et imperie der bliver overtaget med et tungt artilleri. Thats just my oppinion.
Men helt ærligt, er det virkelig ikke på tide at der indses at denne side med over 400 medlemmer ikke kan tilhøre 2 personer alene uden at give de mange medlemmer indflydelse? Dem der gjorde vie til mere end hvad der var for et år siden, og ja i har da gjort en stor indsats. I har skabt siden og i har grundlagt ideen, men min pointe er at i ikke har gjort det alene. Ved at sige at i synes den tilhøre jer, overser i fuldkommen det arbejde som alle brugerne og jeres underadmins (Refuses to say guider) har lagt i jeres kreation? Får vi slet ingen aktie i dette? Gør Ma'lakels creator ikke for at ha reddet jeres skin og holdt fanen højt når i ikke kunne passe jeres side af visse omstændigheder? Tag ikke det her som et angreb på jer, men en irettesættelse. I er ikke alene og den her side er ikke enhændigt skabt af jer. Overalt kan man finde traits fra andres arbejde. Locations... Slavehierakiet.. reglerne og de guides der har hjulpet jeres brugere med at blive top tunede skrivere og karalterskabere. I har måske tegnet byggeplanerne, men i har ikke alene bygget tårnet op. Tårnet er bygget af mange flere. Jeg synes, igen min oppinion, at i bør se lidt ud af jeres kasse og kigge på de hundredevis af mennesker, som har lagt tid, kræfter og kreativitet i jeres side. Burde i ikke ha mere respekt at give dem inden i vælter alt deres arbejde ned uden varsel og uden at give dem noget som helst at skulle ha at sige? Ja undskyld, men det er virkelig nød til at blive sagt. Vie er blevet den populære side fordi der er så mange der fandt den herre awesome.

Signe
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:01

Jeg bliver nødt til at give Ahngel ret. Det er jo også os brugere der har været med til at bygge den op til hvad den er nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:05

Ahngel ser ud, efter mine øjne til at have fat i den lange ende. Skal ikke til at trampe mere rundt i det, men vil da lige tilføje at det største arbejde er gjort af de indlæg, altså brugerne, der har skrevet, for man ser jo mange sider, der gik ned med mus og mand, fordi der ikke var folk nok, og selvfølgelig har Admin gjort et fantastisk arbejde i at tillokke, lave allemulige ting o.s.v. som jeg klart syntes godt om, men når man så tænker på selve historien, som er banket op af brugerne (snakker ikke kun om hjælpe admin o.s.v. men ALLE), det er jo dem der former et spil, det er dem der føre handlingerne sammen. Godt, mine ord, så lader jeg jer tage rasten. :-) Men det skal da siges at jeg glæder mig til at se, hvordan det nye kommer til at se ud^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 18:11

Ahngel, signe... vi ser udover vores egen kasse. hvor mange synes du selv følger historien, miljøet, slavehiarkiet, den grufulde malakel? hvor mange ser du lige gøre det? Fordi jeg tror højst der en 80-200 stykker ud af næsten 800?
Og hvordan kan vi lave hele vie la mort om, når det virkelig kræver at man starter forfra, helt fra bunden! under alle omstændigheder ville vi være nød til at slette alt, og nulstille alt, om man så var kommet så langt som over hovedet muligt, ville vi være nød til at lave det hele om. Og det er en nødvendighed. Og selvom der har været hjulpet med en masse ting, er de mange ting ikke noget der påvirker alle, fordi der er ingen der læser det igennem, ingen der gider, fordi de tror at alt er fyldt med grønne skove og bakker.
Alle har været med til at dekorer siden, men alle har altså også været med til at sætte den ud af kurs, i en sådan grad at det ikke kan bæres mere.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:14

Som du måske kan læse Signe, så siger vi også, der har været snak omkring at nogen kunne over tage siden, men vi valgte fordi at vi grundlage siden, at dette var et et valg, som ikke kunne komme til diskussion (:

- ja, der er flere der har været med til at lave siden. Alle har lavet denne side, været med til at opbygge den. Men det er blevet til noget, som vi ikke havde i tankerne, og derfor. Har vi nu valgt at lave en ny side. Jeg kommer ikke her og siger, vi er ene og alene omkring at have kreaeret denne side. Men vi grundlagde den. - Derfor laver vi en ny, fordi at denne side er så meget ude af kurs som den er. Folk holder sig bare ikke til plottet. Og ja, Anne har gjort meget for os. - Men hun er lige så vel som os, også faldet ud af kurs. Så derfor, valgte vi, at nu skulle der ske en forandring. Og i stedet for at lukke vie ned i flere måneder, for at lave den om. Så laver vi en ny. Lige som da vi lukkede den ned i efterårsferien.. hvor folk slet ikke kunne holde det ud. Jeg kan god se, at folk er sure og kede af det over det. Men folk vil hellere ikke se det store perspektiv, og læser ikke helt hvad det er vi skriver til dem.
- Jeg synes også man skal se det positive i der kommer et nyt plot, og en ny side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:16

jeg tror både min Toshiya og min Dakotah de dør.. For jeg orker virkelig ikke at opfinde en eller anden roman om hvordan de overlevede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:20

Yep, dog er historien til døden over Vie lidt underlig, men hvad er der af normale ting mere? xD Beslutningen er jo taget, og det kan der jo ikke lige ændres på, det kan der, men det vil bare forvirre folk, så lad os nu bare vente og se hvad der sker med den nye side. Da i så ikke lukke Vie ned med det samme, har man jo tid til at slutte, og hvis den nye side går ned med mand og mus (Hvilke jeg ikke tror) Er vie jo i baghånden stadig :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:22

* klapper af Demetric*

Bare rolig jeg finder dig på den nye side med en anden char og voldtager dig igen din vampyrbasse XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:22

hahaha! xD
- Og Tosh.. du vælger jo helt selv ^^ du har muligheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:24

Ja, men jeg er bare blevet så glad for Toshiya, men aner ikk hvordan han skal overleve o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:25

Hmmpff, hvis du så ved hvad jeg hedder der :D For skifter navn. Begrundelse; Så jeg ikke bliver voldtaget af en gal hybrid xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 18:26

Jeg mener ikke at det skal vurderes ud fra andres synspunkt om jeg er ude af kurs.. jeg har eksamener.. hvis det er ude af kurs så ved jeg ikke helt hvad vi skal kalde, Ida's hele måned hvor hun ikke var til stede, fordi hun havde eksamener. >__>.. det er stort set det samme for mig lige nu.
And the reason for my absence.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:27

Pff, gør ligesom i titanic, hvor ham der .... helten han drukner, men fryses faktisk ned, og så genopstår han i den moderne verden, og er hele tiden ved at blive dræbt .... eller han kan genopstå som en engel xD Dog overlever Demetric heller ikke xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:28

* Ser ond på Demetric*

Jeg finder dig!!! men på den nye laver jeg ikke en hybrid.. Men bare en eller anden psycopat xD

True Mala!! True

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Ahngel Søn 22 Maj 2011 - 18:30

Der er ingenting her i verden der er en nødvendighed og specielt ikke ved sådanne situationer. Var det ikke jer selv der for under et halvt års tid siden mente at regler og opstramning ville slå brugernes kreativitet ihjel? Nu har i måske erkendt at det var en fejl at lade alle de løse dele gå frit rundt, men burde i ikke også indse at dette akkurat vil fremskyde det, som i i starten ville undgå? At folk mistede kreativiteten? Inspirationen? Er det ikke for løst opgivet at beslutte sådan om Vie som om det var et stykke tyggegummi der har mistet sin smag? Alt kan rettes op på.. Det kan det, og det kommer til at tage tid, men ville det ikke være det værd i stedet for at slå alt sammen ned og bygge et nyt op indtil det også failer og ramler sammen? I vil starte ud med regler, racer og historier, men gjorde denne side det ikke osse? Og alt dette er ikke engang min pointe. Jeg tror nu nok på at i kan skabe en ny side, men at det ikke er bekendt af jer at straffe brugerne for at i ikke har haft overskuddet til at rette op på fejlende og at i ikke har indset den fejltagelse før nu. Skylder man ikke i det mindste brugerne en smule medbestemmelse? Om ikke andet give dem lidt indflydelse på den verden, som de bliver ført ind i på ny og den verden som de forlader? En sådan forandring i miljø ville jo kunne resultere fatalt i mange af karakterenes historier og indentiteter.
Ja der er kommet anarki på siden, men der er intet der er så skidt at det ikke kan tøres op. Spørgsmålet er om man gider ofre den tid for brugernes skyld og om man har knofedt nok.
Denne side er opbygget på jeres opdragelse. Man træder da vel heller ikke på en killing fordi den bider, gør man? Det er et spørgsmål om træning og om at få folk til at hjælpes ad. Efter min mening burde i række ud efter den hjælp, som er blevet jer tilbudt. Af Anne mest af alt. I lange perioder er hun at takke for at jeres side har kørt og fungeret i jeres absence og ja, vie går langsomt for tiden og Ma'lakel er diskret, men har der ikke været lov til en velfortjent pause, som i selv har benyttet jer af? Skal det hele ramles sammen fordi at man har et liv at passe udenfor vie. Jeg kan forsikre jer at der er blevet lagt både blod, sved og tårer i at hjælpe jer med jeres side og nu er det på tide at i er lidt taknemmelige.
Uden brugerne, hjælpeadminsne og alt den tid folk har lagt i det, var vie ikke blevet til noget. Aldrig. Og hvis i ikke mindste kan udtrykke jer en lille smule taknemmeligt i den her sag, kan jeg konstatere at det vidunderlige vie, som jeg joinede og elskede for et helt år, er blevet til intet andet end et diktatur. Og som det ser ud nu. Et døende diktatur.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 18:42

Jeg var sådan set stadig på Vlm selvom jeg havde eksamer, så det er en dum fingerpeg du sætter på mig lige nu. Muligvis var jeg ikke på Clayden, men jeg var på andre, og det har jeg hele tiden været. Jeg har taget fri, måske en eller to gange under hele Vie's historie. Og jeg siger ikke at jeg er alene om at komme ud af kurs, jeg siger alle er kommet ud af kurs, det kan godt være det ikke var meningen, men tråden mistede simpelthen for nogle, og man gik hen i en egen verden hvor man var ligeglad med Di Morgas situationer.

Ahngel jeg synes du strammer den nu. Vi er skam taknemlige, vi er taknemmelige for meget, men igen hvor mange kigger på det vi skriver? Næsten ingen ud over de virkelig aktive brugere, som virkelig vil siden, og der er et stort undertal af dem, end som dem som bare tror det hele er en leg uden mening. Selv hvis vi rettede op på Vie La Mort, ville det tage lige så lang tid, som det ville gøre at lave en ny, og når folk så vender tilbage, hvor mange læser så historien og reglerne igennem igen? Det er der ingen der gør, fordi de betragter det hele som en selvfølge. Og vi stamper og hopper heller ikke på killingen, vi har flere gange prøvet at rette op på tingene, men under halvdelen følger dem. Og selvom der er virkelig meget som alle har været med til at skabe, og fremvise, er der også mange af de ting som bare ikke bliver hørt fordi folk er ligeglade. Så ville det ikke være en god idé at lave noget nyt, noget folk rent faktisk ser, istedet for at alt er åbnet. Hvis vi lukkede vie ned i et halvt år, hvor mange ville vende tilbage? Størstdelen ville nok have glemt den. Nogen ville nok bare tro at reglerne var som altid, og der da ikke var noget nyt i siden overhovedet.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Ahngel Søn 22 Maj 2011 - 19:03

Jeg strammer blot det jeg ikke finder er stramt nok i forvejen og taler på vegne af de brugere der virkelig har sat tid på denne side for ikke at nævne at påpege min tvivl til at i kan, ja om forladelse, undgå at dette sker igen? Men nok om det. Min pointe er at brugerne bør ha en medindflydelse. Dem som du hævder er ligeglade og leger rundt som en flok tosser i deres barbiehuse (Ja jeg har osse set dem og deres fjorten unger, som de har på slæb x___x) de ville da aldrig forlade deres glimmerdåser for at komme med sin mening, så det er jo en unødvendig variable. Derimod dem, som virkelig vil noget og virkelig kan skabe noget, som du selv har set med denne side, bør virkelig have noget at skulle ha sagt om hvordan deres fremtidige verden bør se ud. Lav en side, fint. Brug den, gør det og få den til at blomstre, men hvis i enhændigt påtager jer den her mission igen vil overskuddet glippe, som den for jer har gjort her og endnu en side vil blive skudt i synder og smadder. Ingens overskud vare for evigt og derfor bør i satse mere på hvad jeres brugere mener. De gjorde jer den ære at fylde jeres side med liv, så bør de ikke ha en smule medbestemmelse i hvordan det liv skal genoprettes på den nye side?

Noget andet er at det ikke var jeres mangel på overskud der sprængte en af mine nerver. Slet ikke. Ingen kan holde en kampgejst oppe konstant. Alle needs a break, men det er stadig den mistillid og ligegyldighed i har sat for dem der virkelig har prøvet at hjælpe jer. Vie kan gå hvad vej den ønsker og alting. Det er slet ikke det, men i skal ikke disrespektere dem som har knoklet for at hjælpe jer og antyde dem for at ville overtage jeres side. Thats what hits me in the face. Alt der blir gjort er at hjælpe med den blideste hensigt, så enten sig tak med kyshånd eller hold jeres beskyldende kommentare inde for det der er direkte angreb på alle dem, som har hjulpet jer, der pludselig mister alt værdig og får den fornemmelse af at al den tid de har brugt på at ville holde jer oven vande var spildt, hvilket er et pokkers tab for begge parter. Min pointe er ikke at jeg synes jeres ide er dårlig, til trods for at jeg ikke tror at jeg vil følge med på den næste. Det er et spørgsmål om smag og behag, men lyt, respekter og afvis uden dikkedare i stedet for at kaste sådanne beskyldninger over dem der har hjulpet jer. Its a matter of respect and common socialization. Hvad jeg prøver at få ud er ikke et budskab om at droppe jeres ide med den nye side, men at huske at der er andre folk omkring jer. Og tag endelig ikke det her personligt, for det er det ingenlunde.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 19:15

Jeg ved du skriver vi ikke skal tage det personligt Ahngel.. Men nogen af disse ting som der siges, tages meget personligt. Folk sætter sig ikke ind i, hvorfor man har været nød til at forlade siden i en stund.. Og hvis det er det der skal til, så står jeg frem; Jeg var ved at tage livet af mig selv i den periode hvor jeg valgte at give lederskaben til Ma'lakel, og det var ikke af egen fri vilje. Men noget jeg følte mig tvunget til, da jeg var oppe at tage fire piller om dagen, på grund af min hovedpine.. Så det er personligt, når man påpeger sådan noget..

Jeg er taknemmelig for alle de bruger der inde
og af den grund lavede jeg også indlægget så tideligt. faktisk så folk kunne komme med gode idéer til hvordan at den nye side kunne være, mine venner er kommet med indput hvordan den nye historie kunne være. Og ja jeg forstår at det er trist, og sårene at Vie Lukker ned. Men lige nu, må jeg sige.. Jeg ved at den næste side ikke kommer til at gå lige så dan, da den side bliver lavet på et andet grundlag.
Og nej vi laver ikke den nye side, fordi at vi vil stramme reglerne, vi vil bare klargøre de regler der hele tiden har været, så folk ikke bliver forvirret, og gør ting så vi skal gå rundt og rette dem konstant. - Men jeg vil følge dit ønske, og laver en ekstra nyhed, hvor at folk mere konkret kan komme med idéer.. også vil vi prøve at efterkomme deres ønsker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 19:28

Jeg vil for det første gerne have lov til at sige nogle små ting... HOLY FUCKING OMGWTF?!

... Med de ord ude i mit system, vil jeg sige at det er lidt ekstremt... Ekstremt bare at sige: "Bang, verden gik under og en ny dukkede op" Og så samtidig forvente at alle som har siddet og grædt over deres tastatur, mens ens karakter har gjort det ene utrolige efter det andet bare følger frivilligt med.
Jeg ved godt at det lyder som om jeg vælger en side nu, men det gør jeg ikke. Jeg vil gerne sige at jeg støtte begge sider. For på den ene side, har vi jo en fed side (Selvom der nogen der mener dette er en form for virtuel Bratz) Som vi alle har kæmpet for med næb, klør og ord...
Alle og en af os har lavet noget, som har ændret på Vie's historie, måske ikke altid til det bedre, men altid så det udløste flere muligheder for hinanden. Altså... Jeg er jo selv igang med at komme på den enes side som, Ma'lakel, og derfor også ødelægge en anden brugers tillid... Derved skaber jeg, en bruger, ikke en admin, en guider eller hjælpeadmin, men en helt almindelig bruger, en anden form for historie som så kan spilles videre på, så selvom i laver de helt store plots, så bliver der samtidig lavet en million andre mini plots inde i plottet, selvom det kun er få der vælger at komme ud fra deres fine lille hus og lege med andre.

Når jeg så nu har forsvaret min Karakter her på Vie, vil jeg gerne sige at jeg godt kan forstå hvorfor det er at i gør som i gør... Hvorfor det er at i vælger at starte på en mere eller mindre fuldstændig frisk.
Vi har alle på siden her, fuckede den godt og grundigt op. Ikke en af os, vil kunne redde den, uden at det så vil sætte ar på de forskellige steder. Og det vil blive hårdt, da ingen bare vil sige: ”Og Gud sagde: Lad der blive orden! Og der var orden...” Siden her er røget ud af kursen for så længe siden at den er nær det allermest umulige at fixe igen....
Så kan godt forstå jer, og kan endda også se det smarte ved at starte en helt ny side op, da folk bare vil holde sig til det samme, hvis man kommer med en opdatering på det gamle...
Så ja... Jeg kan forstå jer og se hvorfor i gør det.

Hvad jeg ikke kan forstå er... Hvorfor er det at alle brokker sig over det? Hvis de virkelig gerne ville have at Vie skulle klare den, så gir det jo bare ikke mening at sætte sig ned og lade være med at tro på det... Man kan enten prøve at finde en mening med det, som Ahngel gør, efter hvad jeg kan forstå, eller man kan sige at man vil gå ned med sit imperium, som Ma'lakel gør, hvilket jeg ikke bryder mig om da jeg elsker Ma'lakel som mange andre også gør...
Selv kan jeg godt acceptere det, men det betyder ikke at jeg ligefrem bryder mig om det lige nu... Altså det skal nok komme, men det vil tage lidt tid...
Så i stedet for bare at sige en masse unødvendige ting, så gør dette halve år på Vie til noget mindeværdigt og som vil få andre til at engagere sig i siden på en ordentlig måde...

Pweewh... Det var noget af en mundfuld munddiaré jeg fik lukket ud der... Håber at i alle kan finde rundt i det vigtigste....

Men bare et lille spørgsmål oven på den omgang bogstaver.... Hvad med mennesker? Altså jeg kan godt se at nogle af de stærkere racer skulle overleve... Kan endda også se hvordan det var at så store astroider(?) skulle kunne falde ned (Trukket ned af al den energi alle har futtet af i årenes løb i Di Morga)
Men har mennesker overlevet det? Og hvad med civilisastion....

Gud hvor jeg snakker... Må meget undskylde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Ahngel Søn 22 Maj 2011 - 19:29

For mig er grundene underordnede og ingen bør høre dårligt fra at man ikke kan være på vie 24/7. Alle har ind imellem brug for den pause. Det er fuldkommen forståeligt. Det glæder mig ligeså at høre at i giver brugerne en mulighed for at deltage i planlægningen, da jeg havde forstået på jeres udtalelser at alt var uden diskussion og at der ikke var noget at høre om aftaler og kompromisser. Dette måtte i godt ha udtrykt lidt tidligere her, så ville denne debat måske ikke ha været så lang igen, hvis i forstår hvad jeg mener. Jeg beklager at det er blevet taget personligt, men jeg kan forsikre at jeg ingen nag bærer over jer og sidder og skriver det her med en ganske afbalanceret puls. Dog ville jeg så sige at der er blevet såret en del følelser på den bekostning af at i først udtrykker denne taknemmelighed nu. Jeg kan kun tillade at nævne mig selv og vil helst udelukke grunde og reaktioner.
Men alt ialt tror jeg vi vil det samme. Im happy for the understanding.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 19:50

Korah jeg forstår alt det du siger (:
Jeg forventede heller ikke, at alle ville være glade, og springe rundt i luften, og synge halleja. Men så igen, verden går ikke bare under på en dag, og så kommer der en ny ø frem. Den lille historie jeg skrev, var bare et udkast, der kommer noget mere detajleret, men alt dette sker over en periode hvor hele verden mere og mere begynder at gå til grunde, og denne ø så kommer frem.

Til dit spørgsmål. Menneskeheden har jo mere eller mindre ikke rigtig overlevet. - og civilationen er mere eller mindre gået til grunden. Dog ude på denne ø, som der har været skærmet fra det hele, ved at ligge under vand. Derfor vil der være en helt anden form for livsstil, hvilket der også vil blive beskrevet nærmere om. - Men mere så det giver mere mening at folk render rundt med sværd, og den slags (:
- Håber det var nok svar, ellers må jeg uddybe..

Ahngel, jeg er meget glad for at du skriver.. Jeg tager os de ting du siger til dig. Og jeg er ked af, jeg blev lidt.. såret over de ting du sagde, da jeg er sikker på de ikke var ment på den måde.
jeg vil helt sikkert tage imod andres forslag, det eneste der ikke ville have været til diskussion, var at siden ville blive oprettet, og denne side ville blive mere eller mindre nedlagt omkring et halvt års tid. Men jeg høre altid gerne på mine med brugers meninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 23:32

Dudes, seriously.. Jeg kan ikke forstå, hvorfor så mange hidser sig sådan op over det her. Nu vil jeg prøve ikke at gøre dette til en lang prædiken om etik og moral, da jeg jo som ganske ny bruger i visse øjne ikke har noget som helst at skulle have sagt, men alligevel føler, jeg bliver nødt til at komme med et input. Undskyld, jeg spørger, men har det ikke alle dage været sådan, at de administrerende oprettere af en side har det endegyldige ord? Jeg kan sagtens følge jer i, at dette er en side, mange har kæmpet for, men derfor er det da ikke jeres. Så vidt jeg er orienteret, står det jer frit for at søge ud i verden og oprette jeres eget litterære rollespilsboard. Jeg kan også se, at flere tydeligvis har "fået nok" af det hele og smutter - hvorfor det store ramaskrig? Måske er jeg en bitch, men for helvede, vi kunne sgu da ikke være mere ligeglade med, hvor uretfærdigt i føler jeg behandlet, voldtaget, misbrugt eller hvad I nu ellers kan komme op med.

Det med at miste sine karakterer: so what? Hvis I elsker den fiktive person, I har fået trukket op af hatten, så find da på en legal grund for, at denne skulle overleve destruktionen af Di Morga. Hvis dette ikke er en mulighed, kan I tydeligvis godt leve uden eller med en ny. Hell, I behøver jo ikke engang have den nøjagtigt samme karakter, I kan i og for sig oprette jer en ny med samme personlighed og udseende og hvad ellers, I har brug for, som den originale karakter. I can hardly see any problem, honestly.

Personligt ser jeg da bare frem til noget nyt og spændende at udforske. Atlantis, det er jo herre interessant, folks! Se dog på det som en oplevelse. Desuden er jeg sikker på, I altid et eller andet sted har haft lyst til at opleve en komplet anden figurs historie, og nu er jo jeres chance.

Angående alt det her med, at en ødelæggende kaskade af meteoritter synes urealistisk, kan jeg ikke se, hvad problemet er. Det skulle efter forlydende være sket tidligere, hvorfor skulle det ikke kunne ske igen? At denne ø skulle rejse sig fra havets dyb, lyder i mit hoved ligeledes ganske sandsynligt - seismiske udviklinger forårsaget af sammenstødet mellem jordklode og meteorit burde da bestemt være i stand til at skubbe til nogle jordskorper hist og her og danne en reaktion resulterende i en ø. Ellers er muligheden for en vulkanø der jo også altid. Nope, heller ingen problemer på den front.

Men må jeg så til sidst have lov at komme med et forslag til de kære administratorer? I stedet for at beholde nøjagtigt de samme racer efter overgangen, kunne I jo finde på nogle nye. Såfremt vi leger med hele Atlantis-idéen, vil øen jo øjensynligt have været over havets overflade på et eller andet tidspunkt i fordums tid, hvorfor den også må have været beboet. En eller anden voldsom begivenhed fik øen til at sænkes ned i dybet, hvor den gik i dvaletilstand - en magtfuld person fik rejst et skjold med sine okkulte kræfter, beskyttende ånder eller ligefrem tilbedte guder projicerede en beskyttende membran omkring øen for at redde livet; whatever you decide. Nu hvor øen så igen er dukket op, vil dette liv langsomt begynde at vågne op igen, ergo har vi pludselig nogle helt ukendte og voldsomt spændende racer, man kan hapse. I'm sure you get the picture.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 23:50

Det tog sin tid at læse igennem... (De 7 sider altså)

Selv synes jeg det er lidt synd... Jeg ville gerne have haft chances for at udvikle lidt på mere på Mia...
OG DOG!
Et halvt år... Det skal nok gå. Og så for vi at se om jeg også kan mixe en historie sammen om Mia's "adventure of survival" or whatever :P

Selvom jeg også er ret ny, så kan jeg ikke se hvorfor der er så mange negative tanker om dette... Loft måsen og kom igang med at skrive om hvordan karakteren overlevede, og BANG du beholder den.
Og desuden, er der jo intet bedre for en karakter end at den "udvikler" sig lidt, istedet for at være frosen fast i den samme personlighed hele tiden. Og der er ingen tvilv om at en episk rejse rundt omkring, altid på flugt fra døden. Er noget der i den grad kan få en person til at ændre sig. (HVIS han/hun overlever selvfølgelig).

Jeg tænker jo selv på at få Mia til at starte på en frisk, ligesom siden. Da hendes useriøse tankegang jo nok bliver strammet lidt op efter det der "adventure of survival".

Så istedet for at klynke, så kom igang, og glæd dig over denne mulighed. Din karakter kan gennemgå en stor forvandling, både fysisk(Meteorregn og naturkatasetropher skal sku nok efterlade sine ar.) og psykisk(En person kan ikke undgå at forandre sig hvis de overlever verdens undergang, og ser den genopstå.)

Det var alt fra mig, der lige har lavet min første post, der er bare en lille smule værd XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 4 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum