Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:00

Men kommer der de samme racer og alt det der ind igen? Og tænkte på at hvis vi nu siger at Toshiya dør så må man vel ikke kalde den nye karakter for det samme? eller er jeg tabt en vogn xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:01

Toshiya skrev:Måske har du ret i at man lige så godt kan kreere en ny karakter.. Men jeg prøver at finde ud af noget med hvordan Toshiya og hans kæreste skal overleve dette xD

Måske overlvede i med hårde kvæstelser og var nødt til at 'ordnes' flere gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:02

de samme racer er der stadig (:
Plus en ny race.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:03

Du siger noget Rosemarie ^^

Aiden hvilken ny race er det!!! UUUH IM DYING TO HEAR XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 16:06

det skal vel være overraskelse <.<
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:06

ARGH!!!! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 16:08

x''''3... alfer kommer i hvertfald tilbage ^^
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:09

Jeg ved hvad den nye race er, men min mund er lukket xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:10

Lad mig sige det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:11

Nej da, skal det ikke være en overraskelse?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 16:21

^^... det ville jo ikke være sjovt hvis man sagde det, men man kan jo se om man kan finde den :]
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:25

Pis..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:28

hahah xD
Sådan er det jo.. ^^...
man kan se det inde på siden, hvis man nu kigger godt efter ;3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:33

Du skal ikke le. Ellers...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 16:44

Jeg vil gerne annoncere, at det nok bliver det endeligt for mig selv ^^.. Jeg flytter ikke med, så hvis Di Morga går under, så forsvinder jeg også.

Jeg vil ligeså udtrykke hvor træls jeg synes det er, at man har valgt at åbne noget helt nyt, istedet for at opgradere det gamle. Jeg kan forstå grunden til at man har valgt at flytte Vie La Mort til et bedre system, men i så fald ville jeg ønske at man ikke havde valgt at direkte bombe hele stedet, plus en masse andre lande. For derudover mener jeg ikke at det er helt gennemtænkt, der er dilemmaer som, andre landes reaktioner der måske burde tages højde for.. hvis alle disse lande dør, og der dukker en ny verden op, burde masse medierne, og resten af verdens befolkningen ikke undre sig, og undersøge? Så kan man igen sige at det er fantasi, og der ikke behøver yderligere begrundelse - men jeg er nu engang skuffet.
Jeg ved at min egen indsats den sidste tid har været på et minimum, lige siden slutningen på den sidste ferie vi havde, hvor vi toppede med brugerne, og derefter gik det ned af bakke.
Udover det, synes jeg at det at fjerne Vie la Mort og direkte dombe stedet samt nabo lande, er meget ekstremt, og jeg som spiller herinde finder det, som så mange andre, virkelig irriterende, i en sådan grad at det ikke kan beskrives, efter man har sammensat en karakter, og været herinde det seneste år, og opbygget en masse med dem, så kan jeg ikke se megen realisme i at noget som helst! - Hverken dæmoner, engle, elvere, dværge, nisser, alfter, whatever raser her nu er.. kan overleve at blive bombet i stykker :/ ... Det bliver simpelthen bare den tand for... langt væk for mig, til at jeg kan forholde mig til sådan en verden og leve mig ind i det..
Derfor, inden siden lukker, siger jeg mit farvel, til dem der kender mig, har emnet med mig.. og til dem der ikke helt har styr på hvad for en fisk jeg er..
det er vel nu engang ligegyldigt, da jeg føler at vi alle er i den samme båd hvad angår det her.. at skabe en karakter i en verden, er det samme som at male et mesterværk, hvis nogen kommer og ødelægger lærredet, vil man så kunne reparer det igen? Det er vel op til en selv.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste med de tanker, om hvad der giver mening eller ej, det er såmænd også op til en selv, om man synes det er en fed ide eller ej. Jeg føler mig desværre nødsaget til at sige at jeg ikke kan forholde mig til det, og synes ideen er dårlig.
- Blot en ytring i blandt mange.
Out ^^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:10

Whoaw..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:14

Gir Malakel ret..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:21

Jeg ved ikke hvad for en side jeg er på om jeg synes det er irriterende eller godt.. jeg er vel på begge sider også fordi jeg netop var i gang med at deltage i et emne hvor der var et par stykker med.. som jeg var lidt stolt over samtidig med at jeg også næsten har fået min karakter bygget op... hvor jeg bare ikke lige har fået det helt ligget ud endnu... heldigt for det da... men på den anden side har jeg også lagt mærke til hvordan siden er gået ned af bakke hvor der ikke har været så meget aktivitet og det måske netop trænger til en god omgang forfriskning.. på en ny start.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:22

Som sagt, så er der over et halvt år, før siden lukker ned (:
- folk for lov til at lave sine emner færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:23

O.o? går der et halvt år før siden lukker ned...
og D: linket kommer vel op inden ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:30

Der er et link :D På side tre ..
men her : http://vieoudemort.forumotion.com/forum (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:32

Såååå lægges det os ud inden sidens undergang ^^"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:32

selvfølgelig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:34

gooodie :D og ps.. elsker der er sirener med ^^".
Dog o.o der ingen blandings racer heh :P..?
Men så det vel os lettere at holde styr på o.o
Men bliver siden først virkelig ? lukket om et halvt år

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:37

Hov, vi har glemt Blandings racer o:
Det bliver også ført på.. Blandings racer er godt n.n'

Og ja, der går først et halvt år (:
- Det er ikke i dag det sker, ikke i morgen.. folk skal have lov til at vende sig til idéen, og lige som finde ud af, hvordan man får sin karakter over på siden, hvis det er det man ønsker.

Ja Anna ville overtage siden; eller bare prøve i en måned. Men vi føler, at det er vores side, og hvis vi ikke længere føler vi kan gøre så meget mere for siden, vil vi ikke give den videre, da denne side er vores som sagt. Og at give den til nogen andre, er bare... wrong.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 3 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum