Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 3:23

Jesper så ned i skålen og træk lidt på skulderne "jeg spiser ikke menneskemad.. det er så ulækkert" sagde han og lag en frikadelle oven på buret, så hun kunne få fat i den uden at han skulle tage sine fingere ind til hende "jeg slipper dig ikke fri før jeg har lyst, og det kan gå meget langtid.. da ingen vil finde dig her" sagde han og grinte lidt, han rakte den anden pige en frikadelle og hun spiste den hurtigt og så over på Kajika "spis" sagde hun da hun havde været der længe og viste hvad der skete hvis man ikke spiste, Jesper rejste sig op og smilte "du skulle høre efter på hende" sagde han og gik hen til bordet, for at vise hende at han ville gøre hende fortræd hvis hun ikke spiste nået. han tog en strømpistol op i sin ene hånd og tog en pisk i den anden, han gik hen og satte sig på stolen igen "hvad skal jeg mon bruge mod dem der ikke spiser" sagde han og så skiftevist på tingene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 3:32

Kajika grinte og sagde"pisken kan du jo bruge til dine årh så royale tjener og ! strømpistolen til dit store ego!" hun så mod pigen med et blik der viste væmmelse og foragt over for denne svaghed og så på frikadellen stille i hånden og kastede den mod ham og sagde"tror du måske ikke du burde lægge din kost om i stedet for blod så kan du jo smage lidt elendige slave mad du gir ! kvinderne her nede dit kryb" hun ville ikke se på ham et eneste sekundt og han kunne lige prøve at straffe hende så skulle hun rigtig vise ham hvor vild hun var.. Kajika sukkede stille*jeg burde måske ha spist den.... jeg er sulten og ... hvad mente han med skift seng? og ikke nok med det jeg bliver... sikkert pisket nu eller får strøm... men jeg har lovet mig selv ikke at skrige for ham han ville bare nyde at høre endnu en pige skrige på grund af ham*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 3:38

Jesper så efter frikadellen som ramte ham på benet, han kastede tingene ind i en væg "har du ikke lært at man ikke smider med maden, de koster penge" snerrede han og rejste sig op, han åbnede buret og tog hende i nakkehåret. han slog hende på kinden dog ikke så hårdt han kunne, da det bare ville gå galt så. han løftede hende bare og og skubbede hende op af væggen "mmh nu skal blodet flyde" sagde han og tog en hånd af gange og satte dem fast i håndjernene, som var umulige at få fri "man siger at man ikke skal så på piger.. og hvorfor endelig? piger slår på fyre" sagde han og slog hende med et knyttet hånd lige i maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 3:43

Kajika skrig i det han tog fat i hende og slog hende på kinden, hun så vredt på ham og sparkede ham over skinde benet men ikke så det overhovedet kunne gøre ondt andet end på hende fordi hun ramte forkert... hun betragtede ham nu med frygt og sagde"jeg ligeglad! om det har kostede penge for dig dit !.... dit ! rige.... dyr!" hun ville´helst ikke bande fordi sådan var hun altså bare ikke indrettet, hun rødmede let i det han gav hende de faste håndjern på og bed sig i underlæben så det stille begyndte at bløde ned fra de smukke bløde silke læber i det hun ikke ville skrige da hun så den knyttede hpnd komme mod sig og hang bare der og så blodet dryppe fra læben" dit! udyr!... fordi drenge er stærker nok derfor og voldelig ligesom dig! og ynkelig ! og fortjener at få nogen ... nogen tæsk" hun så væk fra ham og var på nippet til at ade tårene rande som perler ned af hendes bløde markerede kindben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 3:51

Jesper grinte af hende og tog fat i kæben på hende, han kyssede hendes læber en enkel gang og slikkede blodet væk "de kan hvis godt lide at bruge ord" sagde han og gik hen og tog stykke stof og band rundt om hovede på hende, så hun ikke kunne sige nået som man kunne høre ordenligt. han tog derefter en af sine mange knive "undskyld hvis de får blodforgiftning" sagde han og kunne ikke lade være med at grine, han gik hen og tog fat i hendes t-shirt og brugte kniven til at skære den op "hvorfor bruge så meget tøj" sagde han tænkene og satte nogle håndjern fat i hendes fødder "sådan bedre" sagde han og satte knivensspids på hendes mave, han så hendes dybt ind i øjnene og hans øjne var sorte som natten. han trykke lidt til så spidsen kom ind i hendes hud "mmh blod" sagde han og grinte da duften var så skøn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 3:59

Kajika betragtede ham i det han kyssede hende gik hendes verden i stå.... de kolde læber mod hendes blodige varme læber, Hun lukkede bare øjnene med det samme uden et ord og mærkede følserne vælte op i hende mens han stod der og langsomt tog det blod fra hendes læber der var.."det. det gør du aldrig igen!" hun var rædselsdagen for ham nu... hvordan kunne han dog finde på at kysse hende.. hun mærkede de klamme kolde sten mod sin ryg og betragtede ham i det han tog noget for hendes mund eller rettere bandt om så hun intet kunne sige. det blev hurtigt blod rødt ved hendes læbe og hun så vredt på ham som en kat der ville hvæse og rive i ham. da han tog kniven sprallede hun, hun rev sine armen til sig men uden held de rykkede sig knap nok, da han tog fat i hendes t-shirts lod hun sig selv se op mod loftet og mærkede stille sin t-shirts blive revet i stykker og hun stod nu der foran ham i bh og shorts kun, hun var så flov og pinlig berørt.... der viste sig en rød farve over hendes kinder som vidste hun tydlig rødmede af flovhed og hun lukkede bare øjnene endnu en gang i og mærkede sine føder ufriviligt blive lænket os.. hun betragtede ham stille nu med de klare blå, blanke øjne og hun rødmede endnu mere over han sådan ville ha en øjenkontakt med hende, hun turde ikke se ham i øjnene så hun lukkede dem og rystede på hovedet som nej til han skulle skære hende... hun prøvede virkelig at komme fri...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:10

Jesper så på hende og smilte, han så ikke på hende med det der blik som siger wow hvor er hun smuk mere nej et kæledyr. han så på hende og så kort på pigen over i buret "glo væk eller det bliver dem næste gang" sagde han koldt som fik hende til at se væk, Jesper vende sit blik mod sit nye legetøj (kajika). han tog sit hoved hen til hendes ene øre "lad blodet flyde" hviskede han og træk ned i kniven så der kom et 5centimeter langt sår og 5 millimeter dybt, da han jo kun havde brug spidsen på kniven "skrig.. skrig så meget som dine lunger kan holde til det" sagde han og slikkede kniven af fra blod, han lod sig sætte sig ned på knæ og begynde at slikke blodet væk fra såret og nød smagen "mmh" sagde han og trykkede sin tunge mod såret, uden at fjerne sit kolde blik fra hendes ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:18

kajika vred sig i det hun så på ham og for første gang var der en der ikke så på hende som var hun gude smuk, og hun følte sig for en gang skyld normal... ikke mere som en engel eller aspara bare normal, hun rødmede let i det hun betragtede hans øjne og sukkede dybt, men da han hviskede hende i øret løb angsten igennem hende og et misfornøjet udtryk kom til syne"mmmheee.... Meeeh!" hun prøvede at sige noget men det stof hun havde om hovedet om lidt inde i munden blokeret vært et ord fra hendes mund, hun lukkede øjnene hårdt i da han skar hende og hun bed sig i det sted hvor hendes underlæbe allerede blødte så det dryppede ned fra stoffet nu os.. hun himlede med øjnene og sveden dryppede mens hun var ved at besvime af smerte, tårene trillede ned og lagde sig blidt på jorden som små regn dråber og hendes ansigt blev helt hvidt. I det hun mærkede hans tunge mod hendes sår fik det hende til at pive stille"mmh!! .... mmH!!! mmm.... mmmmhhhh!!!!!" hun lukkede øjnene hårdt i igen og vred sig selv om det gjorde sindsyg ondt i det såret stille begyndte at hele sig igen efter som hun slappede af nu og prøvede at fokusere til at hele såret og smerten*han er et uhyre.... men et uhyre der ser mig som... som ligesom alle andre.. jeg intet for ham .... og for en gangskyld gør det mig glad... han syntes ikke jeg guddommelig smuk sikkert, og det os bedst.... fordi så ville han være som alle andre.....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:26

Jesper mærkede at hun bevægede og sukkede af hende, han lag kniven på gulvet og lag sine hænder på hver side af hende for at holde hende stille. Han blev ved med at slikket på såret til det ikke var der mere, han så op på hende og grinte lidt for sig selv "hmm.." sagde han og tog kniven op i sin hånd igen og rejste sig op "du siger til når du har tænkt dig at skrige" sagde han og havde alligevel ikke tænkt sig at stoppe sin sjove leg, han så tænkene på hende og tænkte endelig bare på hvad han skulle gøre med hende "helt utroligt at nogen tør at sige en vampyr imod og endda tage smerten" sagde han og grinte lidt af det, han stak sin kniv dybere ind i hende og ville se hende i stor smerte. han elskede at se når folk knækkede og ikke kunne klare mere, han drejede sin kniv lidt i hende og ventede bare at høre hende skrige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:33

Kajika så på ham og prøvede at fjerne hænds hænder ved at bevæge hofterne til siden så han måske ville slippe men det hjalp ikke noget. hun græd stille men uden at sige noget i det hun opdagede at han tog kniven igen... hun sprallede igen og denne gang da hun mærkede kniven inde i sig skrig hun mega højt så højt hun kunne men han fik ikke det sidste endeløse skrig fordi hun besvimede i lænkerne .... håndjernene var det eneste der holdte hendes slappe besvimede overbelastede korpus oppe... Kajika nået at få et glimt af ham og tænkte*Det fordi jeg ikke frygter dig.. sådan da!* blodet flød fra såret hvor kniven var inde og man kunne tydelig se det ikke helede nu.... det burde ha helet men det var som om at det ikke kunne hele mere..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:41

Jesper så på hende og rystede på hovedet "så kan de ikke engang finde ud af at klare smerte" sagde han og træk kniven ud, han satte sig atter ned på knæ og slikkede hendes sår. mens hendes skrig blev ved med at lyde inde i hans ører som fik ham til at smile, han slikket det i et stykke tid. inden han tog håndjernene af hende på fødderne og på hænder, han løftede hende op i sine arme og gik hen og lag hende tilbage i buret. han tog derefter sit glas og drak lidt af det, inden han tog skålen med mad og satte dem imellem dem. han gik derefter hen til døren og ud af den og videre op af trapperne "Phil" sagde han højt og så sig omkring og hurtigt kom han løbende "sengen nu" sagde han og pegede ned mod trapperne og satte sit glas på et bord, inden han forsatte op af nogle flotte hvide trapperne. han gik hen til en dør og åbnede den og et flot lys værelse kom frem med alt som man skulle havde i et soveværelse, han gik hen og skifte til nået bedre tøj inden han gik ud igen og tog sit glas og forsatte ned i kælderen. Phil havde i mellemtiden fået skiftet sengen ud så den ikke lugtede af gammel blod, Jesper så kort mod sengen og nikkede "flot" sagde han og gik hen og satte sig på den, og drak af sit glas

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:50

Kajika vågnede efter noget tid og så på alt blodet og bandt hurtigt det for hendes mund op og piv i mens hun stille prøvede at hele sig selv... hun græd i mens og så mod pigen og sagde"har du noget at dirke døren op med du ved buret" hun kunne ikke li hun ingen ting havde over sin overkrop for det første og så os det at hun ikke havde energi nok til at hele, så efter noget tid tog hun lidt at spise... men hun tog ikke nok til han ville kunne se det var hende der havde spist lidt af det... hun betragtede ham da han atter kom ned igen og gjorde så hun ikke vendte mod ham og tog sig stille til maven hvor han havde slikket hendes sår... og sukkede"hvorfor.... hvorfor vil du holde mig fanget... det gir ingen mening når du ikke kan bruge mig... du har hørt mig skrige nu okay"hun slog stille sine vinger ud så buret gav sig lidt fordi de fyldte så meget, mens hun stille rørte ved st fedtede hår og så mod ham med de glimtende våde bedrøvnede øjne og bed vært et ord i sig men sagde stille"sir... du vil vel aldrig gi mig lov til at tag et bad i vand et eller andet sted..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 4:58

Jesper blev bare siddende og så over på hende "fordi du er mit nye legetøj" sagde han ærligt og havde ikke tænkt sig at slippe hende fri, han kunne dog heller ikke lade være med at smile koldt og rystede på hovedet "ikke rigtigt.. måske på et tidspunkt for du lov til at tage et bad" sagde han og lag sig lidt tilbage i senge, uden at fjerne sine brune øjne væk fra hende. han var endelig meget stolt af sig selv at havde fundet sådan et legetøj "hvorfor kæmper du imod ? altså jeg mener du vil jo aldrig vinde" sagde han og drak det sidste af sit glas

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 6:41

kajika så spydigt mod ham i det hn sagde"jeg ikke dit legetøj jesper og jeg kan´sagtens ´vinde bare vent og se jeg kan" hun rødmede let over han havde kaldt hende for sit legetøj var hun virkelig blevet et andet væsens legetøj? det kunne ikke helt passe og dog kunne det vel... og han holdte godt øje med hende det virkede på en måde dejligt men på en måde ubehangligt os"så? jesper... gør du det her ved alle piger du møder eller er jeg åbenbart noget speciel lige i denne sag..." hun så på ham temmelig trættende og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:16

Jesper så på hende og hævede det ene øjebryn "du sidder inde i et bur? det betyder legetøj" sagde han og grinte lidt da han elskede at se andre sidde inde i et bur, efter hans mening der hvor de høre hjemme. han kørte sine fingere spidse igennem sit hår, uden at fjerne sit blik fra hende "speciel? du må da være gal! du er lige som alle andre ude på gaderne, lige så skrøbelig og lige til at stikke en kniv ind i" sagde han og grinte af hende, som om at han synes nået var speciel. næ nej et var kun ham selv der var speciel, og den eneste der forstod hvordan man skulle straffe folk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:59

Kajika vendte sig væk fra ham og sukkede i det hun sagde"tak... for en gangs skyld skal jeg ikke leve op til at være speciel" hun smilede stille i det hun lukkede øjnene og nød lidt stilheden så længe han ikke snakkede og mumlede"men du heller ikke speciel... du bare som en vær anden kold brutal morder eller psykopat der godt kan li at lege med andre... som om han ejer dem eller høre dem lide, du intet i forhold til de masse spykopater der indlagt på galanstalten" hun grinte lidt håndligt og strøg fingerne igennem det våde klistret hår og tænkte*jeg kunne virkelig bruge et bad nu!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 18:51

Jesper rejste sig op og hævede det ene øjebryn "jeg er ikke psykopat" sagde han og gik hen og satte sine hænder på buret, han så ned på hende og grinte lidt "jeg lærer bare jer at sætte pris på livet" sagde han og så ned på sit lille kæledyr, han lag sit hoved lidt på skrå og kunne ikke lade være med at grine af hende. elskede at folk havde smerte og at de græd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 21:00

Kajika vendte sig stille om i en smuk bevægelse, hendes hår glimtede mens hendes øjne funglede. Kajika rødmede let i det hun betragtede hans øjne men uden rigtig at få øjenkontakt ved ikke at se direkte i dem. hun turde ikke rigtigt men hun græd skam heller ikke hun smilte faktisk utrolig kært, og slikkede sig let om de smukke silkebløde læber. "jeg sætter skam os pris på livet, faktisk tror jeg ikke der nogen der elsker livet mere end mig undtagen ? psykopater som dig" hun så stille væk fra ham igen i det hendes lange blonde hår lagde sig smukt om hendes skulder. Hun tænkte stille*Han tror jeg hader livet men det gør jeg skam ikke... jeg hader ikke livet jeg tænker aldrig grimt om nogen selv ham syntes jeg faktisk er sød.... måske der noget galt med mig? men jeg kan godt li at kunne se det gode i folk ud over det onde... han har noget godt under det onde sikkert men det ikke sikkert jeg får det at se nogen sinde*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 5:30

Jesper så på hende og grinte stort og hånligt af hende, han gik hen og satte sig på hende. han bed hende i halsen og træk sine tænder ud igen "mmh... og min mor er dronning" hviskede han for at vise for lidt han troet på det, han tog fat i hendes kæbe og træk hende hoved hen til sit. han så koldt ned på hende og knyttede sin hånd lidt uden at ødelægge hendes kæbe, han ville høre hende sige ting og det kunne han jo ikke hvis hendes kæbe bar ødelagt "jeg er ikke psykopat.. psykopater findes ikke" sagde han stille og blottede sine tænder som havde blod fra hende på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 13:21

Kajika blev overrasket da han kom nær hende og skrig"Arg!" da han tog fat i hende og bed sig fast. Kajika lukkede øjnene sammen og tænkte*Argh! nej jeg .... jeg vil ikke være hans slave jeg ingens slave!* hun så stille på Jesper fordi han havde ikke været den eneste der havde prøvet at få hende som slave mange havde prøvet, men hun havde altid sneget sig ud af det. da han tog om hendes kæbe og trak hende langsomt hen til hans, kunne man se hendes kinder blusse op så de blev helt røde, hun rødmede utrolig meget nu og havde en mærkelig følse i maven over at være så tæt på ham. "du... Du er! en psykopat og jo de findes åbenbart fordi du en .... en af de...de..dem !"

hun trak sit ansigt ud af hans greb, de blottede tænder med blod på det... det var forfærdeligt første gang hun var blevet bidt af en og så lige af ham!... og den måde han var på, hele hendes krop gøs og hårene i nakken på hende rejste sig, mens hendes hjerte hamrede blodet i hendes krop af sted hurtigere end før. hun ville bare gemme sig nu, hvad ville han mund ikke gør vis hun blev ved med at være så stædig og... led.. hun hadet at være led men de fleste lod hende gå når hun var led men ikke ham. Kajika slikkede sig let og læberne og tog sig blidt til halsen med finger spidserne mens det gylden blonde hår havde fået lidt rødt på sig. hun helede det langsomt ment hun stille betragtede Jesper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 13:57

Jesper så på hende og kunne ikke lade være med at smile hånligt af hende "mmh.. kald mig hvad de vil, men der findes ikke psykopater, der findes bare alt for mange gode personer" sagde han og kørte sine fingere igennem hendes hår, hans finger køre kærligt igennem hendes hår. han så efter sin hånd imens og så derefter ned på hendes ansigt "du er da så smuk" løj han og slog hende over kinden med sin håndryg, han holde ikke tilbage i at bruge sine kræfter. han grinte stort og lod sin tommelfinger glide hen over sin underlæbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 14:15

"Arghh!!! dit!!" Kajika skrig højt i det hun mærkede slaget og blodet løb stille ned af hendes underlæbe, hun så på ham helt overrasket og kunne mærke tårene presse på og ikke nok med det smagen af metal i munden fra blodet. hun hostede stille for ikke at få det ned i munden og vendte hovedet hurtigt mod ham i det hun spyttede ham direkte i hovedet med sit blod og sagde"dit! dit!!! svin!!" hun prøvede at kragle så langt væk fra ham som hun overhovedet kunne komme til. Kajika betragtede ham og sagde"du et uhyre og ! jeg... hader dig! jeg ikke din slave! så du kan godt slippe mig fri! sit bæst!" hun tog fat i ham for første gang eller der hvor hun nu kunne få fat i hans skjorte og så ham vredt i øjnene og skubbede ham langt væk fra hendes bur og hende."Skrid! fra mit åsyn! jeg vil ikke se så sådan en klam person som dig!" hun rystede inde i af skræk og smerten i hendes kind den blev ved... det sved så meget og det forsvandt bare ikke men gid det dog gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 14:29

Jesper tørrede blodet væk fra sit ansigt og kunne ikke lade være med at smile stort "mmmh de er da godt nok lækker" sagde han selv om han slet ikke mente det, da han ikke kunne se nået lækkert ved hende eller nogen anden i denne verden. kærlighed, forelskelse, sex og alt det andet var alt for langt væk i hans hoved. man kunne lige så godt give op i at tro at han ville havde nogen elsker, han lag sit hoved lidt på skrå "ja jeg ved godt at de elsker mig.. " sagde han og var endelig meget ligeglad med hvad hun synes, hun var hans legetøj når han gav slip på hende. han satte sig ned på den andens bur og så over på hende "måske skulle jeg efter lade jer her alene.." sagde han og grinte lidt af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 14:42

Kajika så på ham og fik nok hun ville væk, hun tog fat i burets trammer og så mod ham i det hun smilte og lukkede øjnene, hun ville bare ud!. hun fik sine store vinger frem igen, feminine men dog meget store. De hvide dugnede fjer spredte sig og man kunne høre hendes bur gi sig i det trammerne gik i stykker eller faktisk buret og hun stod nu helt op og så på ham med et smil, i det hun løb direkte forbi ham og så på sine hænder, kunne det mund være telepati hun havde brugt da hendes vinger kom frem?. Hun skyndte sig op af de snævne trapper, mens det fedtede hår følgede efter hende, men flagrede ikke som det plejede. da hun endelig kom op opdagede hun dog, Phil der stod ved døren og så undrende på hende, hun valgte hurtigt! at skifte retning til oven på og løb alt hvad hun kunne oven på af de smukke hvide trapper, og betragtede vær en lille kunst genstand og små selv lavede revner i trappen der var med vilje for at ha brudt det smukke helt hvide look. hun faldt ved det sidste trappe trin og syntes at kunne høre jesper nær hende så hun løb alt hvad hun kunne hen af en koridor og fandt hurtigt et rum! der stod åbent! til!!..

kajika løb der ind og smækkede døren hårdt i så det gav genlyd ned af gangen så på døren. og pustede ud i det hun vendte sig om efter at ha fundet noget og låse døren med, hun stivnede da hun så rummet og tog sig for munden... hun ville nødig skrige så han opdagede hende. hun skyndte sig hen i et skab og gemte sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 15:04

Jesper så over på hende og blev bare siddende, han ventede lidt og smilte stort inden han gik efter hende. han viste at det ville være svært og finde ud og var derfor ikke bange for bare at gå efter hende, han viste også hvis hun forsvandt fra ham så ville han kunne finde hende igen. også ville han nok også blive mere sur på hende, han gik kort på Phil "du skal havde skiftet buret ud" snerrede han og hørte lyden fra trapperne, han gik bare op af dem og lyttede efter døren *man smækker da ikke med gamle døre* tænkte han og gik hen til døren, han prøvede at åbne døren og kunne ikke lade være med at grine "som om en dør kan holde mig tilbage" sagde han og hev i håndtaget og kunne godt mærke at der var nået i vejen "Kom ud kom ud" sagde han i en hånlig tone, og satte sin anden hånd på døren og skubbede den med lethed op. han gik med elegante skridt der ind og så sig lidt omkring, han lukkede døren efter sig og gav et grin fra sig "hvor er de henne?" spurgte han om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat) - Page 2 Empty Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum