Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 16:02

Jesper tog sin arm til sig, og lod sig blive skubbet op af døren. han kunne ikke lade være med at smile "jeg vil ikke tæmme dem" sagde han og tog hendes hånd og træk hende med op af trapperne "så skal de få et bad" sagde han og var sådan set ligeglad med om hun lugtede eller ikke, han træk hende med hen til sit soveværelse og videre ind i det. han gik derefter hen til en anden dør og lukkede den op "håber dette er godt nok ?" sagde han og det var det flotteste badeværelse i hele slottet, det var hvidt og stort. med et stort badekar i midten og en mindst lige så stor bruser i det ene hjørne, der var også to vasker og et kæmpe spejl "vil de havde at jeg finder nået tøj til dem ?" spurgte han om og slap hendes håndled

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 18:30

Kajika rødmede let og sagde"jesper du ikke min tjener så... så stop med at lyde sådan ... og det må du vel godt" hun betragtede det store badeværelse og sagde stille og med en nysgerrig undertone. "har du nogen sinde behandlet andre sådan her dine tjener eller din slave der nede?? nogen sinde" hun rørte blidt ved badeværelset i det hun vendte sig om mod jesper elegant og kyssede ham blidt på kinden som man ville ha gjordt i frankrig i det hun rødmede som et tegn på hendes taknemmelighed over hun kunne få et bad, og gik stille hen og tændte blidt vandet og så mod ham med de blanke blå øjne og sagde"vis jeg ikke vidste bedre jesper ville jeg ha troede du prøvede at forfør mig eller være gør mig til en skabning af dig" hun grinte over den latterlige tanke og tænkte over ham vampyr herren der gerne ville ha hende som sin skabning...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 18:45

Jesper så over på hende og hævede det ene øjebryn "det gør jeg altså ikke.. men jeg kan ikke se det de siger til mig fordi vi ikke er dus" sagde han og lag sine arme om bag på ryggen, han lukkede sine øjne i da han mærkede kysset på kinden. varmen fylde hans kind, men blev lige så kold igen. han tænkte lidt over det og åbnede sine øjne igen "jeg er bare høflig, men hvis du mener om jeg har behandlet en pige som en prinsesse før.. så er svaret ja, den gang jeg var ung vampyr... men min far tvang mig til at se på mens han mishandlede hende... kærlighed er kun til besvær" sagde han og så kort på hende, inden han så væk "og at være kold er meget bedre" sagde han og gik nogle skridt tilbage væk fra hende, han bukkede en enkel gang og smilte koldt til hende "bare gå i bad mens jeg henter nået passende tøj til dem.. og stik ikke af for så finder jeg dig også lover jeg dig for at du vil dø på en smertefuld måde" sagde han og kunne ikke lade være med at smilte af det, han grinte af det hun sagde og hævede det ene øjebryn "forfør dig? nej aldrig.. det er intet jeg ville gøre... en af mig? tror du overhovedet du ville kunne klare det?" Spurgte han drillende om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 19:04

hun grinte og sagde"Nej ville jeg nok ikke og jeg glæder mig til at se hvad du mener er passende tøj til mig prøv mig bare af, jeg glæder mig til at betragte det tøj til mig du vil finde jesper" hun nejede elegant i det hun stille gik ind og tog tøjet af mens hun fik under de tvarme vand tænkte hun lidt over det han havde sagt og tænkte*har han virkelig været forelsket, en gang i en pige utroligt det havde jeg aldrig troede og hvor må han dog ha været knust da hans far var så ond!* hun sukkede i det hun gik ud af badet efter at ha skyllet sin krop og hår med sæbe og fået det af, hun flakkede med vingerne lidt for at tørre sig selv og smilede i det hun stille tog håndklæde om sig da hun var tør og slukkede vandet og gik ud og ventede på ham i soveværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 19:24

Jesper nikkede og så lidt på hende inden han gik hen mod sit mor's gamle værelse, han klødet sig lidt i håret og gik hen til hendes skab og kiggede tøjet igennem. han fandt en perfekt kjole og tog den ud af skabet, han betragtede den lidt og lad den i sine arme så den ikke rørte gulvet. inden han gik ud af værelset og lukkede døren efter sig, han gik videre ned mod sit værelse og stod lidt udenforan døren og lyttede efter vandet. han åbnede derefter døren og så over på hende, han nikkede kort til hende "jeg håber de kan lide den her" sagde han og gik hen og lag den på sin seng, han lag derefter sine hænder bag på sin ryg og gik baglænes hen mod døren "når de er færdig så mød mig i værelset med pejsen" sagde han og tog fat i håndtaget og lukkede den efter sig, inden han gik ned på pejsen og satte sig i sofa'en

Kjolen:: http://radhagarima.files.wordpress.com/2008/08/costume41.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 21:33

Kajika stod der med åben mund og tog hånden for munden begge hænder og sagde"OMG!!! årh hvor er den dog ! jesper Wauw! den er vidunderlig" hun tog den blidt op i det han gik ud der fra, smed hun håndklædet blidt ned mod jorden og iførte sig langsomt den smukke grønhvide kjole i det hun stille, tog den på og rettede den smukt og så sig selv i spejlet med det lange hår læggende smuk ned af ryggen og tænkte*hvor er den dog smuk og jeg ligner en hel prinsesse* hun fandt en kam og kæmmede stille sit hår i det hun fik langt smukt glansfuldt hår og gik stille ned mod ham i nogen sko i samme farve med så hæle, man kunne høre hende nærme sig, klik klik. hun åbnede stille døren i det hun så ind af den og betragtede jesper og stille sig bagved hans sofa og foldede hænderne sammen foran sig og med strakte arme i det hun kiggede ned og nejede elegant og sagde"Tak jesper det var utrolig sødt af den og den er så smuk, jeg føler mig virkelig som en prinsesse" hun betragtede ham med de smukke hav blå øjne der funklede af sig selv og tog blidt om det lange hår og lod det falde over højre skuldre og sage"Hvad syntes du??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 21:45

Jesper sad bare helt stille og lyttede endelig meget efter på om han hørte hende flygte, men da han hørte skoene og så hen på døren. han rejste sig med det samme op, og lag sine arme om bag på ryggen. han smilte koldt og bukkede, han gik om til hende og vende sit blik kort ned af hende. han nikkede stille og viste endelig ikke hvad han skulle sige "jeg er glad for de kan lide den" sagde han og rakte sin ene hånd frem til hende "den kær dem meget" sagde han stille og bukkede sig ned samtidigt, han så på hendes samtidigt og fjernede ikke sine brune øjne væk fra hende "men.. de ville se meget smukkere ud som en isdronning" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 21:50

Kajika rødmede let og sagde"isdronning??" hun betragtede ham med de varme blide hav blå øjne der var mørke af natur og havde dette funklende vidunderlige skær i øjnene og tog sig let med den anden hånd til kinderne og rødmede let i det hun så stille på hans øjne og sagde"og tak for komplimanet jesper det var, meget sødt af dig for en gang skyld ikke at skulle høre om at man ville dø eller noget" hun tog blidt i mod hans hånd og sagde"du har helt, ændret? adfærd jesper det helt underligt at føre en samtale med dig nu" hun så flovt væk i det hun havde en lidt mærkelig fornemmelse nede i maven og smilte sødt til ham igen og havde dyb øjenkontakt med ham nu for bedre at kunne søge hvad han dog søgte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:00

Jesper tog hendes hånd til sig og kyssede den blidt uden at fjerne sit blik fra hende, han rejste sig op ordenligt igen og træk hende med over til sofa'en igen "en virkelig smuk isdronning" sagde han og ventede på at hun havde sat sig ned inden han selv satte sig ned, han så på hende og hævede det ene øjebryn af hende "jeg er bare høflig.. jeg har stadig virkelig lyst til deres blod" sagde han og bøjede sig hen over hende, han blottede sine tænder og satte sig ordenligt igen. han så kort ned af hende og træk lidt på skulderne "vil de havde en drinks ?" spurgte han om og så kort væk fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:07

Kajika så stille på jesper og rødmede let da han kyssede hendes hånd og sagde"en isdronning.... jamen hvordan en isdronning jesper??" hun satte sig blidt i det hun trak blidt kjolen lidt op så den ikke ville gå i stykker og betragtede ham med blide intense øjne der stille fangede vært af hans blik mod hende og tog blidt et glas på bordet og sagde"ja tak du bestemmer bare hvad" hun betragtede ham stille og tog sig blidt til halsen over at ha følsen af da han bed hende ude i skoven og gøs stille mens hun så lidt væk fra sit glas da han skulle hælde op til hende og sagde"Så du har virkelig stadig lyst til mit blod?? jamen hvorfor der findes vist os en som mig med så speciel blod kompination??" hun så stille mod ham igen og ikke mod glasset i det hun tog det blidt op til læberne og tog en blid forførende lille slurk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:16

Jesper så på hende og kunne ikke lade være med at smile koldt "isdronning en af de kolde... en af mig" sagde han og tog hendes glas og nikkede, han hælde lidt op i glasset og rakte den hen til hende. han holde glasset let mellem sine fingere og smilte "håber det smager godt" sagde han og sad bare helt stille, han tog selv et glas og hælde nået op i. han viste at han nok ville lege lidt med hende sener, men nu ville han være høflig det havde han lært af sin far at man skulle. ellers kunne det være at de ikke kom tilbage også kunne man lige så godt bare dræbe dem "jeg har lyst til blod ligemeget hvem det kommer fra" sagde han og drak lidt af sit glas, inden han satte det på bordet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:41

Kajika nikkede forstående og sagde"ja det har du vel du er jo en vampyr og hvad sagde du lige?! jesper.... en ..... en... is.... isdronning.... en som dig??" hun rødmede let og vendte sig mod ham i det hun betragtede det hun havde drukket, og slikkede sig let om munden med tungen let kærtegnende læberne så de funklede stille og strøg ham over kinden og så ham dybt i øjnene og sagde"jeg kunne aldrig være en isdronning og havd ville det dog gavne dig??" hun så undrende på ham i det hun strøg sit hår til siden og stille flettede det og strøg blidt fingeren over sit glas og kørte pegefingeren rundt om glasst mens den anden stille rørte hendes kind blidt for at mærke om hun rødmede igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:53

Jesper stirrede på hende da han mærkede hendes fingere mod sin kind, han kunne bestemt ikke lide det og havde lyst til at bide hende af det. men han kæmpede for at slappe af, han åbnede sin mund og blottede sine hjørnetænder kort "ja du har nok ret.. du ville være som alle andre vampyr.. blødsød og lige til at brække sig over" sagde han og gjorde det bare for at irriter ham, han tænkte lidt over hvad han skulle sige til det og træk lidt på skulderne "det ville være sjovt at havde en der næsten er lige så god som en selv" sagde han og mente at ingen ville være så perfekt som ham, han vende sit blik væk fra hende og kunne ikke lade være med at smile stort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:01

Kajika rejste sig stille op i det hun sagde"jeg syntes ikke mere om dit selvskab undskyld jeg rørte dig og godnat jeg tror jeg vil tage mit beskidte tøj på og gå ned i kælderen hvor jeg åbenbart høre til sir!" kajika sukkede i det hun roede sig blidt i håret så fletningen gik op, og så mod ham i det hun stille fnøs og slikkede sig let om læberne mens hun tog fat i vær ende af kjolen så hun ikke trådte på den og. hun gik stille ud af døren uden et eneste lyd, eller næsten hun tog fat i håndtaget og åbnede stille for døren...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:09

Jesper kunne ikke lade være med at smile, han så over på hende og rejste sig ikke op "mmh.. du kan godt lide at stikke af, jeg kan ikke forstå dem der laver vampyrer også er de svage og stikker af for virkeligheden.. lige som du gør" sagde han og lag sit hoved på skrå, og blev bare helt stille siddende og kunne endelig et eller andet sted godt lide at se kjolen på hende. han tog sit glas op i sin hånd og drak lidt af det, han satte glasset ned på bordet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:12

kajika sukkede dybt og lukkede blidt døren igen i det hun gik hen foran ham og så på ham temmelig alvorligt og sagde"jeg er ikke svag du skal..... du skal aldrig kalde mig svag jeg er en Dé VOLKAN!!! og en ægte Volkan! er aldrig svag de har styrke og udholdenhed! jeg kan klare alle de prøvelser du sætter mig uden et sammenbrud jeg er ikke blot en aspara og engel jeg er en blanding og ikke nok med de thar jeg vampyriske træk så kom ikke og døm mig med disse folk du før har mødt og møder" hun stod der med et neutralt ansigts udtryk og alvorlig mine i det hun så koldt på ham uden nogen som helst følse og så utrolig kongelig og smuk ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:25

Jesper blev bare siddende og havde regnet med at hun kom tilbage, han vende langsomt sit blik op mod hende "jeg er da ligeglad med hvad du er.. for du er stadig svag som alle andre i denne lille verden" sagde han og rejste sig op, han så ned på hende og tog fat i hendes kæbe. han tog ikke for hårdt fat i og løftede hende hoved "svage tøs" hviskede han og rykkede sit hoved tætter på hendes, han så kort ned af hende inden han så op på hendes ansigt igen "du er ønsker jo gerne at blive nået større end det du allerede er" sagde han og tog sin ene hånd om på ryggen og hev blidt i snorren så kjolen gik op, han lag sit hoved lidt på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:30

kajika så på ham og rødmede let i det hun hviskede"jesper... hvad prøver du på" hun lukkede blidt øjnene i det hun stille ånede stille ud nærmest stønnende og mærkede slet ikke ham løsne kjolen bagpå der holdte det hele op, og hun havde kun meget lille hvidt undetøj inden under i det hun rødmede let og kunne mærke kjolen gav sig stille og så ham i øjnene nu og sagde"jesper nej.... jeg.... jeg ønsker mig ikke at blive nået større end jeg allerede er... nej" hun rystede stille i det hun mærkede hans ånde mod sin hals og hendes øjne blev større i det hun var helt overrasket over han var så tæt på hende og bøjede sig langsomt bagover og sagde"jesper.... havd prøver du på" hun lukkede øjnene og var klar til vis han ville prøve at bide hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:38

Jesper fjernede ikke sit blik fra hende, han lyttede på hvad hun sagde og sagde ikke et eneste ord. han lod sine nogle fingere glide ind under kjolen på ryggen, og træk den lidt mere for at løsne den mere. han vende på at hun var færdig med at snakke "de er svag" hviskede han og var kun få centimeter fra hendes læber, han så hende dybt ind i øjnene og slap stille hendes kæbe "tager kjolen tilbage.. at føle sig som en prinsesse fortjener ikke en person som heller vil være langt ned i fødekæden" hviskede han og vende kort sit blik ned mod hendes læber, uden at kysse dem på nogen måde. han vende sit blik mod hendes øjne igen "og jeg vil ikke være skaberen af en som er blødsød" hviskede han og lag sine hænder på hendes skulder og træk kjolen ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:44

kajika så på ham og sagde"jeg ikke svag! jeg.... jeg vil bare ikke være fanget i en af nattens ! kroppe!!!" hun rødmede let i det hun mærkede hans hænder på ryggen og sagde"Hmm.... jeg ved nu ikke og hvad mener du med at du tager kjolen tilbage??" da han hev den ned, skrig hun og lukkede øjnene og rødmede i hele ansigtet og turde ikke åbne øjnene mens hun holdte sig for brysterne og sit private sted. hun turde ikke rør sig ud af stedet og sagde"JESPER!! DIT!!! DIT!!!" hun bed tænderne sammen og så mod ham i det hun så rundt og tog en pude foran sig og tog fat i glasset og kastede dets indhold mod ham i det hun smækkede glasset direkte mod hans kind så det gik i tusind stykker og nogen ramte ham og hans blod kom mod hende i det hun os fik noget mod kinden og hendes blod flød stille ned fra kinden og læben. hun så vredt på ham og sagde"DIT! SVIN!!!" hun kastede puden mod ham i det hun løb ud af døren og op oven på, og tog fat i sit tøj og begyndte at trække skjorten ned over sig selv om den var fyldt med blod og jord, og tog fat i sin shorts

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:53

Jesper så på hende og lukkede sine øjne i da han mærkede glasset mod sin kind, han blev bare stående og mærke hvor meget hans blod kogede inde i sig. han åbnede langsomt sine øjne og begynde at pille glasset ud af sin kind men han rejste sig op, og gik ud af døren. han gik videre op af trapperne og kunne mærke at der var glas på kinden, han åbnede døren til sit soveværelse og hævede det ene øjebryn "og du kalder mig et svin?" sagde han og tørrede blodet væk fra sin kind med sin tommelfinger, mens sårene var forsvundet "jeg er bare sød mod dem og fortæller hvad jeg mener.. også når de ikke har lyst til at være en dronning, så tager jeg kjolen tilbage... men de ville ikke havde nået imod det hvis det var sex vi skulle havde" sagde han og lukkede døren efter sig, han stod op af den og lag sine arme over kors "jeg kunne havde slået dig ihjel når jeg ville.. men jeg er bare høflig efter jeg har fået nået blod" sagde han og blottede sine tænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:00

Hun så mod ham og tog en lang kniv frem og sagde"jeg! har ingen intentioner til at have sex med sådan et modbydeligt! VÆSEN SOM DIG!! og det var dig der ville have mig som en idronning! ikke mig der ville ha det, det ikke min skyld!!" hun gik mod ham og før han ville ha nået at reager hamrede hun kniven gennem hans hånd så den sad fast i døren og så mod ham med et intenst blik af vrede og tog fat i hans hage ondt og sagde"du blotter aldrig! TÆNDER AF MIG IGEN! er det forstået sir!! aldrig! jeg er for kongelig til dette eller for arvelig! og jeg vil ikke ha du klæder mig af foran dem!!! og prøver først forførende!! dit !! dit!!! uhyre!" hun tog fat i glasset ved sin kind og sagde"og lad vær med at pive jeg fik os glas på mig og det heler bare igen ved dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:15

Jesper så bare på hende og grinte stort af hende, han så kort mod sin hånd og mærkede smerten men viste på ingen måde at det gjorde ondt "mmh baby.. flip ud på mig, du ville være en perfekt isdronning... så længe din bløde side ikke bliver en del af hende, den perfekt til at herske over alt og alle" sagde han og så kort ned mod sin hage, inden han så op hendes ansigt igen. han træk sin hånd til sig selv om det gjorde lidt ondt så viste han det ikke på nogen måde, han tog hurtigt fat i hendes hånd og vende sig hurtigt om så det var hende der stod op af døren. han holde hende oppe med sit underliv mens han træk kniven ud af sin hånd, han så lidt på sin hånd og bevægede kort sine fingere inden han så på hende igen "jeg blottede mine tænder når jeg vil.. og uh hvor bliver jeg bange for dig, nej jeg gør sgu ej.. jeg er ligeglad med kongelige, de turde ikke engang gøre min familie nået.. så svage lige som dig" sagde han og lag lidt tryk på det sidste, han tog fat i hendes hage og satte kniven mod hendes underlæbe "jeg har aldrig prøvet at forføre dig.. jeg var bare høflig og intet andet, og når du ikke vil være det som jeg vil havde så låner du intet af mig" sagde han og lod kniven glide ned af hende underlæbe, og satte den på den første knap på skjorten "den der tilhøre også mig" sagde han og skar snorren op på den første knap

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:23

Kajika så vredt på ham og sagde"du skal ikke kalde mig Baby!!! fordi jeg skam ikke din Baby!!!" hun så vredt på ham og tog fat i halsen på ham og slog hans hoved en gang op mod døren i det hun vredt betragtede ham og hviskede i hans øre"jeg ikke bange for dig en skid Jesper og ja måske kunne jeg blive den perfekte isdronning og reager alt og alle, men spørgsmålet er om jeg virkelig gider at blive forvandlet til en isdronning af en så svag vampyr som dig!".

Kajika betragtede ham i det han, stille snakkede og himlede stille med øjnene i det hun mærkede kniven mod sin underlæbe grinte hun og slikkede den let og sagde"bare prøv... desuden ville du aldrig kunne forfør mig ... du alt for svag!" hun grinte og sagde"virkelig jamen det var synd for dig" hun så på ham da den første knap røg og sagde"gå længer og jeg vil få dig til at lide for første gang i dit liv!" hun tog om ham med sin telepatiske evne og skubbede ham hårdt op i muren i det han ville tabe kniven og gik mod ham med elegante skridt og så på ham med et lumsk ondt smil og tog blidt kniven op og skar ham over kinden stille og sagde"hihi ups... var det mig" hun holdte ham med sin telepati men mærkede det snart ville forsvinde og skar ham blidt over brystkassen og sagde"du har set min overkrop og nu vil jeg se din" hun skar hans tøj i stykker og så på hans over krop i det hun grinte og smed kniven over skuldren og slap ham.... så han ikke mere var holdt og sagde"kedeligt! , du har en lille drenge krop nok derfor du ikke kan yde godt sex.... eller have samleje med nogen årh jeg føler virkelig med dig lille stakkel" hun grinte hånligt af ham og gik stille hen til hans seng og lagde sig i mens hun grinte over at ha skåret ham i kinden og på brystkassen op til flere steder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:38

Jesper lyttede på hvad hun sagde og var ligeglad med at hun skar i ham, det var ikke den store smerte og betød heller ikke nået for ham. han så ned på sin overkrop, så var helt perfekt i det alle de flotte muskler og ikke et eneste gram fedt på. han tøjet af sin overkrop og sagde ikke nået, sårene var allerede væk som om at de slet ikke har været der "yde god sex ? ha.. hvorfor overhovedet havde sex ? i kvinder er jo alle sammen ens, i stopper bare med at ville være tæt på en pågrund af ens familie.. i fortjener ikke at leve..... i er alle sammen ens" sagde han og gik hen til sit skab og fandt en skjorte frem og tog på, han blev stående ved skabet og tog en dyb indånding mens han lukkede den "de kan ikke få mig til at lide.. som ingen anden kan" sagde han og kørte sine fingere igennem sit hår, han lukkede skabet og så over på hende. han hævede det ene øjebryn af hende "har de tænkt dem at ligge i min seng ?" spurgte han om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 4 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum