Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)
"Hvad med dig søde? Har du været på date før?"
Han så lidt på hende.
*Hun kunne godt være jomfru... meen med hendes udseende er det usandsynligt. Hun kan få hvem som helst.* tænkte han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men alligevel virker du så ren og uskyldig og glad... Du er virkelig noget for dig selv Kajika-chan."
Han håbede at hun kunne lide ham, og han håbede mere og mere på at denne date ville føre til et kys.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så gik han helt tæt på hende og lagde armene om hende bagfra.
Han duftede til hendes hår uden tanke for om det var passende eller ej.
"Kajika-chan, jeg vidste det fra første gang jeg duftede din vidunderlige duft. Du er enten Aspara eller engel. Kun den slags renhjertede væsener kan dufte så godt som du gør..." sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja du gør Kajika... og jeg synes du er smukkere end alle engle og asparaer til sammen."
Med de ord, tog han et skridt forbi hende, trak en stol ud til hende og sagde: "Ladies first, Kajika-chan."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak søde. Du er også vidunderlig... og jeg siger bare det jeg føler." Han smilede til hende og åbnede menukortet.
"Hmmm... " sagde han og kiggede på menukortets inderside.
Egentlig var hans hoved ikke fyldt med tanker om mad, men med tanker om Kajika.
*Hvorfor føler jeg sådan her allerede?* tænkte han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er enig." sagde han. Hvor var hun sød og dejlig og smuk og vidunder lig og.. og..
Han rystede kort på hovedet ad sig selv.
*Roolig nu* tænkte han og smilede. Han havde jo først mødt hende dagen før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo.. ja jeg bor ret tæt på. Det kan vi godt finde ud af hvis altså den her date går godt" sagde han og smilede.
Han strøg selv sit hår væk fra ansigtet så man nu kunne se begge hans klare, blå øjne.
Han smilede til hende, og uden at han selv var klar over det, så han temmelig godt ud lige i dette øjeblik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*What!* tænkte han og et smil bredte sig på hans ansigt.
"Hvad i.. hva.. jamen... jeg..." ævlede han selvom hun ikke var der. En tjener kiggede forundret på ham og gik så videre med et let skuldertræk.
*Kan hun lide mig?* tænkte han. Lige nu syntes han at hun var det mest nuttede der eksisterede, for hun havde sagt det uden at ville. Hun havde sagt det fordi det åbenbart var hvad hun mente, og hun havde ikke nået at stoppe sig selv.
Hirato blev meget rørt, og han ventede spændt på at hun kom tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kajika, det er helt i orden... jeg har et spørgsmål."
Han tog hendes hånd og så hende i øjnene. Det her spørgsmål var helt alvorligt, og han vidste godt at det var tidligt at spørge, men efter de ting der var sket, tog han alligevel chancen:
"Tror du på at man kan forelske sig på få timer? Tror du på kærlighed ved første blik?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Om forladelse Kajika. Det var bare en tanke der strejfede mig... Tænk ikke over det." Han smilede til hende.
Tjeneren kom nu med deres nudler.
"Det ser godt ud!" sagde Hirato.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selv tak Kajika-chan. Og undskyld det der før.." sagde han og afsluttede sit måltid.
*Jeg var for hurtig.* tænkte han, og han mente ikke maden, men Kajika.
Han skulle nok have ventet lidt med at spørge om sådan noget, selvom han havde en snigende fornemmelse a, at han faktisk måske var faldet for hende!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jep. Jeg elsker nudler herfra." sagde han og og fangede den sidste nuddel med spisepindende.
Han betragtede kort den dejlige godbid, og proppede den i munden lige da Kajika sagde de sidste ord.
Det fik ham til næsten at kvæles i nudlen.
*What? Det havde jeg ikke lige regnet med at hun ville sige...* tænkte han og vandt kampen mod nudlen.
Han smilede til hende.
"Jeg tror også på kærlighed ved første blik." sagde han, og i det han sagde ordet 'blik', blinkede han kort til hende. Han håbede at hun fangede at det var en hentydning.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øh.." sagde han "Jeg øh.." han klappede i.
Hvad i alverden skulle han sige? Var han faldet for hende? Var det virkelig gået så hurtigt?
Han lukkede øjnene og mærkede efter.
Han trak vejret roligt og fornemmede sine følelser. Forvirrende.
Han var sikker på én ting: Han kunne virkelig godt lide hende... og han ville ikke have noget imod at kysse hende.
Gæst- Gæst
Side 3 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» Hirato og Di Morga (ÅBENT EMNE)
» et nyt venskab
» Yay nyt venskab or not? (Darren)
» Et nyt venskab - Aphrodite
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus