Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Naked Truth - Lawrence
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: The Naked Truth - Lawrence
Tempoet steg jo tættere på klimaks de begge kom. Hendes greb om ham blev strammere, hendes krop blev varmere hvor et tyndt lag af sved lagde sig over hendes hud som hans stød sendte hende tættere og tættere kanten.
Hans læber gled fra hendes og ned over hendes hals som han trykkede sig i bund. Hun kom i et tungt gisp og pressede kroppen mod hans inden hun faldt træt og udmattet mod madrassen. Endes vejrtrækning helt ude af kontrol, hendes krop dirrende efter forløsningen.
Cinderella- Competent (Rank 11)
- Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.
Antal indlæg : 456
Tempoet steg jo tættere på klimaks de begge kom. Hendes greb om ham blev strammere, hendes krop blev varmere hvor et tyndt lag af sved lagde sig over hendes hud som hans stød sendte hende tættere og tættere kanten.
Hans læber gled fra hendes og ned over hendes hals som han trykkede sig i bund. Hun kom i et tungt gisp og pressede kroppen mod hans inden hun faldt træt og udmattet mod madrassen. Endes vejrtrækning helt ude af kontrol, hendes krop dirrende efter forløsningen.
- Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.
"Hvad vil du have til morgenmad??" spurgte Lawrence med et roligt smil og kiggede så over til hende, Ella var jo på arbejde igen og Andrea sikkert også, så nu kunne de få nærmest lige hvad de ville spise. Desuden havde de jo ikke fået ret meget dagen før, og Lawrence kunne ihvertfald selv mærke sin mave rumle.
Han huskede dog stadig ahn havde lovet hende en tur i rummet,han var dog ikke sikker på om han ville gennemfører det eller ej.
Kendall- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 895
"Lidt mere af dig..." svarede hun kækt igen og blinkede drillende til ham. Hun vendte sig om på siden og lagde sig tæt ind til ham igen og kyssede blidt hans biceps. "Hvor ofte træner du?" spurgte hun oprigtigt interesseret i svaret. Han var jo et lækkert syn, men det var måske ikke så tit han gjorde hvis han i det hele taget gjorde. Som dæmon havde man måske skills.
Angående rummet tænkte hun ikke lige på det i disse øjeblik. Morgenmad og lidt mere nuseri ville bestemt ikke gøre hende noget.
Lawrence kiggede i mod hende: "Du burde virkeligt også spise mad engang imellem" sagde han i et drillende grin, mad var jo trods alt vigtigt. Lawrence tænkte skam på rummet, han tænkte meget tit på det rum. Det var nok en del af hans sjæl der lå gemt dernede.
Men han ville faktisk hellere mangle en del af sin sjæl end at han ville mangle hende - for et eller andet sted, så var hun en stor del af hans sjæl og han havde ikke nogensinde lyst til at leve uden hende igen.
"Jeg er da ikke mager, og jeg spiser... nok.. desuden, du holder mig i gang, og mæt... på mange måder.." svarede hun drillende og nussede ham blidt på brystet som hun lagde sig tættere ind til ham. Det var sandt! han holdt hende i gang, og det var lige før hun var helt smadret når de virkelig havde haft gang i den hele dagen!
At han havde det med hende som han havde det med sin sjæl.. det var alligevel ret voldsomt! Så meget havde ingen ofrede for hende før, aldrig nogensinde! Han ville ende med at overvælde hende fuldkommen skulle hun finde ud af det.
"Well det ændre nu ikke på at du burde spise" sagde han og kyssede hendes pande som hun lagde sig ind til ham, det var meget underligt for ham bare at ligge og vide at han ingenting skulle, han havde jo faktisk fri og han... Ja han skulle jo ingenting.
Ikke andet end at være sammen med hende, slappe af og bare nyde det faktum at hun var i hans liv: "Så... Hvad er dagens planer?" spurgte han roligt, nu var det jo oprindeligt hende der skulle planlægge denne dag og han var derfor håbefuld på at hun stadig havde noget i tankerne.
"Jeg burde så meget.." hun lukkede øjnene og slappede af i hans favn, kærtegnede ham let på brystet og nød fornemmelsen af hans hjerte under sin hånd. "Jeg elsker fornemmelsen af dit hjerte... din duft" hun lød helt fjern og dvælende men hun lukkede øjnene og blot lå og klæbede til ham
Snart spurgte han om sagens planer og hun sukkede dæmpede. "Vi kunne lægge ud med at gå i bad, så morgenmad... og så ... kunne vi måske..gå ned i kælderen?" hun kunne lyde ivrig så ofte som hun nævnte det, men ærlig talt var hun bare nervøs og ville gerne konkludere om det var noget for hende eller ej.
"Rummet?" sagde han overrasket over at hun stadig var med på den idé: "Grænser?" spurgte han med det samme, det var fint at hun ville derned, men han ønskede ikke at overskride grænser som hun måske ville have, hun havde jo før haft en del og han kunne knapt huske dem alle.
Lawrence nikkede dog blot: "Men det lyder som en fin rækkefølge" sagde han med et smil og forsøgte så at komme op at sidde, han kunne virkeligt godt bruge at komme i bad lige nu, han lugtede af hende, af sex og af sved. Ikke ligefrem det som gjorde en sulten.
Han kæmpede sig på benene, hun fulgte hans eksempel om end i en doven og træt bevægelse. "Jeg fatter ikke du er så morgenfrisk!" udbrød hun med et gys inden hun vimsede ud af sengen og mod badeværelset. Håret faldt i kaskader om hendes skuldre, ryg og bryster mens vingerne et kort øjeblik blev foldede ud og rystede inden de forsvandt af syne igen. Hun strakte sig dovent inden hun smuttede ind på badeværelset og tænde for vandet i bruseren. Hun orkede ikke et karbad.
Lawrence gik efter hende ud på badeværelset, og tog sine bokseshorts helt af, de hang lige nu et sted halvvejs nede om hans ben: "Well jeg skal nok prøve at komme i tanke om noget, men jeg vil helst ikke at du bliver.. Alt for.... Ja chokeret" sagde han og prøvede at finde ord for hans bekymring.
"Jeg har jo ikke været i rummet længe" sagde han, men han havde virkeligt virkeligt virkeligt lysten til det, og han håbede han kunne styre det når han først kom derned, for der var milliarder af tanker i hans hoved lige nu - så meget han kunne lege med, så meget han kunne gøre med hende... Tanken drev ham næsten tilvanvid og han mærkede allerede sin puls stige en smule.
Som de kom ud på badeværelset og han erklærede at han måtte finde på noget ser ikke skræmte hende, vendte hun blikket mod ham med et spørgende udtryk "... Jeg har prøvet set hårdt så jeg er ikke lavet af porcelæn... men så længe jeg ved du stopper når jeg siger det så skal det nok gå..." det var nok mere et håb end noget andet. Hun anede trods alt ikke hvordan han var i det rum.
At han så understregede han kunne mangle kontrol grundet tidsrummet siden jan sidst havde været der skræmte hende en smule. Hvad min han dog kunne finde på at gøre ved hende?! Hun huskede desuden tydeligt hvornår han sidst havde været der... det var samme med hende tøsen som Cinderella end ikke kunne huske navnet på. "Det bliver kun værre hvis vi venter. Det skal nok gå.." forsikrede hun ham mens hun trak ham med ind under bruseren. Hvorfor tænke negativt nu?! De skulle lige nyde deres mad, lidt mad og så ned i kælderen. Desuden gjorde han hende nervøs når han sagde den slags.
Vandet faldt om dem i skønne striber og snart var de helt våde. Hun greb shampooen og gav sig til at vaske sit lange hår og lod ham få æren af at vaske hendes krop.
Lawrence vaskede hende som hun vaskede ham, og han smilede så roligt som hun prøvede at berolige ham om rummet: "Jeg er slet ikke itvivl om at det nok skal gå" sagde Lawrence i et lille smil og kunne mærke de mørke øjne vende tilbage i hans sind, åh Gud hvor han glædede sig til det rum...
Lawrence kyssede blidt hendes læber som de stod i badet: "Ved du godt, at du er helt fantastisk?" sagde han og lod sine tænder vise i et lille smil og kyssede så igen hendes læber: "Vi burde komme ned og spise" sagde han og rettede sig rolig top igen inden han lod en hånd slutte for bruseren.
Han virkede da også rolig som han fortsatte og hun smilede skævt mens hun baskede ham og lod ham gengælde fornøjelsen. Det var i sandheden en fornøjelse at se, og røre ved ham! "Godt..." hviskede hun dæmpede.
Deres blikke mødtes, ved hans ord strøg hun hans kind "Det siger du jo at jeg er... men du er nu heller ikke værst selv" gav hun drillende igen. Komplementer gjorde hende normalt intet, men hun kunne blive pinligt berørt når de kom fra ham... eller usikker. Deres læber mødtes i et blidt kys. "Lad os det.." Vandet blev slukket og de smuttede ed af badet. Hun havde ærlig talt ikke meget at få på, og derfor snuppede hun hurtigt hans t-shirt og dine trusser på. Han boede i huset, så det var bare om at finde noget til sig selv.
Syv minutter senere - helt præcist endda, stod Lawrence ved indgangen til køkkenet. Han havde en sort skjorte på, sorte cowboy bukser og sorte strømper. Han var ved at være klar på at komme i rummet, men han var ligeledes helt klar på at skulle have noget mad, Han var sulten, meget endda. Både efter mad men også efter hende.
Ella stod og gjorde klar til at lave mad, hun vidste hvad Lawrence godt kunne lide og han smilede så kort for sig selv inden han satte sig ved det store spisebord, han kunne allerede mærke hvordan adrenalinen var begyndt at bevæge sig rundt i kroppen.
Hvor lang tid det tog hende anede hun ikke, hun dukkede i alt fald op i køkkenet et par minutter efter ham hvor han sad ved spisebordet. Uden et ord satte hun sig ned ved en ledig stol ved siden af ham - naturligvis efter at have hilst på Ella.
Som sædvanligt så han ganske fortryllende ud som han sad der. Hun rynkede på næsen og tog for sig af hvad der lå på bordet. Sulten det var hun uden tvivl. Hun spiste derfor mens hun forsøgte ikke at tænke alt for meget på hvad der ville ske men holdt en almindelig konversation kørende om hverdagsting såsom arbejde, hans planer for den følgende dag og dets lige. Et øjeblik undskyldte hun sig for at hente sin telefon og tjekkede sine beskeder. Nogen havde da prøvede af få fat i hende. Romain blandt andet som havde skrevet at han havde set hende i baren den forgående nat.
Han følte faktisk stadig ikke de var helt færdige med at snakke, men de kunne vel også godt tage en lille samtale nu, uden at den ikke behøvede blive alt for alvorligt: "Har du planer om at tage i byen uden mig?" spurgte han som han tog en bid mere af sin rundstykke, han vidste godt at det jo faktisk ikke ragede ham, men han ville jo naturligvis gerne vide det.
Han ville gerne vide om hun ville ud og vise sig frem uden ham - for hvad han ikke vidste havde han måske ikke ondt af, men tanken gjorde ham meget utilpas. Han ville ikke have andre kiggede på hende - han ville have et hvert syn.
Og så endte de jo med at tale igen, ikke at det gjorde hende noget men emnet var ikke just behageligt. "...Sandsynligvis, jeg skal nok beherske mig... jeg er trods alt kun 35 i menneskeår..." om alder var en god undskyldning var ikke til at sige... hun brugte dog den undskyldning, samt at hun godt kunne lide at tage i byen!
"Jeg vil gerne have du tager mig med" sagde Lawrence og kiggede i mod hende, han ønskede at være sammen med hende og han ønskede at holde øje med hende: "Jeg skal nok forsøge at behærske mig, men tag mig med" bad han.
Han ville gerne holde øje med hende - egentligt var det nok mere alle andre mænd som han gerne ville holde øje med alle andre mænd, for det var egentligt mere dem som han ikke stolede på. Andre mænd der kiggede og ønskede at pille ved hvad der var hans. Lawrence var ikke itvivl, de skulle ikke have lov at komme i nærheden.
Hans ... bøn, kom bag på hende. Hun gloede på ham med forvirret øjne et langt øjeblik. Hvorfor sagde han sådan noget? På den anden side, forståeligt at han ville holde øje med hende. "Jeg vil da gerne have dig med i byen, endda hver gang jeg er derude... men jeg tvivler ærlig talt på at du har tid til at tage med hver gang..." og så var der det faktum at hun gerne ville have lidt tid for sig selv uden ham hængende over sig. Når hun var med ham virkede alting så ude af kontrol og forvirrende...uvirkelig. hun havde behov for almindeligt selskab så hun kunne komme ned på jorden igen.
Cinderella havde ikke i sinde at lade nogen andre end ham røre ved hende på den måde han tænkte! Det var der ingen frygt for. På den anden side kunne hun jo ikke stoppe mændenes forsøg men give dem et spark et hvis sted hvis der skulle ske noget.
"Sig til når du skal i byen, så skal jeg nok beslutte om jeg kan" sagde han blot, han kunne ikke lide tanken om at hun tog i byen uden ham og han kunne ikke lide tanken om at han ikke kunne kontrollere noget, han ville gerne have hende i nærheden hele tiden helst. Han ville gerne holde øje med hende og bare.. Være sammen med hende.
"Er du ved at være klar?" spurgte Lawrence roligt og tog så en tår mere af sin kaffe inden han satte koppen på bordet, han følte sig mere end klar og håbede at hun var det samme... Men nervøs? Ja det var han også, meget endda.
"Yes sir..." svarede hun blot. Hun gad ikke diskuter det eller se ham vred så det passede hende fint. Skille hun planlægge en tur i byen med veninderne eller den slags skulle hun nok lige huske at fortælle det og understrege det var med veninderne. Hun håbede bare at der ikke ville komme drama ud af det.
Han spurgte om hun var klar hvortil hun nikkede og satte sin egen tekop fra sig på bordet. Den var tom, hun var mæt og klar som hun nu kunne være, dette betød meget nervøs! Hun håbede det ville blive fantastisk og ikke ubehageligt.
"Kom" sagde han blot og lod sin hånd tilbyde at tage hendes inden han gik ned i mod rummet. Han var helt forfærdeligt nervøs og han ville bare så utroligt gerne at det her gik godt og at hun måske endda ville ende med at nyde det.
Lawrence tastede koden ind til rummet, alt var smukt, stilet og rengjort. Han havde sørget for at rummet ikke gik til og Ella havde derfor gjort rent dernede selvom det havde stået helt ubrugt: "Slap af" sagde han og vendte sig i mod hende og kyssede hende roligt og dybt i et håb om at få hende til at blive mere rolig, han var selv ret så nervøs og han havde bare lige brug for at mærke hende tæt på.
Da morgenmaden var ved at være færdig rakte han hende sin hånd. Hun lagde sin egen Ingas og de rejste sig op sammen hvor han satte kursen ned mod kælderen. Hun var mere red bare nervøs, og det var svært at få benene til at lystre på vej ned ad trappen.
Da de omsider standsede foran døren og han taster koden ind, sank hun en klump. Pulsen var utrolig høj, og hun fornemmede hjertet helt oppe i brystet. Samtidigt forsøgte hun på ikke at tænke på sidste gang hun havde været her, slet ikke da det ingen betydning havde nu. Søren gled langsomt op, og de gik derind sammen. Hun kastede et blik omkring sig, kunne se der var fint og rent hvilket forundret hende, dog ikke så meget som stedet i det hele taget skræmte hende. Lawrence vendte sig mod hende og hun anede ikke hvordan hun skulle reagere på hans ord, hans læber fandt dog hendes og hun gengældte kysset og forsøgte at lægge en dæmper på sin nervøsitet og frygt. Hun anede ikke hvad hun ellers skulle gøre. Han bestemte, hun fulgte bare hans... ordre.
Han sad blot og betragtede hende som forventede han et mindre stripshow, dog ville han blot se hende klæde sig af. Han bevægede sig langsomt, og dominerende og hans øjne skannede hendes krop. Hun var en meget smuk kvinde, det havde han jo snart konstateret for længe siden og alligevel så kunne han ikke lade være med at betragte hende som var det første gang han havde set hende.
Han smilede for sig selv og lod en hånd glide igennem sit hår, det her skulle skam nok blive godt - det var han slet ikke itvivl om.
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Truth or False?
» Tell the truth - Blase
» Sometimes the truth kills.
» The Truth - Harry.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline