Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:05

Han lo.
"Du er sød Kajika-chan." sagde han og gik helt over til huset.
"Det var så den taxa-tur!" sagde han og lagde sig ned så hendes fødder kunne nå jorden.
*Hmmm... skal jeg eller skal jeg ikke spørge?* Tænkte han og borede en enkelt klo ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:07

Kajika rødmede og gik elegant af ham med bene først plantende ned i jorden, og betragtede dens små pels hår der vibrerede når vinden stille ramte det, og hvordan hans store hoved og mund nærmest smileede til hende, og hvor var det dog en dejlig tur!!.. kajika nussede ham på panden i det hun sagde"ja det er den vel desværre men jeg håber virkelig vi ses igen Hirato-san" hun så stille mod døren og sukkede i det hun tænkte*Skal jeg spørge ham om han vil med indenfor??*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:10

Da hun gik hen mod døren sagde han, havde han besluttet sig:
"Kajika... vil du lade mig invitere dig ud?" spurgte han.
Han var glad for at han var i sin tiger-form, for så kunne han ikke rødme.
Han kiggede på hende.
*Hun er dejlig!* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:14

Kajika drejede elegant om mod ham i det hendes glansfyldte hår svag efter hende smukt og hendes blanke blå øjne blidt hvilede på hans tiger form og et smukt silkeblødt smil kom frem på de gylden røde læber"Det vil være mig en ære Hirato-san at gå ud med dig" hun fniste sødt i det hun holdte hånden foran munden og sagde for sjov"Men måske ikke lige i tiger form det ville se lidt? forvirrende ud i en resturan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:17

Han lo og så på hende med de smukke blå øjne.
"Nej jeg tror heller ikke det ville være passende hvis nu det ender med et lille kys... En pige som dig der kysser en stor, lodden kat."
Han smilede til hende og rejste sig op.
"Jamen så vil jeg hente dig i morgen Kajika-chan. Jeg glæder mig til en dejlig date."
Han gik hen til hende, og satte sin snude mod hendes mave.
"Du er meget sød." sagde han så og fjernede snuden igen.
Så vendte han sig om, og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:20

kajika grinte kært og kyssede ham blidt på panden da hans kolde våde snude ramte hendes mave blidt og sagde"ja du har nok ret, og jeg skal nok være klar i morgen farvel Hirato-san" hun vinkede til ham i det hun stod der og fumlede med døren og tænkte*Nååårh hvor er han dog nuttede i den form og hans snude tihi! den er så kold og dejlig, og hans øjne er virkelig smukke* hun låste sig ind og snakkede noget tid med sin mor og gik så i seng for dagen hurtigt skulle komme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:21

// SØDT emne ^_^ Godnat Kajika! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 1:23

//godnat Hirato vi kan bare fortsætte fra i morgen eller senere i dag af :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 13:16

Fortsættelse =

kajika grinte kært og kyssede ham blidt på panden da hans kolde våde snude ramte hendes mave blidt og sagde"ja du har nok ret, og jeg skal nok være klar i morgen farvel Hirato-san" hun vinkede til ham i det hun stod der og fumlede med døren og tænkte*Nååårh hvor er han dog nuttede i den form og hans snude tihi! den er så kold og dejlig, og hans øjne er virkelig smukke* hun låste sig ind og snakkede noget tid med sin mor og gik så i seng for dagen hurtigt skulle komme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 13:28

Næste dag kom Hirato gående op til huset.
Han var iført et par pæne bukser og en sort silkeskjorte med en broderet hvid tiger ned ad den ene arm.
Hans lange brune hår sad som altid og dækkede hans ene øje.
Han gik helt op til døren, bankede på og gik to skridt bagud.
Han glædede sig til at se Kajika igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 15:49

Kajika rødmede mega i det hun stod der og ikke vidste hvad hun dog skulle vælge ud fra sit tøj, hun betragtede stille sit skab i det hun fandt en hvid nederdel flagrende og lidt kort mens hun tog den på kiggede hun efter sine toppe og fandt frem til en sort top med hvide net handsker og hun satte sit hår op i en pjusket hestehale med 2 totter ved siden af hovedet. Mens hun betragtede sig selv sukkede hun og tænkte*hvad ville han dog helst syntes om??* hun rødmede og tog i stedet en Hængende hvid t-shirt på der var lidt ala stor i det men dog ikke helt vildt og den var kun stor ved brysterne og stram over maven så hendes mave var vist frem. hun tog sølv øre ringe i som var runde som sigøjneres, og fugtede sine læber blidt med tungen i det hun tog sine sorte sandal stiletter på, og stille gik ud mod døren i det hun rødmede stod hun der og tænkte*Pinligt han syntes sikkert ikke om det*


//t-shirten hænger ned ved den ene skuldre, og er stram om maven og flagrende ved brysterne lidt/ og hvidskole agtig nederdel for neden men dog ikke for lang eller for kort med 3 sølv kæder ned af hængende//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:32

Han fornemmede at hun kom nærmere, og smilede.
*Det bliver interessant det her...* tænkte han. Hirato havde en fornemmelse af at Kajika var den slags pige som man kun kunne respektere, og måske ville hun også være den slags pige som han virkelig kunne falde for. Han håbede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:35

Kajika tog en jakke uden over for ikke at virke for bar eller rettere en slags lang tynd kardigan. Kajika åbnede stille døren og havde bundet den for maven så det ikke var tydligt at se maven og stod der foran ham med de smukke bølgende glatte glansfulde blonde hår ned af ryggen fra den pjuskede hestehale, og med de smukke lokker ved ansigtet i siderne., og den slanke veltrænet figur og rødmede meget i det hun sagde"hejsa Hirato-san"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:39

Han rødmede lidt da han så hende. *Hvor ser hun sød ud!*
"Hej Kajika-chan. Hvor ser du godt ud!" sagde han.
Han smilede til hende og tog et par skridt bagud.
"Skal vi tage af sted?" spurgte han og rakte en hånd ud mod hende.
*Det eneste jeg mangler lige nu, er lidt bar mave! men det er måske også bare fordi jeg er en fyr hehe...* tænkte han og smilede ad sig selv. Fjollet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:43

Kajika smilede kært og i det hun rakte ud efter hans hånd på en rolig og elegant måde kunne man se cardiganen, løfte sig så man kunne se t-shirten var stram over navlen så maven blev vist. hun rødmede let i det han måske havde set hendes bare mave og betragtede ham med glimtende øje som var han en rock stjerne eller bare en candis. og sagde"Wauw!! du virkelig smuk! i dag Hirato-san og slet ikke pelset" hun tog hånden op til munden og fniste sødt i det hun tog i mod hans hånd og gik stille med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:45

Han spottede hendes bare hud og rødmede. *Hvad skal jeg mon ønske mig næste gang... en milliard dollars?* tænkte han med et smil på læben.
"Hehe.. det er dig der er smuk. Og du er da vild med når jeg er pelset!"
Han tog hendes hånd og førte hende med sig.
"Jeg må indrømme at jeg ikke har lagt en plan... er der noget du har lyst til?" spurgte han en smule forlegent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:49

hun rødmede let og sagde"Hmm vi kan tag til centrum måske eller tag til den der lidt private agtige restauran her udenfor centrum den er virkelig smuk og faktisk kinesisk i stedet for japansk ret sjovt ikke??" hun rødmede mere nu og snoede sit hår om sin pegefinger blidt i mens hun stille trippede med ham og tænkte*Hmmm men den er så dyr og det synd for ham og det her er min allerførste date! ever med nogen og jeg så bange og nervøs tænk vis jeg gør noget forkert!!* hun grinte kært og prikkede ham blidt på næsen og sagde"Ja rigtig pelset er du inden under og så adorable" hun smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:51

Han lavede en klo bevægelse med hånden mod hende og sagde: "Rawr! Jeg er meget pelset!"
Han lo og sagde så: "Den restaurant tager vi. Skal vi tage den civiliserede, den hurtige, eller den megahurtige metode?" spurgte han og smilede til hende.
*Fantastisk dejlig pige* tænkte han glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:55

Hun rødmede og sagde"det ved jeg ikke hvad vil du helst Hirato-san" hun kørte blidt sine finger spidser mod hans smukke lange brune hår og så ham lettere flovt i øjnene og kunne ikke lade vær med at over smile i det hun sagde"vi må hellere tag den hurtige måde i stedet for den megahurtige metode ellers ser nogen os bare???" hun grinte sødt og sagde"jeg kan jo ikke rande rundt og være tiger rytter på det smukkeste dyr i verden vel foran flere tusind folk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:59

Han lo.
"Den hurtige måde siger du? Jamen okay."
Han tog fat i hende og løftede hende op. "Vi løber ned til toget... det næste går nemlig om to minutter" sagde han og begyndte at spunse afsted med noget nær den samme fart som da han havde reddet hende fra at blive ramt af lastbilen.
De nåede hurtigt stationen og nåede lige akkurat at hoppe om bord i toget. Så satte han hende ned.
"Pyh.. vi nåede det lige." sagde han og modstod lysten til at prikke hende i maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 23:03

kajika skrig"Wuuh!!! haaaaha!!" daa han tog under hende, og kunne ikke lade vær med at grine mens det gik så stærkt kunne hun nærmest intet se sådan rigtigt huse og mennesker forsvandt bare på split sekunder som de var dukket op for hendes synsvinkel. Hun rødmede i at han holdte hende og da han endelig sat hende ned og hun så de stod inde i toget, tog hun om ham i et kram og sagde"åårh!! Hirato-san! hvor er du dog dejlig, og ja vi nået det og er du ikke helt smadret nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 23:06

Han rødmede stærkt da hun krammede ham. Han vovede at kramme igen.
"Nej jeg er ikke helt færdig.. du vejer jo ingenting søde. Og det er dig der er dejlig!" Han smilede over hele hovedet.
Det her kunne godt gå hen og blive rigtig godt!
Toget satte sig i bevægelse, og de var lige ved at falde, men Hirato holdt lige akkurat balancen, og haldt fast i Kajika så hun ikke faldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 23:10

kajika vaklede i det hun faldt nærmest op af Hirato der holdte hende nu og så op mod ham i det hendes hoved var op af hans brystkasse fordi hun havde været ved at falde, hun rødmede over kinderne smukt og lignede en af de små manga figur der ellers var så uskyldige når de rødmede, så hun tog sig for kinden for at gemme at hun rødmede mens hun betragtede Hirato og sagde blidt"årh! tak Hirato-san fordi du greb mig" hun smilede kært og strøg det smukke glansfulde hår bagud i det hun slap ham og gik hen til nogen frie pladser og satte sig med et smil over mod ham og en hånd klappende ved hendes side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 23:14

Han smilede. "Det var så lidt, Kajika-chan!" Da hun klappede på sædet ved siden af sig, gik han over til hende og satte sig ved hendes side.
Han havde lyst til at lægge sin hånd på hendes lår, MEN det var han dog for ordentlig til!
*Det ville være meget upassende.* tænkte han og nøjedes med at smile til hende og puffe hende drillende på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 23:18

Kajika rødmede let i det han puffede, det var hun dog ikke så vand til drenge gjorde ved hende men hun vidste at han mente det på en god måde og det sikkert var fordi han var ligesså nervøs so hende os??. Kajika grinte sødt og så rundt i det hendes blanke blå øjne faldt mod ham mens det smukke hår stille følgede vær en bevægelse af hende"Så? Hirato-san har du før været på date??" spurgte hun og tog sig til kinderne og så lidt flovt ned mod sine lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 2 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum