Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:33

Dudes, no offence, but.. Suck it up, okay? Jeg kan stadig ikke se noget problem i at lade andre stå for at opdatere og redigere lidt på siden her, når I tydeligvis ikke magter det. Muligvis er det jeres barn, men så handler det bare om at finde nogle, I stoler på og overdrage ansvaret til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 21:38

Ville det så stadig ikke være forkert måske?
- jeg siger ikke det er, men betragt det sådan..
Nogen ting kan gives væk, men andet kan ikke. Det er en mulighed at give den til guiders, men jeg ville stadig føle mig utrolig dårligt tilpas med at skulle give siden til en anden.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:42

Hvorfor ville du føle dig dårlig tilpas ved at give siden til en anden - det skal her siges, at det jo heller ikke er, hvad vi beder om, men at der bare er nogle få, der bliver forfremmet og får funktioner, der tillader dem at holde siden ved lige - når dig og Aiden ikke selv kan give den tiden eller opmærksomheden, der er påkrævet? Hvis du virkelig elsker et barn, beholder du det jo heller ikke, når du ikke kan passe det ordentligt, men giver det til nogle, der kan tage sig af det. I dette tilfælde har I jo faktisk også mere eller mindre opgivet siden allerede, i og med at I er i gang med at oprette dens afløser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 21:49

Fordi jeg som sagt, ville føle mig uduelig og ukreativ, som om jeg slet ikke fungerede til selve programmet omkring at skulle skabe en side, at skulle kunne styrer den, samt opdigte ting. jeg føle mig som en hvilken som helst anden person der bare har skabt noget der bare skulle stå til en prøve smag for andre, så nogle rigtige admins kunne tage over.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:53

Er det ikke også netop sådan, det forholder sig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 21:57

Desuden den er ikke opgivet, men folk har været med til at opgive dens historie, og den trænger til en fin pudsning, og den finpudsning rammer ikke alle, selv dygtige skrivere, glemmer at tjekke, og er reglerne læst igennem engang, blir den måske ikke læst igennem igen. Selv når vi skriver at alle skal læse, er der folk der trækker på skuldrende.
Som sagt er det måske kun... hvad 180 bruger vi rammer mens de resten 739 bare er ligeglade?
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:01

Du siger selv, at den ganske rigtigt har brug for en finjustering. Hvis den så hårdt har brug for det, og hvis dig og Aiden virkelig elsker den som jeres eget barn, hvorfor giver I så så hurtigt op og laver i stedet en helt ny?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 22:02

Og nej det er ikke netop sådan det forholder sig. Og du har selv taget imod idéen, så hvorfor afslå den nu? Da du nærmest modsiger det vi siger. Vi har taget en beslutning, og som du selv sagde, er det admins der har det endegyldige ord, bi har truffet at denne side holder omkring tre måneder inden vi lukker den helt ned, efter den nyes sides færdiggørelse. Hvordan kan du så sige nu, at der skal nye til.
Jeg siger idéen er god, men jeg ville ikke kunne få mig selv til at give nøglen til en anden da, jeg ville føle mig udulig, og da siden ville komme ud af kursen, folk ville ikke være vant til de nye brugere, folk ville slet ikke kunne forstille sig det. Ville du måske have en side, med to vidt forskellige personer, som du ikke kender på forhånd, ikke har mødt lige fra sidens start og så pludselig lade dig tiltro til dem? Ville du måske det?
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 22:03

Vi elsker den ikke som vores barn, jeg siger den skulle betragtes som den slags, at man ikke kan give noget man har lavet fra bunden af videre til nogle andre, som var det en ting, kan godt være det er en ting for andre, men folk ville glemme hvem der virkelig stod bag det.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:05

Okay guys, det virker ret aggressivt. Jeg vil bare høre, er der på et eller andet plan, en mulighed for, at andre kunne administrere siden? Adminsne får stadig credit, og er stadig gods, i bliver ikke erstattede forældre, men ophøjede helgene, hvis brugerne bare må beholde siden.

Konklusion, er det på nogen måde muligt at kunne beholde siden, og have engagerede folk til at holde den i live?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:07

Hvis vi skriver adminsne navn i hvert post, under vejr? Be om? Helt ærligt, er i bange for at blive glemt? Vi kan da indføre admin-dag hvis det er det, i vil, hvis vi bare må beholde siden. Vi vil ikke erstatte jer, for vi kan aldrig leve op til jer, vi vil bare videreføre et godt kørende koncept, med fornyede krafter.
Anyone sees my point?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:12

Jeg mener ikke, at jeg på noget tidspunkt har sagt, at jeg kunne stå inde for jeres beslutning, men at jeg bare har krævet, at folk ikke kaster om sig med negative bemærkninger. Nu prøver jeg så at tale jer til fornuft.
Hvordan kan du være så sikker på, at siden vil komme ud af kurs? Bare fordi Elisabeth og dig oprettede siden, er det jo ikke ensbetydende med, at I partout er de bedste til at administrere siden. Der kan jo også tydeligt ses, at historien er gået i stå, hvilket I selv siger, er en af grundene til, at siden udskiftes - hvis skyld er det? Eleverne udelukkende eller jer admins, der ikke har været konkrete nok?

Jeg forstår ikke, hvad du mener med det sidste i din første besked.

Igen, hvorfor er du så overbevist om, at folk ville glemme sidens oprindelse? Jeg er sikker på, der er mange af de gamle brugere, der vil hænge ved siden, alene af den grund at den vedbliver at eksistere - tilvænning er heldigvis nemt for den menneskelige race. Dig og Elisabeth ville jo ikke bare blive kaseret uden videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 7 Jun 2011 - 22:25

Jeg synes, at det er forkert at tale på "folks" vegne, når der tilsyneladende stadig er stor uenighed i hvad "folk" egentlig synes og mener. Jeg er en af de brugere, der rent faktisk ikke havde kendt hverken Clayden eller Aiden før jeg blev oprettet, så for mit eget vedkommende havde jeg da slet ikke kendskab til jeres kvaliteter på forhånd. Det ville for nye brugere være ligegyldigt om det er den ene eller den anden, der sidder på magten. Desuden ville det da heller ikke være oplagt, at bolden blev kastet videre til en total fremmede. Så den der "Ville du måske have en side, med to vidt forskellige personer, som du ikke kender på forhånd, ikke har mødt lige fra sidens start og så pludselig lade dig tiltro til dem? Ville du måske det?" Forstår jeg altså ikke helt, da den er meget urealistisk, i forhold til de ønsker og behov der er blevet nævnt i de tidligere indlæg.

"Desuden den er ikke opgivet, men folk har været med til at opgive dens historie"
Jeg indrømmer gerne, at jeg nok er en af de, der ikke har sat mig ind i den egentlige historie. Jeg har dog forsøgt mig at holde mig relativ realistisk med min karakter i forhold til det univers I har bygget op, og det synes jeg altså også de andre brugere har. Kunne det derfor ikke tænkes, at det var historien, der var noget galt med? Måske ikke selve handlingen, men fordi den bare ikke er blevet formidlet tilstrækkeligt.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:44

*hands up.. And calm down*

Balz, som skrevet førhen, længere tilbage grunden til vi ikke vil lade folk overtage siden er, fordi den for det første betyder utrolig meget for os. - Det kan godt være, at folk måske ikke tror det, eftersom at vi lukker siden ned. Men faktum er; Vi gør det, fordi at vie ikke længere er det som vi startede ud med, det er gået fuldstændig ud af track. Og vi mener ikke, at vi skal sende den videre, fordi så ville det være som et fail projekt, gange to. Hvis jeg ville have en person til at overtage siden, havde jeg bedt om det. Jeg vil bestemt ikke opfordres til noget, jeg allerede har givet udtryk for jeg ikke har lyst til. (Og må jeg der ud over, bede personen der sidder og giver minus og plus om at stoppe, det er yderst umoralsk, hvis du er uenig, så skriv, din mening, i stedet for at sende det igennem et system, som jeg vil mene, du udnytter lige nu, men jaja.. lad dog barnet, ikke? >_>)

For at uddybe mig nærmere; Vie La Mort, bliver ikke overtaget, det bliver ikke givet videre til nogle mennesker jeg knap nok kender, som jeg ikke har mødt i virkeligheden, og som jeg ikke har fuldt igennem tiltro til. Når der går nogle måneder vil vie ikke længere være vores mere. Kan godt være du siger at vi ikke vil forsvinde fra siden. Men ja Balz det vil vi, nye medlemmer vil ikke kende til os, og vil bare se dette som en fed side, der bliver kørt af de nye admins, som de sikkert vil se er dem som der har oprettet den. Så kald mig egoist, men dette er noget jeg har bygget op fra bunden, og nu vælger jeg at opgradere det til en ny side. Jeg ved folk er uenige, jeg ved folk at de er sure. Men alt i alt, må vi så indse dette ikke er verdens undergang? Ærlig talt, jeg kunne jo bare vælge at slette siden uden at i fik noget at sige.. Og jeg har ikke lyst til at sidde her og ramse op, hvorfor jeg vælger at lukke siden, jeg har mine grunde..

Nej, siden bliver ikke overtaget. - Og det står ikke længere til diskussion, jeg har tænkt over det. Men nej, jeg vil ikke overlade siden til nogen jeg faktisk ikke kender, hvis jeg ville det.. havde jeg selv bedt om en til at gøre det.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:56

Altså nu skal jeg ikke lyde som det onde monster, eller hvad jeg nu kan blive kaldt, men valget er jo taget, og som Jass hvis har haft sagt, så bliver det vel som det er aftalt, så selvfølgelig er det fint at snakke om det, men der kommer jo tydeligvis ikke noget ud af det her, jeg kan jo ikke tvinge jer til at stoppe med at skrive, men sidder bare og spørger mig selv om det ikke er lidt ligemeget at trampe videre da det jo er aftalt?
-Jeg skiver ikke det her for at trampe nogle over fødderne, bare for at give til kende min mening :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 22:58

Tilgiv mig, men jeg forstår stadig ikke, hvordan I kan tale så meget om, at I elsker siden og ikke vil overrække den til andre, da I frygter, den vil ændre sig. Selvom I direkte får tilbudt hjælp af folk, er I mere opsatte på at få dræbt siden med det samme i stedet for at give den en chance og måske se den udvikle sig i en positiv retning - I modsiger jer selv på alle tænkelige måder.

I kan vælge ikke at forsvinde helt? Duk op regelmæssigt eller gør i det mindste krav på, at der et eller andet sted bliver nævnt, at det var jer, der oprettede siden - hvilket garanteret også ville komme op uanset hvad, da mange er jer taknemmelige for denne side - og så er jeres problem løst. I vil jo desuden stadig være de øverst administrerende. Hvis det nyetablerede adminteam får storhedsvanvid, er den ikke længere end at smide dem på porten og selv tage opgaverne på sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 23:01

Hørt david (:

Og nej Jacob.. stop så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 23:09

Hvorfor? Har jeg som bruger ikke krav på at blive oplyst om de bevæggrunde, der kan være betydende for, om jeg vil have et RPG-board at skrive på om nogle måneder? Som admins har I ret til at tage beslutningerne, men til gengæld skal I også kunne argumentere for jeres sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 7 Jun 2011 - 23:17

Jeg kan selvfølgelig godt se, at Admins har det endegyldige ord, men jeg synes alligevel at der manglede nogle lidt standhaftige argumenter. Forestil jer engang - og nu trækker jeg den lige ud i det virkelige liv - hvis regeringens ord var lov? At man ikke havde mulighed for at sige: "Hey mennesker, vi har faktisk ikke lyst til at sidde 45 elever ude i klasselokalerne." Det er jo nødvendigt at vi har mulighed for at smide nogle argumenter på bordet, som de så kan tage stilling til. Og jaja, jeg ved godt "at det her jo bare er en RPG-side" men helt ærligt, det bunder jo stort set ud i det samme.

Jeg føler ikke rigtig at nogle af brugerne har været inddraget i processen, sådan udover det vi har kunnet lukke ligegyldigt lort ud her. Debatten her handler muligvis OM brugerne, men inddrager ikke brugerne i løsningen og debattens resultater styres af Admins frem for samarbejde mellem sidens stiftere og dens brugere..

Men fair nok, mudderkast er nederen og jeg synes efterhånden at vi sigter efter manden frem for målet..
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 23:23

Linket er fuldkommen irrelevant for diskussionen. I vil gerne høre vores mening, men det er udelukkende angående den nye side. Liam refererer slet ikke til opbygningen af den nye side, men det at der overhovedet skulle komme en ny side - hvilket I aldrig har hørt om brugernes meninger om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 23:28

Det eneste der er udelukket af nogen overtager denne side.

Og hvis du vil have min ærlige mening, ikke? Så føler jeg mig noget så groft trampet på, fordi du har ikke læst hvad jeg har skrevet
DU har ikke ret til at vide hvad jeg går rundt med af PERSONLIGE årsager til hvorfor siden bliver lukket ned? ELLER vil du gerne have smidt i hoved, alt det som jeg har af problemer, fordi jeg har IKKE tænkt mig at sidde her og fortælle noget, som der går mig meget på, fordi du ikke kan forstå, at jeg ikke vil have nogen overtager denne side..

Jeg er ikke ude på at smide med mudder her, men jeg kan godt begynde på det, når folk ikke sætter sig ind i det jeg har skrevet.. - Oh, når ja.. Det er da så sjovt at du for nogle dage siden skrev et langt indlæg omkring at folk skulle tage sig sammen. Og nu sidder du her og snakker som om, at der ikke længere er rpg, efter at denne side bliver lukket ned, og en anden opstår. - Jeg forstår det ikke. Og jeg er MEGET Ked af det lige nu, så det kan godt være mit indlæg er barsk.. men jeg havde ikke lige frem troet, at min tirsdag nat, skulle sidde og bruges på at græde.. So Please.. Do continue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 23:37

Det er meget muligt, du har ganske glimrende personlige grundlag, du ikke vil dele herinde, for at lukke siden ned, men så er det, jeg spørger dig, om du ikke blot endnu mere burde overveje at lade siden skifte hænder. Jeg er ked af det, hvis der er noget galt i dit liv, og det lyder måske barskt, men når man er admin for en side, kræves der visse ting af én. Kan man ikke opfylde disse krav, er man tydeligvis ikke egnet til opgaven.

Jeg forstår ikke, hvor du får det med mudderkastning fra. Nej, jeg er ikke enig med jer, men så vidt jeg er orienteret, er det tilladt at være uenig. Desuden føler jeg, at jeg argumenterer tilstrækkeligt for min sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 23:38

Vi har argumenteret, vi har argumenteret rigtig meget, så skal jeg virkelig ... virkelig finde alle de ting frem som der gør at vi bliver nød til at starte forfra, et nyt kapitel i bogen? en nummer to'er i serien og hvad ved jeg ?

1) Folk følger ikke længere historen, folk tager sig ikke af om der kommer ny hersker eller ej, selv under Malakels tid hvor folk fik lov til at gå rundt og gøre hvad de vil, gik folk rundt og troede alt var som på en lyserød sky.

2) At sætte folk ind i et problem så stort som det her, med opdateringer og så videre, løser ikke noget. Selvfølgelig vil der komme opdateringer på den anden side, men de ville ikke have den samme opdaterings grad som der her. Med det mener jeg at reglerne ville være faste, og der er ikke frie rammer alle steder, nogen steder er der, lov til forfatter frihed, andre steder må man stramme sig an, og lige se reglerne igennem endnu engang.

3) Hvordan vil du kunne sætte folk ind i noget som du knap nok kender, godt nok over computer, men thats it?! så er der ikke mere, jeg ville have minimal tiltro til nogen jeg havde mødt over nettet, og bare gav dem noget der har fået tårer og smil frem i mig.

4) Kan godt være der er mange bruger, kan godt være der er folk der virkelig tænker på siden, men der er også folk der tænker, men ikke handler. Folk som er på VLM hver evig eneste dag, følger med i hver evig eneste lille opdatering, men var ligeglad med eventsne? Dem er der mange af.

5) Di Morga's historie, selve historien som er lagt ind på siden, er der heller ikke nogen der kigger på, det eneste der sker, er kort og kontant, de går ind... kigger på racerne... tror alt er frie tøjler uden i grunden at læse disse 9 emner omkring starten på siden, der er ingen der læser dem alle sammen, hvis man gør damn man jeg kysser vedkommendes hånd for det.

6) Hvor mange tænker på, sidens virkelige tilstand, hvor mange sætter sig ned, kigger på emnerne, og tænker; det er sq da lidt forkert. Og fortæller brugeren hvordan situationen i grunden er i Di Morga?

7) Manglende rammer om brugernes grænse.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 0:08

Det kan godt være, I har argumenteret mere end rigeligt, Clayden, men når der ikke er hold i dem, kunne de i og for sig være fuldstændig ligegyldige. Mange af de problemer, du lister op nedenunder, findes der ganske legale løsninger på, der bare kræver en smule arbejde. Vigtigst af alt er motivationen af brugerne og at måden, hvorpå I proklamerer sidens reglement og historie.

Punkt et og fem: Har du overvejet, at det måske har noget at gøre med, at det bare ikke er så spændende at følge med i? Hvis I spillede jeres kort rigtigt og fik gjort historien mere spændende og overskuelig og sørgede for at komme med små opslag med opdateringer angående historien hele tiden, ville den enkelte sandsynligvis gøre mere for at følge med. En sikker vinder er desuden at inddrage så mange som muligt, da det skaber motivation. Hvis I kunne opstille nogle områder, hvor de ganske almindelige personer i Di Morga ville blive berørt af, at landet har fået en ny hersker, vil mange flere følge med i tingene.

Punkt to og fire: Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Hvis I tog opgaven op og begyndte at rette siden her, ja, så ville der være en masse nye ting at læse igennem, men igen, såfremt der blot bliver gjort ordentligt opmærksom på det, vil i hvert fald de fleste få læst tingene igennem. Til det med de afholdte events, der ikke har fået så meget opmærksomhed som ønsket, burde I måske revurdere, om det er spændende nok for den enkelte, og om I selv har deltaget i det. Nu kan jeg kun erindre et bal, I prøvede at smække på benene, og at grunden til, der ikke var nogle deltagende var måske, at de ikke vidste, hvordan de skulle gribe sagen an. Hvis I admins havde ført an og deltaget i eventet, ville andre muligvis have fulgt med.

Punkt syv: Jeg gætter på, det er, hvad guiderne gør? Eller er det bare tilfældige brugere med en fin farve og en titel?

Punkt tre: Det er ganske nemt. Vi danskere har heldigvis et skrivesprog, der tillader os at videregive beskeder, som kan bruges i denne sammenhæng. Det resulterer måske i en noget lang PM, men det må man jo så leve med. Ellers er fidusen bare at finde en bruger, der har været herinde i lang tid og er godt inde i sagerne.

Punkt syv: Hvad mener du helt konkret? Snakker du om, at mange brugere løber rundt og powerplayer og overdriver på anden vis, ikke overholder reglerne og fører sig frem? Igen kræver dette problem blot, at man gør mere opmærksom på, hvad der tillades og hvad der ikke tillades og så bare sørge for et godt og trygt miljø. Det er ikke så svært, som det lyder.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 7 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum