Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sorgens Fløjtespil - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sorgens Fløjtespil

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Sorgens Fløjtespil - Page 8 Empty Sv: Sorgens Fløjtespil

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 13:53

Zann kom gående han så på Kajika med et trist blik han gik hen langsomt med tunge skridt og så hende i øjne "jeg ved godt det med det kys" sagde han og så hende i øjne "jeg hørte alt hvad i sagde jeg ved osse at han ikk tror på mine ord bare fordi jeg er Dæmon" han vente sig mod stedet han var kommet fra "DU BEDØMMER FOLK FOR NOGET DE IKK SELV HAR VALGT" råbte han trist han satte sig ned på jorden "vis du hellere vil være sammen med ham så må du gerne men du skal vide at det er slut mellem mig og Milla og at jeg gerne vil ha et offenligt forhold med dig"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 13:57

kajika rejste sig op og sagde"jeg.... jeg vil ikke være sammen med ham eller jo som min ven jeg vil bare ha han er ved mig... jeg vil ikke miste nogen af jer Zann måske jeg bare skulle spære mig selv ind og aldrig komme frem og være alene og straffes" hun sukkede dybt og gik ned i knæ igen uden nogen kræfter i bene og så op mod ham og sagde"vil du virkelig.... det Zann" hun tørte en tåre væk der stadig randte ned af hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:01

han nikkede kort "hun er sur på mig pludselig" sagde han og rykkede sig hen til hende "som sagt igår kommer han nok tilbage du har ikk valgt en skæbne fuld af løgne og alt det jeg har ikk selv valgt at være en Dæmon ja magten havde gået mig til hovedet men da jeg mødte dig kyssede dig første gang indså jeg at player-Dæmon stillen ikk normalt var mig" hviskede han og så på hende "jeg vil være sammen med dig og jeg vil gøre hvad som helst"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:05

kajika rødmede let og sagde"Jeg bare såret.... over at miste Velarian men jeg sikker på at dette ikke er sidste gang jeg ser ham.... en dag skal jeg nok møde ham bare vent" hun så mod den klare smukke natte himmel og det lignede at hun bar månen i hendes øjne da dens stråler stille gjorde hendes øjne lysende og glimtende smukke, hun kiggede på Zann og strøg ham over kinden og sagde"Jeg har stadig mine tvivler ... fordi jeg ved selv hvor svære gamle vaner er at komme af med... men jeg vil lade tvivlen komme dig til gode, og satse på det du siger" hun kyssede ham blidt på læberne og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:12

han holdt kysset blidt lidt endnu før han langsomt slap hende med et smil "vaner?" spurte han drillende han hev hende op og side på hans skød "hvilke vaner" spurte han frækt han tænkte sig lidt om og tog hende blidt på røven mens han smilte "hvad taler du om jeg har da ikke nogen vaner" sagde han drillende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:16

kajika veltede ham ned på jorden og kiggede ham i øjnene og sagde"joooh du har skam vaner som det der med at tag på røven eller være for fræk nogen gange.... Men du har jo os lavet slør over andre piger og snydt dem de vaner til at føle sig tiltrukket til andre og ville ha dem kan stadig være der Zann men jeg håber... jeg håber du aldrig gør noget du ikke må" hun holdte om ham og tog nogen blade for at lette stemningen og pustede på ham for sjov blidt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:19

han tog hende stadig på røven "røve er hvad jeg tænder mest på" hviskede han rolig han lukkede øjne da hun pustede blade på ham "du har mit ord på at jeg holder mig fra andre piger" sagde han "men en ting kan du ikk holde mig fra" hviskede han "og det er at kigge på piger når jeg er i byen jeg gør dem intet men kigger stadig på dem men der er kun en pige jeg vil se på lige nu" han så hende i øjne "og det er dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:22

hun så stille på zann og sagde"så længe du ikke tænker perverst om dem eller noget så er det iorden med mig?? altså jeg ser da os på andre drenge man kan jo ikke undgå at se på andre folk vel??" hun grinte sødt og prikkede ham på næsen blidt og rakte tunge til ham i det hun stille begyndte at grine igen og lagde sig ved hans side og så mod himlen og sagde"Der virkelig sket meget hva??" hun sukkede lidt over at tænkte igen på at velarian var gået men måtte finde smilet frem igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:26

"helt ærligt vis en pige sådan kommer gående forbi mig mens hun vrikker med røven kan jeg ikk lade vær med at tænke perverst men mere gør jeg ikk det lover jeg" sagde han og smækkede hende bagi "og det er umuligt for mig ikk at tænke perverst lige nu" han så på hende med et lille sødt smil "ja der er sket en del" sagde han og kyssede hende på hovedbunden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:30

hun nikkede stille og måtte være forstående overfor ham efter som han os havde været player måtte hun os tag det som det kom og vis det nogen sinde kom til at han såret hende hårdt eller flirtede med en anden ville hun slå op med ham ikke for at være led... men mere for at slippe ham fri ... fordi vis han havde brug for flirt med andre piger burde han ikke være i et forhold efter hendes mening. hun kyssede ham blidt og rødmede over det han sagde og sagde stille"Ej Zann fy..." hun rødmede mega og så flovt væk,,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:34

han smækkede igen "jeg ved hvad du tænkte og jeg vil aldrig flirte med andre piger igen" sagde han og tænkte sig om "jeg vil ikk røre en anden pige" sagde han så og smækkede hende igen mens han så på hendes side af hovedet efter hun havde fjernet blikket "du kan ikk mener at du kan lade vær med at tænke perverst lige nu" hviskede han og kyssede hende på panden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:42

kajika over rødmede og sagde stille"jamen..... Måske lidt men det kun lidt og det så pinligt at.... at jeg tænekr sådan" hun rødmede endnu mere og tog sig uskyldigt til kinden mens man kunne se hendes sølv grå blanke øjne stille skindet og hun så ham blidt i øjnene og turde ikke rigtig at sige noget fordi hun var så over flov. hun rødmede ikke så meget nu efter som det havde gået lidt i sig selv igen men hun så stille på Zann med et smil og sagde"men du tænker sikkert meget perverst"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:47

han trak på skulderen "ja måske men jeg ved at jeg ikk skal lægge pres på dig" sagde han og smilte til hende han fjernede hånden fra hendes røv mens han så hende i øjne hans øjne var blå selvom han var en Dæmon hans smil var flot og charmerende han vidste ikk hvorfor han brugte de ting normalt var hans øjne brune men under stærke følelser af kærlighed blev de blå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:50

kajika rødmede let og sagde"hvor er dine øjne dog smukke Zann" hun kiggede på dem og de havde dyb øjenkontakt men hendes tanker fløj stadig nogen gange hen på Velarian og hvordan han mund havde det nu eller hvad han dog kunne finde på men hun slog det stille ud af hovedet og kiggede på Zann med et glad smil og rørte blidt hans læber igen med blide berøringer op af hans brystkasse og så ham i øjnene stadig intenst og sagde"Zann jeg vil være din.... Er du min"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:53

han så undrende på hende "hmm måske" sagde han lidt drillende han rykkede sig op på siden og så hende i øjne "kunne du tænke dig at komme sammen" spurte han roligt med et lille smil ikk et charme smil eller pretty smil men et ordenligt kærligt smil han havde kun givet sådan et smil til en anden pige for 15 år siden lige før hun døde men denne gang ville han ikk lade hende dø hans øjne blev langsomt himmelblå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:56

kajika over rødmede og smilede lykkeligt i det hun omfavnede Zann og sagde"ja det vil jeg gerne utrolig gerne Zann" hun kyssede ham direkte på læberne intenst og lidenskabeligt i det hun kyssede ham med følse og elskede at rør hans læber med sine hun fik et smil på læberne og strøg ham over håret blidt og sagde"jeg vil med glæde være din...." hun kiggede ham dybt i øjnene og kunne virkelig ikke fatte han spurgte hende.... efter så lang tid og dog elskede hun at han gjorde det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:59

han smilte til hende han kunne ikk havde sagt det på et mere romantisk tidspunkt tænkte han og så på himlen "det er smukt" sagde han og så hende igen i øjne intenst og lidenskabeligt han agede hende lidt på ryggen mens han ventede på om hun ville sige mere det eneste der ville overraske ham lige nu var vis hun bad ham tage på hendes røv nu hvor han havde fjernet hånden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:52

hun kyssede Zann blidt og for at være rigtig drillen tog hun faktisk på hans røv selv om det gjorde hende mega flov at gør det men hun ville os prøve at drille lidt men hun var over genert og så uskyldig anlagt at det var helt vildt... hun kiggede stille på ham og sagde"ååårh undskyld men en af os skulle vel blive ved med at ha lidt gang i the touch" hun mente med at rør hinanden, hun grinte sødt og lagde sig ind til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:55

"jeg kan da osse bare røre et vis andet sted på dig" sagde han drillende og lidt chokket over hvad hun havde gjord han tog hende på røven og smækkede den lidt "bliver du våd af det her" hviskede han stille mens han lagde sig ind til hende han smækkede en gang til for at vise at det var det han mente om det var noget hun tændte på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:11

Hun rødmede mega og kiggede stille på ham og vidste ikke hvad for nogen ord hun skulle vælge til at beskrive følsen men fik stille nogen få ord på gled og eller bare et ord og kunne ikke rigtig få andet frem så genert var hun og pilig berørt over at give sig og sige det"ja..." hun mente ja til at det gjorde det når han gjorde det, hun så lidt væk fra ham rigtig uskyldigt og turde ikke rigtig sige noget, hun kiggede på ham igen med de blanke store øjne og rødmede ekstra og grinte lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:15

han smækkede igen "hvor er du sød når du er pinligt berørt" sagde han og kyssede hende på halsen mens han agede hende på røven "og hvor er den god" han mente røven som han agede "'måske' den bedste jeg har set" sagde han drillende ved at sætte pres på 'måske'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:20

Hun grinte og lagde ham ned med hendes ben til siden og ham i midten og sad over hans skridt og smilede lumsk i det hun sagde"Nååårh kun den beste Måske?? hva" hun grinte og rødmede svagt over kinderne da hun lænte sin overkrop ned mod hans hals og bed ham blidt i øre flippen sensuelt så det ike gjorde ondt men mest ville tænde ham og rødmede i det hun satte sig tilbage og kiggede på ham med armene blidt presset mod hans skuldre og sagde drillende men os forførende" Det er den bedste du har mærket og vil mærke og vil få at se og smække på" hun blinkede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:24

han så på hende "måske" sagde han for at drille lidt mere han kunne ikk fatte det hun sad ovenpå ham og den blev stiv hun kunne sikkert mærke den men han var ligeglad de havde tøj på så det gjorder ikk den store forskel at den var stiv eller ej han smilte og agede hende på røven "og måske alligevel ikk" sagde han for at drille hende endnu mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum