Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 17:11

Hun satte sig på sofaen og lænede til bare til sofaen og lukkede sine øjnene og bare slappede af.Men hun vendte opmærksomt blikket mod ham.Hun smilede"Det gør jeg heller ikke det lover jeg, og forstår dig os godt, men denne her ene tid gjorde jeg"svarede hun og stadig undrede sig over hvorfor han endelig ikke kunne lide Shelby."Hvad er der sket siden du ikke kan li Shelby, troede ellers i godt kendte hinanden måske os at i var gode venner?"sagde hun.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 7 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 17:18

han rystede på hoved "jeg har aldrig haft venner, og Shelby er bare endnu et eksempel, lille baby, ved intet om denne verden" han rystede på hoved og åbnede et varmt køleskab, hvor han trak en pose med varmt blod ud, han åbnede den og tømte hurtigt indholdet "jeg ville let kunne knække hende midt over, slå hende ihjel på alle mulige smertefulde måder, bare nyde og se hende dø" han smilede kort ondt, og smed posen fra sig, før han lukkede køleskabet og tørrede sig om munden "plus hun stoppede mig midt i min jagt i går, jeg kunne havde endt med at dræbe dig" hviskede han og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 17:42

Hun lyttede bare til ham og blev dog lidt overrasket over det vrede han havde over Shelby."Kan du tilgive hende, bare for min skyld?"Spurgte hun stille og kiggede ned. Sommetider var Shelby for meget det var hun, men hun var stadig hendes veninde på et eller andet måde.Hun havde hjulpet de gange hun havde det hårdt."Hun stopper dig ikke længere i noget jagt, det skal hun nok lad være med"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:03

han så kort ned og derefter på hende ""jeg ved det ikke, jeg har aldrig været den tilgivende type, så forvent intet, det er måske det bedste" han sukkede og gik hen for at sætte sig ved hendes side. hans øjne søgte kort hendes "nej, men hvem bliver den næste, jeg kunne...næste gang gøre noget værre, en vampyrs jagt er til tider det vigtiste, så at stoppe det, sætte du noget andet igang, noget der måske er værre end man skulle tro" hviskede han og så på sine hænder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:20

Hun kiggede kort ned og nikkede bare. Hun forstod ham godt og nogen gang skulle Shelby også bare bland sig uden om. Hun har det med at tro hun nogen gang kan styr alt, måske skulle hun have en snak med hende senere hen på dagen.Hun kiggede på ham og lagde sin hånd på hans kind"Nu ved jeg det og der kommer ikke nogen til at stoppe dig når du ud på jagt, og du kommer heller ikke til gør noget forkert"sagde hun og kyssede ham på panden. Hun smilede"Bare glem det der skete idag"sagde hun og strøg ham over kinden"Skal vi måske alligevel tag hjem til mig og se på de ting jeg skal med her over, eller skal vi vente til imorgen?"Spurgte hun med et kort smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:25

han så på hende og trak på skulderne "gør hvad du nu end ønsker, hvis du ønsker at vi tager afsted nu, så gør vi det, men pas på solen min kære den er nu din værste fjende" hviskede han og lagde blidt armene om hende, som en blid berøring der alligvel ikke helt var det, som alle andre han havde givet hende, han skulle sunde sig og var stadig lidt oppe og køre over det med Shelby, den pige, hun var som Elizabeth, de kunne begge for det værste frem i ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:33

Hun smilede"Det jo nu også rigtig, hm..vi venter så bare lidt"sagde hun og nussede ham på hovedet."Jeg ved der sket en del mærkelig ting, og jeg ved også godt Shelby er sommetider for meget, men ja son er hun bare"sagde hun og sukkede kort.Hun kiggede på ham"Hvis du har lyst til sove eller bare slap af så bare ligge hovedet på mit skød"tilføjede hun med blide øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:38

han så på hende i noget tid, men efter lidt tid nikkede han og lagde hoved på hendes skød. stille sukkede han og stirrede ind i væggen "så gør vi det, hvis du nu ønsker det" hviskede han og endnu et suk forlod hans læber. han var altid nedtrykt efter han havde været nød til at kyle blod i sig, det virkede så hygiejnisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:01

Hun smilede og flyttede sin hånd fra skødet så han kunne slappe af. Hun aede ham blidt og kærligt på hovedet"Jeg ved godt du ikke i særlig god humør som før, men bare slap af og tænk på noget andet"sagde hun og kyssede ham på panden."Luk øjnene ig slap helt af"hviskede hun blidt og aede ham stadig på hovedet.Hun havde det mærkeligt at se ham på den måde, så hun ville da prøve hjælpe ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:08

han sukkede og lukkede øjnene, nød hendes berøring, det var en underlig varm følelse der bredt sig i hans bryst, selvom det var behageligt, ville han aldrig indrømme for en levende sjæl at han faktisk kunne føle kærlighed for en anden kvinde, det var forkert for ham, noget han ikke ville have at nogle vidste

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 9:06

Hun lænede sig tilbage Og slappede af, mens hun stadig aede ham blidt på hovedet. Hun kom i tanker om da han fortalte udenfor diskoteket at han ikke var til elske.Hun vidste ikke hvem der bildte ham ind i det eller om det bare ham selv.Han er nemlig til at elske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 16:02

han vendte sig om, så han lå på ryggen "hvad tænker du på" spurte han og lagde armene over kors, en lille rynke dukkede op mellem hans øjenbryn, mens han betragtede hende, dog nød han et eller andet sted hendes nusen, men det var ikke til at se i hans øjne, og man skulle virkelig kende ham i flere hundrede år for at vide hvordan han så ud når han var glad og havde denne facade oppe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 16:53

Hun smilede"Jeg tænker ikke rigtig på noget"sagde hun lige før havde hun da tænkt på ham og det der skete udenfor diskoteket, men lige nu tænkte hun ikke rigtig på noget.Hun kiggede ned på ham"Er det okay, jeg ikke tager alle mine ting her over bare de vigtigste for hvis jeg måske flytter tilbage så har jeg jo min gamle lejlighed stadig væk."sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 16:55

han trak på skulderne og lukkede øjnene "gør hvad du har lyst til, jeg er ikke din herre" sagde han kort, man kunne se spændingerne omkring hans øjne og pande, som om han koncentrerede sig om noget eller at han måske ikke var i det bedste humør, hvilket til tider kunne være farligt, hvis man ikke var den rigtige person

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:08

Hun sukkede kort og nikkede bare.Hun kunne tydelig se han stadig var i dårlig humør, og det var næsten ved at det humør kunne smitte på hende. Hun nussede ham bare blidt på hovedet uden rigtig at sige noget.Når man var i dårlig humør så er det bare bedst man er alene og det kunne sommetider blive værre når folk spurgte til det. Man skulle bare lade være dem i fred, også skulle det vel nok gå over, men så skulle man også tænke på at man ikke smitter sin dårlig humør på andre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:15

efter noget tid strakte han sig og satte sig op, et frækt smil sneg sig op på hans læber, han strøg hende ned langs halsen og smilede fortsat frækt "hvad siger du til et bad" spurte han og kyssede hendes hals "med mig" hviskede han efter noget tid, han rettede blikket mod hendes øjne og hævede det ene øjenbryn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:25

Hun kiggede på ham da han satte sig op. Hun tænkte kort om hvad der nu skulle ske, men da han bare spurgte om et bad sammen med ham grinte hun let. Hun smilede frækt og strøg langsomt en finger blidt ned over hans kind"Hvorfor ikke, lyder ellers lækkert"smilede hun og blinkkede til ham.Hun tænkte kort over hvor han pludselig fik den tanke fra at bade, men bare han var normal igen vil hun da gør alt, og bade med ham ville nu ikke være så dårligt mere frækt og skønt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:28

han nikkede og kyssede hende mere ømt end han plejede, hvorefter han rejste sig op og trak hende med sig "okay så" hviskede han og tog hende med ud på badeværelset, som var meget stort, det havde de normale ting, men også et stort bobble bad, en sauna og badet var gigantisk. han kyssede hendes kind og trak skjorten af, derefter bukserne. mens han stod i bokseshorts og tændte vandet, betragtede han hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:34

Hun gengældte kysset nydende, og fik rejst sig op og fulgte ham med ind på badeværelset. Hun så sig kort omkring det havde hun da ikke lagt mærke til i starten.Hun kørte kort en hånd gennem sit lange blonde hår samlede det til den venstre sidde af skulderen, så hun kunne lyne sin sorte top op hun tog den af og fik også taget sin røde nederdel af. Hendes krop var meget som et timeglas flot bygget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:36

han så ned af hende og smilede "sikke smuk du er" hviskede han og lod en hånd glide ned af hendes ene side, som n svag og blid berøring, han smed hurtigt boksershortsne og trådte ind under den varme stråle "kommer du" spurte han og lagde nakken tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:45

Hun nød hans blidt berøring ned af hende ene side. Hun smilede og trådte ind og lod en hånd på hans kind"Tak, men nu ser du jo heller ikke så dårligt ud"hviskede hun smilende og kørte langsomt en hånd blidt ned af hans bryst kasse og trykkede sig ind til ham og kyssede ham ømt men stadig kærligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:48

han grinede og lagde hænderne under hendes lår, hvorefter han løftede hende op og trykkede hende blidt ind mod væggen "i know i'm a good looker" hviskede han og kyssede hende med samme ømhed og kærlighed som hun selv havde gjort, han sukkede og smilede kærligt til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:04

Hun smilede og kyssede ham langs halsen også på munden.Hun lagde armene tæt om ham, mens hun stadig kyssede ham på munden.Da hun blev løftet op mod væggen lagde hun benene omkring ham. Det dejlige varme vand mærkede hun løb ned af deres kroppe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:06

han klukkede og strøg hende ned langs ryggen "sikke hyggeligt dette er, jeg har aldrig forestillet mig hvor dejeligt det må være at gå i bad med en anden" hviskede han og smilede blidt og varmt, han kyssede hende ned langs halsen og ned mod brystet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:14

Hun smilede og kiggede på ham"Hvordan fik du så pludselig den ide med at bade sammen med mig, du fik bare en kinky tanke?"Spurgte hun stille og smilende og forsatte bare kyssede intenst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum