Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:18

Kajika nikkede til et med at hun nu havde opdagede at han bare kom og gik altså forsvandt og så mod ham flovt og sagde"ja... det rigtigt du er den første der har set mig i øjnene.... og været så tæt på mig set mig i mit nat undertøj..." hun rødmede over den pinlige episode der var sket om morgen og så kort væk id et hun holdte sig for kinden flovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:20

han smilte "lad nu vær det er sødt at du er flov" sagde han og agede hende på ryggen faktisk ikk på ryggen hans hånd var så langt nede at han agede hende på røven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:23

Kajika mærkede det og lukkede øjnene et øjeblik i forvirring og nervøsitet og kiggede stille på Zann og sagde"det pinligt for mig" hun kiggede på Zann og gik lidt bagud og sagde"er der noget du vil mig i aften Zann?? siden du er kommet så sent og ligefrem hugget en nøgle til min lejlighed" hun smilede kært til ham og så stille rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:25

han så på hende "ja" sagde han kort han gik hen til hende igen og fortsat hvor han slap med at age hende på røven "hvorfor undgår du mig" spurte han "og lad vær med at flytte dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:28

Kajika skulle til at flytte sig igen men gik helt i stå da han sagde hun ikke måtte flytte sig og så ham i øjnene og sagde flovt"jamen jeg undgår dig ikke.... jeg kunne spørge dig om hvorfor... hvorfor du rør mig" hun så pinlig berørt væk og bed sig blidt i sin underlæbe og kiggede mod ham i det hun slap sin underlæbe og strøg håret væk fra sit ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:29

"fordi jeg gerne vil ha dig" sagde han roligt og agede videre mens han langsomt lod hånden glide ned til hendes lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:32

kajika så stille på ham helt ovarrakset og sagde stille"hvorfor vil du ha mig" hun bed sig stille i underlæben og så stille væk fra ham og sagde"Zann? jeg ikke som alle andre piger du har mødt før" hun så på ham, hun var jo aspara og mega uskyldig og genert, sådan en rigtig lille pige agtig tøs, hun så på ham og blev flov over hans forførende berørelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:34

"jeg er ligeglad med du er aspara" sagde han roligt og agede hendes lår "og nej du er ikk som de andre piger jeg har mødt og det er en af grundene til jeg vil ha dig" han smilte og kyssede hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:23

Kajika så på Zann og rødmede utrolig meget i det han kørte sin hånd ved hendes lår og kiggede genert væk men så mod ham da han snakkede og sagde"Zann..... hvad" hun kunne ikke sige mere nu fordi hans læber forseglede vært et ord hun ville ha sagt, hun rødmede uskyldigt og lukkede øjnene og prøvede at forsvinde fra ham hun kunne kun lige gå 2 skridt tilbage og stod nu op af den kolde rug væg,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:27

han så væk han gik væk fra hende han kunne fornemme hun ikk ville han kunne fornemme hun ville væk fra ham han gik hen mod døren ud af værelset ud på gangen hvor han ville gå tilbage til sit eget værelse han gik langsomt afsted han ville helst stoppes han ville ikke give op men nu havde han prøvet alt han kunne hun var bare endnu en pige som han ikke kunne forføre intet andet for ham (ihvert fald ikk vis hun ikke ville have ham)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:32

kajika sukkede og så mod Zann og sagde stille med hænderne blidt knyttede op til sit bryst"Zann jeg.." hun så døren blive smækket og sukkede stille i det hun gik hen mod sin dør og åbnede den stille og løb hen til ham og tog blidt om ham i det hun stille sagde"Zann.... jeg... det betød ikke at jeg ikke kan li dig jeg går væk... men vi har først lige mødt hinanden næsten og .... jeg ikke vand til at drenge sådan vil ha mig" hun kiggede stille og nervøst op på ham i det hun stille bed sig i underlæben af nervøsitet over hvad mund hans svar nu ville være og om han overhovedet ville svare hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:39

han så ligeud for sig "betyder det at du kan lide mig" spurte han han var i en slags trance de stod ude på gangen hun havde fat om ham hun havde ikke taget sin top på hun havde den kun lige foran hende et trick og toppen ville være væk det ville være meget ydmygende det var en af de ting han elskede at gøre mod piger i centeret eksempel men han ville ikk gøre det mod hende han var selv forbløffet over han ikk ville det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:46

Kajika smilede kært og var pinlig berørt over hun ingen top havde på andet end hun lige havde viklet den om sin krop ved bhen og stod nu foran ham og tog stille om ham i et venskabeligt kram og slap ham så stille mens hun så ham i øjnene og sagde genert"jeg... jeg kan godt li dig som min ven, og" hun tog sig blidt til de læber der så blidt havde strejfede Zann´s læber i et blidt kys og rødmede yderligere og sagde"og jeg ved ikke helt i nu om jeg.... jeg føler det samme for dig som du gør for mig men vi er jo venner og jeg vil gerne lære dig bedre at kende Zann fordi du virkelig sød" hun tog hans hænder og samlede dem med hendes om hans hænder og smilede kært til ham og sagde"vil du lade mig kende mere til dig Zann og om dig" hun stod der uskyldigt og håbede inderligt han sagde ja

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:49

han så på hende "jeg kan ikk det her mere" sagde han slap hende og begyndte at løbe sin vej afsted mod et vindue som stod åbent han hoppede igennem det uden at tænke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:56

Kajika tog sin top på og skrig" Zann!!! nej!!!" hun løb efter ham og vidste ikke om han ville overleve eller hvad han mund ville men hun sprang ud efter ham og fik fat om ham og sagde"jeg vil ikke lade dig falde!" hun lukkede øjnene og de nærmede sig Jorden med en ovenlig fart og Kajika kunne ikke tænke på andet end at gøre så det var hende der ramte jorden først hun ville ikke ha at Zann skulle komme til skade og tænkte på alt muligt som hvorfor han gjorde dette hvorfor han kyssede hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:01

før hun helt havde gjord sådan hun ville ramme jorden fik han sine hvide vinger frem tog fat om hende og fløj afsted over byen mens han så ligeud for ikke at ramme et højhus eller noget han fløj for sig selv han havde hende i armene han ville ikk lade hende falde det her var hans plan fra starten

http://potterskolen.dk/user/avatars/12257284374bc9f18065e17.jpg vis man kigger godt efter på mit billede kan man se han har hvide vinger vis nu dette link ikk virker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:04

Kajika havde stadig lukket øjne men efter noget tid hun kunne høre noget basken og de åbenbart ikke havde ramt den hårde jord kiggede hun stille og så ned mod jorden og sagde"Zann!!!..." hun så ned mod jorden, de var langt over og tog blidt mere fat i ham og klamrede sig nærmest til ham og så mod ham og sagde"? ville du ha spredt dine vinger uanset hvad Zann??" hun kiggede på Zann med et lettere undrende blik og rødmede over nærmest at være tvunget til at være tæt på ham for ikke at styrte i døden men efter noget tid slappede hun lidt mere af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:10

"du holder vis mere af mig end du vil sige" sagde han roligt og fløj videre han fløj op på et fladt højhus og satte hende ned "jeg kan ikk være her mere jo mere du åbner dig jo mere gør det ondt på mig" sagde han fremtryllede en radio som gik med det samme igang med at spille en sang han fløj op i luften før hun nåede at gøre noget

https://www.youtube.com/watch?v=vOr9stxp9AM&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:14

Kajika kiggede mod Zann og sagde"Zann! jeg..." hun sukkede dybt og gik ned i knæ i det hun fældede en tåre og bed sig i underlæben i det hun råbte"Jeg! åbner mig ikke mere for dig... fordi jeg føler kun... kun venskab og det var dig der kyssede mig" hun kiggede rundt og mod Radioen og sparkede til den og gik stille hen til kanten og hoppede ned på en lille kant og gik stille hen af kanten til et af vand rørene og kraglede stille ned af det til et andet vindu og prøvede at få det op, vær vind pust der kom slog hende næsten ud af balance

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:16

han var lige bag hende "nej du ser mere i mig" sagde han roligt og så på hende "kom her så flyver jeg dig hjem til hotellet" han tog fat om hende og fløj op i luften og fløj afsted mod hotellet mens han så hende i øjne han havde allerede fløjet den modsatte vej mange gange så han kende turen udenad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:19

Kajika så på Zann men da han vendte blikket mod hende så hun væk fra ham og sagde"Nej... jeg ser ikke mere i dig... det er noget du forstiller dig.. jeg vil intet andet end være din ven og lære dig bedre at kende" hun kiggede stille ned mod jorden og så mod Zann og var helt pinlig berørt over han bare havde sådan taget om hende men hun lod det ikke forvirre hende mere eller noget.. de var jo venner intet andet og sådan skulle det vel os fortsætte??.. hun smilede stille og sagde"vi er jo kun venner Zann okay.... jeg ikke som de andre der gerne vil ha et forhold med den første og bedste..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:21

han smilte "jeg er ikk den første og bedste" sagde han roligt "men jo du gør jeg kan se det på dig du har større følelser end du prøver at bilde mig ind" han fløj langsomt så de havde tid til at snakke sammen "jeg kan ikke komme i forhold men det betyder ikk at jeg ikk føler det samme for dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:22

//smutter i en 20 minutters tid logger ikke smutter bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 16:26

kajika så på Zann og sagde"Zann jeg mener det... jeg føler intet andet... overhovedet intet andet for dig andet end venskab okay" hun kiggede stille væk og sukkede i det hun så på ham igen og sagde"og vis der var hvorfor kunne du så ikke komme i forhold?" hun kunne mærke på luftens tryk at han begyndte at sætte farven lidt ned og kiggede stille ud til siderne og sukkede dybt i det hun stille sagde"jeg.... ikke forelsket.... Zann okay vi kun venner intet andet"
//Skal lige spise logger på igen kl.19.00 ca//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 17:09

han så på hende og så så trist væk han satte farten meget højt op han landede på hendes altan satte hende ned "jeg har lovet en ikke at gå i forhold med nogle" sagde han og fløj væk igen denne gang var han ked han havde åbnet sig 100% han havde fået det som hun sagde ligesom tortur han fløj bare ligeud han så ikk hvor han fløj hen men fløj bare han hade sig selv nu han hade sit Dæmon fordi han ikk kunne græde han fløj bare afsted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 4 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum