Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:53

Kajika rødmede endnu mere og lod armene komme ned igen efter noget tid og roede sig helt vildt i håret i det hun ikke vidste hvad hun dog skulle sige eller gør så de blev til en gang ruden i håret. Kajika grinte og sagde"virkelig??? Hirato-san hvor er du dog bare vidunderlig og sød du minder mig meget om en jeg kendte en gang bare bedre fordi du ikke stikker af" hun grinte og betragtede ham med blide øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:36

Han smilede til hende. Nå så han mindede hende om en eller anden?
"Heh.. jeg stikker ikke af, Kajika-chan. Det er tigre ikke kendt for..."
Han så hende i øjnene, og kiggede så væk. Han skammede sig stadig over at have kysset hende. Det var respektløst over for hendes valg!
Han fnøs ad sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:39

Hun rødmede let og strøg fingerne igennem håret mens hun stille flettede sit hår over den ene skuldre og så mod ham med et lille skævt smil og sagde"Hirato-san du virkelig sød ved du godt det og forstående du skal ikke skamme dig, jeg ved at jeg er meget du ved?, altså fyre har det svært ved at holde sig fra mig så, så? det os svært at du ved få nye venner og sådan men det okay Hirato-san" hun strøg ham over kinden blidt og tog om ham i et dejligt kram og sagde"vi lader tiden vise os hvad mit hjerte vælger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:42

Han sendte hende et smil.
"Kajika-chan, hvis ikke jeg kendte dig, ville jeg tro at du var arrogant og meget selvglad, selvom det ikke er tilfældet. Vær varsom med at sige sådan noget søde"
Han understregede venligheden i ordene med et grin.
"Du er en dejlig pige, og du har ret. Lad os vente og se hvad der sker."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:53

kajika så stille på ham i det hun rødmede flovt og havde slet ikke ment det, hun fik det lidt skidt over han sagde selvglad og arrogant, i det hun rejste sig stille op ved hjælp af et stød fra hånden mod gulvet og sagde"nå jeg må hellere komme hjem og skal jeg nok..... Hirato-san" hun gik stille men dog med hurtige beslutsomme skridt mod døren og tænkte*virke.... arrogant og selvglad nej..... vel fik jeg det til at lyde sådan... det en forbandelse..... jeg, jeg burde ha holdt mund...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:07

"Kajika." Sagde han og rejste sig op.
"Du er hverken arrogant eller super selvglad. Du har en god sjæl, og et godt hjerte. Det var ikke for at såre dig." sagde han så og kiggede på hende med armene over kors.
Han strøg håret væk fra ansigtet så han kunne se på hende med begge øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:14

Hun så stille mod ham og sagde"tak Hirato-san men jeg må virkelig til at gå ... jeg tror min mors hjem har brug for at blive ryddet lidt op og jeg.... jeg må bare gå.." hun sukkede i det hun gik hen til ham og krammede ham os selv om han stod der som om han var i forsvars position. Kajika strøg stille hans hår til siden da en lok faldt ned over de smukke øjne og sagde"ses Hirato-san" inden i var hun ved at brænde op.... de ord... hun vidste han intet ville hende ondt men hvorfor gjorde de så stadig så ondt.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:20

Han trak hende ind til sig og lagde armene om hende.
"Det var blot en lille lektion Kajika-chan. Jeg kan se på dig at du ikke har det godt med det..."
Han strøg hende over håret, og slap hende så. Han smilede til hende.
"Op med humøret, ellers så kilder jeg dig." sagde han og prikkede hende i maven.
"Men gå bare hvis du skal."
HAn smilede stadig til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:36

kajika rødmede let i det hun stille lagde hovedet ind til hans brystkasse igen og så mod ham og bed sig i underlæben af frustration over han kunne se på hende at hun tog det lidt mere tungt end som så. Kajika nikkede og sagde"Hmm Hirato-san undskyld jeg spørg men vil du ikke blive tiger igen og så lægge med mig nogen timer jeg så træt og så bagefter ride mig hjem??" hun så på ham med blanke store glimtende blå øjne og virkelig bedende uskyldig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:41

Han smilede sødt til hende. Han havde haft ret da han fornemmede at hans ord var grunden til at hun ville hjem. Hun behøvede ikke at tage det så tungt, men han forstod godt at hun gjorde.
"Selvfølgelig, Kajika-hime." sagde han kærligt. Denne gang havde han ikke kaldt hende for -chan, men for -hime, som betød prinsesse.
Hirato gik et par skridt væk, og begyndte at lyse hvidt. Så øndrede han form til den store, smukke hvide tiger med de skinnende, blå øjne.
Han sendte Kajika et blik, og gik hen til sovepladsen. Så lagde han sig ned og ventede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:46

kajika rødmede meget og sagde"hvor er du dog sød Hirato-san" hun smilede i det han forvandlede sig og gik stille hen mod ham og sagde"tak Hirato-san" hun lagde sig stille op af ham i det hun mærkede den bløde mave pels og hans dejlige store hoved nær hendes og den dybe vejr trækning og slags spinden katte havde i det hun grinte og prikkede ham blidt på panden og nussede ham bagved øret og sagde"hvor er du nuser" hun lukkede øjnene og lod sig nærmest forsvinde hen mens hun kunne høre lydene udenfor og dyrets smukke hjerte rytme, mens hun vidste at dette dyr den tiger med blå øjne der skindte som himlens stjerner selv. at det var Hirato-san

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 23:36

Han lukkede øjnene, slappede af og lagde den ene af sine store, bløde forpoter over hende.
Han slappede af og lyttede til hendes hjerteslag. Han kunne både høre på hendes hjerteslag, og fornemme på hende, at hun nød at ligge her.
Han var glad.
Her lå de, hun som var hun blot en lille pige i fare for denne verden, og han, som var han hendes overnaturlige beskytter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 23:50

kajika tog blidt om hans dejlige pote og lagde sig blidt mere op af ham og stille nussede hun hans dejlige pote mens hun mumlede i søvne"Hirato.... min helt..." hendes lange smukke blonde hår lagde sig blidt som små lokker over hendes lidt bare krop og få ved hendes bryst og en af hendes hårlokker ramte blidt hendes læber, den strøg hen af den i det hun ånede ud forsvandt den som et blad der blev pustet af vinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 21:44

Nærmest lysende indvendig af glæde og en trang til at beskytte, faldt Hirato i søvn.
Han sov roligt og uden at drømme, og selv i søvne, var det som om han vidste at hun lå der, og derfor lå han helt stille for ikke at mase hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 21:46

Kajika tog blidt om den dejlige tiger og sov der til næsten, næste dag. Kajika vågnede stille og så rundt i det hun kunne høre fuglene kvidre så hun på klokken af sin mobil og tænkte*hvad!! ?? 07:21?? det er den da virkelig ikke?? har jeg sovet her en hel dag nærmest ...* hun rødmede let i det hun prikkede ham blidt på maven og tog fingeren op til underlæben og så helt fortvivlede og uskyldig ud"Hirato-san vi har vist sovet for længe?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 21:49

Han slog øjnene op, og kiggede på hende.
"For længe? Jeg kunne blive liggende." sagde han og slikkede hende på kinden.
Hans øjne lyste af morskab over den lille gerning.
"Men du skal vel hjem til din mor, Kajika-hime." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 21:54

kajika rødmede utrolig meget i det hun grinte sødt og sagde"haha hey du garfield haha du må da ikke gå og slikke på folk sådan når de har morgen hår og slet ikke er vågnet de kunne jo risikere at få et stort chok og angribe dig Rawr!!" hun sprang på ham blidt og tog blidt om hans øre eller i spidsen i dem med pege fingeren og tommeltotterne mens hun stille lagde dem blidt bøjede dem men frem af så det ikke gjorde ondt og nussede ham bagved dem da hun slap dem" haha der fik jeg dig nutte dyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 21:57

Han knurrede for sjov, men overgav sig og rullede om på ryggen.
"Du vinder, Kajika-hime. Ørerne er følsomme."
Han lo og rejste sig op.
"Men du må nok hellere komme hjem. DIn mor skulle nødig blive bekymret." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:06

Hun sukkede og prikkede ham blidt på næsen i det hun så ham i øjnene og stille slikkede ham for sjov over den pelsede pande og kunne ikke lade vær med at grine af sig selv bagefter"hihi du har nok ret stakkels stakkels Hirato-san skal ride mig hele vejen tilbage og ikke nok med det så har jeg os lige slikket ham og overfaldt dig" hun blinkede sødt og uskyldigt til ham mens hun stille nussede ham bagved øret og ville ønske hun havde ham som kæledyr på en måde men os havde den menneskelig Hirato ved sin side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:09

"Hahah! Pas nu på, Kajika-hime, at jeg ikke æder dig! Du er , hvad siger man... lækker nok til det!" Han gjore et langsomt, falsk udfald mod hende og slikkede sig om munden, alt imens hans smukke, blå øjne lyste af venlighed.
"Jeg skal nok ride dig hjem." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:13

kajika grinte i det hun betragtede hans smukke øjne og sagde"hmm vil du virkelig æde en der er så lækker som du siger" hun blinkede og vendte hans lækker til udseende ment i stedet for kød ment. hun strøg ham blidt over den bløde manke og betragtede ham nogen få sekunder i det hun krammede ham igen og sagde"jamen jeg har ikke lyst til at komme hjem nu jeg vil være ved dejlige tigerdyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:15

Han satte snuden mod hendes mave og lukkede øjnene.
"Jeg vil også være sammen med dig, prinsesse. Men din mor vil i forvejen tro at vi har... ja. Du ved." Han fjernede snuden fra hendes mave og så hende blidt i øjnene.
"Måske var det ikke smag jeg mente da jeg sagde det andet." sagde han drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:19

kajika grinte stort i det hun omfavnede ham og sagde"nååårh! det gjorde du ikke hva og du kunne vel lige forstille dig din frække tigerdyr at vi havde du ved hvad i aftes" hun rakte tunge til ham for at vise hun bare drillede ham og egenlig ikke ménte det hun lige sagde der kun i sjov forstand. Hendes fingerspidser kørte blidt over hans panden og hun grinte over han sådan satte sin snude mod hendes mave, hun elskede det!... "du så nuttede hirato-san så nuttede i den form pas nu på en hun tiger ikke forelsker sig hoved kulds i dig" hun blinkede til ham forførende og drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:13

"Jeg mente skam bare... sengegymnastik!" sagde han og rakte tunge. Det så meget komisk ud fordi han var tiger!
Han sendte hende et udfordrende blik og sagde så:
"Og hvem skulle den huntiger så være, prinsesse?" Han satte snuden mod hendes mave igen.
"Din mave er dejlig blød..." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:16

kajika så på ham og han mindede om en tegneserie tiger når han sådan satte sin våde bløde og kolde snude mod hendes mave og sagde den var blød, normalt kunne tiger jo heller ikke snakke??. hun smilede kært og prikkede ham på panden blidt og sagde"virkelig? tak Hirato-san og hmm ja hvem skulle den hun tiger så være det ved jeg ikke mig måske Rawr fordi jeg farlig" hun grinte kært og krammede ham blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 6 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum