Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 26 Okt 2016 - 16:21

"Du siger bare til når du vil tage de billeder..... Så vil jeg gøre mit bedste for at stille dig tilfreds....." Igen var den sensuelle drilske undertone tydeligt, hvilket lod til at være det mest naturlige i hele verden for dem.
Han grinede lidt og fik lidt store øjne hvorefter han så hende i øjnene og sagde:
"Elegance ligefrem? Den var faktisk ny..... Men nu er det selvfølgelig også noget ganske særligt når det er dig...."

Som han gik rundt sammen med hende, holdte han sin hånd ved hendes hofte og kiggede på de forskellige billeder. "Det jeg er mest stolt af har jeg faktisk slet ikke her.... Jeg har min private samling af billeder hjemme hos mig selv. Nogle købt og ganske få har jeg malet selv..... Jeg skal nok vise dig dem når det er....."
Han nussede nærmest blidt med fingrene imens han tog en tår mere af sit glas, dog uden at fjerne blikket fra hende.

"Der er heller ingen skam i at nyde så himmelsk selskab er der det? Jeg nyder det til fulde"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 26 Okt 2016 - 19:11

Da han sagde det kiggede hun med et legende blik, og hun strøg en tot hår ombagved det ene øre, hvorefter hun fik et lumsk smil på læben”Du behøver ikke gøre så meget hvis det var jeg nyder synet af dig ligemeget hvad jo”drillede hun, og holdte hendes blik på ham lidt. Men det gjorde hende også glad at vide at han gerne ville gøre det, hun ville helt klart tage nogle billeder af ham, for hun var meget sikker på der kunne blive noget inspirerende og spændende ideer ud ad det. ”Ligemeget hvad du gør så er jeg sikker på du altid vil kunne tilfredsstille mig”sagde hun med en blid stemme, mens hun stod vendt mod ham, hun kunne dog stadigvæk mærke han holdte om hende.

Øjnene var bare rettet på ham, og således var hendes krop også hun stod bare vendt mod ham, for at kunne have øjenkontakt med ham. Hvor var det hyggeligt det her, jo mere hun bare nød øjeblikket jo mere glædede hun sig til at hun skulle se hvor han boede, og være hans model, med silke stykket omkring sig. Der ville sikkert nok kunne blive nogle ideer ud ad det og det skulle helt sikkert nok blive spændende. ”Du har da en elegance og i forhold til alle andre mænd herinde så stråler du lidt mere end dem”sagde hun ærligt, og tog så en tår af glasset igen, der var igen næsten ikke noget tilbage men det var klart når det smagte så godt.

”Ved dine gæster så godt du er en vampyr”hun sendte ham et legende blik og et sødt smil. Så betragtede hun bare Caleb som hun stod der han var virkelig en flot fyr uden tvivl da, havde man ikke fået øje på ham, eller beundret ham så var der noget galt. Så lyttede hun til ham mens han snakkede, og hun tænkte lidt mens hendes blik faldt ned mod hendes kamera”Jeg vil glæde mig til at se det, jeg tror enlig ikke jeg har et yndlings maleri, men jeg ved jeg, jeg kan lide dine malerier”hun var helt ærlig omkring det, og hvis hun havde haft et yndlings maleri gad vide hvordan det så ville se ud. Det havde hun ikke rigtigt tænkt så meget over.

Hun nussede blidt igen ved hans fingre, og fik et sensuelt blik i øjnene, og nød bare at være i selskab med ham, hun havde stadigvæk hele kroppen vendt mod ham, og hun havde slet ikke strejfet de andre gæster en tanke, hvorfor skulle hun også det når hun bare hyggede sig med Caleb, det var da meget vigtigere end at være sammen med de andre gæster. ”Nej der er intet som at nyde dette dejlige selskab her, og især når det er en man kender”sagde hun med et stort smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 26 Okt 2016 - 23:48

"Jeg vil da i hvertfald gøre mit absolut yderste...... Man må jo ikke efterlade så varm en skønhed... Utilfreds vel?..... Det ville ikke være rigtig af mig...:"
Selv havde han nået bunden af sit glas da hun spurgte til om gæsterne vidste noget om ham direkte.
Han blinkede blot, gjorde den sjove armbevægelse endnu en gang og forklarede hende så:
"Enkelte af dem ved det.... Men det er kun folk der er under ed.... Fordi der er så mange dødelige er grunden til vinen er lidt speciel.... Det du drikker er en fusion mellem krydret vin og frisk elverblod.... Så dødelige ville ikke kunne afsløre det men det gør vidunderere for smagen....."

Egentlig skulle han til at sige mere men tjeneren fyldte deres glas og hviskede Caleb noget i øret hvorefter tjeneren gik og Caleb nikkede.
"Jeg er frygtelig ked af det men hvor meget jeg end nyder dit selskab så skal stedet jo holdes i gang og har fået nyt personale...."
Så kiggede han hende meget intenst i øjnene, kyssede hendes hånd og sagde:
"Jeg glæder mig til i morgen Cara.... Glæder mig til at se hvad du finder på...."

Han tog gladeligt imod de folk der ventede men vendte sig rundt og kastede en rose til hende som det sidste inden han blinkede og vendte tilbage til sit arbejde
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 27 Okt 2016 - 0:17

Blikket var så rettet på rosen han havde kastet, hun fik et blidt smil på læben, og duftede til den, var der noget hun elskede så var det roser, det var nok også hendes yndlings blomst hvis hun skulle vælge. Hun havde forstået hvad han sagde, og tænkte at det nok også var på tide hun kom hjem, og gjorde så klar til i morgen, når hun skulle hjem til hans sted. Det skulle nok blive hyggeligt, hun betragtede ham mens han vendte tilbage til arbejdet, og gik hen mod udgangen, hun mærkede en glæde og gav ikke slip på rosen, man kunne vel kalde det en slags gave fra ham til hende, inden de skulle ses hjemme hos ham.

Cara duftede igen til rosen den duftede bare så godt, og var så smuk at se på, hun nåede næsten ud til udgangen, og kiggede rundt, der var ikke så mange mennesker at se, og hun bestilte en taxa der kunne køre hende hjem, så hun kunne få noget søvn og det inden hun skulle se ham i morgen.

Efter lidt tid i taxaen, nåede hun hjem, hendes tanker om aftenen i dag, og mødet med Caleb gjorde hende glad, og hun savnede ham allerede, bare hans nærvær, og hans bevægelser, hans duft, bare alt ved ham. Så tog hun tøjet af, fandt sin blondet korte sorte natkjole frem, og lagde sig i hendes seng, og så sov hun faktisk. Hun ville bare have tiden til at gå hurtigt så hun kunne se ham igen. Næste morgen var der ikke så meget at lave for hende, hun kunne tage forbi arbejdet og fortælle lidt om nogle ideer. Det ville hun gøre bare for at bruge tiden lidt.
Hun tog en mørkegrå knælang kjole på, en brun skuldetaske over skulderen, og så var hun på vej. Gad vide hvad Caleb lavede, tænkte han mon på hende ligeså meget som hun havde hun tænkt og tænkte på ham. Hun havde også husket at putte sit kamera ned i tasken, og så nåede hun lidt efter lidt frem til modemagasinet, flere hilste på hende som hun kom gående ind ad døren, og hun gav venlige krammer til de næreste hun kendte på jobbet. De var alle overrasket over hendes stil, og beundrede den meget, Cara rødmede lidt hun havde faktisk taget kjolen på så hun var klar til aftenen hos Caleb, korte han gav hende med adressen havde hun i hendes pung i tasken.

Ja hun var enlig klar så hun arbejde og arbejde mens tiden gik. Og pludselig gik tiden så meget hurtigt, og inden hun fik set sig om skulle hun allerede afsted, den taxa hun havde bestilt holdte allerede udenfor magasinet. Med hurtige skridt skyndte hun at løbe udenfor og fik hurtigt sagt farvel. Efter nogle minutter sad hun i taxaen og var på vej hen til Caleb, hun havde fortalt chauføren hvor han skulle køre hende hen, og Cara havde taget rosen med sig, det var et lille minde og noget hun kunne kigge på og dufte til hvis hun savnede ham, og det gjorde hun jo. Efter lidt tid var taxaen nået frem til stedet, og Cara trådte ud hendes blik var rettet rundt, og hold da op stedet udefra så godt ud, gad vide om Caleb havde hørt taxaen, og om han hentede hende, hun stod hvertifald bare og kiggede rundt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 27 Okt 2016 - 0:31

Selve dagen forsvandt hurtigt med han fik hvilket og så skulle der gøres klar. Der blev dækket op på det antikke bord i kirsebærtræ med lidt lækkert frugt og selvfølgelig en rigtig god flaske i noget dyrere klasse end i går da der blev brugt blod givet frivilligt fra engle.
Så var der selvfølgelig tændt behageligt lys og roligt klassisk men romantisk musik på anlægget. Hele lejligheden var meget moderne indrettet men alligevel med en varme fra de antikviteter der passede rigtig godt ind. Selvfølgelig var de fleste ting gjort klar til hun skulle males. Selv var han lige nu klædt i en meget let hvid skjorte og sorte smokingbukser med sko lavet der til.

For at vise hvor meget en gentleman han var så stod han selv nede i receptionen og tog imod hende som hun kom ind. Da hun så trådte gennem døren gik han hen til hende og kyssede hendes hånd blidt inden han kiggede meget intenst i hendes øjne og lagde hånden på hendes lænd.
"Tænk sig en dag kan gå så langsomt...... Hvor er du dog fortryllende smuk..... Jeg håber ikke du har noget imod elevatorer.... Vi skal 50 etager op....."
Så tog han hende med hen i elevatoren og trykkede på PH der stod for Penthouse
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 27 Okt 2016 - 0:58

At se ham som det første da hun trådte ind i receptionen, gjorde hende glad, det gav helt en varm følelse inden i. Hun smilte ved første øjekast af ham, og betragtede ham med et beundrende blik, han strålede som igår, og hun kunne ikke lade vær mede da hun mærkee han kyssede hendes hånd som han havde gjort igår, han var virkelig en gentleman, og det klagede hun ikke over. Hun kunne godt lide han var det, og det var noget der klær ham meget godt"Jeg takker men du er da også fortryllende smuk"sagde hun og kiggede intens i hans øjne som han havde gjort i hendes.

Så kiggede hun hen mod elevatoren, og stod og ventede sammen med ham, det begyndte at give en glædende følelse i hende, at hun skulle se hans sted, og se hvordan han havde indrettet det. "Jeg har ikke noget imod elevatorer og jeg har jo dig så mon ikke det gør den lange tur op"hun stoppede kort hvorefter hun bare stod op ad ham inde i elevatoren med blikket på ha. "Men så igen det er jo en elevator det burde gå hurtigt selvom vi skal nogle etager op"sagde hun og smilte sødt.

Så strejfede hun hans hånd mens hun fik et varmt blik i øjnene"Jeg har tænkt på dig faktisk lige siden vi fik sagt farvel til hinanden igår"hendes stemme var blid og rolig
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 27 Okt 2016 - 1:10

Som de stod så tæt inde i elevatoren, smilede han varmt til hende og svarede hende imens han lagde hænderne ved hendes hofter.
"Du har på intet tidspunkt sluppet mine tanker..... Selv da jeg var i hvile.... Jeg troede ikke man kunne drømme men jeg tog fejl....."
Ganske vist tog det alligevel lidt tid men det var kun længere tid helt tæt. Selve elevatoren var nærmest indrettet som en lounge.

Så gik elevatoren op og de trådte ud i en smuk gang med flotte udskæringer og billeder. Udover selve elevatoren, var der kun to døre. Caleb tog hende med hen til den ene og åbnede. "Kom indenfor i mit beskedne hjem..... Jeg har glædet mig virkelig meget......"
Lyser var i det helt rette niveau og der var en behagelig musik der spillede. Selvom indretningen hovedsageligt var moderne, virkede rummet stadig stilfuldt, hjemligt og hyggeligt.

Han gik afslappet hen til det opdækkede bord, hældte to glas op og gik hen til hende med det ene. Hans blik var som fastlåst på hende.
"Skål Cara...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 27 Okt 2016 - 16:01

En varmende følelse gik igennem hendes krop, og hun nød han holdte om hende, hendes blik var rettet på ham, og hendes øjne havde fanget hans. Så lagde hun en hånd på hans bryst med et smil på læben”Det gør mig glad at høre, jeg troede heller ikke det var muligt men betyder bare man har nydt at være sammen med en person, som man ikke kan undgå at tænke på”hendes rolige stemme, og den blide klang kunne godt lyde lokkende, men det var den ikke. Det var ren ærlighed fra hendes side af, hun havde hvertifald savnet ham, og det begyndte at blive meget spændende at se hans sted.

Da de trådte ud blev Cara helt målløs næsten det så virkelig smukt ud, så elegant og udstrålingen her var, hun var helt vild med det allerede. Mens hun gik med Caleb kunne hendes sorte stiletter høres, og hun førte sig forførende frem ved siden af Caleb. Lyden af hans stemme fik hende til at smile glad, og hun kiggede da han viste tegn til at hun kunne træde ind i hans hjem. ”Jeg har virkelig også glædet mig meget, jeg er spændt på at se det” og så stod hun indenfor, hele hendes ansigt lyste lidt op, ad den skønhed hans hjem havde, bare ved det første blik hun fik.

”Wow Caleb her er virkelig smukt”hun gik lidt videre, og kiggede rundt omkring, hendes taske hang stadigvæk over skulderne, men så beundrende hun betragtede hans hjem, havde hun slet ikke sat tasken fra sig. Han boede virkelig smukt, og hun kunne godt lide den stil det havde”Du må have en vidunderlig udsigt heroppe fra”sagde hun med et blidt smil, og kiggede over skulderen på ham. Hun havde ikke kigget på udsigten endnu, men var gået hen mod ham.

Så rakte hun en hånd frem mod glasset, og nikkede til ham”Skål Caleb”sagde hun så inden hun tog en tår af glasset, en nydelse kom frem i hele hendes ansigt, hvorefter hun kiggede ned i glasset, og så op på ham igen”Wow…. Så lækkert….Så vidunderlig en smag”sagde hun og tog en finger op til hendes læber, hun så et kort øjeblik drømmende ud, mens hun bagefter sendte ham et blink med øjet.”Ups jeg forsvandt helt væk i den vidunderlige smag men det kan da ikke være blod” hun betragtede hans hjem lidt mere, hvorefter hun stadigvæk fik en tanke om at hun nok burde sætte hendes taske ned, den gad hun ikke gå rundt med mere. Plus hun var jo hjemme hos ham, det var ikke fordi hun havde brug for at have den over skulderen ligenu.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 27 Okt 2016 - 16:26

Han kiggede smilende og intenst på hende imens han selv tog en tår mere og forklarede hvorfor den smagte så udsøgt.
"Det er det skam...... Man kan rigtig meget hvis bare man ved hvor man skal gå hen.... Det er blod givet frivilligt fra engle.... Det behøver ikke noget ekstra overhovedet.... Perfekt som det er..... Lige såvel som du er....."

Som hun begyndte at gå lidt mere rundt, lagde han blidt hånden på hendes skulder og kørte den langsomt ned som om han ville fjerne hendes kjole. Ganske vist var det for at drille, men stille tog han hendes taske og satte på et lille glasbord. "Sådan..."
Bagefter gik han hen til de store panorama-vinduer og kiggede først drilsk på hende og så ud igen.
"Det er det også...... Man kan se hele byen..... Og man kan faktisk bruge poolen helt i fred her også hvis man vil....."

Selvom han stod og kiggede ud så kunne han ikke helt få øjnene fra hende, Hun var virkelig smuk og hvad end de havde den gang, virkede til stadig at være der
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 27 Okt 2016 - 16:50

Det havde hun slet ikke set komme at det var blod, tænk at hun kunne tage fejl af det, hun følte sig lidt dum, men så igen det smagte så godt hun elskede det, og gengældte hans blik”Tænk at jeg ikke kunne smage det, det er da lidt pinligt”sagde hun og strøg en tot hår ombagved det ene øre, hvorefter hun kiggede ned mod hendes fødder. Ja tænk at hun ikke kunne smage det, men alligevel smagte det godt og hun lytttede til ham, og så kiggede hun op på ham”I mine øjne er det dig der er perfekt”smilte hun varmt, hvorefter hun kærtegnede glasset, og lagde hovedet en smule på skrå.

Hun mærkede det, mærkede hans bevægelse og hun troede faktisk han skulle til at tage hendes kjole af, men han drillede hende, og hun elskede når de bare drillede hinanden, så hun fik også lyst til at drille ham, så hun rykkede hendes hoved tæt ind mod hans hals, hun slikkede hans hals lidt, lod bare hendes tunge glide over hans hals blidt og drillende. Så nåede hun op til hans øre”Hvorfor nøjes med at drille mig, når jeg kan drille igen”hviskede hun forførende, med en legende stemme. Hun blev dog glad for at han ville sætte hendes taske, det var pænt af ham at gøre det.

”Mange tak og jamen det lyder da enlig meget hyggeligt jeg vidste ikke du havde pool, det kan jo være vi ender deri måske”sagde hun lusket, og tog en tår af glasset hvorefter hun kiggede på ham. Hun havde et stort smil på læben, og nød bare at kigge på ham. Hun følte sig altid så smuk i nærheden af Caleb, fordi han havde sagt de søde ord til hende, og fortalt hende hun var smuk. Hun synes godt nok også han var smuk, uden tvivl den smukkeste mandlige vampyr hun havde mødt. Hun stod foran ham, og nød at have øjenkontakt med ham, hun var bare så glad, og at være i hans hjem føltes rart.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 27 Okt 2016 - 22:01

Han lukkede øjnene og sukkede nydende da hun kørte sin tunge op af hans hals og lagde så hånden noget lavere på hendes hofte:
"Du driller alt det du vil..... Måske driller jeg igen..... "
Så tog han en tår mere og pegede ud på gangen hvor han sagde:
"Den anden dør leder op på taget der er indrettet som terrasse.... Der er pool oppe.... Det hører til min lejlighed...."

Som de stod så tæt og så hinanden i øjnene, lænede han sig ind som om han ville hviske noget i hendes øre. Men i stedet for lagde han tungen mod hendes øre og nappede meget forsigtigt med den ene hjørnetand hvorefter han hviskede. "Hovsa..... Hvad er det dog du får mig til?....... Skal vi starte med at få dig malet eller?......."
Hun gjorde noget særligt ved ham, gav en trang de åbenbart begge to havde til hinanden. En trang eller fornemmelse han nød til fulde
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 27 Okt 2016 - 22:53

Hun kiggede på ham, da han sagde det, og kunne godt forstille sig det måtte være dejligt, hvis han ville drille hende igen, men ligemeget hvad hyggede hun sig. Hun fulgte med øjnene den retning han pegede på, og fik et drømmende udtryk i øjnene, det måtte virkelig være så hyggeligt, at sidde under stjernerne med en god drink, og et godt selskab jo. Så vendte hun blikket tilbage på Caleb, tog en tår af glasset hvorefter hun smilte bredt til ham”Du må drille mig lige så meget du vil, jeg holder dig ikke tilbage” så betragtede hun hans hjem lidt mere igen, bare for at kunne beundre det igen.


Aldrig havde hun været i så elegant, og smukt hjem før, alting passede sammen, og selvom her måtte være hyggeligt at bo så kunne hun ikke komme i tanke om, at det måske måtte være ensomt.”Det må virkelig være dejligt at have sådan et sted her, men bliver du ikke ensom engang imellem”spurgte hun så, eftersom hun havde tænkt tanken lidt. Så tog hun en tår af glasset igen, og holdte hendes blik på ham.

Da han havde lænet sig ind mod hendes øre, bed hun sig i underlæben af ren nydelse, det føltes godt, gav et helt prik inde i hende, hun kunne godt lide det.  Så fik hun et blidt smil på læben af det han sagde, hvorefter hun mærkede en varm glæde, og nød at holde øjenkontakt med ham.”Ja lad os får sat gang i det maleri jo, jeg ved ikke om du har et stykke silke, ellers har jeg også taget et  stykke med, så det er helt op til dig”sagde hun og stilte sig i en afslappende position foran ham.

”Du er jo trodsalt kunstneren og jeg kunne sige det samme til dig, du lokker mig jo til dig, din tiltrækkende personlighed, og udseende, og så den unikke personlighed, er slet ikke til at stå for”sagde hun ærligt, og sendte ham et blidt smil, og et varmt blik.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 27 Okt 2016 - 23:07

Som hun stod der og kiggede så dybt i hans øjne, brændte der en varm glød i hans indre. Ganske blidt lagde han hånden på hendes kind og strøg en finger over hendes læber imens han hviskede: "Jeg skal lige hente et par småting..... Men imens kan du jo gøre dig klar.... Jeg regner med du skal være på den her....."
Så gik han hen til en antik chaiselon i den flotteste rød.
"Jeg er tilbage lige om lidt..... Tag dig din tid Cara....."

Som han passerede strøg hans hånd kort over hendes bagdel hvorefter han forsvandt ind på soveværelset. Der inde fandt han først farverne hvorefter han skiftede til det tøj han malede bedst i. En helt hvid silkeskjorte der stod åben og afslørede hans krop ganske fint. Så tog han et par sorte bukser på i meget løst stof. Dem og skjorten var det eneste han bar
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 27 Okt 2016 - 23:23

En glad følelse kom frem inden i hende, bare tanken om hun skulle være model for ham gjorde hende glad, tænk at hun fik lov til det, det var hvad man kunne kalde en ære af en slags. Hun nikkede til ham og tænkte at hun måtte se at gøre sig klar, og som han havde nævnt havde hun god tid, så hun gik hen mod hendes taske. Hun løftede en hånd op til hendes kind, hun elskede hans berøringer, og det fik hende til at rødme lidt igen. Det var ikke til at undgå når Caleb var sådan en gentleman, og så dejlig en person, hvergang han rørte hende kom der bare en varm og tryggende følelse i hende.

Så tog hun hendes taske op, og kiggede ned i den, hun vidste hun havde taget et stykke silke med, sne hvid farve gad vide om det ville se godt ud til en rød sofa jo, eller skulle hun vælge det andet stykke silke hun havde med i den sorte farve. Cara stod og grublede lidt over det, hvid kunne få hende til at fremstå som en engel, selvom hun faktisk var vampyr, og den sorte kunne få hende til at fremstå som en djævel måske. Hvid og sort to modsætninger hvis man kunne sige det.

*Hmmm gad vide hvad jeg skal vælge, det skal være noget lækkert… Noget der vil få Caleb til at få et beundrende blik, og nyde at male mig* tankerne kørte lidt rundt omkring valget. Hun kunne se muligheder med begge to, uden at tænke over det, tog hun hendes kjole af, det blondet sorte og røde undertøj. Så stod hun der med de sorte stiletter på fødderne, intet tøj på kroppen, der var kun hendes bløde og køllige hud at se. Hun tog det hvide stykke silke op ad tasken, bandt det hurtigt om hende, som en slags kjole bare for at have noget der lige dækkede hende lidt.

Derefter gik hun ud til Caleb igen, håret hang elegant ned over den ene skulder, og hendes blik var rettet ned ad sig selv lidt, hun håbede hun så godt ud, og farven var god nok ellers måtte han sige til, så kunne hun finde en anden farve. Følelsen af at være nøgen under silken, var både dejligt og blødt. ”Så er jeg klar Caleb kan det her gå”stemmen var blid, og hun stod der hvilende lidt på den ene fod ens hun havde løftet lidt op i silken så hun ikke ville træde på den.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 28 Okt 2016 - 0:27

Han tog paletten og gik så roligt ud til hende og kiggede så op på hende. Hun var vidunderligt smuk, lokkende og sensuel.
Langsomt gik han hen og lagde paletten ved stafeliet hvorefter han gik hen til hende og strøg hende ganske blidt ned af kroppen imens han sagde roligt men stærkt dragende:
"Du er virkelig.... Perfekt..... Vidunderlig..... Jeg bliver helt fortryllet Cara.... Det vil være mig en ære og nydelse at male dig.... "

Så lænede han sig hen og trak hende lige pludselig ind til sig så hun kunne mærke hans nøgne brystkasse. "Lad os....."
Så ledte han hende hen til chaiselonen hvor han satte hende og knælede foran hende inden han kyssede hende på benet.
"Nu går jeg op til stafeliet..... Imens skal du... Sæt dig som om du vil for at.... Give mig trang til mere af din skønhed..... Som om jeg skal være blind for resten af verden....."

Så rejste han sig lige foran hende, lænede sig ned og kyssede hende på halsen inden han bevægede sig op til sit stafeli og gjorde klar
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 28 Okt 2016 - 15:13

Hun nød da han rørte ved hende blidt, hans bevægelse det gav en dejlig følelse inden i hende hun kunne bare godt lide når han rørte ved hende, især fordi han vidste hvordan han skulle gøre det.  Hans ord gjorde hende glad, og hun følte så endnu mere smuk, men hun syntes bestemt også han var smuk hun kunne slet ikke få hendes øjne væk fra ham. Han var klar til at male hende, og hun glædede sig meget til det.”Det var virkelig sødt sagt Caleb men jeg er kun fortryllende fordi du gør mig det, uden dig i mit selskab så havde jeg ikke været så fortryllende..... Det er dig der gør mig så fortryllet”sagde hun og mærkede den dejlige følelse af at sidde i sofaen, den var godt nok lækker.

Hun elskede alt han gjorde om det var at kysse hendes krop, bide hende, drille hende eller trak sig ind til ham som han havde gjort før hun havde sat sig ned. Da han også kyssede hende på benet fik hun et blidt smil på læben, og en varm glød i øjnene, hun nød det bare så meget, det føltes godt som hans læber mod hendes hud. Hun kiggede på ham, og nikkede, hvorefter hun satte sig med det ene ben stående ned ad kanten af sofaen, det andet ben løftede hun op på sofaen, så det stod bøjet, så sad hun faktisk meget forførende, og lod en hånd hvile på knæet på det ben hun havde løftet op, man kunne ikke se noget under silket, hvilket man nok ville ønske man kunne, så det var for at pine Caleb, og give ham en trang til at ville se lidt mere.  Silket faldt fint over knæet, og viste lidt af hendes hud frem.Hun følte sig sikker, og vidste hun godt kunne holde stillingen, mens han malede hende. Hun havde husket at tage skoen af så der ikke ville ske noget med hans sofa.

Blikket var rettet på ham et intens og varmt blik, og hun fik et lille sødt smil frem på læberne. Hænderne hvilede på sofaen, og hun sad nu meget godt i den position hun havde sat sig i. Silket sad nu godt fast omkring hende, fra brystet og ned til fødderne. Nu havde Cara en fin og flot figur, man kunne næsten finde figursyet kjoler til hende så smuk hun var. Det eneste der betød noget for hende var Caleb s ord, og når han kaldte hende smuk, og vidunderlig. At kunne kigge på ham mens man ville male hende var en god følelse, og klagede hun ikke over kun elskede at kigge på ham, og så kunne hun se hvordan han ville se ud når han var koncentreret omkring hende, og at male hende.”Du har allerede blændet mig med din skønhed Caleb det er som tusind af små glitrene diamanter har drysset ned over dig” hendes stemme var blid og hun holdte blikket på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Lør 29 Okt 2016 - 9:33

Imens han hældte de farver op han kom til at skulle bruge, kiggede han meget intenst på hende og bed sig lidt i læben. Hendes valg af stilling havde lige præcis den ønskede effekt. Deres drillerier blev altid sådan her, men på en måde så man ved det kun var rettet mod hinanden.
"Jeg bad jo selvfølgelig selv om det.... Du ved hvordan man skal bevæge sig.... Du ved hvordan du skal drage mig til dig..... Pas på.... Man ved aldrig hvad jeg kan finde på...."

Så lagde han paletten ned og gik helt hen til hende så det blev lidt mere tydeligt at der var intet andet end ham under de løse bukser. "Det gør ikke noget du bevæger dig en smule imens.... Jeg kan sagtens male det alligevel...."
For at pine hende lidt tilbage kørte han sine negle meget blidt op af hendes lår da hans negle var voldsomt skarpe. Dog stoppede han inden silken kom til at afsløre mere men det var utrolig tæt på.
"Jamen dog...... Jeg kunne ikke lade være....."

Så gik han tilbage til stafeliet med et ganske lokkende blik
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 30 Okt 2016 - 21:37

En dejlig fornemmelse kom igennem hele hendes krop ved hans negles berøring det føltes så dejligt, og fik hende bare igen til at bide sig i underlæben. Det føltes så dejligt, og at han drillede igen havde hun intet imod, det var ligesom hun nød at drille ham. Hans negle var lange og hvis hun ville bløde af det tænkte hun slet ikke på, hendes blik var rettet på ham, og ved hans berøring lukkede hun øjnene og lænte hendes hoved en smule tilbage. Det var tydeligt at se på hende hun nød det rigtig meget, selvom det blot var neglene der rørte ved hendes lår, men Caleb vidste godt hvordan han skulle gøre det.

”Jeg vil altid bevæge mig intens og elegant så du får den bedste udsigt, og nydelse frem”smilte hun til ham, og åbnede øjnene, så trak hun sit hoved lidt frem igen, og hun sad meget godt, og nød at have silket omkring sig, det var som om man bare ønskede det af hende, men hun kunne godt lide at drille.  Hans ord gjorde hende glad, og hun kunne slet ikke lade vær med at sende ham et intens blik, og et varmt smil ”Jamen dog”sagde hun bare i en lille drillende tone, men nød det faktisk, hun elskede når han rørte hende, og hun huskede godt tilbage på dengang hvor han også havde gjort det.

Det var som magi nærmest, som om der blev tændt flammer eller drysset diamanter over hendes hud, og hans hud.”Jeg nyder virkelig det her…..og jeg er glad for at kunne være din model”sagde hun, og sad i stillingen lidt, mens hun tænkte på andre stillinger der var mulige.  Der var bare noget over det at være hans model, at se ham male og se hvordan han så ud mens han gjorde det, og så hans udstråling hvordan kunne man ikke nyde at se på det.

Bare øjeblikket her, var fantastisk, og at være i selskab med Caleb, kunne ikke være bedre, hun havde efter at have siddet i den stilling, flere i tankerne, og gad vide om der enlig var nogle han ville elske, eller tænkte på”Caleb hvis der er nogle positioner du tænker kunne være spændende og smukke så siger du bare til, så vil jeg gøre alt jeg kan for at opfylde det”hun afsluttede sætningen med et blidt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 30 Okt 2016 - 22:12

Han grinede lidt og kørte tungen lokkende hen over sin læbe inden han stille og roligt begyndte at male. Selvom han stod så hun ikke kunne se hvad der skete på lærredet så herskede den ingen tvivl om hvordan hans hænder bevægede sig. Det var med en elegance og en sensualitet der nærmest ville sitre i en.
"Åh der skal ikke herske tvivl om jeg ligeledes nyder det.... Man kan vel nærmest sige at mine hænder allerede længes efter at kærtegne dig igen...... Jeg håber bare mine evner er gode nok til at forevige et syn så fortryllende...."

Imens han malede lidt videre, tænkte han meget nøje over hendes ord. Selvom han var dybt koncentreret, var en del af hans blik altid på hende da han ganske enkelt ikke kunne lade være. Ganske kort lagde han penslen fra sig og stillede sig så hun kunne se hele hans krop, lidt for at drille. "Hvordan du skal sidde?.... Hmm..... Jeg har en..... Og du skal ikke være bange for om det ødelægger billedet..... Det skal jeg nok klare..... Sæt dig som om du virkelig vil udfordre mig...."
Så tog han penslen og begyndte meget langsomt at male igen for at se hvad hun kunne finde på
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 30 Okt 2016 - 22:36

Hun lyttede og tænkte selv hvordan hun skulle finde en stilling der ville trække ham mere til sig, en der ville få ham til at ville hende rigtig meget, bare generelt en han slet ikke ville kunne modstå. Og hun kunne se hvordan hans krop strålede og hun nød helt sikkert synet, han var så smuk, hans smukke krop, hans tøjstil, hans elegance som han bare havde. Cara rystede de mange drømmende tanker ud ad hovedet, det var ikke tid til det ligenu, nej hun var i gang med at lokke Caleb mere til hende, og hun elskede at føre sig hjem, på hans sofa.

Den lækre sofa, og så hende ovenpå det måtte være et syn for guder, eller hvad man nu sagde”Hvis dine hænder længes efter det, så må vi se om jeg kan lokke dig til mig igen”hun sendte ham et lumsk smil, og sendte ham et blink, hvorefter hun skiftede stilling, hun valgte at vende lidt om, så hun lå ned hovedet vendt mod ham, og lagde silket så det lå over hendes underdel, og lidt foran hendes overdel, så der var hud at se, og silket skjulte faktisk hendes mest private dele. Benene hang fint over kanten af sofaaen, og hun lagde det ene ben over det andet.

En position liggende på sofaens flade, og håret faldt fint lidt ind over ansigtet og lidt ud til siden. Benene lå elegant over sofaens ryg, ja så lå hun meget godt, og lagde begge hænder over hovedet, mens hun kiggede op på Caleb fra den stilling hun var kommet i. Det så forførende og sensuelt ud, næsten som man kunne kysse eller berøre hele hendes krop. ”Det her må gå, og være et smukt syn”tonen var drillende lidt lokkende dog blid.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 30 Okt 2016 - 22:47

Han lagde endnu en gang penslen fra sig og smed den sparsomme silkeskjorte så han kun stod i de sorte bukser. Det ville være rimelig tydeligt at han intet havde på under.
Med tiden det tog at blinke med øjet stod han lige ved siden af sofaen med en varm intens nærmest grønlig og smuk glød i sine øjne.
"Lad os se hvad jeg kan finde på..... Hvem ved hvor meget du vil lokke...... Så smuk..... Så dragende......"
Meget langsomt satte han sig på kanten af sofaen og lagde sin ene hånd lige under hendes knæ hvor den så langsomt fik lov at køre op af hendes ben.
"Det er så smukt.... Men silken er nærmest ikke værdig til at beklæde så enestående en krop....."
Lige inden hans fingre nåede hendes underliv, drejede han lidt med hånden så han næsten strejfede og nussede op af hendes mave.

Så kørte han en negl op så den ville kærtegne hendes bryst uden på silken. Med en hurtig og utrolig diskret bevægelse lavede han et perfekt snit i silken så det næsten gled helt væk fra hendes bryst.
"Hovsa..... Se hvad det er du får mig til...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 30 Okt 2016 - 23:08

”Gad vide hvor meget du kan lokke….Ligeså smuk…Strålende….Og synet af din overkrop og gløden i dine øjne er til at drømme hen i en dejlig fantasi og drøm”sagde hun og mærkede hans berøring på hende, hun elskede det, nød at mærke det. Da han strejfede hendes underliv, fik hun et legende smil på læben og lænte hendes hoved lidt tilbage så hendes blik var rettet på gulvet. ”Jamen dog hvis jeg ikke vidste det var du ude på at lokke mig mere til dig, eller måske har vi begge to tanker om at drille hinanden lidt”hun lukkede kort øjnene og mærkede så noget, så hun åbnede automatisk øjnene igen.

Silken det var tydeligt at mærke, hendes blik faldt på ham igen, og hun sendte ham et bredt smil og et intens blik, mens hun så lagde en hånd ovenpå hans bryst, lod nogle finger spidser ramme hans, og hun havde intet imod at hendes bryst var frit, fordi hun beundrede hans overkrop, og så fik hun et lumsk smil på læben. ”Og se hvad du får mig til”sagde hun og kyssede ham på bryste hvorefter hun kørte neglene ned ad brystet ikke hårdt men blidt.

Den anden hånd havde hun stadigvæk over hovedet, og betragtede ham lidt og hun rødmede kort over tanken at han faktisk kunne se hendes bryster nu, men så igen hun havde altid troet på hun var smuk, så hun havde ikke noget at være flov over, eller skjule. Det var utroligt han kunne lave et snit i silken, men på den anden side var det fedt nok, og det føltes underligt nok dejligt. Så nussede hans bryst mens hun drejede hovedet lidt til den ene side, hun havde et varmt blik og et charmerende smil over sig. ”Det her vil helt sikkert se godt ud på dit lærred”hendes stemme var lokkende, og hun nød at han kunne se på hende, mens hendes blik for at drille ham ikke var rettet på ham ligenu.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 31 Okt 2016 - 2:34

Han smilede intenst til hende som hun begyndte at røre hans brystkasse da det jo var dejligt.
Meget langsomt kørte han to fingre ned af hendes kind og videre ned af halsen imens han sagde:
"Drille hinanden kan vi godt kalde det..... Måske udfordrer jeg dig lidt.... Jeg blottede jo min brystkasse.... Så selvfølgelig ville jeg blotlægge dit bryst.... Igen perfekt..... Lad os se om jeg kan male lidt mere.... Med mindre du fortsætter dit drilleri.... Så gør jeg med glæde det samme....."

Først gjorde han tegn til at skulle rejse sig men lige pludselig var han lige over hendes bryst hvor han kyssede det langsomt og blidt så hun rigtig kunne nå at mærke det. Så kiggede han intenst i hendes øjne og bed sig blidt i læben inden han hviskede:
"Lad os så se hvad du kan finde på..... Hvilket uføre du kan lokke mig i...."
Så rejste han sig langsomt og gik op til lærredet hvor han begyndte at male igen. Han var meget nøje når han malede, men det forhindrede ham ikke i at nyde synet af hende. Hans øjne fortalte om hvordan det blev nydt til fulde.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 31 Okt 2016 - 13:27

Hun grinte lidt på en mild måde over det, ja drille hinanden kunne man godt kalde det, nogle gange kunne hun bare slet ikke lade vær, hun fik bare lyst til at drille ham, og det var altid fedt at han var på det.  Hun smilte så til ham og holdte positionen lidt, så han kunne male videre, hun nød at drille ham og hun nød at kigge på ham”Gad vide hvad du kan finde på ved mig jo”sagde hun og sendte ham et blink, hvorefter hun var spændt på at se resultatet når han var færdig med at male hende. Og mens hun lå der på den smukke sofa, var der dog en tanke der pludselig kom frem inden i hendes hoved”Er det første gang du skal male nogen”spurgte hun undren, og havde stadigvæk fokus og blikket på ham.

Da han kyssede hendes bryst nød hun det, hans læber når de bare ramte hendes hud, og den kuldegysning hun fik selvfølgelig på en god måde, det gav hende en lyst til mere. Hun fugtede hendes læber, og mærkede silken kærtegnede hendes ben lidt, og hendes hænder havde hun lagt op over hovedet igen, bare for at ligge i den stilling som hun før var i.

Hun lyttede til ham, og med hans ord fik det til hende til straks at tænke på hvad hun mon kunne finde på, så hun lå i stillingen lidt, og fik et lumsk smil på læben, hvorefter hun trak alt silket væk fra hendes krop. ”Det her kan jeg finde på, jeg tænkte lidt mere skønhed skulle frem, og lidt mere glans”et blidt og legende smil kom frem på hendes læber men hendes stemme sagde også bare at hun ville tiltrække ham, og have ham tæt på hende. Bare få ham til at ville hende mere og mere, og hun fik et glødende blik i øjnene og hun slikkede sig om munden”Jeg nyder det her meget, og jeg må sige silken trængte måske til at komme af for en stund” og så var hele hendes krop blottet for silken, og hun lå enlig bare nøgen nu
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 2 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 31 Okt 2016 - 21:12

"Jeg har malet mange men du er den første jeg har malet med så lidt på..."
Han var lige ved at komme lidt flere detaljer på da hun talte hvilket fik ham til at rette hele fokus på hende med et nærmest lystent smil. Så trådte han langsomt frem fra stafeliet og havde lagt tingene fra sig med ordene:
"Det må jeg sige..... Silken klæder dig ufattelig godt.... Men sådan passer mig også helt fint........ Sikke en perfektion.... Hvad skal jeg næsten gøre for at drille tilbage på sådan en?.... Måske...."

Så gik han langsommere hen til hende imens han stille tog bukserne af og afslørede hele hans nøgne krop for hende hvor det blev klart at han var ganske godt udrustet. Han stoppede først da han stod lige foran sofaen og kiggede ned på hende med den intense glød i øjnene.
"Se det her..... Hvilket vidunderligt syn......"
Meget elegant sad han lige pludselig på sofakanten igen og lod to fingre vandre op af hendes ben.
"Jeg begynder at tro maleriet kan vente..... Alt efter hvad vi finder på selvfølgelig....."

Fingrene gled igen meget tæt på hendes underliv uden helt at røre hvorefter alle 5 fingerspidser gled op af hendes mave
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum