Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 6 Dec 2016 - 20:52

Hans ord fik hende i den grad til at rødme det var så sødt sagt, og hun mærkede bare varmen indeni sig, og hun kunne stirre i evigheder på hans øjne, så smukke som de bare var.”Jeg kunne ikke drømme om mere… Ønske mig mere end at vide de ting Caleb”sagde hun og sendte ham et blidt smil, og et flirtende blik. Hun var også helt væk i ham, og hun ville kun ham, ingen andre, alt hun gjorde ved ham gjorde hun ikke ved andre, og ville hun ikke gøre mod andre. Caleb fortjente det bedste af det bedste, og det ville hun give ham.
 
Hun rykkede sig så frem og tilbage først i lavt tempo, men satte så tempoet lidt op og til sidst gjorde hun det hurtigt, blot for at give ham en masse nydelse. Følelsen af hans lem oppe i hende føltes dejligt, og hun elskede nydelsen det gav.”Mhmmm”stønnede hun blidt og forførende mesn hendes fingre kærtegnede hans brystkasse. ”Nyder du at være bundet min kære”]sagde hun næsten hviskende mens hun rykkede frem og tilbage igen, og lavede cirkelbevægelser med hofterne igen.
 

Hun stønnede så lidt mere, og holdte sit blik på ham, for at se på ham mens hun enlig red ham hårdt og vildt, og bare nød at have styring, og kontrol, selvom Caleb nok ville ønske han kunne bruge hænderne ligenu.”Åh!”stønnede hun så højere kun fordi hans størrelse og tykkelse bare fyldte hende helt ud. Hun var så vild efter ham, og ville have mere og mere af ham. Hun kunne slet ikke få nok, og hun var god til at bevæge hofterne og hun vidste lige hvad hun skulle gøre.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 6 Dec 2016 - 22:10

Hans øjne trak nærmest i hende som hun så ned på ham og han bed sig lokkende i læben. Det bånd de havde den gang var kun vokset i den tid de havde været fra hinanden. Og nu fik deres fælles lidenskab helt frit spil og de kunne nyde hinanden fuldt ud så længe de ville og nøjagtigt som de ville. "Du behøver ikke drømme om dem mere..... For de ting er blevet virkelighed.... Lige som mine drømme er blevet til virkelighed.... Tanken om evigheden er lige pludselig blevet vidunderlig nu du er her..... Min Cara....."
Hans stemme var fuldstændig dragende som hans blik for der var virkelig intet andet i hans verden lige nu end hende. Og der ville aldrig være andre end hende.

Han kiggede nærmest sultent på hende som hun rullede med hofterne og hendes blik brændte sig fast i ham imens hendes vidunderlige bryster dansede smukt. "Åh ja det er skønt.... Men.... Du kan vente dig til jeg kommer fri.... Jo værre du bliver...... Jo værre bliver jeg....... Meget....."

Som hun blev vildere i hendes bevægelser, blev det også mere tydeligt at han ville ønske hans hænder var fri. Men det kunne også tydeligt høres at det var fantastisk og han nød hvert eneste sekund. Kort kastede han hovedet tilbage inden han så hende direkte i øjnene imens han stønnede dybt og sensuelt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 16 Dec 2016 - 15:53

Det var tydeligt for hende at hun mærkede en stor glæde indeni sig, og elskede at se hans blik, og den følelse det gav hende. Så stærkt et blik han havde, og så smukke og helt intense blikke fyldt med varme og kærlighed, det var så rart at se og især at hun bare kunne mærke det.”Evigheden kan føltes så langsomt når man ikke er sammen… At se dig igen..At røre ved dig…Mærke dig er helt fantastisk”sagde hun med blid stemme, og lagde sig pludselig ovenpå ham, mens hun lod hendes underliv strejfe hans lem. Så lå hun bare der ovenpå hans krop, og kærtegnede hans nakke med fingrene, hendes blik var rettet på ham. Hun så slet ikke andet end ham, hele verdenen drejede sig kun om hende og ham, sådan havde hun det.”Man siger man altid skal følge sin drøm, og du Caleb er min fantastiske, helt ubeskrivelige drøm”sagde hun og gav ham et blidt kys på munden.
 
Så bandt hun langsomt båndene af, så han igen kunne komme fri, og så hun igen kunne mærke hans hænder på hende, bare mærke hvordan han rørte ved hende, den følelse havde hun savnet lidt. Og at hun kunne mærke ham endnu dybere var også noget hun savnede, nu havde hun jo drillet ham lidt, og hygget sig. Så måske var det hans tur”Hmm jeg slipper dig fri nu… Så nu må du vise mig hvad du havde i tankerne dit vilddyr”sagde hun lidt drilsk, og lagde sig ned på sengen ved siden af ham. Hun bed sig nydende i underlæben, og bare hurtig fik en masse tanker om hvad han nu kunne finde på.
 

Så legede hun lidt med sig selv, som hun så fint og smukt bare lå på hans seng, og lukkede øjnene lidt for at øge hendes nydelse som hun selv var i gang med at give sig selv. Det var dejligt, og hun elskede at drille ham, og vise ham hvor frækt og forførende hun enlig kunne være.”Mhmmmm Caleb….”stønnede hun så mens hun fortsat legede med sig selv, fingrene kom både langsomt ud og ind ad hendes underliv, og hun kørte nogle gange hendes tunge rundt om læberne.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 16 Dec 2016 - 16:12

Hans blik trak nærmest i hende på en måde hvor det blev klart at han aldrig ville slippe hende igen. De hørte sammen som kun sande elskende kunne hvilket brændte som en klar flamme i hans øjne.
Efter hendes blide kys, hviskede han nærmest: "Du er ikke længere min drøm.... Du er min virkelighed.... Du er mit lys..... Jeg ville vende verden ryggen hvis det betød blot et kys mere fra dig..... Lige meget hvilket slot vi er i... Vil du for evigt være min dronning....."

Han fjernede ikke sit blik fra hende et eneste sekund og knurrede lidenskabeligt og lystent imens hun bandt ham fri. Først lå han bare og kiggede på hende som hun legede med sig selv hvilket behagede ham rigtig meget. "Vilddyr siger du?...... Åh bare vent...."
Med en meget hurtig bevægelse, lå han nærmest helt op af hende og kyssede voldsomt og intenst fra hendes bryster og op af hendes hals. Imens lod han et par fingre lege mod hendes underliv imens han hviskede i hendes øre:
"Min vildskab..... Min lidenskab..... Min flamme..... Kun du kan slippe den fri.... Kun du får den at mærke..... Bare rolig jeg skal nok være sød..... Lidt....."
Han kyssede hendes bryster og bed lidt mere imens hans fingre legede med hurtige bevægelser. Den ledige hånd brugte han til at holde hende nede så hun ikke kunne bevæge sig så meget
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 19 Dec 2016 - 16:57

Hans søde ord fik hende til at rødme i stor stil hun kunne slet ikke lade vær, det var så sødt sagt, og gjorde hende meget glad at høre det fra ham. Hun holdte sit blik på hans, lod hendes øjne mødes med hans før hun bed sig nydende i hendes underlæbe”Jeg vil aldrig gå nogen steder, og hvis jeg gør så kommer du med”sagde hun med blid stemme og et bestemt smil på læben.  Så lagde hun en finger kærligt på hans læbe mens hun rykkede sig tæt på hans øre hvor hun hviskende hviskede”Og enhver dronning skal jo have en konge”sagde hun som hentyde til det var ham som var det.  Hun så heller ikke andre der kunne være hendes konge, det var Caleb, han havde uden tvivl hele tiden været hendes konge, og det var først nu det var gået op for hende, dengang var det ikke sådan men det var det nu, det var som om det var blevet forstærket, og bare var fantastisk.
 

Hun nød at mærke hans kys igen, hvordan det bare føltes igen på hendes hud, og hvilken nydelse det faktisk gav. Hun var vild med det, alt han gjorde kunne hun bare lide, og hun bed sig i underlæben af det, hans kys gav hende virkelig kuldegysning, på en god måde. Det var som om hun længtes efter mere”Mhmmm”stønnede hun kort, med hovedet på skrå, og kiggede på ham, med et varmt og lusket blik. Det var dejligt, og hun havde savnet at mærke det, så hun klagede slet ikke. ”Ja vilddyr det er du da, er du ikk”drillede hun ham lidt, mens hun undslap et sødt grin. 
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 19 Dec 2016 - 17:27

Ganske langsomt rettede han sig så han bedre kunne kigge hende i øjnene imens han sagde:
"Jo det er jeg da..... Jeg er dit vilddyr...... Dit helt eget vilddyr.... Et vilddyr der er sulten efter mere..... Din lidenskabs symfoni.... Smagen af din lyst..... "
Så var det som om gløden i hans øjne nærmest dansede inden han knurrede med en lavmælt intensitet der fortalte at han kun så hende. At han kun ville have hende og ingen anden. Hun havde altid fået ham til at føle sig speciel men efter de fandt hinanden igen, var det som om de mange år kom tilbage med fuld kraft. Noget hun skulle få lov at mærke.

Meget pludseligt lå han mellem hendes ben med hans ene hånd på hendes mave så hun blev holdt nede. Den anden hånd havde fat i hendes lår med neglene så det sitrede som hendes ben blev skilt. Så begyndte han at lege med tungen mellem hendes ben meget lidenskabeligt og intenst. Ikke noget med at starte langsomt, der var ikke nogen hæmninger af nogen art så han stak tungen i hende en gang imellem efterfulgt at tungens hurtige og faste bevægelser.

"Ahh.... Min Cara...... Mmm....." Han virkede nærmest dyrisk som han holdt hende og lod tungen behage hende med fart og intensitet som han ikke havde vist før nu. Hun skulle jo ikke tro at der ikke var mere
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 19 Dec 2016 - 18:17

”Men hvis du er mit vilddyr så må jeg jo være dit vilddyr, så tilsammen må vi to jo være de dyriske dyr nogensinde”sagde hun med sine øjne fastlåst på ham, hvorefter hun så mærkede hans tunge mod hendes underliv, og det fik hende til at stønne højt og vildt, hun havde lænet hovedet lidt tilbage, havde grebet fat i dynen med fingrene, og knugede hårdt fat om det. Det føltes bare så dejligt, at hun slet ikke kunne være rolig, så godt var det, hun måtte vride sig lidt, dog kunne hun ikke så meget eftersom han holdte hende lidt nede, hvilket bare gjorde hende nydelse, og det han gjorde endnu mere forstærket. Hun kom automatisk til at kigge op i loftet, ved hans tunges bevægelser mod hendes underliv, og hvilken nydelse det gav, og han vidste godt hvad han skulle gøre, og hvordan han skulle bevæge den tunge for det var virkelig godt. ”Aarrrh…. Mhmmm…”stønnede hun af nydelsen hun fik af det.
 
Det gjorde hende så vild, tændte hende helt vildt, og at han ikke startede langsomt gjorde ikke hende noget, fordi hun havde så meget lyst til ham, alt ved ham, hans krop, blikke, tunge, stemme, blikke bare alt ved ham. Hun ville bare have ham, og mærke ham”Caleb”stønnede hun mens hun knugede lidt hårdere fast i dynen så godt var det.  Så lagde hun hovedet på skrå mens hun stadigvæk kiggede op i loftet, pågrund ad hun af ren nydelse havde lagt hovedet lidt bagover. Hun bed sig så i læben, og lukkede kort øjnene.
 

Hun var sikker på at når dagen kom, og tidspunktet kom, så ville han spørger hende om hun ville være hans, eller måske var han ikke klar til sådan noget, det vidste hun self ikke, uanset hvad skyndte hun sig ikke, hun vidste at det ville komme hvis det kom. Og hun kunne ikke lade vær med at føle sig heldig, og føle sig glad, sådan var det bare i hans selskab. Caleb gjorde bare et eller andet ved hende, og hvis han ville have hende og spørger hende, så kunne hun godt forstille sig det ville blive romantisk og helt specielt hvis det kom dertil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 19 Dec 2016 - 19:30

Det at hun stønnede så højt og ikke kunne ligge stille, gjorde kun at han blev mere ved og knurrede lystent. Han hverken kunne eller ville stoppe med at give hende så meget nydelse til hun rystede.
Han bevægede nu tungen endnu hurtigere så hun ikke kunne nå at vænne sig til bevægelserne og sådan blev han ved lige til hun fik en voldsom orgasme.

Men når hun kom, havde han langt fra tænkt sig at stoppe. Lige i det hun kom, sprang han nærmest op så han holdt begge hændes hænder over hendes hoved imens han pressede sit lem op i hende, netop som hun ikke kunne lade være med at stramme. Imens han begyndte at rulle fast og rimelig hårdt med hofterne, så han intenst og dragende i hendes øjne med et brændende smil.
"Aaahhh..... Dyrisk nok?..... Min egen...."

Han fortsatte bevægelserne imens han afventede hendes svar. Lige i det hun skulle til at svare ham, satte han både fart og styrke op på sine stød så nydelsen først kom som et chok og så skyllede ind over dem begge to. Han stønnede og knurrede af den så vidunderlige nydelse imens han ikke veg sit blik fra hendes
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 23 Dec 2016 - 16:08

Da han bevægede tungen hurtigere og hurtigere var hun tæt på at komme, meget endda og kunne heller ikke holde sig i ro fordi det bare føltes så dejligt, og så fantastisk. Det fik hende til at knuge hårdere fast i dynen mens hun lukkede øjnene og stønnede højere og højere ja det var næsten før hun kunne skrige hans navn, så godt var det. Hendes hoved var vendt lidt op ad, mens hun bare nød det rigtig meget, og indimellem bed hun sig i læben, og efter lidt tid fik hun den voldsomme orgasme af det, det var dejligt og gjorde bare hun ville have mere, og hun havde stønnet hans navn lige inden hun kom.
 
Om andre hørte det var lige meget, så kunne de jo bare høre hvad han gjorde ved hende, hvordan han fik hende til at føle, og hvor godt det enlig var. Da hun så mærkede hans lem lige pludselig begyndte hun at strække sin overkrop lidt, pågrund ad nydelsen”AAARRH!!”stønnede hun bare af nydelse, og kunne slet ikke lade vær med at rykke lidt på sig, og elske det. Så kiggede hun på ham, fik øjnene på hans og stønnede. Det var så godt, hun elskede det”Meget..Dyrisk… Jeg er vild med det”fik hun fremstammet lidt, efter hendes store støn. At mærke ham oppe i sig igen, det var dejligt, og føltes fantastisk. At han holdte hendes hænder op over hendes hoved, var bare frækt og fristende, hun klagede bestemt ikke.
 
Hun kunne ikke lade vær med at læne sit hoved lidt bagud af de nydelser han gav hende, følsen og styrken der bare spillede så godt sammen, det hele var bare godt. ”ÅÅÅRH!!”stønnede hun så højt igen, mens hun lukkede øjnene og bed sig frækt i læben. Der var bare et eller andet over to vampyrer, med så stor en lyst til hinanden, og så stor en styrke, være sammen på den måde her. Blikket han havde på hende, skiftede fra hendes blik, hun ville gerne kigge på ham men havde travlt med at få flere orgasmer, og nydelser fra ham. Det var dejligt, hun stønnede frækkere og frækkere, og lagde hendes ben rundt om livet på ham”Jeg elsker….Det”stønnede hun lavt, hvorefter hendes blik så mødte hans
 

”At mærke dig…At se ind i dine øjne… At høre din stemme…. Jeg nyder alt”sagde hun så på en blid måde og afsluttede af med nogle flere støn af nydelsen.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 23 Dec 2016 - 17:57

På mange måder betragtede Caleb sig selv som en der havde oplevet det meste og set nærmest alt på hans mange rejser. Men på intet tidspunkt havde han oplevet at komme bare tilnærmelsesvist tæt på den nydelse hun gav ham. Aldrig havde han troet at så intens en lidenskab eksisterede. Men hun havde altid brændt sig fast i hans indre på en måde hvorpå ord aldrig havde været nok. Hvor meget han end prøvede så var der ingen ord der beskrev det godt nok.

Som hun lagde hendes ben omkring ham, slap han også hendes hænder så hun kunne gøre hvad hun ville med dem. Så begyndte han med nogle bølgende bevægelser så stødene ikke var så hårde men til gengæld var nydelsen flydende i bølger gennem dem begge to.
Hver gang hun fik en orgasme, kunne han mærke hvor voldsomt hun trak sammen hvilket kun gav ham endnu større trang til at tilfredsstille hende selvom man ikke skulle tro nydelsen mellem dem kunne blive mere intens.

"Hver eneste del af hvem og hvad jeg er, er dit Cara.... Så intens nydelse..... Opstår kun..... Når der er noget helt specielt mellem to.... At kunne se dig som jeg gør..... At føle dig som jeg kan..... At nyde hvad du gør..... Alt.... Perfekt....."
Han havde egentlig aldrig tænkt sig at de skulle skilles sådan igen. Når de nød hinanden så lidenskabeligt som nu, var han ikke et sekund i tvivl om hvor hans plads var og egentlig hele tiden havde været
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 29 Dec 2016 - 14:17

Hver bevægelse han gjorde, og hvergang han gjorde nydelsen så dejlig og lækker, kunne hun slet ikke lade vær med at lave hendes støn højere og højere, så dejligt føltes det bare. Det at mærke ham, og bare være så intens og tæt på ham var noget hun godt kunne lide, det var så sensuelt, og frækt på så mange måder, og de kunne jo gøre hvad de ville. Da han så slap hendes hænder, lagde hun om bagpå hans ryg mens han stødte op i hende, hendes negle kørte frækt og legende ned af ryggen på ham, hun var vild efter ham, og det viste han godt. Hun nød det rigtig meget, og nød at mærke hans krop mod hendes, hud mod hud, så tæt, så varmt, og intens. Det hele spillede bare sammen som en dejlig sang, og melodi, slet ikke noget at klage over.
 
Hendes øjne mødte hans, og hun kunne slet ikke få sig til at kigge væk, hun stønnede frækt og nydende, mens hun nød at holde øjenkontakt med ham. Hun kunne sagtens kigge på ham hele dagen lang hvis det skulle være, der var bare noget ved Caleb, og natten var så dejlig, og tænk at det skulle ende med hun bare blev mere og mere glad for ham, hun havde altid haft en svaghed for Caleb, og havde altid haft ham printet ind i hendes hoved, og hun huskede alle de ting de engang havde lavet sammen. Det var tydeligt at når to vampyrer var sammen på den her måde her, og havde noget for hinanden så skete der bare fantastiske ting, og sager. ”Jeg vil ikke være væk fra dig igen, du slipper ikke for mig Caleb”sagde hun med et bredt smil på læben, og stoppede kort med at køre neglene ned af ryggen på ham, men valgte så at bide ham i læben”Ups jeg kunne slet ikke lade vær jo… Så intens du.. Du gør mig vild”sagde hun så og stønnede lidt, hvorefter hun slikkede blodet væk fra hans læber.
 

Hans blod var jo også godt, og hun elskede det, og nød bare at være sammen med ham nu, hun ville ikke ønske andet end det her, hendes plads var sikkert at den var her, og at Caleb havde fået noget frem i hende som ingen andre kunne. Hun lukkede øjnene kort, og kærtegnede hans ryg mens hun stønnede lidt mere. Det var bare så godt det hele, og det var sjovt de slet ikke var blevet afbrudt, de fleste naboer havde nok hørt det eller fornemmet noget, dog tænkte hun ikke så meget over det ligenu”Du er min gode og dejlige drøm… Det har du altid været, og jeg fulgte den”sagde hun så blidt og åbnede øjnene mens hun så lod blikket falde på ham. 
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 30 Dec 2016 - 0:22

Han smilede af hendes ord og fik en glød i øjnene der blev mere og mere intenst. Alt sammen fordi hun gjorde det ved ham, som hun nu gjorde. Caleb havde flere gange både hørt og læst om folk der mente at de havde fundet den sande kærlighed. Egentlig havde han aldrig troet på det før, men efter hun kom ind i hendes liv igen var han fuldt ud sikker på hvad de mente. Den følelse og varme hun gav ham indeni vidste han at den ville ingen anden kunne give hende.
"Du skal heller ikke væk fra mig igen.... Jeg slap dig en gang... Det sker aldrig nogensinde igen...... Jeg er kun din..... For evigt....."

Efter hun endnu en gang havde nået sit klimaks, satte han så hastigheden ned og stødte ikke. I stedet lavede han nogle bølgende bevægelser med hofterne så det blev nogle blide stød så hun kunne få vejret lidt samtidig med at hun stadig fik nydelse. Dog herskede der ingen tvivl om at han nød det lige så meget. Egentlig troede han slet ikke at så intens nydelse var muligt når han nu var vampyr men det havde hun virkelig fået vist ham at det var.

Så lænede han sig ned til hendes øre imens han fortsatte bevægelserne. Stille nappede han hende i øret og hviskede:
"Hvis du er en drøm....... Så vil jeg aldrig nogensinde vågne..."
Lidt pludselig kunne man høre telefonen der hørte til receptionen ringe. Dog virkede Caleb ikke til at ville tage den
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 4 Jan 2017 - 20:55

”Evigheden kan føltes så lang når man ikke ser hinanden i så lang tid”sagde hun så med blid stemme, mens hun kærtegnede hans ene kind lidt, lod hendes øjne hvile på ham hun elskede at kigge på ham, mærke glæden indeni hvergang hendes øjne mødte hans, eller hvergang hun bare mærkede varmen fra ham. Hvor var hun glad for ham, og glad for at være i hans selskab og i hans nærvær hun ville ikke ønske noget andet end det her ligenu. Hun holdte hendes hånd lidt på hans kind, og stønnede en smule mere, før hun betragtede ham lidt mere, hendes øjne elskede at være på ham, han var så smuk i hendes øjne han udstrålede, og havde en charme ingen kunne tage fra ham.
 
”Jeg kan ikke undvære dig igen Caleb… Jeg har tænkt så meget på dig..Savnet dig så meget… Jeg troede aldrig jeg ville se dig igen”sagde hun lidt trist, med blikket ned på hans bryst mens hun lukkede øjnene. Hun kunne slet ikke se en verden uden ham, hvorfor skulle hun leve i en verden hvor han ikke var, den verden ville slet ikke være spændende eller værd at leve i. Caleb betød så meget for hende, hun havde aldrig været så glad før, og aldrig været så heldig som hun bare var, og følte sig.
 

Hun nød at høre hans stemme mod hendes øre, og hun rødmede lidt over de ord han sagde til hende”Jeg vil aldrig vågne hvis det her var en skøn og dejlig drøm, jeg vil aldrig ønske noget bedre end det her”sagde hun efterfulgt af et blidt smil. Så hørte hun også telefonen ringede, og havde lige stønnet lidt, hun vidste ikke om hun skulle tage den eller lade den ringe, måske var det vigtigt, men hun elskede bare øjeblikket ligenu. Hun nød bare at være sammen med ham ligenu”Dig eller mig”spurgte hun lidt drillende med  en hentydning til hvem der skulle tage telefonen, og det.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 7 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 4 Jan 2017 - 21:58

Først lod han telefonen ringe lidt imens han fortsatte stødene ganske blidt og kyssede hende nogle gange på halsen. "Jeg burde nok tage den.... Men jeg har ikke lyst..... Det eneste jeg har lyst til er dig.... Det eneste jeg vil er at være sammen med dig..... Mærke dig..... Føle dig.... Høre dig.... Hver eneste af mine sanser vil kun opfange dig....."
Han trak sig meget langsomt ud imens han kyssede ned af hende, rigtig godt ved hendes bryster og videre ned af hendes mave.

Så kyssede han hende mellem hendes ben hvorefter han rejste sig ved siden af sengen og kiggede sultent på hende.
"Jeg må hellere..... Men ikke noget med at gå nogen steder..... Jeg er slet ikke færdig med dig..... Det bliver jeg aldrig......"

Efter at have bidt sig i læben gik han langsomt hen til telefonen og stod bevidst så hun kunne se hele hans nøgne krop der nærmest allerede hungrede efter hende. "Caleb DeBayle her?.... Problemer?..... Nej hva da?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum