Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:39

Oki. Smutter i gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:40

Hmm, bare lige en ide til jer. Så syntes jeg i skal lukke, så man ikke kan tilmælde sig :-) Ellers gør alle det jo bare ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:41

sidder faktisk og leder efter den slå til og fra funktion i dette øjeblik xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:42

Tror det er i General Admin ellers er det Bruger halløjet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:43

Er det en stor meteor eller er det meteor ren. Whoaw jeg er god til det med spørgsmål Oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:43

fandt det, og det er slået fra (:

- Så vel stor meteor som meteor regn ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:44

Uhh, elsker jeres musik, og glæder mig til at se jeres nye race :D Bliver bedre og bedre det her ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:45

Mhm, der vil også være npc'er (:
Vi snakker lige pt, omkring Trolde og Drager, som npc væsner, man kan have med i sine emner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:46

Øjjj *Store øjne* Ville være fedt, selvom jeg ikke lige kan se hvad det skulle bruges til xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:49

Du fandt i den PM boks fra mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 15:06

Vi har selvfølgelig mange idéer, men jeg tror faktisk først siden bliver helt færdig efter sommerferien, måske går der længere tid, vi tager det stille og roligt, men her er linket ; 
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Thumbbig-113057-1-2

Vi ved allerede hvordan det hele skal se ud, hvordan alting skal være, og har allerede fundet diverse ting til siden som vil være nyttige facs når man kommer længere hen i historien .

Men selvfølgelig er man velkomne til at følge med i denne forvandling, fra fastland til ø :]
Og derfor er i jo også meget velkommende til at få et lille smugkig på hvordan selve øen ser ud :].

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Fantasy_Ireland___Cuchulain_by_ChristmasSocks-1
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:27

EIJ!!! Det er jo sygt nedern at denne her side lukker ned altså :O

Nu er man lige kommet ordenligt igang :/ og så beslutter i jer at lukke hele lortet ned o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:30

^_^... Ja altså, alt kan jo komme in handy, og jeg ved flere godt ville have drager her på siden (:
- Og toshiya. Vi laver en overgang, så når siden er færdig, har folk tre måneder der ud over, til lige så stille at komme over på den nye side, og forlade denne side.. der kommer til at gå oppe omkring et halvt år, før denne side forsvinder fuldstændig (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 15:31

Well som sagt som du siger lort ^^.. men sådan er det jo, der kommer jo mange flere ind på siden end bare dig, men, vi kan ikke se på alles behov og følelser :].. desuden ville det ikke være federe at komme ind i verden der er forbedret og bedre gennemarbejdet ? :]
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:32

Jeg giver dig ret Clayden, men jeg kan ikke se hvordan Toshiya skulle overleve et meteor nedfald o.o Med mindre det gælder at han tager hjem til sit hjem land?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 15:35

well meteor nedfaldet sker over hele verdenen :].. selv laver jeg en ny character ^^.. men du kunne have en fed idé med en ven om at i beskytter hinanden eller noget? Som sagt overlevede pattedyrene i dinosauernes tid meteor nedfaldet ved at grave sig ned i jorden :]
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:39

Rettelse af Clayden, hele verden begynder at gå under, fordi orkaner og andet, rammer dem (Lidt alla the day after tomorrow) (:
Meteor regnen sker kun frankrig, noget af tyskland, italien og spanien.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 15:41

ja okay <.<.... helt ude af landevejen var jeg da heller ikke...
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:42

Pfff ... går med raske skridt min undergang i møde xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 15:46

well ^^... selv jeg laver en ny character, og får langt mig ordentligt ind i denne nye verden :]
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:47

Sonja må lade livet til fordel for en helt ny karakter som allerede er ved at blive udviklet... XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 22 Maj 2011 - 15:51

Er det ikke en smule urealistisk at en meteor sætter verden ud af sit vejrsystem? Ö de er trods alt ikke så store igen, og brænder jo op i atmosfæren ...

Og ja, jeg ved godt at vampyrer og varulve heller ikke er særlig realistiske, men alligevel, en asteroide ville passe bedre ind xD
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:54

Måske har du ret i at man lige så godt kan kreere en ny karakter.. Men jeg prøver at finde ud af noget med hvordan Toshiya og hans kæreste skal overleve dette xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Søn 22 Maj 2011 - 15:56

Måske har du ret i at en astroide ville passe en del bedre ^^.. det må vi jo se på, siden er jo ikke færdig endnu, men jeg vil helt klart sige, at hvis det kan være muligt, så gem jeres karakterer i word, det kunne jo være der var noget som i kunne bruge på en mulig ny bruger :3
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 15:58

haha xD Okay.. asteroide, og mega meteor! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 2 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum