Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:42

Hun nikkede og sagde"ja det befaler jeg og jeg er din forhenværende dronning og rør du mig dræber jeg dig eller smider dig ud af vinduet forstået" hun skubbede hårdt til ham med sin telepati og grinte ondt i det hendes hår var ved at blive blod rødt igen slappede hun af og lagde sig igen og sagde"familie jeg vil intet ha af gøre med min familie!.... og desuden hvem ville dog ha sex med dig Jesper andet end din lille flirt der blev straffet af din far den gang" hun grinte ondt og lagde sig under hans dyne og sagde"åårh ja det her er livet " hun tog blidt skjorten af og smed den på gulvet og nød hans dyne mod hendes krop og sagde"forresten jesper hvor vil du sove?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:48

Jesper så over på hende med et koldt blik "du er ikke min dronning!" snerrede han og var ligeglad med hvad hun ville gøre med ham, han var ligeglad med at han blev skubbet og fjernede ikke sit blik fra hende. han knyttede sine hænder da han hørte hvad hun sagde, han hoppede hurtigt på hende og knyttede sin hånd omkring hendes hals. han så ned på hende med et blik der viste at det var tid for hende at dø "du skal ikke blande hende ind i det.. du ved intet om hende så hold din kæft" snerrede han og var ligeglad med at han ikkevar høflig, han satte hurtigt sine tænder ned i hendes hals. og lukkede sin mund lidt så hullerne ville bliver længere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:54

kajika skrig i det hun lukkede øjnene og hviskede med en blid tone i hans øre sødt"jeg vidste det..... du elsker hende stadig... du har noget godt i dig Jesper..." hun rødmede let i det hun skrig i smerte over han bed hende, og sådan hun havde været, havde hun kun været for at få hans menneskelig side frem i ham for virkelig at se han stadig kunne elske noget... hun kunne mærke tårene ned af sin hals og lukkede blidt øjnene helt i og stønnede efter vejret i det hun næsten ikke kunne klare smerten eller at han sådan klemte om hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:06

Jesper lyttede på hende og træk hendes hals tætter på sig, han bed dybere ned i hendes hals. da han ikke følte nået godt inde i ham, han træk sine tænder ud af hende og tørrede sig om munden. han så ned på hende og rystede på hovedet "nej jeg gør ikke.. der er tomt for følelser" sagde han og skubbede til sengen og rejste sig op, han gik hen til kanten på sengen og lod sig hoppe ned. han så kort over på hende og rystede på hovedet, han satte sig ned på sengen og så ud i værelset "du skal bare ikke blande hende ind i det.." sagde han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:11

Hun satte sig stille op og helede såret i det hun sagde"du elsker hende!.... jeg ved det... hvorfor tror du jeg var sådan... fordi jeg nød det!... du har været forelsket og elsker hende stadig! og nej jeg vil ikke sige som alle andre med du rrander fra sine følser og sådan men jeg vil sige du elsker eller elskede hende!" hun rejste sig op og tog stille skjorten på igen og tog hurtigt sko på og fik en mærkelig følse i maven og så mod ham lidt trist over sin beslutning hun tog nu. hun åbnede døren mens han sad på sengen trist kunne hun se og løb ned af trapperne og sagde"undskyld phil" hun skubbede mændene til siden og løb ud fra slottet og fløj over porten med de helede vinger og landede foran porten og løb videre i det hun intet havde med sig andet end skjorten på sin krop og shortsene for ikke at være nøgen... hun løb så hurtigt hun kunne og sagde"han har en menneskelig side jeg er sikker uanset hvad... så rørte jeg ham dybt og jeg..... jeg vil ikke være der og vente til jeg ender med at føle noget..... noget for sådan en ufølsom kold person...." hun knyttede hænderne og var nu næste 3 kilometer fra hans slot

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:23

Jesper knyttede sine hænder og lyttede på hvad hun sagde, han rystede på hovedet og havde bestemt nogen følelser. han så efter hende og rejste sig op, han var ligeglad med alt og alle og havde ikke tænkt sig at være nogen som han ikke var. nej han var virkelig kold, han gik ud af døren da han hørte porten blive åbnet. han gik videre ned af trapperne da Phil kom "undskyld herre.. men hun glemte sin frakke" sagde han og rakte den til Jesper, han så lidt på den inden han tog den i sin hånd og nikkede til ham "de er tilgivet.. men næste gang så lover jeg intet" sagde han koldt og løb hurtigt ud af porten inden de nået at lukke den, han tog en dyb indånding for at finde hende og stoppede op nogle meter foran hende "du glemte nået.. også har jeg ingen følelser.. og jeg elsker hende bestemt ikke mere, jeg hader hende og hendes familie" sagde han og så ned i jorden imens, og det var virkelig sandheden at han hadet hende. for det gjorde han virkelig, hun knuste hans hjerte og fik ham til at hade hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:29

Kajika stoppede stille op og så væk fra ham med krydset arme og sagde"jeg.... jeg hader os dig jesper fordi du..... du leger med mit hjerte!!! okay... du virker så forførende og sød og det næste øjeblik er du vild og rigtig modbydelig!!! og jeg... jeg vil bare væk du har tusind piger at falde for og tusind at få som slaver så hvorfor lader du mig ikke bare gå!... jeg har nok problemer i forvejen så som Lucas en vampyr leder der vil gør mig til hans skabelse.... som vampyr og så der Set der vil gør mig til evig slave! jeg vil ikke mere kostest ! rundt med af fyre som .... som dig!!!.... og især ikke leges med mit hjerte!!" hun rødmede let og vendte ryggen til ham i det hun strøg håret til siden bagved øret i højre side og sagde"det... det var rigtig dejligt at blive kaldt prinsesse og dronning.... det ... det var dejligt at du syntes jeg for en gang skyld så smuk ud, og høre der var lidt menneske agtig følse i dig... end blot den kolde blodige facade du har...." hun sukkede og vendte sig mod ham i det hun ramte hånden mod ham da hun gik hen til ham og sagde"tak... for min jakke..." hun tog den ud af hans greb og gik stille forbi ham og sagde"ses Jesper.... vis du ingen indvendinger har efter som jeg er som de andre piger som du siger, så vil jeg traske hjem og bade mig i mine problemer""

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:42

Jesper lyttede på hvad hun sagde, han tog sin hånd til sig da hun tog frakken og så efter hende. han gik hurtigt hen foran hende og satte sine hænder mod hendes mave for at stoppe hende, han så ned på hende og bøjede sit hoved lidt ned "hvad fanden er det du siger tøs? jeg har ikke engang prøvet på at lege med dit hjerte! hvis du tror jeg stadig elsker hende selv om jeg siger jeg hader hende, så må det betyde... åh nej? er det jeg tænker på rigtigt??" spurgte han om og viste ikke hvad han skulle gøre, han var den han var og ville altid være den sammen. så at stoppe med at mishandle nogen ville han nok aldrig stoppe med "Lucas ved åbenbart lige så godt som mig hvad der er godt" sagde han stille og viste at det var nået man ikke skulle sige, men lige nu sked han på alt det han havde lært "jeg er den jeg er.. og jeg har ikke tænkt at lave om på mig selv.. ligemeget om du har tænkt dig at følge med mig hjem igen og ligge i den samme seng som mig, eller om du har tænkt dig at gå hjem til dig selv og drømme om at være sammen med mig igen.. selv om dit hjerte ved at det aldrig sker igen, da et farvel er et farvel for mig og betyder aldrig se mig igen" sagde han og gav slip på hende, han havde aldrig været sådan i alle de år han kunne huske tilbage. udover den gang han havde sin elskede, men efter hun forlod ham blev han kold og det var en ting som aldrig ville kunne blive taget fra ham mere. han gik forbi hende og begynde at gå hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:49

Kajika satte sig stille ned på jorden stille der sad hun i noget tid og mærkede pludselig regnen falde ned over hende mens hun ikke rigtig vidste om hun skulle gå med ham eller bare blive..... så hun blev hun sagde ikke farvel men hun blev det sted han havde kylet alt det i ansigtet på hende, hun tog blidt sin jakke over sig og sad der og rystede stille mens hans ord stille gav genlyd og tænkte*Måske kom jeg ind på ham eller ikke og hvad mente han med jeg..... jeg kunne sove ved ham! hvem.... hvem siger jeg har lyst til det... sådan en dum.... dum skørte jæger!* hun rødmede let og så stille op mod sin jakke hun holdte over hovedet mens regnen faldt om hende og der sad hun i 4 timer og begyndte stille at blive snottet og hoste lidt, hun nyste os... hun var ved at blive syg men hun ville ikke hjem til hotellet, hun vidste ikke hvad hun ville... så hun sad bare der helt tankeløs og så regnen falde foran hende i den dunkle skov og frøs og var helt ligbleg nu som en vampyr og rystede bare videre og nøs"Aaaaah!!! Thyyyyyuuuuh!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 1:58

Jesper havde gået lidt væk fra hende inden han forvandlede sig til sin puma, da han gerne ville finde ud af hvad hun havde tænkt sig at gøre. han lag sig ned et stykke væk fra hende, og viste at det var svært at se ham når han var helt sort *hvad laver du dog ?* tænkte han og kunne ikke forstå at hun blev siddende der, han rejste sig derefter op og sukkede inde i sig. han gik elegant over til hende og trykkede sig ryg op af hende, og hentydet til at hun kunne sætte sig op. han vende sine brune øjne mod hende i et spørgende blik, for at spørge hende om hvor hun boet hende. hans hale svingede fra side til side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:06

kajika så stille på ham og sagde"hmmm...." hun sukkede stille og så ned med hovedet og tørte blidt en tåre væk og sagde"hvem er du jesper eller bare en almindelig sød Puma der ikke er ond eller kold" hun betragtede ham stille og nussede ham blidt på hovedet og sagde"jeg tager ikke hjem om du så er jesper eller en anden så går jeg ikke her fra.... jeg ... jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.... det han sagde overrasket mig virkelig puma... han var en helt anden måske skulle jeg gå hen og sige undskyld og dog vil han sikkert bare forvise mig eller angribe mig eller noget" hun rejste sig stille op og så rundt i det hun stille gik mod hans slot igen og sagde"ved du hva jesper puma... jeg vil... jeg vil gå hen og sige undskyld til ham og så gå.... gå måske? hjem af..." hun gik stille hen til slottet og blev lukket ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:18

Jesper sukkede inde i sig og lyttede på hvad hun sagde, han vende sit blik ned mod jorden og rystede kort på hovedet. han løftede hurtigt hovedet og så efter hende *hvad fanden har tøssen gang i ?* tænkte han og fulgte bare efter hende og så op på hende imens, han så sig forvirret om og gav et nik fra sig. han stoppede nogle meter fra slottet og lod hende gå først, inden han selv gik der mod. han gik ind af døren og så op på hende, mens Phil så forvirret på hende "kan vi hjælpe dem med nået frøken ?" spurgte han om og så ned på Jesper "håndklæder" råbte Phil op og der kom nogle unge stuepiger løbende, Jesper rystede sin pels og så ikke op på Kajika længere. han lod sig blive forvandlet tilbage til sig selv og tog imod et håndklæde og begynde at tørre sit hår, han smed sine sko og snuppede et til håndklæde inden han gik op af trapperne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:25

kajika så overrasket på jesper og sagde"jesper... jeg..... jeg ville bare sige undskyld men.... men du hørte jo alt undskyld...." hun så stille ned og turde ikke sige mere hun ville bare væk nu hvor var hun dog flov og nej! hun var ikke forelsket i sådan.... sådan en ting.. hun ville bare flygte bare hurtig væk. kajika gik der fra og sagde"jeg vil intet..... phil" da hun nået ude for porten begyndte hun stille at gå der fra og sparkede til en sten i mens og tænkte*hvorfor var jeg dog så dum jeg kunne ha sagt mig selv det var Jesper som Puma!!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:32

Jesper lyttede ikke rigtigt på hende og gik bare videre op og ind på sit værelse, han satte sig over i et vindue og så efter hende. mens han tørrede sig hår, han havde ingen følelser og sådan var det bare. der var intet tilbage som var menneskeligt i ham, og hvis der var så ville han aldrig få det frem. det gjorde alt for ondt at være menneskelig "farvel" hviskede han og følte en mærkelig følelse inde i sig, men ville glemme den hurtigt igen det var han sikker på. han blev bare siddende og så efter hende, mens han begynde at pille lidt ved håndklædet i sine hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:37

Kajika sparkede til en sten i det hun faldt om på ryggen og gav et klage pust fra sig"Uuph!" hun rejste sig langsomt op i det hun så stene trille mod en kant, der var opstået små prækker i jorden fordi det regnede så kraftigt. hun løb efter stene i det hun stoppede op ved en skrant og kiggede ned mod vandet nede i skranten hvor den ramte og man hørte stenene nede fra bunden give sig med et Klik Klik klik... kajika tog sig til hovedet og sagde"Pyyhaaaa!!!" hun gled i det hun rørte lidt på sig og faldt med ryggen først og gled ned mod skrantens kant.. hun skrig og tog fat i kanten og prøvede at hive sig op men kanten var så glat, hun prøvede at slå vingerne ud men de ville ikke komme ud.... "hvorfor!" hun skrig og fik store øjne i det hendes hænder gled og hun bare kunne se kanten forsvinde mere og mere til hun ramte kanten på skranten og rullede ned mod vandet... kajika gav et skrig fra sig og landede blidt nede i vandet, hun blødte ud fra munden og ryggen var blodig os... hendes tøj og hår var vådt og vandet kærtegnede hendes krop mens det strømmede.... det var ikke stort vandet blot som en lille dam med sten under skarpe sten....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:50

Jesper blev bare siddende til han hørte hendes skrig, han så ud af vinduet og viste ikke om hun bare var sur. han ville dog ikke tage chancen og åbnede vinduet og hoppede ud af det, han forvandlede sig til en puma imens da han ingen sko havde på. han landede blidt på sine poter og løb så hurtigt han kunne efter hendes skrig, han stoppede op ved kanten og så ned på hende. han tog en dyb indånding og lod sig bare glide ned hos hende, han tog kravlede så godt han kunne under hende for at få hende op af vandet. han så kort på hende, men vende sit blik lige så hurtigt væk fra hende igen. han bed hende blidt i armen for at være sikker på at han ikke ville tabe hende, selv om hans hjørne tænder var skarpe så arbejde han lidt på at ikke bide hende. han satte af og bruge sine kræfter på at komme op, selv om jorden først gavfra sig når han havde nået op. han begynde bare at gå hjem mod sig selv uden at se på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 2:57

Kajika vågnede stille og tog sig til hovedet i det hun så mod ham og sagde"jesper... er det dig" hun kunne ikke rigtig få fat på hvor hun var, hun havde det mærkeligt... hun gik stille efter jesper og sagde"jesper..... undskyld må jeg.... må jeg være ved dig i aften... jeg mente intet af det... jeg beklager undskyld... vis du vil kan du... kan du suge blod af mig som tegn på taknemmelighed for vis jeg må overnatte bare denne nat" hun havde det slet ikke godt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:08

Jesper gik bare videre og kunne mærke mudderet på hele kroppen, han nikkede bare over at hun godt måtte sove der uden at se op på hende. han gik så godt han kunne videre uden at gå elegant, da det var ubehageligt for ham med mudder over det hele. vandet gjorde hans pels tung også selv om det var ikke lige så tungt på ham, han gik hen mod porten og den blev hurtigt åbnet. han så kort på Phil som så underligt på det hele, Jesper gik bare op af trapperne for at få et bad hurtigt. han gik op på sit værelse og videre ind i bruseren. han forvandlede sig om til sig selv og tænde for vandet selv om han stadig havde tøjet på, han satte sig ned og sukkede for sig selv. mens mudderet løb ned af hans krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:14

Kajika kom stille indenfor og så på Phil og snakkede med ham og sagde"så det hele er min skyld... jeg tror der noget der nager ham og det vist min skyld så .... så jeg kan ikke forlade slottet før han er i bedre humør?" hun smilte sødt i det hun ikke vidste hvor hun skulle sove så hun gik neden under i kælderen og fandt stille et nyt bur og lagde sig der ind helt driv våd og halv syg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:21

Jesper sad lidt i badet og ventede på at alt mudder var væk fra sig, og havde taget sit tøj af. han gik derefter ud og slukkede for vandet, han tog et håndklæde omkring livet på sig og gik ind i sit soveværelse. han så kort over på sin seng for at hvis hun havde lagt sig der, han rystede på hovedet og gik derefter til sit skab og fandt nået tøj frem. han smed håndklædet over i en kurv, og gik ud af sit soveværelse. han gik videre ned af trapperne og lag sit hoved på skrå "hun er nede i kælderen" sagde Phil og pegede der ned mod, Jesper tænkte lidt over og lag sine arme over kors "gå ned og hent hende.. og fortæl at hun ikke behøver sove der" sagde han og vende sig om og gik op af trapperne igen, han gik hen til sit soveværelse og lag sig i sengen.....
Phil nikkede til det Jesper sagde "okay Herre" sagde han selv om Jesper allerede havde gået op, han gik ned i kælderen og så over på buret. han bukkede en enkel gang "har en besked fra Herren.. han siger at de ikke behøver sove her" sagde han og så at hun var våd "lad mig finde nået passende tøj til dem, også kan de tage et bad" sagde han og gik op af trapperne igen, og videre op af de hvide trapper og gik over til Jesper's mor værelse for at finde nået tøj til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:25

Kajika gik stille efter ham mens hun stille så på sit nuværende tøj og sukkede over sig selv og roede sig lidt i håret og piv stille i det hun sagde"av av" hun havde slået hovedet godt og grunddigt og hendes ryg var helt revet op syntes hun. Hun helede det stille men der var dog en lille rids åbning stadig hun var for svang til at hele alt nu så det blødte stille, efter noget tid fandt hun noget bandage og tog om maven ved ryggen hvor det blødte og stoppede det , og så mod Phil og sagde"hvad finder du så frem??" hun havde været i bad i mens han havde ledt" hun smilte og gik stille hen ved hans side med en kåbe om sig og roede stille i håret så det tørte lidt mere og sagde"hvor tror du herren vil ha jeg skal sove??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:37

Jesper lå bare helt stille i sin seng og så op i loftet, da han ikke viste hvad han skulle gøre. han havde sine hænder på sin mave og viste endelig ikke hvad han havde gang i, det var virkelig svært for ham at forstå. men det var svært at forstå det hele..
Phil fandt en flot hvid natkjole frem og rakte den hen til hende, han træk lidt på skulderne "det ved jeg desværre ikke.. tror jeg de selv bestemmer.. ellers må de spørge ham selv, han er i sit soveværelse" sagde han og gik selv ud af værelse, og videre ned for at hente Jesper et glas nat blod

natkjolen: http://lh3.ggpht.com/photos.chio/Rq27FzPKHXI/AAAAAAAABSc/KKnSuu62hxw/s720/feti-2946.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:44

Kajika så på den hvide smukke nat kjole og rødmede let i det hun umuligt kunne ha bh inden under den, så hun smed blidt sin bh og tog nat kjolen på der var stramt men dog dejlig blødt op af hendes krop mens hun stille så på sig selv og fandt et lille hvid smukt bånd man kunne ha om halsen og tog det på, et hvidt bånd, hun så sig selv i spejlet og rødmede id et den var utrolig kort og knap nok lige dækkede hendes bagdel.. hun gik med varsomme skridt ind til Jesper og åbnede stille døren i det hun så ind til ham og sagde nervøst"jesper .... Phil fandt en natkjole til mig og sådan men.... men jeg ville bare spørge dig hvor du ville ha jeg sov?... efter som jeg din slags gæst.... kan man vel sige?" hun stod nu op af døren i den lille hvide natkjole sag og gik med elegante skridt hen til ham og satte sig blidt på kanten af hans seng og strøg blidt håret tilbage fra hovedet og lod det let falde ned af ryggen mens hendes hav blå øjne funklede og så mod ham lettere undrende men dog os med en vis glæde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 3:54

Jesper hørte sin dør der gik op og vende stille sit blik mod hende, han blev dog bare liggende og tænkte lidt over det "det bestemmer de selv" sagde han og ville ikke bestemme hvor hun skulle sove, han satte sig op da han hørte døren igen og Phil kom ind med et glas med blod i. han gik over til Jesper og rakte den hen til ham, Jesper tog den bare og drak lidt af den. han vende sit blik mod hende igen "du lægger dig bare der hvor du vil" sagde han så og tænkte ikke på sin høflighed, han begynde at drikke blodet fra glasset igen. og viftede til Phil at han skulle gå "vil de havde et glas mælk eller nået frøken?" spurgte Phil om og gik over mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 4:00

kajika rystede stille på hovedet og sagde"nej tak Phil det okay jeg ikke sulten eller tørstig måske.. i morgen" hun betragtede ham stille gå ud af døren i det hun sukkede og sagde"Jesper... jeg ved det jeg sagde var... upassende og uhøfligt og du må undskylde jeg ville ikke såre dig eller på nogen måde gør dig mindre tiltalende i det jeg nærmest brød din venlighed.... undskyld" hun sukkede og stod der lidt pinligt berørt og sagde"jeg vil ikke forstyr sir så jeg sover bare inde på din mors værelse, så jeg nødig forstyr eller gør dig blot endnu mere vred i dine beslutninger taget omkring mig" hun kiggede flovt ned mod jorden og åbnede stille døren og gik ud af den´.... *hvad har jeg dog gjordt.... han er helt trist og siger intet eller ser på mig, jeg er en forbandelse!... måske havde han ret måske hader jeg virkelig mit liv?*

//Logger for i dag ^^ men kommer på senere når jeg står op, nær 13-14 tiden måske
tidligere og svare :D vis du poster nu her efter mig :D nat nat ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 5 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum