Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 19:44

Jesper lå lidt inde i lysningen, inden han besluttede sig for at det var på tide at tage hjem. han havde tænkt det hele igennem, og havde ikke fundet ud af nået som helst. han rejste sig op på sine bløde poter, han så sig omkring og løftede sine øre højt op. han kunne høre nogle mennesker der gik rundt *jager* tænkte han, men han nået ikke at gøre nået eller sige nået før han hørte et skud. han træk hurtigt klørene ud da han mærkede smerten i den ene arm, han så sig omkring og snerrede af jagerne. inden han hurtigt satte i løb, for ikke at blive skudt flere gange og at få det hurtigt ud af sin arm. han stoppede op under sit vindue, han forvandlede sig tilbage til vampyr igen og så på sin arm. han rodet lidt i såret og pillede kuglen ud, han knyttede sin hånd og bed sine tænder sammen. han så op på sit vindue da han hørte vandet *hmm.. har de tændt vandet for mig ?* tænkte han og og smed kuglen op inden han hoppede op i vinduet, han gik ned på gulvet og lukkede vinduet efter sig. han begynde at tage tøjet af sin overkrop, mens han gik over til døren til sin badeværelse. han åbnede døren og gik der ind og så med store øjne over på Kajika, han løb hurtigt ud igen og lukkede døren efter sig "ha.. har de overvejet at låse døren næste gang ?" spurgte han om igennem døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:04

Kajika strøg blidt håret tilbage i det hun hørte døren åbne, fik hun os store øjne og stod bare der helt stille uden at sige en lyd og så på Jesper der kiggede på hende mens vandet stille kærtegnede kroppen smukt og lod vandet løbe hvor det ville hen. Kajika opdagede såret lige inden han nået at gå ud og slukkede hurtigt vandet og tog sit eget dejlige stramme håndklæde om sig, mens hun hurtig med forsigtige skridt løb over det glatte gulv, ud til ham og sagde"jess!!" hun tog hurtigt fat ved hans arm og så på blodet uden på trøjen og sagde"hvad er der dog sket???" hun så vildt bekymret ud og sagde flovt efter få sekunders virkelighed i hans selvskab"årh!... øøøhm... joo måske skulle jeg ha.. ha låst men jeg troede du ville blive, sur vis jeg brugte dit badeværelse, derfor låste jeg ikke...." hun rømmede sig let og rettede lidt på håndklædet og tog blidt mod hans arm han var jo vampyr, så det ville hele men hun ville vide hvad der dog var sket??"så jess hvordan skete det her dog med dig?" hun strøg ham blidt over kinden og så ham i øjnene virkelig bekymret for ham selv og hvad der mund havde skadet ham. Hun fugtede stille sine læber med tungen hurtigt mens hun flvot så væk over at tænke på han så hende i badet, men det måtte jo os ha været pinligt for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:17

Jesper hørte vandet blev slukket og fik et chok da hun kom ud af døren, han så kort på sin arm og træk lidt på skulderne. da efter hans mening så var det jo intet i forhold til de står han plejede af få, han hævede sit ene øjebryn af hende og fjernede ikke sit blik "jeg bliver da mere sur når der står en nøgen kvinde inde i mit bad og ikke låser døren... end hvis det var en nøgen kvinde inde i mit bad og havde låst døren.. for så havde jeg jo ikke kommet der ind" sagde han og vende sit blik ned mod sin arm igen, han træk stille sin arm til sig og gik hen og smed sig på sengen. han lag sine hænder på sin mave og gav et træt suk fra sig "Kajika det er jo intet.. det er jo bare et lille skudhul" sagde han og så ned på sin arm, han kunne ikke lade være med at smile mens det langsomt forsvandt. han vende sit blik tilbage på hende og betragtede hendes våde hud lidt "det er farligt at udgive sig for at være nået man ikke rigtigt er" sagde han og rejste sig op og gik med elegante skridt over til hende, han lag en hånd på hendes mave og skubbede hende blidt op af døren "det forsvinder lige så hurtigt igen som det kom" hviskede han og trykkede sin krop mod hendes, han lag sin ene hånd blidt på hendes kæbe. man kunne mærke på hans bevægelser at han var bange for at hun ville gå i stykke, som hun nu også ville hvis han gjorde nået forkert. han løftede hendes ansigt lidt op og mødte sit blik mod hendes, han træk vejret stille og roligt selv om han slet ikke havde brug for det. han lukkede stille sine øjne i og fugtede sine læber inden han lod sine langsomt komme ned til hendes, han begynde blidt at kysse hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:27

Kajika så lettere såret på ham og på en måde fornærmet men kunne ikke lade vær med at tag sig den frihed og smile lettere fjoget til ham angående hele den pinlig episode og sagde"Hmm ja du har ret med det, men husk det var mest pinligt for mig og dog var det pinligt for os begge efter som du er så dannet må det ha ramt din opdragelse hårdt der, at se lille mig i bad" hun blinkede for at prøve at gør noget sjovt ud af det, og kunne ikke lade vær med at trække yderligere på smile båndet i det hun roede sig lidt fabrilsk i håret og så mod ham da han lagde sig i sengen og sagde"Hmm men det stadig synd at nogen ville skyde dig..." kajika så på ham da han rejste sig og nikkede let"ja det er det men din puma form er nu utrolig nuttede næste gang gir jeg dig et smukt hvidt dirmandt halsbånd på, så kan de ikke finde på at skyde dig så tror de nemlig du tilhøre en kongelig arvs mand eller noget??" hun grinte let i det hun gik få skridt bagud da han gik helt mod hende.

Kajika rødmede da hun mærkede døren bagved sig og så på ham og og rødmede flovt over at hans hånd var netop på hendes mave. Hun så på ham og gav et lille piv"åår..." da han presset sin krop mod hendes og lukkede blidt øjnene og tænkte*hvad sker der nu...* hendes hjerte slog hurtigere igen og adrenalinen pumpede allerede af den intense situation. Kajika åbnede stille øjnene og betragtede ham direkte i det øjeblik han kyssede hende, blussede den rødmende farve op i de smukke kinder og farvede dem, mens hun os lukkede øjnene i men lettere forvirret over hele situationen og sagde"jess.... hvad... hv..hvad laver du" hun lod blidt sin højre hånd køre op af den håndlavet dørs træ og tog blidt fat i håndtaget til døren til badeværelset i det hun følte sig meget presset fordi, som sagt var hun ikke vand til fyre sådan dominerede hende, og især ikke op af ting ! hvor hun ikke kunne flygte eller komme med en dum undskyldning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:44

Jesper træk sit hoved væk fra hendes da han mærkede at hun ikke kyssede tilbage, han åbnede sine øjne og så på hende med sin grønne øjne "hmm.. jeg tror det hedder at jeg kysser dem?" sagde han og besluttede sig at trække sig væk, da han følte at hun ikke havde lyst til det og gik derfor hen og lag sig ned i sin seng igen. hans øjne var grønne af forelskelse og over flovhed, da han troet at hun havde lige så stor lyst til at kysse ham som han havde til at kysse hende. men der tog han fejl og det var ret pinligt i hans øjne, han så bare op på loftet og tænkte lidt over det hun havde sagt "har de råd til sådan et halsbånd ?" spurgte han om og tog telefonen som stod på natbordet, han tog den hen til øret og bare ventede "mmH" sagde han kort inden han satte sig lidt op "hej Phil.. mmh" sagde han og lag derefter på inden han ventede lidt og så bare op i loftet imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 23:08

Kajika så undrende på ham da han trak sig væk og sagde"jess...." hun gik stille hen til sengen ved ham og lagde sig nær ham og strøg ham blidt over kinden i det hun fik ham til at se mod hende, mens deres øjne havde dyb kontakt efter han havde ringet, hun sukkede stille og kyssede ham blidt på kinden og rødmede let over kinderne mens de viste hvor flov det var for hende bare at være nær en dreng og så en dreng der havde kysset hende. "Ja det har jeg vil du da gerne have sådan et? fordi så kan jeg få det lavet til dig vis det er, fordi jeg os arvings rig" hun rømmede sig let i det, det på en måde var temmelig pinligt for hende, at hun os var rig på arvings vildkår.. hun så på ham i lang tid og strøg ham let over det pjuskede hår og sagde"jess... er du okay" hun prikkede ham let på maven og satte en arm på vær side af hans krop og lænte sig lidt over ham mens hun betragtede hans smukke grønne øjne og sagde"de virkelig smukke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 23:25

Jesper så på hende når hun kom over til ham, han lukkede sine øjne i da han mærkede hendes læber mod sin kind. han så stille over på hende og vende sit blik mod hendes hænder "søde lille Kajika.. hvis bare du købte en slikkepind til mig så ville jeg aldrig kunne sige nej.. selv om jeg aldrig havde spist den" hviskede han og så op i hendes øjne, han lag sin hånd ned på hendes lår og fjernede ikke sit blik væk fra hende "mmh.. det er de vel" sagde han og rykkede sit hoved op til hendes øre "du må heller få nået tøj på" hviskede han inden der blev banket på døren, han så over på døren og gav et grin fra sig. han vende sit blik mod hende igen "bare kom ind Phil" sagde han og døren gik stille op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 23:33

kajika rødmede let og sagde"virkelig jess" hun smilte glad og strøg ham igen over kinden og sagde"Jeg skal og jeg lover det jess jeg skal nok vise dig jeg ikke er som alle de andre" hun rødmede let i det han lagde hånden på hendes lår og sagde stille"vil du tilbringe natten med mig Jess" hun rødmede let igen og tog sig denne gang til kinderne og satte sig stille i hans seng og så da phil kom ind og sagde med en rolig smuk stemme" phil" hun tog blidt jess hånd og nussede blidt hans håndflade med hendes tommeltot og sagde"Phil vil du ikke finde noget nat tøj til mig den der hvide en ? som sidst" hun grinte kort fordi sidste havde jess slet ikke lagt mærke til hende i den. hun så stille på ham og lagde sig tilbage i sengen så håret flagrede smukt og lagde sig rundt om hende som en sol og hun så overdådig smuk ud, hun rødmede let og sagde"jeg elsker at ligge her og slappe af" hun havde ikke sluppet hans hånd i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 23:47

Jesper så over på Phil og kunne godt se at han så mærkeligt på dem, Jesper satte sig lidt op når Phil kom med hans natmad. han tog blidt glasset og vende sit blik mod Kajika "så du vil tilbringe natten hos mig? mmh.. så kan jeg ikke lov nået" sagde han og hentydet til at holde sine fingere væk fra hende, han lod hende bare holde sine hånd mens han drak lidt af glasset. Phil så lidt skiftevist på dem og nikkede "det skal ske" sagde han og gik ud af værelset og hen på Jesper's mor's værelse for at finde natkjolen, han fandt den hurtigt og gik ud af værelset og huskede at lukke døren. og gik ind på Jesper's værelse og gik hen og lag den på sengen "sådan" sagde han og nikkede inden han gik hen til døren "nået andet de ønsker ?" spurgte han om og Jesper så over på ham og nikkede "en flaske champagne" sagde han og vende sit blik mod hende, imens Phil gik ud igen. Jesper så kort ned på natkjolen og nikkede "skal de havde den på ?" spurgte han om og viste at det så ville være svære for ham at holde fingere fra hende, han vende sit blik mod hende og kyssede hende på kinden "i min seng ?" hviskede han mod hendes kind, inden han drak lidt mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 23:56

Kajika rødmede let i det PPhil så, så mærkeligt på dem som var de blot det de var, to teenager på en måde, jesper var så 20 år i sit skin men stadig hun følte dog ikke han var så meget alligevel når de sådan var her, hun nikkede til det med han ikke kunne love noget og sagde"det er jeg inforstået med jess men jeg tager med glæde risikoen" hun så stille på ham flovt og kunne ikke lade vær med at få et lille sødt grin listede frem på de smukke blide fyldige læber der så smukt var med til at forme hendes mund. Hun rejste sig langsomt op og lod sine finger køre blidt over hans hånd i det hun stille gik med elegante skridt hen og krammede Phil da han skulle til at gå og sagde"tak phil en dag vil jeg med glæde gengælde tjenesten over at du sådan rander for mig når jeg slet ikke bestemmer over dig eller noget" hun smilte og så mod jess og sagde"ja i din seng og ja den skal jeg ha på?? den sov je os i igår? så du mig slet ikke da jeg kom ind og sagde godnat? der stod jeg da med den på??" hun gik hen og tog den blidt over armen i det hun gik ind på hans badeværelse, få minutter efter kom hun ud med håret blidt hængende ned af ryggen smukt og bølgende med den hvide stramme nat kjole på, ingen bh fordi den var for stram for oven til det jo, og så havde hun smukt et hvid bånd om sit ene lår den højre. hun gik hen til jess med et smil og sagde"se" den dækkede hendes krop næsten i det den let kunne gå over hendes bagdel men hun havde netop gjordt så den ikke kunne, hun havde hvide trusser på så det ikke var for tydeligt eller nærmere gstreng. hun betragtede jess med et smil og sagde"hvad syntes du så om den? og mig" hun rødmede let og flovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:09

Jesper blev overrasket over at hun ville tage chancen, da han var sikker på at han ikke ville kunne holde sine fingere fra hende. han så over på hende når hun krammede Phil og rystede på hovedet af hende, han drak det sidste blod inden han ventede på at Phil ville komme tilbage "gjorde du.. nej jeg lag ikke mærke til det, jeg var sur" sagde han og lag aldrig mærke til nået når han var sur, han så efter hende mens Phil kom tilbage og tog hans glas og satte to glas og en åben campagne flakse. han satte sig hurtigt op når hun kom ud igen, hans øjne blev store og han mærkede en stor lyst inde i sig. hans kæbe fald lidt ned og han blev nød til at ryste på hovedet for at komme til sig selv "det ser godt ud" sagde han stille og træk hurtigt en dyne over sit underliv, uden at fjerne sit blik fra hende. han kørte derefter nogle fingere igennem sit flotte brune hår, og prøvede at få sit blik væk fra hende uden at havde en eneste chance "kom" sagde han stille og rakte en hånd frem til hende, og kunne mærke at han ikke ville kunne holde sine fingere fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:17

Kajika rødmede let og sagde"gør du ikke?? hmm så det nok derfor og stadig tusinde gange med hånden på hjertet undskyld for min opførsel" hun smilte kært og tog blidt en af glassene inden hun stille tog i mod hans hånd let og sagde"er du okay?? Jess og tusind tak den er smuk til mig ikke også??" hun grinte sødt og så Phil gå ud af døren, mens hun stille satte sig ved Jess side og så mod vinduet der smukt blev belyst af månens blåæige skær og sagde"syntes du ikke bare i aften er så smuk, den har noget magisk over sig som den ikke har haft alle de andre gange?" hun kiggede stille på dynen der lå over hans ben og sagde"hva? skal du allerede til at sove jess" hun strøg ham blidt over kinden med lukkede øjne og et mega nuttede smil i det hun blidt åbnede øjnene med munden lidt åbent og så rigtig forførende og smuk ud i det læberne funklede og hun tog champagnen blidt og hældte op for dem begge og sagde"såå? Jess" hun strøg blidt en hårlok fra hans ansigt og fik et skævt smukt smil over læberne og sagde"hvordan syntes du ellers denne aften skrider frem smukke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:27

Jesper lod hende bare snakke, mens han var helt væk i hendes udseende. efter hans mening så hun jo utrolig smuk ud, han nikkede stille til at den passede hende. hans øjne var blevet mere grønne i det end de nogensinde har været før, han vende sit blik mod glasset i hendes hænder. han tog stille glasset fra hende og satte det på natbordet "syyyh" hviskede han med en forførende stemme, han satte sig op på sine knæ og tog blidt fat i hendes og løftede hende let op på sit skød. han tænkte ikke så meget over at hun nok kunne mærke nået i hans bukser "er mangler bare en ting" hviskede han og lag sine arme om på hendes ryg, han lukkede sine øjne i og begynde at kysse hende blidt over hendes ene bryst der hvor hjertet sidder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:35

Kajika rødmede let og betragtede ham i det hun sagde"jamen??" hun nikkede stille til hans syyyh og betragtede ham blot og følgede med hans bevægelser ved at han trak hende hen på skødet af ham og kiggede ham bare i øjnene og tænkte*wauw hvor er de dog smukke, sådan en smuk grøn farve den er helt utrolig lys nu og så vidunderlig at se i* hun betragtede ham stille i det hun rødmede da hun mærkede en vis ting ved ham og tænkte*hvad..... er han.... er han tændt af mig..* hun rømmede sig let i det hun vendte sit blik let til siden fordi hun jo ikke troede han kunne tænde på noget eller nogen og sagde"hvad for en ting mangler??" hun rødmede mega og tog blidt sine hænder op til munden af forskrækkelse for ike at skrige i det han kyssede hende ved hjertet og sagde stille og nervøst og utrolig genert"hvad.... hvad mangler der jess"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:42

Jesper kunne ikke lade være med at smile og kyssede hende op på halsen "Kajika.. du ser så smuk ud" hviskede han og lag sin ene hånd på den anden side af hendes hals, mens han lag sin anden hånd på hendes lår. han lod sine fingere stille og langsomt glide op under natkjolen "det ved du jo godt.. du kan ikke tage sådan nået nattøj på også tro at jeg kan holde fingere for mig selv" hviskede han og slikkede hende kort over halsen, inden han begynde at kysse den igen. han fjernede sin hånd fra hendes hals og tog hendes ene håndled, han førte hendes hånd ned mellem sine ben og kunne ikke lade være med at smile "kan du gætte hvad der mangler ?" hviskede han og lag sin hånd op på hendes hals igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:48

Kajika rødmede let i det han kyssede hende op af halsen rødmede hun utrolig meget og hendes hjerte hamrede hurtigere og ikke nok med det så mærkede hun en pinlig ting mellem bene, hun blev lettere våd og så flovt væk og tænkte*hvad sker.... der lige her hvad skal jeg gør, je....jeg kan ikke flygte som jeg plejer..... jeg ikke klar tror jeg... jeg så forvirret, og bange for at være så tæt på drenge ..... og især jess han..... han er så..." hun rømmede sig let og så på ham i et hun sagde"tak jess du os smuk" hun så flovt ned i det han stille lagde hånden på hendes lår og sagde"jess" hun så på ham med store øjne da han sagde det med han ikke kunne holde fingerene væk og sagde"Jamen sidst så du det slet ikke... og nu.... nu har du jo set det, så burde det ikke..." hun sank en klump og rødmede i det hun lukkede øjnene flovt da han slikkede hende hen af halsen og lod hendes smalde smukke lange fingere køre mod hans lem mellem hans ben uden på hans bukser og sagde"nej... det... det kan jeg ikke gætte" hun mærkede sit hjerte så inderligt meget som ville det hoppe ud af brystet på hende så hårdt og hurtigt slog det, mens de hav blå øjne funklede og månen stod højest på himlen nu og var stille i mellem tiden forvandlede sig til blod rød og blevet meget større, belysningen ind fra vinduet var nu rød som blod, som om væggene var røde og hans smukke silkelagn var dækkede af små blod dråber.. men det var den jo ikke... i nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 0:59

Jesper lyttede ikke på hendes stemme, da han var langt væk inde i hende. han blev ved med at kysse hendes hals og mærkede hendes fingere på sit lem, han nussede hende længere op under kjolen. han stoppede med at kysse hendes hals og så ned i sin seng "hvad sker der ?" spurgte han om og så sig lidt omkring, han havde aldrig set så meget rødt mere. og han blev nød til at tage en dyb indånding for at være sikker på at det ikke var blod, han vende sit blik mod hende og kyssede hendes læber en enkel gang "lad os låse døren.. så ingen kommer ind" hviskede han og træk hendes stille væk fra sig, han træk dynen væk og man kunne med det samme se det bule der var kommet i hans bukser. han rejste sig op og gik hen til døren og låste den, inden han vende sig om mod hende igen "nu skal vi hygge os" sagde han og smilte charmerende til hende, han gik elegant over til hende og kravlede op i sengen. han lag sine hænder på hendes kinder og kyssede blidt hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 1:14

kajika rødmede let og mærkede hans hånd mere op af kjolen og tog blidt om den og sukkede i det hun sagde"jess vi kender knap nok hinanden det ikke en go ide .... du .... du ville jo heller ikke ha noget med nogen af gøre sagde du ikke sandt? og jeg..." hun rødmede og var slet ikke vand til så pinlige situationer og prøvede at ryste det af sig men uden held i det han slet ikke hørte efter og da han rejste sig så hun hans bule og kiggede hurtigt væk med åben mund og trak vejret tungt og tænkte*wow..... hvorfor er jeg sådan en forbandelse hvad .... hvad ser fyre i mig.... jeg burde ikke lade mig friste overhovedet.... hvorfor har jeg sådan en mave fornemmelse....* hun så blidt mod ham i det låsen sagde sin klik lyd og hun så mod månen der ramte sengen nu og sagde"jeg vidste det var en speciel aften, se månen har gjordt sig rød det gør den kun hvert tusind år" hun rømmede sig let da han rørte hende ved kinderne og kyssede hende igen og sagde flovt"jess.... måske vi kunne lægge og snakke lidt vis det er" hun kraglede stille nervøst og bange bagud, hun havde ikke været så tæt på en fyr før siden hun var blevet født på ny.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 1:27

Jesper åbnede sine øjne da hun rykkede sig væk, han lag sit hoved lidt på skrå af hende og nikkede "hmm.. jeg forstår mig ikke på dig" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre, han havde virkelig en stor lyst til hende. men han ville dog ikke tvinge hende til det, da han ikke var den type "jeg troet du har lyst? hvorfor tage sådan nået på hvis man ikke har lyst?" sagde han og så ned mellem sine ben og sukkede, han lag sig bare opgivende ned i sengen og så op på loftet. han kunne ikke engang huske hvornår han sidst havde sex, han vende stille sit blik mod hende og lag sine hænder på sin mave "hvad vil du så snakke om?" spurgte han om da han ikke var rigtig den type der snakke om nået

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 1:33

Hun rødmede og lagde sig stille ved hans hoved men ikke ´kroppen mod hans men hendes krop mod puderne så de lå på vær deres led sådan hun lå med fødderne oppe ved hoved puderne og hans fødder var ved kanten af sengens fodende. hun kiggede stille på ham og sagde"jeg.... undskyld tror jeg det bare der sker så meget, så hurtigt og jeg kender dig jo ikke rigtig helt i nu, selv om jeg dog bor her og .... og du har nok ret, jeg bare bange, bange for at blive berørt og så forglemt... eller bange for fysisk kontakt for alle, det så pinligt og især....... især sex... det sådan et pinligt emne både at snakke om og vis man havde det.... jeg forstår ikke man rigtig overhovedet har det, at give sådan slip på sin egen selv kontrold det da forfærdelig..." hun rødmede let og strøg ham over kinden og hviskede blidt i hans øre"vad med at vi snakker om blod, så som hvordan blod smager, for mig smager det som noet metaisk væske der er som lunken vand og dog en blanding der er for tyk tl at være vand" hun rødmede og betragtede hans øjne nu med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 1:44

Jesper så på hende uden at sige nået, han kunne bestemt ikke forstå hende og hævede derfor det ene øjebryn "jeg glemmer dig sgu ikke, når jeg har givet dig tilbudet om at blive min isdronning så står jeg sgu også fast ved det.. hvis du ikke kan slippe kontrolden i at havde sex så kan du det ikke i at blive forvandlet" sagde han og rystede opgivende på hovedet, han lukkede stille sine øjne i og træk dynen over sig. for at ikke skulle se bulen i sine bukser, han åbnede langsomt sine øjne i "blodens smag er ikke til at beskrive, og man ville aldrig forstå det før man smager det som en vampyr" sagde han stille og lukkede sine øjne i igen, han lag sin ene hånd under sit hoved og lå bare helt stille "jeg kan lige så godt glemme at tænke på at se dig som en isdronning" sagde han og lod sin tungespids glide hen over sine læber, for at finde på nået andet at sige. men han havde sådan håbet på at hun ville, men han var sikker på at han bare kunne glemme det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 1:50

Kajika rødmede let og kunne ikke lade vær med at sukke hvad skulle hun dog sige til jesper... sådan her havde hun været ved nærmest alle der bare kom hende nær, eller skriget eller løbet sin vej. hun var helt fanget i sin verden om havd der var rigtigt og forkert?, ærligtalt vidste hun ikke mere hvad hun skulle gør sådan rigtigt, han var en helt anden liga end hende jo og han var så smuk og forstående. kajika så da han stille mod tungen køre om hans læber og lagde sig blidt med bene ud til siden ved hans krop og så ham i øjnene og kunne ikke lade vær med at rødme i det hun slog alt andet ud af hovedet alle tanker og kyssede blidt Jesper på læberne og hviskede i hans øre"du må ikke være ked jesper eller sur vel" hun strøg ham over kinden og sagde"det holder jeg for meget af dig til at ville se"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:01

Jesper blev bare liggende helt stille, han kyssede hendes læber tilbage. inden han hørte hvad hun hviskede "så slå dig lidt løs.. hvis du vil havde at jeg ikke tror du er som alle andre, så må du også tro at jeg ikke er som alle andre" sagde han stille og lag sin ene hånd på hendes kind, han åbnede stille sine øjne og vende sit blik mod hende "kys mig igen" hviskede han og ville havde at hun skulle bevise at hun ikke var som alle andre, ellers følte han at der ikke var nogen grund til at hun overhovedet skulle overbevise ham om at hun ikke var som alle andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:09

Hun rødmede let og så genert væk fra hans blik og sagde"jeg.... jeg ved altså ikke om jeg tør.... det ikke noget jeg bare sådan gør.... det.... det jo noget man.... jeg ved ikke jesper" hun rødmede let i det hun stille nærmede sig hans læber igen og lukkede øjnene blidt i og var helt ude af den inden i, hvad skulle hun vælge hvilken sti ville passe til hende, var hendes beslutninger overhovedet rigtige?.... og hvad.... hvad med Jespers følser.... han var jo en kold vampyr som han jo sagde, ville hun kunne stole på ham lære ham bedre at kende os uden selv at skulle blive vampyr en dag?.. kajika rødmede let i det hun mærkede hans læber blidt mod sine og kunne ikke lade vær med at få et lille grin frem men kun af sig selv og sagde"sådan..." hun så hurtigt flovt væk og lagde sig ved hans side med hænder over hovedet og strakte sig kort på det smukke dejlige silkelagn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:14

Jesper så på hende og træk på skulderne "hvis man kan lide en så er det bare nået man gør" sagde han og fulgte hende med blikket når hendes ansigt kom tætter på hans, han mærkede hendes læber og skulle til at kysse dem. han hævede det ene øjebryn da hun træk dem væk igen og rystede på hovedet "det der er ikke et ordenligt kys ?" sagde han og lag sig om på siden, han bøjede sig hen over hende og betragtede hendes ansigt lidt. han så kort ned af hendes krop inden han så op på hendes ansigt igen "så kys mig ordenligt" hviskede han og lukkede sine øjne i og bøjede sig ned, han begynde at kysse hendes læber blidt og lag sine fingere på den ene hånd på hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 8 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum