Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 31 Okt 2016 - 22:01

Hans berøringer fik hende til at læne hovedet tilbage lidt, blot af ren nydelse af det han gjorde, og hun kunne godt lide det, alt han gjorde kunne hun lide, der var hvist ikke noget hun ikke kunne lide. Så kiggede hun på ham, så hans nøgne krop, og lagde en hånd på hans kind, hvorefter hun kiggede ham dybt ind i øjnene”Er der nogen der har fortalt dig du er smuk og stråler”sagde hun og lagde hovedet på skrå, hvorefter hun betragtede ham, og ligenu sad hun op i sofaen foran ham, silket lå bare spredt på sofaen sådan lidt udover det hele. Blikket faldt så ned på hans bryst og hun kyssede det blidt, før hun igen kiggede op på ham. ”Så flot en krop, og så charmerende et smil, så varmt og stærkt et blik”hun brugte de blide ord, men de passede også til ham, fordi hun mente det, ren ærlighed.

Så nikkede hun og tænkte lidt ja måske havde han ret, for det så ud til de to måske havde andre planer, alt efter hvad han tænkte på. Cara holdte blikket på ham, og lænte sig lidt tilbage i sofaen hvorefter hun strejfede hans overkrop med fingerspidserne, og beholdt et blidt smil på læberne. ”Jeg tror du har ret, det ser ud til vi to hellere vil nyde noget der ikke er på et lærred og det”sagde hun og sendte ham et legende blik og strøg en tot hår ombagved det ene øre. Hun huskede så tilbage på dengang med ham, havde de lavet sådan noget her før ikke hvad hun vidste, og kunne huske.

Men igen en charmerende og smuk fyr som Caleb hvis han ikke havde været sammen med andre kvinder, nydt selskabet fra andre kvinder, så ville der være noget galt. Så betagende at kigge på, han mente hun var perfekt, men hun mente han var perfekt. Denne aften her skulle nok blive god, og en man ikke ligefrem ville glemme. Hun fornemmede også han drillede hende, fordi hvis han kunne så havde han allerede stak nogle fingre op i hende, men det gjorde han ikke. Men så igen nydelse og drillerier var altid lækkert og kunne få en til at ville mere, og tiltrække mere.”Hvis du kunne gøre hvad som helst ligenu og her med mig hvad skulle det så være”spurgte hun og sad foran ham igen med et nysgerrigt blik, og varmt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 31 Okt 2016 - 23:31

"Så må vi vel hellere finde ud af hvad det er vi begge gerne vil nyde synes du ikke?....."
Så kørte han en flad hånd om og kærtegnede hendes ene balde imens han fastholdte det intense blik. Selvom han virkelig nød synet, var det som om han kun så hendes øjne. Men det var alt sammen en del af hans måde at drille på.
"Hud så fin som nyspunden silke..... Former en gudinde værdig.... Tænk sig hvad du lokker mig ud i Cara... Jeg må hellere lokke lidt mere med dig..... Hvis jeg da kan.... Hvad jeg har lyst til at gøre med dig?..... Mærk efter og mærk så efter hvad du måske selv har lyst til?......"

Så lod han hånden glide over hendes hofte og holdt den hævet så da den nåede op til hendes bryster, blev de kun kærtegnet at hans knivskarpe negle. Men hele tiden med sådan en kontrol at der ikke ville komme hul men give en fornemmelse af at mærke mere.
Roligt lænede han sig ned som om han skulle til at kysse hendes bryst, men i stedet for lod han ganske hurtigt og meget blidt tungen danse fra det ene bryst til det andet. Så rettede han sig op igen og kørte hånden ned af hendes mave.
"Ups...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 1 Nov 2016 - 21:48

Hendes smil der før havde været lille blev pludselig til et stort og varmt et, hvorefter hun bare ikke løsrev sit blik på ham, hendes opmærksomhed var rettet på ham, og hun lyttede til hans ord, åh de ord så søde, så kærlige, og alligevel lidt legende.”Ligenu er det dig Caleb jeg har lyst til, og jeg tror du har lyst til det samme”sagde hun og kærtegnede hans bryst, mens hun sad og betragtede ham, og betragtede hans overkrop, hun kunne slet ikke lade vær med det. Og da han kyssede hendes bryst mærkede hun varmen stråle igennem hende, og hun mærkede en slags træng til at mærke mere fra ham.

”Jeg nyder hver en bevægelse du gør, hver ting du gør, hvert ord du siger…. Alt bare alt”hendes stemme var blid, og en smule lokkende men hendes stemme var også varm i det. Øjnene gled ned ad ham, og hun lagde hovedet lidt på skrå, hvorefter hun rykkede hendes hoved ind mod hans, næsten som om HUN skulle kysse ham, men hun gjorde det ikke, valgte blot at bide ham blidt i øreflippen, og hviskede i hans øre”Så må du lokke mig Caleb, og jeg må lokke dig lidt mere så” så trak hun sit hoved lidt tilbage igen, så hun igen mødte hans blik

”Vi vil hvist begge to alt andet end at male, og blive malet, ja du ved…. Men alle de ting vi to kan lave, der er mange muligheder jo, mange ting vi kan gøre”sagde hun og sendte ham et stort smil, og et blink med det ene øje.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 2 Nov 2016 - 0:41

Han smilede og sukkede nydende da hun hviskede så legende i hans øre hvorefter han så hende dragende i øjnene og hviskede tilbage:
"Så må vi se om ikke jeg kan lokke dig lidt mere.... Og så må vi se om hvordan du lokker tilbage....."
Med en meget hurtig bevægelse, lå han næsten ned ved siden af hende og løftede hendes ene ben så de blev spredt lidt mere. Så lod han den ene hånd glide meget langsomt op af hendes inderlår imens tog sig noget bedre tid til at lade tungen lege med hendes bryster.

Lige i det hans fingre strejfede mellem hendes ben, kørte han tungen op af hendes hals, bed hende i øret og hviskede:
"Så meget fristelse..... Hvor skal man næsten begynde?...."
Imens han hviskede, bevægede han fingrene ganske blidt så de kærtegnede meget blidt mellem hendes ben. Lige i det hans læber strejfede hendes, satte han sig op men lod sin hånd hvile på hendes inderlår

"Hvordan er jeg til at lokke?...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 2 Nov 2016 - 13:40

Da han bed hende i øret og generelt ved hans berøringer bed hun sig i underlæben ikke så hårdt så der kom blod, men det var tæt på, da nydelsen var god og dejlig for hende. Han vidste lige hvordan han skulle lokke hende til ham, og han vidste lige hvordan han røre ved hende, hvad han skulle gøre for at hun nød det, og ikke kunne lade vær med at lukke øjnene af ren nydelse. Hun mærkede hans tunge røre hendes bryster og lagde hovedet lidt tilbage af ren nydelse, det gav en dejlig følelse inden i hende, og hun var glad nok for at have en selvkontrol, så hun ikke bare havde smidt ham ned i sofaen og sat sig ovenpå ham, for at pine ham og drille ham.

”Så meget nydelse at man slet ikke kan holde sig tilbage…. Gad vide hvordan det her ender”sagde hun med en lokkende stemme, og sendte ham et blidt smil, hvorefter hun kørte hendes fingerspidser ned af hans bryst, og op igen, og så lænte hun sit hoved ind mod hans, hvorefter hun kiggede ham i øjnene”du er meget god til at lokke, jeg kan jo næsten ikke holde mig fra dig”sagde hun og lagde hovedet på skrå, og elskede bare at mærke hans fingre på sig, hans bevægelser, alt han gjorde det gav en stor nydelse for hende, men hun vidste også godt hvordan hun kunne drille ham, og lokke ham.

Så var spørgsmålet om hun skulle gøre det, det kunne være fristende, bare en lille smule så hun rykkede hendes hoved tæt mod hans hals, og satte hendes tunge ind mod den, bare for at slikke hans hals på en blid og forførende måde, mens hun nussede hans bryst i kælende bevægelser. ”Jeg nyder det meget, jeg kan slet ikke få nok af det her ligenu”sagde hun med blid og varm stemme. Og så lagde hun en finger på hans underlæbe, mens hun kiggede ham ind i øjnene igen"men du er god til at lokke mig til dig"et blidt smil spredte sig over hendes læber
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 2 Nov 2016 - 22:51

Han lukkede øjnene og sukkede af den nydelse hun gav med så forsigtige bevægelser hvilket kun gav ham lyst til endnu mere. Hans evner var slet ikke nødvendige lige nu da de tændte hinanden så meget som de gjorde.
Som hun satte fingeren mod hans læber, snappede han ud efter den med en lysten knurren nærmest som et rovdyr der bare ikke kunne få nok, samtidig med at han fastholdt sit dragende blik. "Åh tro mig..... Jeg kan heller ikke få nok lige nu..... Det tror jeg aldrig jeg kan..... Mon jeg kan lokke mere......."

Med hånden blidt mellem hendes bryster trykkede han hende ned at ligge med ordene:
"Luk dine øjne..... Og mærk..... Efter om det lokker?....."
Når hun så lukkede øjnene, lod han først en negl glide blidt rundt på hendes bryster så det gav en lækker sitrende fornemmelse. Så lænede han sig ned imens han havde sin ene hånd højt på hendes inderlår og kørte så tungen rundt hvor hans negl havde været.
Så gav han sig til at kysse hendes bryster lidt mere intenst hvorefter han kyssede ned af hendes mave.

Hans kys stoppede først et stykke under hendes navle men ikke så det helt nåede hendes underliv. Men han holdt sine læber der og hviskede så hun kunne mærke hans læber:
"Se hvad du får mig til.....:"
Så satte han sig op og strøg en finger blidt over hendes læber
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 2 Nov 2016 - 23:39

Et støn kom så ud ad hendes mund ved hans berøringer på hende, hans tunge da den rørte hende, hans finger, hænder alt han bare gjorde det gav en stor nydelse for hende, og hun kunne slet ikke lade vær med at vride sig lidt, så dejligt det var. Efter det ene støn kom der et andet et, og hun lukkede øjnene som han sagde hun skulle gøre. Og da hun hørte hans hvisken, og mærkede hans tunge og mærkede hans tilstedeværelse kunne hun slet ikke styre sig mere, så hun vred sig lidt igen elegant og frækt, mens hun åbnede munden for igen at stønne blidt af det, det var bare så dejligt, han vidste lige hvad han skulle gøre for at lokke hende til ham, han vidste lige hvad han skulle gøre for at tænde hende endnu mere end hun allerede var.
 
”Jeg kan snart ikke holde mig tilbage mere, du lokker mig så meget”sagde hun og sendte ham et smil, og et intens blik, så lagde hun hendes arme omkring hans nakke, og nussede det lidt, hvorefter hun bed sig i underlæben efter at mærke hans fingre strejfede hendes læber, det føltes dejligt, og hver en bevægelse han gjorde fik hende mere og mere lyst til ham. Mens hun holdte hendes arme omkring hans nakke, lagde hun det ene ben rundt om livet på ham, hvorefter hun slikkede ham fra toppen af hans bryst og længere ned, lige under hans navle.
 

”Du er så smuk…. Så charmerende… Så”stoppede hun kort, hvorefter hun lukkede øjnene med et blidt smil på hendes bløde læber. Nu valgte hun at køre nogle fingerspidser blidt op ad hans ryg, og ned igen. Hun kunne også gøre det hårdere men ventede lidt, desuden ville hun enlig bare gøre det blidt ved ham. Han fortjente ikke hun gjorde det så hårdt det ville skade ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 2 Nov 2016 - 23:57

Som hun nussede ham på ryggen, sukkede han blidt og hviskede lystent: "Hvorfor så holde dig tilbage?.... Det har jeg ikke tænkt mig.... Hvis du bliver ved med at lokke sådan?.... Lad os så se..... Hvad du nu får mig til....."
Den hånd han havde på hendes inderlår, kørte meget langsomt op ad indtil han lod en finger mærke hvor tændt hun var. "Du er intet mindre end perfekt...... Berusende..... Fortryllende..... Dragende..... Jamen dog?...."

Så tog han fingeren op til sin mund og kørte tungen op af den så hun imens kunne tænke på hvor fingeren lige havde været. "Mmmm...... Du er virkelig min Muse.... Man får helt lyst til....."
Med en hurtig bevægelse, sad han på gulvet og kyssede fra hendes ankel med faste og blide kys. Langsomt længere og længere til hendes inderlår hvor kyssene blev mere intense. Dog stoppede han med at lægge et eneste blidt kys mellem hendes ben. Så sad han lige pludselig tilbagelænet i den anden ende af sofaen og kiggede dragende på hende.
"Så mange fristelser...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 3 Nov 2016 - 0:21

Flere støn kom ud ad hendes mund, og hun nød bare hans berøringer så meget at hun bare slet ikke kunne så sig til at holde mund. Så valgte hun at rejse sig op fra sofaen, sørgede for at silken stadigvæk lå på sofaen, hun stilte sig så op ad et bord han havde, mens blikket var fastlåst på ham”Jeg elsker at se hvad du finder på, ligemeget hvad er jeg sikker på man ikke kan andet end at elske det”sagde hun og strøg en tot hår ombagved det ene øre, så stod hun i en afslappende dog lokkende position op ad hans bord, mens hun lagde hovedet lidt på skrå. For hende var natten langt fra slut, og tænk at det startede med at han skulle male hende, til at de begge to fik lyst til hinanden.
 
De kunne næsten ikke få nok af hende, så slemt var det ikke dengang men alligevel var der bare et eller andet man ikke kunne forklare. Så hørte hun hans ord, og rødmede lidt over dem, mens hun fik et bredt smil frem”Hvis jeg er perfekt så må du være uimodståelig…Romantisk….Betagende”sagde hun og holdte sit blik på ham, så vippede hun med den ene fod, hvorefter hun hurtig kunne få ideer til hvad hun skulle finde på at gøre ved ham, og hvad hun mon kunne fristes til.
 

”Jeg kan være lige det du vil have… Jeg kan være din melodi….Din yndlings drøm... Stemmen i dit hoved”sagde hun blidt, hvorefter hun trådte frem mod ham elegant, og lagde et ben over ham, hvorefter hun sad lidt lænet ind over ham, næsten som en kælende kat der havde fundet sit bytte. Hendes øjne glødede og hun betragtede ham lidt, lod så hendes tunge glide ned ad hans bryst, ned under navlen, og ned til hans lem. Hun stoppede kort, og kiggede så på ham igen. ”Se hvad du får mig til jo…Alt den dejlige nydelse, alle de intense øjeblikke”hun lagde en finger på hans læber, og lod hendes læber strejfe hans læber, for at han skulle få en lyst til bare at ville hende endnu mere.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 3 Nov 2016 - 0:34

Da hun gik op til bordet og stod så afslappet og lokkende, fulgte han hende sultent med øjnene så det lyste ud af ham hvor meget han ville have der skete mere. Da hun så begyndte at lade tungen glide ned af ham, sagde han dragende:
"Du er allerede min inspiration.... Og hvis det er en drøm, vil jeg ikke vågne.... Jeg har kun øre for dig....."
Da hun så nåede hans lem, stønnede han ganske lavt og bøjede hovedet lidt tilbage inden han så ned på hende med et nydende blik. "Hvis jeg får dig til det ved at lokke..... Så ved jeg godt hvad jeg vil....."

Lidt pludselig rejste han sig og holdte hende så hun kom ned og ligge på ryggen med ham mellem sine ben. Han holdt sig hen over hende og hviskede imens hans lem hvilede mod hende. "Ikke hold dig tilbage...... Din nydelse er som sød musik..... Så lad os skrive en symfoni sammen..."
Så begyndte han at lade tungen glide ned af hendes hals og ned til hendes bryster hvor han bed ganske blidt. Som han kyssede længere ned, lod han ligeledes hænderne glide ned af hende. Da han så nåede hendes underliv, stoppede tungen ikke sin blide dans. Derimod fortsatte den nogle sekunder inden han satte sig tilbage i sofaen imens han gestikulerede med en lokkende finger imens han sagde: "Gad vide hvad jeg ellers skal gøre ved dig?...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 3 Nov 2016 - 0:48

”Lad os lave den smukkeste melodi nogen har hørt… De smukkeste toner… De blideste beskrivelser”sagde hun med en varm og rolig stemme, hvorefter hun pludselig lå ned på sofaen igen, denne gang med ham ovenpå sig, det klagede hun ikke over, hvorfor skulle hun også det. Hun nød meget synet af ham, og da hun mærkede hans tunge på hende, kunne hun ikke lade vær med at stønne lidt mere, og vride sig lidt af nydelse, hun ville have mere af ham kunne slet ikke få nok. Ved hans ord blev hun glad, og det fik hende til at mærke en varme inden i hende.”Jeg har kun øje for dig, mærker kun dig, høre kun dig”stemmen var blid, og hendes øjne var rettet mod ham, hun mødte hans blik, og elskede hans måde at røre hende på, hans hænder, tungen, alt det var så dejligt.
 
Hun stønnede en lille smule mere, og bed sig blidt i underlæben, det var igen tæt på hun havde bidt hul, så godt føltes det. Hendes opmærksomhed var rettet på ham, og da han satte sig i sofaen igen, fik hun en drillende idé og hun vidste lige hvad hun skulle gøre, for at lokke ham mere til sig, for at mærke ham igen. Så hun sendte ham et intens blik, hvorefter hun lagde hovedet lidt tilbage, og begyndte at køre hendes fingre ned ad hendes krop, nussede lidt hendes egne bryster og lod fingrene køre lidt mere ned ad hendes krop.
 

Så stoppede hun lidt da hun nåede hendes underliv”Jeg kan jo ikke lade vær… Jeg nyder synet af dig.. Nyder dine berøringer… Dine ord… Din stemme…”sagde hun blidt, og fortsatte mens hun så lukkede øjnene, bare for at kunne nyde hende lege lidt med sig selv. Hun valgte ikke at stikke nogle fingre op i hende endnu, men valgte blot at drille ham ved at tro hun gjorde det. Så hun legede lidt med hendes bryster, og kærtegnede hendes krop på de mest blide og frække måder hun nu kunne.”Gad vide hvad du mon finder på”sagde hun stadigvæk med øjnene lukket, men smilte stort.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 3 Nov 2016 - 2:19

Han sukkede lystent og lænede sig tilbage imens han bare nød hvordan hun legede med sig selv. Hans stemme var dragende men nærmest så blød som silken der før omgav hende:
"Det er skam også planen.... At du skal nyde hvad jeg gør..... hvad jeg siger..... For hvert ord er sandt..... Hvert ord kan kun håbe at nå den perfektion du fortjener....."
Den måde hun svagt stønnede på var berusende og lokkende på en måde så han virkelig skulle koncentrere sig for at ikke bare at slippe tøjlerne.

"Jeg vil næsten være ked af at stoppe dig i hvad du gør nu.... Men det skulle lige være for at se hvad jeg ellers kan få dig til..... Ikke åben dine øjne før jeg stopper.... Bare nyd det...."
Så ville hun pludselig kunne mærke hvordan han flyttede hendes hænder og han selv tog kærligt ved hendes bryster imens hans lem trykkede mod hendes underliv uden at glide op i hende. Stadig med hænderne på hendes bryster, lagde han sig lidt ned og lod tungen danse noget hurtigere mellem hendes ben. Lige en gang imellem var tungespidsen faretruende tæt på at glide op i hende men det var tydeligt det både var for nydelse men også for at pirre hende endnu mere.

Efter tungespidsen ganske hurtigt gled op i hende, trak han sig lidt tilbage og lænede sig lidt tilbage i sofaen som et tegn på hun skulle åbne øjnene. Der sad han og kiggede hende dybt i øjnene imens han sagde: "Kom......" Nærmest som om han udfordrede hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 3 Nov 2016 - 15:49

Øjnene var stadigvæk lukket som han sagde hun skulle gøre, hun nød dog også hans blide og dejlige berøringer, det føltes så dejligt, så skønt. Hun lagde hovedet tilbage og blev helt varm indeni ved det han gjorde, hun følte sig som en rose der blomstrede smukt.  Hun mærkede hvordan hans tunge gled rundt på hende, ja bare hvordan hans tunge generelt mødte hendes hud, alt den nydelse, han lokkede hende mere og mere hen til ham. Hun bed sig så i underlæben denne gang hårdt pågrund ad den stor nydelse, og at hun næsten ikke kunne lade vær med at stønne af det, og vride sig en smule. Armene hang bare ned ad siden på hende, mens hun nød det han gjorde, blodet fra underlæben løb lidt ned fra hendes mundvig, men det tænkte hun ikke på ligenu.
 
Så åbnede hun munden, blot for at lade ham høre hendes støn, de blide støn og han skulle høre hvor meget hun nød det, så hun stønnede blidt, mens hun lagde hovedet til den ene side, og kærtegnede sofaens flade med fingerne. Så mærkede hun hvordan hans tunge nærmede sig hendes underliv, men den gled ikke op mest for at drille hende, og pirre hende det fik et bredt smil på hendes læber, selvom blodet var der gjorde det nu ikke noget. ”Du ved lige hvad du skal gøre… For at trække mig hen til dig…For at ville dig endnu mere” så mærkede hun hans tunge faktisk gled hurtigt op i hende, og det gav en stor nydelse for hende.
 

Så åbnede hun øjnene og mødte hans blik”Jeg har noget blod her du godt må smage…. Du skal bare selv slikke det”sagde hun drilsk, uden at fjerne hendes blik fra ham. Godt nok havde hun også flere ideer til hvad hun kunne gøre ved ham, men jo mere de drillede hinanden, og kærtegnede deres kroppe så meget de kunne, jo mere blev de vilde efter bare at mærke hinanden helt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 3 Nov 2016 - 19:19

Hans øjne lyste nærmest klart grønt af lyst som han kiggede op på hende og hviskede nærmest:
"Jeg siger da ikke nej tak..... Det vil jo ikke være rigtigt af mig....."
Så kravlede han langsomt og nærmest elegant men dyrisk op så han var hen over hende. Igen sørgede han for hans lem trykkede blidt mod hendes underliv men det kunne ikke glide op i hende.
"Sikke noget hva...... Nu skal jeg....." Så lænede han sig ned og fjernede langsomt og lidenskabeligt blodet med tungen alt imens han bevægede hofterne for at pirre hende endnu mere. Han var jo også noget spændt på hvad hun kunne finde på at gøre ved ham. Ganske vist var de langt fra færdige med at drille hinanden men han tog sig god tid til at fjerne hendes blod hvorefter han begyndte et meget intenst kys.

Så kravlede han nærmest ned af hende med tungen mod hendes hud og stoppede kort ved hendes underliv hvor tungen fik lov at danse lidt igen inden han satte sig til rette med et lokkende blik
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 3 Nov 2016 - 19:44

Da hun mærkede hans intense kys holdte hun det lidt, mens hendes blik var rettet på ham, da hans tunge igen legede med hendes krop, kunne hun igen ikke lade vær med at lægge hovedet tilbage af nydelse, han vidste hvertifald godt hvordan han skulle bruge hans tunge uden tvivl da. Det var lige noget hun godt kunne lide, aldrig før havde hun mærket så meget nydelse som hun mærkede nu, et blidt smil bredte sig over hendes læber, og hun lukkede øjnene lidt, bare for at få endnu mere nydelse af det han gjorde tit var det altid bedre at have lukket øjne, så nød man tit det endnu mere.
 
Så løftede hun hans hage op, og kiggede på ham med et intens blik, hun begyndte så at slikke ham fra halsen og længere ned hans bryst, selvom han var ovenpå hende skulle det ikke stoppe hende fra at more og pirre ham lidt, som han gjorde ved hende. ”Du kan hurtig komme til at ligge ned, med mig ovenpå dig”hviskede hun så forførende i hans øre, hvorefter hun nussede hans ryg med fingerspidserne, hun gjorde så han kunne mærke det, bare mærke hendes greb på hans ryg, ikke på den hårde måde, nej på den blide og frække måde. Ja gad vide hvad hun kunne finde på, der var da lidt af hvert, og det samme var sikkert også med ham.
 

”Som at se dig ovenpå mig ligenu, er nok det smukkeste maleri jeg nogensinde har set”sagde hun med en blid stemme, og plantede et blidt kys på hans hals, hvorefter hun kærtegnede sofaen lidt mens hun mærkede hans tunge, og hans berøringer. Det var flere gang tæt på hun ikke kunne holde hende tilbage, bare ville have ham her og nu, men det var lidt sjovere at se hvem der bukkede under først, og ikke kunne holde sig tilbage længere.  Og så fik hun en god idé, hun rykkede sit hoved tæt ind mod hans, og lod hendes læber mærke hans, men hun kyssede ham ikke, hun valgte at bide ham blidt i underlæben. ”Hovsa”sagde hun så uskyldigt hun nu kunne.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 3 Nov 2016 - 22:44

Han kiggede lokkende på hende med det så intense blik inden han blidt lod hånden køre hen over hendes bryst:
"Hvad vil du så gøre hvis du sad oven på mig?...... Ville du drille endnu mere? Eller give efter...... Ville du ønske jeg gjorde mere..... Eller gøre mere selv......"
Så smilede han lidt og sukkede da hun lænede sig ind og bed ham i læben, hvilket han virkelig godt kunne lide.
"Ja hvad skal jeg dog gøre ved dig?...."

Så satte han sig lidt brat op og hev hende hen til sig så hun sad ovenpå ham med et ben på hvert side. På denne måde trykkede hun mod hans lem så det dog ikke kunne glide op i hende. Så tog han godt ved hendes bagdel og hviskede blidt: "Lad os se...... Lad os høre...... Indledningen til vores Nattens Symfoni...."
Først lod han tungen kærtegne hendes bryster, kun indimellem afbrudt af et bid så det sitrede mere. Bagefter havde han stadig godt ved hende bagdel og hviskede lige ved hendes øre: "Hovsa......" Hvorefter han nappede hende i øret
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 4 Nov 2016 - 20:44

Et lumsk smil bredte sig over hendes læber, og hun begyndte at bevæge sig fra til side til side ovenpå ham, hendes underliv strejfede hans lem et par af gangene, og hun gjorde det uden tvivl for at drille ham, og pirre ham. "Jeg tænkte det her ville give en dejlig og fristende følelse" hendes stemme var blid, og lokkende, og hun nød at sidde ovenpå ham, mens hun havde fuld kontrol over hendes bevægelser, hofte. Hun lavede nogle små ryk med hendes hofte, hvorefter hun kiggede på ham mens hun gjorde det, enlig havde hun haft blikket på ham igennem hele tiden.

Hun mærkede han nappede hende i øret, og nød det meget, hun lagde så en hånd ovenpå hans bryst, og kørte med fingerspidserne ned ad brystet, og stoppede ved hans lem. Så legede hun lidt med hendes bryster, og sendte ham et blidt, og drilsk smil"Ja hvad kan du mon gøre ved mig, jeg vil mærke dig lidt mere.... Mærke dine bevægelser....Mærke din ånde mod min hud... Bare mærke dig"sagde hun, og bevægede sig lidt igen, så hun igen lod hendes underliv strejfe hans lem uden at han ville glide op i hende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Lør 5 Nov 2016 - 0:05

"Alt du gør giver en dejlig og fristende følelse.... Alt du siger......"
Hver gang hun strejfede hans lem med hendes underliv, lukkede han kort øjnene i nydelse og bare for selv at pirre tilbage, trykkede han en gang imellem mod med sine hofter. Dog ikke til punktet hvor han gled op i hende.
"Åh det skal du nok få lov til...... Cara..... Min egen og dybeste fristelse... "

Hans øjne veg ikke fra hende et sekund som hun sad og rykkede på sig eller legede med hendes bryster for han var godt klar over hvorfor hun gjorde det. Så lidt pludselig svingede han hende rundt så hun igen lagde på ryggen men denne gang på gulvet så der var noget mere plads. Dog gjorde han det så hun landede blidt.
Han holdt sig lidt over hende så hans lem hvilede mod hendes underliv og trykkede ganske blidt. "Mmmm......" Så lagde han sig lidt ned så deres underliv trykkede mod hinanden kort hvor han kyssede hende på halsen. Bagefter lå han ved siden af hende og kyssede hendes bryster noget mere intenst før så hun rigtig kunne mærke det. Efter et bid, kyssede han meget blidt for igen at skabe den lækre sitren.
Med en finger der trykkede blidt mod hendes underliv, hviskede han:
"Jamen dog...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 6 Nov 2016 - 22:15

Flere støn kom ud ad hendes mund, hun nød det mere og mere, og kunne bare slet ikke holde sin mund mere, hvilken nydelse det bare gav det var så fantastisk. Et intens blik mødte hans blik, og hun mærkede hans kys mod sin krop og lukkede øjnene af nydelse, hver gang han rørte hende, og kyssede hende var det som om alting bare stod stille, som om der kun var de to, og at der næsten dryssede små diamanter ned over dem. Hun mærkede så hans finger mod hendes underliv, og hans hviskende stemme det fik hende igen til at bide sig i underlæben, og hun lagde hovedet lidt tilbage”Caleb…. Jeg kan snart ikke holde det ud mere, jeg vil mærke dig… Alt…”sagde hun med en blid stemme, mens hun så fik fremstammet flere støn.
 
At de lå på gulvet gjorde ingen forskel fordi han havde gjort det blidt, så hun ikke havde ramt gulvet hårdt, hvilket viste hvor meget en gentleman han var. ”Jeg kan ikke nyde det her mere end jeg allerede gør, jeg elsker dine berøringer, din stemme, dine kys”sagde hun og sendte ham et blidt smil og et intens blik. Hendes øjne mødte hans og hun kærtegnede hans ryg med hendes finger, på en blid men lokkende måde.  Så hørte hun hans ord med hun var hans fristelse og dybeste, hvilket hun selv synes han var for hende.
 

Så hun strøg noget hår væk fra ansigtet og kunne godt lide at mærke hans overkrop mod hendes, som de lå der på gulvet ovenpå hinanden, hun begyndte så at nusse hans ryg og fortsatte med at kærtegne den lidt, bare for at blande det en smule. ”Gad vide hvad vi to finder på”sagde hun og sendte ham et blink, og lagde en finger ved hendes mundvig, blot for at drille ham lidt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 7 Nov 2016 - 2:48

Ganske blidt trykkede han mere og mere med sin finger så det føltes mere og mere som om hans finger ville glide op i hende. Imens veg hans blik ikke fra hendes og man kunne se den intense glød brænde i hans øjne over hvad de lavede. Ikke kun på grund af hvad de lavede men lige så meget fordi det var med hende. Så lænede han sig igen ned til hendes øre så hans læber kærtegnede hendes øre imens han hviskede:
"Jeg elsker hvordan man føler sig levende ved dit kærtegn.... Hvordan din nydelse er som musik for mit indre..... Hvert kys brænder som var det det første..... Så ja hvad mon vi kan finde på...."

Meget langsomt lod han lidt af fingeren glide op i hende men kun nok til det ville give en fornemmelse. Så bevægede han den langsomt lidt imens han så hende i øjnene med et endnu mere udfordrende blik. Men det havde de jo altid gjort. Også til det punkt hvor man kunne mærke der var mere end bare lyst.
"Ej se nu..... Jeg kunne ikke dy mig..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 7 Nov 2016 - 12:29

Ved hans ord kærtegnede hun hans ene kind lidt, på en meget blid måde, mens hendes blik mødte hans, hun fandt hans ord så blide, så romantiske på en måde der bare ikke kunne forklares. Alt han gjorde, han sagde det gjorde hende glad, selvom hun nok ikke sagde det direkte.”Hver nydelse du giver mig, får mig til at svæve hen i en drømmende verden, med roser, smukke omgivelser, og så bare os to der fjoller rundt, og beundre hinanden”sagde hun og sendte ham et varmt smil, hvorefter hun frem stammede flere støn af det han gjorde. At mærke ikke blot ham men også hans fingre det hele var bare dejligt, det føltes som om han strøg rose blade over hendes hud, og strøg silke hen over hendes læber.  
 
Så lukkede hun øjnene kort, og nød det lidt mere, hvorefter hun strøg hendes finger hen over hans bryst og ryg, bagefter gjorde hun samme bevægelse bare lidt hårdere. ”Vi spiller jo den smukkeste symfoni, de blideste toner, det vidunderligste øjeblik”sagde hun så hvorefter hun fik et stort smil på læben, og kiggede på ham, hun mødte hans smukke øjne flere gange, åh den glød det havde, tænk at hun dengang havde savnet at se den.  Hun lagde en hånd på hans kind igen, mens hun fik et intens udtryk i øjnene”Dine øjne udstråler ild, varme, gnister… Det er som om”stoppede hun kort, hvorefter hun stønnede lidt mere af det han gjorde, og lagde hovedet lidt tilbage ”Som om du ser ind i mig… Som om du ved hvad der tænder mig… Ja som om jeg var den eneste der betød noget”sagde hun hvorefter et blidt smil kom frem igen på hendes læber.
 

Hun mærkede så hans finger langsomt gled op i hende, og det gav en dejlig følelse, hun vred sig lidt af det, på den mest frække og forførende måde hun kunne, hun skød brystet lidt frem, mens hun lukkede øjnene igen, så kom de forførende støn ud ad hendes mund igen, hvordan kunne hun lade vær, han vidste lige hvad han skulle gøre”Det er svært at lade vær når man tørster, og lyster efter noget jo”sagde hun med en drilsk stemme, og blinkede til ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 8 Nov 2016 - 3:16

Ganske blidt og langsomt, lod han sin finger glide lidt længere op imens han bed sig selv af nydelse over hvordan hun bevægede sig. Det var ret tydeligt at hun gjorde det for at pirre ham men samtidig fordi det var dejligt og intenst.
Med meget rolige men pirrende bevægelser fra fingeren, fastholdt han sit blik og sagde med en stemme lige så dragende som den effekt hun havde på ham.
"Tørster og lyster..... Det kan ikke helt gøre det.....Og jeg håber jeg ser dybt nok.... Til at se dit inderste begær..... Til at høre din skønsang fra vores egen lidenskabelige symfoni...."

Med fingeren legende hvor den var, lænede han sig ned og kyssede og bed intenst fra hendes perfekte bryster op til hendes hals indtil han nåede hendes øre. Så trak han meget langsomt fingeren ud og nussede hendes inderlår med de skare negle imens han hviskede:
"Du er den eneste der betyder noget..... Hvorfor er det ellers dig og mig lige her?..... Fordi at resten af verden intet betyder..... Fordi vi skal nyde hinanden.... Pirre hinanden.... Til punktet hvor vi taber kontrollen og giver efter for hinanden..... Så hvad mon du finder på...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 8 Nov 2016 - 12:25

Da hun mærkede hvordan hans finger gled længere op stønnede hun med øjnene halvt lukket, kun af ren nydelse fordi det føltes så dejligt. Hun kørte så hendes negle ned langs ryggen på ham, først blidt og så gjorde hun det lidt hårdere. Hun syntes bestemt han skulle mærke hun havde grebet om ham, bare nød at pirre ham lidt mere, og måske blot for at tænde ham lidt mere. Så åbnede hun øjnene og kiggede på ham, et intens og varmt blik ”Jeg glæder også til at høre din sang i vores intense og lidenskabelige symfoni, og øjeblik”sagde hun så og blinkede til ham.
 
At han nussede hendes inderlår var dejligt, og det fik hende til at nusse hans ryg med hendes fingerspidser, så flyttede hun fingrene så hun nu begyndte at nusse hans nakke lidt, på en blid måde. Og hun lyttede til ham mens hun fik flere ideer i hovedet om hvad hun kunne gøre for at få ham til at slippe tøjlerne, så hun sendte ham et lumsk smil, og fik derefter lagt ham ned, så han lå nederst på gulvet, så satte hun sig over ham med et ben på hver sin side af ham, hendes krop var vendt mod ham, og hun kiggede ned på hans bryst.”Se hvad du får mig til… Jeg kan slet ikke lade vær jo..”sagde hun og smilte blidt til ham.
 
Så kyssede hun ham fra halsen, langsomt ned mod hans lem, hvorefter hun åbnede munden, og begyndte at slikke hans lem på en blid og drillende måde. Hun gjorde det kort, hvorefter hun kiggede op på ham igen, hun kunne godt gøre det igen og hvem ved måske ville hun også gøre det. Så betragtede hun ham inden hun lod hendes underliv røre hans lem lidt, dog ikke så han kom op i hende, nej hun drillede ham lidt, pirrede ham en smule. ”Du giver mig så meget lyst…. Så meget varme… Så meget lidenskab”sagde hun og strøg en tot hår ombagved det ene øre.
 

Så bevægede hun hendes underliv på en forførende måde, så hun strejfede hans lem ind imellem, hun holdte lidt øje med hvordan hans reaktion var på det, og om han kunne lide det. Men hun nød det bestemt, og at hun kunne se ham fra den stilling hun nu var i, var en dejlig følelse og smukt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 8 Nov 2016 - 18:36

Han grinede varmt og lokkende som han lå der og kunne se op på hende med et brændende lidenskabeligt blik. "Jeg er kun glad for jeg kan give dig den ild og lidenskab..... Hvordan jeg kan lade dig mærke den selv samme lyst som du giver mig....."
Som hun kyssede ned af ham, smilede han og lukkede øjnene blot for at mærke nydelsen. Da hun så begyndte med mund og tunge, sådan at kærtegne hans lem, buede han i ryggen let og sukkede over hvor dejligt det føltes.

"Åh jeg er ikke et sekund i tvivl om den lyst og lidenskab der brænder så klart mellem os..... Og jeg nyder det!....."
Som hun sad og vuggede blidt med hofterne, kørte han hænderne op af hendes mave og kærtegnede fast hendes bryster imens han så intenst op på hende. Lige en gang imellem som hun lod sit underliv strejfe hans lem, pressede han blidt imod for at pirre tilbage.

Der herskede ingen tvivl om han havde svært ved ikke bare at give efter men det var sådan deres kærlige drillerier altid havde været. Mon hun havde det på samme måde?
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 3 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 8 Nov 2016 - 19:36

“Jeg vil altid gøre mit bedste for at give dig så meget nydelse som muligt…. Netop fordi jeg ved vi begge to vil gengælde hinandens lidenskabelige drillerier, og nydelser”hendes stemme var blid, og hun fortsatte så med at plante blide kys mod hans bryst, og efter hun havde gjort, rykkede hun sit hoved tæt på hans hals, hvorefter hun slikkede den lidt, for bagefter at kysse hans hals blidt og lokkende. Hun nød det meget, og elskede at gøre det på ham, bare at hun kunne kærtegne ham, kysse ham hvor hun ville, have kontrol som var så intens, og gnistende. ”Dine ord kan skabe en varm gnist inden  i mig…. Dine øjne kan give mig den dejligste udsigt… Og dine læber har givet mig den kærligste følelse”sagde hun så og kærtegnede hans kind blidt.
 
Hun var stoppet lidt med at kysse ham på hans hals, og slikket på hans hals stoppede også, ligenu sad hun bare og kiggede ned på ham, som han så smukt bare lå der med hende siddende ovenpå ham. Det var intens og lidenskabeligt, og hun tænkte slet ikke på noget udover ham og deres hede øjeblikke. Så mærkede hun lidt efter lidt at han pirrede hende igen, da hun bevægede sit underliv, men det gav bare en dejlig følelse, og hun kærtegnede hans bryst og mave lidt med fingerspidserne, så de netop lige rørte huden.
 

Det var virkelig svært ikke at give slip og bare tage ham lige nu og her, men igen det var bare deres drillerier, men selvom de var godt i gang med det, kunne hun ikke lade vær med at tænke på hvordan det ville føltes at mærke ham helt op i sig, gad vide hvordan det ville være, de to, tæt op ad hinanden, hed nat, og generelt intimitet. Hun var sikker på det nok skulle blive godt det var jo de to.”Som du ligger der og kigger på mig med dine smukke øjne, og den glød de har…. Er det svært ikke at slippe tøjlerne, og bare tage dig ligenu og her”sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå, hvorefter hun kiggede ned på hans overkrop, så smuk og perfekt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum