Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:21

han grinede "kinky, det ord tror jeg aldrig jeg har hørt før, hvad betyder det" spurte han og kyssede hende ømt og en smule hårdt. han strøg hende ned langs siderne og rundt på maven med en blidhed som kendte ingen grænser "mine tanker det er lukket land for andre" hviskede han

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 8 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:52

Hun tænkte selv kort på det ord hun sagde hvor fik hun det pludselig fra. Hun rystede på hovedet"Bare glem det ord"hviskede hun og kæretegnede hans overkrop blidt og kæreligt.Hun kørte en hånd gennem hendes hår så de hår som kom foran hendes øjne flyttede hun tilbage og gengældte kysset og bed ham let på underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:58

han grinede og trak sig væk fra hende, således at hun igen stod på gulvet "jamen fair nok, jeg undersøger det bare senere" sagde han og strakte sig, han tog et håndklæde og steg ud fra badet, hvorefter han hvilkede det rundt om livet "du kan blive så længe du nu ønsker, jeg går i bobble bad" sagde han og gik hen til det, han smed håndklædet og steg ned i det varme vand med et tilfreds suk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 19:10

Hun grinede"Nej lad være, den kom bare ved endelig ikke selv hvor det kom fra"sagde hun og smilede. Hun vidste virkelig ikke hvordan hun fik det ord, men det var nu også lige meget. Hun stod under badet i styk tid og kom så ud af badet og fik tørret sig.Hun hvilkede håndklædet rundt omkring sig."Du nyder virkelig badet kan man se"smilede hun og betragtede ham bare.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 19:16

han så tilage og hævede det ene øjenbryn "hvad mener du, nyder badet" spurte han og vendte sig om, således at han var vendt med fronten mod hende, blidt rakte han en hånd mod hende "kom nyd dette med mig" hviskede han forførende og med et varmt udtryk i øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 19:27

Hun kiggede på ham"Du nyder da badet ikke?"Spurgte hun og gik ind, men hun sad bare ved kanten og kørte en cirkel i vandet med fingere i det dejlige varme bobble bad."Nyd du den bare jeg sidder bare her"sagde hun smilede og nussede ham lige kærligt et enkelt gang på hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 19:32

han trak på skulderne og trak hende ned i vandet "ikke accepteret" hviskede han og hans hugtænder gled stille ud. han kyssede hende let og kyssede hende ned langs kæben og ned mod halsen "men ja jeg nød det bad, måske det bedste bbad i to hundred år" hviskede han og smilede blidt til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 14:12

Hun lukkede øjnene og nød det han gjorde.Hun kiggede på ham og smilede"Ja, forstår jeg godt, men så det jo godt i har sådan et hjem"hviskede hun og nussede ham blidt på hovedet og kyssede ham let og gav slip på hans læber og kiggede på ham endnu engang."Er din søster ikke så tit hjemme?"Spurgte hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 14:19

ha nikkede og så rundt "ja det kan være praktisk" hviskede han og kyssede hendes hals, stille lyttede han og så rundt "hun skulle snart komme hjem" han rynkede brynet og rettede sig op, dog kom der et smil frem da han hørte en dør åbne og lyden af et par høje hæle, hans øjne landede på døren, da en smuk ung kvinde med bød blondt hår dukkede op i døren "undskyld, men hvad helved laver den tøs der" spurte hun og lagde armene over kors

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum