Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 17:55

Kajika sukkede og strøg blidt sit lange hår til side og sagde"phil vent .... jeg tænkte på ser du... jeg vil gerne blive her men... vil du så ikke hjælpe mig med tøjet med at vælge hvad jeg skal have på.... jeg vil gerne se lettere ovenlig ud i jess ... selvskab så jeg ikke gør ham flov og det bare vis du finder det frem så... så går jeg ind og siger jeg gerne vil... være her indtil han ikke længere syntes om mit selvskab fordi jeg bor på et hotel og det... er meget ensomt for det meste" hun så stille på Phil i det hun rejste sig op og gik stille oven på med små lydløse skridt og bankede på døren blidt..."Jess..." hun åbnede døren og stod nu der og betragtede ham men så... så hurtigt væk og strøg let håret til siden igen for det ikke var i vejen for hendes ansigt."jess jeg ville spørge... om jeg måtte bo her i noget tid jeg ved ikke hvor længe men indtil du ikke mere syntes om mit selvskab og jeg lover at jeg... jeg ikke flipper ud på dig igen..." hun rødmede let og tog sig blidt til kinden og så over mod ham men hurtigt ned i gulvet igen og flettede sine finger sammen foran sig med strakte arme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 18:17

Phil stoppede op når han hørte hendes stemme, han bukkede for hende "som de vil havde" sagde han og gik op af trapperne og gik bare ind i Jesper's mor værelse, han gik lidt ind i hendes skab og fandt en virkelig flot kjole frem. han var dog usikker på den da det var en af de kjoler som Jesper's mor elskede mest, dog gik han hen og lag den på sengen og fandt nogle sko der passede til. han gik derefter ud og gik over til Kajika "det ligger på sengen" sagde han inden han gik ned af trapperne igen..

Jesper lå bare i sin seng og hørte sin dør, han så over på den og nikkede så "de kan bare blive for længe de vil.. det vil jeg gerne se før jeg tror det" sagde han uden at sige det på nogen ond måde, da han ikke ville havde at hun skulle flippe ud på ham igen. han vende sit blik mod tv'et igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 18:20

Kajika ville normalt ha flippet her men smilte kært til ham denne gang som hun altid var og sagde"okay det iorden jess, og du har vel ikke noget imod jeg låner af din mors tøj fordi vis du har smutter jeg bare hurtigt hjem og henter noget af mit eget vis det er??" hun så på ham med det der lysende glimt i øjnene som om intet kunne ødelægge hendes dag og alt vrede og ondskab var væk i hele den hvide verden. hun grinte sødt i det hun stille sagde"nåårh ja jeg tænkte på ? hvad skal vi mund ha til aftens mad tror du og vil du med ud og gå en aften tur i aften??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 18:24

Jesper sætte tv'et på pause og så over på hende og rystede på hovedet "nej de låner bare.. hvorfor ikke gå i det fine tøj når man kan" sagde han og tænkte lidt over hendes anden spørgsmål, han satte sig op og tænkte lidt over det og træk lidt på skulderne "det kan de spørge Phil om det har jeg ikke styr på, da jeg jo aldrig selv spiser" sagde han og synes at det hele var blevet lidt mærkeligt i det, da hun ikke råbte af ham selv om han bedre kunne lide det sådan som hun "det ved jeg ikke endnu om jeg har lyst til.. det finder jeg altid ud af til den tid" sagde han og nikkede inden han lag sig ned og tænde for tv'et igen

kjolen: http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/32581.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 18:34

Kajika sukkede lidt i det hun fik listede sig et falsk smil frem på læberne og sagde flovt"så ses vi vel i aften sir" hun bukkede stille og gik bagud i det hun lukkede døren efter sig, og lænte sig stille op af det, mens hun pustede ud og sagde"årh.... nej" hun rødmede endnu mere end første gang hun havde set de smukke grønne øjne, og tog sig til panden og sagde"jeg kan ikke... det kan ikke passe" hun rejste sig langsomt op ved hjælp af sin hånd støttende mod væggen.

mens hun vaklede ind på værelset og betragtede den smukke lilla kjole med mønster i midten. hun tog stille tøjet af og tog kjolen på da aften snart var nær. DING DING!... kajika kiggede op mod klokken den var lige slået 20:00. hun skyndte sig at tag de matchende sko på og trippede ned af trapperne. hun kom elegant gående ind i den oplyste spisesal med de smukke røde gardiner hængende ned, det ny pudsede gulv, og det lækre smukke duftende mad, men der var ingen blod fremme til Jesper... kajika bed sig let i underlæben og ordene blev ved*gør dig til min isdronning.... isdronning.....* hun rødmede i det hun stille gik hen til sin plads og Phil kom gående ind og sagde"Herren er ankommet" hun så mod døren og stod stille og ventede til han kom indenfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:18

Jesper så over på hende og nikkede "ja vi ses i aften frøken" sagde han og vende sit blik mod tv'et igen, og slukkede lidt efter tv og rejste sig op fra sengen. han smed sit tøj over i en kurv og gik ind på sit badeværelse, han satte sig ned i sit badekar og tænde for vandet. så badekarret til sidst var fyld, så slukkede han for vandet. han lag sit hoved tilbage og lukkede sine øjne i og slappede af, mens han tænkte over det hele. nej han var ikke forelsket i hende, han slukkede havde sig en isdronning og ikke nået andet. Jesper gik derefter op af badet og træk proppen ud, han tog en håndklæde rundt om livet og gik ud til sit klædeskab for at finde nået tøj. han var med lethed et flot sæt tøj og nogle sorte sko der passede til, han lag det hen på sin seng og begynde at tørre sin krop. og gik derefter hen og børstede sit hår, han gik derefter hen og tog sit tøj på. og betragtede sig lidt i skabet og rettede på sit tøj, inden han tog skoene på. han gik hen til døren og ud af den, han havde taget nogle flotte hvide hansker på. inden han begynde at gå ned af trapperne, han lag sine arme om bag på sin ryg og gik videre ned. han nikkede en enkel gang til Phil "det som jeg plejer" sagde han og gik hen i spisesalen, han så kort på Kajika inden han gik hen til sin plads. Phil kom hurtigt og træk den ud og skubbede den ind når han satte sig ned, han så kort på Kajika "har de fundet ud af hvad de skal havde at spise ?" spurgte han venligt om inden han satte sine albuer ned i bordet, og flettede sine fingere ind mellem hinanden og lag derefter sin hage ned på dem

tøjet: http://farm3.static.flickr.com/2323/2161080058_8ba3f62710.jpg?v=0

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:24

Hun nikkede og sagde"ja bare almindelig bøf og så nogen kartoffler" hun rødmede let og så væk fra ham og tænkte*han virker som den gode gamle kolde Jesper igen men det vel os bedst men Phill sagde han gerne ville ha jeg blev her og ville gør nærmest alt for ham.... derfor ... derfor er det blod han får i aften ikke fra hende.... i kælderen men fra mig af....* hun havde inden hun var kommet tilbage og sat sig, gået hen til phil og snakkede med ham og havde let ladet sig doner blod til hans vin drink med blod, i ... hendes blod i. hun havde helet såret så han ikke kunne se det og tog blidt noget champagne og slikkede blidt en dråbe af glasset og så mod Jesper og sagde"så jess.... er du glad for jeg overnatter her?? i nogen dage jeg .... jeg lover jeg ikke forlader dig... jeg vil bevise jeg ikke stikker af jeg mener det virkelig og i aften vil du finde ud af jeg mener det" hun smilte og begyndte at sætte sig til rette da phil kom med vinen til Jesper og med maden til hende, han var usikker ved at gi jesper vinen med hendes blod...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:39

Jesper så stille over på hende og nikkede "håber de vil synes om det" sagde han da han ikke selv synes det smagte godt, da de jo ikke smagte godt når man var en vampyr. han satte sig tilbage og tænkte lidt over det hun sagde, han lignede lidt en konge der sad på sin trone. hans øjne var brune i det og det betød jo at han var i nogenlunde humør, han lag sit hoved lidt på skrå "om jeg er glad for det?.. jeg har sagt at de selv bestemmer jo de vil sove her eller ikke" sagde han og undrede lidt over det hun sagde, han viste jo at hun ville forlade ham på et tidspunkt. han tog sine hænder ud af siderne"de vil jo forlade mig på et tidspunkt, de kan jo ikke blive her når de en dag vil tilbage hvor de end kommer fra" sagde han og tog sine hænder til sig igen og lag sit hoved over på en anden side, og prøvede at finde ud af hvad hun mente "hvis de har tænkt dem at komme og tro jeg vil havde sex med dem" sagde han og rystede på hovedet når Phil kom ind, han tog glasset i den ene hånd og betragtede farven. inden han så over på Phil "tak Phil" sagde han og Phil bukkede og gik ud igen, han så lidt tilbage på sin Herre og var virkelig bange for hvad der ville ske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:44

Kajika så på ham og sagde"nej jess jeg er jomfru og jeg har ingen intentioner om at ha samleje med dig på nogen måde eller gør noget som helst, dog overvejer jeg nøje dit tilbud om at.... om at du gør mig til vampyr men jeg overvejer stadig og ikke nok med det så er det stramme tider jeg går i møde jeg bor her så længe de vil ha det" hun spiste stille videre og så hans læber nærme sig blodet i det, det rørte hans læber og sagde"jeg kan utrolig godt li maden den smager udsøgt" hun rødmede let og så lettere genert væk fra ham mens farven på hendes blussende kinder ikke var til at tage fejl af. hun kunne ikke lade vær med at ha åben mund og smugkigge mod ham i det han drak af hendes blod fra flasken, hun fik sådan en mærkelig fornemmelse over det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:56

Jesper så over på hende og blev lidt chokket over det hun sagde "de overvejer at blive en vampyr.. min isdronning ?" sagde han og synes at det var helt utroligt at hun gjorde det, han så lidt ned på blodet og tog en dyb indånding af det. han nikkede til at hun godt kunne lide maden, da det jo nok smagte godt i en menneskes øjne. han lukkede sine øjne i og drak lidt af blodet, han åbnede hurtigt øjnene og tog glasset væk fra sig. han blik blev hurtigt surt "hvorfor smager blodet af dem ?" spurgte han om og knyttede sin hånd så glasset gik i stykke, og blodet kom ud over det hele og Phil kom ind med det samme "Phil du skal gøre det jeg beder dem om.. og jeg vil ikke havde hendes blod.. så giv mig det jeg vil havde" sagde han og man kunne se at han kæmpede med sin stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:00

kajika rejste sig op og sagde"undskyld.... jeg troede du godt kunne li mit blod det er min skyld sir ikke phils jeg undskylder tusinde gange det hele er min skyld undskyld og ja.... jeg ... jeg overvejer at tag i mod dit tilbud som din isdronning eller som sagt din skabelse.... ´og jo mere jeg bor her jo mere facinere blod mig og jeg bliver mere og mere kåd over det og kunne godt tænke mig at smage det fra en vampyrs side og .... og være din isdronning som du sagde men jeg bange.... bange for forandring og du må virkelig undskylde min dumhed straf mig eller skæld mig ud jeg fortjener det jeg troede du ville syns om det efter som du ikke er forelsket i mig eller du elskede at drikke det før deres exelence?" hun rødmede og gik ned i knæ og bukkede foran ham og kiggede ikke op før han sagde til, der lå hun elegant foran ham på knæ og bukkede med tåre ned af kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:14

Jesper viftede med hånden til Phil "hent det jeg beder dem om" sagde han og Phil gik hurtigt ud for at give Jesper det han ville havde, mens Jesper fulgte hende med sit blik og pillede glasset ud af sin hånd "De skulle tænke dem om før de gør nået, jeg kan godt lide deres blod og det er ikke det.. men de er dum hvis de tror at jeg ikke har følelser for dig" sagde han og så ned på hende når hun bukkede for ham, han hævede det ene øjebryn af hende og nikkede "man er nød til forandring.. ellers kommer man ingen steder, men de skal tænke dem om inden de vælger at sige ja til det" sagde han og rakte sin ene hånd ned til hende, uden at rejse sig op da han synes at det var vildt mærkeligt at hun bukkede for ham "kom op fra gulvet kvindemenneske" sagde han og hans øjne skiftede fra den røde farve til brune igen, da Phil kom ind igen og han kunne dufte blodet. han tog hurtigt glasset og drak lidt af det "tak Phil" sagde han og vende sit blik mod hende "de kan starte med at komme op fra det gulv, så min mor's kjole ikke bliver ødelagt" sagde han hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:20

kajika skyndte sig hurtigt op fra gulvet og så såret og flovt væk i det hun stille tog gaflen og tog det sidste stykke mad ind i munden og tykkede på det i laaangt tid, hun tænkte stille*hvad skal jeg dog sige til ha,.... og hans mors kjole jeg havde helt glemt det han må virkelig hade mig inderligt nu og ingen følser for mig.... jeg sikker på han intet føler fordi jeg ikke hende og hvor var jeg dog dum at bukke mig ned som hjemme ved min mor argh.... der bære vi aldrig så smukke engelske agtige kjoler* hun så stille hen mod jesper og sagde"undskyld jesper og jeg ska nok overveje tilbudet yderligere mere i det jeg kommer til at bo her nogen måneder fremover og jeg skal nok lade vær med at være til flere problemer" hun rødmede let og tog rystende noget af sin champagne glas der stod nær hans ødelagte glas og sagde nervøst"så.... så hvordan... er din..di...din dag gået ??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:26

Jesper sad bare helt stille og lag sin hånd på sin mave, mens han drak lidt mere af blodet. hvis det stod op til ham så havde han drukket det hele allerede, men han ville tage det mere stille og roligt. og ville ikke havde hende til at tro at han var nogen der ikke kunne styre sin sult, for det kunne han jo virkelig med alle sine år som vampyr "det lyder godt.. og kom til mig når de har overvejet det nok til at de tror de vil sige ja, så vil jeg fortælle dig lidt om hvad der sker" sagde han og ville aldrig gøre nogen til en vampyr som ikke viste hvad der ville ske, da han jo gerne ville havde en han kunne lære de ting som han har gået igennem. og ville jo undgå at få en af de blød søde vampyrer, det gad han slet ikke arbejde med. han satte sit glas på bordet og kunne ikke holde et grin tilbage "mmh.. det tror jeg de allerede ved" sagde han og hævede det ene øjebryn, han bøjede sig lidt frem og så på hende med sine brune øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:35

Kajika stivnede stille i det han nærmede sig hende og rødmen blussede hurtigt op og hendes hjerte hamrede derud af i det hun betragtede ham og så helt forskrækket og genert ud. hun vendte instinktivt hoved den anden vej da han så på hende og rømmede sig yderligere mens hun tog hænderne op til sine bløde kinder og så stille og nervøst over mod ham med øjne der nærmest rystede som hendes krop og sagde med blide ord over de fyldige fugtige læber der havde et glimt over sig fra det berusende middel"jeg.... det jeg ikke sikker på sir.... jesper... hvordan er den da gået??" hun lukkede blidt øjnene i og tænkte*Ik kom tættere på det så pinligt ååårh ikke kom tættere på jeg ber dig.... årh! jeg rødmer og mit hjerte og bliv på afstand.... ellers får jeg sikkert næseblod igen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:41

Jesper lag sit hoved lidt på skrå og blev bare siddende, han betragtede hende lidt med sit blik og overvejede hvad han skulle sige. han satte sig til rette igen og tog glasset i sin hånd "som alle andre nedern dage hvor solen skinder.. og jeg ikke kan gå min vej, også har jeg aldrig skændes med en så meget som jeg har gjort med dem.. ellers har den været okay" sagde han og drak det sidste af blodet, inden Phil kom ind og tog hendes tallerken og satte en tallerken med Kongelig brun og hvid chokolademousse "håber det smager godt" sagde han og bukkede og gik hen og tog Jesper's glas "dessert herre ?" spurgte han om og Jesper så overvejende på ham og rystede på hovedet "ikke idag" sagde han og vende sit blik mod hende igen, mens Phil gik ud igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:45

kajika så stille på det kongelig chokolademousse og tog blidt skeen op i sin hånd og lagde den smukt placeret mellem fingerne i det hun stille tog lidt af hjørnet af den og rømmede sig let mens hendes læber kærtegnede det dejlige chokolademousse.. hun så mod jesper og slikkede lbidt skeens hoved af og sagde da hun tog endnu et stykke langsomt"endnu en gang undskyld, og jeg vil gør alt for at råde bod på det og skal nok sove væk fra dig for ikke at forstyr sir jesper, og tak for det dejlige velsmagende mad det er virkelig fortræffende som dit slot os er" hun spiste stille op efter få 10 min og kiggede på ham da hun duppede blidt sine læber og sagde"jesper..... minder jeg så meget om hende..." hun så på ham og tog blidt om sit glas, i det hun skænkede sig selv lidt champagne og sagde"skål" hun rakte den blidt frem med pegefingeren og tommeltotten og sagde"Jeg vil virkelig hele denne månede og fremover vise dig at jeg ikke er som andre og jeg ikke er hende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:57

Jesper så over på hende og nikkede, han sagde ikke nået og forblev bare helt stille. mens han betragtede hende spise, han nikkede stille til det hun sagde "for at havde et godt sted at bo, så skal man også havde god mad at give sine gæster" sagde han og så lidt på hendes glas og tog sine hænder ud til siderne "jeg har intet at skåle med" sagde han og viste ikke helt hvad han skulle sige, da han virkelig ikke havde lyst til at snakke om hende og nikkede bare "ja de gør.. og det er nok det som fik mig til at blive forelsket" sagde han og rejste sig let op af stolen, han så kort over på hende og nikkede. han gik væk fra stolen og skubbet den på plads "som de vil.. men hvis de gør nået som jeg ikke vil igen så er det ikke glasset der bliver knust" sagde han og havde endelig ikke tænkt over hvad det så skulle være, men det gjorde ham surt at hun ikke havde ladet ham leve som han gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 12:28

kajika sukkede dybt forarget over at ha været så ulydig og sagde med en lille mumlen"undskyld..... og du elsker mig ikke eller rettere forelsket i mig, du forelsket i en illosion...." hun rejste sig langsomt op efter ham og tog blidt selv stolen ind mod bordets smukke kant igen, mens hun lod sine finger glide hen af stolens smukke ryg og begyndte at gå over det håndlavet tæppe forbi ham, mens det lange hår følgede trop, og hendes øjne stille betragtede ham temmelig meget og intenst med en sårende sjæl indvendigt. kajika sagde"jeg... jeg går en aften tur i aften, vis du vil med så siger du vel til?" hun så stille væk fra hans blik igen, i frygt for at blive vuderet som noget værdiløs og sukkede stille i sin grundvold, over han måske ville afvise hendes tilbud. Kajika gik stille ud af den åbne dør og gik med faste hurtige skridt der var lettere elegante og lydløse, mens man kunne høre hendes sko sige klik, klik. Hun rødmede let og smilte stille da hun endelig var kommet op til gangen, og stod og betragtede den stille i det hun ville til at lukke sig ind på hans mors værelse igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:01

Jesper vente sig blik ned når han hørte hvad hun sagde, han lyttede efter hende og ventede lidt. inden han gik efter hende, han gik hurtigt op af trapperne. og så over på hende ved sin mor's værelse dør, han løb hurtigt derhen og tog fat i hendes kæbe. han vende hurtigt hendes ansigt mod sit, og lød sine læber røre hendes på en kærlig måde. han slap lidt efter hendes læber og rystede på hovedet "tror jeg løber mig en tur, istedet for at gå en" sagde han og slap hendes kæbe og vende sig om, han begynde at gå mod sit værelse og tog jakken af imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:09

Kajika sukkede i det hun strøg håret langsomt og blidt væk mens hun mærkede de små hårlokker glide hen af hendes hånd som små tråde, i det han løb hen til hende, vendte hun sig stille mod ham med en smuk drejende bevægelse, det var aften og månen skindte smukt ind af vinduet og ramte kajika på den mest smukkeste måde mens man kunne se hvordan lyset følgede hendes krop og skabte en perfekt formede høj skygge fra hendes krop, og håret flagret smukt med hendes dreje bevægelse, og omfavnede nærmest hendes krop, mens de hav blå øjne glimtede da månens belysning ramte dem på den mest smukkeste måde hidtil. Hun stivnede i hele sin krop og hendes læber blev helt funklende i det han stille trak hendes hoved mod hans og da hans læber indtraf"jess, je.....jeg.... mmmmhmm" hendes rødmen viste sig over de markerede kindben og man kunne se hvordan hun tabte måde mægle og sind. kajika blev helt blød i bene og lukkede øjnene i alt sin flovhed og da han slap hendes kæbe, faldt hun.... hun faldt ned på knæ rystende, med hænderne for sin mund og rødmen blussende over de smukke kinder..."jess....." hun kunne ikke sige mere men fik sig taget mod til at gå ind på sit værelse og finde sine shorts frem og sneakers sko... mens hun ledte og fandt en slags corsage top fra hans mors skab og tog den på.. og så sin jakke uden over, hun ville gå en tur udenfor og nyde vejret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:28

Jesper kunne høre hendes stemme, men vende sig ikke om eller stoppede op. han gik bare videre ind på sit værelse, han smed sine sko på det flotte trægulv. nået af hans hår fald ned foran hans øjne, mens tankerne kørte rundt i hovedet på ham. han havde det som om hendes læber stadig var mod hans, og det fik ham til kort lægge sine fingere på dem. han lod sin hånd derefter falde ned på siden og knyttede den, han rystede på hovedet af sig selv og gik hen til et af de store flotte vinduer. som gjorde at man også kunne side der oppe i, der var lagt flotte store puder i dem. og det lignede at ingen nogensinde havde siddet i dem, men det havde der jo endda mange gange. han åbnede let vinduet og så sig kort tilbage, inden han gik op i det og hoppede derefter ud. i luften forvandlede han sig til sin puma, han landede let på alle 4 sorte poter. og så sig lidt omkring inden han med hurtige skridt løb ind i skoven, og løb vinden mod sit ansigt. han lukkede sine øjne kort i og løb bare videre, mens han tænkte det hele igennem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:37

Kajika satte sig stille og sukkede i det hun tog corsaget af i lyden af vinduet og så jesper i puma form fra vinduet og fik et lille uskyldigt glad smil frem på læberne, og tog hurtigt corsaget helt af og begav sig til at tag hans blodige hvide skjorte på med et sort bånd om maven så hun så mere feminin ud og elehgant, mens hun stille tog et slags sort forbinding om hovedet og gik stille ud af døren helt uset eller urørt. Og listede ned af trapperne med små trip, og man kunne høre sneaker skoene stille pive"iiihhe ihhe" sagde de fordi de var lidt glatte i det. hun skyndte sig ud af porten og løb bare alt hvad hun kunne ud i mørket mens månen kærtegnede hendes slanke smukke krop og det gylden blonde hår der flagrede efter hende som var det et sjal hun havde. Kajika spredte vingerne ud med et smil og satte af fra jorden, hun lukkede øjnene i det hun fløj op af elegant og lignede en gudinde mens hun mærkede de tilbageværende skyer der var lidt vand i kærtegne hendes hud som fik hun et hurtigt vand drys over sig, mens hendes læber funklede og prikkede stille fra berøringen fra jespers læber mod hendes og åbnede øjnene da hun var over skyerne der var lidt spredt og vis man så op ville det ligne hun var i månen fordi dens skær var om hende, og hun så, så guddommelig ud. kajika fløj stille mod skoven for at prøve at finde jesper i mørket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:52

Det var næsten umuligt at se den sorte puma, selv om måne's lys slog ned mellem grenene. så skulle man være god til at se og være langt væk, for at kunne rigtigt se at der var nået i skoven. bladene blaffrede rundt på skovbundet og fik det til at flyve op, når Jesper løb igennem dem. Jesper stoppede op i en lysning og så sig omkring, han lod sig lægge sig ned på siden og så bare ind i skoven. mens han bare tog en dyb indånding og lukkede sine øjne stille i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 16:00

Kajika lod sig blidt falde til jorden lydløst og sukkede i det hun begyndte at gå hjem af til jesper, men først fløj hun en tur ind mod byen på de smukke dugnede hvide vinger, mens hun betragtede hus tagene, kom hun endelig til hotellet og slog vingerne ud øverst oppe og lukkede sig selv ind i lejligheden. Kajika tog blidt en taske op hvid og sort var den, mens hun tog shorts og sexet undertøj med og hendes lysserøde smukke håndklæde og dejlige skjorte hun plejede at sove i. Kajika tog den på ryggen og slog vingerne ud igen i det de kom ud mellem taskens huller og så fløj hun ellers tilbage igen, hun ville så gerne ha et bad så da hun landet foran porten, lukkede de stille op og hun gik med varsomme skridt indenfor og slog vingerne ind efter få minutter mens hun styrtede op til badeværelset i det hun opdagede noget forfærdeligt, hendes eget værelses badeværelse duede ikke så hun var nød til at bruge jespers hvilket hun sikkert ikke måtte uden lov. Kajiika listede iført skjorte kun og undertøj, stille ind på hans værelse lukkede døren blidt efter sig og hurtigt med varsomme lange elegante skridt, løb hun ud på badeværelset med det lysserøde håndklæde ind til brystet, og tændte for vandet så man ikke kunne høre det uden for den ulåste dør, mens hun afklædte sig elegant og mærkede stille tøjet stryge sig af hendes krop, og gik ind under vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 7 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum