Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 15 Nov 2016 - 21:01

Med et nik med hovedet, og nogle flere støn var hun meget enig i det han sagde, det var jo rigtigt, og det ville bestemt ikke være sidste gang at de ville gøre det her de gjorde, og sjovt at det hele startede med et maleri, og så endte med de to i en hed omgang, og en helt masse nydelse og sensualitet, for ikke at glemme alt den intenshed der var.”Vi brænder som en ild aldrig har brændt før… Vi stråler som tusind af stjerner tilsammen”sagde hun og betragtede ham med øjnene, før hun stønnede lidt igen, hun elskede det, elskede at mærke ham, elskede det han gjorde.
 
Da hun hørte han sagde elskende rødmede hun men kun fordi det varmede hende at høre han mente det, og hun gav ham et blidt kys på læberne, hvorefter hun så mærkede hans kys mod sig, og hun lagde hovedet lidt på skrå, for at nyde det, og lukkede kort øjnene bare for at kunne nyde det en hel del mere, end hun allerede gjorde”Alt du gør… Alt du siger… Alt du rør på mig det er som en blomst der springer ud, det føltes så skønt”sagde hun og sendte ham et smil.
 
Hun elskede at han holdte hende tæt ind til sig, og kiggede på ham da han lidt da han slikkede hende op ad hendes bryster, hvilken følelse det gav, og nydelse det var vidunderligt, hun stønnede også mere og mere af det. Og begyndte at nusse hans nakke, og bed sig i underlæben. Da hun så mærkede  hans bid, kunne hun ikke lade vær med at blive endnu mere tændt end hun var”Det føltes dejligt… Helt fantastisk… Jeg tilhøre kun dig… Min krop tilhøre kun dig… Ser ingen grund til andre skulle mærke mig, og mine nydelser”sagde hun og slikkede sig om munden, mens hendes øjne mødte hans. Dog kunne hun heller ikke lade vær med at bevæge hendes hofter lidt mere, denne gang i cirkel bevægelser mens hans lem var oppe i hende, han var langt op i hende det kunne hun mærke.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 15 Nov 2016 - 21:37

Han lyttede til hendes fortryllende ord og sukkede imens af rendyrket nydelse. Så kørte han neglene blidt ned af hendes ryg imens han sagde: "Og jeg er kun din.... Mit begær, lyst, intensitet.... Alt hvad jeg er, er dit.... Og kun dit...."
Da hun så begyndte at rulle med hofterne i cirkler, sukkede han noget dybere da nydelsen steg så han lagde hovedet lidt tilbage. Så rettede han hovedet op og kiggede hende ind i øjnene.

"Du er...... Fortryllende intens...."
Så begyndte han at trække hende ind lidt hårdere hver gang så nydelsen voksede endnu mere og hendes støn blev højere. Det var som berusende sød musik, men han var også klar til at overraskende med endnu spændende ting
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 15 Nov 2016 - 22:00

Følelsen af hans negle han kørte ned ad ryggen på hende føltes dejligt, og det var som om det gav gåsehud på en god måde, og at det bare fik hende til at bevæge sig lidt vildere, kun fordi hun havde lyst, og fordi hun ville se hans reaktion på det. Og så elskede hun også at høre ham stønne, og elskede at have hans lem op i hende, det føltes så dejligt, alt den nydelse det gav.
 
Hun mødte hans blik, og smilte blidt”Det gør mig glad at høre… Jeg  elsker de øjeblikke her, og jeg…”hun holdte så en pause da han trak hende hårdere ind til sig, det fik hende til at stønne lidt mere, og mens hun nød det han gjorde, rykkede hun sit hoved tæt på hans, og bed ham blidt i underlæben igen. Og hun stønnede højere og højere mens hendes hoved var lagt lidt bagover, kun for at nyde det mere, og fordi det bare gav en stor nydelse for hende.
 
”Jeg skal jo passe til dig ikk”blinkede hun sødt, da han nævnte det med at hun var så fortryllende intens, for det syntes hun bestemt også han var, så smuk, så perfekt, så romantisk, så fræk, ja hun kunne slet ikke finde noget dårligt omkring ham. I hendes øjne var han bare perfekt. Hun kørte så neglene kærligt rundt om hans nakke, hvorefter hun indimellem placerede hendes fingre på hans ryg, og der ridsede hun ham kærligt ned ad ryggen med fingrene bare for at give ham mere nydelse, og intensitet.
 

Hendes øjne mødte hans men hun gjorde det, og hun nød at hans lem var oppe i hende, det var som om en stråle af lykke, og lidenskabelighed bare kom ind over dem, ja næsten ligesom en bølge. Hun mærkede det hvertifald, næsten hver bevægelse han gjorde fik hende til at stønne og hun følte sig fyldt med varme, og sensualitet, kun pågrund af ham. Hun var også klar på overraskelser, og var spændt på at hvad han mon kunne finde på.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 15 Nov 2016 - 22:22

Han stønnede højere i takt med hvad hun gjorde og selv stønnede så han blev også lidt vildere. Hun skulle ikke have lov til at komme kun en gang, der var så emget nydelse at give. Nydelse til mere end bare denne gang, nydelse til deres tid sammen, hvilket han så som resten af deres dage.
"Passe til mig?..... Du.... Er mere end det..... Jeg er din... Og kun din..... Ingen.... Andens...... Du er.... Som en nyfødt... Stjerne.... Den klareste...."

Lidt pludselig stødte han meget hurtigere så han rigtigt kunne høre hendes nydelse og stønnen hvorefter han så holdt hende tæt ind til sig og kyssede hende intenst imens han fortsatte nogle rolige bevægelser med hoften så hans lem rigtig kunne mærkes. Der herskede heller ingen tvivl om at han virkelig nød det til fulde.

Så drejede han rundt sammen med hende satte hende hårdt i sofaen efterfulgt af nogle kys på hendes bryster. Lige pludselig sad han lokkende ovre i lænestolen og sagde: "Jeg er din.... Kom og tag hvad der er dit..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 16 Nov 2016 - 16:42

Det var flere end blot en gang hun kom, hvilket ikke undrede hende eftersom han vidste hvad han gjorde, og han gav hende så meget nydelse, at hun kom flere gange. Og hun var slet ikke færdig endnu, hun ville ikke stoppe endnu, hellere blive ved. Og hun mærkede kinderne blev røde igen ved hans ord, hun smilt blidt af dem, og stønnede lidt mere, og så holdte hun øjenkontakt med ham”Så er det godt vores gnist stråler så klart mellem os to… Og vores lidenskab er så stor mellem os… Bare vores lyst og fristelser er fantastiske”sagde hun og kyssede ham på kinden, hvorefter hun bare nød at han trak hende tæt til sig, og hun elskede når hendes hud mødte hans.
 
Da han stødte hurtigere, stønnede hun højere og højere med øjnene lukket, bare at mærke det, og mærke hun var tæt på ham var helt fantastisk, og at kigge på ham, og se hans blik var på hende, gjorde hende varm indeni.  Da han kyssede hende intens, gengældte hun det, og kørte neglene blidt ned ad hans ryg, først blidt og derefter lidt hårdere bare så han kunne mærke hun havde grebet om ham. Og så gjorde hun det ogs for at få ham til at mærke det, og give ham den nydelse. Hun elskede at mærke ham, og elskede hver gang han bare stødte op i hende, hun kunne slet ikke få nok af det, slet ikke få nok af ham faktisk.
 
”Jeg elsker det… Elsker at mærke dig… Elsker at høre din stemme… Elsker at kigge på dig… Elsker at have dig for mig selv”sagde hun og sendte ham et drilsk blink, og et sødt smil. Da han kyssede hendes bryster,og satte hende i stolen kunne hun ikke lade vær med at få et legende blik i øjnene.”Hvad nu hvis jeg vil drille dig lidt ved at lege med mig selv på din sofa her”sagde hun med blikket på ham, selvom hun også havde tænkt at gå hen mod ham, for at drille ham. Og først begyndte hun at lege lidt med sig selv i sofaen, mens hun stønnede hans navn på en blid og forførende måde, med øjnene lukket, og hovedet vendt op mod loftet.


Så åbnede hun dem, og valgte at gå hen mod ham, da hun så nåede hen til ham, stod hun med ryggen til”Nu skal du bare se”sagde hun legende, og bed sig i underlæben lidt.  Hendes krop bevægede hun sig frækt, og hun satte sig ovenpå ham bagfra, hvorefter hun lod hendes underliv strejfe hans lem, og hun bevægede hofterne over hans lem, næsten som hun dansede. Så stoppede hun kort og gled sig ned ad hans benene så hun sad på huk foran ham”Klar på en lille tur med det her”sagde hun så og sendte ham et smil, hvorefter hun begyndte at slikke hans lem, både op og ned, og hun tog også hans lem ind i hendes mund, hvor hun suttede den blidt, og hurtigere og hurtigere. Efter det lod hun hendes tunge lege med hans lem mens den var inde i hendes mund.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 16 Nov 2016 - 17:47

Han grinede let af hendes ord imens han bed sig lidt i læben og strejfede sig selv lidt inden han sagde: "Så må du hellere drille mig...... Jeg nyder synet af det.... Meget..... Men det finder du nok ud af...."
Som hun sad og legede med sig selv, kunne han ikke få øjnene fra hende og han virkede til at sitre over det hele sådan som hun så frækt stønnede hans navn. Noget der åbenbart virkede rigtig meget.

"Åh det vil jeg hellere end gerne...."
Da hun så næsten satte sig på ham men kun strøg hans lem med hendes underliv, var det utrolig svært for ham ikke bare at tage ved hendes bryster og trykke sit lem op i hende. Men han nød det til fulde og lod hende gøre det.

Da hun så gled ned og satte sig foran ham, smilede han lystent og kiggede ned på hende: "Åh ja det er jeg..... Cara...."
Han sukkede nydende og lagde hovedet tilbage hvor han tydeligt havde lidt svært ved at ligge stille. Så kiggede han ned på hende med et dragende blik og sagde stille:
"Det.... Er.... Fantastisk..... Sådan.... Som du.... Bliv endelig ved.... Hvad skal jeg... Dog gøre ved dig?...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 16 Nov 2016 - 21:47

Lyden af hendes navn der kom ud ad hans læber, gav først et overraskende blik på hendes ansigt, da det var sjældent man hørte ham sige hendes navn, men det gav hende også en dejlig varm følelse indeni. Bare måden han sagde hendes navn på føltes dejligt, og hun begyndte at slikke videre på hans lem, hun vidste godt hvordan hun skulle bruge hendes tunge.
 
Indimellem pirrede hun ham lidt ved at stoppe og bare kigge på ham med et drilsk smil, men hun nød også at se på ham. ”Det er aldrig til at vide jo, hvad du finder på…. Men du har jo mange møbler der måske kunne være en mulighed for at tilføje lidt mere spænding til vores lidenskabelige leg her”sagde hun og satte sig ovenpå ham, så hendes underliv pressede ned over hans lem.
 

Hun stønnede af følelsen af hans lem var oppe i hende igen, og hun bevægede hofterne blidt, først frem og tilbage næsten som en glidende bevægelse. Derefter lagde hun armene rundt om hans nakke, hvorefter hun lagde hendes læber mod hans. Et bidt, og intens kys, med lidt tunge, og hun gjorde det mens hun red ham så frækt hun kunne. Ifølge hende kunne hun godt gøre to ting på en gang, både ride ham og kysse ham, øjnene var lukket, og hun nød bare det.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 16 Nov 2016 - 22:01

Han bed sig lidt i læben af nydelse som hun fortsatte med at bruge sin tunge så voldsomt dejligt, men kiggede hende hurtigt i øjnene som hun kiggede så drilsk op på ham.
Så grinede han lidt og kiggede på hende som om han havde en idé allerede. "Ja hvem ved.... Der kan være så meget man kan gøre.... Så er det heldigt at vi har alt den tid vi overhovedet vil have...."

Han sukkede selv noget højere som hun satte sig ned over hans lem hvorefter han lagde hænderne lavt på hendes ryg. Så gav han sig hen i deres utroligt hede kys hvor der var tunge med der legede lige så lidenskabeligt som resten af dem.
Ganske lidt bevægede han sine hofter til at følge hendes bevægelser selvom hun så frækt og lidenskabeligt bevægede sig. Så deres nydelse ville ingen inde tage.

Efter hun havde redet ham et stykke tid og deres læber nærmest ikke havde sluppet hinanden, løftede han hende op så hun stadig havde et ben på hver side af ham. Så satte han hende på sofabordet og trykkede blidt så hun kom ned og ligge, hvorefter han tog sit slips fra den ene stol.
"Åh så mange ideer...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 16 Nov 2016 - 22:33

Da hun så pludselig kom ned at ligge på bordet, bed hun sig i underlæben, og holdte hendes blik på ham, gad vide hvad han havde af planer mon, men eftersom han tog fat i hans slips, måtte det måske være noget med binde hende, eller sådan noget. Selv syntes hun det var meget frækt sådan noget, det var som om at så følte man så nytteløs, og kunne nyde at se hvordan en person ville bestemme agtigt. Det var uden tvivl frækt, og mens hun lå på bordet, kærtegnede hun bordets kant med fingrene”Jeg er din Caleb… Gør hvad du vil med mig… Du har en smuk model her, som du før har været i gang med at male jo”sagde hun og sendte ham et lumsk smil, og et varmt blik.
 
Hun vidste at de to sagtens kunne lave en masse stillinger sjov og være så intime, og lidenskabelige som muligt, for ja der var ingen der kunne stoppe det her, og der var ingen der ville få lov til at stoppe det her. Hendes øjne fastlåste sig på hans, og hun fugtede læberne, hvorefter hun lå der så fint, og frækt, indtil hun fik at se hvad han havde tænkt sig.”Jeg nyder at være et med dig… At føle en masse nydelse strømme ind over os”sagde hun og kunne ikke lade vær med at løfte den ene hånd for at kærtegne hendes underliv, lidt.
 

”Det er dejligt vi har så meget tid som vi har… Fordi det her der er ligenu skal aldrig ende”sagde hun og så helt drømmende ud i øjnene, hun ønskede det ikke skulle stoppe, en selvfølgelig vidste hun godt at når de begge to var helt færdige med det, så sluttede det, men stadigvæk kunne hun ikke lade vær med at få drømmende tanker om de to bare havde hed sex her og der. 
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 16 Nov 2016 - 22:55

Han bed sig lokkende i læben som hun alligevel ikke kunne lade være med at kærtegne hendes underliv. Det var tydeligt hvor meget det pirrede ham og det gjorde det kun endnu bedre hun selv kunne lide at gøre det. Så gik han meget langsomt hen for enden af bordet så han var ved hendes hoved og kunne se ned af hende med et nærmest sultent blik. Derefter gik han på knæ og kærtegnede selv hendes underliv imens han så hende i øjnene.
"Cara..... Du er så meget mere end en model..... Du er hende der tænder en gnist hos mig.... Du er hende der holder mit hjerte og får det til at føles som om det slår...."

Så gik han om til den ene ende af sofabordet hvor han så tog hendes arme blidt hvorefter de blev bundet til hver sit bordben. Derefter rejste han sig og gik igen til siden af bordet hvor hans fingre legede blidt mod hendes underliv imens han så hende meget intenst i øjnene og spurgte: "Du havde vel ikke regnet med at det her var sidste aften vi mødtes vel Cara?...... "
Langsomt kravlede han ned så han sad for den anden bordende og kunne kigge op på hende som hun lå med bundne arme. Så lænede han sig ind og begyndte at kysse mod hendes underliv meget blidt så det ville sitre efter mere
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Ons 16 Nov 2016 - 23:28

Hvor elskede hun bare at kigge ind i hans øjne, altid så smukke og helt betagende, at man slet ikke kunne fjerne sit blik fra dem. De havde så smuk en glød, og udstråling at hun sagtens kunne kigge flere gange på dem.  Hun mærkede så han kærtegnede hendes underliv, og stønnede af det, lidt efter hendes støn hørte hun så hans ord igen så søde, så varme, så kærlige. Det var tydeligt at høre han mente dem, og det fik hende til at smile blidt til ham som hun lå der på bordet, og hun kunne ikke lade vær med at mærke hendes hjerte bankede hurtigere kun fordi de ord bare ramte direkte ind i hendes hjerte.
 
”Caleb… ”sagde hun stille, og smilte så igen, hvorefter hun nød hendes syn af ham”Mit hjerte har du… Jeg lover at passe på dit hvis du lover at passe på mit”sagde hun med en blid stemme, og stønnede så lidt igen, mens hun lagde hovedet lidt på skrå. Han havde helt klart også tændt gnisten hos hende”Verdenen blev lysere da du trådte ind… Den var grå før men nu har den farver”sagde hun og holdte sit blik på ham igen, hun kunne ikke lade vær med det, hun var så glad, og hun blev så varm om hjertet af ham.
 
Da han bandt hende, bed hun sig nydende i underlæben, det fik en dejlig og fristende følelse frem i hende, og så var det da også frækt. Det føltes bare dejligt det han gjorde, og hans bevægelser med hans fingre, hun kunne ikke bevæge hendes arme, og det hvilket gav det lidt mere nydelse for hende at han gjorde som han gjorde.”Nu ved du hvor jeg er… Du har mig lige her… Bundet fast som en skønhed der aldrig skal forlade det her sted”sagde hun og stønnede så lidt igen, stønnene blev højere og højere”Det her møde er ikke det sidste absolut ikke”svarede hun ham, og sendte ham et blink med det ene øje.
 

Det begyndte at sitre meget da han kyssede hendes underliv, og hun prøvede at vride sig lidt af det kun fordi det føltes så dejligt, men det var lidt svært når hun var bundet. Men det var nu også frækt, og intens, hun kunne godt lide det, og nød at være bundet så han kunne få lov at gøre hvad han nu lystede til ved hende. 
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Ons 16 Nov 2016 - 23:47

"Jeg lover at passe på dit hjerte.... For intet er mig mere dyrebart...."
Han stoppede med de blide kys og stillede sig på knæ så hans lem hvilede mod hendes underliv hvor han kun lige nøjagtigt lod spidsen glide op i hende imens han rykkede meget lidt på sig så han rigtig kunne pirre hende. Imens lænede han sig en smule ned og nussede hendes mave med et par fingre og så på hende ligge der så smuk og fræk. Så intens med blot et blik at han nærmest følte sig levende igen.
"En bunden skønhed.... Som jeg kan nyde som jeg vil.... Så hun bare kan ligge og nyde hvad jeg gør?.... Dine ben er stadig fri men det kan jo ændres...... Hvis ikke du er sød?...." Det blev sagt meget meget drilsk men også på en måde så der ikke var et sekund i tvivl om han ville få hendes nydelse til at stige.

Så satte han sig lidt tilbage og nussede hende med neglene op af hendes inderlår hvorefter han begyndte at kysse op af dem til han endnu en gang nåede hendes underliv. Denne gang var det ikke blide kys. Først ganske langsomt begyndte tungen at danse blidt hvorefter han stille og roligt satte farten lidt op så nydelsen byggede sig op. En enkelt ggang imellem pressede han tungespidsen lidt op i hende, hele tiden sørgede han for at hun kunne se hvad han gjorde ved hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 17 Nov 2016 - 20:06

Lyden af hans ord gjorde hende meget glad, og det var altid nem at få hende til at blive glad, fordi ligemeget hvad han sagde næsten, så blev hun glad. Han sagde også kun søde ord, så varme ord, der bare gik ind i hjertet på hende.”Og intet er mere dyrebart end dit hjerte, som jeg passer på med mit liv”sagde hun og holdte en hånd på brystet, der hvor hjertet sad. Et smil bredte sig over de bløde læber, og hendes øjne strålede af glæde, og varme. Hun kiggede på ham, og så nikkede hun til det han sagde, ja hun var en bundet skønhed, og for ham var hun mere end glad for at være det, og så længe hun var i det i hans øjne, så var hun glad og tilfreds. Så kunne hun ikke lade vær med at blive tændt af ideer om hvad han mon kunne finde på, og hvad de mon begge to kunne finde på at gøre ved hinanden.
 
Så sendte hun ham et lumsk smil, og så ud til at tænke lidt bare for sjov over det, ja hendes ben var frie ligenu, men det kunne ændre sig, og hun kiggede på ham, med hovedet lænt lidt på skrå”Så er spørgsmålet om jeg kan være sød..Eller om jeg vil være slem bare for at se hvad du kunne finde på at gøre mere”sagde hun og slikkede sig rundt om munden på en fræk og tiltrækkende måde.
 

Da hun så mærkede hans tunge legede blidt, og lidt hurtigere og det, begyndte hun at stønne højt, mens hovedet var lænt lidt bagover så hendes blik automatisk var vendt mod loftet, hun lukkede øjnene af nydelse, og knugede hænderne sammen af nydelse. Dog kunne hun ikke bevæge dem, men det gjorde ikke noget det gav hende bare endnu mere nydelse. ”Åhhh… Det føltes så godt…. Du ved virkelig hvordan du skal bevæge den tunge der”stønnede hun lidt efter lidt, og lod hovedet langsomt vende tilbage, så hun kiggede på ham igen. Hendes intense blik prøvede at møde hans, mens hun bare lå der og nød synet af ham give hende så meget nydelse.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 17 Nov 2016 - 20:35

Han stoppede ganske kort op for at se hende lidt bedre i øjnene og sagde både lystent og kærligt: "Jeg er da glad for du kan lide det..... Ja du er allerede meget sød... Så hvis du vil være slem så kan du jo tænke lidt over hvordan du gerne vil være det.... Men pas på... Det kan jo være jeg bliver nødt til at straffe dig så?"
Så lagde han sig ned mellem hendes ben igen men denne gang rørte han ikke med andet end tungen. Den bevægede sig så til gengæld også meget hurtigt og med tilpas tryk til at nydelse var umulig at undgå.

Sådan blev han ellers ved og stak tungen blidt op i hende en gang imellem til det var lige på nippet at hun ville komme igen. Så stoppede han meget pludseligt og satte sig helt ind til bordet hvor han meget blidt begyndte at trykke en enkelt finger op i hende. Så trak han den ud og ind igen i et meget langsomt tempo så man nærmest kun kunne hungre efter mere. Det lyste dog også ud af hans øjne at han ville have mere. Meget

"Hverken tunge, fingre eller noget af mig får nogensinde nok...." Der var noget utrolig frækt af at kigge op som hun var bundet der
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 17 Nov 2016 - 21:08

”Om du så var slem… vild…romantisk…kærlig…fræk så kan jeg lide dig for den du er”sagde hun og bed sig blidt i underlæben af nydelsen han gav hende, utroligt at hun allerede var kommet 4 gange, og hun kunne blive ved, fordi hun var slet ikke færdig med ham endnu, og efter at tyde på ham så var han heller ikke færdig med hende endnu.  Hun tænkte så lidt, mens hun fik et lusket smil på læben og slikkede sig forførende om munden”Hvordan vil du straffe mig, hvis jeg var slem..”spurgte hun så, undren og afsluttede med et højt støn efterfulgt af flere støn, det lød frækt, og med hendes dejlige stemme kunne det jo næsten få en til at blive vildere.
 
Så mærkede hun hans tunge mod hendes underliv igen, og det fik hende til at stønne endnu mere, og endnu højere, hun var flere gange ved at kradse sig selv på hænderne så godt føltes det, men hvis der så kom blod gjorde det ikke noget. Det var vel også tegn på at det var godt, og meget nydelse. Hun havde hovdet lænt til den ene side, og knugede hænderne hårdt sammen, i det her øjeblik havde hun for længst næsten ridset bordet med hendes fingre, så godt var det. ”Åhh… Så….”stoppede hun midt i hendes stønnen for at kigge på ham, møde hans blik, hvorefter hun mærkede hans tunge lidt igen, og hans finger op i hende.
 

Det var svært for hende ikke bare at overfalde ham, og trække ham tæt til sig bare for at mærke hans overkrop mod hendes, mens han enten var op i hende, eller legede lidt med hende. Uanset hvad han gjorde, så ville hun bare mærke ham, og mærke hans berøringe, fordi hvergang var det som om hun blev mere og mere vild, og mere og mere tændt af det”Åh…Så godt”stønnede hun lidt højere, og lukkede øjnene af nydelse, hvorefter hun bed hul på hendes underlæbe, af den store nydelse han gav hende. Hvis hun ikke allerede var kommet for 5 gang, så var hun da tæt på. Lige i øjeblikket havde han magten over hvad der skulle ske med hende, hun kunne kun nyde det, og se hvad han fandt på.  Hun åbnede så øjnene igen, og lå mundvigene være halvt åbne, mens der løb lidt blod ned ad læberne. Et blidt smil bredte sig så over læberne”Jeg vil aldrig kunne få nok af dig, jeg vil aldrig kunne sige nej til at mærke den lidenskab, og sensualitet”sagde hun og sendte ham et blidt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tors 17 Nov 2016 - 22:23

Han grinede ganske lavt inden han trak sin finger ud og tog så et godt greb om hendes år så hans tunge rigtig kunne lege. Inden han dog gik i gang, kørte han tungen ned af hendes inderlår og hviskede: "Sådan som du så vidunderligt udtrykker din nydelse.... Så kan jeg ikke andet end at blive lidt slem..... Få lidt blod på tanden om hvad jeg skal gøre ved dig..... Åh så mange ideer....."
Lidt som om han skulle til at bide hende, huggede han nærmest ned og begyndte virkelig at lade tungen danse på en måde så den aldrig slap hendes underliv. Det var som om han virkelig ville have alting med af hendes nydelse for han var selv voldsomt tændt og mere betaget af hende end de havde sat ord på endnu.

Jo højere hun stønnede, jo højere stønnede han og han blev ved til hun kom endnu en gang. Hun skulle have lov til at nyde det så meget at hun skreg af nydelse.
Imens hun fik lov til at få pusten trak han langsomt tungen til sig og gik hen efter silken Cara havde haft på før. "Jeg får virkelig aldrig nok af at mærke dig på alle måder.... Hmm.... Det her klædte dig jo rigtig godt før.... Mon det ville gøre det igen?....."
Han snoede det hvorefter han forførende bandet hendes ben til hvert sit hjørne af sofabordet så hun ikke kunne samle dem.

Så satte han sig hen ved siden af bordet og lod en lokkende finger køre hen over hendes læber så han samlede lidt blod op. "Sikke et fortryllende syn...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tors 17 Nov 2016 - 22:53

Hun kunne slet ikke lade vær med at stønne højere af hans bevægelse med hans tunge, det føltes så dejligt, og fantastisk at hun bare ikke kunne lade vær, hendes støn blev højere og højere, og hun knugede hænderne hårdere sammen, og havde flere gange bare lyst til at holde om ham, køre hendes negle ned ad hans ryg men det kunne hun ikke, men det var som om det også gav rigtig meget nydelse det han gjorde, ogs bare at hun var bundet. Der var sådan lidt slem stil over det, hvilket hun godt kunne lide det hele behøvede nemlig ikke være blidt og stille. Hun kunne ligeså godt lide hvis det var vildt, hårdt, og hun elskede følelsen af hans tunge der bare dansede og legede med hendes underliv, han vidste godt hvordan han skulle bruge den hvertifald, så meget hun stønnede med hovedet til den ene side, men da han blev ved og ved, kunne hun ikke undgå at læne hovedet lidt tilbage af nydelse.
 
”ÅÅåh!!”stønnede hun højt, mens hun fik fat i kanten af bordet, selvom hendes hænder var bundet kunne hun heldigvis nå bordkanten med hænderne, så hendes negle gled ned over kanten hårdt, og hun nød det bare så meget. Godt nok havde hun ikke blikket på ham ligenu, men hendes støn var tydeligt at hun bare nød det, og elskede det. ”Så godt…. Åh!”stønnede hun kort efter hendes ord, og hun rødmede en smule af at høre ham stønne, hun prøvede også at vride kroppen, men da han så pludselig bandt hendes ben, kunne hun ikke gøre noget overhovedet, så hun kiggede på ham, og slikkede sig rundt om munden , hvorefter et lokkende blik kom frem i hendes øjne”Jeg vil have mere Caleb… Jeg kan ikke få nok… Du gir mig så meget nydelse… Så meget lidenskab”sagde hun, og nød han var lidt slem nu, det gjorde ikke hende noget.
 

Så mærkede hun han fik snuppet lidt af det blod hun havde ved mundvigene og det fik hende til at smile blidt, og hun begyndte så at stønne igen, hvorefter hun havde lyst til at ridse borkanten så godt det bare føltes, og den måde han gjorde det på, og det var ligefør hun var ved at skrige hans navn men hun holdte lidt igen”Åhh så godt!!”stønnede hun højt mens hun kiggede til den ene side, mens hun bed sig i læben af følelsen og nydelsen, mens hun lukkede øjnene.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 18 Nov 2016 - 0:19

Han smilede endnu mere dragende til hende og hviskede som kun sande elskende kunne:
"Åh du skal nok få mere.... Det lover jeg.... Du skal få til du ikke kan holde mere.... Og det bliver kun for denne nat.... Vi har evigheden foran os.... Og med så meget intensitet og lidenskab der er mellem os, er det vist også nødvendigt...."
Som hun lå der og stønnede så vidunderligt nydende, kunne han godt se at hun næsten skreg. Det ville han elske at høre så han måtte gøre noget ekstra for at få hende til det.
Så han gik om bag hende og lænede sig ned så han kunne kærtegne hendes bryster rigtig godt med sine hænder. Det gjorde ganske vist at hans lem var lige ud for hendes ansigt men mon ikke der var en mening med det.

Så kiggede han ned på hende og hviskede nærmest: "Mmm.... Du er helt vidunderlig ved du det?... Så udsøgt perfekt.... Så lokkende.... Jeg kan jo slet ikke dy mig...." Meget langsomt bukkede han lidt i benene så hans lem et par gange strejfede hendes læber. Hurtigere end øjet kunne opfange, var han på den anden side af bordet hvor han lod tungen køre lystent over hendes bryster og han bed dem en gang imellem blot for at pirre meget mere imens en enkelt finger fik lov at lege mod hendes underliv.

Imens fingeren stadig legede, vendte han blikket op mod hende og sagde drilsk og lidenskabeligt: "Hvis du nu er rigtig sød.... Så kan det være jeg løsner et af hjørnerne...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 18 Nov 2016 - 20:08

Det var hun meget enig i, de havde evigheden sammen, der var hvertifald tid nok, og hun ville heller ikke skynde sig, hun nød hvert øjeblik med ham, selv hvis hun bare skulle sidde og kigge på ham. Hun nød det virkelig, og elskede at høre hvordan han havde det, ja generelt med deres lidenskabelige nat, og sensuelle øjeblikke. ”Jeg elsker at vi har den lidenskab…. Den varme… Den intenshed mellem os”sagde hun med blid stemme, og undslap nogle støn af det han gjorde, hun slap hendes greb i hænderne, så de ikke var knuget sammen mere, godt nok blødte det ikke, men af ren refleks havde hun knuget dem af den store nydelse som hun fik, det kunne ikke undgås hun følte bare hun var nød til det. Hendes negle strejfede så bordets kant igen, og hun kiggede på ham med et intens blik, og fugtede hendes læber en smule.
 
Nogle støn kom ud ad de bløde, fugtede læber, mens hun prøvede at vride sig lidt men det var ret svært da hun var bundet, men det var en fræk udfordring måtte man da sige. Hun holdte blikket på ham, og stønnede blot højere og højere, mens hun igen fik knuget hendes hænder sammen af nydelsen han gav.”ÅÅÅH!!!”stønnede hun højt, næsten skreg dog ikke helt endnu, hun nød at drille ham og få ham til at tro at hun ville skrige men det gjorde hun ikke. Hun trak den faktisk lidt, for at se om han mon kunne gøre mere ved hende. Da hun mærkede hans små bid på hendes bryster kunne hun ikke lade vær med at stramme sit greb i hænderne, og kiggede på ham, løftede hovedet lidt, for at få lidt øjenkontakt med ham”Caleb jeg vil have dig… Please… Dig… Dit lem… Alt”stønnede hun blidt, men hendes varme blik prøvede at møde hans.
 
 

Hvor hun nød det hele, hun kunne bare ikke få nok, hun elskede den følelse han gav hende, og den måde han gjorde tingene på, han vidste bare lige hvor han skulle kysse hende, slikke hende, bide hende, pirre hende. Ja han vidste bare alt hvad han skulle gøre for at hun ville stønne så højt som hun gjorde, og komme så mange gange som hun gjorde.”Jeg vil mærke dig igen… Dit lem… Din styrke… Din lidenskab”sagde hun halvt lavt, eftersom hun var tæt på at stønne igen. Og så lyttede til hans ord om at hvis hun var sød ville han løsne et af hjørnerne det fik hende til at smile lusket”Jeg er da sød, men spørgsmålet er om du har lyst til at løsne et hjørne”sagde hun så med et blink til ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Lør 19 Nov 2016 - 5:05

Han grinede lidt af hendes ord og imens han så pressede sin finger langsomt op i hende, lænede han sig ned og nappede hende i øret inden han hviskede med intens lidenskab:
"Selvfølgelig har jeg ikke lyst til at løsne det.... Derimod....."
Lige pludselig var han nede ved hendes ben hvor han rev et stykke af den overskydende silke af som var det blot papir. Imens han foldede det et par gange, gik han igen ned til hendes hoved og bandt det for hendes øjne.

Ganske kort efter lod han sit lem kærtegne hendes så perfekte læber hvorefter han kørte tungen op af kanten på hendes øre hvorefter han hviskede: "Lad os se hvad der sker når du kun kan nyde ved at føle...... Min vidunderlige Cara....."

Lidt pludseligt lå han nede mellem hendes ben men rørte hende ikke. Så ganske blidt for at bygge nydelsen forsigtigt op, legede hans tunge mod hendes underliv hvor farten blev sat langsomt op. Alt imens han stønnede lavt af nydelse og langsomt trykkede en finger op i hende.
"Jeg får aldrig nok.... Din skønhed, lidenskab og brændende intensitet er så berusende..... Ahhh......"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Lør 19 Nov 2016 - 20:38

Da han så pludselig bandt et stykke silke rundt om hendes øjne kunne hun ikke lade vær med at elske det, det gav en fræk følelse indeni hende, og hun bed sig blidt i underlæben, hvorefter hun knugede lidt i hendes hænder, de var stadigvæk bundet, og det fandt hun også meget frækt, og intens. Bestemt ikke noget hun klagede over”Sikke en fræk overraskelse men nu kan jeg jo ikke se dig… Se dine smukke øjne…Men”sagde hun med en kort pause, hvorefter hun bare fik et legende og lusket smil på læben, ja selvom hun faktisk ikke kunne se ham, så kunne hun nogenlunde godt fornemme hvor han var, og huske hvordan han så ud, hun behøvede enlig ikke se noget.


Det gav også lidt mere nydelse at føle, i stedenfor at se, så det skal skulle nok blive godt, hun var meget spændt på det.”Min vidunderlige Caleb… Dine berøringe, stemme, tunge, fingre jeg nyder alt du gør, og siger”sagde hun med blid stemme, og lagde hovedet lidt på skrå, mens håret hang lidt ud over bordkanten. Hendes fingre strejfede kanten, og hun mærkede hans tunge og det føltes så godt, så dejligt. Det gav hende en varm følelse indeni, og hun stønnede igen, hver bevægelse han gjorde fik hende til at stønne højere og højere, ja det var tæt på hun var ved at skrige hans navn af nydelse.

Da han så pressede en finger langsomt op i hende, stønnede hun lidt mere, og fugtede hendes læber, hvorefter hun slet ikke kunne lade vær med at ridse kanten af hans bord med hendes fingre, kun fordi det føltes så godt, og fordi hun bare slet ikke kunne holde sig tilbage.”ÅÅH!!”et stort støn røg ud ad hendes bløde læber, og hun rørte lidt ved hendes hår der hang lidt over bordkanten. ”Det er så godt!”stønnede hun så og skød hendes bryst lidt frem af nydelsen han gav hende, det var klart at når hun var bundet for øjnene blev hendes sanser, og følelser forhøjet, så det gav hende bare en større nydelse, og intenshed.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Lør 19 Nov 2016 - 22:23

Netop som hun skød brystet frem og stønnede noget højere, begyndte han at bevæge fingeren noget hurtigere men ikke så det blev voldsomt. Kun så det gav en rigtig intens nydelse og samtidig fornemmelsen af at der kunne være noget meget større der gjorde det.
"Du må hellere passe på... For hvem ved... Måske kan jeg ikke styre mig mere når du samtidig lyder så vidunderligt dragende.... Og så tager jeg dig ind over bordet.... Og hvem ved hvad jeg ellers kunne finde på... Mmm...."

Så trak han fingeren langsomt ud hvorefter han satte sine hænder på hendes bryster der blev kærtegnet fast. Imens havde han ansigtet så tæt på at tungen kunne lege virkelig lidenskabeligt mod hendes underliv samtidig med at han også kunne kysse hendes skamlæber blidt for at det skulle sitre af nydelse. Hun skulle virkelig mærke hvor langt nydelse kunne strækkes. Han var langt fra ved sin ende ogt hun skulle mærke nydelsen fuldt ud. Cara var på kort tid blevet meget vigtig for ham, mere end ord havde fortalt, og hun skulle have alt han kunne byde på.

Bare for at højne nydelsen for hende yderligere begyndte han blidt at stønne hendes navn blidt en gang imellem efter nogle kys mellem hendes ben. Der herskede heller ikke nogen tvivl at han virkelig nød det til fulde. Han havde aldrig prøvet noget så intenst som at være sammen med hende. Hun havde på alle måder vundet ham.
"Aaahhh Cara....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 20 Nov 2016 - 0:19

Følelsen af at han bevægede sin finger hurtigere, elskede hun, og det gav hende bare en større nydelse ved at være bundet for øjnene, det føltes dejligt, det var helt vildt. Så slikkede hun sig rundt om munden på en forførende måde, hvorefter hun spredte mundvigene”Jeg undskylder allerede for din bordkant, der er hvist kommet ridser i”sagde hun i en tone der var lidt legende men også drilsk. Det passede nu også hun kunne slet ikke holde fingrene fra sig, og var nød til at gøre noget, hun kunne ikke røre ham eftersom hun var bundet for hænderne, men hun kunne ridse bordkanten, fordi det var lige hvad hun fik i som var tæt på hende.
 
Af den nydelse han gav hende, var hun nød til at holde stramt fast i noget, fordi det var virkelig godt det han gjorde.”Jeg vil kun nyde hvis du tog mig ind over bordet… Jeg vil nyde alt du gør… Selv når dine hænder, tunge røre ved min hud det giver helt elektriske stød, og en varme der er utrolig”sagde hun, og stønnede så lidt igen, hun lænte hovedet lidt bagover kun fordi hun nød det så meget, og hendes støn blev højere og højere, og jo hurtigere han gjorde det, jo mere stønnede hun i de højere toner. Det var jo en smuk og intens symfoni de havde, fyldt med en masse frække noder, og strenge.
”Gad vide hvad jeg mon kan finde på, selvom jeg nu ikke kan så meget når jeg ligger her, og nyder alt du gør ved mig”sagde hun og fik et blidt smil på de bløde læber. Følelsen af hans tunge på hendes underliv, fik hende til at vride sig en smule men dog ikke meget, fordi hun kunne ikke vride helt så meget. Hun elskede det, elskede den måde han bare gjorde det på, elskede hver en bevægelse han gjorde”ÅÅH!!”fik hun stønnet højt mens hun mest af alt havde lyst til at samle benene sammen, af nydelse, men det gav bare en stor nydelse for hende at de var bundet, og hun havde allerede kommet flere gange end 5, hvilket var fint nok for hende, hun ville blive ved. Og hun var bestemt ikke færdig endnu, langt fra.
 

Caleb var kommet til at betyde så meget for hende, på kort tid, selvom dengang havde de hygget sig og moret sig, og lavet mange ting. Men aldrig havde hun troet de ville ende sådan her, men hun var glad for det, elskede tanken om at hun følte sig heldig i hans selskab, og at han var her hos hende ligenu. Han skulle uden tvivl mærke alt af hende, der var ingen anden der ville mærke hende som Caleb, ja der var generelt ingen der ville få hendes krop, stemme, ord, blik, smil at se udover ham. Netop fordi Caleb bare betød så meget, og hun elskede virkelig hvordan natten udviklede sig. Han havde bestemt også vundet hende uden tvivl, hun kunne mærke den tomme plads hun havde haft, blev fyldt ud takket været ham. Og da han så stønnede hendes navn, rødmede hun lidt, og bed sig nydende i underlæben, det lød så smukt, så frækt, og tændte hende at høre hendes navn ud ad hans læber på den måde.”Caleb....”fik hun stønnet blidt ud ad de bløde mundvig.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 20 Nov 2016 - 1:02

Han trak tungen lidt til sig og smilede lystent til hende selvom hun ikke kunne se ham. hvorefter han nærmest hviskede så hans læber strejfede hendes underliv flere gange når han sagde noget:
"Åh jeg er sikker på du kan finde på rigtig meget..... Måske... Hvad mon der sker hvis silken der holdt dig gik i stykker?.... Ingen anden end dig kan holde sådan liv i min indre flamme.... Ingen anden end dig kan skabe så sød musik som når din nydelse flyder fra dig..."

Så rejste han sig og var først helt lyløs, så hendes krop lige nøjagtigt nåede at længes efter mere. Men så lige pludselig lænede han sig ned over hende imens han brugte bordkanten til at holde sig oppe. Imens han så sænkede sig selv, trykkede han sit lem længere op i hende imens han sukkede højt af nydelsen. Da han så var nået helt i bund så hun var helt fyldt ud, ville hun også kunne mærke hans brystkasse mod sine bryster og lige efter hans læber mod hendes øre.
"Hvad mon der skal ske?.... Noget særligt du kunne tænke dig?.... Alt for dig...."

Så ventede han til hun var lige ved at svare hvorefter han stødte til en enkelt gang med rimelig god kraft i. I takt med hun forsøgte at sige noget holdt han styrken af sine stød og satte så også fart på. "Cara....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 5 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 20 Nov 2016 - 15:01

Da hans lem så kom op i hende, kunne hun ikke lade vær med at knuge hårdt sammen i hendes hænder, og lænte hovedet lidt mere bagover så alt hendes hår bare hang ned over bordkanten”Åååhh Caleb!!”stønnede hun højt, og nød det meget at mærke han bare fyldte hende helt ud, det gav sådan en varm og intens følelse. Og at hun havde bind for øjnene gjorde bare hun nød det endnu mere. Hun mærkede lidt blod ved hænderne så hårdt havde hun knuget sammen, men det var ligemeget, fordi hun elskede det, elskede at mærke hans lem igen, det var dejligt. Hun stønnede lidt mere, og hovedet var vendt mod loftet, mens hun nød at hans brystkasse rørte hendes bryster.
 
Hud mod hud det gav så fristende en følelse, og hun kunne bare ikke andet end at elske det, og hun elskede at mærke ham, elskede alt han gjorde. Lyden af hans stemme mod hendes øre, gjorde hun fugtede læberne, og vendte hovedet så hun kiggede i retningen af ham, hun kunne fornemme han var ovenpå hende, og hans lugt kunne duftes, og den var dejlig. Så stønnede hun lidt mere, og spredte hendes mundvig”Så længe jeg har dig, så har jeg alt jeg kunne ønske mig”sagde hun med blid stemme, og fik et tilpassende smil på de bløde læber. Hvor elskede hun bare at mærke ham, hans lem, hans brystkasse, gid hun bare kunne kærtegne hans ryg, hans overkrop, alt ved ham.
 
 

”Caleb!!”stønnede hun så højt ved at han stødte hurtigere, det gav hende så meget nydelse, og tændte hende helt vildt, hun var bare vild med det. Hun bed sig fristende i underlæben, og rødmede lidt da hun stønnede hans navn, men kunne heller ikke lade vær, hun havde lyst til at han bare skulle høre hende stønne hans navn. Hendes negle fik fat i bordkanten, og hun ridsede det igen, det var klart hun gjorde det, når han stødte som han gjorde, det gjorde hende varm, tændt og helt vild. 
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum