Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:26

han trak på skulderen og satte sig op han kildede hende på siden i håb om hun var kilden så hun slap ham han rejste sig op og gik langsomt hen mod bordet han så hvordan det var indrettet (?) han smilte og satte sig på den ene plads mens han så på hende med et lille smil som hurtigt ændrede sig til et charme smil

// (?) betyder jeg gerne vil vide hvordan det er indrettet vis der er lavet noget pænt over det eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:32

Kajika grinte og slap i det hun stille kiggede på ham lettere undrende som om han var trist eller sur eller noget, hun rejste sig stille op og sagde"hvad syntes du??" hun havde lagt maden smukt på vær dens tallerken så de kunne tage det og der var glas til det vodka de havde fået og glas til vand eller cola, som hun os havde stillet på bordet mens pizzaen stod for sig selv allerede skåret og salaten for sig selv og kødet og katofflerne for sig selv, hun satte sig stille ned og rødmede let over hans smil og så på ham og sagde"så? Zann fortæl mig lidt om dig selv, altså som? hvad er din ynglings farve" hun rødmede let over hun faktisk spurgte om noget så dumt men hun var lidt mærkeligt hun elskede at vide hvad folks ynglings farve var eller blomst eller chokolade eller bedre i nu stjernetegn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 19:56

han smilte "mit ynglings farve er ikk rigtig en farve" begyndte han og tænkte sig om "men jeg kan bedst lide sort" han smilte til hende "ellers blå" han tænkte sig om "sort rose" sagde han pludselig efter at havde ledt lidt i hendes tanker "hmm ved ikk helt med chokolade" han så på hende "tyr for det er sådan et godt vilddyr" han smilte "hvad med dig selv" spurte han og fyldte deres glas op med en 50/50 med cola og vodka

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:00

Kajika smilede kært og rante sødt tunge til ham i det hun tog en lille tår af sit glas og sagde"snyder du læste mine tanker" hun blinkede til ham i det hun stille sagde"min ynglings farve er lyse blå som himlen og min ynglings blomst er ja har ikke rigtig nogen men det nok os roser og de sorte er meget sjælne" hun smilede kært og sagde"Nååårh så du tyr hva jamen tyr er ikke mere vild end mit tegn og det er tvilling" hun grinte kært og tog lidt op på sin tallerken og begyndte at spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:04

han trak på skulderen mens han så på hende spise "jeg har aldrig været andet så jeg ved ikk hvad for et stjerne tegn som er bedst" grinte han mens han så hende i øjne efter det mindste tegn på kærlighed i hendes blik han var træt i at svæve i uvidenhed om det virkelig var noget mellem dem så han ville gøre alt han brugte sine kræfter til at gennemse hendes tanker efter noget mens han så på hendes blik om der var noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:19

Men kajika kunne os et tricks eller to... hendes evne var nemlig også noget i nærheden med at læse tanker men hun styrrede det ikke selv efter som det hørte til noget af hendes magi, Hun kiggede stille på Zann og sukkede hun vidste at hun ikke var den eneste han havde noget kørende med ... fordi rygterne gik og hun ville ikke være så dum som andre men... hun holdte dog også af Zann utrolig meget men tanken om at forelske sig i ham for meget gjorde hende nervøs og usikker på hendes valg angående hvordan hun skulle takle denne nye følse, hun så stille væk og holdte sine tanker helt rene fri fra nogen tanker og spiste stille mod uden at få for meget øjenkontakt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:29

han så på hende "hvorfor tror du jeg har noget kørende med en anden" spurte han roligt og så på hende spise han var igen trist over at hun nu var sådan over for ham han var så sikker på der var en gnist i hendes blik men nu tror han bare det var en fejlfortolkning indtil han hørte det med at forelske sig for meget i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:33

Kajika havde aldrig følt sådan og det var skam ved at drive hendes evne til vandvid... den kunne nemlig stjæle andres evner eller rettere kopier dem til hende men kun i få minutter og hun styrrede det ikke selv, hun så på Zann og tog sig stille til hovedet i det hun var færdig med at spise rømmede hun sig meget og sagde"jeg .... jeg har det mærkeligt" hun rejste sig op og gik hen til altanen og kiggede mod himlen hendes hoved opfangede andres tanker dem rundt på hotellet og det ville ikke stoppe. hun tog sig stille til hovedet og sagde"aaargh.... stop" hun sukkede og kunne mærke smerten i hovedet nu, det var ikke Zann´s skyld men hendes egen og de nye følser der fik hendes krop til at aktivere hendes evne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:45

han løb hen for at hjælpe hende han lavede et Dæmon ritual som ville blokere alle hendes evner i tre dage så hun kunne få fred han smilte og agede hende på kinden han havde ikke rørt sin mad overhovedet ikke han ville ikke spise han ville ikk drikke andet end alkohol han ville ikke noget som helst andet end at drikke og være sammen med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:51

kajika kiggede stille på Zann og tog om ham i det hun følte sig helt svag og så på Zann og så hen til bordet og sagde stille" hvorfor??... har du intet spist Zann??" hun kiggede nysgerrigt på ham og i mens hun ventede på svar slap hun ham stille og gik hen mod hans seng og lagde sig stille i den og sagde"mit hoved det gjorde så ondt og alle de tanker jeg.... jeg kunne ikke holde dem ude det var så ulideligt Zann" hun kiggede stille på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 21:56

han gik hen og lagde sig ved siden af hende med et par centimeters afstand mens han så på loftet "jeg kan ikk spise noget" sagde han kort og smilte "sådan var det osse for mig i starten" han grinte lidt "jeg kan huske jeg kom til at læse en af mine venners tanker mens han dyrkede sex" han grinte lidt mere "det var ulækkert" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:03

kajika grinte sødt i det hun stille så Zann i øjnene med et smil over læberne og sagde"ååårh fjolle... Det da ikke ulækkert" hun blinkede til ham og begyndte at grine i det hun sagde"okay jooo måske lidt uulækkert haha eller meget men stadig" hun grinte og så op mod loftet i det hun stille kiggede på ham igen og lagde sig tæt på af ham og sagde"Zann.... ? hvad tænkte du første gang du så mig siden du var så meget nærgående der men nu er du mere... rolig og sådan forstående?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:04

han trak på skulderen "da jeg mødte dig tænkte jeg at det nok ikk ville vare længe før jeg havde knaldet med dig og så var skredet før du vågnede" sagde han trist "men jo mere jeg er sammen med dig jo mindre har jeg lyst til at gøre lige præcis det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:07

kajika kiggede stille på Zann i det hun ikke kunne lade vær med at få et lille smil over at han havde det sådan og sagde"hvor er du dog dejlig Zann... du får mig til at lyde som den eneste pige i verden der har fået dig til at føle sådan ud over hende for de 15 år siden" hun strøg ham blidt over kinden for at sørge for han ikke blev trist eller noget osm han havde en tendens til at blive meget vis man gjorde eller sagde noget forkert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:14

han smilte bare "vil du ikk nok" spurte han og pegede på dynen cirka ved hans skridt det bullede lidt op af han grinte lidt "please" spurte han roligt og smilte til hende mens han ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:30

Kajika kiggede på Zann og forstod ikke først men da hun så ned skrig hun og faldt ud af sengen og ned på røven lidt hårdt og sagde stille"av??" hun kiggede stille på ham og rødmede mega som en lille skole pige ville ha gjordt og så på ham helt uskyldigt og sagde"hvad..... hvad er det du vil ha mig til? Zann" hun så flov ud nu og havde jo som sagt aldrig haft noget med fyre af gøre sådan så hun vidste ikke rigtig hvaad han sådan mente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 22:54

han smilte "kom op og sæt dig igen" sagde han roligt da hun havde gjord det hviskede han ind i hendes øre "læg din hånd ned i mine bukser og rør den" han smilte og ventede på om hun gjorder det eller ej han tog fat om hende så hun ikk kunne stikke af fra ham og smilte frækt til hende og hviskede "har du aldrig tænkt over hvordan det ville føles at have fat om sådan en"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:03

kajika stivnede nærmest inden i og uden på da han tog fat i hende og fik hende ned i sengen igen og lod sit hoved nærme sig hendes og hviskede i hendes øre med ord hun syntes var helt ubeskrivelig og kunne ikke få et ord frem til alt det han sagde.... hun så på ham og var nervøs og rødmede let i det hun så helt uskyldig ud og lignede en lille skole pige der ikke turde gå eller blive."jeg.... Zann... det har jeg ikke..." hun kiggede væk fra ham og rejste sig op igen stille men han holdte stadig ved hende så hun kunne ikke rigtig få sig rejst helt op. hun var helt vild flov og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:07

han agede hende på kinden "men prøv nu bare" hviskede han det var underligt det lignede ham ikke at gøre sådan noget han tog fat i hendes håndled og tvang den langsomt ned under dynen mens hans øjne var røde med den anden hånd lod sig langsomt glide fra hendes mave op af mod hendes bryster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:13

kajika kiggede overrasket mod Zann og sagde"Zann nej stop!... jeg tør ikke .... Zann!" hun prøvede at tag hånden til sig og så hans øjne de var røde igen som sidst han tog hårdt fat i dynen og nærmest tvang hende op af en mur og var helt fanget, Hun rødmede meget og inden hun lige nået der ned og han nået til hendes bryster kunne hun høre det bankede på det var regningen der var kommet, hun ånede lettet op og gik hurtigt op fra sengen og fik sit håndled frit og gik hen mod døren og sagde"jeg kommer" hendes hjerte hamrede mega nu med fuld kraft at hun kunne mærke bankene i hendes bryst og hun fik det helt varmt og underligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:17

han stod allerede i døren han havde allerede betalt manden han vente sig mod hende han var allerede bag hende "vis du ikk vil tage fat i den må jeg vel bare tage fat om dit sted" sagde han tog fat om hende og lod langsomt hans hånd åbne hendes bukser mens han havde hårdt fat i hende med den anden hånd "eller tar du alligevel om min så skal jeg nok lade være" sagde han han havde fået bukserne op og lod langsomt sin hånd glide ind under dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:23

Kajika kiggede stille mod døren og så at Zann allerede stod der og tænkte*hvad vil der nu! ske...* hun ville vende sig om men før hun vidste af det havde hun et stramt greb om sig... det var ham sm holdte hende. kajika skrig og prøvede stille at komme fri og rømmede sig meget i det hun mærkede hvordan han stille knappede hendes bukser op og hvordan hendes hjerte hamrede hurtigere og hendes tempratur skød i vejret, hun så sig stille om skuldren og sagde"Zann hvad.... stop... hvorfor gør du dette zaaaaan!" hun lukkede øjnene og prøvede at styre sin vejr trækning der var begyndt at lyde lidt mere som støn efter vejret på grund af varmen og den pressede situation. hun sagde stille"Zann jeg tør ikke vil du ikke nok stoppe... hvorfor gør du dette" hun lod som en uskyldig lille pige og prøvede at komme fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:28

han hev lidt ned i hendes bukser "tving mig" hviskede han og lod langsomt sin hånd holde om hendes underliv "eller er du ikk så god til at handle med en Dæmon som har 2 sider Zann og en som hedder Zork" han grinte ondt "jeg er ikk Zann mit navn er Zork" han smilte og slikkede hende på kinden "handel med mig så skal jeg nok lade være"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:35

kajika stivnede i det hun mærkede den mærkelig følse for neden og sagde"Zann!!! Stop!!!" hun hørte hvad han sagde og stivnede helt nu hun stod stille og sagde"Zork!.."hun prøvede at slippe fri og til sidst kom hun endelig fri med nød og næppe efter han havde slikket hende op af kinden og landet på gulvet foran ham med åbnede bukser og en ukontrollerende vejr træning og sagde stille"Zork... ? har Zann to! sider...." hun så nervøst på Zork og så på øjnene i det hun virkelig blev nervøs nu og lukkede øjnene et sekundt og rejste sig hurtigt op og løb ud til bade værelset og låste døren efter sig og lænte sig stille op af den låste dør med et Nervøst støn"ååårh..... Zork jeg ved ikke med dig men jeg ikke som de andre piger jeg vil ikke være din lille Bunny.... du tror du.... du kan bruge som du vil" hun kiggede rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 23:40

han sad på lokummet foran hende som var det en trone "du kan ikk flygte" sagde han roligt og rejste sig dørens lås var en nøgle som skulle side i han knipsede og nøglen forsvandt hen i hans hånd "fat det dog Zann er ikke sådan her han tør ikk og gøre sådan noget her det er mit job at gøre" sagde han han gik helt hen til hende og tog hende på underlivet igen "det er enden mig som jeg tvinger dig til at gøre det eller Zann som gerne vil høre på hvad du siger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 7 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum