Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:03

kajika kiggede stille på ham og hans ryg havde jo kommet ham i forkøbet med alle de tøser han bare kyssede og ragede på.... men han havde ikke rigtig angrebet hende sådan og det var nok derfor hun stolede lidt mere på ham end vis han bare som første dag havde prøvet på noget, hun rejste sig stille op efter at ha taget lommetørklædet og tørt tårene væk kiggede hun stille genert rundt og bed sig blidt i underlæben og sagde"okay jeg sover her vis du lover ikke at rør mig seksuelt kun.... rør mig som venner gør intet andet så sover jeg ved dig" hun smilede lidt over at ha været så udspekuleret og satte sig igen på kanten af sengen og svag det sorte lange smukke hår til siden og lod igen de sølv grå øjne hvile på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:06

han smilte "okay" sagde han og agede hende på låret det var noget af det eneste som han kunne nå "det lover jeg" han lagde sig fladt på ryggen "men så skal du ligge på min arm med dit hovede på min brystkasse" sagde han og smilte "så kan jeg faktisk ikk røre dig seksuelt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:14

Kajika over rødmede over vær berøring hun fik fordi hun havde stadig ikke helt vændet sig til tanken om at der var en der rørte hende uanset hvordan berøringen var, om den var fra en pige eller dreng det var lige meget berøring gjorde hende bare nervøs uden hun egenlig kunne gøre for det plejede hun at rødme og gjorde hun os lidt denne gang men ikke så tydligt i det hun så Zann i øjnene og nikkede stille og sagde"okay.. men Zann.... sig mig? er jeg den første du føler sådan for eller sig sandheden er det her sådan noget du siger til alle piger du møder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:17

"du ikk den første" sagde han roligt "der var den pige for 15 år siden hun var den første jeg følte sådan her over"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:20

Kajika kiggede stille på Zann og nikkede i det hun sagde"og hun var din ægte kærlighed? eller hva" hun kiggede stille på ham og sagde sig ved hans side og så blidt på ham og så op mod loftet og sagde"jeg har aldrig været forelsket kun elsket mine forældre men ellers intet mere..." hun kiggede kort hen mod ham og så op mod loftet igen og roede stille i sit hår bare for ikke at lægge helt på det og der efter vendte hun sig om på siden mod ham med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:23

han lagde sig osse på siden så han kunne se hende i øjne "teknisk set gælder det her ikk for seksuelt" sagde han og kyssede hende godnat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:31

kajika over rødmede og kiggede mega genert på ham nu og så mod vinduet og rejste sig stille op i det hun gik ind til sig selv og låste døren og gik ind til ham og låste og stod i stuen og så mod ham mens hun så mod vejret og sagde stille"Sig mig? er du træt Zann" hun smilede kært til ham i det hun stille gik hen til hans seng igen og lagde sig over for ham og kiggede stille på ham med lidt afstand mellem dem fordi de var kun venner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:34

han smilte "må en ven nu ikk kysse en anden godnat" spurte han "og nej sover næsten aldrig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:43

kajika nikkede kort og sagde"Hmm jo det må de godt... men bare ikke for tit fordi det virkelig pinligt for mig jeg jo slet ikke vand til alt ... det her" hun strøg ham blidt over kinden med et smil på de lyse læber og lagde dynen over dem og sagde"så du sover næsten aldrig jamen havd har du lavet vær aften jeg har sovet så? Zann" hun kiggede lettere undrende på ham og begyndte blidt at nusse ham i hoved bunden med varme i øjnene og hendes krop var os varm næsten som ild..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:45

"set på dig sove du sover smukt" sagde han og grinte lidt han agede hende på maven "er det seksuelt" spurte han roligt han har været ude for piger som mener nogle af de mærkeligste ting er seksuelt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 22:52

kajika rømmede sig let og kiggede lettere undrende hen på Zann og sagde stille" hmm?? nej det tror jeg da ikke det er ... nu jeg jo ikke lige eksperten i det fordi at jeg har jo... aldrig været så tæt på en før??" hun kiggede mod ham og rødmede let i det hun stille lagde sig op af hans arm og hovedet på hans brystkasse stille og så på ham og sagde" Men du må nok hellere få noget søvn din lille stalker du ved forfølger" hun blinkede til ham og grinte sødt i det hun stille kiggede mod altanen og så op på Zann som havde lagt sin hånd på hendes mave, på en måde var det rart og på den anden side virkelig mærkeligt fordi de var jo kun venner og sådan noget plejede venner vel ikke at gøre at rør hinandens mave. Hun bed sig blidt i underlæben så det ikke kunne ses og så stille op mod Zann igen og puttede sig lidt ind til ham fordi hun frøs på en måde fordi han var så varm og værelsets tempratur var utrolig kold i forhold til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:03

Zann smilte lagde dynen ordenligt over dem lukkede øjne og lagde den ene arm om hende mens han tænkte på hvorfor det var så godt det her han tænkte længe over det men han ville ikk sove han holdt sig bare vågen "Kajika" spurte han og da han havde fået svar sagde han "føler du noget underligt for det her" han åbnede øjne og så på hende "jeg mener underligt men godt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:32

kajika sov stille ved hans side efter noget tid men da han sagde hendes navn åbnede hun øjnene langsomt og kiggede lidt træt på Zann med et smil over læberne og roede sig stille i håret i det hun puttede sig lidt ind til hans krop og sagde med en blid varm stemme"hmm.... lidt underligt eller meget.... men på en måde er det vel os behageligt" hun smilede kært til ham og strøg blidt sin finger mod hans brystkasse og kiggede på ham lettere nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 12:31

han smilte og så hende i øjne "okay" sagde han roligt og agede hende på ryggen vis han skulle have hende her skulle han gå langsomt frem det havde han regnet ud og samtidig ville han ikk gå for langsomt frem så det var svært at få hende her det var perfekt han plejer altid bare at kunne score piger men hende her var anderledes hun faldt ikk for det han plejer at bruge han var nok lidt lun på hende alligevel selvom han ikk ville indrømme det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:12

kajika smilede kært og rødmede meget let over kinderne da han så hende i øjnene, hun kiggede lidt rundt i det hun stille satte sig op og sagde"hvor bor du egenlig? Zann.... altså du er jo på ferie her så du må bo et eller andet sted?" hun kiggede lettere nysgerrigt på ham og roede sig selv stille i håret mens hun stadig havde lidt dyne over sig. Kajika kiggede lidt undrende på Zann med et smil og tænkte stille*Han.... er den første der har kysset mig... Eller stjålet et kys som man kalder det, og det var egenlig ikke så slemt men.... jeg bare så usikker omkring tanken om ham.... måske har han ret måske følere jeg mere end jeg tror.... eller tør indrømme...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:21

han satte sig trist op og så væk "det er derfor jeg tvivler jeg er en player" sagde han roligt "score piger knalder dem og skrider før de vågner" han så på hende "det vil ikk ske for dig" tilføjede han "sådan har jeg levet i snart 50 år" han så ud af det nærmeste vindue og lagde sig tilbage "før det levede jeg i grotter jeg var meget genert dengang men besluttede at det var nok jeg havde jo levet i 11960 og stadig jomfru så jeg besluttede at det var nok jeg gik i byen og fandt mig et nemt mål hun var allerede meget fuld en drink eller to og så var hun færdig så gik der knap 6 timer før jeg havde lyst til det igen jeg gjorder det igen med en ny pige og så en ny pige og så en ny pige osv." han så afventende på hende han tænkte at hun nok ville blive sur over han sådan bare havde dumpet den ene pige efter den anden og hun ville nok aldrig lade ham røre hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:28

Kajika kiggede stille mod Zann og det første der gik igennem hendes tanker var*Er han tanke læser!?* hun rødmede meget og satte sig lidt og hørte efter hvad han sagde og lyttede meget, hun sukkede lidt men så mod ham stille og vidste ikke hvordan hun skulle få det på gled ordene de rette ord hvad hun skulle sige og hvordan det skulle lyde. Hun rejste sig op fra sengen og kiggede stille rundt i mens hun nærmest gik forvirret rundt frem og tilbagae fra køkken til sove værelse og stille sig i dørkarmen og lod de blanke grå øjne stille kigge på ham en vis tristhed kiggede på ham nu men lod sig ikke rigtig rør af det i det hun stille fik et ord på gled"det..... gør ikke noget"
hun så lidt væk og roede sig fabrilsk i håret efter måske at få svar på hvad hun ellers skulle sige i mens hun stod der helt fra den og vidste ikke om hun skulle være sur og bange for at han ville misbruge hendes tillid og .... være kærlighed vis den var der..... eller om hun skulle acceptere at han nærmest fik en vane i det hele... hun kiggede stille mod ham igen i det hun sagde"...jeg.... Det?. Zann det gør intet virkelig... altså det var vel bare noget du måtte gør... og ja du kan jo ikke rigtig selv gør for dine lyster og sådan? tror jeg.... men jeg vil ikke stå her og være til grin vis du har noget kørende med andre piger... vis du os prøver at ha noget kørende med mig... altså vi er jo kun venner og jeg vil altid være her for dig ven" hun smilede sødt nu og så rigtig glad ud fordi de var jo venner og venner var der altid for hinanden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:35

han så på hende "vis jeg kunne være sammen med dig ville jeg være ligeglad med min fortid og leve i nuet jeg ville ikk gå efter andre piger jeg vil bare helst ha dig" sagde han roligt og så på hende med et trist blik han vidste ikk hvad han skulle sige vis han skulle forføre hende nok til at hun ville være sammen med ham han lukkede langsomt øjne mens han lagde sit hovede på puden han sov ikke men ønskede at hun ville komme hen og lægge sig ved ham igen

//smutter desværre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 15:39

Kajika skulle til at sige noget til ham i det hun stille så mod ham og han lå med lukkede øjne og roede sig stille i håret i det hun gik elegant hen til ham så hendes hår flagrede efter sig og satte sig ved kanten ved hans side mens hun stille prikkede ham oven på dynen ved maven og sagde med blide ord der kom fra hendes mund"Zann??... er du okay?" hun strøg ham blidt over håret og gabte lidt fordi klokken havde tikket så meget at det faktisk var aften og de havde intet spist i nu?. Kajika tog blidt hans hånd og sagde"hvor er du egenlig sød og nuttede Zann sådan som du roser mig med ord over alle andre pigere men vi jo stadig venner og min tvivl er blevet større men jeg tror ikke du er et ondt menneske" hun smilede kært til ham, Hun å på ham og sagde med blide ord i hans øre hun hviskede elegant"Men det betyder heller ikke at jeg ikke føler lidt mere for dig end som en ven"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 17:33

han smilte for sig selv "tak" hviskede han tilbage "er du sulten" spurte han roligt og satte sig op mens han ventede på svar fra hende han troede ikke sine egne øre lige nu han smilte til hende og bøgede sig langsomt hen mod hende mens han kyssede hende på munden langsomt og blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:01

Kajika kiggede på Zann helt overrasket og tog dynen op foran sig igen og især hendes læber lige i det hun kunne mærke hans læber og sagde stille" Næææh nej den går ikke igen Zann husk vi kun venner intet andet" hun rødmede let og prikkede ham på maven og kiggede stille rundt og sagde"Ja jeg er egenlig meget sulten men det kan godt vente vis du gerne vil ha lov til at sove lidt videre?? Zann" hun kiggede på ham og ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:07

han bøgede sig hen til natbordet og tog telefonen "room service I would like two night menus for room 103 thank you" sagde han i den og lagde på derefter satte han sig op i sengen "er du sikker på vi du ved kan lave et slags forhold" spurte han trist og så hende i øjne mens han smilte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:11

Kajika kiggede stille på Zann og tog dynen væk og havde hovedet lidt på skrå og sagde"jeg.... jeg ved det ikke.... jeg holder så meget af dig Zann... men du virker som om du os har en anden" hun fumlede lidt med sine finger i mens hun kiggede stille og nervøs på ham og sagde"jeg vil nødig stå imellem dig og en anden vis du allerede har noget kørende og du lyder ikke sikker angående mig .... så?" hun rystede på hovedet og sagde"jeg... jeg låner lige dit toilet" kajika rejste sig hurtigt op og gik mod bade værelset i det hun gik der ud og lukkede stille døren efter sig med et trist blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:19

han så mod toilet døren "jeg har intet kørende med en anden" råbte han til hende med et trist blik mod døren "jeg vil ha at du bliver den jeg har noget at køre med" han så mod vinduet derefter så han ned med et trist blik han lagde sig og gemte sig under dynen han anede ikk hvorfor det havde han bare gjord længe når han var trist gemte han sig under sin dyne han mente selv det var pattebarns opførelse men han gjorder det alligevel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:23

kajika kom stille ud fra badeværelset efter noget tid og høre det banke på døren i det hun tog imod det mega lækre gume mad og sådan lidt pizza ved siden af og noget at drikke var der skam også de havde nærmest sørget for alt, hun kiggede stille på det og så efter Zann og lagde det på bordet og fandt tallerkner frem og stillede det sådan her og der så det var klar og så efter Zann i det hun stille sagde"Zann?? hvor er du" hun kiggede efter ham i det hun så dynen bevæge sig og gik stille hen til ham og af ren refleks hoppede hun blidt på ham og krammede ham i det hun sagde"Fundet !" hun grinte kært og sagde"Bøøøh Zann, der er mad? vis du sulten??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 6 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum