Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:24

han havde ikke dækket sig han ville ikke han rejste sig op "det sker jeg var osse nervøs første gang men det handler om at slappe af og lade det ske eksempel vis jeg ager dig på ryggen" han omfavnede hende og agede hende på ryggen "og så langsomt gik ned mod din røv" han lod sin hånd langsomt glide ned mod hendes røv "er det meningen du bare skal nyde det" sagde han og tog med et hårdt klem på hendes røv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:27

Kajika så på Zann og lukkede øjnene og sagde"jamen Zann.... vi er jo venner jeg har ingen gang kendt dig en uge.... betyder det virkelig så meget at jeg er en jomfru for dig" hun kiggede stille på ham og over rødmede da han tog om hende og lukkede flovt sine øjne da hans hånd var på hendes balle og være i nu klemte lidt på den, hun kiggede stille på Zann og sagde"hvorfor skulle du blive så trist Zann det gik så godt i starten" hun strøg ham over kinden og prøvede at ignorer hans berøringer,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:30

han lod langsomt sin hånd glide rundt om hende "det betyder meget for mig at du aldrig har prøvet noget så fantastisk som sex" sagde han til det første spørgsmål "hvad mener du med det andet" spurte han roligt hans anden hånd var stadig på hendes røv han gik et trin frem i hans faser og smækkede hende bagi med den ene hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:33

kajika rødmede mega og sagde med lukkede øjne for at lukke det ude at han prøvede på et eller andet og sagde stille"jeg mener alt dette drama i dag til ingen nytte og stop så Zann.... jeg ... jeg vil ikke ha sex okay" hun kiggede på ham og sagde det ikke strængt til ham men på en uskyldig måde i det hun sstille gik lidt tilbage for han ikke yderligere skukke prøve på noget eller at Zork skulle komme frem igen..

//Skal Logge kl.02.00 Men ^^ er på indtil da, og kommer os i morgen igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:37

han så på hende "for min skyld" spurte han selvom det nok ikk ville hjælpe noget han gik hen på sengen og lagde sig under dynen igen og gemte sig fordi han var ked igen han troede denne gang han havde fat i noget af det rigtige visse hende langsomt hvordan det føltes men han tog fejl igen

//ok godt:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:40

kajika rystede stille på hovedet og gik hen til Zann og satte sig ved hans side og tog stille dynen væk fra hans hoved og sagde"Zann... hvorfor vil du så gerne have sex med mig... jeg ikke et legetøj.... der bare skal afprøves eller en ting der aldrig er blevet rørt fordi det er jeg ikke men derfor burde jeg ikke virke mere intressant for dig" hun kiggede stille på ham og tog blidt om ham selv om han kun havde underbukser på og sagde"Zann jeg holder jo virkelig meget af dig okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:45

"jeg er ligeglad" sagde han kort men det var han ikk han kunne ikk forklare hvorfor men han ville virkelig meget have sex med hende han så mod et vindue med et trist blik han tog dynen over sig igen så godt han kunne han ville ikk tale om det før hun sagde ja han ville ikk tale med nogen han ville bare ligge her og rådne op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:49

Kajika lagde sig ved hans side og sagde"Zann jeg vil kun ha .... ha sex med min fyr altså en kæreste du ved når jeg får sådan en og det kun vis det et seriøs forhold jeg.... ikke som de andre piger og det ved du godt selv... jeg vil ikke gi min krop bare sådan" hun sukkede dybt og strøg ham over håret for at prøve at muntre ham op men det var desværre forgæves at mundre ham op syntes hun i det hun stille rejste sig op og gik ind til sig selv og låste døren men vidste godt Zann kunne komme ind på grund af hans evne og tog tøjet af og gik stille ud i badeværelset og tændte for bruseren og gik ind undervandet stille og tænkte på hvad Zann mund lavede nu. hun lukkede sitlle øjnene og var trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:53

Zann lå helt stille *kæreste yea right det er problemet jeg kan ikk få hende fordi jeg ikk kan få en kæreste* tænkte han til sig selv en af ruderne i hans værelse sprang så der lå glasskår over hele hans soveværelse han lå helt stille han kunne høre hende være i bad vis han ikk var så ked ville han nok smug kigge lidt men ikke engang sex med en anden pige ville hjælpe ham lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 1:56

kajika stod stille under bruse vandet og sukkede over hvorfor Zann pludselig var sådan og tænkte*hvorfor er han pludselig så sex gal? det var han da ikke før og .... nu han ked fordi jeg ikke bare vil give min krop til ham fordi jeg ikke er ude efter en affære hedder det vist men noget virkeligt??* hun sukkede og slukkede stilel vandet i det hun kiggede på sin våde krop og gad ikke tør sig men tog bare håndklæde om den våde krop der lige dækket og gik ud fra bade værelset og tørte sit hår men ikke kroppen den kunne luft tørre inden under håndklædet og tændte stille noget musik så man ikke kunne høre hår tøren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 2:01

han lå stadig stille han kunne ikk slippe tanken han kunne ikk få en kæreste han havde ikk været ærlig over for hende faktisk hver gang han fik en kæreste mistede personen livet det var det som der var sket for 15 år siden han havde spurt pigen hun havde sagt ja de var kørt sammen på hans knallert og så var der en anden bil som var kørt fuld fart ind i dem for 20 år siden fik han osse en kæreste ikk en som han følte sig speciel med men bare en kæreste hun døde dagen efter af en morder vis han kom sammen med nogen ville personen dø han kunne intet gøre for at få hende selvom de ikk kunne blive kærester hans ritual ændrede sig sådan at deres tanker var forbundet hun kunne høre hans og han kunne høre hendes alt det han lige havde tænkt viste hun nu uden Zann selv vidste hun gjorder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 2:06

kajika tog sig til hovedet og tænkte*av jeg troede Zann havde ordnet det med mine tanker og omvendt at jeg ikke kunne stjæle hans gave hvorfor kunne jeg høre alt han lige tænkte?? og... jeg ville aldrig dø vis det var mig det har jeg mit liv for kært til at det ville ske.... men han har vel bare problemer med at binde sig ikke andet men så burde han os finde en der heller ikke vil binde sig...* hun tog sig til hovedet og lagde sig stille i sin seng og tænkte*av mit hoved og min krop er driv våd og badet køre stadig lidt måske jeg burde se at få tøj på i stedet for at lægge her i håndklæde.... og gør min seng drivvåd* hun rejste sig stille op og kiggede ldit rundt mens hun gik hen og tog noget tøj frem og kiggede på det

//logger skrives i morgen :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 2:09

Zann lå stille *hvorfor vil hun ha et forhold* tænkte han *og hvad skete der der?* han forsvandt og sad nu på kanten af hendes seng da han så hende med kun håndklæde stivnede han helt det var smukt tænkte han og så på hende han var stadig ked *hvorfor kan hun ikk leve med at jeg bare vil ha hende som hvad hedder det som min pige istedet for et forhold*

//ok skrives

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 6:55

kajika havde ikke set ham i det hun stille med håndklædet gik det op for hende at hun kunne se en skygge mod hendes tøj skab, hun tog hurtigt det faldende håndklæde op igen og vendte sig om med håndklædet holdt op foran sin krop men ikke rundt om sin krop og sagde overrasket"Zann!!..." hun kiggede på ham og over rødmede i det hun strøg noget hår til siden og sagde"Næste gang så.... såå?? bank på okay søde" hun så lidt væk fra ham og var lidt flov og ikke nok med det men han havde set hendes krop bagfra, hele formen den smukke glatte stramme ryg, hendes røv for ikke at sige det der var fast trænet og de smukke lange lår og krops formen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 8:06

Zann rejste sig og gik hen til hende han agede hendes arm "vil du ikk nok" spurte han han ville ikk give op men han var ved at miste håbet han opgav at holde det hemmeligt og viste hans venstre håndled et sort rundt mærke kom frem som et armbånd "det er et forbandet mærke vis jeg kommer sammen med en pige vil personen blive slået ihjel" han så hende i i øjne "gider du ikk nok forstå det please" han bøgede sig hen mod hende og kyssede hende på munden vis hun kyssede tilbage havde hun forstået vis hun ikk kyssede tilbage ville han gå sin vej og ikk tale med nogen nogensinde igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:02

kajika kiggede på Zann og sukkede dybt i det han viste det men han skulle jo os forstå at hun... ikke bare ville ha en affære.... hun ville ikke kendes som hans tøs.. uden for et forhold. hun sukkede stille og mærkede hans læber og rødmede let i det hun stille sagde"jeg ... forstår men så må du os forstå at jeg ikke kan ha noget med dig Zann og vi kun er venner fordi at som du ikke kan ha en kæreste kan jeg ikke blot ha en slags affære ting" hun kiggede stille væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:09

"jeg ved dårligt nok hvad en affære er" sagde han flovt og så væk "men fint nok" sagde han og begyndte at gå mod hoveddøren med hovedet nede han var lang nede nu og ville sikkert ikk komme op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:15

Kajika tog hurtigt tøj på(Lidt løs grå trøje der hænger ned over skuldrene t-shirt og shorts(sorte), hun pakkede sit tøj i det hun kiggede mod Zann og tog rundt om hans håndled blidt og så ham i øjnene og sagde stille"Zann.... Jeg ved du har noget kørende med en anden okay.... jeg ved det fra velarian men jeg ligeglad men jeg syntes du skal vælge hende... fordi vi er intet andet end venner ..." hun så flovt og ked ned i det ordene pinte hende at sige, hun så stille på Zann i det hun sagde"jeg skal hjem i dag.... men .... måske ses vi en dag i Di morga..." hun kiggede stille mod ham og gav ham blidt for første gang et kys på hans læber der var så ømt og blidt at læberne føltes som silke der aldrig var rørt og bløde som engle dugn, hun rødmede let og sagde"vi ses en dag Zann" hun havde pakket og gik stille mod døren og åbnede den i det hun gik ud og tog elevatoren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:19

Zann stod allerede i elevatoren "jeg vil ikk ha du går" sagde han roligt og trist "jeg ved du føler noget for mig" han havde mærket pinen af hendes ord "du må ikk gå fra mig please" sagde han bedende han var trist en tårer flød ned af hans kind han vidste at det betød hans Dæmon gløde var ved at gå ud og han langsomt ville dø men var ligeglad han ville ikk lade hende gå fra ham han vidste ikk hvorfor men han ville ønske at han døde så ville han ikk behøve at skuffe nogen af de to

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:22

Kajika kiggede undrende på Zann og sagde"Zann jeg skal hjem i dag jeg kan ikke blive her mere fordi jeg har værken råd og desuden er det bedst for dig at være alene og tænke tingene igennem okay??" hun kiggede stille på ham og gav ham et venskabeligt kram med et smukt lysende smil over de bløde fyldige smukke læber og sagde"vi ses jo en dag og jeg bliver ikke ked okay... ingen gang vil du vælger hende... jeg har det fint nok fordi du ikke til forhold eller rettere kan ikke ha forhold og jeg vil gerne ha et forhold... okay Zann" hun havde hovedet lidt på skrå og så rigtig nuttede ud i det hun stille sagde"vi ses jo i Di morga en dag det lover jeg dig? okay Zann men indtil da så får styr på dine tanker og følser så du ikker ser så trist ud ellers begynder jeg bare os at græde" hun tørte tåren blidt væk mens hun kiggede ham i øjnene og hendes øjne glimtede smukt og hun udstrålede glæde nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:30

"nej" sagde han han løb afsted hen til receptionen stak manden en stak sedler "du bliver her du har ikk været ude at feste mere end en dag jeg går hjem" sagde han roligt og gik afsted mod udgangen han havde ingenting med sig han så på sit håndled "jeg må fjerne dig" hviskede han til sig selv og gik afsted mod busstopstedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:42

Kajika så stille mod Zann og sagde helt overrakset"Zann hvor skal du hen....???" hun gik stille efter ham og stillede sin taske fra sig og løb hen til ham og sagde"hvorfor vil du så gerne ha jeg bliver her Zann?? hvad er det du skjuler for mig?" hun kiggede lettere nysgerrig på Zann mens hun stille kiggede mod Busstoppe stedet og vidste der snart ville gå en bus fra dette hotel og kiggede igen på ham og sagde"hvorfor vil du gerne gå men have jeg bliver??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:52

"fordi du har fået ødelagt din ferie på grund af mig" sagde han kort og satte sig på en bænk ved busstoppestedet hans mærke om håndledet blev synligt han så på det "det hele er din skyld" sagde han til mærket Zanns ene øje blev rødt "nej det er ej det er sådan vores aftale er" sagde han med Zorks stemme "jeg ved det men det er slut nu jeg vil ikk have dig i mig mere jeg slår mig selv ihjel på den eneste måde der eksistere" sagde han med Zanns stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 15:56

kajika kiggede stille på Zann og sagde"nej du har ikke ødelagt min Ferie Zann du har gjordt den mere?? eller mindre spændende egenlig med et twist af fare" hun blinkede til ham i det hun stille gav ham et kram og sagde"men okay Zann vis det er det du ønsker så god tur hjem okay lov mig at pas på dig selv og så lover jeg at vi nok skal mødes igen en eller anden dag i di morga" hun smilede kært og strøg ham over ryggen i det hun gav ham et venskabeligt kram og smilede mens hun stille lod sit greb slippe og begyndte at gå mod hotellet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 16:04

"jeg kommer ikk hjem til Di Morga" sagde han og så afsted han fik øje på bussen og rejste sig op fra bænken "jeg er ikk engang sikker på om jeg overhovedet kommer nogen steder andre end døden" sagde han roligt og så på sit håndled

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 9 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum