Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nattens hemmeligheder -Malfurion

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 17:59

Hun så ind i hans øjne, med opgivende øjne. Men hvad var meningen, hun ville aldrig give op, hun var en viljestærk kvinde. Så hun lukkede øjnene engang, og åbnede dem igen med stærke øjne, de var næsten selvlysende. Hun så med et drillende blik ind i hans øjne, og sagde:
"Der skal en hel del til at jeg overgiver mig, tro mig." Hun plantede et kys på hans kind.

//Helt iorden//
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 18:15

"Nånå, men det bliver du jo nok nød til at gøre snart.." sagde han og lagde sin mund ved hendes øre og fortsatte med en hvisken ".. For ellers stopper jeg aldrig". Han hævede sig op igen og kiggede smilende ned til hende. "Er du sikker? Er det dit endelige svar?" spurgte han og holdt sine fingre på hendes sider, klar til at kilde hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 18:30

Hun gjorde store øjne, nu skulle han få...
"Helt sikker!" Sagde hun hurtigt, og skubbede ham, og gjorde gengæld. Hun håbede inderligt, at han bare var den mindste smule kilden. Hun smilede sødt til ham, og lagde som ham selv, deres næser og pander mod hinanden.
"Nå... Hvem er det nu der skal give op, hva!" Hun holdt en fnisen inde, og lukkede øjnene.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 18:34

Han grinede da hun kildede ham, en varm og mild latter. Da hun lagde næse og pande mod hans kiggede han ind i hendes øjne og hviskede. "Okay, okay så. Jeg overgiver mig.. men først..". Da han var færdig med at tale trak han hende ned på sig og lagde sine læber imod hendes. Han kyssede hende blidt, kærligt og længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 18:52

Hun nød det, det gjorde hun virkelig. Hun lagde hænderne på hans bryst, og kyssede igen. Han kyssede så inderligt, at hun kunne begynde at løbe glad rundt i lejeligheden, og sang. Men det gjorde hun selvfølgelig ikke, hun blev bare liggende oven på ham, med hænderne på hans bryst. Og nød hans nervær, og kærlighed. Hun brød kysset, ved at kigge ned på hans hage.
"Ace... Du må hjælpe mig, jeg ved ikke hvad der sker med mig." Sagde hun både bange, og glad.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 19:06

"Forklar mig hvordan det føles. Så skal jeg nok prøve at hjælpe dig.." sagde han og kiggede på hende. Han havde en fornemmelse for hvad det var hun følte, men han ville ikke sige det før han var sikker på at det faktisk var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 19:30

*åh...nej* tænkte hun, skulle hun nu sætte ord på sine følelser, pis.
"Jo... Altsåå, jeg har det godt. Selv om at jeg ikke har kendt dig i særlig mange timer, så kender jeg dig på en måde. Og så bliver jeg ligesom varm... Indeni." Hun kløede sig i håret
"Åh... Jeg er altså dårlig til det her, men... Du gør mig... Piget! Elsket, oog.. Bange, for mig selv." Hun lagde sit hovede under hans hage, og lukkede øjnene.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 19:42

"Jeg tror du er ved at blive en smule forelsket.. min kære.." sagde han og nussede hendes ryg mens han lod sin hage hvile på hendes hovede. Hans fingre strøg hendes rygsøjle ligeså blidt. *Måske.. er hun.. forelsket i mig.. Jeg håber bare ikke at hun har tvunget sig selv til det..* Tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 19:56

Hun lå stille oven på ham, med lukkede øjne. Hun nød den måde han nussede hendes ryg, og nød den kærlige stemme han snakkede til hende på. Han var helt unik, en mand der havde udstillet en masse for smerte, for en kvinde, som han ikke engang viste om elskede ham. Men det var hun, i den mand, som var flere århundrede år ældre end hende. *Det gør ikke noget, så længe han er som han er* Tænkte hun, og kyssede hans bryst.
"Det håber jeg også Ace, det ville være mig en stor ære, at elske sådan en mand som dig." Mumlede hun ned i hans bryst.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 20:19

"Hør her Sookie.. Det er min ære hvis du er forelsket i mig.." sagde han og kyssede hende igen i hårbunden. Han smilede lykkeligt. Det var fulstændigt perfekt, dette var et øjeblik han havde drømt om i flere hundrede år. "Sookie.. Du gør også mig glad.. Rigtig meget endda.." sagde han og fortsatte med at nusse hendes ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 21:08

Hun lagde sig ned ved siden af ham, med den en arm og ben, slynget rundt om ham. Hendes hovede nåede hans kindben, og hendes fingre nussede hans bryst. De lå lidt sådan.
"Jeg har ikke ligefrem lyst til at flytte mig, hva' med dig?" Spurgte hun, med blid stemme.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 21:26

Ace grinede lidt og kiggede på hende med et kærligt blik mens han så sagde "Nej.. nej det har jeg ikke.. Jeg ligger lige så godt". Han vendte sig også om på siden. Ligesom hende havde han en arm om hende. "Jeg kunne ligge her, ved din side, resten af mit liv.. Mhm.. Det lyder godt" sagde han og grinede mildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 21:48

Hun svang sig op på ham, så hun lå oven på ham. Med deres ansigt, kun få centimeter fra hinanden. Hun kyssede førest han næse, og spurgte ham;
"Skal vi ikke lave noget... noget sjovt." Hun smilede til ham, og kærtegnede hans ansigt.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 21:50

"Selvfølgelig min kære. Men det kommer an på, hvad synes du er sjovt?" spurgte han og smilede til hende. Han havde en arm om livet på hende og lagde sin anden hånd ved hendes hovede hvor han begyndte, ligeså stille, blidt og kærligt at nusse hendes hår med sine fingerspidser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 21:57

Hun tænkte sig lidt om...
"Vi kunne se en film? Jeg har mest sådan nogle action film, du ved." hun havde ikke ligefrem lyst til at se en masse mennesker blive skudt ned, lige nu.
"Hvad vil du?" Spurgte hun, mens hun var ved at falde i søvn, fordi det var så dejligt.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 22:11

"Hmm.. Alt hvad der involvere at jeg kan holde om dig.. gør mig lykkelig" sagde han og smilede til hende. "Du ser lidt træt ud.. Har du lyst til at sove lidt? Du har jo været oppe hele natten" sagde han og kiggede på hende. "Hvis du vil, så kan jeg sidde her og vente, eller jeg kan også sove, det er igen, din beslutning" sagde han stille og fortsatte med at nusse hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 22:25

"God ide, jeg går lige ud og... Ja, gør mig klar." Hun rejste sig med nød og næppe, gik ind i soveværelset, og lukkede døren på klem*Det er nu at jeg skulle have taget det fine nattøj med* tænkte hun, skidt pyt. Hun tog en af de store trøjer, som der stod med stort KÆRLIGHED, ud af skabet, og lagde den på sengen. Så tog hun sit tøj af, stille og roligt, ikke for ivrig. Tog trøjen på, som gik hende til lige over knæene.
"Du må gerne sove her, jeg tænker at du ikke har noget sted at sove?" Råbte hun ud til ham. Hun gik ind i stuen, og ind til ham.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 22:31

"Ikke med mindre det lille stenhus udenfor The Pyramid of the Sun, stadig står der. Jeeg tvivler" grinede han. "W-Wow.. Du ser godt ud i for store trøjer" sagde han og smilede varmt til hende. Han synes det var mega cute, og også sexet. "Bare fortæl mig hvor jeg skal sove, alt er bedre end inde i en krop" sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Tors 16 Sep 2010 - 22:40

"Tak..." Sagse Hun og rødmede. Hun så ned i jorden, sparkede til en sten der ikke var der.
"Du kan bare sove inde i soveværelset, du er trods alt længst, ældt og så at du har været inde i alle de kroppe." Hun løftede hovedet, og smilede. Hun gik hen til ham, og slog armene omkring ham.
"så du skal forkæles." Sagde hun med et sexet smil.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 22:46

"Jo tak, mange tak. Men kun på den betingelse at du slutter dig til mig. Du skal nemlig også ligge godt!" sagde han og stillede sig tættere på hende hvorefter han hviskede kærligt i hendes øre "Du fortjæner kun det allerbedste.. Du er fantastisk.. Smuk, intelligent, sød.. og så utroligt sexet..". Han lagde sine hænder på hendes hofter og kyssede hendes næse blidt. "Jeg elsker dig, husk det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Fre 17 Sep 2010 - 15:29

Hun lukkede øjnene, og tog imod kysset. Det var altså ved at blive lidt for meget, med alt det ros.
"Okay så, vis det kan få dig til at sove lidt." Sagde hun sødt. Hun havde sine hænder samlet, ved han nakke. Lod dem glide ned over hans bryst, og sagde flovt:
"Jeg er nærmest nøgen, i forhold til dig." og himlede med øjnene, og det gjorde det ikke bedre at han havde hans hænder på hendes hofter.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Fre 17 Sep 2010 - 16:10

"Hmm, hvis det for dig til at føle dig bedre tilpas har jeg altså ikke tænkt mig at sove med jakke på" sagde han og grinede mildt. Han gav langsomt slip på hende og tog sin jakke og skjorte af. Han lagde dem forsigtigt på hen stol og smilede til hende. "Sådan der.." sagde han og lagde igen sine arme om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Fre 17 Sep 2010 - 16:21

Hun følte sig helt pinlig berørt, og kiggede væk mens han tog hans overtøj af.
"Det behøvede du virkelig i..." Hun så op på ham, med store øjne.*Så... Flot.* tænkte hun, og rettede op i sig selv. "ikke."
Hun kiggede ind i hans øjne, og smilede. "Nu skal vi ikke stå her, jeg tror vi begge har brug for noget søvn." Sagde hun, og tog hans hånd i sin, og gik ind i det lille soveværelse.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Gæst Fre 17 Sep 2010 - 16:52

Han fulgte smilende med hende og klemte hendes hånd ligeså blidt. Da de kom ind i soveværelset kiggede han sig lidt omkring. "Wow.. Her er hyggeligt!" sagde han glad og kiggede på sengen. *En.. En.. En rigtig seng... Ser.. blød ud..* tænkte han. Han nussede hendes håndryg med sin tommelfinger. "Vil du virkelig dele din seng med mig?" spurgte han og kiggede på hende med et blidt blik og smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sookie Fre 17 Sep 2010 - 17:03

Hun vendte sig om mod ham, og smilede.
"Ja... Vis det kan gøre dig søvnig, og at du får en god natsøvn. Så har jeg ikke noget imod det, og så slem er du altså heler ikke." Sagde hun med et smil, og kiggede tilbage til sengen. *ikke meget plads* tænkte hun for sig selv. Og lod sig dumpe ned i sengen. Og lukkede øjnene, et par sekunder.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

nattens hemmeligheder -Malfurion - Page 7 Empty Sv: nattens hemmeligheder -Malfurion

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum