Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:50

At efterlade siden helt ubemandet vil ikke resultere i noget kønt. Der bliver nødt til at være en eller anden autoritær figur, der kan tage sig af beslutninger og have det sidste ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:52

Jeg havde sgu da hellere ikke tænkt mig at forlade siden O.o..
jeg bliver på de måneder vi lukker den ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 17:55

Du har ret i noget Balthazar ... men hvis den så skal overleve, eller bare køre videre, skal der jo være en der tager sig af siden, og hvis Admin ikke vil lade andre gøre dette så er det sådan :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 17:55

Guys guys... det er jo ikke fordi vi selv er så super glade for at det her værk går under vel?.. men vi har lært af vores fejl, self er det surt og ja det kan jeg godt forstå, men man må opgive en masse, for at tingene skal blive til det bedre.
Og som sagt før, og som Aiden, også siger, er det simpelthen forkert at overlade siden til nogle andre. Vi er jo kommet på løsningen omkring at alting ikke ender lige med det samme, so take it easy, der går måske over et halvt år før end siden jo kommer op, og når siden er færdig får i tre måneder til at springe over på den nye.
At udvælge nye admins er en fed idé ja... men når det så er gjort, vil siden så ikke komme i fuldstændig anden kurs end hvad den startede med, altså historie layout og alt det ville være helt anderledes, siden ville bogstaveligt talt komme mere ud af kurs end den i forvejen var ^^...
Men det er jo ikke sådan at så snart den nye op at denne her lukker ned lige med det samme, vi holder den jo åben i tre måneder, så folk kan flytte over til den nye.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:03

hmm ... lige et andet emne, for jeg er slet ikke med mere, for nu siger i et halvt år, før sagde i en måned, og så efter sommerferien og nu et halvt år, ved godt at det ikke ligger fast, men jeg kunne godt bruge noget at regne ud fra :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 18:05

Minmal tiden... er efter sommerferien, men det tror jeg slet ikke sker, da vi tager det stille og roligt, men vi regner oprindeligt med at det tager os tre måneder at få siden færdig, også tre måneder mere hvor vi lukker for registreringen til vlm, og åbner den på vodm
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:08

Så tre måneder? Er tidsplanen nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:09

Der kommer den nye side op, men vie la mort køre i mindst et halvt år endnu (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:11

okay, tak, så er det hele på plads i hoved på mig :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:24

Jeg beklager, men jeg bliver nødt til at udtrykke min uenighed.
Hvordan kan man være så sikker på, at siden vil løbe helt af sporet, bare fordi et nyt administrerende team bliver oprettet? Det kunne faktisk meget vel være det, der skal til for at få siden på ret køl igen. Jeg respekterer jeres valg angående det at oprette en ny side fungerende som VLMs 'fortsættelse' - jeg forstår det ikke, men respekterer, at det er jeres valg - men hvis siden alligevel bare ender med at gå død, når Vie Ou De Mort er kommet i gang, kan nye kræfter vel lige så godt prøve kræfter med det her. Faktisk kan jeg kun se positive resultater af, at siden her ville have mulighed for at køre videre - mange har jo brokket sig over det hele, men nu vil de have mulighed for alligevel at fortsætte med den karakterer, de elsker, og som ikke ville have overlevet "dommedag".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:27

Kan godt se hvad du mener Balthazar, og er faktisk enig med dig, men jeg syntes denne diskussion er ved at køre lidt i ring, hvis du ved hvad jeg mener, for jeg tror emnet har været oppe, og valget er jo taget, så der er jo ikke så meget mere at gøre fra den side af. Men hvis i vil hive emnet op igen, skal jeg ikke stoppe dig/jer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:34

Jeg har ikke fulgt med i dette emne hele vejen, så såfremt emnet faktisk har været oppe at vende, beklager jeg. Kunne du eventuelt fortælle mig, hvor jeg, cirka, kan finde diskussionen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 18:36

Jeg er ikke sikker på det har været oppe, men jeg mener Admins har gjort det klart hvad de gør. Jeg ville gerne prøve at finde stedet hvis det ikke var fordi at jeg har gæster, og egentligt skulle logge af, men kan da lige se om det kan findes. Men igen skriver jeg, hvis du vil have emnet op at vende igen, er du selvfølgelig velkommen til dette, mener bare at dette var ude af verden :)

Tilføjelse ... På et tidspunkt skriver Malakel og Ahngel hvor at der f.eks. bliver snakket om at overtage siden, kan ikke huske hvilke side 4-6 tror jeg, men vil ikke hænges op på det tal.


Sidst rettet af Jass Tirs 7 Jun 2011 - 18:47, rettet 1 gang (Reason for editing : Tilføjelser)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 19:01

Der gik også en del tid før jeg fandt linket, og dette er en skam. Måske burde det tilføjes i aller første post, så ingen går galt i byen? ;-)

Og undskyld mig, men det er da en skam at der er så mange der går galt og har spurgt efter et link. Ellers burde der gøres opmærksom på i såfald hvor dette kan findes. Det er bare.. nu er der tre (efter hvad jeg har set) udover mig, der har eftersøgt et link. Dette bør ikke ske, da (jeg går ud fra at ejeren af sitet er en erfaren ejer) det virker lettere uprofessionelt, og kan måske skræmme folk væk. Derudover vil I kunne tiltrække flere medlemmer, hvis I blot tilføjede linket så alle kan se dette.


Anyway:
http://vieoudemort.forumotion.com/forum

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 20:58

Vi er allerede igang med at samle relevante spørgsmål sammen og vise dem frem på forsiden, og linket til siden ville jo self høre med der.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 20:59

linket er under det første indlæg Eve (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:04

Har været et smut forbi den nye siden og det ser ud til at blive godt;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:04

Dejligt du synes det Duncan ^^ er jeg glad for at høre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:06

skal nok være en af dem der kommer på siden, tænker allerede på hvordan mine personer skal blive;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:07

Med henblik på det at et nyt eller bredere administrerende team kunne oprettes, vil jeg gerne lige høre, hvad I har at sige til det, Clayden og Aiden. Personligt synes jeg kun, det vil være en glimrende i dag, da lidt nye hoveder kan være ensbetydende med et frisk pust. Teamet kan eventuelt oprettes, når der bliver åbnet for registrering på VODM eller med det samme og kan som sådan bestå af en enkelt mere eller et dusin. I sidste ende er det jo selvfølgelig jer admins, der bestemmer, så jeg vil bare godt have et klart svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 21:18

jeg ville føle mig som en ukreativ idiot der ikke kunne finde ud af noget, hvis nogen tog min plads, kort sagt. ville også føle det forkert, endnu en gang, fordi det er os der oprettede den, os der fik tingene ind på den, fik reklamer sendt ud, og lokkede brugerne til. Selvfølgelig brugerne der har været med til at skabe liv, men det er forkert at give noget man har lavet og brugt utrolig meget tid på, videre til nogle folk der måske laver det hele om.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Scars Tirs 7 Jun 2011 - 21:21

Ja det ville heller ikke være det samme uden dig og Elisabeth
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 21:25

Tror heller ikke folk ville kunne vænne sig til det, hvis der var andre der tog pladsen. En ting er at vi admins måske skifter vores characterer ud på de orginalt lavede bruger, men vi er jo de samme bagved, tror ikke folk ville kunne vænne sig til hvis det var nogle vidt andre der styrede siden.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 21:26

Vi beder jer jo på heller ingen måde om at forlade det hele. I vil jo stadig være herinde. Det er jo nærmest bare som at have guiders med lidt udvidede funktioner. Og alternativet er jo, at den dør på et tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Jay Wu Tirs 7 Jun 2011 - 21:30

Vi forlader det heller ikke, men at styre en side, hvor nogle andre overtager, vil jeg simpelthen ikke kunne forstille mig, da ikke engang guiders laver det store som de havde mulighed for før, da gruppe systemet gik i stykker med guider og adminstartor ranken.
Jeg ville ikke kunne kontrollerer to sider, der kommer fuldsætndig op og kører, ville have gået fra og lukket ned. At give nøglen til en anden er forkert, lige som hvis siden var et barn, den blev skabt i samme basis som et barn hvis man ser det på den måde, den dens skelet var dets skabelon, banneret dets hoved, menuen dets skuldre, armene baggrunden, maven og dets indhold - forums og emner. osv.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden - Page 6 Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum