Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 9 Nov 2016 - 10:24

Hendes ord fik ham til at grine imens han bed sig i læben alt imens han løftede sig ganske lidt og med stor lethed. Så kørte fingerspidserne først rundt på hendes fyldige bryster imens han fastholdt hendes blik. "Det er der ingen der forbyder dig.... Den ild der brænder mellem os har aldrig været forbudt.... Omend den altid har været og er intens udover forstand...... Det er sådan en ild man skal varme sig ved, ved vinterens bidende kulde.... Lige som vi varmer os nu...."

Meget langsomt kørte han neglene om på hendes imens han bukkede i hoften så spidsen af hans lem nu trykkede blidt mod hendes underliv uden at glide op i hende. Det var ganske vist for at drille og pirre dem begge ganske meget så det var jo bare at se om hun gav efter eller om hun fandt flere måder at pirre ham på
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 9 Nov 2016 - 15:41

Hun nikkede for det var rigtigt, og hun mærkede virkelig varmen fra ham blot ved at han var tæt ved hende, ja blot ved at hun bare sad ovenpå ham ligenu, som hun gjorde. Bare de to sammen gav flammer, og en intenshed der bare ikke kunne slukkes. ”At mærke min hud mod din… Din stemme… Dine ord… Dine berøringer… Alt det gør mig varm indeni, det giver mig en glæde som aldrig før”sagde hun blidt, og fastholdte sit blik på ham, hvorefter hun kærtegnede hans bryst med nogle løse og blide bevægelser med fingrene.
 
Ja de havde hvist altid haft den intenshed mellem dem, og de kærlige drillerier, og tænk sig at hun bare skulle møde ham igen, og fik set hans hjem, og bare ligenu kunne nyde at kigge på ham, og mærke hans hud mod hendes, og bare nyde at drille ham lidt mere. Det var svært for hende at lade vær, men også svært for hende ikke bare at overgive sig til ham. Følelsen af at hans lem trykkede blidt mod hendes underliv fik hende til at bide sig i underlæben, og lænte hovedet lidt tilbage af ren nydelse, selvom det var for at drille elskede hun den følelse det gav.
 

”Det er svært ikke at give slip og bare mærke alt af dig…”sagde hun og lukkede øjnene, hvorefter hun lænte hovedet til den ene side, og bevægede hendes hofter forførende, og gjorde med vilje så hendes underliv igen strejfede hans lem. Hun kunne pirre ham mere, men det var tæt på hun ikke kunne mere, eftersom hun mærkede en træng til at mærke alt af ham, bare mærke ham op i sig, at have ham tæt på sig endnu mere, og at kunne mærke hans læber mod hendes. Så åbnede hun øjnene igen, og lod blikket være på ham et varmt og intens blik, og hun lænte sig lidt ind under hans bryst mens hun sad ovenpå ham”Jeg nyder det virkelig meget Caleb… Jeg nyder at mærke din hud med mine fingre… Nyder at kigge på dig… At høre din stemme… Og ligenu nyder jeg at sidde ovenpå dig”sagde hun så, og afsluttede med et blidt grin.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 10 Nov 2016 - 1:07

Han så op på hende med et lokkende og nærmest brændende blik som hun lukkede øjnene og bevægede hendes hofter så lokkende. "Åh det er skam også svært for mig ikke bare at tage dig..... Give dig alt den nydelse..... Lade dig mærke den intensitet der efterhånden brænder så klart i mig..... "
Som hun vuggede med hofterne og på den måde kærtegnede hans lem, kunne han ikke lade være at komme med lave støn af den så lækre nydelse mellem dem. Bare det at de begge holdte sådan tilbage gjorde det hele meget mere specielt, også når de så valgte at smide tøjlerne.

Hendes kærlige grin fik ham selv til at slippe et lille grin hvorefter han tog et fast greb med hænderne på hendes bagdel og trak lidt så hun trykkede lidt mere mod hans lem.
"Jeg nyder også virkelig meget du sidder der..... Synet af din skønhed over mig..... Lyden af din nydelse..... Og hvor langt vi går inden vi slipper helt og bare nyder hinanden uden nogen hæmninger..... Så megen fristelse....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 10 Nov 2016 - 12:35

Hendes blik var fastlåst på ham, og hun lyttede til hans ord, det fik hende til at ligge en hånd på hans kind mens hun bare sad så dejligt ovenpå ham”Jeg kan se det i dine øjne… De stråler efter mere intensitet… Mere passion…. Mere tæthed”sagde hun og begyndte at bevæge sig lidt ned af hans krop, hun kyssede hans bryst først fra toppen til længere ned, da hun så nærmede sig hans lem, begyndte hun at få et lumsk smil på læben, og åbnede munden om hans lem, for at vise ham at hun godt kunne drille ham ved at gøre det. Lyden af hans støn fik hende til at sutte hans lem lidt mere end hun gjorde allerede, blidt og fristende det var lige præcis hvad hun gjorde.
 
Og indimellem slikkede hun hans lem op og ned med tunge, blot for at pirre ham lidt mere, og for at han skulle mærke lidt mere af hende. Hun slikkede hans lem lidt, og valgte at afslutte hendes pirren, ved at sutte hans lem igen. Bagefter kiggede hun op på ham med et sensuelt blik, og et blidt smil på læben. ”Jeg kunne ikke lade vær… Var nød til at lade dig mærke mig lidt mere”sagde hun, og lænte sig ind under ham, så hun kiggede ham i øjnene, hans smukke øjne den gnist de havde, den skønhed de bar, og den udstråling de sendte, det var helt perfekt.
 

Da hun mærkede hans greb om hendes bagdel, nød hun det, bare at han tog styringen og gjorde det, gav en dejlig følelse og nydelse lige der. Så mærkede hun da hun mærkede hans lem mod hendes underliv, flere gange kunne hun godt forstille sig ham op i hende, hvordan det måtte føltes, og bare mærke hans styrke, og intensitet, og at mærke ham helt tæt på. Hun holdte blikket på ham, og kiggede så væk et kort øjeblik, hvorefter hun holdte hendes hænder på hans bryst”Gad vide om du kan finde på mere mon… Jeg bliver tit overrasket hvad du kan finde på”sagde hun i en lidt drillende tone, og med et drilsk smil på læben.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 10 Nov 2016 - 18:40

Han elskede virkelig intensiteten i det hun gjorde og hvor meget nydelse der bare strømmede fra hende. Hvordan hendes mund kærtegnede hans lem som ingen anden kunne.
Da hun så talte, åbnede han langsomt øjnene og følte sig endnu en gang fortryllet af hendes varmende blik.
"Det var også vidunderligt..... Du ved lige hvad du skal gøre for at bringe mig i ekstase...."

Som hun sad ovenpå ham, lavede han en kort bevægelse med hoften så hans lem endnu en gang trykkede mod hendes underliv. Lige pludselig og meget langsomt begyndte han at trykke ned på hendes hofter så hun langsomt mærkede hvordan han fyldte hende ud alt imens han fastholdt hendes blik og sagde:
"Ja hvad kan jeg næsten finde på?..... Hvordan kan jeg nå den nydelse du har givet mig allerede?.... Hvordan kan jeg vise at jeg er blind for resten af verden?..... Om jeg så blev blind nu ville jeg aldrig fortvivle da jeg er sikker på at have set den perfekte skønhed...."

Det var tydeligt på hævelserne i hans bryst og gløden i hans øjne at han virkelig nød hvert sekund hvordan hun strammede sådan om hans lem. Ganske vist gjorde han det langsomt for ikke at blive for voldsom da de begge skulle skubbes langsomt udover kanten i deres kærlige begær
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 10 Nov 2016 - 19:13

At hun mærkede hans berøringer fik hende til at stønne en lille smule, og hun nød det bare rigtig meget, hvordan kunne hun også andet, det var jo ham, han var perfekt i hvertifald i hendes øjne. Så mærkede hun hans lem trykkede mod hendes underliv, og hun lænte hovedet bagover lidt, af ren nydelse og lukkede øjnene af den følelse, og stønnede blidt, mens hun holdte hendes fingerspidser på hans bryst, selvom det flere gange var tæt på de var gledet ned af hans bryst, så dejligt føltes det han gjorde.
 
”Og du ved lige hvad du skal gøre for at få mig til at føle mig fortryllet… Helt svævende i en fantasifuld verden, hvor der kun er os to og en masse roser”sagde hun og åbnede så øjnene, hvorefter hun langsomt kiggede ned på ham igen. Et stort sødt smil kom på hendes læber da han sagde det, hun følte sig glad, og mærkede hendes kinder blev røde igen, hun skjulte dem ikke, men valgte blot at læne sig ind over ham, hvorefter hun kiggede ham ind i hans smukke øjne”To perfekte skønheder stråler som den smukkeste rose, og diamant der findes”sagde hun og rykkede sig tættere på hans ansigt, hvorefter hun lagde hendes læber mod hans.
 
Hun lukkede øjnene, og havde bare sådan en lyst til at kysse ham denne gang, han havde jo allerede kysset hende på munden, så nu var det hendes tur det mente hun nemlig. Hun håbede dog det var iorden med ham, men hun havde heller ikke mærket andet fra ham end at han nød alt det de lavede ligenu. Det var tæt på at hun var trillet ned ved siden af ham, og slet ikke kunne holde sig tilbage mere, ja det var tæt på hun bare måtte have ham, mærke ham, alt af ham. Så stoppede hun kysset og trak sig lidt tilbage, hvorefter hun sendte ham et varmt og intens blik, og trillede ned fra ham, så hun lå ved siden af ham, og bare lukkede øjnene, med smilet på læberne, og hænderne over hovedet.
 

Hun lå som var det en posering, og som var hun dækket til af silket igen, men det var hun ikke, hun var bare spændt på at se hvad han kunne finde på at gøre ved hende, som hun lå der ved siden af ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 11 Nov 2016 - 0:23

"Det er skam ikke fantasi...... Der er kun dig og mig...... Kun dig der kan skabe så sød musik for mig..... Kun dig der står som rosen blandt torne.... "
Som hun kyssede ham, lod han sig fortabe i kysset og gengældte med den samme intensitet. Det generede ham ikke det mindste at hun kyssede ham sådan, en del af ham håbede faktisk på det.

Da hun så trillede ned fra ham og lagde sig så smukt, grinede han selv ganske varmt og drejede sig så han lå på siden og støttede sig hoved med hånden.
Med en finger der kørte op af hendes ben, hviskede han nærmest: "Jamen dog..... Som en buffet af ren skønhed..... Jeg bliver jo lækkersulten..... Ja helt fortryllet....."
Så rejste han sig så han lige pludselig sad på knæ mellem hendes ben og lænede sig ind over hende så hans lem ganske kort strejfede hendes underliv. Han holdt sig lige over hende og hviskede i hendes øre: "Jeg kan slet ikke lade være....."

Så begyndte han at kysse ned af hendes hals og videre ned til hendes bryster han dog kun kyssede meget blidt og hurtigt for at give hendes ønsket om han gjorde mere. Så kyssede han ned af hendes mave til han lå med hovedet mellem hendes ben og kiggede op af hende.
"Burde jeg blive ved?"
Lidt pludselig begyndte hans tunge at danse mere ivrigt mellem hendes ben uden andet af ham rørte hende, hvilket var med vilje.
Efter et lille stykke tid, kiggede han udfordrende op på hende og spurgte: "Eller skal jeg stoppe?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Lør 12 Nov 2016 - 23:00

Ved hans ord som han sagde, kunne hun ikke lade vær med at smile, og sende ham et blink med øjet, hun elskede bare at høre hans ord, fordi han altid lige vidste hvordan han skulle bruge dem, han vidste altid lige hvad han skulle gøre for at hun bare følte sig smuk, strålende, skøn. Det føltes på en dejlig men sjov måde at de bare lå begge to på gulvet, ved siden af hinanden men på den anden side var det også dejligt, hun kiggede på ham”Du er ligeså smuk som den smukkeste rose der er blevet skabt”sagde hun og fik et blidt smil frem på læberne. Det gjorde hende så varm indeni, så glad at høre de ord han sagde, det var så sødt af ham.
 
”Vi to må være det mest lækreste måltid nogensinde… Hvordan skal vi to kunne stoppe… Vi har lyst til mere og mere”sagde hun og kærtegnede hans bryst med fingerspidserne, på en blid, og forførende måde. Hun nød også meget at mærke hans berøringer, og det gjorde hun hver gang, det var som hun aldrig håbede han ville stoppe med det. Og da hun så mærkede han kyssede hendes bryster kunne hun slet ikke lade vær med at stønne, og sendte ham et intens blik mens hun bed af nydelse i underlæben. Det føltes dejligt, helt fantastisk, og det var bare noget han vidste hvordan han skulle gøre.
 
Da hun mærkede hans tunge mod hendes underliv, lagde hun hovedet lidt tilbage, lukkede øjnene og stønnede endnu mere, hendes støn blev næsten frækkere og frækkere jo mere han fik hende til at stønne. Det var ren nydelse, og sensualitet, han vidste da godt hvordan han skulle bruge hans tunge uden tvivl, hendes hænder lagde hun over hovedet i en stilling der bare sagde at han ikke skulle stoppe, hun bed sig endnu hårdere på underlæben”Du må ikke stoppe…. Det….”stoppede hun for at stønne en smule mere, og nød bare det han gjorde.


”Bliv ved Caleb… Det føltes så godt… Det er som om du sætter ild i mig… Tænder en masse smukke flammer der brænder så varmt det er..”sagde hun og åbnede lidt efter lidt øjnene, som faldt på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Lør 12 Nov 2016 - 23:24

Han kiggede endnu mere sultent på hende som hun sagde han skulle blive ved, hvorefter han tog armene rundt om hendes ben så hans hænder lå på hendes smukke mave.
"Som min gudinde befaler det..... I en vinternat hvor kulden bider så fast..... Såvel som lystens flammer brænder så klart i mit indre, vil jeg også holde dem i live i dig......."

I takt med han kyssede ned af hende igen, gled hans hænder op så han kunne kærtegne hendes fyldige og perfekte bryster imens hans tunge dansede Lidenskabens Dans mellem hendes ben. Da han havde armene lige ved hendes hofter, holdt han hende ned hvis hun skulle begynde at rykke på sig. Igen var det for at øge nydelsen endnu mere for hende og det blev mere og mere klart at han ikke havde tænkt sig at stoppe før hun stoppede ham.
Ganske kort stoppede han for at kigge op på hende og saqde kærligt og dragende:
"Du må ikke stoppe de smukke lyde.... Din lystens symfoni er den smukkeste musik for mine ører....."

Så fortsatte han endnu hurtigere med tungen men aldrig alt for voldsomt. Derimod trykkede han spidsen af tungen op i hende en gang i mellem blot så hun mærkede endnu mere
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 13 Nov 2016 - 17:42

Mens han kyssede ned ad hende, og havde hans greb om hendes ben som han havde, så følte hun sig fyldt med nydelse, og det var altid dejligt at mærke hans kys mod hendes hud, det var som om hver gang gav det hende kuldegysninger på en god måde. ”Så længe du vil holde liv i mig som flammerne… Så vil jeg holde gnisten tændt i dig”sagde hun og sendte ham et blidt smil, hvorefter hun stønnede igen, de blide og frække støn der bare kom ud ad hendes bløde læber. Det kunne lyde som en smuk symfoni, og især når hun hørte hans støn også.
 
Så mærkede hun hans tunge, hvordan han bevægede den mod hendes underliv, og lidt op i hende, bare hvordan det føltes, hun kunne ikke rigtigt vride sig sådan rigtigt fordi han holdte hende ikke hårdt men mest så hun kunne få mere nydelse, og det fik hun også.”Caleb….”stønnede hun af nydelse, og lukkede øjnene i takt med hans tunges berøringer. Hun lagde hovedet til siden, og kunne mærke hvordan hun blev helt varm indeni, det blev hun altid i nærheden af ham, blot at være i hans selskab, at høre hans ord kunne få hende til at få det varmt. Hun stønnede hans navn flere gange, kun fordi det bare var så godt, og fordi hun elskede hans navn, så smukt og elegant, ligesom som ham.
 

Da han gjorde det hurtigere var det lige før hendes finger risede gulvet, men det gjorde hun ikke, hun kærtegnede godt nok hurtigt gulvet, mens hun nød det han gjorde. Og det var tæt på hun bare ville mærke ham op i sig, men hun ventede lidt endnu.”Jeg kan ikke få nok af dig… At mærke dig… Dine berøringer mod min hud… Dine ord..”stønnede hun blidt, hvorefter hun igen bed sig i underlæben af den nydelse, og det føltes så godt, aldrig havde oplevet noget så dejligt, og fantastisk som det her.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 13 Nov 2016 - 18:58

Egentlig havde han ikke tænkt sig at stoppe før hun selv stoppede ham men han ville pirre hende yderligere når hun nu gjorde ham så varm og lysten. Men hvordan kunne man blive andet når en skønhed som hende stønnede så nydende på grund af hvad man gjorde?
Han holdt sig mellem hendes ben men satte sig op på sine knæ så han kunne se på hende. Uden at presse det op i hende, lod han sit lem hvile meget blidt mod hendes sitrende underliv. Som han sad der, lod han neglene glide ned af hende uden der kom hul selvfølgelig imens han dragende sagde:
"Jeg ønsker heller ikke du skal få nok..... Jeg ønsker du skal blive ved med at opleve så fuldkommen en ekstase som det er at være sammen med dig.... Du må ikke tvivle et sekund på hvor højt jeg vil løfte dig af nydelse..... Så jeg må se om jeg kan strække det endnu længere.... Til punktet hvor du giver slip.... Eller får mig til det?"

Han grinede lystent og trykkede blidt lemmet mod hendes underliv imens han lænede sig ned og kyssede intenst hendes bryster. Lige inden han gled op i hende, trak han sig tilbage og nød synet af hende der og hvad hun måske kunne finde på.
"Åh skulle jeg fortsætte? Eller bare.... Pirre dig for meget?....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 13 Nov 2016 - 20:49

Hans ord fik hende til at rødme over hele ansigtet, men hun bed sig i underlæben, og nød det bare, hun ville ikke have ham til at stoppe, for det gav så dejlig en nydelse, den sensualitet der var, det hele var perfekt, og hun kiggede på ham med et blidt blik, og begyndte så lukke øjnene bare for at mærke den dejlige nydelse han gav hende endnu mere. Det var som om når hun bare havde øjnene lukket så forstærkede alting sig bare, alt han gjorde, og når han rørte ved hende.
 
Også når han bare pirrede hende det hele føltes så dejligt, og fantastisk. Så grinte hun også og åbnede øjnene efter at hun så fik stønnet lidt mere, kiggede hun drilsk væk fra ham”Gad vide om du kan få mig at give slip”sagde hun og blinkede lusket til ham. Selvom han gav hende nydelse, og pirrede hende, begyndte hun langsomt og forførende at lege med hendes bryster bare for at drille ham lidt, hun slikkede så på en af hendes fingre på den mest frække og drillende måde.
 
Derefter tog hun fingeren ud ad munden, og kørte den blidt rundt i cirkler på hendes bryster, mens hun smilte af nydelse, og fristelse. Det var dejligt, og hun elskede at pirre ham lidt, ligesom han gjorde ved hende. Så fik han hende igen til at stønne hun kunne nu heller ikke holde mund, fordi det bare føltes så dejligt, så godt, så vidunderligt. Og hun troede han ville komme op i hende men det gjorde han ikke, så sendte hun ham et lumsk smil, og det var tydeligt han drillede hende

”Du pirrer mig så meget, jeg næsten får lyst til at vise dig hvor meget jeg kan med min tunge”sagde hun, og slikkede sig forførende rundt om munden, mens hendes blik var på ham og lidt væk fra ham kun for at drille ham. Hun kærtegnede hendes bryster lidt mens hun mærkede hans blik på hende.”Og jeg kan ikke få nok af dig… Det er ikke til at vide hvem der giver op først”sagde hun og blinkede frækt hen til ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 13 Nov 2016 - 21:05

"Du må vise alt hvad du overhovedet kan...... Og hvis jeg så giver slip.... Så ved man jo aldrig hvad jeg gør for at du giver slip..... Men mon ikke du snart vil finde ud af det..... Når du nu pirrer mig så dejligt.... Kærtegner dig selv.... Hvor jeg burde......"
Den klare grønne farve i hans øjne var nærmest begyndt at gløde hvilket den gjorde af en særlig årsag. Selvom han kunne starte den selv, så gik hans evne i gang af sig selv når nydelsen blev så intens som den var med hende.

Lige pludselig sad han henne foran hende helt tæt på og holdt hende tæt med et greb ved lænden. Jo mere han rørte hende, jo mere ville en stærkere sensuel varme begynde at brede sig i hele hendes krop så det han gjorde føltes endnu stærkere. Specielt når man tænkte på hvad de lavede. Pludselig trykkede han deres kroppe mod hinanden imens en enkelt finger kærtegnede hende mellem benene og han kyssede meget intenst op af hendes hals til han nåede hendes øre og hviskede:
"Pirrer jeg virkelig så meget?..... Jeg kalder det at nyde dig.... Jeg ville så gerne blive ved.... Høre din nydelses sang.... Se din sensuelle glød..... Så lad mig mærke dig pirre mig endnu mere..... Men pas på.... Der kommer til at brænde en ild så klar mellem os..."

Så trak han sig lidt og så på hende med den intense glød og stadig med hånden på hendes ben. Han tænkte slet ikke over hans evne var aktiv, kun at hun skulle nyde det så meget som muligt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 13 Nov 2016 - 21:36

Det var meget klart at hun mærkede en stor form for nydelse, og at mærke ham helt tæt på sig, hans overkrop og krop mod hendes krop og hud, det føltes fantastisk, og hun kunne slet ikke holde sig fra at ville pirre ham lidt mere, selvom det nogengange var svært for hende ikke bare at sætte sig ovenpå, og ride ham som han aldrig før havde blevet redet før, bare få ham til at føle sig varm, og give ham en nydelse han aldrig før havde fået.  
 
Så fik hun et lumsk smil på læben, og hun bevægede hendes fingre ned mod hendes underliv, hun mærkede hans hånd dernede, men valgte at stikke nogle fingre op i hende, for at lege lidt mere med sig selv, og bed sig i underlæben imens, mens hendes blik var rettet på hans blik, de smukke øjne der bare strålede, og hans skønhed hun bare kunne stirre i evigtid på. ”Jeg nyder dig så meget… Alt du gør… Dine berøringer… Din pirren”sagde hun og fik stønnet nogle blide støn ud ad munden, hvorefter hun mærkede hun snart ikke kunne holde sig  tilbage, og snart ville give op men ikke endnu.
 

Så hun begyndte at gøre hurtigere bevægelser med hendes fingre så de hurtigere gled ind og ud af hendes underliv, og hun valgte at sende ham et lokkende smil, og et varmt blik. Derefter skød hun brystet frem, mens hun gav sig selv lidt nydelse, så hun buede i ryggen, og bare lå der frækt, og sensuelt, og nød alt han gjorde, og nød den nydelse hun gav sig selv. ”Den ild der brænder mellem os er smuk og varm… Og den gør vi ikke kan lade vær med at give hinanden så meget nydelse og lyst”sagde hun og sendte et blidt smil til ham, og et lokkende blik. 
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 13 Nov 2016 - 22:42

Til at starte med sagde han ikke noget, men nød bare hvordan hun lå der og legede med sig selv for at pirre ham yderligere, hvilket også virkede. Men hun skulle enten have lov at sige hvad hun ville have eller ganske enkelt bare give efter så han stod på knæ ved siden af hende så hans lem var lige over hendes bryster.
Så tog han hånden hun brugte til at lege med sig selv og tog op til hans mund. "Jeg nyder alt ved dig til en højde der ikke skal forståes men føles.... Så lad ilden brænde klart.... For det er kun for dig min ild vil brænde.... Nu skal jeg....."

Først lod han to af sine fingre glide meget langsomt op i hende imens han kørte sin tunge meget sensuelt rundt på de fingre hun brugte til at give sig selv nydelse. Imens stønnede han lavt af nydelse og kunne ikke lade være med at smile endnu mere over at hans svulmende lem hvilede på hendes ene bryst. Så lagde han den ene hånd ned igen men blev stående og lod fingrene lege ivrigt oppe i hende uden hans blik veg fra hendes på noget tidspunkt.
"Jeg kan jo ikke lade være...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 14 Nov 2016 - 18:13

Da han så stod på knæ over hende lidt, så hans lem faktisk var i en højde hvor hun kunne bruge hendes tunge til at drille lidt mere, så det valgte hun at gøre. Hun løftede hovedet, og tog blidt fat rundt om hans lem, mens den anden hånd kærtegnede hendes bryster. Hun slikkede hans lem blidt, både op og ned, og lod tungespidsen køre over toppen af hans lem. Det var dejligt, og det var for at pirre ham lidt mere end hun havde gjort. Så efter at hun havde gjort det lidt, holdte hun en pause og kiggede op på ham med et legende blik, og et intens smil”Og nu til lidt mere nydelse”sagde hun og tog hans lem ind i hendes mund, hvorefter at hun suttede den på en blid, og fristende måde.
 
Hun kærtegnede hendes bryster lidt mere med den anden hånd og holdte hendes øjne halvt åbne, blot for at nyde det hun gjorde for at pirre og drille ham lidt. Gad vide om det ville få ham til at give op, og bare tage hende her og nu. Hun blev ved med at sutte hans lem lidt, hvorefter hun lod tungen glide rundt i frække bevægelser over hans lem, mens hans lem stadigvæk var inden i hendes mund.
 
Så trak hun sig tilbage, og støttede sig til med albuerne, hvorefter hun slikkede sig rundt om munden, og kærtegnede hans ryg lidt mens blikket var rettet på ham. ”Jeg kan heller ikke lade vær… Og jeg ønsker ikke du skal lade vær, alt din nydelse… Og bare alt ved dig vil jeg ha’”sagde hun og kiggede ham dybt ind i øjnene, mens hun så fortsatte med at kærtegne hans ryg, og holdte det intense smil på læben, der udstrålede også en glød i hendes øjne mest fordi hun elskede det de bare gjorde, elskede at mærke det han gjorde. Og hun kunne ikke lade vær med at blive glad over det han sagde, så hun lagde en hånd ovenpå hans kind”Det er kun for dig.. Min ild, og gnist vil stråle for”sagde hun og lænte hovedet en smule på skrå.
 

Og da hun mærkede hans fingre stønnede hun mere og mere, og det var blevet ret svært for hende ikke bare at overfalde ham, og overgive sig. Det var så dejligt, og at høre ham stønne gjorde hende endnu mere tændt end hun allerede var, og hun kunne virkelig godt lide at høre det, bare høre hans stemme. Hun fugtede hendes læber, og stønnede lidt mere, hvorefter hun beholdte hendes hånd ovenpå hans kind.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 14 Nov 2016 - 20:41

Da hun så meget kyndigt og lidenskabeligt begyndte at lege sådan med hans lem, lagde han kort hovedet tilbage og sukkede af nydelse. Bagefter kiggede han ned på hende og nød både følelsen og synet af hvad hun gjorde ved ham.
"Mere nydelse.... Det skal jeg love for..... Bliv endelig ved..... Mmmmm....."
Efter hun havde gjort det lidt og hvilede sin hånd på hans kind, smilede han mere drilsk og stillede sig mellem hendes ben og lod sig langsomt falde ned hvor hun støttede med armene på hver side af hende og med et lem der trykkede mod hendes underliv. Hele tiden var det lige ved at glide op i hende men han holdt sig meget bevidst tilbage.
Stadig var han i stand til at læne sig ned og kysse hende op af halsen til øret der kort blev kærtegnet og efterfulgt af et bid.

Stille hviskede han i hendes øre: "Mærk den ild der kun brænder for dig.... Mærk den så rene lyst og følelse kun for dig...."
Det var klart at alt hun skulle gøre var at trykke lidt til og han ville fylde hende ud
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 14 Nov 2016 - 21:21

Og hun blev ved igen bare at lade hendes tunge glide hen over hans lem, og ind imellem tog hun hans lem ind i munden, legede lidt med den mens hun bare nød at give ham endnu mere nydelse, end han fik. Da hun så mærkede han faldt lidt ned godt nok støttede sig, rødmede hun lidt, men hun fortsatte stadigvæk lidt med det hun havde gang i, mest fordi hun kunne godt lide det, og den følelse det gav var dejligt. Efter lidt tid stoppede hun så, og sendte ham et frækt blink, og slikkede sig så forførende om munden. ”Du kan få ligeså meget nydelse som du vil ha’… Du kan få alt varme du vil ha’…. Ja du kan få alt den intenshed som du vil ha”sagde hun og sendte ham et stort smil.
 
At han flere gange var ved at glide op i hende, gjorde hun endnu mere bare havde lyst til at mærke ham, men hun vidste også godt han pirrede hende, drillede hende ligesom hun gjorde ved ham. Det var bare noget specielt når det var de to, og det var bare så hedt, og intens. ”Caleb”nævnte hun med en blid stemme, hun elskede lyden af hans navn i hendes øre, og så slikkede hun hans hals blidt, og hun gjorde det for at drille ham igen, og en smule pirren. Hun var flere gange ude på at få ham til at overgive sig, men man kunne aldrig vide jo.
 

”Åååh…..Åh….”stønnede hun så, da hun mærkede hans kys, og mærkede et bid det føltes dejligt, og gav en dejlig følelse indeni hende, og ja det fik hende til at blive endnu vild efter at mærke ham mere og mere. Hun var sikker på hun snart ville overgive sig, selvom hun prøvede at lade vær. Cara betragtede ham med en glød i øjnene, og hun kunne godt lide hans ord som altid, igen gjorde de hende varm”Jeg vil altid mærke din nydelse… Dine kys… Din varme… Din flamme… Din gnist...”stoppede hun kort, og kiggede ham dybt ind i øjnene hun slikkede ham så over hans læber, lod enlig bare hendes tunge køre hen over hans bløde læber”Din udstrålig…. Din lyst… Bare dig”fortsatte hun og lukkede øjnene og så lagde hun hendes hoved ned på gulvet, og bare nød det han gjorde og nød at pirre ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 14 Nov 2016 - 21:55

Han sukkede lavt da hun forførende kærtegnede hans læber med hendes tunge hvor han selv lænede sig ned og kyssede hende intenst. Ganske hurtigt bed han hende i læben som et lystent tegn på hengivenhed overfor hende.
"Hvis det er det du ønsker..... Så er det også det du skal få.... Min lidenskab skal være din og ingen andres.... Ingen andre vil se mig som du gør..... Ingen andre vil få lov..... "

Ganske langsomt lagde han armen om hendes nakke og kyssede hende intenst imens den anden hånd løftede hendes ene ben op omkring ham. Så stoppede han kysset så han kunne se hende i øjnene imens han ikke længere holdte sig oppe så hans lem blev trykket op i hende langsomt og blidt så hun mærkede at blive fyldt ud imens han så hende intenst i øjnene.
"Hvorfor holde tilbage?.... Mmmm..... Hvorfor ikke nyde hinanden til fulde?....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 15 Nov 2016 - 16:31

En dejlig varm følelse strøg direkte igennem hende da han både kyssede hende, og bed hende i læben, hun kunne ikke lade vær med at blive mere tændt af det. Hendes blik var rettet på ham, hun holdte kun blikket på ham eftersom hun slet ikke gad kigge væk fra ham. Og hans ord fik hende igen til at rødme og blive glad indeni, hun nød bare at være så intense med ham, så lidenskabeligt med ham. Der var bare noget helt særligt over det, som hun ikke ville have med nogen anden.
 
Da hun mærkede hans læber mod hendes, og de kyssede lukkede hun øjnene og lagde hendes arme omkring hans nakke på en blid måde, hvorefter hun så mærkede hans lem gled langsomt op i hende, det var tydeligt at mærke hun blev fyldt ud, og det føltes så dejligt. Hun lukkede øjnene lidt efter at have holdt blikket på ham, så stønnede hun lidt højere end før, kun fordi det at mærke ham op i sig føltes dejligt, og at han gjorde det langsomt føltes bare endnu mere fristende, og fantastisk. ”ÅÅÅh!!!”stønnede hun mens hun var tæt på at kradse ham på hans nakke, men hun gjorde det ikke.
 
 
Hun nød det og kunne slet ikke lade vær med at nyde det, og hun åbnede øjnene og kiggede på ham, mødte hans øjne, mens hun nussede hans nakke, og bed sig i underlæben, hun kunne heller ikke skjule de røde kinder som langsomt igen var kommet frem på hendes ansigt. ”Caleb”stønnede hun blidt, hvorefter hun fik et blidt smil over læberne, og kærtegnede hans nakke, hvorefter hun kærtegnede hans ryg med fingrene, hun kunne sagtens sætte hendes negle ned i hans ryg, for at gøre det vildere, men ligenu ville hun ikke skynde sig, slet ikke hun ville nyde alt af ham. Hun ville også gøre så han kom til at nyde alt af hende.
 

Hun kunne ikke holde nydelsen af at han lige var gledet op i hende tilbage, det var jo dejligt, så hun valgte at bide ham blidt i underlæben, mens hende øjne mødte hans."Vi skal nyde hinanden så meget vi kan helt til fulde"sagde hun nærmest hviskende da hun igen var tæt på at stønne.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 15 Nov 2016 - 16:57

Det var meget tydeligt på ham, at når hun på nogen som helst måde gav udtryk for hendes nydelse, om det var bevægelser eller lyd, så gjorde det virkelig noget ved ham. Så sukkede han af klar nydelse ikke kun af han var oppe i hende men også fordi hun bed ham så kærligt i læben.
Meget langsomt begyndte han at rulle blidt med hofterne så han stødte blidt og lidenskabeligt op i hende imens han såfastholdt hendes blik.
"Vi skal nyde til det punkt hvor vores verden er ren ekstase... Vi skal ud hvor verden for en stund kun er et fjernt minde.... Forsvinde i hinandens lidenskab...."

Så nappede han hendes læbe og kyssede videre langs hendes kæbe, forbi øret og rigtig kærtegnede hendes hals. Samtidig stødte han lidt hårdere hver gang han trak sig ud og satte også farten lidt op til en flydende bevægelser så nydelsen ville skylle som bølger ind over dem.
Han stønnede lavt af nydelsen men havde samtidig et drilsk blik som en udfordring til at give mere slip
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 15 Nov 2016 - 17:50

Da han stødte op i hende, mærkede hun en stor nydelse, hun kunne generelt ikke mærke andet end nydelse det var jo ham, hvordan kunne hun ikke undgå at mærke nydelse. Hun hørte ham stønne og det fik hende selv til at stønne, og da han nappede hendes læbe, kiggede hun intens ind i hans øjne.  Det var så dejligt, og hun kunne slet ikke få nok af det, hun lagde så hendes ben rundt om hans talje, hvorefter hun kørte neglene ned ad hans ryg på en forførende, og lidenskabeligt måde. ”Helt enig… Hele verden er om os ligenu og det her øjeblik”sagde hun og sendte ham et bredt smil, og et sødt blik.
 

”Vores lidenskab kan ingen erstatte… Vores intensitet kan ingen fjerne… Vores gnist kan ikke ændre”sagde hun og kiggede ham ind i øjnene, hvorefter hun stønnede da han stødte op i hende, og hun stønnede bare af nydelsen han gav hende.  Hun nød at kunne kigge på ham mens han stødte ind i hende, og bare nød at han var oppe i hende. Gid øjeblikket aldrig måtte ende, fordi det skulle nydes fuldt ud.
 

Jo hurtigere han gjorde det jo mere fik det hende til at stønne, og hun fik fat i silken ved sofaen, og knugede hårdt fast om det, så dejligt føltes det. Så fantastisk gjorde han det”ÅÅh…. Jeg…”stønnede hun kort, hvorefter hun lagde hovedet på skrå, og kørte neglene lidt hårdere ned ad ryggen på ham bare for at give ham lidt fristelse og nydelse. ”Tænk at noget så perfekt kan føltes så rigtigt”sagde hun og sendte ham et varmt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 15 Nov 2016 - 18:13

Som hun stønnede mere og højere, voksede hans smil og stødene fortsatte med samme intensitet. Den gnist der lyste ud af hendes blik, brændte så vidunderligt lækkert og nydelsen ville ingen ende tage. Det skulle den ikke for de skulle begge to helt ud hvor de faldt sammen udmattede, tilfredse og sitrende af lidenskab.
"Hvad siger du?..... Åh hv..."
Hendes negle ned af hans ryg, føltes fantastisk så han sagde ikke mere så de kunne nyde det.

"Intet føles mere perfekt end dig og mig.... Sammen.... Som ingen andre kan...."
Så satte han fra på knæene så hun næsten blev kastet op i luften. Men i stedet lå han nu på ryggen og hun sad ovenpå stadig med hans lem oppe i sig. Med mindre hun selv gjorde noget, ville hendes egen vægt trykke ham længere op sp hun følte det helt. Som de var der, tog han ved hendes bryster og kærtegnede dem godt og grundigt.

"Det her.... Det må ikke slutte.... Vi må ikke slutte...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 15 Nov 2016 - 19:11

Lyden af hans stønnen fik hende til at til at kærtegne hans ryg blidt, men pludselig sad hun nu ovenpå ham, og det klagede hun ikke over, så hun så nydende ud i blikket, og begyndte at rykke frem og tilbage mens han var op i hende, dog ikke vildt og hårdt men blidt, og hun vidste godt hvordan hun skulle bevæge kroppen, selv hofterne så hun gjorde alt for han ville få så meget nydelse som muligt ved det. "Vi skal være drænet for energi… Helt umattet… Og fyldt med lidenskab når vi er færdige” sagde hun, og stønnede så igen mens hendes fingre gled ned ad hans bryst først blidt, og lidt hårdere mens hun lod blikket glide op i loftet, blot fordi det føltes så dejligt.
 
”Ingen andre ville kunne stoppe os…. Ingen ville kunne tage vores gnist væk”sagde hun med blid stemme, og lod så blikket falde ned på ham, mens hun begyndte at ride ham lidt hurtigere, og indimellem rykkede hun sig lidt med hofterne blot for at give ham fristelse, og nydelse. Hun nød det rigtig meget, og elskede at hun bare kunne kigge på ham som han lå der, og så ud til at han ikke havde oplevet noget før som det her.
 
Et varmt blik mødte hans smukke øjne, de øjne han bare havde, så smukke man helt kunne forsvinde sig ind i dem, man kunne jo nærmest glemme tid og sted. Ja helt glemme hvad man lavede så smukke og betagende var de. Så slikkede hun sig om munden, og lidt efter lidt lænte hun sin overkrop ind over ham, så hendes bryster var i højde for bryst og der var ikke så stor afstand, så han kunne sagtens gøre lige hvad han ville hvis det var det. Hun slikkede ham så op ad halsen, og bed ham blidt hvorefter hun slikkede sig rundt om munden. ”Et bid her og der skader vel ikke vel”sagde hun og blinkede lusket til ham, hvorefter hun fortsatte med at bevæge sig over hans lem. ”Vi må og skal ikke slutte… Vi er langt fra færdige jo”sagde hun og stønnede så igen, denne gang højere og højere igen.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 4 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 15 Nov 2016 - 20:20

Hendes bevægelser med hoften, skabte mere og mere nydelse for ham hvilket var tydeligt på hvad han selv gjorde. Så vidt muligt bevægede han sine hofter til at følge hendes bevægelser så hun ligeledes fik nydelse der steg og steg. "Åh vi er allerede fyldt med lidenskab..... Med brændende intensitet..... Som kun sande elskende kan.... Men ja.... Vi er drænede for energi bagefter..... Indtil næste gang..... For lidenskaben stopper aldrig...."

Hans smil voksede som hun lænede sig ned over ham og slikkede ham op af halsen og han sukkede mere nydende af hendes bid. "Det kan du have helt ret i.... Og du har ret..... Vi er langt fra færdige....."
Så rettede han sig op i en flydende bevægelse så hun stadig sad med hans lem oppe i sig hvorefter han holdt hende tæt og slikkede op af hendes bryster. Indimellem bed han til der næsten gik hul men kun for at vise hende at han ville gøre alt for hendes nydelse.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum