Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:22

Kajika rødmede og tænkte i mens hun så rundt i restauranen, med blikket flakkende på de forskellige personer*Hvad?.... hvad skete der dog lige der..... er han faldet for... for mig? er jeg faldet for ham.... og så hurtigt ?... måske er det bare Asien der smitter af på mig?, den smukke kultur og omgivelserne de sjove huse og lejligheder? det dejlige fedt frie mad? for det meste.. alt er perfekt her ? så hvorfor skulle han heller ikke være?* hun grinte og spiste op i det hun tog det sidste af sin drink i små slurk og sagde"så?? skal vi gå ? ... du ved gå rundt lidt og sådan?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:25

Han åbnede øjnene og smilede til hende.
"Ja lad os det." Han fiskede et par sedler op ad lommen og lagde dem på bordet.
"Det er en date... jeg kan virkelig godt lide dig... jeg betaler." sagde han og så glad på hende.
"Lad os gå lidt rundt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:27

Kajika smilede sødt i det hun ikke denne gang bandt sin cardigan så han kunne se hendes mave og hun gjorde det skam med vilje for at drille lidt. Hun tog ham blidt i hånden og rødmede let i det hun sagde"ja date det er vi jo på..." hun lavede et skævt nuttede smil til ham med læberne i det hun slikkede sig blidt om dem og sagde da de kom udenfor"hvor skal vi gå hen? hjem af eller??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:30

Han kiggede et øjeblik på hendes bare mave. Hvor ville han egentlig gerne røre hende der!
Da det gik op for ham hvad han stod og tænkte, rødmede han og skammede sig lidt.
"Ja.. øh.. hvad vil du helst? Vi kan gå en tur i byen eller vi kan tage hjem til mig." sagde han og smilede uskyldigt til hende.
*Bare hun ikke opdagede hvad jeg kiggede på!* tænkte han. Han ville ikke have at hun skulle tro at han var en liderbasse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:38

Kajika opdagede intet mens hendes stilette sandaler stille klikkede som en kontor dames stiletter ville gør. hun rødmede let i det hun stille strøg sit blonde hår til siden så solen fangede det og det glinsede helt op, og hendes blanke blå øjne betragtede ham med glæde og sagde med en blid uskyldig tone"jeg vil gerne hjem til dig og se hvordan du bor og sådan vis det iorden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:40

Han livede op og smilede. Hun havde ikke opdaget det!
"Det er bare i orden! Men jeg bor ikke ligefrem som en konge." sagde han mens de forlod restauranten.
"Nå Kajika-chan... hvor hurtigt skal det gå? Vi kan gå almindelig, vi kan tage toget, eller vi kan tage Tiger-taxa'en" sagde han og smilede sødt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:46

Hun smilede kært og tog fingeren op til læberne og bed sig blidt i fingeren i det hun så tænksom ud og stod der med det ene ben svejede ind over det andet og stod der elegant og svejede fra side til side så det lange bølgede hår følgede vær eneste af hendes bevægelser. hun grinte og sagde"Hmmm?? hvad skal jeg mund vælge" hun prikkede sig selv blidt på hovedet eller rettere slog blidt sin pege finger ned i hovedet mod det bløde glatte hår blidt og sagde"Hmm?? tiger Taxi´en" hun grinte og gik hen til ham og strøg ham blidt over håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:50

Han nød hendes berøring mere end han havde troet at han ville.
En rar kuldegysning skød gennem ham og han så hende i øjnene.
Så tog han et par skridt væk fra hende og sagde: "Så gerne!"
Det hvide lys kom frem, og han forvandlede sig hurtigt til den enorme, smukke hvide tiger.
"Tiger-Taxa til tjeneste for sød, smuk og dejlig pige!" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:02

Hun grinte og prikkede ham blidt på panden og gik ned i knæ og gjorde så deres næser blidt rørte hinanden i det hun uglede hans manke blidt på hovedet og sagde"hvor er du dog bare nuttede som en tiger jeg kunne seriøs... sove? med dig som en tøj bamse om aften eller vogter" hun smilede kært i det hun nussede ham bagved øret og gik blidt op på hans ryg og sagde"hvor er du nuttede så du føre bare an og jeg holder fast" hun tog blidt fat i det ekstra hud tigeren havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:06

Hvis han kunne rødme i sin tiger-form, ville han have rødmet kraftigt da hun snakkede om at sove sammen.
*Heh.. det ville heller ikke gøre noget.* tænkte han og satte afsted.
Han løb hurtigt, men tog stadig hensyn til at hun sad på hans ryg.
Efter omkring 5 minutter, nåede de ud af byen, og han fortsatte mod et lille hus med en have skjult af højt plankeværk.
Han stoppede op uden for døren.
"Det er så mit hus..." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:11

kajika hoppede blidt ned fra ham i det hun uglede blidt hans dejlige pels og krammede ham om det store dejlige hoved, i det hun betragtede hans smukke øjne og så mod det store plankeværk og sagde med store dirrende øjne der nærmest rystede af overraskelse"wow! det virkelig stort plankeværk du har?" hun fniste sødt og sagde"hva tiger fyr ? nu har man vel ikke andre dyr har man?" hun prikkede blidt ham på panden igen med et kært smil skævt og lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:15

Han gik over til hende og lagde snuden mod hendes mave som han havde gjort det aftenen før. Så forvandlede han sig tilbage, gik op til døren og lukkede op.
"Nix. Det er bare en have. Ingen dyr." sagde han og viste hende ind.
Huset var delt i to rum: Et badeværelse og en stor stue med indbygget køkken.
Der var en stor soveplads i hjørnet af stuen, ingen TV eller nogen apparater af den slags.
I midten af stuen stod en holder med en gammel samurairustning og to sværd.
En lukket dør førte ud til haven.
"Velkommen søde!" sagde Hirato og smilede til Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:20

kajika løb der ind med ham efter at ha sagt"Nååårh!! hvor er du bare nuttede som tiger !!! Hirato-san!" hun grinte kært og gik med ham indenfor i det hun kiggede rundt nærmest løb som en lille pige der var i en slikbutik og sagde"Wauw!! det så smukt her og dejligt søde og wow!!..... ?? er det ægte sværd det der?" hun satte sig foran sværdene og kiggede nøje på dem i det hun så mod ham ved at se sig over skuldren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:25

Han stillede sig med armene over kors og kiggede glad efter hende da hun gik hen til rustningen.
"Ja, det er ægte sværd." sagde han.
"Pas på søde.. de er utroligt skarpe."
Han gik over til hende og satte sig på hug ved siden af hende.
"De har været i min familie i generationer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:31

Kajika nikkede forstående da han sagde de var skarpe og svarede ham med et"jeg skal nok lade vær med at rør , så jeg ikke skær mig og besvimer ved synet af blodet der fosser ud fra det lille snit der vil komme Hirato-san" hun smilede elegant og utrolig nuttet i det hun legede lidt med sit hår med finger spidserne og kom blidt til at rør hans lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:33

Han rødmede da hun kom til at røre ham.
"Kajika-chan... der var noget jeg forsøgte at sige på restauranten. Forstod du hvad det var?" spurgte han og så hende i øjnene.
Han tog hendes hånd for at give hende et hint.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:37

kajika så stille på hans hånd i det hun næsten begyndte at ryste så nervøs var hun fordi hvad ville han dog nu..... havde han virkelig forelsket sig i hende og avr det ikke for tidligt eller var det perfekt og hvad med hendes verden...... derhjemme hvad med.... Di morga og ... Velarian!!!... kajika rystede blidt på hovedet og sagde"åårh mit hovedet?, hva`? øøhm ja hvad vil du sige mig Hirato-san og nej jeg ... jeg tror ikke rigtig jeg fik fat i det?" hun grinte og rødmede blidt i det hun så ham i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:40

Han så på hende og smilede.
"Kajika.. det kommer meget pludseligt, men hvis jeg skal være helt ærlig så... ja så tror jeg at jeg er faldet for dig. Det er gået hurtigt, og jeg kan ikke forklare det. Jeg synes bare du skal vide det søde." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:45

Kajika rødmede let og roede sig blidt i håret mens hun rullede med tungen inden i munden efter ordene der pludselig var forsvundet med hendes stivhed.... i kroppen og følsen af chokerelse. hun betragtede ham i det hun nærmest angreb ham i et blidt kram og sagde"ååårh! tiger hvor er du dog bare over nuttede Hirato-san jeg glad for din ærlighed tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:48

Han lo og lagde armene om hende og krammede igen.
"Kajika-chan, det er da dig der er nuttet. Og ærlighed er en dyd." Han strøg hende blidt over håret.
*Nu ved hun det ihvertfald. Så må det være op til hende.*
Han vidste at han også ville være tilfreds med hende som ven, men han var meget interesseret i hende... ja han var faktisk faldet for hende, så han håbede da lidt på at hun også havde de følelser, hvor usansynligt det så end var!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:50

Kajika grinte sødt og prikkede ham blidt på næsen og sagde"våd snude du så nuttede ved du godt det??, du er den nuttede af os, og hvor er jeg dog glad for at ha mødt dig?, virkelig glad det så dejligt at ha en nær sin egen alder her i landet og snakke med når man tænker på jeg født og opvokset her men egenlig ikke japaner eller kineser eller noget nær dem?" hun grinte kært og sagde"så? Hirato-san ? er du os født her eller??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:53

*Hun snakker uden om. Det er et dårligt tegn... eller også er det bare for hurtigt for hende.* tænkte han og forvandlede sig hurtigt til en tiger.
"Det her er vist den form du bedst kan lide mg i, hva Kajika-chan?"
Han lo og satte sin snude mod hendes lille næse.
"Du er sød Kajika" sagde han og hans blå øjne funklede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:56

Kajika krammede ham blidt og sagde"det er ihvertifald dit mest nuttede outfit du har blandt hele dit skab af sjov og ballade mystiske Hirato-san" hun uglede blidt hans dejlige manke og lod fingerne nusse hen over hans dejlige flade store pande og betragtede hans funklende smukke dyriske øjne der kiggede på hende med blidhed og følse i det hun kyssede ham blidt på panden og sagde"så? Hirato-san.... har du før.... forelsket dig så hurtigt og jeg... jeg tror måske os... jeg faldet for dig" hun rødmede mega og så hurtigt væk fra hans dejlige hoved i det hun tog fingeren til læberne og sagde"hmm"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:00

Hans hævede de hvide øjenbryn af overraskelse.
"Nej Kajika... jeg har aldrig oplevet det før. Jeg har hørt om det, men jeg har aldrig oplevet det..."
Han kiggede væk fra hende et øjeblik, og forvandlede sig så til menneske igen.
Så så han hende i øjnene.
"Mener du det?" spurgte han alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:03

kajika så på ham og nussede ham blidt igen på den store blide stribede pande i det hun nikkede og sagde"ja men jeg bare lidt uskikker det så tidligt og jeg kan ikke rigtig huske noget fra mit tidligere liv ? og sådan... men ja jeg mener det fordi du ... du bare virkelig noget specielt men jeg bare så uskikker om jeg overhovedet vælger den rigtige vej?" hun rødmede let og turde ikke se ham i øjnene hende og kærlighed havde aldrig gået hånd i hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat) - Page 4 Empty Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum