Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 0:25

Nu skal jeg give dig et argument Balthazar; Jeg er led og ked af den her diskussion.. Men nu må du altså indse at det er mig og Clayden der er admins på denne side, og jeg er ikke bleg for at sige, man altid skal lytte til sine bruger, og medlemmer. Men her, der sætter jeg min fod ned, og siger, at nu er den altså ikke længere, jeg vil ikke have nogen til at overtage mit sved og blod, jeg har ikke lyst til at nogen skal overtage den side som jeg byggede op fra bunden. Jeg har ikke tænkt mig at bruge mere tid på en side, som der godt nok har givet mig meget godt, og mange gode venner. Men lige så meget har ødelagt mig, ergo skal jeg ikke have nogen til at overtage den! Og hvis jeg skulle, skulle det være en jeg stolede på, en jeg havde mødt, en jeg virkelig kendte hvis ansigt jeg havde set in real life. And I'm sorry, men det er ikke tilfældet her. Jeg ville selv have bedt om hvis nogen skulle overtage denne side, og det gjorde jeg ikke efter lang overvejelse om der var nogen der skulle. Men nej, jeg vil ikke have det; Og du må forstå, at dette er tænkt i brugernes bedste interesse, for hvis det stod til mig lige nu, ville der slet ikke komme nogen side! Der ville slet ikke være noget vie la mort, så tænk lidt over det, før at du går om hjørner, og siger, at vi åbenbart kun tænker dette som vores side. Ja det er vores side, og det skal folk altså også lige huske på, godt nok har vi haft mange utrolig mennesker til at hjælpe os, og det er jeg også taknemmelig for.

Men helt ærligt, hvis folk ikke kan lide, vi ikke vil have denne side bliver overtaget, må de finde sig selv andet steds. Hvis folk virkelig holde af denne side. - Jeg forstår udenmærket at folk er irriteret, kede, og sure over at denne side for sin ende, men så må man tage det som det kommer, og så gøre lige som andre, se frem til at der kommer en ny side, som i kan være med til at gøre bedre, til at forme.. Denne side er bare ikke længere til diskussion. Jeg vil ikke have nogen overtager siden, OG SÅ ER DEN IKKE LÆNGERE.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 9:16

Godt så! Jeg indrømmer åbenhjertet med det samme, at jeg ikke ligefrem har læst de sidste tolv siders diskussion igennem, men lidt viden om hvad i snakker om, har jeg dog fået indsamlet.

Jeg ser problemet fra begge sider - uden at overdrive - og jeg må nok ærligt erklære, at jeg virkelig ikke ser en ordentlig debat i det her. I mine øjne er disse kritik, til admins'ne evner og ansvarsopfattelse, ren sludder! Jeg vil nødigt virke negativ eller som om jeg tager et parti - hvilket ikke er tilfældet venner... Men jeg er nød til at give Aiden god for at hun slår foden ned! Og ikke kun hende, men begge vores elskede admins. Indtil videre har her været masser af konklusioner, der slet ikke burde tilhøre. Hvad er det helt ærligt for noget at sige, at et par personer, der har svedt røven ud af bukserne for siden og OS, at de ikke har styrke nok til ansvaret af det de har bygget?! Jeg ægrer mig helt igennem og er rystet helt igennem - prøv at se det som voksne mennesker!

Det er ikke kun admins'ne der har det ansvar at passe på siden og dens medlemmer - men at de har en stor del af den, er der intet at diskuttere om, så sandelig. Selvfølgelig lytter de til os - det er netop derfor siden kan vokse sig stærk, endda hvis det betyder et helt nyt plot. At i så vælger at nedrakke deres beslutning og ikke mindst lederskab, er noget jeg aldrig vil kunne forstå! Og ja - jeg syntes det er acceptabelt, at jeg pludselig blander mig i denne sag, da dette også er den side, jeg er allermest aktiv på. Jeg bekymrer mig både om dens eksistens, ligeså meget som jer, men alt i alt tænker jeg nu engang også på hvor hårdt det er at styre sådan en side som denne, hvor tallet af brugerer kun stiger! Men jeg bliver også helt vildt glad, når tankerne så rykker videre til næste stadie:

At de netop har styrken, modet, handlekraftigheden og lederskabsevnen til dette! Siden er jo næsten perfekt afstemt, brugerne er for det meste elle vilde med sidens muligheder for fri forfatterskab - men med visse krav - og i alt fald de venner, man efter tids emneskriveri, nu engang får! Jeg siger ikke at jeres kritik er helt uacceptabel, eller at den ikke er værd at høre på - og ikke mindst lære af: Men tilgengæld må vi som brugere, medansvarlige for sidens velbefindende, også tage ved lære af de svar, eller handlinger, som admins'ne giver os igen! Det nytter ikke kun at se det negative af alt - prøv selv lidt at være med og så se bagsiden af bagsiden, istedet for kun at se den snavsede forside.

Men egentlig ville jeg bare komme med mine meninger om alle disse personlige holdninger, der åbenbart er med til at skabe revner i troen imellem admins'ne (Som også bare er helt alm. mennesker!) og os brugere - netop fordi at lederskabet ses svækket, ifølge nogen. Men det kan selvfølgelig også være den er halvsvækket, og det er netop DERFOR at vi andre mennesker er nød til at tage os sammen og hjælpe istedet for kun at komme med kommentarer om hvordan og hvorledes de er svækket. Igen er jeg rystet over, at i ligefrem vil have dem der skabte siden smidt ud af posten, pågrund af de bittesmå revner i perfektionen, i åbenbart kun lægger mærke til: Prøv engang at løfte blikket, så er der masser af perfekte flader, hvor i kunne rette blikket, istedet for at se på ridsernes skrabede flader. Og husk lige dette, nu jeg er igang med den helt store tale: Selv uperfektion kan i sidste ende være en velsignelse.

Mvh. Remée

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 10:42

Jeg havde egentligt tænk mig at trække mig tilbage fra denne samtale, men da jeg læste Santras indlæg, måtte jeg altså lige tilføje lidt.

Jeg kan godt se hvad hun mener med at vi burde støtte Admins, som er normale mennesker, som ligger meget arbejde, sved og ikke mindst tid i denne side, og jeg har kigget på den anden, som jeg blankt må indrømme jeg er imponeret over trods den ikke er kommet så langt, og man tydeligt kan se at der ikke er hastværk med at få lavet.
Jeg syntes også man skal huske på at vores Admin som før sagt har et privat liv, de bruger meget af deres fritid på at lave denne side, der gør at man følger det er ens eget (kender jeg fra mig selv), så de vil ikke bare give deres sider væk. Selvom Clayden mener han har det som at være en dårlig person eller hvad han mener, kan ikke huske det ordret, så tror jeg mest det handler om at de (Clayden og Aiden) har fået ejerfornemmelse, det mener jeg bestemt ikke dårligt! De har som sagt brugt meget tid på det, og har haft problemer med at få deres privatliv og denne side til at smelte sammen så jeg forstår til fulde at de ikke vil give siden videre.

Jeg ved ikke om Santra mente at Balthazar søgte efter mere magt, eller hvad hun hentyde til, men det tror jeg bestemt ikke han gør, jeg vel selvfølgelig ikke gøre mig klog på det, men jeg kan tydeligt se hvad han mener med at det kunne give et nyt pust, med nogle nye admins, men det er ligesom alle de køkken pogrammer der flimre rundt på landets tv skærme, hvor en kok ødelægger det hele, og en ny så skal have det op at stå, og det bliver måske deres sejre, men det er stadig den første kok der faktisk har lagt bunden, en plante kan ikke gro, uden en god grobund. Det er det samme med et RPG-forum. Hvis ikke linjerne er rene og klare kan der ikke gro noget, medlemmer gider ikke spille videre. Kort og godt.

Med disse ord vælger jeg ikke side, selvom folk måske vil tro det, for jeg mener stadig Admin burde tage en snak med brugerne, da det, trods admin har brugt mest tid på denne side er brugerne der også har gjort et godt stykke arbejde, det kan ses i alle de spiller der har mere end en bruger. Det har de fordi de kan lide siden, og fordi de elsker at være her på! Så selvom der måske kun er halvt så mange mennesker bag skærmende end som bruger, er det stadig brugerne der tid og kreativitet på at skrive her inde, og ja, det er også dem der hiver det hele ud af plottet (Jeg inkludere mig selv som bruger), men vi er altså ikke nogle små tæmmet heste der løber rundt og gør hvad Admin vil have, vi er ligesom Admin mennesker, der går vores egne veje, egne tanker osv.
Dét vil jeg gerne huske admin på, da jeg syntes, at Balthazar/Jacob har alt muligt grund til at stille spørgsmål ved denne idee, og om overlevelse og hvad han nu ellers har spurgt om, også selvom han måske i starten syntes noget andet, men vi er ikke de små heste der løber rundt, og holder fast i vores tanker, nej, dem udskifter man! Hvilke jeg syntes vi alle, både bruger og admin må respektere at man gør, dog syntes jeg det er direkte åndssvagt hvis folk bliver sure over folk skifter mening, da vi ER MENNESKER!!! Vi er IKKE fejlfri! Det må vi respektere om vi vil eller ej.

Det var så en lille tale fra mig af, den skulle ikke være blevet så lang, men det blev den så. Om i vil bruge det eller ej er op til jer selv.
-David

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 10:52

Jeg forstår til fulde det David hentyder til - Også at nye idéer og menneskers valgmuligheder skal accepteres. Men det har selvfølgelig aldrig været en hensigt at sigte på enkelte menneske, som for eks. Balthazar, selvom hans indlæg sammen med Claydens og Aidens, gav mig disse meninger om tingene. Selvfølgelig kan ting gå skævt, og så vil nogle måske kræve nye ledere - i dette tilfælde admins - som er helt okay. Men også må der gives en snor, til disse, hvor vi fortæller de fejl og ting vi gerne ønsker rettet og derefter bare overstå den ventetid, der nu er, når ting skal rettes op på eller forbedres.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 11:28

Jeg vil godt lige hurtig have lov til at komme mig selv til forsvar:
Igen er jeg rystet over, at i ligefrem vil have dem der skabte siden smidt ud af posten, pågrund af de bittesmå revner i perfektionen, i åbenbart kun lægger mærke til
Vi, eller jeg, har på intet tidspunkt haft intentioner om at smide Clayden og Aiden væk fra deres post. Alt det med at oprette et nyt adminteam var udelukkende et tilbud om hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 11:32

Jeg har ihvertfald misforstået noget der. Det er jeg altså ikke glad for at indrømme, men jeg undskylder dybt, for at konkludere noget, som i sandheden bare var en hjælp. Næste gang, tænker jeg mig igen lidt bedre over, hvad jeg skal udpege og hvad, jeg kan misforstå lidt for meget.

Igen, undskyld både til dig Balthazar, og andre, der har følt sig stødt af den kommentar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 11:36

For mit vedkommende skal du ikke bekymre dig om det. Du indrømmede jo selv ikke at have læst hele emnet igennem. Jeg følte bare lige, jeg ville gøre opmærksom på misforståelsen, så jeg ikke blev betragtet helt som en ondsindet satan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 11:40

Ingen skal betragtes som en ondsindet satan. Alle har deres holdninger - ligesom du og jeg.
Ret skal være ret. Ingen har brug for at blive betragtet som en satan, djævel eller for den sags skyld, en englebasse. Vi vil helst betragtes for det vi er; og i dit tilfælde, ikke en ondsindet satan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Ophelia Ons 8 Jun 2011 - 15:14

*Sætter lidt beroligende delfinlyde fra kassettebånd på og lufter godt og grundigt ud*

Jeg vil gerne lige slå fast med syvtommersøm, at jeg intet har imod, at der kommer en ny side i spil, da det jo er blevet lavet så snedigt, at man kan lade sin karakter leve videre derpå, fordi at det jo er de overlevende fra Di Morga, der ender der, blandt en masse nye. Forandring fryder, og jeg ser det faktisk som et nyt kapitel i historien, der er ganske spændende.

Jeg har fulgt med i debatten herinde i noget tid, og hvis jeg ellers har forstået det rigtigt, så lader det til, at det hele er kørt lidt ud på et sidespor på grund af sårede følelser og misforståelser af hinandens ord og meninger, så vi har glemt, hvad der blev sagt i starten og affødte det hele.
Sådan som jeg har opfattet det, bliver der ikke noget reelt sted krævet, at Di Admins træder af og overgiver siden til nogle helt andre? Jeg kan da ikke være den eneste, som ser den tydelige forskel mellem at få et hjælpeteam, der kan klare nogle mindre opgaver på siden - forudsat, at Di Admins har en del at tackle i verden uden for skærmen og måske ikke for tiden har alle de kræfter, der kræves til at drive siden på fuld styrke -og at siden skal have helt nye ejere? Nu ved jeg jo ikke, bør det lige nævnes, om Di Admins har brug for denne hjælp, men det er bare det billede jeg får af deres skrevne ord herinde.
Ingen ville jo underkende det, Di Admins har udrettet, og det ville stadig være dem, som ejede siden og udviklede den og stod for alt det vigtige. Der blev kun foreslået, at disse så kunne få et hjælpeteam til de lidt mindre vigtige ting og det, de ikke selv lige kunne klare. Jeg må indrømme, at jeg studser lidt, når det største grundlag for ikke at ville acceptere dette er, at Di Admins så ville føle sig 'uduelige og ikke gode nok'. For det første ville det jo slet ikke blive opfattet sådan, bare fordi at man lod andre med friske øjne og nye idéer få lov at være med til at styre siden - tværtimod ville det være storsindet og en utroligt moden og visionær ting at gøre, der ville vise, at man havde sidens bedste i interesse og var villig til at tænke i andre baner, for at holde den kørende. Og jeg vil så nødig lyde hårdhjertet og tarvelig, men den ret egocentrerede indstilling, at man simpelthen nægter at lade andre være med, fordi at man så vil føle sig trådt på inde i følelserne, kan i det lange løb kun føre til sidens langsomme undergang.

Jeg bifalder idéen om måske at få et team af underadmins, der kunne komme med nye indputs, men for min skyld behøves det heller ikke brændende. Jeg var bare nødt til at gå neutralt ind i det her og få redt ud, hvad der egentlig er kernen i debatten, for det lader til, at det blev forstået som at Di Admins direkte skulle overgive siden, hvilket jeg, der nu har læst indlæggene syvogfyrregange igennem, ikke kan se skrevet nogle steder. Jeg kan altså godt lide Vie, som det er nu, men jeg ville heller aldrig klage over at få nye tanker ind i billedet.

~ Ophelia.
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2011 - 23:36

Jeg er overrasket og forfærdet over flere ting. - Fra begge sider af.

Det kan godt være at jeg er ny osv og bare burde holde min kæft, men nu vil jeg gerne have lov at sige min mening:
Som admin, har du et ansvar. Du er overhoved for en side. Dvs. at du har et .. arbejde om du vil, at udføre. Det kan ikke passe at personlige problemer skal være grunden til at en side lukker ned. Derudover, så blander man ALLE personlige problemer væk fra en side, SPECIELT hvis man er overhoved. Det er noget af det mest uprofessionelle du kan gøre!
Derudover viser du overfor dine medlemmer, at du forresten ikke kan klare en skid uden at bryde ned.

Derudover burde ingen medlemmer presse nogen fra adminstaben til at skulle reagere sådan og tage sådan nogen argumenter i brug. Dog har alt dette blot virket som mudderkastning for mig, specielt fordi at admins ignorer blankt hvad der bliver skrevet, hvortil (Jacob hedder han vidst?) meget roligt prøver at forklare dette.

Jeg vil blot hertil sige, og konkludere at admins burde tage sig sammen og faktisk overveje hvad medlemmerne siger, istedet for blot at ignorere blankt alt hvad der bliver sagt osv. da dette er et af de mest uprofessionelle ting man kan gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Scars Fre 10 Jun 2011 - 0:02

Da jeg kender begge vores Admin personligt må jeg nok sige at jeg syntes du er meget hård ved det, jeg ved hvor meget blod sved og nogen gange tåre der er blevet langt i denne side og jeg ved at der altid bliver lyttet til os medlemmer selvom det ikke altid ser sådan ud.
Denher side er noget personlig for Admins og jeg syntes bestemt ikke det er uprofessionelt at de tager beslutningen om at lukke den, jeg syntes det viser karakter om hvem man er og hvad man mener er rigtigt at gøre, for det er trods alt deres side os vi har meldt os ind på, desuden må det da være utrolig hård for dem at skulle se en side som de har arbejdet på og elsket skulle forsvinde, men det er nu engang deres beslutning.
Jeg syntes det er at gå over stregen at kalde det uprofessionelt når du ikke kender dem der sidder og driver siden til dagligt personligt for jeg ved at de er gode mennesker der ikke altid har det lige let, og som ofre meget af deres hjerteblod her og på den nye side, men bliver rakket ned fordi de tager en beslutning som uden tvivl har været hård... de er ikke uprofessionelle, hvis de er noget er de det modsatte siden de kan tage en beslutning på sådan en sindsro selvom de konstant bliver rullet herinde for det.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2011 - 0:17

Eve, hvis du vil tage en yderligere diskussion med mig, så skriv venligst en pm (:
- Vil dog lige sige mange tak Christian, men jeg vælger at låse emnet, da vi lige nu bare køre i ring. Jeg forstår godt, at i mener vi ikke lytter til jer, når vi meget blankt indrømmer at denne side ikke bliver overtaget men lukket ned.
Jeg lytter altid til mine medlemmer, men lige i den her sag, da det som sagt bare køre rundt og rundt og rundt, i det samme emne ^^
I er selvfølgelig altid velkommen til at skrive en pm, eller en mail elisabethbornholm@hotmail.com til mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 8 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum