Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 3 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:13

han smilte og lagde sig ved siden af hende med et smil "du havde ikk låst døren" sagde han roligt han smilte mere "lad mig de dig igen" sagde han så efter lidt tid nu hvor hun var vågen kunne han jo prøve at få hende han ville gerne prøve at se om han virkelig kunne det eller om det bare var hans indbildning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:18

Kajika kiggede sitlle undrende på Zann da han lagde sig lettere træt på hendes seng eller hun troede han var træt i det hun smilede kært og sagde"okay Zann det da godt du var her til at beskytte mig så, og hvor langt tid har du været her ved min side??" hun rejste sig stille op og så genert på Zann og sagde"eeej det ved jeg nu ikke om du må se mig sådan igen" hun blinkede sødt til ham og gik stille ind på sit badeværelse med dynen efter sig og smed den i det hun tændte bruse vandet og kom stille ud igen og tog dynen hen til sin seng og rødmede over han kunne se hende i hendes undertøj nu altså hotpants og stram top der viste mave, hun kiggede stille på ham med et smil på læberne og sagde"jeg smutter lige i bad vis det ikke gør noget du tager bare noget morgen mad? vis du sulten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:20

"jeg er sulten men ikke efter mad" sagde han og så på hende han fik røde øjne "efter dig" sagde han og smilte sit charme smil "hvorfor undgår du mig" spurte han roligt og rejste sig op gik hen til hende og hev dynen væk fra hende blinkede og alle døre og vinduer lukkede og låste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:24

kajika vendte sig om og så ham rejse sig op i det han hev dynen fra hende gik hun stille bagud for at holde et stykke fra dem og mærkede væggen bagved sin ryg og gøs lidt i det hun mærkede væggens kolde aroma og så Zann´s øjne og sagde stille"jeg undgår dig ikke Zann" hun hørte døre vinduer lukke og låse og så ldit nervøst på Zann og gik hen til sin dør og tog fat i håndtaget og låsen og sagde"Zann? hvorfor? har du låst dørene"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:27

han gik hen og agede hende på armene "vil du ud" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:29

Kajika vendte sig om og rødmede ved hans berøring endnu en gang og sagde"Måske... men hvorfor har du låst dem Zann??" hun kiggede på ham og så mod dynen og havde aldrig oplevet sådan en kraft hvorfor fjernede han dynen fra hende og lukkede og låste alt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:33

han trak på skulderen "vi skal helst ikk forstyrres men vis du gerne vil du så..." sagde han roligt og gik tilbage og satte sig på sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:35

Kajika kiggede stille mod Zann og gik hen til ham og tog om ham og sagde"Zann du må ikke drille mig sådan igen jeg fik sådan et chok jeg troede du mente det alvorligt" hun smilede sødt og uglede blidt hans hår og gik stille mod badeværelses døren og havde slet ikke fanget hintet i det hun gik ud på badeværelset og tog tøjet stille af og låste døren inde fra og gik under bruseren og nød vandet med det rene tøj læggende på reolen ved døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:38

Zann rystede opgivende på hovedet rejste sig og gik hen mod døren han gik ud og hen mod trappen han gad ikk at hoppe så han gik ned af trappen langsomt mens han sang

https://www.youtube.com/watch?v=na5lX4L8ov4&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:41

Kajika hørte det godt men var ligeglad hun bestemte ikke over ham, hun slukkede vandet og tørte sig i det hun stille tog en kort nederdel på og en t-shirt i sort, nederdelen var sort og hvid ternet, Hun satte sig hår lidt pjusket og tog sin lille taske pung og gik stille ud af døren og låste den i det hun gik i sine sandaler ned af trapperne fordi hun var blevet vand til det og kom ned til receptionen og gav manden nøglen og sagde" hejsa her" hun skulle ud i byen og kigge sig lidt omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:43

Zann sad udenfor an hotellet og så på himlen fra en bænk han sad bare alene han så ikk andre steder end op på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:47

Kajika kom stille gående ud og sang stille og elegant en sang mens hun havde lukket øjne og så munter ud i det hun stoppede op og løb hen til Zann og kom foran hans hoved fordi han så op mod himlen, hendes lyse slv farvede øjne kiggede ham i øjne og der var et smil på de smukke fyldige læber og hun sagde sødt"hejsa ? Zann vil du med en tur i byen lidt??"

Sangen :: https://www.youtube.com/watch?v=TCIGLad6iZM&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:49

"nej tak" sagde han og rejste sig og gik afsted ind mod hotellet igen han ville gerne men han kunne fornemme der var noget galt siden hun undgik ham han gik bare i tavshed han ville gerne have selvskabe men en tur i byen ville han ikke han vidste ikke hvad ellers han skulle men det skulle være stille og rolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:53

Kajika sukkede stille da han gik og så ned i jorden med ryggen til ham og sagde stille"Okay Zann" hun gik stille mod byen, før hun vidste af det var den allerede 21:32 og hun var kommet hjem til hotellet, hun kom stille gående og var helt ked i det, sangen kørte i hendes hoved og hun ville jo ikke undgå ham hun var bare bange, han var så tæt gående og da han hev dynen væk, Det billede var i hendes ansigt da han hev den fra hende og stod face to face med hende han var så farlig og dog dejlig. hun rødmede let og fik sin nøgle i det hun gik op til sig selv døren var åbenbart ulåst men hun gik bare ind og så rundt ingen at se eller høre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:55

Zann sad i en stol på hendes værelse han sad helt stille i et hjørne så man ikk helt kunne se ham specielt når lyset ikk var tændt han tænkte på det samme igen og igen og igen men ville ikk sige hvad det var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 1:58

Kajika sang stille for sig selv"Dont know anything about you,so close, Just a touch away" hun sang den samme sang igen og igen men bed sig blidt i underlæben og lagde tasken fra sig og låste stille sin hoved dør og kiggede rundt uden at tænde lyset og smed stille toppen så hun kun havde bh på og nederdel der flagrede smukt og elegant efter hendes hofte bevægelser i det hun stille så ud over altanen mod havet og sukkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:00

Zann smilte "gratis stripperklub det må jeg sige" sagde han og smågrinte lidt mens han undersøgte med blikket alle de detaljer han kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:02

Kajika vendte sig flovt om og tog hurtigt toppen op og holdte den for sine bryster og havde ikke taget den på men han kunne ikke se hendes bh nu og sagde"Zann?? er det dig" hun gik hen til stik kontakten nær soveværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:04

han stod allerede foran hende så man kunne se ham "ja det er det" sagde han roligt og smilte han agede hendes arme mens han så på hendes top som hun havde over hendes bh "smid bare toppen" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:06

Kajika rødmede stærkt i ansigtet og så lidt væk og så stille mod Zann igen med de klare skindende sølv øjne og sagde"Nej det ... det har jeg ikke lyst til Zann" hun kiggede genert på ham og sagde stille"Hvordan kom du ind?" hun holdte stadig toppen foran bhen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:08

"ikk svært" sagde han og fremdrog en ekstra nøgle "snuppede den fra receptionen" han lagde armene om hende mens han stadig så på hende "hvorfor vil du ikk smide den" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:10

Kajika rødmede mere nu og lukkede blidt øjnene og sagde"jeg... det flovt du en dreng og .... det min krop det meget du kan se og de så store ..." hun var så flov nu og kiggede uskyldigt op mod Zann med øjnene nærmest glimtende og blikket uskyldigt og rent i sjælen men ikke bange eller noget, Hun så faktisk lettere undrende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:12

"det okay" sagde han roligt og agede hende på kinden "du spurte mig igår om jeg var jomfru og jeg glemte at spørge dig om det samme" spurte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:15

Kajika kiggede stille op mod Zann og lagde sig lidt op af ham og var ikke så? skræmt mere men hun vidste noget ved ham... noget var Dangerous, hun kiggede stille op og lod en finger køre mod hans brystkasse op og ned blidt og sagde"jeg... jeg er jomfru Zann" hun smilede kært og kiggede på ham nysgerrigt og sagde"hvordan fik du dog fat i nøglen??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 2:16

"har du ikk lagt mærke til jeg forsvinder og kommer frem nye steder" spurte han roligt han smilte "så jeg er den første som har været så tæt på" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse - Page 3 Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum