Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:59

Hun smilede og kiggede på det maleri. Det var et godt et"Det ser ud til du rigtig godt kan lide malerier"sagde hun smilende og kiggede lidt rundt omkring.Hun kiggede på ham hvor han nu stadig stod ind i rummet og kiggede på hende.Hun smilede og skulle lige til sige noget og straks bliver hun smidt på sengen og mærker ham oven på hende.Det gav hele varmen.Hun mærkede hans hånd glide hen over hendes håndklæde. Hun slog den blidt men drillende over hånden. Hun smilede og fik lige trillet så hun lå oven på. Hun kørte blidt en finger på hans ansigt og kom tæt på hans ansigt få centimeter fra hans læber"Hm..Kan man virkelig stole på dig?"Spurgte hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:06

han smilede og lod starten af sine fingre spidse stikke ind under hendes håndklæde "du har kendt mig i lang tid, dog kun langt tid for dig, men har jeg nogensinde løget for dig" spurte han og så op på hende, han lagde hænderne på hendes hofter og fjernede dog den ene for at læge den på hendes kind, blidt og en smule ømt bøjede han sig op og kyssede hende, han lod i mens sin hånd glide rundt omme på hendes ryg "åhh hvor er du dog smuk" hviskede han mod hendes læber "smukkere end alle de kvinder jeg har set, dem alle til sammen" han smilede og kyssede hende igen "må jeg" spurte han og fandt åbningen af hendes håndklæde "vi du lade mig for lov" spurte han og så direkte på hende med blide øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:20

Hun smilede"Nej du har endelig aldrig løget for mig, jo den med min far det gad jeg godt haft af vide"sagde hun og mærkede hendes hænder på hendes
hofter. Hvor hun så han bøjede sig op ømt kunne ses tydelig på ham. Hun smilede og lagde armene tæt om ham og bukkede selv ned til ham og kyssede ham blidt"Jeg er din tag mig"hviskede hun stille i hans øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:25

han nikkede "jeg ved det, du må undskylde" hviskede han og strøg hende over kinden, da hun gav ham grønt lys rullede han dem rundt og hurtigt røg hans skjorte "er du sikker" hviskede han i hendes øre og kyssede hende op langs halsen, han lagde hænderne på åbningen af håndklædet og trak let i det, han smilede og kyssede hende, mens han blidt åbnede for håndklædet og så ned af hende "som jeg husker dig" han smilede bredt og blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:47

Hun kiggede på ham"Det okay"sagde hun og stoppede og bare smilede"Ja jeg er sikker, men håber ikke du sorger mig"sagde hun. Hun var da en smule bange for han kan finde på sorger hende. Men der var bare noget der fik til at stole på ham."Du er stadig som du er den frække som jeg altid god ku li'"smilede hun og kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:52

han rystede på hovede og kyssede hende blidt "aldrig" hviskede han og åbnede sine bukser, hvorefter de hurtigt røg, så han nu kun havde et par bokseshorts på "mhh" hviskede han og kyssede hende fra foden og op langs benet, blidt kyssede han hende videre op langs maven og landede til sids på brystet "jeg skal nok lade hver med at sorge dig, min kære" hviskede han og kyssede hendes læber blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:05

Hun bed sig under læben, og hun nød det. Hun trak ham op til ansigtet og kyssede ham blidt og intenst. Hun fik helt håndklædet af sig og kæretegnede hans ryg."En gang er jeg blevet virkelig sorget håber ikke jeg bliver det igen"hviskede hun mellem kysset.Hendes hånd kørte langsomt ned af hans overkrop også ned til han bokseshorts.Hun trak dem langsomt ned med den ene hånd, mens hun stadig forsatte kysset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:09

han rystede på hoved "aldrig, det vil ikke ske, også ikke med vilje i hvert fald" hviskede han og strøg hende ned langs kinden, han kunne mørke hendes ænder mod sin ryg, og mellem kyssende sukkede han nydende. idet hun trak hans bokseshorts af, trak han hendes ben op til hans liv og så ned på hende "er du klar" spurte han og kyssede hende ømt og blidt, det havde været år siden de sidst havde været sammen og han havde altid fundet det underligt at gå i seng med mennesker, men der var vel ikke noget ved det, andet end deres bankende hjerte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:34

Hun kiggede på ham"Jeg stoler på dig"hviskede han og aede ham på kinden, mens hun stadig kyssede og bed ham lidt på underlæben.Hun mærkede han trak hende ben og. Hun smilede og nikkede"Jeg klar"hviskede hun og holde om ham.Det var år siden de havde været sammen og hvor hun fik den udfordring at hun skulle være sammen med ham, var det her overhovedet på tankerne.Men nu er alt bare omvendt efter han sagde at det hendes far der stod bag for at de skulle gå fra hinanden.Selvom det måske det kun blev idag de kommer til ses, så ville hun være glad for den dag sammen med ham og får at vide sandheden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:39

han nikkede og smilede "lad hver med det" hviskede han til hende og kyssede hendes hals "vampyre vender sig ofte mod dem de holder mest af" han så på hende med blide øjne og kyssede hende ømt og kærligt, da han var klar, lod han sig trænge ind i hende og gispede helt "åhh gud" sagde han og vidste tænder, helt ubevidst faktisk, men det var fordi at alt inden i ham, skreg på nydelse at han ikke kunne holde det tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:51

Hun smilede"Det kan jeg ikke"hviskede hun.Hun stoler virkelig på ham nok også fordi han stadig gemmer sig lidt ind i hendes hjerte. Hun kyssede ham intens"Kan du godt holde af folk?"Spurgte hun med blide øjne og hun stønnede hvor han trængte op i hende hun. Hun stønnede nydende og bed sig i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:55

han så på hende og trak på skulderne "måske, er nu ikke så sikker, jeg tror bare det hele er så meget lettere at skubbe folk væk en at skull elske dem og lade dem så hvem man virkelig er" hviskede han og lagde panden mod hendes skulder, mens han startede med at bevæge hofterne blidt og langsomt, men efter lidt tid gik tempoet op "gud" stønnede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 22:04

Hun kiggede på ham"Du har ret og forstår dig os godt for det du er nu, at du heller vil skubbe folk"svarede hun og så ham i øjnene"Jeg ved godt der var engang du gjorde meget for penge, det ved jeg ikke om du stadig gøre, men hvis min far spørger om mig skal du aldrig sende mig over til ham"hviskede hun.Hendes far ville give en masse penge for at få fat i hende, men hun kunne ikke gå hen til ham. Han var ikke en helt normal mand en som elsker penge og endda finde på sælge sin egen datter for penge.Hun bevægede stille med og stønnede mere nydende hvor det tempoet blev sat op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 22:32

han smilede og kyssede hende "åhh hvor ville jeg ønske du kunne gå med mig i udødeligheden, det villegøre alt så meget lettere, så ville vi kunne være sammen forevigt" hviskede han og bevægede sig hurtigere endnu "men nej jeg vil da ikke gøre sådan mod dig" hviskede han og strøg hende over kinden, blidt kyssede han hende ned langs halsen og hans hugtænder, kom uheldigvis til at skrabe hende ned langs halsen, dog ganske blidt og kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 23:10

Hun smilede og kyssede ham"Så hvorfor bare ikke gør mig til en af jer?"spurgte hun. Trixi vindstr godt hvad hun lige sagde der, men på et eller andet måde menede hun det seriøst. Nu var det ikke nemt og være en vampyr. Hvis man var sulten gik det over de andre så var det dem der var ens måltid ond og meget mere, men stadig ind at være et menneske gad hun godt blive et vampyr heller.Hun stønnede meget mere nydende holde fat i ham. Hun gav slip på han læber og kyssede ham blidt på panden"Du gemmer stadig væk et sted i mit hjerte" hviskede hun stille og kyssede ham mens der kom støb mellem kysset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 7:34

han så på henne med store øjne "er du sikke" spurte han og gengældte hendes kys , han lagde bege arme i sengen, på hver af hendes side, så ned på hendes med blide øjne "men du ville være min forevigt" hviskede han med et smil og kyssede hende mere intenst. bare tanken om at det var det hun ville gjorde ham både lykkelig og bekymret, at han skulle kunne se hende dag ud og dag ind, men også at hun kom til at se hvordan han jagede, forførte og slog ihjel, han xå ned på hendes da hun igen snakkede smilede han "og du i mit, også selvom det aldrig direkte dlog" grinede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 8:56

Hun lod en hånd på hans kind"Jeg meget sikker på min beslutning"svarede hun og det var hun. Hun var meget enig hun var også sikker på der vil ændres så meget i hendes liv, men stadig væk ville hun have det beder at være udødelig. Ind at frygte ove hendes far vil sælge hende til en mand eller slå hende ihjel ville hun heller være lykkelig med den hun stadig elsker.Hun kyssede ham intenst og kærligt på munden og hviskede"Gør det".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 16:59

han smilede og strøg hende over kinden "vi vil være sammen" hviskede han og kyssede hendes pande, hurtigt var han væk og henne ved døren, som han lukkede, hvorefter han trykkede på en knap som lukkede hele huset ned "så kommer der ingen lys" han smilede og gik hen til hende, tog dynen over dem, idet han lagde sig ved hendes side "sidst jeg skabte en brugte jeg hende som slave og gør det stadig, hun ødelagde mig og jeg fik min hævn ved at dræbe hende, jeg frygter bare at der vil ske dig noget" hviskede han og strøg hende over kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 17:17

Hun lyttede bare til ham og så sig omkring hvor huset lukkede helt lyset ned.Hun smilede"Ja, men det da meget hyggeligt"hviskede hun og strøg ham over kinden.Hun lyttede til ham vhor han fortalte han havde skabt en slave og ødelagt ham. Hun tænkte kort over at hende personlighed vil nok forandre sig en smule, men hun ville aldrig gøre folk fortræd og ingen gang ødelægge de personer hun elsker."Hvad skulle der ske mig?"Spurgte hun blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 17:21

han strøg hende rundt i ansigtet "du vil blive mit barn, ikke andet end det" hviskede han og så op i loftet "sådan er det med hende, jeg kendte hende da jeg var menneske, elskede hende, og efter min transformering ville jeg være sammen med hende forevigt, men hun løj for mig og fakede sin død, i mere end fem hundrede år troede jeg at jeg ikke var til at elske og jeg kan ikke lade det ske" han bed tænderne sammen og spændte i kæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 17:42

Hun lyttede til ham og blev endelig overrasket og meget bekymret at alt det han fortalte.Hun elskede ham og hun har endelig ikke givet helt slip på ham. Hun mærkede han spændte sig. Hun lagde hende hænder på være hans kind og så ham i øjnene"Shh..rolig"hviskede hun for berolige ham lidt.Hun så ham stadig med blide øjne"Du er til elske, jeg elsker. Jeg har nemlig ikke givet helt slip på dig. Jeg kan ikke være vred på dig, fordi jeg virkelig elsker dig."hviskede hun og kyssede ham på panden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 17:48

han rettede blikket mod hende og bed sig hårdt i læben "lad hver" hviskede han og tog hendes hænder, blidt kyssede han dem, da han igen så på hende, var hans hugtænder helt ude "men hvis du ønsker, så bliver det forevigt og der er ingen vej tilbage" han lagde en hånd på hver af hendes kinder og hans blik blev alvorligt "jeg kan ikke love dig noget som helst" han hævede det ene øjenbryn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 18:00

Hun kiggede bare på ham med et smil på læben"Lad hver med elske dig, det kan jeg ikke"hviskede hun blidt.Hun elskede ham og det gjorde hun virkelig. Det var bare ikke ord. Hun holde af ham og det vil hun altid gøre. Hun kiggede på ham"Jeg ved du ikke gør mig fortræd, og jeg ved ikke hvad jeg skal sige.Så du ved hvad der bedst for mig, så det kommer an på din beslutning om jeg skal være en af dig eller bare være et menneske"hviskede hun. Hans beslutning var hendes.Nu var det op til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 18:06

han rynkede brynet og satte sig op "det bedste for dig er at komme så langt væk fra mig som muligt, at du aldrig ser mig igen" han lagde armene over kors og trak vejret dybt "jeg er en morder og det ved du godt" han vendte ansigtet mod hende "men hvis du ønsker at være udødelig så sig det" han tog fat om hende og trak hende op på sit skød

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 18:26

Hun kiggede på ham"Det kan jeg ikke, du behøves ikke elske tilbage, og ja jeg ved du af en morder og?? Jeg ved det ikke, men jeg elsker dig"sagde hun og kiggede ned.Alle vampyr har den grusomme side og det var hun sikker på det havde han også, men hun kan bare ikke trække sig tilbage for den grund.Han var farlig måske kunne det gå ud over hende, men det tænkte hun ikke på.Hun frygtede ikke får hvad han kunne finde på gør.Hun vidste hvem han var.Hvor hun blev trukket hen til ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare.Hun sad bare og kiggede ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum