Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 23:36

Hun smilede" Det godt man af sig selv ind forandre sig" sagde hun med et kort smil og kiggede på ham. Hun lagde en hånd på hans kind"Hvordan havde du det dengang du var et menneske?"spurgte hun nysgerrigt. Hun gad godt vide hvordan han virkelig havde haft det som et menneske.Hun lagde den ene ben om hans ben og holde om ham. Hun havde ikke længere smerte med skulderen hun havde det beder" Jaa.. Den har det godt igen"smilede hun.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 5 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 23:42

han rynkede brynet kort "jeg voksede op i en rig familie, så jeg var vel lykkelig, men fri og ikke så meget som jeg er idag, jeg har to søskende, hvor den ene er vampyr og den anden spøgelse, men da vi var mennesker, var vi altid så sure på hinanden, jeg fik alt opmærsomheden fra kvinderne, men de ødelagde det altid i sidste ende, det var forfærdeligt" han lagde hoved på hendes skulder og sukkede stille "hvorfor" spurte han og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 8:48

Hun nussede ham blidt på hovedet mens hun lyttede til ham.Hun har altid været ene barn i hendes familie. Hun havde altid ønsket sig søskende, men den ønske gik aldrig for hende."Men nu går det da meget godt mellem dig og din søster ikke?"spurgte hun og kiggede på ham."Jeg vil bare gerne vide hvordan du havde det som menneske" svarede hun med et kort smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 12:30

han nikkede kort "det tror jeg da, efter løgnen om det Elizabeth gjorde, så var fortid ligesom bare fortid" hviskede han og kyssede hendes pande ganske blidt "men hvis du vil vide mere så spørg endelig bare, jeg vil med glæde fortælle alt det jeg kan, hvis det nu glæder dig på en eller anden måde" han smilede og trykkede hende ind mod sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:00

Hun smilede og strøg ham over kinden"Nej tror faktisk ikke der andet jeg vil vide, det var bare det eneste"svarede hun og lagde armene tæt om ham."Hvis der noget du gerne vil vide, så spørger du bare"smilede hun og mærkede da han trykkede hende tæt ind til ham"Du kan rigtig godt li at ligge tæt var?"hviskede hun med blide øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:04

han nikkede stille "gør du det" han smilede og strøg hende ned langs kinden, men da hun kommenterede at han trykkede hende ind mod sig, rynkede han brynet og var hurtigt henne ved køkkenet, hvor han tog noget blod "hvis du har noget imod det så sig det endelig" han vendte sig mod hende og greb fat om manden og kvinden, hvorefter han smed dem ind på et værelse og lukkede døren "for hvis det er sådan lader jeg bare hver med at røre dig" hvislede han og tog en tår fra glasset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:21

Hun rynkede brynet"Gør hvad?"Spurgte hun og kiggede hurtig på ham hvor han forsvandt over til køkkenet. Hun smilede og rystede på hovedet"Nej nej overhovedet jeg elsker det"sagde hun og satte sig op og kiggede på ham."Det eneste jeg ønsker bare være sammen med dig for altid bare sådan her"sagde hun og lagde sig langsomt yndefuld ned igen.Som sagt hun havde mistet ham engang det ville hun ikke igen sidst var det på grund af hendes far. Det var hun sikker på han ikke kunne længere, men hvis han prøvede på det igen ville hun ikke tvivle på at dræbe ham.Han havde ødelagt hende liv bare en gang på mange måder, det vil hun ikke lade ham gør det igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:34

han grinede "ah lider du af korttids hukommelse min kære, du kan spørge ind til min fortid hvis du nu end ønsker" han trak på skulderne og drak hurtigt glasset tomt, stille lagde han det ned i vasken og gik hen til hende "nåh så det gør du" spurte han og satte sig ved hendes hoved, han lagde armene op på ryglænet og lænede sig afslappet tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:41

Hun grinede"Ja det kan altså godt være, men skal nok spørger hvis der er noget"svarede hun med et smil på læben. Hun så sig kort omkring på huset.Det var dejligt stort og nu også meget smukt. Virkelig venligt at direktøren at give dem sådan et dejligt hus, men nu havde han nok også noget for søsteren da han fortalte så forstod hun da godt.Hun kiggede på ham og nikkede"Ja det gør jeg"smilede hun og kyssede ham og hun kunne smage blodet på hans læber"Mhmm..".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:46

han grinede og kyssede hende igen "så nu skal du ikke tage alt min frokost fra mig" hviskede han og lod en finger glide ned over hendes hals "kønne pige, det må jeg sige du er" han trykkede sine læber mod hendes og efter lidt tid gav han slip og satte sig igen tilbage, for at stirre ind i en stor tv skærm, der var næsten på størrelse med lærred i biografen, bortset fra at dette hang ned fra væggen og udsmykkede det hele smukt "jeg gr ud fra at du flytter herind, hvis du har lyst" spurte han og smilede "for hvis det er sådan, vil jeg fortælle dig noget jeg aldrig har fortalt nogen, kun mine søstre ved det med god grund" han grinede svagt og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:57

Hun grinede og satte sig op og puffede blidt og drillende til ham."Nu tror jeg heller ikke jeg bliver så hurtig tørstig eller sulten som dig, og jeg skal nok lad være med tag alle dine frokost"smilede hun og lænede sig tilbage til sofaen.Hun smilede"Jamen mange tak, men du ser da heller ikke dårlig ud forstår da godt kvinder render efter dig"smilede hun og blinkede til ham.Hun kiggede mod tv skæremen, men vendte hurtig opmærksomt mod ham da han nævnte hun måtte ville ind.Hun hævede det ene øjenbryn"Mener..du det virkelig, det du lige sagde nu her?"spurgte hun for være sikker.Hun vil rigtig gerne bo med ham og hans søster det havde hun intet problem med."Jeg vil rigtig gerne flytte ind hos jer"smilede hun og kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:01

han nikkede og kyssede hende "det er godt, for vi skulle nødigt have at de forsvinder, jeg har brug for min mad og de kan levere det" han strøg hende ned langs håret og sukkede stille "ja de er så dumme, undskyld jeg siger det, men helt ærligt" klukkede han og lagde hoved tilbage "men mange tak da, og jeg nyder også at forføre de små kvinder og stjæle dem fra det de har nærmest men ikke ved" han vendte blikket mod hende og hævede undersøgende det ene øjenbryn, bare for at se hvordan hun ville reagere på det. da hun næsten var ved at sprænge af lukke grinede han stille "ja jeg mener det, hvis du vil bo her sammen med mig og min til tider mopsede søster, så er det helt okay og selvfølgelig kan du sove inde hos mig" han smilede lusket og kyssede hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:12

Hun grinede lidt da hentydede til kvinder"Det nu ikke alle vel som er som dem, men du gør vel også alt for at få dem så du skal snakke.Mænd er nu heller ikke selv beder"sagde hun drillende med et smil på læben."Jeg vil gerne flyt ind, men så skal jeg jo have min nærmest vigtige ting med mig"sagde hun. Det orkede hun næsten ikke til, men det måtte hun jo gøre og det ville ikke være noget problem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:18

han grinede og kyssede hende "aha men jeg ved jeg ikke er sådan jeg ger bare perfekt og uimodståelig, kvinderne kaster sig næsten i mine arme, men ingen af dem ved så meget om mig som du gør min kære, dog kender du ikke det pinlige endnu" han kløede sig i nakken og grinede svagt.
da hun snakkede om sine ting smilede han "vi henter dem i morgen lige efter du har fået dine penge" han strakte sig kort og lænede sig afslappende tilbage igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:31

Hun smilede og gengældte kort kysset."Ligepræcis, og endelig ingen kan elske dig så meget som jeg gør"sagde hun smilende og lagde sin hoved på hans skulder og tog hans arm ind til sig."Hvad er det pinlige fortæl fortæl, jeg lytter"smilede hun og tænkte kort hvad det endelig kunne være så pinligt som han havde oplevet.Da han nævnte penge smilede hun bredt"Det jo rigtig jeg har jo min dejlige penge, har helt glemt om den"sagde hun grinte lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:35

han grinede og trak på skulderne, trak hende op til sig, så hun havde sit hoved mod hans bryst og han havde armen om hende "er du sikker på det, måske elsker jeg mig selv" drillede han og kyssede hendes pande, han bed sig i læben og kløede sig i nakken "okay, jeg er ikke født med navnet Bradley, jeg hedder Elijah hvis det er rigtigt" hans øjne lå på hende og han trykkede på hendes næse "ja du er lige blevet et par tusind kroner rigere, plus med min mega formue" han strøg hende blidt ned langs armen og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:47

Hun smilede og havde sin hoved og hendes hånd på hans bryst kasse."Nej, du kan ikke elske dig selv mere ind jeg elsker dig det kan du bare ikke"sagde hun og grinede. Hun kiggede på tv skærmen men vendte hurtig blikket mod ham da han skulle fortælle sin pinlige ting.Hun prøvede at holde masken i sig hvor han fortalte sit rigtig navn."Jamen det da ikke dårligt det sødt"sagde hun og holde stadig masken. Hun synes navnet lød ret sjovt, men det gad hun altså ikke lige vise overfor ham.Det vil være synd."JA det rigtig men jeg bruger for lejligheden og de fornuftige ting, jeg ønsker ikke være rig det har ødelagt vores familie, så bare man har penge til huset og de ting man har brug for er det nok for mig"smilede hun og lagde hovedet på hans brystkasse igen og slappede af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:53

han sukkede og lagde hoved tilbage "jeg foragter min moder for det navn, og min kære søster driller mig altid med det når hun kan, der er en grund til at jeg idag skiftede navn og hold dog endelig ikke grinet tilbage for min skyld" han rystede på hoved og stirrede ind i væggen, men efter lidt tid vendte han blikket mod hende "så du vil altså ikke have de ting her inde" spurte han og lagde en hånd på hendes kind, han så ned på hende som hun lagde hoved og en hånd mod hans bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 19:09

Hun smilede og strøg ham over kinden"Der endelig ikke noget galt med din navn, det bare an på hvordan de navnet tag det som sjov, men det endelig ikke særlig slemt"sagde hun og mindede hende noget om den gang hendes mor havde fortalt hende."Ved du hvad, Min bedste forældre havde tænkt på og give mig navnet Yrsa.Hallo..mig hedde Yrsa passer det overhovedet, men min mor var så en skat og sige at det skulle jeg ikke hedde jeg skulle hedder Mira eller Trixi også havde de valgt Trixi så det sker vel for en værd"sagde hun smilende og kyssede ham på kinden. Hun ville også helt sikker skiftet navn hvis hun hed Yrsa.Hun kiggede på ham"Jo jeg kommer mest med de ting der mest værd for mig"smilede hun og kyssede ham på panden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 19:19

han trak hende op så hun sad på hans skød, han lod en hånd glide igennem hendes hår og kyssede hende "yrsa sikke dog et smukt navn, eller mira, min lille mira. men jeg blev faktisk kald Elijah, hvilket er forskellen fra at tænke på at kalde nogen det, til faktisk at kalde nogen det" han kyssede hendes pande og lagde armene om hende "sikke dog du er dejlig, smukke dejlige dig" han trykkede hende ind mod sig og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 19:43

Hun smilede og kiggede på ham"Men jeg synes bare ikke det navn passede mig, Mira havde jeg ikke noget imod med, men Yrsa føler jeg bare ikke det passer"sagde hun og grinte.Hun synes altid tanken ved navn Yrsa var sjovt.Hun lagde blidt sin hænder på være hans kind og så ham blidt i øjnene"Der altså flere grimme navn folk de går rundt med eller så skjuler de ligesom dig.De er altså ikke noget spor og din navn er lagt beder ind de andre"sagde hun og kyssede ham på panden og prikkede ham på næsen"Bare glem navnet og hvis din søster driller dig med det så ignorere eller tænk på noget andet. Hun synes jo det sjovt når du svare eller reager på det så lad være med det og prøv se hvad der sker"sagde hun og trykkede sig tæt ind til ham og kyssede ham blidt på munden"Mhmm..Du er nu os super dejlig"smilede hun og lagde armene om ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 19:48

han nikkede stille og kyssede hende ned langs halsen "aha, men lige nu er du min, kun min" han lod sine hugtænder glide op langs hendes hals og bed ganske let "men jeg skal nok gøre det, ignorere hende, hvis hun siger noget som helst, til mig" han strøg hende op langs ryggen og lod dem glide ind under hendes bluse, ganske blidt og kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 19:58

Hun smilede og nussede ham på hovedet"Jeg vil altid være din"smilede hun og mærkede hans hug tænder på hendes hals. Hun bed sig kort underlæben, hun smilede"Det godt, gør du det også ser vi"sagde hun og trykkede sig mere og mere ind til ham.Hun nød vært hans bevægelse hun kyssede ham på halsen også intenst på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:05

han nikkede og lagde hoved tilbage da hun kyssede han hals "ja det er du" hviskede han og lod hænderne glide helt op og rundt på hendes ryg "kom nu bid" stønnede han og blottede hals for hende "ellers går jeg det" han vidste tænder i et bredt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:57

Hun kiggede på ham da hun fik besked på bide ham. Hun rystede endnu engang på hovedet det kunne hun ikke få sig selv til at gøre, det vil gør ondt på hende."Jeg kan bare ikke få mig selv til gøre det"sagde hun og kiggede ned"Du gør det bare"sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum