Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:04

han sukkede og rejste sig op, gik hen til vasken og strakte sig "okay" han trak sin skjorte af og smed den på gulvet hvorefter han gik ind på værelset hvor han fandt en t-shirt, som han tog på og gik ind igen "skal vi lave noget" spurte han og lagde armene over kors, han lænede sig op af bordet og fulgte hende med øjnene

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) - Page 6 Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:16

Hun blev bare siddende i sofaen og tænkte om hun virkelig skulle gør det hvis det det han ønskede, da han kom tilbage rejste hun sig op"Skal jeg gør det, hvis det det du gerne vil ha'?"Spurgte hun og kiggede på ham.Hun så sig kort omkring og tænkte på hvor meget klokken måtte være.Det gad hun godt vide"Skal vi gå ud?"Spurgte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:22

han var hurtigt henne ved hende "gør det hvis du vil" hviskede han og kyssede hende "klokken den er ved være solnedgang, hvis ikke allerede" han så op mod uret og smilede "den er sørme solen går ned tid" hviskede han og lagde armene om hende "så er tiden gået og du er fri til at gå hvis du ønsker" hviskede han og kyssede hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:30

Hun kiggede på ham og tænkte kort"Hvor henne på hånden eller halsen?"Spurgte hun og så mod uret.Nu var hendes dag næsten slut med være sammen med ham.Hun smilede"Jeg går gerne hvis du ønsker, eller har jeg det fint med at være sammen med dig her"smilede og lagde armene om ham og kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:36

han rystede på hoved "hvis du vil være her, min lille udødelige elskede, så bliv her, men skal vi ikke gå ned til dine små venner" spurte han og kyssede hende ømt og intenst "skal vi gå nu" spurte han og gav slip på hende, for at gå hen for at tage sin lædejakke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:48

Hun smilede"Jeg vil rigtig gerne være her, og jo vi kunne godt tag over til dem skal jo have mine dejlige penge"smilede hun gengældte kysset."Ja vi kan godt gå nu, skal lige finde min jakke"sagde hun og så sig kort omkring. Den var ikke i stuen. Hun tænkte kort om den kunne være i hans værelse, så hun gik over til værelset, men stoppede lige op hvor hun så han skjorte flyde på gulvet. Hun smilede kort ind i sig selv og samlede den op og tog den med ind på værelset og tog sin jakke med sig ud"Nu kan vi smutte os"smilede hun og tog sin stiletter på og hendes jakke og stod klar til at gå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 21:52

han nikkede og lagde armene om hende, og gik ud af døren, han førte hende hen til elevatoren og mens han ventede på at den åbnede kyssede han hende blidt "jeg er glad for at du vil være her" hviskede han og gik med hende ind i elevatoren, mens den kørte ned så han op i loftet og da den nåede helt ned trådte han ud og gik hen til motorcyklen for at tænde den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:05

Trixi stod ud og så sig omkring i opgangen.De boede højt oppe og hvis elevatoren ikke virkede så vil alt bare gå dårligt, endelig ikke for vampyr men måske for mennesker.De var kommet ind i elevatoren, hun vendte blikket mod ham"Tror du de stadig er på diskoteket?"Spurgte hun.Det håbede hun da får så vidste hun ellers ikke hvor hun skulle finde dem og hun skal jo have penge for dem alle.Så hun ville næsten få 4000 kroner af dem alle fire.Det kunne da ikke blive beder.De gik ud af elevatoren og smilede let hvor han startede motorcyklen. Nu havde hun jo intet imod side om bag i det var først i starten hvor hun var vred på ham.Hun satte sig og holde om ham og gav ham et blidt kys på kinden"Jeg klar"smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:09

han grinede og trak på skulderne "måske hvem ved, ellers finder jeg dem for dig" han smilede og så på hende med varme øjne, da hun kyssede hans kind "hold on tight spider-monkey" hviskede han og gassede op, denne gang holdt han ingen af fart grænserne og i løbet af ingen tid var de ude foran Salles de banquets, han smilede og steg af den "kom så min kære" hviskede han og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:20

Hun smilede"Hm, tror nok vi finder dem, de sidder sikkert med drenge og hygger sig"sagde hun. Trixi kendte dem for godt, og nu var Shelby også en vampyr, men hun havde aldrig gjort Trixi noget, så hun gad godt se hvad hendes reaktion for at hun nu var ligesom hende.Trixi holde godt fat i ham og denne her gang nød hun virkelig den her tur fordi der var bare fart på den og de var der allerede."Wauuw...det er den bedste tur"sagde hun smilende og kyssede ham.Hun så sig omkring og gik hen mod diskoteket, men hvor hun hørte nogle lyde længere henne så hun Shelby og de andre hygge med nogle fyre.Hun smilede"Se de er der, kom"sagde hun og gik over til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:24

han gengældte kysset og gik med ind, så sig stille om og sukkede "dette er min jagt marker, her jeg dræber og myrder, efterlader og finder noget nyt" hviskede han men han gik dog med hende hen til pigerne "hej drenge, nu gør i vel ikke noget dum vel" spurte han og rettede et hårdt blik mod dem, for at se om de var som ham selv, for i så fald hvis de var ville de gengælde blikket ellers se skræmt væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:37

Shelby så dem komme"Jamen jamen, se hvem vi har her"sagde hun og smilede"Hvad så Bradley var det hårdt og ha hende en hel dag fik du blå mærker nogen steder. Er du helt okay?"Spurgte hun drillende. Trixi smilede bare"Hit med penge piger"sagde hun og glædet sig til få de penge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:44

han vendte blikket mod shelby og smilede stort, uheldigvis var der antydning af hugtænder da han var sulten "åhh jeg kan da give dig blå mærke lille menneske" hviskede han og gik hen til hende, han havde samlet vrede i sig og nu var han rigtig vred og den blev kun værre da han virkelig var vred over det med Elizabeth

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:03

Hun smilede" Jeg har ikke givet ham nogen blå mærker shelby han har det helt okay har kun passet på ham" sagde hun smilende og de begyndte med at finde penge fra pungen. De alle rakte deres pengen. Hun smilede en af gangen og sagde smilende"mange tak". Hun fil dem alle det var dejligt at se de dejlige penge. Hun lagde dem i jakke lommen, men vendte blikket opmærksomt på ham hvor hun pludselig mærkede hans vrede. Hun tog fat i hand hånd som et tegn på han skulle slappe af. Hun vidste ikke hvad der var galt måske var han bare sulten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:08

han mærkede hendes hænder om sin hånd, men han var ved at lukke af og han gik hen mod hende med et sulten udtryk "så lækkert" hviskede han og greb hende om halsen, han løftede hende op over gulvet, han lod tungen glide hen over sine tænder og sukkede "du er en pinstilens Shelby, jeg har aldrig kunne lide dig, aldrig i mine mange år har jeg aldrig set magen til folk" snerrede han og gav til sidst slip på hende igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:19

Hun kiggede overrasket på ham han var helt ude af den hvad skete der overhovedet. Hun stod helt forvirret og blev endnu overrasket over det han sagde til hende. Hun gik hurtig hen til ham"slip hende Bradley, hvis du virkelig elsker mig så slip hende"sagde hun og prøvede fjerne hans hånd fra hendes hals. Hun trak ham lidt væk fra stedet hun lod sin hånd blidt på hver hans kinder og kiggede ham i øjnene"Hvad skete der lige der, er du okay?"spurgte hun bekymret og kyssede ham på panden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:22

han stivnede og så på hende "jeg sagde jo jeg ikke var i stand til at blive elsket" hviskede han stille, dog reagerede han på hendes kys "jeg bliver nød til at spise" hviskede han og tog sig til halsen, han så rundt og fandt en kvinde side alene, hans tænder blev længere og han stønnede svagt "og det skal være nu" stønnede han og greb hende om skulderen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:29

Hun rystede på hovedet"Du er til at elske, se jeg elsker dig og det vil jeg altid gøre. Jeg ved ikke hvem der har bildt dig ind i at du ikke er til at elske" sagde hun og så bekymret på ham. Hvor han stod ved en fremmede kvinde. Hun rystede på hovedet som et tegn på han ikke skulle gøre det. Hun stod henne ved ham"Bid mig hvis det er" sagde hun og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:33

han rynkede brynet "det siger du kun fordi jeg var din første kærlighed, afskyer det dig slet ikke at vide at jeg holder af at dræbe at jeg er meget meget ældre end dig, at jeg hver dag tager liv fordi jeg finder det sjovt" spurte han og sukkede. kort tid efter var blikket igen rettet mod kvinden "jeg ville gerne men kan ikke, det giver ikke næring, jeg skal bruge menneske, jeg ville tage din lille Shelby, men hun er jo din" hviskede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:45

Hun rystede på hovedet"hvem siger du er min første kærlighed jeg har haft mange før dig, men jeg har aldrig elsket en person som meget som jeg har elsket dig. Det bare ikke ord jeg mener det" sagde hun"Jeg ved godt hvem du er jeg ved du tager liv af folk et egoistisk væsen, men jeg elsker dig fandme det gør jeg kender dig og jeg ligesom en af dig og forstår dig godt, men kan du kontroler din sult bare lidt til vi kommer hjem, måske bare nøjes med mit?"spurgte hun og afsluttede sin sætning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 13:16

han hævede det ene øjenbryn over hendes ord, de overrasket over hendes ord, dog kunne det ikke holde ham tilbage fra at lægge armene om hende og trykke sine læber mod hendes "mener du virkelig det, lat det du sagde" spurte han og strøg hende ned langs kinden, en smule glæde livede op i hans øjne og det var, som om han var en ny man på nogle punkter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 15:11

Hun så ham i øjnene og mærkede hans læber mod hende. Hun gengældte kysset.Alt det hun sagde kom fra hjertet.Hun elskede ham virkelig og det gjorde hun. Hvorfor vidste hun ikke, men hun elskede ham bare."Jeg elsker dig utrolig meget det gør jeg og det er bare ikke noget jeg siger"sagde hun og smilede.Hun kyssede ham på panden"Jeg elsker dig ret højt, og ved godt alt det her er meget svært med din sult, men tror godt du kan kontroller det"sagde hun og trak ham ind til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 15:27

han nikkede og løftede hende op, hvorefter han begyndte at løbe, han spurtede og var hurtigt henne ved sit hjem, hvor han blidt stilte hende ned på jorden "så er vi her, eller skal vi hente dine møbler og ting først" spurte han og kyssede hende blidt og kærligt, der lå så meget mere bag kysset end bare følelser, det var som en hel historie eller erklæring

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 15:44

Da de spurtede hjem, gik hun i køkknet og hældte blodet i et glad og rakte ham den."Du kan virkelig godt kontroller dig selv"sagde hun smilende og strøg ham over kinden og rystede på hovedet"Vi gør det imorgen, nu kan vi bare slappe af og hygge os"smilede hun og kyssede ham blidt og kærligt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 15:47

han var allerede henne ved sit skab og havde taget en flaskerne ud, nu stod han og drak direkte fra den, og da hun kommenterede hans kontrol hævede han det ene øjenbryn og tørrede sin mund "det mener du" pointerede han og stillede den på plads igen, hvorefter han gik hen til hende "så gør vi det" hviskede han stille, dog fik han et alvorligt udtryk i øjnene "aldrig stop mig i min jagt, hvis jeg ville have den kvinde, så ville jeg det" sagde han og trådte tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum