Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:19

kajika rødmede let og sagde"er det virkeligt fordi jeg syntes det så pinligt at være tæt på andre det så flovt og udmygende at give slip på sine kvaler??" hun sukkede stille i det hun betragtede han få sekunder og så var han nærmest over hende ikke just på den dårlige måde men dog alligevel var han over hende og igen mistede hun magten over sin frihed til at flygte og var jo truffet til at trække et valg sådan her og kyssede ham stille rystende på kroppen af nervøsitet tilbage og mærkede hans læber mod hendes og blev mere´våd, og ikke nok med det fik hun en mærkelig varm følse i hele kroppen og ville inderligt flygte ned i en kasse eller noget og undgå at ende med at ydmyge sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:41

Jesper blev ved med at kysse hende, og lod sine øjne forblive lukkede det. han lag sin hånd ned på hendes lår og begynde at nusse det, mens han endelig ikke havde lyst til at slippe hendes læber på nogen måde. og han viste at hun måtte lære det på en eller andet tidspunkt, tankerne kørte rundt inde i hans hoved og hans øjne var vildt grønne i det. han mærkede en fornemmelse inde i sig, som han ikke havde mærket i meget langtid. og det var fantastisk at mærke den følelse igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:52

Kajika over rødmede og lukkede øjnene helt i og lod sig stille falde i et sort rum i sin erindring mens hun stille forsvandt fra nærmest hele verden mens hun mærkede hans hænder på hendes krop, og hun var helt væk som var hun bedøvede eller lettere berusede af denne intense følse denne varmhed rummet var begyndt at have, hun åbnede blidt øjnene og sagde"Jess... jeg bange jeg tør ikke" hun kunne mærke på ham at han nok ikke ville stoppe bare fordi hun var bange som hun ville være ved alle... hun trak sig lettere væk mens hans læber stadig var mod hendes og mærkede en stor dejlig silkebelagt pude på sin sarte ryg og lænte sig stille ned på den og rødmede let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 14:59

Jesper hørte svagt hendes stemme, selv om han var langt inde i sin egen verden. han fulgte bare efter hende og satte en hånd ned på hver side af hende "slap af" hviskede han inden han kyssede hende igen, han lag sin ene hånd på hendes lår og lodden glide op under kjolen. han nussede hende blidt med sine fingerespidse imens, og overvejede kort at drikke hendes fuld. men så kom tanken om at det nok ikke ville være sjovt at være fuld første gang "bare tag det roligt" hviskede han og blev ved med at kysse hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 15:20

Kajika havde ikke tænkt sig at gi sig... hun rødmede meget og rykkede ekstra langt op så deres læber ikke mere var nærmest magnetiske mod hinanden, og nu var hendes ryg mod den kolde mur og noget fra sengens smukke håndskåret kant der stille strakte sig ud til hjørnerne.. hun kunne ikke lade vær med at betragtede jesper som ville han nærmest dræbe hende, store øjne og virkelig rystende over at tænke på han måske .... denne fuldblods røde måne nat, at han ville tag hende.... nærmest lege med hendes krop og hans... mens deres homoner ville gå amok og deres hænder ville befamle hinandens kroppe vildt og ustyrligt.."jess... jeg bange jeg... jeg kan ikke ... det mærkes som om mit hjerte flår brystet op på mig... og jeg tør ikke hvad med smerten??" hun rømmede sig let i det hun stille lod sine finger spidser køre over de bløde puder og så et kort sekundt mod sit champagne glas....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 18:33

Jesper lyttede på hvad hun sagde, han træk sine læber væk fra hende og hævede det ene øjebryn "hvis man ikke tager chancen så sker der intet i ens liv, men det bestemmer du selv" sagde han og træk sig væk fra hende, han lag sig ned på en pude og så over på hende. han kunne bestemt ikke forstå hende, men han ikke dog heller ikke sige nået til hende da det ikke ville få hendes til at skifte mening

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 18:38

Kajika rødmede et og rejste sig stille op i det hun gik ud på badeværelset og man hørte en lås vride om og hun lænte sig langsomt op af døren med et lille klage støn og roede sig lidt i håret mens hun sukkede og tænkte"nej... hvad skal jeg dog.... dog gøre???...* hun rejste sig langsomt op igen og så på sig selv i spejlet og fik det som om jespers hænder var over alt og kunne ikke lade vær med yderligere at rødme endnu mere og mærke hjertet banke mere og mere... Hun gik stille ud af døren og så på ham i det hun stille lagde sig hen i sengen igen og sagde"du har ret jesper jeg bare bange for dine blide berøringer... jeg ikke vand til den følse...."hun bed sig i underlæben let og roede sig i håret lidt så det blev mere sexet og pjusket i det hun stille tog under hans hage og så ham i øjnene mens hendes krop stille var tæt op af hans nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 21:21

Jesper så efter hende og blev bare liggende i sengen, han træk sin dyne over sig og sukkede opgivende. han drak kort nået af sin glas og ventede bare at hun ville komme ud igen, han så hurtigt hen på døren da han låsen gik op. han fugtede kort sine læber og regnede med at hun ville gå ud, han lyttede på hendes stemme og smilte svagt "Kajika tag det bare roligt" hviskede han og så kort ned mod sin hage, inden han så op på hendes ansigt igen. han lag sin ene hånd på hendes hofte, og fjernede ikke sit blik fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 0:26

kajikas øjne var som stirret fast i hans blik og tog ham blidt under kæben, så han så hende direkte i øjnene og hendes pupiller blev mindre over intensiteten i hans blik og hun nærmede sig stille ham og hviskede blidt i hans øre da hendes læber gik fordi hans i stedet for at rør dem og sagde"elsker du mig virkelig.... jess eller er du blot forelsket i en illusion af din tidligere elskerinde/kæreste der så inderligt forlod dig...." hun vidste hun ikke skulle tale om hans gamle kæreste men hun ville vide om hans kærlighed blot sad for hende fordi hun lignede og var som hende eller det var fordi han virkelig så kajika som kajika og ikke som hans tidligere kæreste... som var væk nu fra ham..

Hun rejste sig stille op og gik hen til vinduet og så mod den blodrøde måne der kærtegnede hendes krop og den hvide kjole og gjorde den blodrød som var hun dækket i blod og det blonde hår kom til at se knald rødt ud som postkasserne gjorde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 14:10

Jesper så på hende og lod hende bare tage fat i hans kæbe, han lod sin hånd blive liggende på hendes lår og lyttede med på hvad hun sagde. selv om det var meget svært da han ikke rigtigt hørte efter før, men han kæmpede for at lyttede på hvad hun sagde. han tænkte lidt over det og havde endelig glemte alt om sin eks kæreste, han lod hende bare rejse sig op og lag sig opgivende ned i sengen "hvorfor skal du blande hende ind i det? jeg havde for en gang skyld glemt hende" sagde han og tog dynen og træk den over sig, han lukkede sine øjne i og gad ikke rejse sig op for at gå over til hende. derfor blev han bare liggende og håbede på at hun ville forstå, at han havde følelser for hende og ikke sin eks

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:01

Kajika så stille mod jesper og rødmede let over de markerede kindben og grinte sødt med hånden foran munden og gik stille hen til ham nærmest listende og sagde"Hmm er det sandt søde" hun prikkede blidt til ham uden på dynen og kildede ham i siderne stadig uden på dynen uden rigtig at kunne mærke hvor han var og hun ville for sjov stille prikke ham på maven med vidste ikke hvor hans mave var så hun bevægede sin hånd langsomt ind under dynen og sagde"du er virkelig nuttede jesper og undskyld" hun lod hånden køre blidt mod hans krop og håbede på hun mærkede hans mave snart og kunne for sjov prikke til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:21

Jesper blev bare liggende og sagde ikke nået lå bare helt stille under dynen, han tog hurtigt fat i hendes håndled da han mærkede hendes hånd under dynen "åh.. så hold dog op" sagde han og træk hendes hånd ud og gav slip på den, inden han lag sig om på siden og fandt fjernbetjeningen under sin pude. han tænde for tv'et og var sur over at han blev husket på hende igen, hans øjne var lidt røde i det dog var det lige nok til at kunne se ilden i hans øjne. han så over på tv'et og lag sin ene hånd under hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:25

Kajika sukkede og tænkte*Flot !!! kajika nu.... nu har du gjordt det igen og så mod en så.... så dejlig!! årh! jeg hader mig selv! hvorfor skal jeg os lige klokke i det!!!" kajika rejste sig stille op og sagde"jeg går ned og får mig noget mad Jesper og undskyld" hun gik stille hen til døren og åbnede den med rystende hænder mens hun stille betragtede omgivelserne og gik neden under og sukkede opgivende mens hun strøg håret til siden og mødte phil og sagde"du kunne vel aldrig skaffe mig noget nat mad phil" hun gik ned til spise salen og satte sig der ind og ventede opgivende på maden og havde ikke gået amok denne gang eller råbt, hun ville lade ham køle lidt ned mens hun sad og legede med en saks ved at sidde og klippe i en brugt serviet... der alligevel skulle smides ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:37

Jesper så på tv'et og så kort over på hende når han hørte døren gik op "okay" hviskede han og var sikker på at hun ikke ville kunne høre det, han træk dynen væk og kunne ikke holde det ud. han slukkede tv'et og gik hen til vinduet, han så lidt op på himlen og lukkede vinduet op imens "det passer ikke.. kom videre Jesper" sagde han og gik op i vinduet og hoppede ud af det, imens han forvandlede sig til puma og viste at det var dumt når der var jager. men han kunne ikke holde ud at være der inde længere, han satte hurtigt i læben ind i skoven..

Phil så på hende og nikkede "det skal de få" sagde han og gik ud i køkkenet og fandt hurtigt nået mad, og nået at drikke til hende. han gik derefter ind i spisesalen til hende og satte maden foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:43

Hun begyndte stille at spise i det hun hørte vinduet smække op, skovlede hun maden lidt hurtigt ind og sagde"årh! nej! DER ER JAGT! SEASON!!!" hun løb hurtigt oven på og løb så hurtigt hun kunne hen til døren åbnede den og så at vinduet var åbent og tog sig for munden og mumlede"nej!!!" hun skyndte sig hurtigt neden under og så mod Phil og sagde"jeg nød til at finde ham vis andre ser ham skyder de ham! han kan ikke nå at slippe væk fra et helt havl gevær eller de nye gevær der ! skyder direkte igennem selv elefanter!!!" hun skyndte sig at snuppe en jakke der var stram og sort i det hun kun havde det der forførende nat tøj på og frøs utrolig meget men hun satte løb mod skoven hun måtte finde jess og få ham tilbage ingen! det gik grueligt! galt´. kajika mærkede hvordan stene på vejen trillede efter hende ned af den lidt stejle sti og hvordan støvet bagved hende fra hendes lange skridt følgede hende mens hun blev beskidt op af den smukke hvide hud, hun nu var født med og det viste sig på hende som havde hun jokket i mudder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:54

Phil nået ikke at sige nået før hun var væk, han begynde at rydde op og stolede på at sin herre kunne klare sig selv...
Jesper begynde at gå i et mere roligt tempo når han var kommet et stykke ind i skoven, han kunne ikke holde det ud og viste at han måtte arbejde lidt på at blive sig selv igen. han kunne svagt høre skuderne flyve rundt i luften, men han var alt for væk i sine egne tanker til at flygte eller angribe. han vågnede dog hurtigt op da han mærke smerte i sin pote og fald sammen, han gav et lille hyl fra sig og så ned på sin pote. han sukkede opgivende inde i sig og rejste sig hurtigt op, og haltede videre og svingede med sin hale imens. mens han slet ikke overvejede at gøre nogen af delene, han så kort over på en mand som så meget bange ud i ansigtet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:59

Kajika kom løbende ind i skoven og stoppede brat op da hun hørte pivet fra Jesper og sagde"årh nej...." hun skyndte sig ind i skoven og hørte ham lade igen og lukkede øjnene og mærkede alle grene mod sin bare hud og gjorde alt for at beskytte kjolen i det hun lød mod skudlydene og sagde"nej!..." hun græd nu stille og tårene trillede fra hendes kind og ud i luften som perler der blev til smukke dugnede fjer der fløj som fnug. Hun faldt i det hun så Jesper og manden der havde geværet rettede mod ham og Rejste sig hurtigt op og skubbede jesper til siden og spærrede øjnene meget op og manden kiggede overrasket på hende og flygtede, kajika så stille på Jesper og tog sig til højre side ved ribbene nær sit bryst.. det blødte.... hun så på sin hånd og så blodet fra hende selv og det blev alt sammen sløret.... i det hun udstødte et højt skrig af smerte og trak vejret hurtigt og gik i panik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:09

Jesper var ligeglad med sin pote og viste at han kunne heale den når han blev sig selv igen, han fik et chok når han fald sammen på jorden. han så hurtigt op og fik øje på Kajika, og kunne ikke forstå hvad hun lavede der. han var jo stor nok til at passe på sig selv, han slikkede kort på sin pote og rejste sig op. han så kort over på jageren og snerrede af ham for at få ham til at forsvinde, og det fik ham hurtigt til at vende sig om og løbe væk. Jesper blev hurtigt sig selv igen, han så ned på hende og sukkede "dumme tøs" sagde han og healede sin hånd inden han bøjede sig ned og løftede hende op til sig, han løb så hurtigt han kunne hjem til sig selv. han slog porten op og gik ind i stuen med pajsen og lag hende i sofa'en, mens Phil kom løbende "hvad er der sket" sagde han og så kort på Jesper "hun kunne ikke lade mig være" sagde Jesper og så over på Phil og nikkede og løb hurtigt ud og hentede nået vandet og nogle klude, Jesper satte sig bare over i sofa'en overfor og kunne jo ikke gøre andet. han tog sin hånd op og fik blodet som var kommet ud til at samle sig i en boble og trykkede det let ind i såret på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:16

Kajika skrig højt i det hun så på jesper og var så glad for han havde hjulpet hende tilbage og kiggede på ham nu da han sad over for hende og sagde"argh!! vent... av" hun tog blidt en lille slags tæge tang og stak ind i såret og fik fat i den lille kugle i det hun hev den ud og smed den på borde tog skrig af smerte og det blødte yderligere nu. Hun tog blidt nogen af de hvide klude og blev endnu mere bleg og svedte bare som ind i helved... hun så stille mod Jesper og sagde"undskyld... jeg vil ikke ha der sker dig noget... jeg vil ikke ha du lider Jesper eller bliver skadet det må du aldrig ikke når jeg er nær dig eller jeg er her til at .... til at være ved dig" hun lukkede øjnene i smerte og fik endnu en klud over såret og så phil komme med nogen forbinding og sagde"hvorfor... var du så vred ? på mig der ude"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:25

Jesper blev bare siddende uden at vise nogle følelser, han var virkelig sur over at hun ikke kunne havde blevet indenfor. da han viste at han ikke komme tilbage uden en eneste skade, han førte boblen over til sig og lod blodet føre sig ind i munden på sig selv. han rejste sig derfor op og lyttede stort ikke med på hvad hun sagde "jeg kan godt passe på mig selv, jeg har ikke brug for nogen til det" snerrede han og så ind i ilden og fjernede ikke sit blik fra det, da han virkelig ikke havde lyst til at se over på hende. det var han alt for sur til at gøre "jeg har sagt at det er okay at de bo her, men det betydet ikke at de skal være ved mig hele tiden" sagde han og så kort over på hende, inden han gik over til døren. han knyttede sine hænder og havde virkelig lyst til at slå nået, han så kort over på hende uden at svare hende og forsvandt hurtigt op af trapperne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:30

Kajika lå stille der og sukkede i det hun så mod phil der kom igen og brød ud i tåre og sagde"jeg.... jeg tror bare jeg går op i seng og så på hospitalet i morgen jeg burde aldrig ha gået efter ham jeg ødelægger alt nær mig hvor er jeg dog dum!!" hun græd og tog sig til såret og tog forbindingen i hånden og gik stille mod trapperne mens blodet stille flød ned af hendes lår fra det åbne sår og sagde"godnat phil" hun gik forbi hans gang og i stedet for at gå ind til ham gik hun ind til hans mors og tog kjolen af og gik ind i badet og fik sig gjordt ren og tørret sin krop og bagefter tog hun forbindingen om sig og græd stille mens hun bed tænderne sammen og var helt ødelagt inden i... hun var så bange.. hun ville så gerne se jesper men hun turde ikke... hun turde ikke lukke øjnene heller ikke i frygt for ikke at vågne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:35

Jesper lukkede døren efter sig når han var gået ind på sit værelse, det virkede så tomt der inde som om der intet liv var. han sukkede og gik hen og lukkede vinduet, han så hen mod skoven og havde lyst til at løbe der hen igen. men gjorde det alligevel ikke og gik derfor istedet ud på badeværelset og vaskede blodet af sine hænder, han slukkede lyset der ude og gik hen og smed sig i sin seng. han lå bare og stirrede ind mod puderne, og mærkede hvordan hans fødder var ude i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 23:30

kajika sukkede stille mens hun betragtede såret under bandagen og piv svagt i det hun mærkede nogen katte agtig øre komme frem på hovedet og så den lange katte hale og gik ned i knæ og sagde"ååårh! nej ikke nu de skulle ikke komme frem nu" hun bed sig let fabrilsk i underlæben mens hun kiggede stille rundt og fandt noget vand og drak stille af det for at slappe af og komme til kræfter og rejste sig så svagt op og mærkede ørene og halen forsvinde ind i sit hud igen og gik stille ud af døren med vaklende ben og bankede blidt på inde ved jesper og åbnede så uden hans svar og sagde"jesper undskyld" hun gik stille hen mod ham i det hun blidt lagde sig nær ham og kyssede ham blidt i håret og strøg ham let over det pjuskede hår og sagde"jesper..... kan du nogen sinde tilgive mig" hun havde kun trusser på (hvide) og så hendes forbinding om brysterne og skudet fordi det var halvt ved hendes venstre bryst... hun betragtede ham lidt med flakkende øjne og strøg let sit lange blonde hår til siden ned af skuldrene og ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 9 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum