Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 18:47

han lagde armene om hende og trykkede hende blidt ind mod sit bryst så hendes ryg var mod hans mave "aldrig i mine fem hundred år er der et menneske der har sagt det til mig" hviskede han og kyssede hendes hals "men hvis du ønsker der, vil jeg gøre det, jeg vil leve med dig" han så på hende og smilede halvt om halvt blidt "bare sig de magiske ord, jeg vil" hviskede han og trykkede hende blidt ind mod sig igen "også vil jeg gøre det, så vil jeg giver dig den udødelig gave og slå dig ihjel, genskabe dig" blidt strøg han hende ned langs armen og kyssede hendes hals

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 4 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 19:23

Hun lænede sig tilbage mod ham og tænkte sig over.Hun vil gerne være en af ham og det var det hun valgte. Hun kiggede på ham og strøg ham over kinden. Hun havde mistet ham en gang på grund af hende far hun ønskede ikke at miste ham igen. Trixi tog fat i hans hånd og gav et kys"Gør det"hviskede hun og så ham i øjnene og mente det hun sagde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 19:26

han nikkede og fjernede hendes hår fra hendes skulder "så er det nu" hviskede han og kyssede hendes hals "jeg håber ikke det gør for ondt" et opmuntrende smil dukkede op på hans læber, kort før han krængede dem tilbage og afslørede de to skarpe hugtænder, hurtigt og med en styrke borede han dem ind i hendes skulder og greb fat om hende, det var næsten svært ikke at drikke fra hende, men efter kort tid gav hans slip på hende og skubbede sig selv væk, et bid, det var det der skulle til og nu ville det ske, hun ville blive forvandlet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 19:44

Hun kiggede på ham og nikkede som et tegn på at hun var klar. Trixi var sikker på det vil gøre utrolig ond og smerte fuldende, men hun havde valgt det helt selv og hun har haft mange hårde smerte i hendes liv, så kan hun vel måske også tag det smerte.Hun havde hold fat i hans ene hånd og hvor han borede hurtig sine hug tænde ind i hendes skulder.Hun bed sig i underlæben og klemte hans hånd.Bare et bid fald hun sammen på gulvet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 19:49

han gispede og var hurtigt henne ved skabet, hvor han fandt noget tøj frem og fik på, han tog sig til hjertet og tørrede blodet væk, den smag, det havde været lækkert og gav ham lysten til mere, men han kunne ikke, måtte ikke. efter at havde stået og stirrede på hende, gik han hen og bar hende op i sengen, lagde hende under dynen og strøg hende ned over håret, hvorefter han forsvandt ud i køkkenet, for at gøre noget blod klar til hende og sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 20:30

Hun lå bare styk tid bare i sengen. Efter nogen timer senere åbnede hun langsomt øjnene og så sig omkring. Hun rejste sig langsomt op og samlede sit tøj op og tog det på. Hun gik hen til et spejl og kiggede sig kort på spejlet. Der var ingen forandringer på hende udseende hun var som hun var.Hun førte sin hånd til hendes hjerte, men hun det hun ikke havde var et hjerte. Hun kunne ikke mærke den banke, ja nu var hun jo udødelige.Hun fortrød ikke sit valg, overhovedet på nogen måder. Trixi så sig kort omkring og gik ud til ham i køkkenet.Hun fik øje på ham hun smilede og listede over til ham og lagde armene om ham bag fra og gav ham et blidt kys på kinden med et smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 20:33

han smilede og stillede de to glas på bordet, hvorefter han lagde armene om hende "hej, var det noget med en drink" spurte han og rakte hende glasset med blod. med blidhed kyssede han hendes pande og trykkede hende ind mod sit bryst "så hvordan har du det nogen smerter eller noget" han så undersøgende på hende og vidste hende endnu engang glasset "drik det er bedst for dig" han smilede og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 20:43

Hun smilede og kiggede på glasset med blod.Hun havde nok aldrig drømt om at drikke blod, men det var hun nød til nu det er hendes måltid og det var nok det vigtigste og tænke på.Hun tog imod glasset og kiggede kort på den og hun tog små tår af blodet. Hun slikkede sig om munden.Får være helt ærlig smagte det utrolig godt.Hun tog flere tår og begyndte nærmest elske det.Hun kiggede på ham"Jeg har lidt smerte ved skulderene, men det skal vel nok gå"sagde hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 20:46

han nikkede og tog glasset fra hende, blidt kyssede hans hendes skulder "så det skal nok gå" han bar hende op og satte hendes på køkkenbordet, hvorefter han lagde en hånd under hendes hage "nu er du udødelig, vil leve evigt" hviskede han og kyssede hende intenst, han lagde hænderne på lågerne og smilede blidt til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:04

Hun smilede han havde ret. Nu kunne hun leve forevigt og måske længer uden frygt. Hvor hun fik et kys på skulderen, hun smilede og lagde armene om ham."Jeg endelig meget glad for Shelbys udfordring nu, først var jeg enorm vred, men jeg glad for jeg kunne være sammen med dig og få endelig sandheden af at vide"sagde hun smilende. Hun vil aldrig havde vidst sandheden hvis hun ikke havde været sammen med hende, så hun skulle virkelig takke Shelby for det her.Hun kom tæt på hans ansigt"Endnu engang jeg elsker dig"hviskede hun blidt og kyssede han intenst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:13

han smilede og nussede sin næse mod hendes "åhh det er nu ikke så slemt, først tænkte jeg bare på måske at drøne dig, men efter lidt tid forandrede det sig" hans smil blev bredt og han lagde hoved på skrå "skal vi tage ud og jage lidt eller har du brug for at slappe af" han hævede det ene øjenbryn og strøg hende ned langs kinden "måske er dine små venner der stadig, eller hvad er klokken englelig" spurte han og så rundt "hvis den er for mange kan vi for middag bragt op, direktøren har intet imod at give et par folk engang imellem, bare han får sine penge" han kyssede hende og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:23

Det var første gang hun så skal jage, og det vil kom som en chok når han hurtig har fat i en får det er hun jo endelig ikke van til, men det er hun jo så nød til være.Hun så sig omkring for se hvad klokken var hvor de nu kom i den snak"Hm..Jeg tror endelig den er ret mange, hvor jeg endelig kom på diskoteket så var den allerede ret mange så, måske kan vi få middagen brag til os af direktøren, jeg skal nok giver pengene for vores måltid"sagde hun smilende og blinkkede til ham"Så jager vi sammen imorgen i en god tid"smilede hun og gav ham et kys på næse tippen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:26

han grinede og kyssede hende intenst "åhh kæreste, vi skal ikke betale for det, han får bare nye arbejdere" han kyssede kort hendes pande, før han gik hen til telefonen og tastede et langt nummer "jeg vil gerne havde to bragt til den øverste legelighed, du ved hvordan jeg kan lide det" han smilede og lagde på "de kommer om lidt" blidt strøg han hende over kinden og gik hen til døren da der blev banket på, to teenagere kom ind "de sagde i havde brug for os" de så nervøse rundt og med en blidhed tog han fat om kvinden og skubbede manden hen til Trixi "tag for dig min kære" hviskede han og lukkede døren. han krængede læberne tilbage og borede tænderne ind i hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:52

Hun hævede det ene øjenbryn hvor han grinte sagde hun noget forkert.Hun kiggede på ham. Hun smågrinte lidt"Sorry..jeg altså ny jeg kender ikke til jeres systemer"sagde hun og kyssede ham.Hun betragtede ham bare mens han snakkede i telefon. Han så godt ud, det gjorde han vel altid.Hun smilede hvor han kom tilbage"Du ser rigtig godt ud"hviskede hun og kyssede ham på panden. Trixi hoppede ned fra køkken bordet hvor nogen bange på døren.Hun så der var to nervøse personer som kom ind.En kvinde og Mand, hun havde næsten helt dårligt af at bruge dem som måltid når de så, så nervøse ud. Hun holde fat i manden.Hendes skarpe tænder kom til syne og hun borede tænderne i mandens hals og hun nød det meget.Efter hun var færdig gav hun slip på manden og tørrede sig over munden og kiggede bare ned på manden og både på kvinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:57

han smilede og kyssede hende blidt "og det gør du også, men det gør intet, du lærer det, du har jo trods alt hele livet til det, hvilket er pænt lang tid nu" han grinede og så på hende med varme øjne, da han var færdig med sin kvinde, knækkede han hendes nakke og gik hen til hende, han kyssede hende ømt og smagte blodet om hendes mund, ligesom hun højst tænkeligt ville "du er så smuk med blod om din mund" han grinede og lagde armene om hende "så ufattelig sexet" han kyssede hende igen og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:08

Hun smilede"Du har ret jeg vil lære det, og ja der sgu tid i den tid kommer helt sikkert til finde ud af mange ting også har jeg jo også dig som altid gang hjælpe"sagde hun og kiggede på de to mennesker.Hun havde på et eller andet måde det dårligt bare for deres sult at det skulle gå ud over dem, men det var de nød til de skulle jo også leve.Hun vendte blikket mod ham med et smil og kyssede ham intenst og hun kunne da smage blodet af kvinde på hans læber.Det smagte nu heller ikke dårligt det smagte udmærket."Mhmmm...Lækkert"smilede hun og kyssede ham igen og førte ham hen til sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:13

han smilede og lod sig føre hen mod sofaen, men kort før de nåede der hen, smed han hende på den og var hurtigt over hende "jeg vil hjælpe dig så meget jeg kan, men måske er jeg til tider for hård og jeg må advare dig, du skal aldrig og jeg gentager aldrig nogensinde afbryde mig eller hjælpe elizabeth, hun er min slave og jeg behandler hende som det passer mig" hviskede han og slikkede blodet af hendes mund "du smager så godt" sukkede han og kyssede hende ned langs halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:23

Hun smilede hvor hun blev smidt på sofaen, men hun fik trukket med sig.Hun lyttede til ham og smilede"Jeg vil aldrig gøre noget som du ikke bryder om jeg gør, til tider finder jeg nok selv nogen ting ud, men du kan hjælpe mig indtil videre"smilede hun og lagde armene om ham.Hun grinede"Kan kun sige iligemåde"hviskede hun og kyssede ham og kunne stadig væk smage det fantastiske blod på hans læber.Hun bed ham lidt på underlæben og smilede med øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:29

han stønnede svagt da hun bed ham i læben "åhh det lyder godt, ville nødigt have at du skulle komme til skade fordi jeg bliver for sur på dig" han kyssede hende og sukkede stille "jeg vil nu nyde resten af mit liv med dig og kun dig" hviskede han og kyssede hende ned langs halsen og ned på skulderen "det lød da godt" han smilede og bed hende i skulderen "lækkert" han smilede og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:37

Hun smilede og strøg ham over kinden"Jeg tror godt jeg kan tag det hvis du bliver sur på mig, det kommer jeg ikke til at tag stort"smilede hun og kyssede ham på underlæben der hvor hun bed ham. Hun så ham i øjnene"Det jeg glad for høre, jeg vil pas rigtig godt på dig som muligt"smilede hun og kyssede ham fra panden og længere ned til halsen. Hun stønnede svagt da han bed hende på skulder lige den side hvor hun blev først bidt af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 22:40

han smilede og så på hende "du er bare så perfekt, at det næsten er umuligt at være andet" hviskede han og lagde sig ved siden af hende, blidt trykkede han hende ind mod sig og sukkede stille "dette er fantastisk" han holdte sin hånd hen mod hendes mund "bid mig" hviskede han kællent

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 23:01

Hun smilede og kiggede på ham"Det bliver man automatisk når man er sammen med dig"hviskede hun og aede ham på kinden og fik kommet tætter på ham da han lagde ved siden af hende.Da han lagde hans hånd foran hendes måned så hun forvirret på ham da han sagde hun skulle bide rystede hun straks på hovedet"Det kan jeg ikke gør" sagde hun og kyssede hand hånd og tog den ind til sig. Hun kunne ikke få sig selv på bide ham. Hun sukkede og kyssede ham kærligt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 23:04

han gengældte kysset og grinede "ja det kan jeg nu også være enig i, jeg er bare den perfekte til alt mord, forførelse og at skabe" hviskede han og trykkede hende ind mod sig, at have hende så tæt på var fantastisk "ahh det er ellers så kinky" grinede han og så hvordan hun kyssede og næsten krammede hans hånd "er man lidt sexet" hviskede han i hendes øre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 23:17

Hun smilede" Ja du er jo så genial" smilede hun og så ham
I øjnene. Det var bare skønt og ligge så tæt sammen med ham efter så mange år.Hun grinede "når så det kinky, du har ihvertfald ikke forandret dig stadig det den frække som jeg elskede, men jeg kan altså ikke bide dig"sagde hun og smillede da han hviskede i hende øre"Mhmm.. Ikke lidt meget"hviskede hun i hans øre og blinkede til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 23:23

han nikkede "i know my dear, i know og det har jeg været de sidste fem hundred år" han kyssede hendes kind og så på hende med overraskende varme øjne, skete der hende noget nu, ville han ikke vide hvad han skulle gøre, men det ville nok ikkeblive kønt "selvfølgelig ikke, hvorfor skulle dog ikke det, når det er så meget sjovere bare at være mig hele tiden" han kyssede hendes skulder og sukkede "såret er healet igen, så er alt godt" han smilede bredt og nikkede "ja du har ret, du er meget sexet" med gjorde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum