Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Masque //Asmamix :D //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Sv: Masque //Asmamix :D //
"Altid... altid..." gentog han i sit eget tonefald og lagde roligt sin hånd på hendes hoved og strøg den igennem hendes hår uden at snitte hende med sine dødbringende negle. Han smilte stille.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Hendes øjne smilte, det gjord de altid når hun var i nærheden af Ahngel.
"Men, men, ikke altid!" sagde hun, og lukkede sine øjne. Bare sådan forsjovt.
Gæst- Gæst
Hun ville også leve så længe som hendes psyke ville holde ud og hendes krop ville holde til. Gad vide hvad hun ønskede at bruge denne evighed til.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
"Hvem ved?" sagde hun, og kunne ikke lade være med at grine endnu engang. Hun skjulte sit ansigt med hendes hænder. Hun rystede på hovedet, og kunne stadig mærke Ahngels slike-bløde hånd. Hun smilte stille for sig selv.
"Ahngel, vil du ikke hjælpe mig med at finde bogen? Jeg vil nemlig vise dig noget" mumlede hun, og så op.
Gæst- Gæst
*Idiot.. lad dig ikke tæmme...* Ahngel spærrede kort øjnene op da den langtidssovende stemme atter kom frem i hans baghoved.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun anede ikke hvad det var, men mon ikke det var noget hun sagde forkert?
Eller den måde hun sagde det på? Hun nikkede bare mens hun stadig så på ham.
Turde ikke rigtig spørg hvad der var galt, men alligevel..?
"Tak Ahngel, du er en kammerat" sagde hun, stadig med blikket på ham.
Gæst- Gæst
Ahngel rettede sig kort op og betragtede hende stille. Den akavede stilhed ophobede sig stille og for en gangs skyld var stilheden ikke en befrielse for ham. Som når man bare venter på at blive forskrækket. En forfærdelig følelse fo rat høre den stemme igen.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun gabte stille, og hendes øjne var ikke så kraftige som før.
"Jeg har et vidunderlig billed du skal se, du vil måske ikke tro dine øjne, men det er sandt nok. Billedet er af dig, som en meget lille dreng. Og ved den side står Lucy og jeg. Jeg kan selv ikke huske hvornår billedet blev taget, eller for den her sags skyld, hvem har taget det" sagde Asma, og så ned. Hun legede med sine pegefingre og smilte ned til dem. Billedet var seriøst vidunderlig, faktisk var vidunderligt, underdrevet..det var ubeskreveligt, det billed hun havde. Og hun vidste at hun ikke kunne beholde det, det var det Lucy havde skrevet.
Gæst- Gæst
Han kiggede kort ned og tænkte sig om. "Asma.. jeg ønsker ikke at du skal komme ud for ulykker og skader som din død." sagde han så.
"Derfor har jeg tænkt mig lidt om og.. hvis du er interesseret, så kan jeg udgive dig beskyttelse igennem gammel vampyrmagi. Brudekontrakten. Det vil gøre dig til min blodbrud." sagde han så og kiggede nu alvorligt på hende.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Ahngel, hvad er der? Jeg har da ikke brug for beskyttelse, der er da ikke en der er efter mig, så længe jeg kan huske det?" hun grinte, og rystede på hovedet.
Hun var helt væk. Hvad mente han nu? Var der en der vil tage hende til livs? Eller var Ahngel bare, blivet overbeskyttetende?
Gæst- Gæst
"Jeg var vel et glimrende eksempel.." sagde han så og vendte igen de røde øjne imod hende. Han mente det og han skammede sig over at havde lagt sin jagt imod hende.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Du er ikke som dem derude, det ved jeg!"
Gæst- Gæst
"Bebrejd mig ikke jeg er overbeskyttende... Jeg kan ikke gøre for det." sagde han stille derefter og lod stille sin egen hånd holde om hendes. han ville mærke varme hænder, men vidste det aldrig ville være muligt.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Hvem er det? Fortæl, sig det nu!" begyndte Asma hysterisk. Hun kunne ikke lide det her. Hun kunne ikke lide at se Ahngel sådan her.
Gæst- Gæst
"Og lad vær med at fortælle mig at jeg skal slippe de tanker." sagde han så. "Du ved godt at jeg hellere vil bruge resten af mit liv i jernjomfruen end at lade dig gå usikkert." sagde han så og sendte hende et lettere strengt blik. Ikke vredt, men i tegn på at han altså mente det her alvorligt.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Ahngel jeg vil være din brud. Din blodbrud" sagde hun og nikkede bestemt. Der var et eller andet. Men hvad det var vidste hun ikke nu. Når Ahngel var såddan, var der altid et eller andet på spil. Men hvem har sagt noget til ham? Hvem har tvunget, ham i et hjørne?
Gæst- Gæst
Han kiggede afventende på hende og tænkte sig om.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Se mig i øjnene" sagde hun stille og så på ham.
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
"Drikke?"
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun vil ikke tænke på blod nu. Nej hun vil ikke tænke på at Ahngel sad og bed hende. Hun fremkaldt en lille smil..
Gæst- Gæst
"Son épée." sagde han og løftede hendes hånd og lod sit højre øjes øjenvipper gå imod håndryggen. "Son bouclier." sagde han og gjorde ligeså på hendes pande. "Son ange gardien des ténèbres." Afsluttede han. Hans øjne blev meget kort fuldkommen isblå, inden han blinkede for første gang i lang tid og lod dem blive røde igen.
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun så på Ahngel. Det gjord ikke ondt..hvad var der sket?
"Er vi nu..?" hun så på ham. Hans øjne var isblå lige før, hvad var der nu?
Asma føltes sig dum, men alligvel vil hun ikke vide noget.
Gæst- Gæst
Mere eller mindre. Hun ville nok ikke bryde sig om selve hagen ved det, men hvis Ahngel var diskret ville hun alligevel ikke mærke til den. Tværdigmod.
Ahngel- Master (Rank 21)
Side 7 af 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
» Et hav af stjerner.... //Asmamix//
» En plus en er altid to - Asmamix //Privat//
» Du er anderledes - Asmamix //Privat//
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus