Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 23:50

han nikkede og gik hen mod trapperne "men hvem har sagt vi skulle gå op af den" spurte han og da de var inde i trappegangen blev han sin Dæmon form

https://media.photobucket.com/image/D%25C3%25A6mon/mlechten3625/male/Sexy.jpg

hvad mener du med det der??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 23:55

//det der?? mener du spørgsmåls tegn? som når hun
gir ham et spørgsmål hehe//


Kajika kiggede mod Zann og sagde"hvad mener du ?? vi kan jo ikke lige frem flyve??" hun så på ham med store øjne og sagde"WOW! ... Zann du kunne godt have advaret mig at du ville forvandle dig til demon form" hun tog sig til brystet og mærkede hjertet banke hurtigt over chokket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 23:57

//ja det der billede

Zann tog fat om hendes liv og fløj lige op imellem trapperne og lande på 7 etage men gav ikke slip på hende han smilte til hende "jeg har det varmt" sagde han og så rundt "eller er det bare dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:00

//det billede han har fordi det cool altså hans demon form :D//

kajika kiggede stille på Zann og skrig da han fløj mellem trapperne, hun klyngede sig til ham og lukkede øjne og håbede han ikke tabte hende eller fløj ind i en af trappernes trin, Hun kiggede stille rundt da hun kunne mærke de ikke mere fløj og åbnede stille øjnene og så på Zann og slap ham blidt og da han sagde den replik med at han havde det varmt eller det bare var hende. rødmede hun mega og kiggede uskyldigt væk fra hans forførende blik og var genert og flov... og sagde stille"nej ikke rigtig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:02

han kyssede hende på kinden og slap hende

//nej det billede som du sætter på dine det der 'lets make a scene'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:06

//årh! det heh ups, -.-" Dumme dumme mig det er en underskrift ^^
der står lad os lave en scene, og vise dem hvem vi virkelig er,//


Kajika kiggede på Zann og over rødmede da hun mærkede de varme læber på sin kind og da hun stod ned igen tog hun sig stille og genert til kinden og turde slet ikke se på den høje Zann i det han havde kysset hende på kinden, hun stod lidt og svejede til siderne som en lille genert fjantede skole pige og sagde uskyldigt"så? hvem skal vi gå ind til dig eller mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:09

"lad os gå ind til mig selvom jeg har været her 2 uger har jeg ikke set mit værelse" sagde han roligt og gik hen mod sin dør han havde taget hende i hånden han åbnede sin dør den havde ikke været låst der kom et brag inde fra hans værelse det var en ølflaske som han havde sat på sit dørhåndtag han gik bare ind og slap hende da hun osse var kommet ind han lukkede døren og satte en ny ølflaske på dørhåndtaget han gik hen til sin cd afspiller "sukkerchok eller timbaland" spurte han over skulderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:13

kajika kiggede med et blidt blik på hans hånd og hendes i hans hånd og gik stille med ham og lukkede øjnene og bed tænderne sammen og sagde"aaargh`??" hun kiggede stille mod døren og sagde"? Hvad var dog det der sagde sådan" hun gik stille ind og kiggede på gulvet og så han satte en ny ølflaske ved døren og sagde"hvorfor gør du det der? zann??" hun kiggede stille på ham i det hun satte sig på en stol og strøg elegant håret til siden og så på ham med de stjerne ligende sølv øjne og et smil på de fyldige lyse røde læber og sagde"Hmm?? det må du bestemme jeg kan høre alt fra heavy metal til pop" hun grinte lidt over sig selv at hun var sådan en blanding angående musik og så lidt på hans demon form eller hans rigtig form nærmest

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:15

han blev normal og satte sukkerchok på han satte den på en bestemt sang han gik hen og satte sig i en stol foran hende "sæt dig på mit skød vis du tør" udfordrede han hende og smilte blidt til hende han ville være lidt ligeglad om hun satte sig eller ej men han nynnede bare til sangen

https://www.youtube.com/watch?v=vOr9stxp9AM

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:20

kajika kiggede stille på ham og hørte musikken og over rødmede over at høre det og se på Zann og rejste sig nervøst stille op men for første gang snød hun en i sit liv, fordi hun satte sig ikke på hans skød men smilede sødt skævt til ham og gik stille ud på altanen og kiggede stille mod havet og sagde"kommer du ikke her ud og nyder udsigten??" hendes sølv grå øjne der lignede stjerner spejdede rundt mod havet og så mod Zann med et kært smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:22

han smilte "du er en kylling" sagde han rejste sig og gik ud og lænede sig hen af kanten mens han så på hende han klappede og musikken ændrede sig til en anden sang denne var fra timbaland han havde hørt den meget han sang stille med på den han tænkte på noget som han helst ville holde for sig selv han glemte at sige noget og han så trist ud

https://www.youtube.com/watch?v=na5lX4L8ov4&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:29

kajika kiggede stille på Zann og sang stille med på det vers pigen sang"Baby if you strip, you can get a tip, cause i like just the way you are" hun havde en fantastisk stemme som en sangerindes ligesom hendes mor havde været sanger, hun kiggede stille mod Zann i det vinden blidt fangede hendes hår og fik det smukt til at flagre elegant og sagde stille" er der noget galt Zann?" hun så stille på ham lidt bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:31

han så på hende han smilte "nej det er der ikk" sagde han og rykkede tættere på hende så han kunne lægge en arm om hende mens han smilte han så hende direkte i øjne mens han smilte hun havde nogle smukke øjne og det var ikke kun fordi hun var aspara

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:33

kajika kiggede stille på Zann og sagde"okay Zann men vis der er så udfold dig endelig okay jeg vil altid lytte" hun så på ham da han tog om hende og så hende i øjnene, det var første gang nogen havde set hende direkte i øjnene og på en måde skræmte det hende men på en måde var det os dejligt at nogen så på hende, den røde nuance af hendes rødmen og generthed kunne ses og hun prøvede at skjule det ved at se lidt væk fra hans blik og se rigtig uskyldig ud mens hun snoede noget hår rundt om sin finger stille og roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:35

han kyssede hende på kinden "det er ved at blive sent jeg går ind i seng vil du sove her eller gå hele vejen hjem" spurte han for sjov mens han smilte han slap hende og gik ind på sit soveværelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:38

kajika kiggede stille mod Zann og sagde"jeg? tror det bedst jeg sover inde ved mig selv? men måske i morgen eller en anden gang Zann??" hun smilede kært og inden i skrig hele hendes krop aldrig havde hun i hele sit liv været så tæt på en dreng blevet holdt om eller kysset på kinden og mærkeligt nok siden hun lignede en gudinde eller nærmere den smukkeste man kunne se på hele øen, hun rødmede meget og gav ham et kram og sagde"tak for en go aften Zann" i det hun stille slap ham med et skævt smil på læberne og gik mod døren lettere nervøs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:40

"hvorfor vil du ikk blive" spurte han roligt og smilte han havde set hun havde glemt flasken så han forsvandt og kom frem ved døren han tog flasken væk og åbnede døren for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:42

Kajika rødmede da han stod foran hende og hun vendte sig stille genert og sagde lidt nervøst" jeg? det jeg har lige mødt dig og .... jeg? har det lidt underligt" hun tog sig stille til hovedet men så til hjertet der bankede og kiggede stille mod ham med de glimtende sølv farvede øjne og fik et smil frem på de bløde læber og sagde"vil du da? gerne ha jeg overnatter?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:45

han smilte "det bestemmer du selv jeg holder ikk piger fast mod deres viljer så ville jeg være ond mod dem" sagde han og smilte han lod døren stå åben og gik ind i soveværelset og ud på badeværelset for at børste tænder derefter tog han sin åbne bluse af og lagde sig i sengen med sine blodrøde bukser på han tog sin halskæde af og lagde den på natbordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:50

kajika kiggede sitlle på Zann og lyttede til det han sagde da han gik ud mod badeværelset, Hun kiggede stille ud til ham og så da han gik mod sengen og sagde med et lidt trist blik men dog mente hun det var det rette"jeg?.. Hmm Jeg tror det bedst jeg går" hun smilede og vinkede til ham i det hun sagde sødt" Ses i morgen Zann til endnu en ny dag" hun grinte kært og gik stille ind til sig selv i det hun lukkede døren efter sig og hoppede stille i sit nattøj(Hotpants sorte og en hvid top uden bh) og lagde sig stille i den kolde bløde seng og lukkede øjne

Næste dag.
kajika lå bare og slumrede dagen langt væk i det hun helt havde glemt at låse døren aften før af bare træthed og mindet om kysset på hendes ensomme kind. og huskede tydeligt Zann´s smukke øjne stire mod hendes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:53

Zann var allerede oppe han tog sin bluse på tog sin halskæde på og gik ud på gangen han gik hen og bankede på hendes dør men da han ikk fik svar gik han direkte ind han gik rundt i huset og til sidst soveværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:53

huset=værelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 0:56

kajika lå der i kun stramme korte hotpants der lige stoppede lidt ved ballerne og den stramme top der stoppede under brysterne og viste hendes smukke trænet stramme mave man kunne ikke se muskler men det var heller ikke en almindelig smuk mave men stram smuk, hendes hår var sexet og uglet og dynen lå på gulvet og altan vinduet var åbnet så alt varmen kom ind, hun lå stadig i sin egen drømme verden helt stille og havde slet ikke hørt Zann komme ind af hendes dør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:07

han gik hen og satte sig på sengekanten mens han så hen af hendes krop han lod forsigtigt en finger glide fra hendes lår til hendes skuldre og tilbage igen han smilte over hvor smuk kroppen var han ville have den men turde ikke at tage på hende mens hun sov han tænkte det ville være meget dumt men kunne ikk lade vær med at klemme lidt på hendes røv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:10

da han klemte vågnede Kajika stille men ikke af klemmet bare i det hele taget fordi hun kunne føle der var en i nærheden, hun åbnede stille øjnene og så lidt rundt i det hun gned sig i øjnene og fik øje på Zann over rødmede hun og fumlede efter sin dyne og tog den om sin krop så den ikke kunne ses og skubbede bhen ind under sengen med sin fod og så genert på Zann og overrasket i det hun stille roede sig i det sexet morgen hår og sagde med et undrende blik i ansigtet"Zann?? hvor kommer du fra og hvordan kom du ind??" hun kiggede lidt på ham og rødmede over han sad tæt på og på hendes seng og havde set hendes krop så meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 2 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum