Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Camera Catch~Caleb(xxx)

2 deltagere

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 20 Nov 2016 - 16:09

Hvor var det dog vidunderligt når hun stønnede så højt, det var fantastisk og man kunne kun blive endnu mere vild af det!
"Cara! Min helt vidunderlige Cara...." Som hun stønnede endnu højere, fik han kun endnu mere lyst til at hun skulle skrige. Så imens han trykkede sit lem helt i bund, løsnede han bindet for hendes øjne så de kunne se hinanden i øjnene.
"Et syn som dette, vil for evigt brænde i mit indre..."

Med en elegant bevægelse, holdt han hende på på håndledene imens han brugte sine utroligt skarpe negle til at skære silken over så hun kun var bundet på fødderne men stadig holdt nede. Så kiggede han meget dragende og intenst i hendes øjne imens han forøfrende sagde:
"Du har mig lige så længe du vil..... Helt for dig selv...."
Snart begyndte han at støde igen dog knapt så hårdt. Men farten blev hurtigere og hurtigere imens han lavede nogle rullende bevægelser med hoften så hvert stød ikke føltes som det der kom før.

Lige så snart hun begyndte at stønne højere, begyndte han at støde noget hårdere op i hende men med samme fart og på samme måde så nydelsen ville skylle over dem. "Aaaaahhhhh!"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 20 Nov 2016 - 21:46

Da bindet for hendes øjne pludselig forsvandt fra hendes øjne, kunne hun se noget igen, og det første hun så var Caleb, den smukke, og fantastiske Caleb, tænk at hun havde savnet at kigge på ham, men selvom hun havde bind for øjnene så var det også dejligt, og lækkert. Så betragtede hun ham nydende mens hun fik et blidt smil på læberne, og ikke nok med at bindet for øjnene forsvandt så havde han fjernet bindet for hendes hænder, så nu kunne hun bruge dem igen. Smilet blev lidt større, og hun holdte sit blik på ham, men da hun mærkede han stødte hårdere stønnede hun højt, og holdte hænderne op over hovedet hvilket blot var det første hun tænkte på.
 
Hun nåede ikke gøre andet, det føltes så godt, at mærke hans lem hårdere, og mere intens, var bare fantastisk, hun var flere gange ved at skrige, og hun kiggede på ham mens hun stønnede højere og højere af nydelse.”Caleb min vidunderlige Caleb… Du er fortryllende… Du er et vidunderligt syn”sagde hun blidt, og nød virkelig ham, hun nød alt han gjorde, det var umuligt for hende ikke at nyde noget af det. Han vidste lige hvad han skulle gøre, og sige, og hun følte sig bare glad.
 
Hendes øjne mødte hans, og hun mærkede varmen, og intensheden brænde indeni hende, og hun var igen ved at stønne igen, kun fordi hans lem føltes så dejligt oppe i hende, hun var helt fyldt ud, og det var fantastisk.”Og du har mig helt for dig selv, jeg løber ingen steder”sagde hun og kærtegnede hans ryg med blide bevægelser, ja nu kunne hun røre hans overkrop igen, mærke hvor dejlig den var, hvor blød den var, hvordan hans muskler føltes, ja bare mærke hans hud. Og da han så stødte hurtigere og hurtigere op i hende, kunne hun ikke holde sig tilbage længere
 

Så hun bed sig i underlæben, og spredte hendes mundvig, mens hendes hoved lænte lidt bagover af nydelsen han gav hende”Caleb ååååh!!!”skreg hun af nydelse, mens hun kørte hendes negle hårdt ned ad hans ryg, så godt føltes det han gjorde. Hun kunne bare ikke holde sig tilbage hun måtte skrige hans navn af nydelse, og på den blide, og stønnende måde som hun gjorde. Og hun rødmede kort over at høre ham stønne, hun elskede det, en strøm af nydelse, intenshed, og en masse lidenskab.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Søn 20 Nov 2016 - 23:02

Han sukkede intens af hendes skrig af nydelse hvilket nærmest fik ham til at brøle forførende af nydelse. På intet tidspunkt stoppede han styrken af stødene, nej tvært imod. Så kunnede han hende i øjnene med et brændende lidenskabeligt blik og sagde lavt:
"Cara.... Mmmm... Cara.... Hvis du prøver at rende nogen steder.... Så må jeg jo fange dig.... Lejligheden er jo stor....."
Lidt som om han opfordrede til at lege fangeleg der inde hvor han ville gøre noget ved hende når han så fangede hende.

"Det føles så dejligt når du rør ved mig på den måde.... Jeg nyder alle berøringer fra dig.... Alle kærtegn..... Alle ord..... Alle skrig..... Jeg får aldrig nok.... Og det vil jeg heller ikke..."
En kort serie af stød blev lavet meget hurtigere og man kunne efterhånden høre bordet rykke på sig af deres vilde lidenskab. Men samtidig var det tydeligt at han havde meget mere at byde på. Både vildt men også endnu mere blidt og forførende.

Han kunne ikke lade være med at kigge drilsk på hende sådan som hun kiggede op på ham.
"Din skønhed... Er berusende..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Søn 20 Nov 2016 - 23:44

Et blidt grin kom ud ad hendes læber over det han sagde med at fange hende, det var rigtigt nok men når de begge to jo var meget hurtige, så ville det blive meget interessant, og spændende. Det kunne da også være det skete, måske ville hun løbe ind mod hans soveværelse, og så måske gøre lidt mere ved ham, for hun havde flere ting hun kunne gøre. Hun stønnede så lidt mere, og nød hans stemme, og lem oppe i sig, hun var bare så vild med det, og ham. Det var vildt så glad Caleb gjorde hende, så varm han fik hende til at føle, så smuk hun så ud i hans øjne.
 
”Men hvis jeg skal løbe væk jo, så er du nød til at skære mig fri ved fødderne jo, men jeg nyder at have dig tæt på mig ligenu”sagde hun og mødte hans blik, mens et varmt smil og intens blik kunne ses på hendes ansigt. At mærke hans stød og farten på dem, gjorde hun kørte hendes negle ned ad hans ryg, først blidt og så trykkede hun lidt hårdere til. Aldrig før havde hun drømt om at hun skulle mærke ham så meget som hun gjorde, tænk at han kun havde øjne for hende, hun var heldig, glad. Og så havde han tændt en ild i hende der aldrig ville slukke.
 
”Jeg vil altid gøre hvad jeg kan for at få dig til at mærke intensheden… gløden… varmen… lidenskaben.. alt for dig”sagde hun så og smilte blidt til ham, hvorefter hun stønnede igen, hendes pande mødte så hans, og hun lagde hendes arme rundt om nakken på ham, mens hendes øjne var rettet på ham. ”Du varmer mig… Du varmer mit hjerte.”stønnede hun så lavt og kærtegnede hans nakke lidt. Så lagde hun mærke til hans drilske smil, og gengældte det kort, hvorefter hun bare nød at kigge på ham.
 

Caleb betød virkelig meget for hende, hun ville aldrig undvære ham, og om hun så skulle skrige hans navn af nydelse, så ville hun gøre det. Bordet mærkede hun også rykkede sig lidt, men for hende gjorde det ikke noget. Hun fik et lumsk smil på læben, og øjnene hvilede på ham”Tænk hvad der ville ske hvis vi to gik til den andre steder end her, din lejlighed er jo stor”sagde hun og fugtede hendes læber forførende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 21 Nov 2016 - 0:17

Han kiggede lumsk som han kiggede dybt i hendes fortryllende øjne hvorefter han nappede hende forførende i læben og sagde: "Det er den nemlig... Så meget plads at lege på.... Så meget plads til at vise vores lidenskab til hinanden.... Så meget plads til at give slip og nyde hinanden som om resten af verden er væk.... For det er den for mig...."

Meget pludseligt begyndte han at støde meget hurtigere end før imens han stønnede nydende. Det var som om han stødte hurtigere og hurtigere samtidig med han fastholdt hendes blik. Hun skulle presses ud i det yderste af nydelsen men ikke helt. Lige inden hun kom helt, stoppede han og holdt sit lem oppe i hende. Så begyndte han at kysse hende intenst ned af halsen til et enkelt meget lidenskabeligt kys på hendes silkebløde læber. Så kyssede han ned af hende til hendes bryster der fik endnu en intens og lystfyldt behandling f en ivrig tunge.

Så kyssede han længere ned men holdt deres kroppe tæt. Da han så nåede hendes underliv, legede han blidt med tungen så den nærmest kun strejfede for at pirre hende endnu mere. Med en ufattelig hurtig bevægelse snittede han silken over så hendes fødder var fri men han legede stadig med tungen mod hendes underliv.
"Ups...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 21 Nov 2016 - 13:10

“Verden er også væk I mine øjne, det er kun dig jeg ser som min verden”Sagde hun og sendte ham et stort smil, og et varmt blik, og mens hun sagde det kørte hun fingrene lidt længere ned ad hans ryg, hun gjorde det lidt hårdt dog ikke vildt hårdt.  Hun nød at kunne kigge ham ind i øjnene, det var bare dejligt, og gav en fantastisk følelse, og hun elskede virkelig bare hans øjne, hun forsvandt tit væk i dem. Hun nød at føle sig så heldig, så intens, og lidenskabelig, og det hele var bare perfekt når det var sammen med ham.
 
Da han kyssede hende, nød hun det og skulle til at læne hovedet på skrå men det nåede hun ikke før hans dejlige læber, var lagt mod hendes bløde læber. Hun lukkede øjnene og kærtegnede hans ryg blidt, hvorefter hun nussede hans nakke på en forførende og legende måde.  Hvor var det altid skønt når hun mærkede hans læber mod hendes, og kunne kysse ham så lidenskabeligt, fyldt med dejlige følelser. Da han så pludselig kyssede ned af hendes hals, bed hun sig i læben, og åbnede øjnene for at kigge på ham.”Hvert kys du giver er som blødt silke… Hvert blik er som flammer der brænder… Hvert ord er som en symfoni der spiller… Jeg kan slet ikke finde noget dårligt at sige om dig Caleb”sagde hun og begyndte så at stønne lidt igen, små blide og forførende støn.
 

Hans ivrige tunge som hyggede sig med hendes underliv, bryster, krop ja hvor hans tunge ellers kom rundt om, det var bare frækt. Det tændte hende helt vildt, og hun stønnede højere og højere, ja igen var hun tæt på at skrige af det.”Åååh Caleb…. Åhhh”stønnede hun frækt, og forførende mens hun lukkede øjnene af nydelsen han gav hende. Hun vred kroppen lidt, bare for at hun slet ikke kunne ligge stille, så godt var det. Og hun mærkede så pludselig en bevægelse nede ved hendes fødder, hun var fri, men han var godt i gang dernede, så hun nåede slet ikke gøre noget, men hun elskede det, og stønnede blot mere og mere af det.”Drillepind”stønnede hun så lavt, med et legende smil over læberne.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 21 Nov 2016 - 13:41

Han grinede nærmest forførende inden han kort så op på hende og blinkede. "Drillepind?..... Jeg er vist ikke den eneste..... Men jeg nyder det..... Til fulde.... For dig min Cara....."
Imens hans tunge legede så lystent, kærtegnede han nærmest hele hendes krop med hænderne. Fra hendes perfekte bryster til ned over maven. Videre ned over hendes ben og op igen langs inderlår hvor hans fingre for en tid fik lov et lege mod hendes underliv blot for at øge nydelsen endnu en gang. Han elskede at skifte mellem hvad han gjorde så hendes krop aldrig nåede at vænne sig til det så nydelsen altid var på sit højeste.

Skulle hun løbe et andet sted hen så ville han også sørge for det blev en meget intens fangeleg. Der var så mange muligheder rundt i den store lejlighed men det var ikke noget han tænkte direkte over. Tvært imod nød han bare at være sammen med hende, at være så intim med en der betød så uendeligt meget for en.

For en stund stoppede han helt med hvad han lavede og kiggede kærligt op på hende imens hans ene finger legede meget blidt mellem hendes ben, bare så nydelsen ikke kom til at dale igen.
"Åh så mange muligheder.... Så mange fristelser..... Så megen lidenskab.... Alt sammen kun for dig og mig..... Selv et lille drilleri kan udvikle sig så hurtigt.... Ikke sandt?...."
Meget langsomt lod han fingeren glide op i hende imens han bed sig let i læben
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 21 Nov 2016 - 15:36

En svag rødmen gled over hendes ansigt, da han sagde de ord, hans Cara det varmede hende meget at høre det, selvom de ikke var offentlig sammen og det, så var de hinandens uden tvivl, der var bare noget mellem dem, en gnist, kemi, lidenskab som ingen ville tage væk fra dem. Hendes øjne mødte hans øjne, så den glød hans øjne havde, og så lagde hun en hånd på hans kind, mens hun smilte glad og blidt”Min dejlige Caleb”sagde hun bare, og kunne hurtig tænke tanker om at hun ville løbe fra ham, og mulighed på en forførende måde, og så ville det muligvis ende mere sensuelt, mere intimt, mere lidenskabeligt. ”Så må vi være drilleprinde sammen jo”grinte hun lidt, en sød latter, der blev efterfulgt af nogle støn med luft mellemrum.
 
At mærke hans hænder på hendes krop, gjorde hun stønnede lidt mere, men også bare det han skiftede så han ikke gjorde det samme, hvilket gjorde hun fik mere og mere nydelse, og slet ikke kunne holde sig i ro på bordet, så dejligt var det. ”ÅÅåh….Ååhh…”stønnede hun med hovedet til den ene side, hun nød det, og elskede hans hænder på hendes krop, hun elskede at mærke ham, om det var hans lem eller hænder, bare alt. Så fik hun et legende smil på læben, og et intens blik i øjnene, og slikkede sig rundt om munden, før hendes blik gled hen på ham igen”Du har helt ret, der er mange muligheder… Nydelser… Fristelser.. Det er kun for dig og mig”sagde hun og sluttede af med nogle støn, og da hun mærkede hans finger op i hendes underliv, skulle hun igen til at skrige næsten, alt var bare så dejligt til at lade vær med ikke at skrige, eller stønne.
 

Hun kørte så fingerne blidt ned ad has bryst, mens hun kiggede nydende på hans overkrop, hans muskler kunne hun mærke, og hun glædede sig til at se hvor det her ville ende hen, det ville helt sikkert ende med de ikke var herinde, men snart et andet sted. Og gad vide om folk enlig havde hørt noget, hun havde uden tvivl stønnet højt. Og hendes skrig var også høje af nydelse. ”Mhmmm Caleb…. Du fortryller mig… Jeg kan slet ikke undgå at røre ved dig… Kan slet ikke få nok vil altid have mere af dig… Kun dig ingen andre”sagde hun og fik stønnet lidt igen efter hendes ord. Hun nød at røre ved hans overkrop, og at føle hans hud mens hendes fingre kørte ned ad brystet på ham, hun ridsede ham ikke, men hvis hun gjorde havde hun slikket det væk.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 21 Nov 2016 - 16:18

"Det er sådan du ønsker det.... Og sådan du skal få det.... Dig og ingen anden.... Såvel som du er min... Og jeg er meget dårlig til at dele.... Dig vil jeg ikke...."
Så kiggede han drilsk på hende hvorefter han hev hende op at sidde på bordet men stadig med den ene finger oppe i hende så den kunne pirre hende endnu mere. Som hun sad op, lænede han sig ind og kyssede hendes mave op til hendes bryster, hvilket han nappede kærligt og fast så der næsten gik hul.

Så stillede han sig mere op på knæene så han var lige ud for hendes ansigt imens han bevægede fingeren i små rolige bevægelser. Samtidig studerede han hende som om han ville brænde alle hendes detaljer fast i sin hukommelse. Dette var dog ikke nødvendigt da hun allerede sad rigtig godt fast der såvel som hans hjerte. Med en som hende behøvede hans hjerte ikke at slå, det føltes som om det hamrede afsted. Og når de nu begge to havde givet efter for den drilske leg overfor hinanden, kunne deres indre ild kun brænde stærkere.

"Jeg har før mødt vampyrer der beskriver deres eksistens som et evigt mørke.... Men jeg behøver slet ikke at se sådan på det... Jeg har min helt egen sol lige foran mig... Og selv hendes lyde er den smukkeste musik...."
Efter at have kysset hende utrolig intenst blinkede han til hende og begyndte: "1.... 2..... 3...... 4...... 5....."
Nærmest som om han ville give hende muligheden for at løbe så han kunne fange hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 21 Nov 2016 - 17:26

Det fik hende helt til at rødme især hans ord om hun var hendes, og han ikke ville dele, det fik hende også til at give ham et hurtigt blidt kys på hans læber. Derefter bed hun ham frækt i læben, mens hendes øjne hvilede på ham.”Jeg vil ikke dele dig med nogen.. Hvad der mit er mit”sagde hun og blinkede til ham, og det var rigtigt hvorfor skulle hun dele ham med nogen, selvom tøser sikkert ville falde for ham var hun ligeglad, de ville aldrig tage den gnist, og flamme der brændte mellem Caleb og hende.  Der var bare noget ingen ville kunne forklare, ja noget ingen ville forstå, det var kun de to der vidste det, og vidste hvordan deres gnist, og flamme var. Det var også dejligt det var sådan, sådan lidt unikt jo, at kigge på ham, som hun bare sad på bordet nu, kunne hun godt lide,  hun fugtede hendes læber, og kærtegnede hans ryg, og så fortsatte hun lidt før hun fik et varmt smil på læben.
 
Da han så bevægede fingeren stønnede hun og bed sig blidt i læben af nydelse, og hun stønnede højere og højere, mens hendes øjne var lukket, det gav bare lidt ekstra nydelse, at øjnene var lukket. Selvom hun godt kunne finde på at holde dem åbne kun for at han skulle se det, og se hendes reaktion. Dog var det tydeligt for ham at se hun nød det, og elskede det han gjorde.”Mhmm…. Åååh…”stønnede hun forførende, mens hun kærtegnede hendes bryster lidt, ja nu skulle hun også til at pirre ham, drille ham, og få ham til at ville have mere af hende.
 

Hun nød hans kys, og gengældte det tilbage da han gjorde det, og følte sig virkelig bare lykkelig, og glad. Hun var helt varm om hjertet, og alting var som om tiden var fråsent, og der kun var de to, intet betød noget, kun ham, og hende, og det her øjeblik. Da han så begyndte at tælle, kiggede hun på ham, og grinte blidt, hvorefter hun rejste sig op, stilte sig foran ham, lod hendes tunge glide op og ned ad hans hals lidt, før hun nærmede sig hans øre”Hvad kan man sige lad legen begynde”stemmen var forførende, og blid. Men der lød også lidt morskab i det, det skulle hvert ifald nok blive godt. Hun var spændt på det, og gav ham et intens kys på læberne, og før hun løb væk lagde hun en hånd på hans kind”Man siger vampyrer ikke kan føle sig levende fordi de er døde… Men sammen med dig, er jeg levende som var jeg menneske”sagde hun og var hurtig væk fra hans syn. Hun valgte at lade håret flagre mens hun løb rundt i hans lejlighed, for at finde et sted hun muligvis lige kunne være i og ved. Efter lidt tid fandt hun et sted, hans soveværelse, hun betragtede det med et beundrene blik, og et lille smil det så virkelig godt ud, så elegant og smukt. 


”Caleb…. Caleb… Caleb…”mumlede hun drilsk for sig selv, det skulle ikke undre hende hans værelse så sådan her ud, og så valgte hun ellers bare at stå lidt og tænke om hun skulle smide sig i hans seng, eller om hun skulle posere op ad en væg, og lade ham overfalde hende, så det ville ende med de lå i hans seng. Det var et godt spørgsmål, dog stilte Cara sig op ad en væg inde på hans værelse, hun stilte sig med ryggen lænet op ad væggen, med brystet og kroppen vendt ud mod rummet. Så bukkede hun det ene ben, så den ene fod mødte væggen, ja så stod hun bare på et ben, med en hånd i siden, og den anden ved hendes mundvig, hun bed lidt i neglen, uskyldigt agtigt. Og mon ikke han kunne finde hende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 21 Nov 2016 - 18:22

Når hun legede med sig selv for at pirre ham, men også så hun selv nød det, havde det en klar effekt på Caleb. Bare det at hun gjorde det var virkelig intenst så det tændte han yderligere, og det blev kun meget stærkere af at hun gjorde det for ham og ingen anden.
Da hun så rejste sig og kørte tungen op af hans hals, lukkede han øjnene og nød det i fulde drag. Det betød så meget at hun også ville gøre ting for ham så det ikke kun var en vej det gik.

"Gerne..... Sammen med dig tror jeg slet ikke jeg nogensinde har været død..... Jeg har aldrig været så tændt..... Så fyldt af lidenskab.... Varme..... Mit hjerte danser i rytmen til dit navn...."
Da hun så løb, kiggede han lystent efter hende og lod hende lige finde et sted. Imens hentede han en rigtig god flaske og to glas inden han gik ind til hende. Som hun stod sådan uskyldigt og alligevel forførende som der, smilede han lokkende og dæmpede lyset så hun kunne se den klare glød der lyste i hans øjne. "Jamen dog.... Er du virkelig til mig..... Man bliver jo... Poetisk.... Lyst til at gøre dyriske ting..."

Så satte han tingene på et bord, hældte glas op til dem og kom med vilje til at spilde ned af sig selv så lidt af blodet løb ned af hans nøgne krop. Han så hende intenst i øjnene og spurgte; "Vil du hjælpe?.... Jeg spildte vist lidt...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 21 Nov 2016 - 20:29

Hans søde kommentar om hun var til ham, gjorde hun grinte blidt, men bagefter kærtegnede hendes bryster lidt og slikkede sig selv op og ned ad en finger, som var ved hendes mundvig. Hun var kun for ham, alt af hende var til ham, han skulle se og nyd alt af hende, intet andet. Så fik hun øje på glassene og så blodet løb ned ad hans nøgne krop, hvilket syn det gav hende, så hun fik et intens blik og legende smil på læben, så hun gik hen mod ham”Kun din ingen andres… Tænk at det blod er til mig”sagde hun drilsk tilbage, og stod pludselig tæt op ad ham, så han kunne mærke hendes bryster mod hans brystkasse, så slikkede hun ham fra halsen, ned langs hans bryst, hendes tunge nåede længere ned under hans navle, og var nu nede omkring hans lem. Hun nød smagen af blod, og ville have mere, så hun endte pludselig med at sidde på knæ.
 
Et legende og forførende smil bredte sig over hendes læber, og hendes tunge strejfede hurtig toppen af hans lem, for at drille ham, og pirre ham en smule. Ja nu var det hendes tur til at give ham en masse nydelser, og fristelser. ”At blodet løber ned ad din smukke krop er et smukt syn for mig… Jeg bliver nød til at lade dig mærke min tunge i bevægelse lidt mere intimt, og forførende”sagde hun og slikkede sig rundt om munden. Hun nød det virkelig, og elskede stemningen, og hun vidste han ville finde hende, det var slet ikke noget problem for ham.  Hun blev varm af hans ord, og begyndte at kærtegne hans lår med blide bevægelser, det var næsten som om hun slet ikke rørte ved ham men det gjorde hun. Gløden i hans øjne, gjorde hende vild, og smagen af blod gjorde hun bare måtte have mere.
 

Så hun sad meget godt på knæ og begyndte at slikke hans hans lem først op og ned, og hun sørgede for engang imellem lige at slikke det blod der nu sad hist og pist på hans krop. Hendes tunge var begyndt at komme i gang og hun slikkede både hans lem, og hans overkrop. Hun nød det rigtig meget, og efter at hun havde slikket rundt om hans lem, og op og ned af hans lem, kiggede hun op på ham med et frækt smil og et intens blik” Du fortjener kun det bedste… Du fortjener at mærke ligeså meget nydelse som du gav mig… Så nu skal du bare nyde det”sagde hun og kærtegnede hans lår lidt igen, og slikkede hans lem lidt mere. Hun drillede ham et par gange med hun ville tage hans lem ind i hendes mund, men gjorde det ikke.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 21 Nov 2016 - 22:05

Som hun begyndte at slikke ned af hans hals og krop, sukkede han nydende og lagde kort hovedet tilbage.
"Min smukke krop er kun dig der får at se... Kun dig der må mærke... Kun dig der må smage..... Ahhhh...."
Hun var fuldt ud klar over hvordan hun skulle bruge sin tunge så han kunne slet ikke lade være med at stønne af nydelsen. Det var tydeligt hvordan hun virkelig lod ham mærke det.

Da hun så sad på knæ og slikkede noget mere grundigt, lænede han igen hovedet tilbage af den rene nydelse. For at drille hende lidt mere, hældte han igen lidt blod ned af sig selv så det også ramte hans lem. Hun lod alligevel til at nyde det så meget som han gjorde. Så kiggede han intenst ned i hendes øjne og sagde: "Åh der er meget mere endnu.... Men jeg takker ikke nej.... Du....."
Han vred sig ganske let da han mærkede hvordan hun drillede ham med ikke at tage hans lem i munden alligevel.

Det var så utrolig frækt et syn når han kiggede ned og så hende sidde der og drille ham så meget. Han bed sig let i læben inden han strøg hendes kind og sagde: "Du er vist en drillepind lige nu.... Pas på med det...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Man 21 Nov 2016 - 23:18

Lyden af hans stønnen tændte hende meget, og fik hende til at bevæge tungen lidt mere op og ned ad hans lem, hun slikkede hele vejen rundt om den, og lod engang imellem læberne strejfe hans lem, bare for at drille ham og pirre ham lidt.  Hun nød det virkelig meget, og elskede at røre hans lem blot ved hendes tunge. Engang imellem kiggede hun op på ham bare for at se hans reaktion på det hun gjorde og hun kunne godt lide at høre ham stønne, det var meget frækt, og gjorde hun blev vildere og vildere. Så hendes tunge kørte et par gange rundt om hans lem, mens hun kørte en hånd ned mod hendes underliv, hun lod nogle fingre glide op i hende,og da hun så holdte en lille pause, stønnede hun blidt, hvorefter hun sendte ham et legende blik.
 
Så fortsatte hun med at slikke hans lem igen, og denne her gang tog hun blidt og kærligt rundt om hans lem, hvorefter hun bevægede hånden op og ned først langsomt, og nydende”Det er nu det er et godt tidspunkt til at multitaske. Se bare her”sagde hun og smilte blidt, hvorefter hun kørte hånden lidt hurtigere op og ned ad hans lem, mens hun engang imellem lod tungen røre hans lem. Det føltes virkelig dejligt, og hun nød det rigtig meget, det var bare dejligt. Og hun nød det rigtig meget, og da hun mærkede blodet løbe ned ad hans overkrop til hans lem, endte hun med at få nogle dråber på hendes pande og bryster men det fjernede hun ikke endnu, hun lod ham bare nyde synet, og nyde fristelsen til at fjerne det blod her og nu. Dog fik hun smagt på lidt af blodet der var løbet ned til hans lem, det blev lidt vildere og hun gjorde håndbevægelsen lidt hurtigere og hårdere så han ville nyde det endnu mere.
 

Så fik hun et intens blik i øjnene, mens hun kørte fingrene hurtigere og hurtigere ind og ud ad hendes underliv, og hun var langt fra færdig, hun havde mange ideer endnu til, hvad hun kunne gøre ved ham.”Jeg elsker at drille dig… Jeg ved du nyder det gør du ikk”sagde hun med pause, og blikket op på ham. Så tog hun hans lem ind i hendes mund mens hun lod tungen køre i cirkler over hans lem og mens hans lem var indeni hendes mund, slikkede hun rundt om den, og gjorde alt for at give ham så meget nydelse som muligt. Imens hun var godt i gang med både hans lem, og at give hende selv finger, stønnede mens hans lem var inden i hendes mund. Ja så meget hun nu kunne stønne, hvor nød hun det bare, især at høre hans stønnen, og se hvordan han vred sig, og nød det.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Man 21 Nov 2016 - 23:58

Han kiggede ned med et lystent og meget intenst blik inde han sagde: "Åh jeg kigger gerne... Så godt som jeg nu kan.... Ahhhh Cara......"
En del af ham var egentlig glad for at hendes bryster blokerede en del af udsigten for de tanker han fik allerede nu om at gøre ved hende, var frække og intense nok. Men han kendte hende godt nok til at hun kunne finde på at gøre det sådan bare for at drille ham og så blive værre. Kort kørte han hænderne gennem sit hår og lænede hovedet mod væggen af den nydelse hun gav ham, han havde aldrig nogensinde prøvet noget lignende og det ville han heller ikke med mindre det var hende.

Så kiggede han ned i øjnene på hende da hun kiggede så frækt op på ham. Imens strøg han kort en finger over hendes læber inden han sagde: "Åh jeg nyder alt du siger.... Alt du gør.... Alt du er.... Mmm.... "
Da hun så ivrigt tog hans lem i munden og brugte tungen så kyndigt, stønnede han noget højere inden han kørte nogle fingre gennem hendes hår og kiggede ned på hvad hun gjorde.
"Du..... Gør mig da helt usikker på benene.... Så vidunderligt er det.... Og når jeg ser i de fortryllende øjne.... Så ved jeg.... Du er ikke færdig med mig er du?....."

Det føltes så utrolig lækkert og frækt at han på ingen måde havde lyst til hun skulle stoppe
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 22 Nov 2016 - 21:23

At høre hans stønnen tændte hende så meget, hun kunne bare så godt lide at høre det, og det gjorde bare hun brugte tungen lidt mere ivrigt, og frækkere. Hun var slet ikke færdig med ham endnu, hun havde så meget lyst, så mange ideer og så meget fristelse. Hendes tunge legede lidt med hans lem, både langsomt op og ned ad hans lem, men også rundt om toppen på hans lem. Det var en dejlig nydelse hun fik, og nød at se hvordan hans reaktion på det var, det gjorde hende vildere hvergang hun så ham nyde det og hørte hans støn. Det var så frækt, hans stemme var bare dejlig at høre på, og så fræk. Da han så strøg en finger hen over hendes læber, blev hun helt varm indeni, ogs bare de ord han sagde de gjorde hende bare så glad. Hun holdte en pause med at slikke hans lem, og fik et lumsk, og legende smil på læben, mens hendes blik strålede af en glød som kun skinnede for ham.
 
”Du må se alt det du vil se… Du må føle alt det du vil føle… Og du må stønne alt det du vil”sagde hun med blid stemme, og bed sig fristende i læben. Synet af ham kunne sagtens også gøre hende vild efter ham. Han var så smuk, og hun kunne godt lide hans krop, hans muskler og bare alt ved ham. Lyden af hans stemme, og det han sagde med hun ikke var færdig med ham endnu, langt fra. Så hun fik en lille idé til noget mere hun ville gøre ved ham, så hun rejste sig op, gik tæt på ham, krop mod krop, og så plantede hun et blidt kys på hans dejlige læber. Derefter fik hun lagt  ham ned i sengen, og hurtigt havde hun hentet noget af det silke fra før.”Nu er det hvist min tur til at holde dig fanget lidt, mens du nyder udsigten… Nydelserne… Bevægelserne… Berøringerne…”sagde hun og sendte ham et intens blik, og et legende smil. Hun fik bundet hans hænder fast så de var ud til siderne, hvorefter hun kyssede ham forførende ned af overkroppen til hans lem. Så kyssede hun hans lem, og lod hendes tunge glide hen over toppen på hans lem så nåede hun ellers ned til hans bene, og fik bundet dem fast også så de var spredte.
 

Se det var et lækkert syn for hende, og nu skulle hun nyde at give ham en mase nydelser, og høre ham stønne af nydelsen hun ville give ham. Hun gik taget fat rundt om glasset med blodet, og dryppede det lidt ned over hans overkrop hvorefter hun satte glasset tilbage, og slikkede sig på fingeren”Se nu biver det sjovt”sagde hun drilsk, og beundrede ham lidt før hun slikkede hans overkrop, og skiftede lidt mellem at slikke ned ad hans hals, til at slikke ham op og ned ad hans overkrop. ”Jeg vil kun have du skal nyde synet… Nyde at det nu er blevet min tur til at give dig en masse nydelser… Give dig en masse fristelser”sagde hun og bed sig frækt i læben  mens hendes blik mødte hans.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 22 Nov 2016 - 22:30

Han bed sig blidt i læben som han så ned i det hun holdt pause med at køre tungen så lystent over hans lem. "Jeg kan ikke andet end at nyde og føle.... At mærke og elske.... Når det er dig.... Min Cara..." Hans stemme var forførende men samtidig kærlig. Da hun så gik ud for at hente silken, snuppede han sig lige en tår blod og tænkte over hvad hun kunne finde på.
Da hun så bandt hans hænder. snappede han legende efter hende og kyssede hendes bryst meget kærligt som det kom tæt på. "Jeg nyder altid udsigten med dig.... Jeg kan ikke andet end at være beruset af nydelse når det er dig...."

Han sukkede kort dybt af nydelse som hendes mund og tunge igen kærtegnede hans lem hvorefter han kiggede ned til hende netop som hun havde bundet hans ben også.
"Jamen dog.... Skal jeg ligefrem spændes godt fast? Nu er jeg jo endnu mere spændt på hvad du har tænkt dig min egen...."
Han blinkede dragende til hende som hun dryppede noget af blodet udover ham hvorefter han sagde: "Jeg gør som du befaler.... Min dronning...."

Det var en meget behagelig overraskelse at hun havde bundet ham og bare ville give ham så meget nydelse som muligt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Fre 25 Nov 2016 - 12:54

Synet af blod der var dryppet ned over hans bryst var meget lækkert, og var noget hun bestemt ikke klagede over.  Det var et syn hun bare nød, og hun elskede at slikke det af ham, uden han kunne gøre noget, det var lidt fræk og især at se ham sådan som han nu var spændt fast fik hende til at slikke sig rundt om munden. Så sendte hun ham et intens blik Og ja han skulle spændes rigtig godt fast, uden tvivl da”Ja det er tid til du skal mærke og se hvad jeg vil gøre ved dig… Min Caleb”sagde hun med blid og forførende stemme, afsluttet med et blink og et lusket smil. Hun havde mange ideer og glædede sig til at se hans reaktioner på dem.
 
Hun lod så hendes læber strejfe hans lem, og begyndte at tage hans lem ind i hendes mund mens hendes fingre kærtegnede hans inderlår en smule. Hun lukkede kort øjnene og gjorde bevægelsen lidt hurtigere, mens hun så åbnede øjnene og kiggede op på ham. Hun slikkede sig rundt om en finger mens et legende smil om frem”Jeg er sikker på jeg nok skal hygge mig mens du er spændt fast, med din varme… Din intenshed… Dine øjne… Dit nærvær bare er hos mig”sagde hun og begyndte så igen at tage hans lem ind i hendes mund, lod igen tungen køre rundt omkring den, både langsomt og en bestemt måde, men også andre måder, og bare lod ham mærke hendes tunge hvordan den skøjtede rundt på hans lem mens det var inde i hendes mund.
 

Så kravlede hun nærmest forførende op til ham, så hun lå ovenpå ham med hendes bryster mod hans overkrop, hendes øjne hvilede lidt på ham, og hun slikkede ham op og ned af halsen, mens hendes ene hånd bevægede sig ned mod hans lem, hun kærtegnede det blidt, og kærtegnede hans inderlår en smule igen.”Min konge, vi kan da ikke have du får lidt nydelse jo….Du skal have en stor nydelse, og stønne så godt det er… Derfor bliver du bundet både for hænderne og for fødderne”sagde hun og sendte ham et blink, og et drilsk smil. Hun nussede hans lem lidt, og kiggede på ham. Ja det var ikke til at vide hvad hun kunne finde på, hun havde så mange ideer og så mange fristelser. Bare at se ham ligge der, gjorde hun bare havde lyst til alt muligt, det var bare så frækt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Fre 25 Nov 2016 - 13:45

Da hun så meget kyndigt tog hans lem i hendes mund og lod tungen danse om den så intenst, strakte han ryggen lidt og lagde hovedet tilbage hvor han ikke kunne lade være med at sukke højlydt af nydelse. Da hun så stoppede lidt og slikkede sig drilsk om sin finger, kiggede han ned og sagde:
"Jeg er din..... Min Dronning.... Min Cara..... Og nu kan jeg jo slet ikke give igen.... Hvad mon der sker med mig?......"

Mere nåede han ikke at sige inden hun fortsatte med hans lem i hendes mund til et punkt hvor han ikke kunne holde de nydende støn tilbage. Det føltes helt fantastisk både fordi det virkelig føltes vidunderligt, men lige så meget fordi hun gjorde det for ham. For at give ham nydelse samtidig med hun selv nød det.
Han kiggede på hende med brændende intense øjne som hun kravlede op til ham, kun afbrudt af da hun slikkede ham på halsen.

"Min Konge..... En titel jeg med glæde bærer..... Når den kommer fra den reneste skønhed..... Den klareste intensitet.... Den mest lidenskabelige nydelse..... En nydelse man ikke kan få andre steder.... Og det vil jeg heller ikke...."
Som hun lå og kiggede sådan på ham, kunne han ikke lade være med at tænke på hvad hun ellers fandt på og han glædede sig selvfølgelig.
Og så var alt hun gjorde frækt og fantastisk dejligt
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 29 Nov 2016 - 16:19

Da hun hørte det med hvad der mon skete med ham, kunne hendes blik ikke lade vær med at kigge op på ham, og hun sendte ham et bredt smil og et intens blik”Det der sker er at du føler en varme… En gnist…En glæde”sagde hun og begyndte så at slikkede hurtigere rundt om hans lem med hendes tunge, lod spidsen af tungen engang imellem røre toppen af hans lem. Hun elskede det uden tvivl, nød det rigtig meget og klagede bestemt ikke over noget, det føltes så dejligt.
 
Hans lem var langt inde i hendes mund, hun nåede faktisk helt ned til roden af hans lem, og hun gjorde det bare frækkere og frækkere. Så begyndte hun at røre ved hendes underliv en smule, blot for at drille ham lidt mere, fordi han kunne jo ikke gøre noget sådan rigtigt. ”mhmmm”stønnede hun kort ens hun nød hans lem var inden i hendes mund. Bevægelserne hun gjorde med hendes hoved blev hurtigere og hurtigere.
 
Efter hun hørte de ord om han med glæde ville bære den titel som konge, smilte hun og stoppede kort med det hun var i gang med. Så kravlede hun frækt og forførende ovenpå ham igen, mens hendes tunge kørte langsomt op ad hans lår, hans bryst og hele vejen op til hans mund. ”Du er fantastisk Caleb”sagde hun blidt, og lagde hendes læber mod hans i et kys, mens hun lukkede øjnene. Hendes fingre nussede hans bryst, og hun lå bare der ovenpå ham, så yndigt og frækt. Hud mod hud, det var vidunderligt, intet kunne stoppe hende fra at gøre det hun gjorde.
 

Der var heller ingen der kunne tage Caleb fra hende, og der var ingen der skulle mærke ham som hun havde, hun mærkede bare varmen inden i sig, hvordan hun var så tændt, og lidenskabelig.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 29 Nov 2016 - 17:02

Det gav en fantastisk bølge af nydelse igennem ham, som hun så nydende og lidenskabeligt slikkede hans lem. Han bed sig ganske blidt i læben og smilede samtidig med han stønnede lavt af nydelsen. Han kunne slet ikke få nok af det. Da hun så rigtig tog hans lem i munden, sukkede han noget dybere af nydelsen hvorefter han lå en smule uroligt fordi hun pirrede ham så voldsomt. Det gjorde det endnu mere frækt hvordan han kunne se hende ligge med hele hans lem i munden samtidig med at hun legede med sig selv. Der herskede ingen tvivl om at kunne han gøre noget som helst så havde han gjort det. Alligevel var der så mange flere måder hvordan hun kunne pirre ham på. Det kunne være alt fra at være lige over hans ansigt til kun lige at strejfe.

De lave støn var der stadig som hun bevægede sig op af ham og kyssede ham så vidunderligt. der gengældte han også så hun ikke var et sekund i tvivl om hvad hun gjorde ved ham lige der. "Og du er vidunderlig Cara,..... Min Cara..... Min frække, lidenskabelige og kærlige Cara....."
Det var rigtig godt de begge var vampyrer så de havde masser af tid. Masser af tid til at nyde hinanden og kun hinanden
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Tirs 29 Nov 2016 - 18:46

Der var mange ting hun kunne finde på, og der var mange muligheder for hende, hun skulle uden tvivl nyde at give ham en masse nydelser, og nyde ham så meget som muligt. At se på ham hvordan han var urolig, og sikkert ville ønske han kunne gøre noget var et lækkert syn for hende, hun kunne godt lide at se det. Og så tændte det hende også at se det, hun nød det da meget. Efter kysset kiggede hun ham ind i øjnene og slikkede ham ned ad halsen, hvorefter hun kærtegnede hans bryst med fingrene.
 
Der kom et lille hul men det slikkede hun ad på en forførende måde”Du smager da meget godt”sagde hun så med et drilsk smil, og slikkede sig om læberne. Hun nød at slikke ham, og elskede følelsen når hendes tunge bare rørte ved hans hud. Den smukke, kølige hud, mens hun så lå lidt løftet fra ham, lod hun hendes underliv strejfe hans lem, og hun bevægede hofterne lidt, blot for at drille ham en smule. ”Min Caleb… Kære og dejlige Caleb…”sagde hun så og bed sig blidt i underlæben. Hun bevægede så hofterne rundt i cirkler, så hendes underliv noglegange godt kunne komme ned over hans lem, men det gjorde det ikke.
 

Hendes øjne hvilede på ham, og hun kyssede ham så ned ad halsen, og bed lidt før hun kyssede videre, og det endte med hun hurtig lige fik nappet hans øreflip på en fræk måde. Efter det kiggede hun på ham, for at se hans reaktion og blot for at se på ham. Hun nærmede sig så hans ansigt, og kyssede ham på næsetippen blot for at drille, men så bed hun ham frækt i underlæben. ”Du gør mig så vild… Så dyrisk… Legende”sagde hun og strøg en tot hår ombagved det ene øre.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Tirs 29 Nov 2016 - 22:55

Han grinede forførende da hun slikkede ham ned af halsen og gav sig lidt nydende da hun lavede hul og slikkede det væk igen. "Tag endelig for dig..... Når først jeg kommer fri..... Min egen...."
Da hun så holdt sig over ham og nærmest kærtegnede hans lem med sit underliv, gav han sig lidt igen imens han bed sig dragende i læben. "Ahhh...... Din og ingen andens....."
Han sukkede dybere af ren nydelse da hun rullede med hofterne så hun næsten gled ned over hans lem. Bare tanken om hvad hun ellers kunne finde på....

Han lænede hovedet tilbage så hun kunne komme bedre til hans hals hvilket han nød til fulde og kun fik appetit på mere. Efter hun havde nappet ham så lokkende i læben og kiggede så fortryllende på ham, svarede han med en dyrisk sensuel knurren inden han kørte sin tunge hen over sin læbe. Øjnene glødede af intensitet for kun hende. Resten af verden var helt ligemeget.
"Det glæder jeg mig til at mærke mere af..... For du kan vente dig.... Min egen..... Min Cara......"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Cara Lør 3 Dec 2016 - 18:39

Et blidt smil bredte sig over hendes læber, og hendes blik var låst fast på hans øjne et kort øjeblik, hvor elskede hun bare at kigge på ham, møde hans blik, betragte ham og beundre ham. Hun elskede at drille ham og nød bare rigtig meget at få ham til at tænke på hvad mon hun kunne finde på, og gøre. Cara elskede hvertifald at hun havde magten ligenu, hun kunne gøre lige hvad hun ville og hun ville være sikker på han ville kunne lide det”Jeg er ikke meget for a dele dig… Kun min”sagde hun så og kyssede ham på brystet, hvorefter hun begyndte at slikke ham langsomt og blidt ned ad brystet.
 
Hun lyttede til ham og nikkede, ja det var jo aldrig til at vide hvad han kunne finde på, men hun elskede at have styringen over ham ligenu. Så rykkede hun lidt på underlivet så hans lem gled langsomt op i hende, mens hun bed sig nydende i underlæben, og lod fingrene køre langsomt hen over hans bryst. Dog skar hun ikke i hans hud med neglene, men han ville kunne mærke det uden tvivl”Mhmmm!”stønnede hun kort, og lagde hovedet lidt bagover, hvor elskede hun den måde hun bare blev fyldt helt ud, når hans lem var oppe i hende.
 

Følelsen af at mærke ham var bare fantastisk og ikke til at beskrive, hun elskede det, elskede det hele. Hun stønnede lidt, og rykkede lidt med hofterne mens hun sad ovenpå hans lem. Hvis hun skule være ærlig havde han også en god størrelse jo, og tykkelse, og plus han slet ikke behøvede at gøre noget, før hun stønnede blot ved at mærke hans lem var op i hende.”Min egen Caleb..”sagde hun så lavt efterfulgt af et smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Camera Catch~Caleb(xxx) - Page 6 Empty Sv: Camera Catch~Caleb(xxx)

Indlæg af Caleb Lør 3 Dec 2016 - 19:33

Hans blik mødte hendes med en brændende intens glød imens han bed sig i læben og efterfølgende sagde:
"Du skal heller ikke dele mig.... Jeg er din og kun din..... Min kære Cara...." Stille sukkede han som hun slikkede hans brystkasse og bevægede sig så smukt. Han var helt væk i hende, og han var vild med det. Hun vidste lige hvad hun skulle gøre, sige og hvordan hun endda skulle kigge på ham så han blev helt blød.

Da hun rullede blidt med hofterne så hans lem gled op i hende, sukkede han nydende og strakte ryggen lidt imens han lukkede øjnene. Samtidig med rykkede han lidt på hænderne men måtte se sig bundet, hvilket han egentlig nød. Og så føltes det også rigtig dejligt at hun satte neglene i ham som et tegn på nydelse. Hvis der gik hul ville han være ligeglad.
"Aaaaahhhhh!!!!......"

En ting var at han havde en god størrelse og tykkelse, men der herskede heller ingen tvivl om hun var meget stram. Dog føltes det helt berusende at hun bevægede sig sådan og havde hans lem oppe i sig. Han var stadig spændt på hvad hun ville gøre og så nød han virkelig meget hvad hun allerede gjorde. Bare for at drille hende noget mere, rullede han mod hendes bevægelser så hun mærkede det endnu mere.
"Din helt egen Caleb....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum