Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 20 Okt 2016 - 12:56

Tid: Aften ca
Sted: Gågaden
Vejr: Blæsende
Omgivelser: Mennesker, bygninger, butikker, bænke og borde
Påklædning: En sort stram top, mørkegrå lårkort nederdel, og et par sorte stiletter

____________________________________________________________________________________________


Lige blevet aften og gågaden var fyldt med mennesker, det var helt vildt, som om der var et eller andet arrangement eller event.
Tænk at nogle butikker havde åbent, og tænk at der var så mange der åbenbart ikke sov men bare var lyst vågen.
Imellem alt den menneske mængde der var, stod en kvinde med sit kamera, godt igang med at tage billeder af lidt af hvet, både af omgivelserne, men også af nogle statuer der stod som bare så interresante ud. Aldrig havde hun set sådan noget som dem, så dem skulle
hun lige have et billed af, før hun ville gå videre. Hun stod med et bredt smil på læben, og betragtede de mange mennesker der var det var vildt nok, og det skulle ikke undre hende, hvis der kom slåskampe, eller folk begyndte at dræbe hinanden. Selvom der var mange mennesker måtte der sikkert også være nogle væsner, det var hun næsten sikker på. Hun tog lidt flere billeder, og lagdemærke til blikke fra nogle der så på hende som var hun underlig, og at de sagtens godt kunne tage en bid af hende.
Men det var generede hende ikke hun elskede at kunne tage billeder, og bruge dem til det hun lige ville, men hun elskede også bare at fange nogle smukke ting og mennesker med sit kamera. Et digitalt kamera det var det, og det havde holdt godt i mega mange år, og så virkede det bare stadigvæk perfekt som dengang. Hendes blik faldt på en spændende genstand der stod i et butiksvindue, den så meget flot ud, skinnede næsten. Gad vide hvad det var, hun kunne slet ikke få hendes opmærksomhed væk fra det, hun gjorde kameraet klar, men valgte at gå hen mod vinduet bare for at se det tættere på, men efter at hun prøvede og prøvede på det lykkedes det ikke. Der var alt for mange mennesker det var næsten umuligt at komme imellem dem, eller hvertifald prøve på det, så hun stod og tænkte lidt hvad kunne man så gøre
se nu var hun jo en vampyr, og så havde man nogle skills kunne man vel kalde det. Så der gik ikke lang tid før hun var kommet tættere
på butiksvinduet, hun betragtede genstanden, og var klar til at tage et billed af det. For måske kunne hun finde ud ad hvad det var, eller om hun
havde set sådan noget før. Hendes nysgerrighed var fremme, og jo mere hun tænkte på genstanden jo mere nysgerrig blev hun
det var næsten overdrevet så meget nysgerrig hun var. Hun kastede lidt med håret, og lagde mærke til nogle mennesker der kiggede
betagende på hende, helt beundrende faktisk. Hvorfor de gjorde det forstod hun ikke, hvorfor skulle de kigge sådan på hende hun var da ikke så smuk at se på igen, hun var bare normal ligesom de fleste vel. Dog klagede hun ikke over at folk syntes hun så godt ud det tog hun meget pænt, men når man var en vampyr så kunne man også godt lugte sig frem til, om det havde været væsner
eller bare mennesker. Hendes smil på læben blev lidt større og hendes øjne udstrålede en sikkerhed, og kontrol.
Hvis hun var i humør til det eller havde lyst så kunne hun bare snuppe en bid af nogle af menneskene, men så ville resten nok
finde ud ad hvad hun var, og så ville de helt sikkert fange hende, og det gad hun ikke.





Så mærkede hun et prik på hendes skulder, det var en kvinde der bare stod og kiggede på hende, og smilte stort over hele ansigtet, gad vide hvad hun ville, det var næsten til at blive skræmt af så meget hun kiggede på hende. Hvorfor havde hun prikket til hende, kendte hun hende, eller
var hun nysgerrig omkring noget, hun kunne enlig godt læse kvindens tanker, men det var måske ikke så sjovt, og bare stå der
uden at sige noget, mens man læser tanker. Så lukkede hun hurtigt øjnene og kunne så høre kvinden talte til hende "Undskyld mig men jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til dem, deres udstråling, og deres kamera"sagde kvinden, og et grin undslap hendes læber efter at kvinden havde sagt det"Mange tak jeg holder nu også meget af mit kamera, jeg har haft det i mange år"sagde hun, og vendte blikket på genstanden i vinduet igen
hvor var en smuk at se på, og før hun faktisk nåede at gå videre eller tage et billed af den hørte hun kvinden talte til hende igen"Er de interreseret i den genstand der og hvad er deres fornemme navn"spurgte kvinden, og hun kiggede bare på hende mens hun fik løsrevet sig blikket fra genstanden, kvinden var åbenbart meget interreseret i at snakke og vide lidt omkring hende. De bløde læber spredte sig og hun satte en tot hår onbagved det ene øre mens hun kiggede på kvinden"Cara er mit navn, og jeg er helt vildt betaget af den genstand der, den er så smuk og har fuldkommen overtaget min opmærksomhed, ja faktisk stjal den min opmærksomhed"sagde hun kort, og kiggede lidt rundt på omgivelserne før hun kiggede tilbage på kvinden"Jeg ved ikke hvorfor de syntes jeg har en god udstråling men jeg siger mange tak for komplimenten"sagde hun så og smilte bredt til kvinden. Cara som hun hed, stod bare og håbede enlig på at der var lidt bedre ting at tage billeder af, udover genstanden i vinduet selvfølgelig, måske ville hun komme til at støde ind i en hun kendte, eller havde set før. Et håbfuldt blik kom frem i hendes øjne det ville være så hyggeligt, fordi at underholde sig selv det kunne godt være kedeligt engang imellem, så hun kunne ikke andet end at håbde der ville komme en eller anden.
Mængder af mennesker begyndte at gå ind i hinanden, og skyndte sig at nå de ting de skulle, ind og ud af butikker, og flere var begyndt at
slå hinanden og skubbe til hinanden. Det så vildt nok ud, og bare de ikke ville genere Cara så var hun faktisk glad nok, og efter at hun havde stået lidt og kigget på den gentand rystede hun det af sig, og begyndte at gå lidt væk fra den, og det var ikke fordi hun ville bruge hele dagen
på at snakke med den kvinde der bare stod og kiggede på hende. Stiletterne kunne høres da hun gik over fliserne, og hun holdte blikket på
nogle butikker og lidt af omgivelserne, gad vide hvad hun skulle finde på at tage billeder af nu. Hun kunne enlig også godt finde en
med noget moderigtigt tøj på, bare for at kunne bruge det på modemagasinet. Tanken var nu meget god, så Cara holdte straks øjnene åbne, og
gjorde kameraet klar, til hvis der kom nogle gående forbi som hun kunne få et billed af. Hun valgte at stille sig i midten ca centrum af den
menneske mængde der var, bare for at kunne holde bedre øje.




Så stod hun bare der  og kiggede rundt, mens hun ventede på der ville ske noget, og at der ville komme nogen forbi som hun lige kunne få et billed elelr bare flere billeder af. Hun kunne bruge det til magasinet det ville de blive glade for, det var hun sikker på. Efter at hun havde stået
og kigget lidt lagde hun mærke til kvinden fra før kiggede på hende, hvad var der med hende igen kiggede hun bare på Cara som var hun
en freak eller hvertifald underlig, Cara synes bestemt kvinden var en freak og underlig, og valgte at kigge væk fra hende. Håret flagrede så i vinden, og der var nu ikke koldt for hende, selvom de fleste faktisk gik rundt med jakker, og huer, og hvad de nu ellers havde på.
Cara frøs bare ikke det gjorde hun næsten aldrig, hun nød vinden det føltes forfriskende og dejligt. Så pludselig lagde hun mærke til nogle mænd der pludselig kiggede på hende, som om de kunne tage hende i et snup, og bare hygge sig med hende på alle måder der kunne tænkes på. Hun havde ikke engang læst deres tanker, men de så uden tvivl klamme ud, så hun valgte bare at gå en helt anden vej, hun stod stadigvæk i midten af menneske mængden, og var stadigvæk klar med sit kamera, men hun kunne heller ikke undgå at undslippe et suk hvorfor kunne der ikke komme
en eller anden som kunne holde hende med selskab, eller i det mindste stjæle lidt af opmærksomheden.


Sidst rettet af Cara Tors 3 Nov 2016 - 0:24, rettet 1 gang
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 20 Okt 2016 - 13:27

Caleb var lige blevet færdig med en ny serie af malerier der havde temaet om et lys i mørket. Så der skulle selvfølgelig holdes åbent hus event omkring det. Der var stadig mange ting der skulle gøres færdige da Calebs folk havde taget fejl af dagene. Så der var stress på da eventen skulle starte om to timer.
Selvom han nærmest løb rundt, var han som altid utrolig flot klædt. Til en aften som den her, blev det et helt sort jakkesæt der sad perfekt og med en kongeblå skjorte til. Selvfølgelig med et matchende slips og dyre italienske sko.
Selv for vampyrer var Caleb utrolig flot og forførende at se på, men det tænkte han ikke på lige nu.

I stedet løb han nærmest rundt udenfor og fik styr på alle dekorationerne. Det var tydeligt omend han havde en lækker stemme at han var irriteret over den fejl de havde lavet med dagene.
"Nej nej nej! Det der hænger jo ikke lige! Og jeg bad om sorte roser der..... Så skal de jo ikke være gule!"
Med det samme var der en afsted efter de sorte roser og folk begyndte at hænge banneret op rigtigt.
Han tog sig til panden og sukkede over det nok blev en lang aften
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 20 Okt 2016 - 13:46

En stemme kunne så pludselig høres det var tydeligt for hende at høre den, gad vide hvem det var, ligenu kunne hun ikke se nogen men den stemme lød som om der var noget igang noget spændende måske meget vigtigt. Cara så pludselig en mulighed for at kunne fange nogle gode billeder med kameraet, så hun gik lidt væk fra menneske mængden, og i retningen af hvad hun kunne høre og lugte sig frem til. Det skulle nok blive spændende at se hvad der skete, eller hvem stemmen tilhørte den lød nu meget bekendt for Cara. Et øjeblik stoppede hun op, for at tænke lidt efter hun havde hvist hørt den stemme før. Så fik hun øje på banneret og åbnede munden af ren reaktion det så virkelig godt ud, og hun læste og kiggede på banneret lidt, før det så gik ud for hende. Der skete jo noget der var et stort galleri gang, sikkert med mange smukke malerier og hvad der nu elelrs måtte, sikkert også velklædte mennesker. Cara lyste lidt op af ideen og var frisk på det var der hun skulle hen, for der ville der sikkert være mulighed for at hun kunne få nogle gode billeder. Hun ignorede kvinden fra før der bare havde kigget på hende, og de mænd der også bare havde kigget, hun havde da slet ikke tid til at sludre med dem nu, fordi der skete jo noget lidt længere fremme. Mens hun gik hen imod galleriet kunne hun ikke lade vær med at smage på orderne fra den lækker og behagelige stemme, noget omkring roser, det lød spændende i hendes ører hvertifald. Cara fortsatte og kunne se galleriet længere henne. Der var sikkert mange kunstnere der skulle vise deres værk frem, og det ville Cara ikke gå glip af, fordi det ville være en oplagt chance til at kunne se noget hun måske kunne bruge. Efter at have gået lidt nåede hun frem til galleriet der skulle være åbent hus så det ud til, og inden hun trådte indenfor, tænkte hun lidt igen. Den stemme måtte da tilhøre en hun havde mødt før, andet ville være underligt, eller måske var den stemme bare så bekendt at hun ikke kunne lade vær med at tænke på den. Så rystede hun hovedet og sagde til sig selv nu skulle hun da tage sig sammen, og så kiggede hun ned på kameraet, det var klar og hun var også klar.

Der var noget der stoppede hende lige da hun havde trådt indenfor på galleriet, hun havde ikke ligefrem det mest galla agtige tøj på, eller som man sagde det lidt mere finere tøj på. Hun smilte bredt hun håbede det ville gå måske var der ikke så mange der ville kigge på hende alligevel. Hendes blik faldt hurtigt rundt på de mange malerier og hun var helt overrasket over hvor godt det hele så ud. Så trådte hun nogle skridt til den ene side, for at se om der var noget interresant derover men af ren klodsethed ramte hun ind i nogen. Hun havde slet ikke set sig om, og havde bare gået og betragtet malerine så flotte de var, og galleriet var virkelig smukt, folkene herinde havde elegant påklædning, og så meget godt ud. Cara tog sig kort til hovedet efter at havde ramt ind i denne person hun pludselig stod ved, hun havde slet ikke set ham ordenligt, men vidste at det var en herre. Det kunne hun godt se pågrund af hans påklædning det så virkelig godt ud. Så rejste hun sit hoved op og gik lidt væk fra personen mens hun prøvede at grave sit ansigt frem fra håret der bare hang ned foran hendes ansigt"Det må de virkelig undskylde alle de smukke malerier har gjort jeg ikke lige så mig for"sagde hun bare med en varm og venlig stemme.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 20 Okt 2016 - 21:53

Han havde kun lige fået styr på de sidste velkomstdrinks og sat den levende musik i gang inden han blev stødt ind i af en ung dame der var meget optaget af et kamera.
Så vendte han rundt og sagde:
"Alt forladt, der sker også meget her så jeg får ikke altid set mig for....."
Da han vendte rundt og så hvem hun egentlig var, smilede han lidt mere og og hjalp hende sikkert på benene imens han sagde: "Jeg er ikke sikker på hvem de repræsenterer frk?"
Han vidste udemærket godt hvem hun var men sagde ikke noget til hende da han ville se hvor godt hun kunne huske ham. Det var jo små 200 år siden de havde set hinanden sidst tilbage i Rusland.
Så viftede han en af tjenerne over med et fad med drinks på og sagde så til hende: "Nu har vi jo hilst lidt pludseligt på hinanden så vil du ikke ordentligt indenfor og så have en velkomstdrink? Der mangler stadig en del gæster så jeg kan vise dig rundt hvis det er?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 20 Okt 2016 - 22:14

Efter at hun lige havde få gravet håret væk fra ansigtet kunne hun se, hvem der stod foran hende, et bekendt ansigt kom frem. Til at starte med tænkte hun mest over hvor det nu var de havde set hinanden før, og hvor var det nu hun havde mødt ham hennde. Cara strøg en tot hår ombagved det ene øre, og lyttede til hans stemme, før hendes blik var rettet på ham"Nej tænk ikke på det, jeg kunne også have set mig bedre for"sagde hun og kiggede rundt, det hele så så spændende ud, og hun kunne slet ikke få øjnene væk fra nogle af de malerier der hang rundt omkring. Hans stemme lyttede hun til og vendte hendes opmærksomhed hurtigt hen på ham igen"Jeg er igang med at finde gode muligheder til et modemagasin, og så fik jeg lige øje på banneret udenfor med åbent hus og nu er jeg her"sagde hun og smilte bredt, hvorefter hun slap sit stille greb på kameraet som bare hang om halsen på hende. Som altid var hun klar til at fange nogle smukke øjeblikke og fange noget hun kunne bruge til magasinet. Hans spørgsmål fik hende hurtigt til at nikke hvorefter hun holdte blikket på ham"Tjooh det lyder enlig meget lækkert det vil jeg klart takke ja til"sagde hun, og stilte sig i en afslappet stilling før han vile vise hende lidt rundt.

Flere gæster, sagde han hun troede allerede at alle gæsterne var kommet, men der ville åbenbart komme flere, så hun ventede spændt på at se når alle gæsterne var kommet. Alle strålede så smukt, og hun havde bare ikke noget form for galla stil over sig, men det var heller ikke fordi hun havde tænkt sig at hun skulle til sådan noget. Enlig skulle Cara bare tage nogle billeder og finde noget inspiration til magasinet. Pludselig efter at have stået lidt og kigget både på omgivelserne, men også på ham, kom hun i tanke om noget"Det er løgn....Det kan ikke passe... Efter så mange år"mumlede hun lidt for sig selv, mens hun tænkte ordentlig efter bare for at være sikker der var noget over ham jo, og hans udseende hun kunne godt huske det, men hun skulle være helt sikker. Hun fik taget et glimt af hans øjne og så gik det op for hende"Caleb"sagde hun så med blikket på ham, og ansigtet foran ham, dog med lidt afstand det var lidt tydeligt at høre hun var lidt overrasket.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 20 Okt 2016 - 23:46

Han grinede lidt da hun opdagede hvem han var, hvorefter han meget blidt tog hendes hånd og kyssede den. Han havde jo altid været en gentleman og hun havde unægteligt påvirket ham den gang. "Tænk sig at møde dig her.... Cara.... Ved et trylleslag blev aftenen bedre....."
Så rakte han hen og tog et glas champagne til dem begge hvorefter han holdt armen så hun kunne tage om den som de gik.
"Hvor længe er det ved at være siden? Lige omkring de 197 hvis ikke jeg tager helt fejl.... Du ser fantastisk ud.... Kom..... Fortæl om hvad der er sket, så viser jeg dig rundt....."
Det var den første udstilling hvor det havde været rent hans egne billeder så aftenen var noget helt særligt da det skabte undren i kunst-kredse. Sidst havde han sponsoreret en mindre modeopvisning for en ny butik hvor han ligeledes havde haft et par billeder med. Som de stod der, ventede han bare tålmodigt på hende som hun tænkte over det. Selv tænkte han over den pludselige overraskelse
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 21 Okt 2016 - 0:06

Hvordan kunne hun glemme ham, måske fordi det var så lang tid siden de sidst så hinanden. Det var rart nok at se ham igen, og hun var glad nok for at se det var ham, for det havde været pinligt hvis det ikke var ham. Hun betragtede ham, og hørte ham grine hvilket gjorde at hun grinede lidt. Så nikkede hun til ham"Ja tænk at vi mødes igen efter så mange år, det vildt at tænke på Caleb" Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hun mærkede hans læber mod hendes hånd og hun kunne ikke lade vær med at smile af det, en gentleman ja det var han som altid, ligesom hun huskede han var dengang. Måske havde han slet ikke ændret sig, hvilket kun var godt.  Hun hørte så det han sagde og prikkede blidt på hans bryst med en finger"Du er ligeså charmerende som altid min aften er lige blevet bedre fordi nu har jeg fundet noget godt selskab" sagde hun og holdte blikket på ham, hvorefter hun lyttede til det næste han sagde og så så hun næsten overrasket ud, hende se godt ud, hun syntes bestemt ikke hun strålede så meget som alle de andre mennesker herinde"Jeg takker men jeg stråler ikke nær så meget so dig Caleb"smilte hun og kiggede rundt på menneskerne, der manglede stadigvæk gæster men der var mange alligevel.


Glad var hun for at han ville vise hende rundt, så hun ikke bare gik alene og ikke vidste hvad hun skulle se, eller hvor hun skulle gå hen, så det var venligt og sødt af Caleb at han ville vise hende rundt. Cara betragtede ham lidt, og hun holdt godt fast om hans arm, så de faktisk gik sådan elegant sammen, mens hun tænkte nøje over hans spørgsmål. Der var sket lidt af hvert og så alligevel ikke så meget. "Tja du ved drukket blod, arbejdet for magasinet, og nydt en helt masse natur, hvor jeg fik taget nogle gode billeder"sagde hun og sendte Caleb et smil. Hun var enlig også nysgerrig efter at vide hvad han havde lavet, så efter hun havde svaret ham på spørgsmålet, kiggede hun på malerierne de gik forbi, og gav ham et venligt klem på hans arm"Hvad med dig Caleb hvad har du gået og lavet i alle disse år"spurgte hun og kunne se ham ud ad øjenkrogen mens hun betragtede malerierne.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 21 Okt 2016 - 1:11

Allerede blev der vendt en del blikke ved at de to gik sammen og hun holdt om hans arm men han var tydeligvis helt ligeglad med det.
Stille grinede han ved hendes ord og sagde: "Så har jeg jo charmeret den rette.... Jeg ved nu ikke om jeg stråler.... Det er bare et jakkesæt... Du derimod.... Du stråler og det behøver du ikke tøj for....." Ganske vist var det meget drilsk at sige, men det var noget de altid havde gjort. Det virkede bare helt naturligt at gøre.

Imens han viste hende rundt, stoppede han ind imellem op ved de bedste malerier så hun kunne tage et billede hvis hun skulle få lyst til det.
"Det lyder nu slet ikke tosset.... Jeg har selv et kamera men jeg får aldrig taget billeder så jeg nøjes bare med at male.... Det er altid så fredfyldt...."
Han stoppede ved et maleri han havde lavet af et vinterpalads i Rusland men det var malet med varme farver for at give et helt nyt spil.
"Jeg har lavet alt muligt.... Brugt tid på at sørge for slægten stadig virkede levende.... Og nu er jeg så her.... "
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 21 Okt 2016 - 16:29

Smilet der før havde været på hendes ansigt kom frem igen ved hans ord, og hun kunne ikke lade vær med at sende ham et varmt smil"Mange tak det var sødt sagt, charme skader ingen jo"sagde hun og gik lidt videre med ham, hun havde intet imod folk kiggede det måtte de gøre hvis de ville. Så lyttede hun til ham igen, hans ord var elegante og det var klart at tyde på han var en gentleman. Hun mærkede helt varmen over kinderne af hans kommentar om hun strålede det havde hun ikke syntes men alligevel blev hun da glad for at høre det"Mange tak og selvom det bare er et jakkesæt så stråler du"hun stoppede kort og sendte ham et smil hvorefter hun rykkede sit hoved tæt på hans så hun lige netop kunne nå op til hans øre"Du behøver heller ikke noget tøj"hviskede hun drilsk tilbage. Så trak hun hendes hoved lidt væk fra ham igen, og lod blikket falde rundt på de mange smukke og inspirende malerier der hang rundt omkring. Ligesom dengang drillede de hinanden meget, og hun kunne godt huske de gange hvor de bare havde hygget sig i selskab med Caleb, de havde lavet lidt af hvert og man kedede sig aldrig i nærheden af ham.

Hun blev hurtigt interreseret i malerierne de kom forbi, og valgte at tage kameraet op til hendes øje for at kunne fange nogle gode billeder af det. Hvordan kunne hun ikke undgå at tage billeder af det, det så så smukt ud. Cara tog lidt billeder af de malerier der lige fangede hendes opmærksomhed, og hun lyttede også til Caleb, og det fik hende til at tænke lidt tilbage på dengang"Du har altid været god til at male, jeg kan huske jeg engang ville være så god som dig"sagde hun og tog kameraet ned, så det hang om halsen igen. Hun huskede godt hvordan han malede, han var så god til det, vidste lige præcis hvad han gjorde, og hvordan han skulle gøre det. At fange øjeblikke og skabe noget smukt det havde hun set Caleb gøre flere gange. Hun lyttede til ham, og fik øje på maleriet det fangede hendes opmærksomhed og det var så smukt, hun stod lidt og beundrede det"Det er virkelig smukt....Helt betagende at kigge på"sagde hun stille helt væk i maleriet, hun holdt om Caleb s arm og vendte så hovedet så hun kiggede på ham"Det udstråler meget, og at du har lavet vinter med en varme det er utroligt"sagde hun og beundrede det helt, hun kunne så godt lide hans malerier de fortalte en historie, og de var så smukke at se på, man kunne helt forsvinde sig væk i dem.

"Du skal bare have noget du kan fange med dit kamera Caleb, noget der udstråler ligesom dit maleri, og noget du kan kigge på og tænke godt arbejde jeg har fanget noget jeg kan beundre"sagde hun og kiggede på ham, med et smil på læben. Så hørte hun det med slægten og kiggede så bekymret på ham, hun skiftede pludselig ændring i hendes blik, og smilet forsvandt lidt"Er alt okay med slægten har den ikke været levende"spurgte hun undren med hovedet på skrå
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 21 Okt 2016 - 22:28

Som de stod der og hun var så betaget af malerierne, drejede han om bag hende en gang, lagde armen om hende og hviskede lige ved hendes øre:
"Et jakkesæt er bare tøj.... Der var en grund til jeg sagde du ikke behøvede tøj for at stråle.... Som en nyfødt stjerne som du stod badet i månelys, kun iklædt silke...."
Der havde nu altid været noget særligt over deres drillerier, de havde altid været meget sensuelle men på en måde så man aldrig helt var sikker på hvor meget der lå i det. Men det var på en måde også det der gjorde deres interne leg meget mere spændende for dem.

Så stod han ovre på den anden side af hende igen og lyttede som hun gav sin mening om maleriet. "Jeg havde en tid hvor jeg godt kunne lide at eksperimentere med farverne for at se hvad det ville gøre ved mine billeder.... Det er dog længe siden jeg har haft en ordentlig kilde til inspiration"
Så kiggede han intenst over på hende og smilede på en måde som kun han kunne og sendte et blik så intenst som ild.
"Hmm..... Hvorfor maler jeg ikke bare dig?.... Det har jeg aldrig rigtig gjort før.. Og det ville være fantastisk..."

Han gned slægtsringen lidt inden blikket kort blev vendt ned og sagde: "For at bevare kontrollen over alt min familie ejede..... Så måtte jeg få slægten til at stå som fuldt levende.... Men jeg er den sidste DeBayle og har været det i 250 år...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 23 Okt 2016 - 2:00

At mærke hans arme om hende føltes dejligt og det var ikke noget hun klagede over. Så kunne hun høre hans stemme mod hendes øre, det fik hende til at smile og lukkede kort øjnene hvorefter hun sagde"det vil altid være mere hyggeligt at bade i månelyset sammen med en, kun med et stykke silke"hun sendte ham lumsk smil, hvorefter hendes blik faldt på nogle folk som både kiggede på dem, men også betragtede malerierne og hinanden. Det var så legende agtigt og meget sensuelt, det var altid hyggeligt og sjovt når Caleb var med på drillerierne så det ikke bare var hende alene. De havde nydt alle de gange hvor de bare havde drillet hinanden, og set hinandens reaktioner på det.
Cara kunne godt lide at Caleb var tæt på hende, mest fordi det var trygheden som altid, ligesom dengang.

Så nikkede hun til ham, og forstod ham godt hun havde hvertifald nydt at kigge på maleriet og at han havde malet det som han havde gjort var fantastisk. "Det er virkelig smukt jeg kan godt lide det... Måden du har gjort det på får det til at stråle og fanger ens blik og opmærksomhed"sagde hun og kiggede hen på ham, som han stod der lidt væk fra hende. Hun stilte sig i en afslappet position med en arm hvilende over den anden, mens hun ikke kunne lade vær med at kigge på ham, men hun var også frisk på at tage flere billeder, måske kunne hun tage nogle billeder af ham, eftersom hans stil var elegant og farverne bare passede sammen. Så lyttede til ham og fik lyst til at drille ham igen men fik så en tænkende udtryk i ansigtet"Du mangler bare noget inspiration Caleb, noget du kan beundre og nyde synet af"sagde hun og sendte ham et intens blik, hun kunne godt lide de blikke han sendte hende, og hun kunne godt lide. Så fandt hun en væg at stille sig op ad, og hun sendte et varmt blik og lumsk smil til ham"Det ville jeg bestemt ikke takke nej til, så må vi jo se om jeg kan være den model du kunne forstille dig og nyde synet af"sagde hun og sendte ham et bredt smil, hvorefter hun bare nød at stå lænet op ad væggen, mens hun nød at han kunne kigge på hende, og omvendt.

Så kunne hun ikke lade vær med at lytte til det han sagde om slægten det overraskede hende fordi det havde hun ikke forstillet sig, hun kiggede ned, og tænkte lidt, men lidt efter lidt kiggede hun op, og valgte at kigge i retningen af Caleb"Det er jeg ked af at høre, men det gør dig unik fordi du er den eneste af slægten tilbage"sagde hun og lagde hovedet på skrå, mens hun kørte fingerne ned ad væggen, og lod blikket være på Caleb, mens hun bare stod afslappet, og mærkede hvordan kameraet svingede lidt før det stoppede.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 23 Okt 2016 - 2:19

Han gik hen og lagde igen armen om hende, denne gang lavt på hendes ryg hvorefter han sagde intenst: "Så har jeg en idé.... Lad os gå hen i den næste afdeling.... Der er mine mere.... Intense billeder... Så kan du vælge en stil du selv vil males i.... Det står dig frit for....."
Så tog han hende med ned i en afdeling der mildest talt ikke var for børn. Der var blandt andet en billedserie der tydeligt var malet for at illustrere de syv dødssynder i deres værste. Samtidig var der en billedserie der skulle illustrere kardinaldyderne. Alle billederne var malet med en person der havde et uklart ansigt af den ene eller anden grund. Så var der et par billeder af et par kvinder malet enten kun omgivet af et silkeklæde eller en kjole der næsten var faldet af.
"Når jeg sådan går her..... Så har jeg faktisk alt den inspiration jeg skal bruge.... Og hun står lige her..... Så er spørgsmålet blot.... Hvordan vil hun lade mig forevige den?...."

Hans stemme var dragende og legende på en gang som de to næsten altid var. Kort grinede han lidt af sig selv og sagde:
"Jeg havde godt fået at vide presse ville dukke op... Men det her er slet ikke tosset..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 23 Okt 2016 - 2:39

Den dejlige følelse af hans arm han havde lagt rundt om hende, var noget hun nød det gav en følelse af tryghed og sådan lidt hende her er min for en stund agtigt. Hun blev varm indeni, og nikkede til ham hun var meget frisk på at se hans mere intense billeder, bare for også at se hvordan han kunne male sådan noget, og udtrykke sådan noget"Lyder nu som en meget god idé jeg ser meget frem til at se dem"sagde hun med et smil på læben, hvorefter at de havde gået lidt hen imod hans intense billeder, fik hun hurtigt øje på noget der fangede hendes opmærksomhed og hun gik straks tættere på for at se nærmere på det. Det var et billed hvor kvinden havde et stykke silkeklæde på, hun havde hørt Caleb nævne silke og hun vidste det var noget elegant og blødt stof. "Det er vildt smukt, det fangede hurtigt min opmærksomhed"hun kiggede længe på det, stadigvæk kunne hun mærke ham holde om hende, og hun følte sig i den grad elegant og forførende. "Det er et smukt værk, og du har brugt farverne virkelig godt, kunne du forstille mig iført et stykke silke, og pose foran dig på de mest elegante og næsten dyriske måder"sagde hun og sendte ham et lumsk smil, hvorefter hendes blik faldt hen på et andet billed, der pludselig også fangede hendes opmærksomhed.

Så lyttede hun til det han sagde, hans ord fik hende til at rødme en lille smule men hun prøvede at skjule det, mest så han ikke skulle se det"Jeg er meget glad for jeg kan være din inspiration, jeg er sikker på du vil bede efter mere"sagde hun så mens hun kiggede på ham, og trykkede sin krop tæt ind på ham, hun kunne ikke lade vær, hun fik en lyst til det. Sådan nogle billeder kunne hun godt se ikke var for børn, og hun havde tænkt lidt over hvilket billed hun ville vælge som han skulle male hende som, det kunne være noget i stil med silke, men også noget med en dødsynder. Det stod mellem de to ting, og så tænkte Cara lidt mens hendes blik skiftede fra de to billeder, og hun prøvede at forstille sig scener af de i hovedet."hmmm"sagde hun tænkende mens hun enlig stod op ad Caleb, tæt på og var ligeglad fordi hun havde bare lyst til det, og håbede ikke han havde noget imod det. Lidt drillende og legende måtte hun godt være"Jeg tænker en nøgen krop, et stykke silke, og dig som kunstner, vi kunne skabe noget smukt uden tvivl"sagde hun og sendte ham et intens smil og et meget varmt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 23 Okt 2016 - 2:51

Han tænkte udeer ud fra hvad hun sagde og brokkede sig på ingen måder over hvor tæt hun stod lige nu. Det tog ham ganske vist heller ikke lang tid inden han fandt på en idé, så han lænede sig lidt tættere på hendes øre og hviskede nærmest: "Så har jeg en idé.... Jeg kan ikke rigtig gå her fra i aften.... Men hvis du nu kommer hjem til mig i morgen aften... Så kommer du i det du gerne vil males i.... Og bliver vi enige om noget af det skal flyttes eller helt væk, finder vi jo bare ud af det.... Men silke lyder som en god idé...."

Han lod sin hånd glide meget langsomt af hende som han gik hen til det ene billede og kiggede kort op på det inden blikket blev rettet mod hende igen. Cara hvorfor gemmer du dine røde kinder?.... Rosen skjuler heller ikke sin farve vel?.... Hmm gad vide hvorfor det her med døddsynden lyst fanger dine øjne så meget?..."
Kort løftede han hånden, lavede en lidt mærkelig bevægelse inden han kiggede utrolig intenst på hende. Meget hurtigt efter kom en tjener med to høje glas og gav til Caleb hvorefter han gik igen. Så holdt Caleb det ene glas mod hende næsten som om han kærtegnede det. Væsken der i var rød, klar og lækker
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 23 Okt 2016 - 3:10

Hans hvisken i hendes øre var dejlig bare hans stemme så dejlig at lytte til, han havde en lækker stemme uden tvivl. Og hvis der var nogle kvinder på galleriet i aften så havde de blevet jaloux for længst, og ville ønske det havde været dem. At være i selskab med Caleb, og have set ham igen alting var dejligt, og det havde været savnet rigtig meget. Hun kiggede på ham mens hun lagde en hånd ind mod hans bryst"Den idé lyder meget god jeg vil helt klart gøre det, og jeg giver dig ret hvis der er noget der skal væk eller ikke lige falder i kunstnerens smag, så fjerner vi det, så der kan komme noget bedre til syne" At han syntes silke var en god idé blev hun glad for at høre, fordi hun havde tænkt tanken om det kunne være fedt at lave noget med det, og hvem ved hvad der nu ville ske og komme ud ad det jo, uanset hvad glædede hun sig, og især til at se hvordan han ville male hende og hvordan det ville komme til at se ud.

Hendes blik faldt også på nogle billeder, og hun kiggede betagende på nogle af dem, hvorefter hun lyttede til ham"Roser er noget af det smukkeste, og jeg synes den røde farve der lige kom på mine kinder ikke viser så meget skønhed som roser gør"hun kiggede så intens på ham"Desuden følte jeg mig beæret og kunne ikke lade vær med at få lidt farve i mine kinder"hendes smil udstrålede varme og blidhed. Blikket på billedet af dødsyndet billed, og hans spørgsmål fik hende til at betragte maleriet lidt før hun gav et svar"Der er et eller andet over det, som om at man kan sætte sig ind i synden og kender til det"sagde hun med en tænkende stemme mens hun fjernede hånden fra hans bryst og strejfede hans fingre med hendes fingre. Da han så holdte glasset frem mod hende kunne hun slet ikke lade vær med gengælde hans blik og hun stod nu foran ham og tog imod glasset, og da hun rakte frem imod glasset, kunne hun mærke hans hånd, mærke hvordan han kærtegnede glasset, og gad vide hvordan væsken i glasset ville smage. Det så uden tvivl godt ud, så hun  kunne slet ikke lade vær med at smage på det.

Dog ventede hun lidt, hun havde kun øjnene på Caleb, og havde slet ikke sendt tjeneren et blik"Skal vi skåle for godt selskab, og strålende aften"spurgte hun med et sødt smil, og hovedet lidt på skrå.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 23 Okt 2016 - 3:36

"Forskellen på dig og roser er at de visner... Din skønhed blomstrer evigt...... Det er selvfølgelig kun dejligt du er beæret.... Så længe du tror på mig.... For hvert ord er sandt..."
Så skålede han stille med hende og sendte et brændende intenst blik hen over kanten af glasset. Blodet i glasset var ganske udsøgt elverblod.
Ganske kort kiggede han op på billedet igen, men hele tiden med et blik på hende.
"Jeg har aldrig forstået hvorfor det er en synd...... At nære en så brændende trang for et andet individ og det er gengældt.... Det skal vel ikke være forbudt skal det?.... Ellers kan det godt være det bliver svært at male dig...."

"Hov nu skal jeg ikke glemme det vigtigste hvis du skal males...."
Han strøg hånden ned af hendes arm til hendes hånd og lagde et kort med hans adresse i hendes hånd. Det var til hans Penthouse lejlighed i midtbyen. "Jeg lader receptionisten vide jeg får en gæst og han bare skal lukke dig op.... Det er øverste etage..."
Efter endnu en tår, smilede han og blinkede drilsk til hende. Lige nu var han sådan set ligeglad med om der var gæster. Der var noget meget vigtigere
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 23 Okt 2016 - 23:00

Hendes blik var som låst fast på ham, hans ord de gik bare direkte ind i hendes hjerte, og hun lagde en hånd på hans kind hvorefter et blidt smil kom frem på hendes læber”Caleb jeg vil altid tro på dine ord ligemeget hvad, de når altid ind lige her”sagde hun, og pegede mod sit hjerte, derefter trådte hun lidt hen imod nogle af de andre billeder der hang der, så smukt og hun kunne slet ikke få nok af at kigge på dem, så betagende og smukke var de. Hun kunne se ham ud ad øjenkrogen og kunne ikke lade vær med at holde en arm om den anden arm, så hun bare stod der i en forførende og afslappet position”Men din skønhed visner heller aldrig og vi er jo hvad vi er, så vores udseende vil vel ikke ændre sig til det mere ældre”hendes stemme var blid, og hun undslap et lille grin af det hun sagde. Mens hun bare stod der og drak lidt af glasset mærkede hun en fantastisk følelse, så hun vendte sig straks mod Caleb, og gik hen mod ham, hendes blik var blevet intens og stærkt, og hun kørte en finger forsigtigt på glassets kant”Smagfuldt, lækkert, varmt, du ved lige hvad du skal give en vampyr”sagde hun og puffede blidt til ham med sin skulder.

Så tog hun en tår af glasset igen, det smagte så godt hun bare ikke kunne lade vær, og heldigt for hende havde hun en god nok selvkontrol til ikke at gå beskerk efter mere blod.  Hans ord gik igen ind i hendes hjerte og hun nikkede det var rigtigt nok det var altid bedst hvis det var gengældt, og hun stod foran ham, lagde igen en hånd ovenpå hans kind, og kiggede ham ind i øjnene”Mærker du da ikke gengældte følelser, og jeg finder det ikke forbudt, jeg synes faktisk det er smukt at man kan have sådan en stærk og varm trang til en person”sagde hun og sendte ham et smil, hvorefter hun lod blikket glide ned på glasset i hånden, der var nu ca halvdelen tilbage muligvis lidt under halvdelen, det smagte så godt men hun ville også nyde det i stedenfor hurtigt at drikke det væk. Så nikkede hun til ham som at hun havde forstået det, og tog kortet, skimmede det kort, og gemte det, for at hun kunne finde hen til ham. Det ville være første gang nogen faktisk ville male hende, men hun så også frem til det, og nu kendte hun jo også Caleb, så det gav en tryghed men var også dejligt at se hvordan han ville kigge på hende, mens hun ville være iført et stykke silke, og forføre sig frem på elegante og måske lokkende måder.

”Jeg ser meget frem til det, og jeg glæder mig til hvordan du bor, kan slet ikke huske om jeg har været hjemme hos dig før”et tænkende blik og udtryk kom frem på hendes ansigt, og hun stod foran ham, og tog så hånden ned fra hans kind igen, gad vide om hun enlig havde været hjemme hos ham før.  At der måtte være gæster, der gloede på dem eller manglede deres vært eller måske noget andet, var hun meget ligeglad med, fordi der var helt klart noget vigtigere end at bekymre sig om dem, nemlig at være her med Caleb.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 23 Okt 2016 - 23:17

Som hun stod der med hånden på hans kind, kiggede han stadig intenst på hende og tog hendes hånd hvorefter den fik endnu et blidt kys. Stadig uden han fjernede sit blik fra hende overhovedet.
"Hvis ikke jeg mærkede gengældte følelser, ville jeg da ikke stå så isoleret fra mit eget arrangement.... Og hvorfor skulle jeg invitere dig til mit hjem hvis ikke der var den trang?.... Der kommer noget presse men de har allerede fået det de skal have.... De vil kun høre om pengene og konsekvenserne ved dem..."

Han smilede brændende til hende som hun tog sin hånd ned igen hvorefter han tog en tår mere af sit glas. Så sagde han mest som en joke så hun kunne grine: "Tænk sig.... En af de tånelige journalister understod sig i at påstå jeg brugte billige jakkesæt!"
Efter en kort latter rystede han lidt på hovedet og sagde:
"Det her sted har du ikke været..... Jeg har kun haft det i små 5 år men det er faktisk et skønt sted. Jeg har hele den øverste etage for mig selv..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 23 Okt 2016 - 23:51

Hendes blik var på ham hvorfor skulle hun også kigge væk fra ham, han havde hendes fulde opmærksomhed, der var nu heller ikke nogen der strålede og så så godt ud som Caleb gjorde, så det ville være underligt hvis hun ikke havde sit blik på ham. Generelt nød hun bare at kigge på ham, og hun lyttede til ham hvorefter hun mærkede kysset på hendes hånd som han havde gjort før, det gav hende et varmt blik, og et blidt smil”Det har du ret i, jeg kan da heller ikke klage over det, at have dit selskab, og vide det gør mig glad”sagde hun uden at fjerne sit blik fra ham, så gav hun hans hånd et blidt klem, hvorefter hun kiggede på kortet, det skulle nok blive spændende at se stedet, og være hans model. Mon ikke også resultatet ville blive godt det var jo Caleb, og han var så god til at male, hun kunne godt forstå hvis der var nogen der ville have fat i hans malerier eller bare have en bid af ham.

”Tror du de savner dig derinde, fordi jeg nyder bestemt at have dig for mig selv”sagde hun legende, mens hun gik et skridt tættere på ham, så tog hun en tår af glasset igen, og nu var der næsten heller ikke noget tilbage”Jeg må sige udsøgt og lækkert, du ved lige hvad du skal gøre for at tilfredstille en kvinde”smilte hun af nydelse, og strøg fingerne hen over glasset, hun bekymrede sig slet ikke om hun ville skære sig, fordi når man jo var vampyr så ville det jo heale. Så lyttede hun til det med pressen og det fik hende til at få et undren udtryk i ansigtet”Er pressen der kun pågrund af pengene ikke af dine kunstværker”hun undrede sig meget over det, men der var vel nogle der kun var ude efter pengene.

Hun grinte af det han sagde, og fandt det meget morsomt, og hendes blik gled så ned ad af ham, ham iført et billigt jakkesæt, han strålede elegance og dyre mærker sikkert også, billigt var hvist nok heller ikke ham. Cara betragtede hans jakkesæt og rakte en hånd ud mod det, hun mærkede det lidt, det føltes dejligt faktisk, og det passede så godt til ham”Tænk hvis du var iført billigt jakkesæt tænk engang, tror du det ville ske nogensinde”drillede hun, mens hun rørte lidt mere ved jakkesættet mest ved armene, men også lidt ved brystet.  
Så gled hendes blik ned ad hende selv, hun havde jo kun en ret almindelig sort top på, og en mørkegrå lårkort nederdel, ikke det helt dyre, selvom hun godt kunne drømme sig hen i en fantasi verden hvor hun dansede iført en lang smuk kjole, og ligne en prinsesse, drømte de fleste kvinder ikke om det. Care rystede så det af sig igen, og kiggede så på ham igen, og smillede til ham”Jeg ser meget frem til det, måske passer det med arrangementet er færdigt eller hvad tænker du Caleb”spurgte hun af ren undren og nysgerrighed. Og så tænkte hun lidt hun burde også få drukket glasset færdigt, men det kunne være hun skulle vente lidt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 24 Okt 2016 - 2:26

Han grinede varmt af hendes kommentar om hans jakkesæt og tog selv en tår mere af sit glas hvorefter han lavede den underlige bevægelse med hånden igen og sagde:
"Man kan vel sige at de er glade for at skrive om malerierne fordi de er penge værd. Der er aldrig nogen der er kommet her ind og skrevet om et maleri der er meget lidt værd.... Der var også en her inde fra et eller andet modeblad en gang. Men han havde meget løse håndled og utrolig højrystet, samtidig med at hans syn på tøj var..... Småt"

Meget kort efter kom tjeneren fra før og fyldte deres glas inden han smutte igen. Så kiggede Caleb på hende med den intense glød i øjnene og sagde: "Når du nu er min personlige gæst så skal du jo ikke mangle noget... Jeg ville meget gerne sige ja til det... Men desværre så er solen et problem til den tid... Så hvorfor ikke i morgen aften lige efter solnedgang.... Så har du tid til at vælge hvad du vil have på og så er der rigtig god tid til at skabe den smukkeste kunst med dig..."
Det var med ganske fuldt overlæg at han sagded et med så drilsk og lokkende en tone. Hans drillerier skulle gerne afspejle at han huskede alt om hvordan de havde den gang og han stadig følte det sådan.
Så han skålede lidt med hende og lænede sig hen til hendes øre og hviskede: "Så kan jeg også nå at gøre det rigtig hyggeligt...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 24 Okt 2016 - 13:41

Hans malerier ville helt klart være meget værd, og det var nok også derfor der måske var meget presse på galleriet, og sikkert også når hun skulle hjem til ham, men det generede hende ikke, de beundrede jo bare hans værk, og det han kunne og så skulle de jo have det hele med. Cara betragtede ham og kiggede på tjeneren der var kommet igen, det gjorde hende nu meget glad, for at få mere i hendes glas, et smil undslap hendes læber og hendes blik var på ham, inden hun fjernede det, for at kigge ned i glasset”Mhmmm….Den duft er himmelsk helt betagende, og frisk”sagde hun af ren nydelse, det var noget af det bedste blod man kunne få især når man var en vampyr, hvis man ikke selv skaffede det, så skulle man være heldig hvis man kunne få sig noget. Hun tog så et skridt tæt på Caleb, og stod nu tæt ind til ham, kiggede ham i øjnene og kørte fingrene rundt på kanten af glasset. ”Modeblad siger du, det lyder meget interessant, jeg har uden tvivl allerede fundet gode inspirationer til det magasin jeg arbejder hos, og…”stoppede hun kort, for at lægge en hånd på hans jakkesæt igen, for at mærke det igen”Så tror jeg ikke de ville klage over at se noget elegant, og yndefuldt og ægte stil” en tydelig hentydning til ham, og hans beklædning.


Hun mærkede lidt mere af jakkesættet, og kunne bare godt lide at røre ved det, det føltes dejligt, og så tog hun så hånden til sig. Så faldt hendes blik på nogle af de intense malerier igen”Hvis jeg skulle male sådan noget, ville det ikke giver nogen form for udstråling og gnist”sagde hun og kiggede hen over skulderen på ham. Et blidt smil kom frem, og hendes blik var fyldt med varme og en smuk glød man længe kunne kigge på, men hun kunne også godt lide hans øjne, den farve, den glans, og den skønhed de havde. Hun kunne huske lidt fra dengang, men ikke meget men hun var næsten sikker på hun havde kigget på hans øjne før. Måske havde hun bare ikke set dem tæt på.

Cara stod og kiggede mellem malerierne og følte sig underholdt af Caleb, tænk at hun skulle møde ham herinde på galleriet, hun huskede hun havde stået udenfor i menneske mængden og taget billeder, og næsten var blevet til offer for nogle mænd der bare tænkte de klammeste tanker. Og hun lyttede efter hans ord, hvis hun ikke allerede smillede så gjorde hun det hvertifald nu, for det var så søde ord som altid han vidste altid hvordan han skulle bruge hans ord”At være din personlige gæst er noget jeg bestemt ikke klager over, jeg føler mig ret heldig faktisk”sagde hun og tog en tår af glasset, hvorefter hun mødte hans blik, og bare stod der foran ham igen. Hun nikkede til ham ja solen ville blive et problem, så han havde ret i at det nok skulle vente til i morgen aften, efter solnedgang. Åh solnedgang det elskede hun, det var så smukt at se på, og det var endnu mere smukt hvis man havde selskabDet ville passe meget godt, så kan jeg jo som du siger lige finder tøj til det, og gøre mig klar og sådan nogle ting”sagde hun og lænte sit hoved tæt på hans øre”Hvad jeg ikke kan lave alene, og hvad jeg mon finder på at gøre under vandet i bruseren”en drillende og lusket tone, hun fik en lyst til at pirre ham en smule, og drille ham.

”Caleb du er også smuk det er ikke kun mig der har skønhed”hun kiggede ned ad ham, og op på hans ansigt igen, så tog hun tår af glasset igen, og smilte til ham.  Hun rødmede helt af hans hvisken, og lukkede kort øjnene det kunne hun godt forstille sig, og når det var ham, så kunne man ikke vide hvad der ville ske, og hvordan hygge han mente jo. Så der var noget af glæde sig til, hun nød hans stemme mod hendes øre, og bed sig kort i underlæben, hvorefter hun gik et skridt tættere på ham. Hun stod så lidt fra ham dog ikke virkelig langt væk de var vel stadigvæk en lille afstand mellem dem, men hun kunne dufte ham, og han kunne mærke hendes overkrop mod ham. Hun var enlig ligeglad hvis nogen så det, så gav hun dem bare noget at kigge på. Cara hyggede sig, og var i meget godt humør, og det var uden tvivl Caleb der havde gjort det. Hun lagde hovedet lidt på skrå, og holdte sit blik rettet på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 24 Okt 2016 - 21:20

Han tænkte lidt over hendes ord og strøg sig ganske blidt over sin læbe inden han blinkede til hende og hviskede: "Altså jeg har ikke sagt ja til nogle af de blade før.... Men når det nu er dig.... Så kunne man jo godt finde på det.... Det kunne sikkert være sjovt... Hvis du da mener at jeg er værd at tage billeder af"
Som hun gik hen og kiggede på nogle af de andre billeder, lagde han hånden ved hendes hofte og kiggede selv op på dem.
"Det skal du ikke sige..... Det handler alt sammen om at man skal have den rette inspiration..... Så som den inspiration der kommer ind af min dør i morgen aften?..... Bare rolig jeg skal nok være sød...." De kunne bare ikke lade være at komme med de sensuelle drillerier overfor hinanden. Men hvorfor skulle de også det når de begge to nød det så meget?

Da hun lænede sig tættere på hans øre, lukkede han kort øjnene og lyttede til hendes ord. Han kunne ikke lade være med at smile ved tanken om hvad hun sagde, så ganske roligt flyttede han sin hånd så den strejfede hendes bagdel og han sagde:
"Det var jo det jeg tænkte.... Under bruseren?... Man skulle næsten tro at du prøvede at friste mig?......"

"Skønhed har du til perfektion.... Du skulle bare se dig selv gennem mine øjne......"
Han var helt og aldeles ligeglad med om der var folk der kiggede på ham. Det var ikke fordi de kunne ødelægge noget alligevel
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 24 Okt 2016 - 22:02

Lige pt kunne hun ikke lade vær med at smile kun fordi Caleb var så sød mod hende, og hans ord var bare nogle man kunne lytte til hele dagen hvis det skulle være det. Hun huskede han var så sød og gentlemans agtig men ikke så meget, hvilket gav hende en god overraskelse og syn, det klagede hun da ikke over, hun troede enlig aldrig hun havde set ham være andet end sød, og sådan stille og rolig. Hun huskede så han havde fortalt om at han var den eneste tilbage af sin slægt, og det fik hende til at tænke om han savnede dengang de var flere, eller at han måske følte sig ensom. Så rystede hun tankerne lidt af sig, og tog en tår af glasset igen, hvergang var det fristende og lækkert, hun elskede når blodet bare gled ned ad i halsen på hende, det gav en dejlig nydelse.

”Jeg er meget sikker på magasinet ville blive glad for det og jeg havde sådan tænkt skulle jeg spørger dig, fordi jeg vidste ikke om det var sådan noget med at være model til sådan noget”sagde hun og sendte ham et charmerende smil mens hun strøg en hårtot ombagved det ene øre. Hendes blik var rettet på ham, og mærkede hans hånd om hendes hofte, og det fik hende til at føle sig ligeså tryg som før, hver bevægelse han gjorde ved hende kunne hun lide, det føltes dejligt, og hun klagede heller ikke over at være tæt på ham. Alle de kvinder der måtte være jaloux over det, og alle de kvinder der gjorde tegn og blikke til ham, de ville have ham det var tydeligt, det syntes Cara var sjovt, og interessant, hun elskede at være den hun var, bare være til det arrangement i det normale tøj hun havde på, men Caleb havde jo sagt de søde ord til hende, så hun følte sig glad og unik som hun vidste hun var

Så lagde hun blikket på ham og rykkede sig lidt tæt ind til ham, så de stod tæt side om side, hun betragtede ham, og som han bare strålede og skilte sig lidt ud fra alle andre”At kunne være din inspiration i morgen aften, glæder mig rigtig meget, sådan en chance takker man da ikke nej til” hun tog en tår af hendes glas igen, mens hun lukkede øjnene af ren nydelse af drinken, det var pænt af Caleb at han havde valgt det til hende som den specielle gæst hun var, det gjorde hende meget glad, og at kunne nyde det sammen med ham var helt fantastisk. ”Kan du være sød”drillede hun ham mens hun undslap et blidt grin, selvfølgelig var han sød men hun kunne bare ikke lade vær med at drille ham.

Et lusket smil kom frem på hendes læber, og hun mærkede hans hånd strejfede hendes bagdel men det havde hun intet imod, så hun lænte sig lidt tættere på hans ansigt, hvorefter hun sendte ham et legende blik”Måske er jeg ude på det, måske ikke det er ikke til at vide jo”sagde hun og sendte ham et blink med det ene øje. Så lyttede hun det han sagde om hendes skønhed det fik hende til at kigge på ham, med igen røde kinder og hun kiggede væk igen, hun hadede det bare selvom han havde sagt noget andet, så syntes hun bare ikke det var pænt”Det er virkelig sødt af dig, det kunne være spændende at se mig igennem dine øjne, bare for at se hvad du ser”sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå, hvorefter hun rettede lidt på hendes top, og kærtegnede glasset lidt. Hun stod bare der overfor ham, med et varmt blik, og de lidt røde kinder, hun kunne ikke lade vær med at kigge på ham, selvom hun også ville kigge væk så han bare ikke skulle se hende skjule de kinder, men hun kunne godt huske han fortalte om roserne.

”Du tror ikke der er nogen der savner lidt selskab fra dig, eller savner dig derinde, fordi jeg nyder bestemt at have dig for mig selv”hun lagde en hånd på hans kind mens hun bare smillede.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 24 Okt 2016 - 23:49

Han smilede lidt som han stod der med armen om hende og kunne egentlig ikke få øjnene fra hende igen men hvorfor skulle han også det? Han nød jo synet af hende og kunne generelt godt lide hendes selskab. "Selvfølgelig kan jeg da være sød.... Ellers ville du jo ikke stå her ved min side... Men ja hvis du vil have nogle billeder, siger du bare til.... For dig skal jeg nok stille op......"
Han fik selv et lumsk smil da hun hviskede sådan i hans øre men det var udelukkende fordi hun vidste godt hvordan hun skulle sige det til ham. "Du har i hvertfald gjort mig nysgerrig..... Meget....."

Det var en rigtig god fornemmelse at hun ikke bare gemte sit ansigt selvom hun rødmede for han kunne godt lide at se hende sådan. Det fortalte jo også noget om at hun kunne lide de ting han sagde til hende. Kort kiggede han så rundt ved hendes ord og hurtigt tilbage på hende efterfulgt af ordene: "Det kan godt være de gør men det må de om.... Eventen er for mine billeder, ikke mig.... Og lige nu nyder jeg min aften.... Er det ikke tydeligt?...."
Hans stemme var varm og intens og hans øjne trak nærmest i hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 26 Okt 2016 - 14:35

Hun nød bestemt også synet af ham, og elskede at kigge på ham, i en flok af folk kunne hun hurtig få øje på ham hvis det skulle være mest fordi han udstrålede og skilte sig ud fra de andre. Kunne kunne godt mærke han havde armen om hende og det kunne hun godt lide, bare at mærke hans nærvær og ham tæt, var behageligt og tryggende. ”Det gør mig så glad at du vil gøre det for mig, jeg er sikker på magasinet ville blive glad for at det, så kan de hvertfiald se ægte stil, og elegance”sagde hun med et blidt smil, mens hun kiggede på ham. Hun stod bare der med hans arme om hende, og hun kærtegnede glasset i hånden langsomt, og hun stod tæt op ad Caleb, hun kunne dufte ham og nød hans selskab, tænk hvis hun slet ikke havde rendt ind i ham, eller havde været alene uden nogen hun kendte.


”Nysgerrighed er en god ting jo det betyder bare man føler en trang til at vide noget, og vise at man har en slags interesse ”sagde hun og tog en tår af glasset, det blod kunne hun ikke få nok af, det var friskende og lækkert, ligeså godt som at bide en elver, hun var så glad for han havde sagt hun var hans specielle gæst, og hun følte sig heldig, og glad.  Og så kiggede hun også rundt lidt, og fik øje på billederne igen, der kom en tænkende mine over hendes ansigt, hvorefter hun lagde hovedet lidt på skrå”Har du et maleri du er mest stolt af”spurgte hun, og kunne godt lide at kigge på hans malerier, så smukke som de var kunne man ikke undgå det.

”Det er meget tydeligt at se du nyder aftenen og det gør jeg bestemt også hvis jeg ikke havde mødt dig, tror jeg aftenen ville have været anderledes”hun sendte ham et varmt smil, og et intens blik. Hun blev helt klart trukket hen til ham af hans ord, og følte en trang til at kigge på ham uden at sige det helt store, bare for at nyde øjeblikket.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum