Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 4 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:55

hun niikkede og så på ham. hun lavede noget te og tog sig en kop. det var tydeligt at se at aya ikke havde spist rigtigt i mange år. hun var nemlig helt udsultet. men hendes far havde altid forbudt hende at spise noget. og hvis hun fik noget, så havde hendes far altid forlagt at hun kastede det op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:00

Tooya laver en ordenlig stak. Pandekager med Sirup til hende så hun kunne blive mæt og glad, han viste at hans pandekager var noget Aya elskede ret meget. De manget godt og lag en gode bund i maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:01

aya havde trænet sin mave til ikke at kunne have meget. så det blev noget af en kamp at skulle igennem alle de pandekager. "Der er godt mange pandekager" sagde hun og tog sig kort til maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:20

" søde du er nød. Til at træne sin mave til at kunne spise en stak pandekager være morgen, Det er en del af min morgen af spise pandekager enden. Med sirup eller sukker på " sgde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:28

men tooya jeg spiser normalt kun et æble på en hel dag" sagde hun. hun spiste nemlig kun et æble om dagen. så det var ret meget for hende. men hun begyndte at spise,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:44

" søde et æble. Ville ikke kunne holde dig på bene en hele dag alene du må får mere af spise " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:02

jeg har aldrig fået mere end det" sagde hun. hun kæmpede med at spise pandekage nummer 2. og hun skulle spise det torn på tyve pandekager. hun lagde kort hånden for sin mund og slugte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:07

" søde du skal ikke spise dem alle bare. 2 eller 3 og ikke mere " sagde Tooya, han viste at vis man var van til ikke at spise ret meget og men så kulle til det. Kunne man godt blive syg af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:08

aya lagde sit bestik og for ud og kastede op. hun havde spist ti og det kunne hendes mave ikke klare. hun blev ude på badeværelset, for det var flovt. nu havde tooya lavet lækre pandekager og så kunne hun ikke engang holde dem i sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:12

Tooya viste hvad det var galt. Med hende hun hade anoriksig og det var ikke godt, han var nød til at under søge hende godt og får hende give den medicin. hun havde brug for at komme af med sin anoriksig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:17

aya græd. hun ville ikke have at tooya vidste det. *han vil da afsky mig hvis han vidste det* tænkte hun. hun listede ud fra badeværelset og gik mod døren. hun holdt sin hånd for sin mund, for at skjule sin gråd. hun tog fat i døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:19

Tooya tog fat om hende. og bare hende ind i soverværlset " søde jeg er nød til at undersøge dig, bare rolig jeg vil altid elske dig uanset hvad der så end sker " sadge Tooya og kysse hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:26

tooya jeg..." sagde hun og nød hans kys. hun tog om ham. "Jeg har lidt af det hele livet, jeg har aldrig rigtigt kunne spise noget" sagde hun og kyssede ham. mon hun ville ligne en rigtig kvinde igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:33

" søde lig stille. Det gøre ikke ondt " sadge Tooya og undersøget hende og smilde " jeg ha en medicin som du skal tag så om ca 1½ månede burget du var sluppen. af med den Anoriksig en gange for alle " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:39

jeg hader medicin" sagde aya og så ned. hun kunne ikke lide at blive undersøgt. hun så på ham og forsøgte at undgå at blive undersøgt. men p en måde kunne hun godt lide at tooya undersøgte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:48

" søde vis du ikke tag den. Vil du ende med ikke at kunne blive mor jeg har set mange, som havde det smamen som du og de ha ikke kun får børn med deres mænd. Fordi deres krop ikke kunne holde et foster i live " sagde Tooya, det var skræmne men det var også sandt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:49

aya blev bange. "Men jeg hader medicin, det smager så grimt" sagde hun. hun så på det hun skulle have. hun vidste hun ikke ville kunne lide smagen. hun tog en af de piller hun skulle tage. hun tog den i munden, men kunne ikke sluge den, da den smagte hæsligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:53

" søde ned med den. Du blive nød til at tag dem ellers får vi aldrig kunne får børn sammen, og vi vil ende som barneløs og det skal vi ikke vel " sadge Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:55

hun viste ham at hun forsøgte at sluge. men pillen kunne ikke sluges. "Kan ikke sluge den, og jeg prøver" sagde hun og tog sig bange til maven. hun ville gerne være mor, men hvis hun ikke kunne sluge den pille, kunne hun ikke blive mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:00

" søde vent. jeg her noget flyden. Og det smager af jordbær jeg hent det lige " sagde Tooya og gik ud, og lidt efter kom han tilbage med noget flyden det smagte og dufte som. Jordbær og Tooya viste at Aya elskde Jordbær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:21

hun tog det flydende og slugte det. hun smilede da hun kunne smage jordbær. "Jeg kunne sluge det" sagde hun glad og krammede tooya. "Hvor på dagen skal jeg så tage det" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:31

" morgen. Så virkel det hele dage ind til næsten morgen " sadge Tooya og smielde til hende, og trak hende ind til sig og kysse hende i nakken i mens han bare. holdet hende ind til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:40

hun nød det og holdt sig ind til ham. hun kørte en hånd igennem hans hår. "Tooya må jeg få det flydende, istedet for at få pillerne?" spurgte hun blidt. hun rødmede over hans kys. men hun nød hans dejlige duft

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:44

" det må du da søde. De flyden var til vis du ikke kunne sluge pillern og det kunne du ikke, Så du taget bare det flyden være morgen i 1½ månede så er du rask " sadge Tooya stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 4 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:47

hun smilede og lagde hoved ind mod ham. "JEg vil blive rask, vil ikke gøre dig bekymret" sagde hun og kyssede ham ømt på munden og holdt sig ind i hans arme. hun ville for alt i verden ikke gøre ham ked igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum