Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Nyt land, nyt venskab?(Hirato=Privat)
"Dig? Måske." sagde han så.
"Vi må hellere få dig hjem til din mor." sagde han så og gik hen til døren. Han skubbede den op og gik udenfor.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har ikke lyst til at tage hjem?" spurgte han.
Han satte sig ned på terrassen og betragtede hende lidt.
"Jeg vil ikke tvinge dig til noget. Men hvis du skal blive her lidt endnu, så skal din mor have besked, ellers bliver hun nok bekymret." sagde han så.
Han ville gerne have at hun blev, men en nagende tanke om at hun kun kunne lide ham for hans tigerform begyndte at opstå i hans hoved. Han skød den hurtigt væk. Sådan var Kajika ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er dit valg. Hvis du vil hjem, så kom." sagde han kærligt.
"Og selvfølgelig skal vi mødes igen prinsesse."
Han rejste sig op og afventede hendes beslutning.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du guider mig, prinsesse." sagde han så, og med Kajikas hjælp, fandt han hurtigt huset og stoppede lige ude foran døren.
"Så, Kajika-chan." sagde han og så op på huset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ingen kan fange mig, hverken jæger eller pige... med mindre det er en pige som er nøjagtig som dig."
Han satte snuden mod hendes mave igen, og satte af i hurtig løb hjemad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik helt hen til huset, strøg sit brune hår væk fra ansigtet og bankede på. Så gik han et enkelt skridt bagud af ren høflighed.
Hvem ville mon lukke op?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis jeg skal møde nogen speciel... så er det dig, prinsesse! Men du er måske mere til bad boys?" Han smilede til hende og lagde armene over kors.
Det interesserede ham faktisk om han overhovedet var hendes type.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik indenfor sammen med hende.
"Bad boys... hehe. Det er ikke mig." sagde han og smilede en anelse falskt.
Hvorfor gik de dejlige piger mon altid efter bad boys? Det undrede ham.
"Nudler? Det dufter godt." sagde han så.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så er det vel bare venskab for os to, Kajika-hime." sagde han.
Han så sig om i huset og sagde så: "Jeg går life lidt Kajika. Jeg må have lidt luft... men jeg kommer igen, det lover jeg."
Han nussede hende på kinden og gik så ud af døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hirato Saizo... hold op med at tude indendi! Hun er bare en pige. Der er mange andre... og du har kun kendt hende i kort tid..." Han slog hårdt til træet, og et stykke bark flækkede af.
Hans hånd gjorde ondt, men han var ligeglad.
"Fint tøj og gentleman... og så er hun til bad boys." sagde han til sig selv. Han lo fladt og humorforladt.
"Typisk.. men så er hun jo bare ikke den rette. Videre i livet... venskab er også godt." sagde han og masserede sin ømme hånd. Så vendte han sig om og gik tilbage mod huset.
Gæst- Gæst
Kajika græd stille så dråberne faldt ned på hans smukke tøj og sagde"hirato.... undskyld jeg ikke kun til sådan nogen det må du virkelig ikke tro mig du os spændende du er! du er som! ET EVENTYR! for mig du vidunderlig og mit ynglingsdyr og flot og gentleman´agtig og du så utrolig stærk og hurtigt du er som en superhelt der er et eventyr væsen som i narnia!!!" hun tog om ham mere og lå bare der oven på ham uden rigtig at tænke over hvordan folk ville opfatte det??
Gæst- Gæst
Han havde dog ikke forventet at hun ville springe så voldsomt på ham!
"Kajika..." sagde han og krammede hende igen.
"Såså søde... rolig nu."
Han strøg hende over håret indtil hun faldt til ro igen.
"Jeg er forelsket i dig, men jeg kan sagtens leve med venskab. Jeg mener det. Du skal følge dit hjerte søde."
Han smilede og strøg hende fortsat over håret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har oplevet noget forfærdeligt Kajika. Men jeg kan ikke tro at det var din skyld... og kærlighed skal læres søde. Det er ikke noget man bare er god til."
Han trøstede hende så godt han kunne. Strøg hende over håret og lod hende græde. Han vidste at hun lige nu havde brug for det.
"Jeg er her for dig, lige meget hvad. Også selvom vi kun er venner." sagde han stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nogen falder for dit udseende. Du er smuk og du ser vanvittigt sød ud. Andre, som jeg selv, falder for det indvendige. Din personlighed. Kort sagt, så falder vi for dig fordi du er dig, og du er en dejlig person. Hold aldrig op med det, Kajika-hime. Og lige en ting til... når du mærker forelskelsens varme i dig selv, så er du klar til et forhold. Så når du en dag møder en som får dig til at føle dig helt varm indeni... så hold dig ikke tilbage." sagde han, og han mente hvert et ord.
Gæst- Gæst
Side 7 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» Hirato og Di Morga (ÅBENT EMNE)
» et nyt venskab
» Yay nyt venskab or not? (Darren)
» Et nyt venskab - Aphrodite
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus