Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 9 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 19:18

"det var ikke min mening, men ville bare se om hun var en kvinde, eller en mand der var klædt ud" sagde miko. aya så på ham og tooya. "Jeg er nu en kvinde, jeg er jo tooyas" sagde aya og smilede venligt. miko tørrede sine øjne. en mand kom ind, og miko begyndte at skrige. aya tog miko fra tooya og fotsøgte at berolige miko. manden var mikos far, som åbenbart var skide fuld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 18:55

" rolig Miko. Han kommer ikke til at rør dig så længe jeg er her " sagde Tooya og stille sig ind foran Aya, og Miko for at holde Mikos far væk fra dem " herre de er fuld. Være så venlig at forlade børneafdelingen til de er ædur igen " sadge Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 19:49

HAN ER MIN SØN!" skreg faren. aya knuede miko mere ind til sig. hun stivnede da miko gemte sit hoved ind mod hendes bryst. hun vidste at det kun var et barn der var blevet mishandlet, som der gjorde det. aya sang ind i mikos øre, for at berolige ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 19:53

" du skal ikke være her. Så længe du er fuld Mikkel du skræmmer både Miko og alle de ander børne når du er så fuld som du er " sagde Tooya og så på Miko. I lange tide hade Tooya undersøget ham og set tegen på mishandling " vis du vil mishandle, miko skal du forbi mig først " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 19:57

tooya hvor gammel er miko?" spurgte aya. for miko puttede sig mere og mere ind mod ayas bryst. aya nussede ham i håret. aya kunne ikke fordrage fulde mennesker. mikos far så på hende. "Jamen dog, er det ikke den lille sild Aya" sagde han så. aya stivnede bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:04

" miko er 5 år gammel " sagde Tooya. Og stille sig ind foran Aya og Miko " mikkel du skal ikke rør værken, Aya eller Miko mere så længe jeg er i live og kan sloges " sadge Tooya. Han var klar vis Mikkel skulle funde på noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:12

aya lagde miko i hans seng og puttede ham. "Sov miko, tooya og jeg beskytter dig, om det så koster os livet" sagde aya. "Okay sygeplejeske aya" sagde miko og lukkede sine øjne. aya gik hen til tooya og så på ham. "Miko har kvæle mærker på halsen" sagde aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:18

" jeg ved det godt søde. Fordi Mikkel altid er fuld gøre han alt hvad han kan for at dræbe Miko, uden en grund " sadge Tooya og så rasen på Mikkel " Mikkel. Jeg giver dig en sidste chanse for at gå her fra og komme tilbage når du er ædru igen " sadge Tooya,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:22

han nægtede. aya tog en sprøjte med bedøvelses middel. hun stak ham med det, så han faldt sammen. "Du skal hverken true tooya eller miko igen" sagde aya vredt. hun fik et slag i maven, af mikos far. så hun sank sammen og tog sig til maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:27

Tooya slog ham ud. Med et slag " rør aldrig Aya igen dit lede svin " sagde Tooya rasen, og bad, nogen potøre om at føre mikkel være fra børneafdelingen. og holde øje med ham ind til han var ædru igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:29

tooya det er okay, jeg stak ham jo med sprøjten, jeg troede bare den ville lamme ham, men åbenbart ikke hurtigt nok, det er min egen skyld" sagde aya og hostede ned i sin hånd. han havde slået hende så hårt i den ene side af maven, at hun havde brækket tre ribben. hun rejste sig og børstede sig af. men tog til siden i smerter. "Jeg skal bare ligehave luft efter slaget" sagde hun, for at skjule smerterne helt for tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:33

" nej søde. Du komme med mig Sissi skal se på dig " sadge Tooya og tog hende med hen, til Sissi en søde kvindlige læge som Tooya viste at Aya ville komme lige. Fordi de var kusiner selv om de ikke havde set hinanden i over 4 år

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:40

tooya altså det er ikke noget, det er bare et blåt mærke, jeg skal da ikke undersøges over det" sagde aya blidt. men hun kunne snart ikke skjule smerterne over sine ribben. men hun ville ikke skulle meldes fra sit nye arbejde, bare fordi hendes ribben gjorde ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:44

" søde jeg er bange for at han. Brække nogen af dine riben da han sloge dig lige før " sagde Tooya, og tog hende ind til Sissi som undersøget det og konstanter at. Aya hade brække 3 riben og at hun skulle tag den en smule med ro de næsten par uger,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:46

tooya at jeg kom til skade betyder intet, bare der ikke sker noget med bør..." sagde hun og tog sig til ribbene. via hun havde hævet stemmen, gjorde de nu ondt. "Har vi en pose is i nærheden" sagde hun så, med tårer i sine øjne. hun skammede sig over at have hævet stemmen over for tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:52

" søde jeg ved godt du. Er bekymder for børne men tænk lidt på dig selv også og ja det har vi da " sagde Tooya og hent en til hende og bad hende ligge sig lidt. Inden på Tooyas kontor hvor ingen ville kunne rør hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:54

aya lagde sig på sofaen på tooyas kontor. hun lagde en pude under sin side, ved hendes brækkede ribben, så hun lagde mere blødt. hun havde lukket døren, og begyndte så at hulke og græde af smerterne. hun havde holdt det inde, men nu kunne hun ikke mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:58

Tooya søger for. At Aya altid havde en ved sin side som hun kunne snakke med og en som kunne trøst hende, og den bedste ud over Tooya selv var Sissi Ayas kusiner. Hun snakke med hende og trøste hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:00

sissi tror du tooya er vred på mig nu, jeg vil ikke miste ham, jeg er jo hans forlovede... eller det tror jeg da ihverfald jeg er, jeg sagde da ja til ham" sagde aya og ømmede sig, da hun satte sig op. hun så ned. hun frygtede at tooya ville aflyse deres forlovelse nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:06

" søde Aya Tooya er ikke vred. Han er bare bekymder for dig og Miko den lille stakkel, Det er ikke første gang han er indlaget det er 16 gang inde for 6 månede han er indlaget. Han er alene med sin far da hans mor er død " sadge Sissi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:07

det er jo forfærdeligt" sagde aya. "Sissi jeg er bange..bange for at min far vil komme og skade tooya, tooya satte sig jo op imod ham, for at redde mig, jeg vil ikke miste tooya en gang til, da vi var børn var nok" sagde aya og rødmede. for hun kom til at huske på tooya i bar overkrop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:23

" bare rolig søde. Vi har vagter som holde alle uønske personer væk her fra både for at sikker parsintern og lægern " sagde Sissi og så på Aya i mens var Tooya ve dat se til børne. han skulle nu ind til en lille pige på 2 år hun var komme i går, og hun var bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:25

jeg tror min far ved hvor tooya bor, han vil gøre alt for at skade tooya, for at knuse mig, du ved sikkert at min far slår meget" sagde aya. hun rejste sig selvom hendes ribben gjorde ondt. hun gik hen til tooya og smilede og tog om hans arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:38

" aya søde du bør hvile dig. Du skal ikke tænke på mig lige nu " sagde Tooya, han trak hende med hen til en stue hvor en lille efterladet pige lå i sengen og græde. Tooya hade ondt at den lille pige " Aya kan du ikke se om du kan trøste hende, hun blive efterladet uden for hospitalet i går aftes midt i den storm " sagde Tooya.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 9 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:40

skal jeg nok prøve" sagde aya og kyssede tooyas kind og gik hen til pigen. "Hej lille ven, mit navn er aya, hvad hedder du?" spurgte aya blidt og tørrede pigens kinder og nussede hende lidt i håret. hun ville tage den med ro imens hun trøstede pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum