Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Man 23 Maj 2011 - 0:01

Nøjha... for fanden det er vidunderligt at hører det der! selv fra brugere der ikke har været her så længe, det er endnu mere opfriskende, og en dejlig trøst for hjertet! Giver virkelig viljen til at ville gennemfører dette, denne forandring som alle sidens brugere ligger overfor! Fantastisk!
Tusind tak!
Det var dejligt med så mange opfriskende ord, omkring emnet med at starte et nyt vie la mort, en ny start for alle! Det giver virkelig motivationen til at tage springet og lade sig herske af forandringer!
Forandringer fryder jo!
Tusind tak!!! ALLE SAMMEN! Alle jer der står ind for dette, men også for noget af den ris, der har været der, men alligevel fandens dejligt i tager det på denne måde! kunne virkelig ikke være mere glad! Smiler bare mere og mere, jo mere jeg læser fra jeres positive ord, Andrew og Mia, jeres alle sammens ord og støtte! det er virkelig en trøst for hjertet! Glæder mig til at blive færdig med siden nu! Forfanden da you guys made my day!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 0:16

Oh det ver så lidt :P

Så længe i laver den nye side ordenligt, så er jeg klar til at knokle mig ind i den. Og det tror jeg selvfølgelig fuldt og fast på at i gør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Man 23 Maj 2011 - 0:23

Vi laver den mere ordentligt end denne. :].. der kommer nogle fastere rammer, self ^^.. men det er ikke så meget der blir ændret af det basice :).. det er mere regler, og plottet, og self stedet og sidens meget anderledese udseende end vie la morts ^^
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Logan Man 23 Maj 2011 - 0:32

mister vi vores personer/karakter?? eller kan vi beholde dem? for jeg har lagt meget arbejde i Logans historie/fortid og hans nutid, og vil ikke bare have det bliver skyllet ud :P
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Man 23 Maj 2011 - 0:34

Du mister ikke din karakter hvis du kommer med en god historie omkring hvordan din karakter overlevede den katastrofe der rammer hen over frankrig, italien og spanien ^^...
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Logan Man 23 Maj 2011 - 0:35

Merci tak :D så ved jeg det :D
så har jeg lidt tid til at tænke over hvordan Logan skal overleve :)
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Man 23 Maj 2011 - 0:36

Yup ^^... men det var så lidt, glæder mig da til at hører de underskønne fortællinger.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 10:56

Jeg vil, som det første sige, at jeg kan forstå dette fra alle sider.. og så vælger jeg, at jeg ikke vil tage nogen side, da jeg nok ligger midt i mellem.

Jeg vil dog sige, at det er en skam, at siden dør, når det er en af de mest aktive sider, som jeg kender.. men ja, jeg kan godt se, at ikke alt forløber, som det skal. Har selv faktisk kendt siden længe og været her længe, selvom jeg har skiftet karakter en del gange, fordi tingene ikke passede sammen for mig.. og så endelig dukkede Lucinde op. Dog chancen for, at hun dukker op i den nye verden er lille, fordi hun nok ikke er det samme uden Malle (og Vlad), da han (de) er roden til hendes had. Og jeg kan bare ikke lige se nogen afløser på det punkt.
Jeg vil komme til at savne siden, nok også på grund af de frie tøjler, men også på grund af plottet, som jeg faktisk godt kan lide. Ja, der er folk, som ikke holder sig til tingene, men der er jo nogen, som gør. Og jeg har faktisk til tider læst regler og de andre ting flere gange for at være sikker på, om jeg nu også gjorde det rigtige. Og så kan nok også lide siden, fordi der faktisk er sket en udvikling i plottet og den ikke bare er gået i stå, at hentyde til, at der er kommet en ny hersker. Og alt af mest, så vil jeg komme til at savne nogle medlemmer, selvom jeg faktisk ikke skriver så tit med folk, og så vil jeg savne nogle af de fantastiske emner.

Og når alt det så er sagt, så vil jeg også påpege, at jeg vil tage et kig på den nye side, når den engang er kommet op at køre. Jeg glæder mig til at se, hvordan det bliver og udvikler sig. Men om jeg joiner? Det må vi se til den tid, fordi det vil jeg ikke tage stilling til nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 19:54

Sur røv, at siden flytter... T____________________________T
-Men.. hvor finder man linket til Vie Ou De Mort?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 19:55

Det er på flere sider xD;
Men linket er her http://vieoudemort.forumotion.com/
Det skal dog siges, da du sikkert ikke har læst alle otte sider igennem, der går nok et halvt år før det sker (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 19:57

Okay, fedt nok Aiden :) Tak skal du have, for linket altså ^^ Glæder mig til at se ad.. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 20:26

så lidt ^^..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 21:39

Jeg kan godt forstå i lave en ny side, da det måske er lidt svært at få alle med tilbage på banen på VLM :D
Jeg har selv haft nogle forskellige karaktere her, men syntes aldrig rigtig jeg har kunnet komme igang.. Så vil helt klart flytte med over på den ny side, for at starte på en frisk 8D
Uhhhh im just so excited :3


Sidst rettet af Aurye Lør 4 Jun 2011 - 0:07, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 17:21

Ej hvor lyder det godt :3
- Vi glæder os, også til at den bliver færdig ^^.. men vi vil gøre et godt stykke arbejde, derfor kommer det til at tage ekstra tid :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 17:46

Altid godt at man vil bruge ekstra tid på det man arbejder med, jo længere tid man bruger på det, så bliver resultatet jo altid bedre :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 17:47

Lige mine ord Adeon ^^..
Synes også vi skylder brugerne, at vi gør noget ekstra ud af siden, nu når at de skal sige farvel til det elskede vie (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tors 26 Maj 2011 - 7:59

Nåår, der kan man da bare se :).. men fin idé med det der atlantis, og den slags :D
Altid syntes at det var spændende :).
Glæder mig til at se mere!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 15:19

8 siders hård læsning :/ - Men nu skal jeg nok gøre det kort, så folk også gider at læse dette;

Hvorfor tager man ikke bare, og skaber det nye board, med historier og baggrunde og hele meteorregnen osv., og så efterlader det her VLM til brugerne, og dem der gider bruge tiden på det? Der er super mange engagerede brugere her, der godt vil bruge tid og kræfter på at opretholde og forbedre det nuværende, også selvom det er i samme tilstand som et rådnende lig. Please, så kunne alle være glade, og de nuværende admins kunne blive ophøjet til overly-godlike-part-time-gods, og nye admins kunne bliver udpeget, efter hvem der gider? Just asking.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:23

Det er faktisk ingen ringe idé!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:25

Det er ingen dårlig idé nej (:
men som du nok har læst, så har vi faktisk diskuteret det punkt. - Og vi synes ikke nogen skal overtage siden, det ville virke forkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:29

Men det er vel i bund og grund at foretrække frem for, at den går helt ned, ikke? Om ikke andet kunne man vel forsøge sig i en periode, og hvis det så ikke går, bliver siden stoppet helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:30

Siden bliver jo hellere ikke lukket helt ned lige med det samme (:
Den får jo lov til at leve omkring 3 måneder, efter den nye side åbner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 7 Jun 2011 - 17:30

Kunne I ikke snuppe nogle af de mest relevante spørgsmål og svar og flette ind i startsindlægget, så man ikke behøver at læse alle 8 sider igennem, og så man undgår gentagelser?
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:32

joo.. jeg laver det om lidt senere, er egentlig i gang med noget andet :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:47

Syntes også det lyder som en god ide med at lade siden overleve, det betyder ikke Admin skal give den væk til nogle, men bare lade siden ligge, og lade folk spille færdig, det kræver jo ikke noget af Admin ud over de måske skal på en gang i mellem da folk måske skriver til dem, men der skal jo ikke nødvendigvis ligges arbejde i dét. Blod lade det ligge og hvis man kan sige "lade det rådne op" ved godt det er underligt ordvalg, men i ved hvad jeg mener, ellers skriv lige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 5 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum