Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Naked Truth - Lawrence - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Naked Truth - Lawrence

2 deltagere

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

The Naked Truth - Lawrence - Page 4 Empty Sv: The Naked Truth - Lawrence

Indlæg af Kendall Fre 4 Jul 2014 - 17:47

Lawrence var meget glad for hende og han var efterhånden bange for at han ville ende med at være lige så besat af hende som Madison, lige så beskyttende, lige så jealous og alle de andre ting som nu blev en del af ham når han var forelsket og helt oppe at køre. Men lige nu forsøgte han at skubbe tankerne væk, han forsøgte ikke at tænke på andet end det faktum at han lige nu var sammen med hende og var glad, havde det godt.

Lawrence var helt oppe i flammer lige nu, fordi hans begær var så kæmpe stort efter ikke at have haft nærkontakt med hende en uge - udover for en lille time siden naturligvis. Han kyssede intimt og roligt hendes læber inden han i en langsomt bevægelse skubbede sig op i hende og selv måtte bryde kysset for let at stønne i mod hende, han bevægede sig hurtigt et par gange og mærkede allerede sin udløsning komme og han lå helt stille et par sekunder og lige trak vejret, hun havde en alt for singsyg effekt på ham.

Lawrence måtte lige ligge et halvt minut før han havde kræfter til at bevæge sig igen, og han begyndte så med lange, intense og dybe bevægelser. Han fangede kort hendes læber, men kunne ikke holde kysset særligt længe fordi han var ret så forpustet.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 895

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Cinderella Lør 5 Jul 2014 - 1:59

Hvad han viste hende allerede af opmærksomhed var mere end hvad hun nogensinde havde oplevet før. At det sagtens kunne gå hen og blive mere intenst og langt værre anede hun ikke men hvis det var tilfældet og tingene ud ikke sig, ville hun formentlig finde ud af det inden længe. Det skulle nok blive hende en overraskelse når hun fandt ud af at hans følelser for hende blev ham en besættelse.

Pludselig vippede han sig ind over hende og sekunder efter havde han skubbet sig ind i hende. Hun tog imod ham med et matchende støn der brød hendes læber synkront med hans eget. Øjeblikkeligt spændte hun op om ham og slog armene om ham.. neglene pressede sig imod hans hud og hun spandt lystent under ham mens hendes begær ingen grænser havde. De hurtige stød sendte en ild igennem hende, de nydende lyde brød uafbrudt hendes læber og som han vippede hende så hurtigt mod kanten igen gispede hun hans navn. Sekunder efter stoppede han for at holde dem begge tilbage og hun var taknemlig for pausen. Hun ville ikke komme så hurtigt! Nej, for hun ville gerne mærke ham helt tæt på og få muligheden for at byde det hele.

Som han genoptog stødende sukkede hun dæmpede. Karakteren af de nye stød var vidunderligt! Dybe, intense stød der gav hende lige hvad hun ville have. Hun sejlede hans bevægelser, og mødte ham i stødene. Et kort kys blev udvekslet inden det igen blev brudt. Hun pressede læberne mod hans bryst og nappede blidt i hans hud som hun tungt og heftigt skiftevis åndede og gispede mod.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456

Indlæg af Kendall Lør 5 Jul 2014 - 14:05

Lawrence satte tempoet i vejret da han mærkede hvordan hans krop nærmest rystede og der gik heller ikke længe før han måtte synke sammen for presset og udbrødte et højt støn som hans udløsning endeligt viste sig. Han kyssede blidt hendes hals imellem de tunge vejrtrækninger, han elskede hende rent faktisk. Det var meget underligt at han havde indrømmet det og om hun elskede ham det var han faktisk ligeglad med i dette øjeblik, for det var en meget underlig følelse for ham alene.

Lawrence satte sig op i sofaen, og rejste sig så for at trække sine bukser op igen og lod sig så falde tungt ned og sidde igen. Han løftede hendes ben så de lå over hans lår og han lod en hånd ae hendes lægge og knæer: "Vi burde gå ud og få noget mad" sagde han i et lille smil og tog fat omkring hendes håndled for at trække hende op og sidde.

"Skal jeg køre dig hjem senere eller bliver du i nat?" spurgte han roligt og lod en hånd lide nedover hendes kind, hun var så helt forfærdelig smuk at han ikke kunne lade være med hele tiden at stirre på hende, og især efter hun var blevet både clean og glad.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Lør 5 Jul 2014 - 14:29

Tempoet steg, stødende blev dybere og mere intense og endnu engang gik der ikke forfærdelig længe inden de begge fandt deres udløsning. Nok han gjorde alt arbejdet, men hun var ligeså forpustet som han var det da han omsider sank sammen ind over hende. Et suk brød hendes læber og hendes bryst hævede og sænkede sig i en hastig tempo. Kysset mos halsen var ikke bare behageligt, men helt og igennem vidunderligt.

Han satte sig op og hun blev liggende i nogle øjeblikke. Hun mumlede noget uforståelig ved hans ord og lod sig snart trække op at sidde. "Skal du på arbejde imorgen?" hun havde nemlig en ide men det afhang helt om hun kunne få ham lokket til at droppe arbejdet.

Hun smilede op til ham nu hvor hun havde fået kontrollen over sin vejrtrækning. Snart strøg han hendes kind og hun puttede sig ind to ham og trykkede læber og næse mod hans hals hvor hun både kyssede ham og nød hans vidunderlige duft.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Indlæg af Kendall Lør 5 Jul 2014 - 15:31

Lawrence nikkede roligt til hendes spørgsmål: "Jeg har et møde halv otte" sagde han med et stille smil og fortsatte sine aende bevægelser, hans puls var så småt tilbage til normalen og det samme var hans vejrtrækning. Han kunne jo desværre ikke slippe for arbejde så ofte, når man var chef for det hele så var man jo nødt til at passe sine ting.

Lawrence sukkede roligt over hendes kys og rejste sig så roligt op: "Vi må hellere spise inden det ender galt igen" sagde han og trak hende op af sofaen, hvis hun begyndte at kysse alt for meget på ham ville han bare få forkerte idéer i hovedet og han havde virkeligt brug for at spise nu og det havde hun også og han satte derfor kurs i mod køkkenet.

"Hvad vil du have?" spurgte han. Han stod stadig i bar overkrop men med sine bukser på lige nu, ganske glad for at der ikke ville komme noget personale før en del senere, han havde virkeligt brug for bare at være sammen med hend eog slappe af. Hans hår sad pjusket ud til alle sider og han kørte let en hår igennem det i et forsøg på at få det til at ligge sig en smule.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Lør 5 Jul 2014 - 15:57

"Og det er ikke noget du kan aflyse?" spurgte hun håbefuldt og med et uskyldigt smil om læberne mens hun elegant snoede en hårlok om sin pegefinger. "Hvis jeg nu lokker med vild sex.. og endda giver dig lov at binde mig.. ?" ikke så uskyldige tanker men hun forsøgte at lokke med ham.

Pludselig trak han hende på benene efter selv at have rejst sig. Well, han havde nok ret. Hun rynkede på næsen men fulgte med ud i køkkenet selvom hun nu stadig havde lyst til at røre ved ham. "Jeg synes nu ikke vores vilde eskapader er at ende galt .." svarede hun drillende.

Ude i køkkenet spurgte han om hvad hun ville have, og hun bed sig i underlæben mens hun smilede drillende. "Dig..." svarede hun drillende. Hun var helt i legehumør og kæmpede virkelig for at opføre sig pænt. "... Lad os tage i byen! Drikke lidt og danse!" fortsatte hun med et glimt i øjnene. Mad betød ikke så meget for hende lige nu hun ville bare så sig løs.. opføre sig lidt uansvarligt! Og så var det vel bedst om han tog med og sørgede for hun opførte sig ordentligt og ikke gjorde noget dumt! Eller ham end at hun slæbte en eller anden ven med... ikke?
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Søn 6 Jul 2014 - 17:02

Lawrence kiggede en smule overraskende på hende ved hendes ord: "Og det er ikke noget du kan holde til tidligere? Så jeg alligevel kan nå mit møde" spurgte han i et skævt smil, hun fristede ham alt for meget og hun vidste det. Han kunne slet ikke modstå hende, nok også fordi at han jo ikke havde lyst til at modstå hende, hun var fantastisk og hun var sexet. Alt han ønskede i denne verden og en smule mere til.

"Du ender bare med at være så træt du ikke kan spise" sagde han som svar på hendes ord og kyssede så kort hendes læber, det var ikke fordi at Lawrence ikke godt kunne bruge hele dagen i sengen med hende, men nu var mad jo trods alt en ret vigtig del af det at være i live: "Du er ikke så let fræk i dag" sagde han med et lille smil og kiggede i mod hende som han to et par toasts ud af frysere og smed dem i mikrobølge ovnen, han gad ikke stå og lave mad i lang tid, når hendes humør var helt andre steder.

"I byen? Hvad har du i tankerne?" spurgte han nysgerrigt og udfordrende og gik hen i mod hende kun for at kysse hendes læber også stå helt tæt på hende og afvente hendes svar. Han var bestemt ikke afvisende for idéen.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Søn 6 Jul 2014 - 18:50

"... Jeg havde nu tænkt mere end en gang... og.. jeg vil helst have dig for mig selv hele dagen." indrømmede hun. Hun ville faktisk foretrække om han blev hjemme hos hende frem for at smutte på arbejde. Det var nu flere dage de havde undværet hinanden og ærlig talt var hun ikke klar til at give slip på ham.

Det havde han faktisk ret i, og det vidste hun godt selvom hun ikke var meget for at indrømme det. Hun gengældte kysset han trykkede mod hendes læber "Kan du bebrejde mig mine forsøg på at ville forføre dig efter så mange dage foruden?" svarede hun spørgende og dog med et drillende smil.

"Det jeg sagde. En vild tur i byen, så kan vi snave... knalde på toilettet eller.. i en gyde.." svarede hun med en drillende smil og Frækt glimt i blikket. Hun havde virkelig nogle fantasier hun ønskede opfyldt lige nu. Og nu hvor han igen havde smidt maden til side og stod over for hende slog hun armene om halsen på ham. "Du driver mig til vanvid.." hviskede hun mod hans læber inden hun lod sine møde hans i et kort kys.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Søn 6 Jul 2014 - 19:03

Lawrence var næsten en smule chokeret over de mange ting hun sagde: "Er du sikker på det er den rigtige pige jeg har taget med hjem?" spurgte han i et lille grin og kyssede så hendes læber, han var meget glad for hende og han elskede hende. Selvom hun ikke elskede ham, så var han stadig ikke itvivl om at de to nok skulle holde ud, han var ihvertfald villig til at kæmpe for hende som aldrig nogensinde før: "Åh du får mig til at pjække fra arbejde, det er ikke pænt" sagde han og kyssede hende kort.

"Snave? Knalde på et toilet? Yeah det ville pressen elske" sagde han i et lille smil og lagde sine arme omkring hende så de hvilede på hendes lend: "Godt... " sagde han bare da hun sagde at han drev hende til vanvid, det var sådan han helst ville have det og lige nu elskede han tanken om at hun blev bare en smule skør af hans tilstedeværelse.

Lawrence vidste ikke om han ville gå med til hendes plan, men hun fristede ham - og han var ikke nem at friske. Men i nærheden af hende var det som om at hans hjerne slog en smule fra og kun tænkte på hende, og den nærhed og glæde hun fik frem i ham. Selvom han stadig ville ønske han måtte banke hende bare en lille smule nede i rummet.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Søn 6 Jul 2014 - 21:33

"Ja bare rolig, jeg er den samme sidst jeg tjekkede efter" svarede hun drillende og sendte ham et kækt smil. Han gjorde hende jo bare helt vild i varmen og hun var helt oppe køre hvilket hun desværre ikke kunne gøre noget ved.
Han fortsatte og hun kunne ikke kvæle en latter ved hans efterfølgende ord. "Nej... men du har lyst til det. En gang skal jo være den første." fortsatte hun drillende og blinkede drillende.

"Kan du ikke være ligeglad med dem? De har allerede plapret løs om os...så hvad kan de mere sige? Eller gøre?" sagde hun spørgende. Det var jo rigtigt! Var der noget de ikke havde skrevet om dem? Det værste der kunne ske var overskrifter med at de blev set i byen sammen hun. Han fandt det godt at han drev hende til vanvid? Det var da ikke helt skidt var det vel? Hun var bare helt væk i ham og krævede hans nærhed.

Hun håbede virkelig at hun fristede ham, eller fristede nok. Hun smilede lokkende til ham "Kom nu.... det bliver sjovt! " lovede hun med et skævt og drillende smil.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Søn 6 Jul 2014 - 21:49

Lawrence smilede let til hende: "Babe, jeg kan godt lide at dem på kontoret ikke ser mig som typen der knalder unge piger på toiletter" sagde han blot og kyssede kort hendes læber, men på den anden side så skulle han nok finde på et eller andet, det var jo ikke fordi at Lawrence var den generte type og det ville han egentligt nok heller aldrig blive. Han elskede tingene som de var og elskede at lege med hende. Selvom det lige nu mest var hende der legede med ham.

"Se mig Miss, prøver De at sige jeg skal drikke mig fuld? Det er et stort ansvar De tager i hænderne" sagde han med et lille grin og stod fortsat helt tæt med hende, han havde slet ikke lyst til at flytte sig lige nu, men han var fortsat ikke afvisende overfor idéen, han ville gerne være tæt med hende, være fuld med hende. Bare alt godt... Det ville han gerne med hende.

"Men så okay, men jeg har altså aldrig været i byen" sagde Lawrence roligt, han havde engang drukket et par øl på en bar, men han drak sig aldrig fuld og han gik aldrig sådan rigtigt i byen. Folk ville da også gå i chok hvis de så ham rundt omkring på tilfældige bare.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Søn 6 Jul 2014 - 23:09

"Dem på kontoret vil gå i chok over at finde ud af du knalder nogen i det hele taget... De ser dig som hævet over dens skat.. om end... jeg nu har hørt tøserne tale og dåne efter dig" svarede hun med et hævede bryn og forfatter at være pisse jaloux hvad ikke var helt løgn. Det havde irriteret hende at se og høre dem tale om ham, hvor hun naturligvis var klogere end at fortælle dem at hun knaldede deres chefs chefs chef! Nu ville der dog nok gå rygter om dem på kontoret... især den måde han var dukkede op på og den måde de var forsvundet sammen på.

"Det er præcis hvad jeg prøver at sige" svarede hun med et skævt smil om læberne. Han havde virkelig brug for at slappe af og glemme arbejdet og hvordan glemte man bedst alt omkring sig? Ved at drikke sig helt henne i hegnet! Det vidste cinderella alt om.

Han stod stadig tæt på hende og hun havde heller ikke i sinde at give slip på ham. Hun fristede ham stadig, og det så ud til at virke så småt. Ved hans svar gloede hun overrasket på ham. "Hvad?! Jamen så skal vi gøre noget ved det!" svarede hun insisterende og var allerede på benene. Nok hun ikke var klædt på til fest ... men det måtte hun overleve! Desuden.. så tiltrak hun sig forhåbentlig mindre opmærksomhed.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Søn 6 Jul 2014 - 23:13

Lawrence kunne ikke lade være med at grine let: "De ville blive overraskede" sagde han roligt, han vidste skam godt hvordan kvinderne på kontoeret så på ham. Det passede ham ganske fint, ikke fordi han kunne lide det faktum at pigerne var vilde med ham, men han elskede det faktum at de adlød hans mindste vink fordi at de netop var helt oppe og ringe over hans eksitens.

"Jamen så må du jo lede vejen" sagde han med et lille grin og afvented ehende, Lawrence kendte intet til byture og var lige nu meget spændt på hvad hun ville finde på, han ville gerne ud i verden og lige nu ville han lige så gerne helt ind i hendes verden: "Men pas på, jeg er farlig når jeg er fuld" sagde han i et flabet smil og lod hende rejse sig op. Lawrence havde faktisk ikke sådan været rigtigt fuld siden dengang han mistede Madison, og før det var det tilbage i hans teenage år.

Lawrence tog sin telefon op af lommen og trykkede på et par knapper inden han tog den op til øret: "Andrea... Aflys alle mine møder i morgen" sagde han og lagde røret på uden at lade hende svare, hun skulle alligevel bare gøre hvad han bad om, han var ikke interesseret i at høre hendes indvendinger.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Søn 6 Jul 2014 - 23:57

Hun hævede det ene bryn ved synet af det tilfredse udtryk over hans noget kønne ansigt. "Det er det ingen tvivl om..." medgav hun. Han havde jo ret. Hvem ville dog ikke elske at blive forgudet og overbegreb? Cinderella vidste selv at hun elskede at blive gloet på, netop derfor havde hun elsket jobbet som stripper og det job hun havde tidligere i dag som model.

Hun kunne bryde ud en klapsalve af glæde ved hans svar og var hurtigt på benene efter at have trykket sine læber mod hans mundvig. "Næppe farligere end mig.." gav hun igen. Han havde ikke set hende stiv endnu... og det ville nok ikke blive et kønt syn! Hun var dog hverken let at drikke under bordet eller typen der brækkede sig ret hurtigt... men blev rimelig udfordrende og løs på tråden med alkohol i kroppen.

Hun trak demonstrativt hans skjorte af fra at trække i sit eget tøj mens han ringede Andrea op og bad hende aflyse hans møder. Stakkels kvinde, Cinderella skulle måske gave taget mere hensyn til hende...

Hun fik hurtigt tøjet på igen.. kjolen ar simpel men fin... og hun burde ikke tage den på når den ikke tilhørte hende med designeren hun havde arbejdet for tidligere på dagen. Og dog... Han finder nok aldrig ud af det alligevel!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Man 7 Jul 2014 - 0:02

"Hvad skal jeg tage på?" spurgte han, nu hvor hun fik lov at bestemme så måtte hun jo hellere gøre det hele vejen igennem, og han kunne jo ikke ligefrem tage afsted i bukser og bar overkrop, eller... Ja det kunne han jo naturligvis godt, men det var han egentligt ikke helt sikker på at han havde lyst til, og desuden så behøvede pressen jo ikke kigge på mere end de allerede havde mulighed for.

Lawrence glædede sig ligefrem, nok fordi at det var noget ukendt og han kunne godt lide at blive lokket ud i verden: "Men... Når du får mig ud i denne her nye situation... Så har du en date med min kælder i morgen" sagde han alvorligt til hende og med et legesygt smil, hvis hun ville vise ham sin verden, så ville han også vise hende mere af hans.

Han var sikker på at hans verden nok skulle facinere hende og egentligt vidste han jo også godt hun havde tilbudt før at gå derned med ham, men han var bare bange for at hun ville ende med atmene det var for meget også stikke af eller mene at han var sindsyg, for nogen af de ting han udsatte folk dernede var ret syge, især efter at Madison var død, hans smag var blevet en del mere krydret siden dengang.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Man 7 Jul 2014 - 1:48

Hun kastede et blik tilbage mod ham ved hans spørgsmål og smilede ved synet af ham. Hun havde intet imod om han blev stående sådan der eller tog i byen sådan... altså forudsat hun var den eneste der satte en finger på ham. "Hvad du bedst kan lide kære.. normalt elsker jeg at vise lidt hud, det er hvad der gøre mig komfortabel.. så... hvad end gøre dig komfortabel" svarede hun med et skævt smil. Hende og hud? Han ville nok ikke mene hun bare viste lidt hud med hendes valg.. tværtimod. Igen, det var hvad hun var komfortabel i.

Hun fik kjolen helt på inden hun vendte sig mod ham igen. Hans ord gjorde hende nervøs, men hun nægtede at lade sig hylle ud af den. Hun var glad og det skulle tanken om hans kælder ikke ændre på. "Var det lige businessmanden der dukkede op der? Men fint, det er altid en fornøjelse at forhandle med Dem Mr. Watson" svarede hun drillende.

Hvordan det ville ende i hans kælder turde hun knap finde ud af. Men det ville hun nok inden der gik 24 timer.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Man 7 Jul 2014 - 1:53

Lawrence nikkede og satte retning i mod det nærmeste klædeskab hvor han fik skiftet til en hvid skjorte, og et sort jakkesæt udenover, det var sådan han havde det bedst. Hans jakkesæt det var det han fandt sig tilpas i og han elskede det: "Well, jeg glæder mig til en god aften" sagde han og kiggede i mod hende som han let lænede sig frem og kyssede rolgit hendes læber. Han lod en hånd hvile på hendes kind som han udviklede kysset til en langsom og intim snav.

Det var svært at holde fingrene væk fra en kvinde han havde så meget seksuel kemi med, samtidig med at de havde den samme dårlige humor og at de rent faktisk holde af hinanden: "Lidt forhandling må man vel altid prøve sig med" sagde han som han slap hendes læber og han smilede så roligt til hende. Hun var en fantastisk kvinde.

"Skal vi gå? Vi tager bare en taxa" medgav han og lod sine fingre flette sig ind imellem hendes, spændt på hvordan det hele mon ville ende. Han var sikker på det nok skulle blive sjovt.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Man 7 Jul 2014 - 3:11

Hun satte sig på sofaen for at trække i de høje sko.. De bar til gengæld helt præcist de rigtig til en tur i byen vabler og smerter ville følge nemlig! Da hun var færdig med at spænde dem på var han tilbage og hun rejste sig op og betragtede ham med tilbageholde åndedræt. Jakkesæt? Han så brænd godt ud, men det gjorde han jo altid.. og jakkesæt.. måske ikke hvad de fleste ville have på i byen men ingen ville være i tvivl om hvad eller hvem man havde med at gøre. Hun smilede til ham, og fik dog ikke mulighed for at svar som hans læber fandt hendes og hun gengældte kysset som hurtigt blev udviklet til et intimt snav. Hun glemte straks alt omkring sig og havde kun fokus på ham og hans læber.

Et smil brød frem på hendes fyldige læber ved hans svar og hun rystede opgivende på hovedet af ham. Uforbederlig! Og han kunne bare ikke slippe rollen som adminstrerende direktør! "Det må man vel..." svarede hun blot med et skævt smil.

En taxa lød ikke som noget der lignede ham, men det var kok smartest ja! Derfor nikkede hun blot med et smil og lod ham tage hendes hånd inden de smuttede ud af døren. Praktisk som hun var efterlod hun mobil, nøgler og alt andet hos ham. Eller.. nok rimelig uklogt. Med kun 20 euro på sig var det altså ikke så meget med en tur i byen. Men hvad! De skulle nok morer sig alligevel!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Man 7 Jul 2014 - 10:52

Lawrence var en smule nervøs på samme tid med at han prøvede at glæde sig. Det var meget underligt for ham at gå ud bare for at drikke sig fuld og hygge sig. Det gjorde Lawrence aldrig, gik han nogen steder var det oftest i forbindelse med et forretnings møde eller et modeshow. Han var ikke ude i byen ellers og han kunne heller ikke huske hvornår han sidst bare havde været på en bar og hygge sig, det var han ikke sikker på han nogensinde havde.

"Men du skal ikke røre ved nogen..." advarede han, Lawrence ville ikke have at andre mænd rørte ved hende, faktisk måtte de helst ikke kigge på hende - men han vidste at han var nødt til at være om ikke andet en smule rimelig.

Han gik ned i mod taxaen der allerede holde klar, og satte sig ind på bagsædet sammen med hende: "Hvor skal vi hen?" spurgte Lawrence og kiggede i mod hende, han anede ikke hvor hun havde planer om at skulle hen, vel ind i Terre et sted? Men Chaufføren havde jo nok brug for et lidt mere præcist sted.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Man 7 Jul 2014 - 14:59

Hun hævede blikket mod ham med et spørgende blik. "Røre ved nogen? Skat.. jeg tager ikke med dig i byen for at røre ved andre.." svarede hun ærligt og lettere skeptisk. Hun havde ikke i sinde at røre ved andre.

Om de satte sig ind i taxaen gav hun chaufføren en adresse. En af byen største natklubber og mere luksuriøse steder. Desuden var det et sted hvor hun havde venner og forbindelser. Hun elskede stedet og havde været der mange gange. Nok arbejdet hendes ven - Romain - der men han havde ikke så mange vagter der alligevel.

Snart stoppede chaufføren ude foran den kendte bar. Lawrence betalte -selvfølgelig - og de steg ud. Trods den lange kø ude foran baren tog det ikke mere end et par sekunder at komme ind. Dørmanden kendte hun godt og han lukkede hende ind med et stort smil og med et høfligt smil til Lawrence. At folk gloede på de to var der ingen tvivl om. Lawrence var nok den der fik fest overrasket blikke... i alt fald til man opdagede han var kommet med en dame.

Indenfor blev de mødt af de for Cinderella velkendte indtryk. Høj musik, larm og lugten af alkohol og sved. Hun slap ikke et øjeblik Lawrence's hånd mens hun førte dem gennem den tætte menneskemængde og op til baren. "Hvad vil du drikke?!" spurgte hun højt for at overdøve larmen.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Man 7 Jul 2014 - 18:35

Lawrence kunne hurtigt se at hans påklædning var en del anderledes fra hvad de andre havde på og et roligt suk gik derfor over hans læber som de gik indenfor: "Er du sikker på at det her er en god idé?" spurgte han usikkert og skuede let til hende,. han var ikke selv sikker på at han burde tage i byen og lige nu kunne han nærmest fornemme pressen puste ham hårhændet i nakken.

Lawrence sukkede kort som de satte sig på en barstol: "Gin & Tonic?" sagde han, som et spørgsmål. Han var ikke sikker på hvad man kunne få og lige nu følte han at alle folk kiggede på ham. Han kunne slet ikke vende sig til at være blandt mennesker på denne måde, mene ftersom klokken kun var lidt over elleve var folk da ikke helt fulde endnu.

Han smilede let til Cindy og tog kærligt fat omkring hendes hånd, nu havde hun ført ham på udebane som aldrig før og han var hele tiden itvivl om han bare burde gå og opgive at være god til ting som dette, han var bare ikke den store fast abe og dette sted var ikke ligefrem som dem han oftest kom på.
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Man 7 Jul 2014 - 21:36

Hun vendte blikket op mod ham og kunne se hans bekymring så tydeligt som var det hendes egen. Roligt vendte hun sig om og stillede sig med fronten mod ham, stillede sig helt tæt ind til ham men dog uden at røre yderligere ved ham da hun trods alt vidste han ikke var glad for at blive set så intimt. Lidt plads gav hun ham trods alt. "Jeg er slet ikke sikker på noget Mr. Watson.. men slap af.. så går det.." svarede hun ærligt og blinkede drillende og beroligende til ham inden hun trak ham med videre ind.

"En Gin & Tonic og en tequila" sagde hun videre til bartenderen som smilede stort til hende inden han gik igang med deres drinks. I mens vendte hun sig igen mod Lawrence og smilede stort. Folk så af og til mod dem men holdt sig klogeligt på afstand.

Der gik ikke længe inden de fik deres drinks og hun skålede med han inden hun nippede til sin egen. Musikken fyldte rummet og der gik ikke lang tid inden hun bare måtte ud at danse. "Vil du med ud at danse," spurgte hun igen højt for at overdøve larmen.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Man 7 Jul 2014 - 22:46

Lawrence smilede let ved hendes ord, det ar en underlig tanke at hun heller ikke var sikker, for Lawrence var altid sikker og han sprang aldrig ud i ting hvis han ikke var sikker på dem. Som de fik deres drinks skålede han også med hende og sendte hende et elegant smil, han havde svært ved at være sig selv blandt disse mennesker. Eller... Ja han var jo sig selv, men ikke helt på samme måde som han kunne være. Alt det drengene og alt det flirtende i hans øjne forsvandt og den hårde business mand kom i stedet til syne.

"Danse?" sagde han chokeret og tog en tår af sin drink, imens han elegant rystede på hovedet: "Fem mere af de her, så kan det være jeg overvejer det" sagde han med et skævt smil, han var ikke typen der dansede. Ikke et sted som dette ihvertfald. Han dansede måske elegante standard danse og den slags, men dette? No way in heaven og i ædru tilstand var det nok nærmere umuligt.

Lawrence drak et par tåre mere fra sin drinks og smilede så kort i mod hende, ikke sikker på hvad han skulle sige. Hvad snakkede man om sådan et offenligt sted når alle andre var i nærheden: "Kender du folk her?" spurgte han og kiggede rundt i mængden på de mange halvfulde mennesker, var det sådanne folk hun normalt gik rundt sammen med?
Kendall
Kendall

Indlæg af Cinderella Tirs 8 Jul 2014 - 1:21

Hun kunne se at det ikke var den samme mand som hun havde været sammen med for en halvtimes siden hjemme hos ham. Han var mere stiv i den og var tilbage i rollen som den adminstrerende direktør og som havde styr på alt. Hun kunne tydeligt se at han ikke var så afslappet.. men så måtte hun bare drikke ham stiv! Naturligvis var hun klar over han ikke bare var en af de der almindelige fyre der flirtende og var klamme og påtrængende... det har her var nyt for ham og det havde han jo sagt til hende.

Hans chokeret udtryk fik hende næsten til at le, men hun kvalte latteren og nikkede blot bestemt. Hans svar undrede hende ikke, men skuffede hende en smule. "Don't be such a buzz kiler! " irettesat hun med en hovedrysten og måtte kontroller sig for ikke bare at smutte ud på dansegulvet og vise ham hvad hun var god til! Det her var trods alt hun hørte til... og uanset hvad han gjorde og hvor mange penge han brugte på hende så ville det ikke ændre sig... hun var en slumtøs.

Hun nikkede igen "ikke alle men de vigtigste skal jeg selv sige det. Romain arbejder her..." tilføjede hun mens hun mest af alt så ned i sin drink inden hun så op mod ham for at få hans reaktion med skulle han have en. Hendes gode ven var her trods alt ikke!

Endnu en tår blev taget af hendes glas inden hun ikke længere kunne holde sig i skindet. "Jeg smutter ud og danser... så kan du roligt kigge på" sagde hun og gav ham ikke meget tid til at give udtryk for hvor lidt han brød sig om den ide. I stedet for lagde hun glasset fra sig og hoppede elegant fra stolen og satte kursen ud mod dansegulvet. Der gik ikke mange øjeblikke inden hun stod og dansede ... omringede af mange mennesker der dog sjovt nok... gjorde plads for hende. Hun bevægede sig elegant til musikken og det var vel tydeligt hun ikke var uerfaren. Sensuel og elegant... og det blev i høj grad bemærket og noteret så folk gav hende mere plads.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Kendall Tirs 8 Jul 2014 - 12:10

Lawrence smilede en smule undskyldende som hendes sætning faldt. Han ville nok bare aldrig helt føle sig tilpas i dette miljø, han havde aldrig været en del af det og han var ikke opvokset i det. Han kom fra en almindelig pæn og rolig familie som han var meget glad for, og han kom fra et hjem for at alkohol ikke var noget som man talte om eller nød til andet end maden. Lawrence havde dog drukket igennem sine teenage år, dog aldrig så meget som mange andre teenagere.

"Mhm..." sagde Lawrence tydeligt utilfreds med den information hun gav ham omkring Romian, den kæmpe idiot arbejdede simpelthen her: "Ham glæder mig til at møde" sagde Lawrence som var det en trussel, han hadede stadig denne fyr, også selvom han ikke engang havde mødt ham.

Som hun gik ud og dansede skulle han til at åbne munden, men intet kom ud. Tilgengæl blev han siddende tilbage og drak resten af den drink som han havde taget til sig. Som hun bevægede sig, kunne han langsomt mærke vreden stige i ham og som folk stoppede og kiggede på hende kunne han mærke hvordan hans temprement næsten fløj igennem taget. Men han gik ikke ud og hentede hende, tilgengæl bestilte han en ny drink imens han tog sin telefon frem og begyndte at besvare emails, han kunne ikke holde ud af kigge ud i mod hende.
Kendall
Kendall

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner